Furnicuţele

Corect, Cristi! „Să ne vedem lungul nasului, nu putem mai mult”, a spus Chivu

miercuri, 18 iunie 2008, 11:53

Corect, Cristi! „Să ne vedem lungul nasului, nu putem mai mult”, a spus Chivu

E un apel către public şi media, „Vă rugăm, înţelegeţi ce puteţi cere şi ce nu puteţi cere de la noi”, dar mai înseamnă şi că e timpul ca voi înşivă, Cristi, să vă acceptaţi limitele şi să vă purtaţi ca atare. Şi nu doar jucătorii, ci şi antrenorii plus conducerea FRF.

România a ajuns în Elveţia cu aerul unei echipe care pregăteşte a doua aselenizare. Secret maxim! Baricade! Vreme de cinci zile, zero declaraţii dinspre antrenor spre publicul românesc. Olanda, Italia, Portugalia sau Spania, echipe care plecau ca favorite, nu şi-au permis această conduită superioară, de vedetă care nu trebuie deranjată pentru că e concentrată doar pe tactică, pe joc… Mă laşi?! În acest timp, vorba lui Chivu, „sîntem furnicuţe care muncesc”, noi construiam un muşuroi. Eroic pe alocuri, dar un muşuroi, nu Sagrada Familia! Am enervat atît de tare pe toată lumea, încît am devenit prima echipă de la acest turneu final care a fost obligată de către UEFA să vină la o conferinţă de presă.

Echipele mici şi medii se comportă ca nişte echipe mici şi medii. Ca să compenseze prin atitudinea din afara terenului ceea ce, realist şi obiectiv, nu pot oferi pe gazon. Elveţia a făcut show de NBA, Turcia e tot timpul deschisă iar imaginile din camerele austriecilor au apărut în fiecare ziar şi pe fiecare televiziune.

Paranoia „tricoloră” din filmele de duzină cu spioni nu face bine nimănui! Nici jucătorilor, care ajung să fie consideraţi nişte ciudaţi, nici antrenorului, care nu are şansa de a explica din timp cum gîndeşte, şi nici Federaţiei, care nu poate construi o relaţie afectivă şi de marketing cu suporterii.

Va începe o nouă campanie. Ceva trebuie schimbat în spiritul acestei „naţionale”! Piţurcă e un antrenor care a realizat o groază de lucruri bune, dar care are ocazia să înţeleagă că fotbalul nu e doar jocul din teren nici dacă te numeşti Brazilia, darămite dacă eşti cea mai defensivă echipă de la Euro.

Nu e rău! Avem un stil. Antipatic, însă eficient. Dar dacă îl vom prelungi şi în afara stadionului nu vom interesa pe nimeni! Şi vom sfîrşi să contăm, inclusiv în faţa propriilor suporteri, doar cele cinci zile pe an cînd avem meciuri!

Comentarii (428)Adaugă comentariu

mircea  •  18 iunie 2008, 15:18

Cataline te-ai purtat ca un geambas acum cateva zilei cand impreuna cu altii coristi din presa sustineati ca grandele de mutu nu trebuia sa-si ceara scuze pentru stiti voi ce.
Acum acel ce stiti voi ce ne-a costat o calificare.
Nu vreau sa fiu carcotas dar aseara parca am vazut un blat ordinar din liga lui mitica,facut de ai nostri si neamurile lui MOGGI.Parca asta se vede si din declaratia lui Chivu.
Meciul de aseara se rezuma intr-un titlu’ (aproximativ)de articol folsit si la generatia de „aur” dupa meciul cu Croatia de la mondiale :”N-ATI VRUT SAU N-ATI PUTUT”
Sau facand haz de necaz: s-au grabit la nunta lui Chivu.

BogdanMT  •  18 iunie 2008, 15:19

Era odata un ziarist sportiv, cu zel obiectiv in felul lui si aproape elitist de corect. A castigat premii, a incantat mii de oameni. Se chema Catalin Tolontan.
De ceva vreme insa, voluntar sau involuntar, mrejele profitului, ale marketingului excesiv, ale mandrei rezultatelor financiare i-au schimbat trasaturile si i-au deturnat opiniile si scrierile numai spre aceste sensuri, „pentru atingerea obiectivelor”. Asa a aparut Tolo, un ziarist mediocru, cu opinii partinitoare si daca se poate cu avantaje exclusive: „big brother la echipa nationala 24h/24h, pentru informarea opiniei publice”. Ma lasi?!

Piturca a dat maximul din ce a putut el si la fel si echipa, incercat sa surprinda cat mai mult cu mijloace modeste. Ce ar fi fost batalia de la Posada, daca Mircea le-ar fi spus turcilor „Aici ne batem, asta mi-e trupa”. Asta a putut echipa noastra, acestea au fost limitele: au incantat 2 meciuri, s-au stins in al 3-lea. Nu mai dati in ei, primiti-i cu respect caci ne-au reprezentat cu demnitate. Nu va ingrijiti voi de opinia publica, cat timp evenmimentele nu exista, iar cele „fabricate” sunt de prost gust si doar consumatoare de timp.

Imi placea ziaristul Tolontan, era tanar si curajos, pacat ca s-a stins. Acest Tolo este doar un tip talentat, dar perfid, luat de valul vremurilor care sunt.

vasile  •  18 iunie 2008, 15:19

Aveti perfecta dreptate domnule Tolontan!
In meciul cu Olanda nu a mers nimic, probabil de la nesomnul din noaptea de dinainte, de la emotii, Dumnezeu stie… Va spun sincer ca de multe ori schimbam canalul pe Franta – Italia sa mai vad si eu putin fotbal, cu pase, suturi, ocazii.
Ar fi foarte bine sa ne vedem lungul nasului si inainte de meciuri, nu doar dupa!!!

ciclop  •  18 iunie 2008, 15:19

Nu va simtiti ofensati de jocul prestat ieri.Sintem penibili si in joc si in declaratii.Diferenta de atitudine olandezii cantau verdi iar romanii desteaptate romane.Asta reflecta un lucrusintem un popor apasat, poate era mai bine pentru jucatori ca galeria noastra sa cante niste manele poate astfel baietii jucau ceva, dar nu se stie unde.Nu cere ceea ce nu ai:determinare,ambitie etc. si ganditi-va bine prea multa atentie pentru furnicute.

profu’  •  18 iunie 2008, 15:20

totusi sa nu uitam ce a facut Piti pt. echipa; ne-a calificat in sferturi dupa multi ani, insa obiectivul lui a fost trecerea de faza grupelor, deeeeci obiectivul nu a fost indeplinit, motiv pentru care ar fi cat se poate de normala o demisie a sa;

Paul  •  18 iunie 2008, 15:20

Tolontane, tu ai vazut meciul??? Ca sincer cred ca ori nu l-ai vazut, ori nu mai pricepi fotbal… Las-o incolo de treaba, nu am jucat mai nimic in niciun meci. Nu le mai cantati in struna jucatorilor, nivelul echipei e mediocru….

Robert  •  18 iunie 2008, 15:22

@Profu

Poate la sferturile mondialului de barbut sa ne calificat Piturca

sportplusbraila  •  18 iunie 2008, 15:23

Doar cu truda , fara sa mai exite si ceva talent, nu exista jocul de fotbal care s-a nascut pentru a oferi spectacol. Rezultate vor fi cu acest „stil”, cum spuneai CAtaline, dar marile rezultate vor mai astepta pana nu vom mai fi doar furnicute. Sa acceptam conditia noastra. Asta ar trebui sa gandeasca fiecare roman. Dar, nu e neaprat necesar sa ramanem in conditia actuala.

Besofone  •  18 iunie 2008, 15:24

Sa stoarcem portocala !
Sa stoarcem portocala !
Sa stoarcem portocala !
Asa trambitau cretinii optimisto-patriotico-alienati, inainte de meciul cu Olanda.
Fel de fel de calcule si ipoteze, ca se vor da la o parte pentru a nu se califica Italia, pe care ar fi riscat s-o intalneasca mai tarziu. Rahat cu perje. De ce s-ar fi temut Olanda de Italia, de vreme ce a zdrobit-o clar in primul meci ?
Romania, campioana europeana ! Romania, regina Europei !
Nu numai ca imi venea sa vomit auzind aceste ineptii, ba chiar, cu riscul de a fi considerat nebun, imi doream pe undeva sa plecam acasa cu coada intre picioare, asa cum meritam, numai sa nu mai aud debitari de acest gen.
Bilant: nicio victorie, un gol dat, trei primite, un joc bunicel si doua de nepovestit urmasilor.
Singura satisfactie : n-am terminat pe ultimul loc.
Sperante : pe viitor sa avem de unde alege jucatori, sa nu ne mai agatam de rezerve din Scotia, sa jucam fara a ne baga cu fundul in poarta.
Adio, Romania, ai primit ce-ai meritat. Doar de atat ai fost in stare !!!
Altadata fiti mai modesti in declaratii. Nu va mai repeziti ca prostii sa tipati ca veti castiga turneul final.

Carol  •  18 iunie 2008, 15:29

citind ultimele comentarii m-am convins de ceea ce stiam deja: boloni a avut dreptate cand a spus ca sumtem fricosi si-mai grav- ca ne multumim cu foarte putin.In toate sporturile de echipa, pentru ca individual stim sa ne motivam altfel (vezi gimnastica, atletism sau canotaj). Asta este problema noastra ca nu stim sa ne facem placuti nici macar noua insine pozand in victime si oropsiti ai soartei, refuzand sa intelegem ca exact asta le lipseste campionilor.
Pana cand nu vom intelege ca inhibitia e cel mai mare dusman al nostru nu cred ca vom vedea nationala in vreo finala de turneu final.
Pacat, pentru ca acum chiar se putea.

adynrg  •  18 iunie 2008, 15:30

am fost de-a dreptul stupefiat cand l-am auzit pe Rat dupa meci spunand ca „ne-a lipsit experienta”…daca nici in pragul pensionarii aceasta generatie nascuta talent si care moare, din pacate, speranta…are nevoie de experienta atunci nu mai e nimic de zis. tot vorbim de mentalitate, de faptul ca unii alearga mai mult sau mai putin degeaba dar uitam un lucru simplu: de ce ti-e frica nu scapi. iar ieri tricolorilor le-au tremurat tricourile (albe) pe ei, murind nu pe teren asa cum se afisau inainte de meci ci de grija italienilor la un monitor nenorocit din vestiar in timpul pauzei…o alta sansa enorma ratata de aceasta generatie aflata la apogeul ei fotbalistic. regrete eterne generatiei atat de obosite Mutu & co!

profu’  •  18 iunie 2008, 15:31

Nu pot sa-l inteleg pe Piturca, nu stiu ce a gandit??? Pai cum sa te bazezi ca adversarii vor face un egal si te califici cu 2 puncte???
Bun , ne gandim la varianta asta, dar tu ca antrenor calculezi toate variantele si ma refer la faptul ca daca una dintre celelalte 2 echipe va inscrie tu trebuie sa joci la victorie.
Piti a facut doua schimbari post pe post, pai in minutul 70 cand era 2-0 pentru Italieni noi trebuia sa avem 4 atacanti in teren si sa-i calarin pe olandezi, in schimb noi ne-am aparat si atunci si am asteptat ca Mutu sa ne califice. Are si Mutu dreptate cand i-a injurat pe jucatori ca nu i-au dat macar o pasa mai stralucita.
Toata stima pentru Piti, este un antrenor ok, dar tactica meciului a fost de tot rahaatul. Daca faceam un meci frumos , cu Olanda, daca aveam si noi faze de poarta si jucam ceva nu cred ca s-ar fi suparat cineva; lumea spunea asta este , nu am avut noroc, soarta etc.

Ciprian  •  18 iunie 2008, 15:33

Cum de avem ca mari personalitati mari voievozi nu stiu. Pentru ca spiritul de lupta ne lipseste in fotbal si nu numai. Grinta nu a fost niciodata un termen care sa ne caracterizeze. Pacat, pentru ca viata e o lupta, iar sportul este o provocare.

profu’  •  18 iunie 2008, 15:34

Sper ca la mondiale Piti sa fie pe banca nationalei, dar pe postul de secund – avand ca linie de munca pregatirea si construirea apararii iar selectia jucatorilor la lot sa se faca pe alte criterii.

Plaiesul  •  18 iunie 2008, 15:34

Nu are rost sa criticam echipa prea mult. Atata pot (doar la nationala, nu la cluburi…). Ratarea calificarii si faptul ca am fost cea mai urata echipa de la euro i se „dataroreaza” lui Piturca. Poate va trece peste nonsalanta scuzelor si a doua egaluri penibile. Daca Chivu spunea ca Generatia de Aur statea cu „c…l” in poarta si il avea pe Hagi…sa vada meciurile de la euro cum stau cu dosurile dupa poarta. O rusine de echipa si antrenor. Imi pare sincer rau pt cei care s-au deplasat si au sperat (am fost unul dintre ei). In mod sigur meritau mai mult, macar 3 ocazii de poarta…

Stelist  •  18 iunie 2008, 15:38

Tot raul acestei generatii este …mutu..Cu asa”lider” de vestiar care-si injura acum un an antrenorul iar acum injura in public,pe teren jucatorii…nu vom creste niciodata…Chivu-i interesat.ca o primadona de frumusetea lui…Contra-i prea infumurat,Tamas este,asa cum am mai spus,doar”baiatul sefului de post din Poiana Brasov…Cocis…nu l-am vazut niciodata mare fotbalist…Banel are limite ce nu le poate depasi..Dica este deseori mai mult neispirat decat inspirat…Rat munceste dar e haotic…Goe e copilaros…Florentin Petre,aiurea-n tramvai…
Cred ca cel mai bine s-a prezentat Lobont.Cum poti emite pretentii cu asemenea lot?Sa fim seriosi…cu Franta am scos egal pentru ca au fost cea mai slaba echipa de la acest Euro..cu Italia am avut noroc si ajutor cu carul…iar cu Olanda..ne-au lasat o repriza dar vazand ca suntem incaltati cu ghete de plumb,au ales sa nu-si pateze imaginea…Numai un afon in ale fotbalului a putut trece cu vederea onestitatea Olandei din prima repriza.
”Vedetelor”nationalei Romaniei trebuia sa le fi spus cineva ca Dumnezeu iti da,dar nu-ti baga si-n sac,nu sa umblam acum cu fofarlica si sa dam vina pe monitorul din vestiar care i-a anuntat ca Italia conduce Franta…Ala putea fi inchis la urma urmei…Romanii trebuie sa fie penibili si-n al 12 ceas?

profu’  •  18 iunie 2008, 15:40

Felicitari ,Lobont, Goian, Ghionea, Rat – ati jucat ca niste profesionisti – restul pot fi si trebuie inlocuiti

mmyyttoo  •  18 iunie 2008, 15:40

> Miorita la Euro 2008
>
> Pe-un picior de plai
> Unde habar n-ai
> Iata vin cu tot
> La aeroport
> Jucatori – vedete
> Cu cercei si plete,
> Ghiuluri, celulare, Si cu
> girofare
>
> Se vor îmbarca
> Cu toti vor pleca
> Spre un campionat
> De toti asteptat
> Cam de vreo opt ani
> Sperante si bani,
> Ni s-a împlinit
> Pohta ce-am pohtit
>
> Ne-au aruncat sortii
> Într-o grupa a mortii,
> Cu dârzi olandezi,
> Cu cocosi francezi
> Si italieni
> Iuti si cam vicleni.
>
> Cu toti am crezut
> De la început,
> Biata Miorita
> Va fi chisalita,
> Vom fi niste miei
> În groapa cu lei,
> Cu toti ne gândeam
> Si ne planuiam
> De la început
> Nu-i nimic pierdut,
> Sa jucam frumos
> Si spectaculos,
> Orice gol marcat
> Sau punct câstigat
> Va fi pretuit
> Si sarbatorit…
>
> Umpluti de emotii,
> Am înfruntat sortii
> Jucând primul meci
> C-o echipa – terci,
> De cocosi francezi
> Ce ai nostri iezi
> De se-nvârtosau,
> Sigur o bateau.
>
> Dar am remizat
> C-un zero barat
> Într-un meci închis
> De mare plictis…
>
> Apoi a urmat,
> Meciul asteptat,
> Mare tevatura
> Cu echipa azura,
> Ce fusese încinsa,
> Umilita, învinsa,
> De niste batavi
> Aprigi rau si bravi.
>
> Dumnezeu din cer
> Si c-un tusier
> Mult ne-au ajutat,
> Gol le-au anulat,
> Si-un italian
> Putin cam plavan,
> S-a cam bâlbâit,
> Direct l-a servit
> Pe al nostru Mutu,
> Care a dat cu sutu’
> Le-a bagat-o în plasa
> Si mortul în casa.
>
> Dar nu a tinut
> Decât un minut,
> Ca ne-au egalat
> Dintr-un gol ciudat,
> Caci un brav fundas
> Zis Gabi Tamas,
> Da pe lânga minge
> Si meciul se-ncinge.
>
> Nenea flueras
> Cu capul golas,
> Ne face cadou
> Ca la anul nou,
> Un pinalti mare
> De calificare,
> Numa’ gol sa dai,
> Ca noroc tot ai…
>
> Intra iar în scena,
> Vedeta eterna
> Tot Mutu suteaza
> Si normal, rateaza!
> În toata splendoarea
> Si calificarea…
>
> Acum olandezii
> Au batut francezii,
> Facând cu ei bors
> Zeama de cocos.
>
> Bietii nostri iezi
> Spun la olandezi
> S-o lase mai moale,
> Capul nu-i mai doare
> Sunt calificati
> Si-ar fi câstigati,
> Meciul lor sa-l dea,
> Atunci ar scapa
> De italieni
> Care sunt vicleni,
> Sarmanii francezi
> Vad doar stele verzi,
> Sunt împrastiati,
> Descalificati.
>
> În al treilea joc,
> Nu mai era loc
> Sa se speculeze,
> Sa se parieze,
> Miorita laie
> Iese la bataie,
> Ca e favorita
> De lume iubita,
> Temutii batavi
> Nu mai sunt chiar bravi,
> Vor sa se conserve
> Au bagat rezerve,
> Sunt buni de batut
> De la început.
>
> Joaca relaxat,
> Rateaza distrat,
> Ai nostri stresati
> Cad ca secerati,
> Cu fundul pe jos
> Si joaca fricos.
>
> Dica parca doarme,
> Mutu are toane,
> Contra are treaba
> Tot cade prin iarba,
> Banel tot alearga
> Mingea s-o culeaga,
> Si face marcaj
> La kilometraj,
> Iar bietul Piturca
> E satul de turca,
> Schimba disperat
> Dar s-a terminat!
>
> Meciul s-a sfârsit,
> Rau ne-au umilit,
> Jucând cu rezerve
> Iar noi cu conserve.
>
> Vor veni în tara ,
> Pentru a câta oara?
> Spunând raspicat:
> IARASI AM RATAT!
>

Andaman  •  18 iunie 2008, 15:42

Chivule, astept si eu momentul in care vei da dovada de corectitudine, lasand locul la nationala, altora.
Sper, ca mondialul din 2010, sa nu te mai prinda in Nationala.
Probabil ca retragerea ta va incepe cu disponibilizarea pe care ti-o va face cadou Jose, de la Inter.
Atitudinea ta, e de genul: Ai bani destui, ce-ti pasa de suporterii Romaniei. Doar nu esti fraier sa te sacrifici in jocul Nationalei.

cetitoru’  •  18 iunie 2008, 15:42

eram pustan si ma uitam cu taica-miu innebunit la meciurile romaniei si il vedeam enervandu-se si strigand ca suntem niste „mamaligari”. de cateva ori chiar a explicat ,la nervi e adevarat, ce inseamna mamaligari: „noi romanii avem in pantaloni, la fund, cate o mamaliga care atunci cand trebuie sa ne indarjim ne trage in jos”. tica-miu s-a dus si multa vreme am judecat conceptiile lui pana am ajuns la 30 ani si ma regasesc in aceleasi idei. ce-or fi avand ai nostri tricolori aseara in pantaloni ? cu siguranta nu ceea ce trebuie !

Stelist  •  18 iunie 2008, 15:43

Nu sunt deacord cu faptul ca Piturca ar fi cel vinovat…Piturca este un antrenor foarte bun…doar ca-i sunt impusi la lot anumiti jucatori.Ori ii sunt impusi,ori este interesat de cresterea imaginii lor in vreunm scop financiar cumva.Nus tiu..altfel nu inteleg incapatanarea in ceea ce priveste selectionarea lui Contra..Tamas…Marius Niculae…Cocis si altii.

mamba  •  18 iunie 2008, 15:58

100 % de acord cu „Stelist on 18 Iunie, 2008 3:38 pm”. Au fost mioritici. Au auzit ca Italia conduce, si gata…au zis ca nu mai avem sanse. Pai singura noastra sansa reala era victoria. Ce ***(cuvinte banate datorita limbajului necivilizat) au avut in cap, nu stiu? Daca pana si Robben incerca sa strice mingile care ii veneau la picior, pai sa ma ierte Al de sus, Nationala nu a vrut sa castige acest meci…..pe bune.

Red  •  18 iunie 2008, 16:01

Furnicutele ca furnicute, dar se spunea ca ar fi fost din platina mai abitir ca aurul.
Dupa ce s-a vazut, unii au jucat pentru cota si Domnul Piti sa nu manipuleze cu ineptii gen „jucatorii au clacat cind au aflat ca Italia conduce cu 1-0”. S-a impus ca mare personalitate asupra jucatorilor si media, putini vad ca e doar o fita ce tre sa dea socoteala pentru ca a creat iluzii.

mannecken  •  18 iunie 2008, 16:04

Cred ca aici te inseli.Chiar din continutul articolui reiese fatpul ca este nevoie sa se ascunda si sa stea izolati pentru a nu mai da declaratii abracadabrante.Nu isi pun presiune in acest fel prin declaratiile pe care le dau,optimiste sau pesimiste, decente sau indecente.Nu le pun presiune nici ziaristii cu intrebari utile sau inutile,in legatura cu fotbalul sau cu revistele cu care isi clatesc ochii in cantonamente.Eu chiar am gasit ca este un lucru foarte bun sa stea izolati si sa se concentreze asupra meciurilor.Nu da bine la presa, sant de acord, dar si presa ar trebie sa-si vada lungul nasului.De fapt sant prea multe ziare de sport in Romania, unul singur ar ajunge,ziar la care ar putea lucra doar cei mai competenti si neBecalizati(daca mai exista) O noua campanie va incepe si lucrurile vor merge pe fagasul normal…

ElGrecu  •  18 iunie 2008, 16:07

Ce de filozofi critici pe site! Acum cateva zile marea majoritate se intrecea in a-i lauda pe tricolori! Trist, dar atata au putut! Sunt cateva lucruri elementare care ar trebui subliniate:
1. La noi baza selectiei este gresita! S-a dovedit fara tagada ca daca nu ai jucatori inteligenti si de caracter nu poti face mare performanta! Aceste doua calitati iti dau si spiritul de invingator! Mingicari care stiu sa jongleze, dar in teren nu sunt capabili sa dea o pasa de 20m sau iti paseaza la omul tinut ca sa scape de mingie nu ar trebui sa-i vedem in teren, mai ales la nationala! La nivelul acesta nu poti sa joci cu, nici macar, o mana moarta si noi le-am avut din primul meci si nu una, ci mai multe!
2. Ca sa ai oameni proaspeti in atac nu-i pune sa are terenul pe toti, ca altfel nu au forta sa bage basica in ate!
3. Daca dai prea mult credit unui singur jucator, toti ceilalti gravitand in jurul lui ca niste sateliti, jocul tau este usor de neutralizat! Cand acesta isi injura colegii fa bine si inlocuieste-l, asumandu-ti toate riscurile, ca de aceia esti platit!

Nu am nici o speranta ca fotbalul se va indrepta atat timp cat va fi condus de smecherii de azi (atat patroni cat si conducatori de club si antreneori)! Fraieri suntem noi (recunosc ca ma numar prinre ei) ca inca mai speram intr-un miracol! Asa ca oameni buni va amagiti in continuare daca sperati sa vedeti alt spirit la echipa nationala!
As fi foarte curios sa vad un antrenor strain de mare anvergura (gen Arsene Wenger) conducand nationala romana! Poate atunci…

andrei  •  18 iunie 2008, 16:09

din grupa asta se putea iesi lejer la ce meciuri au avut , sa nu mai caute scuze ca nu ii v-a crede nimeni

andrei  •  18 iunie 2008, 16:11

din grupa asta se putea iesi lejer la ce meciuri au avut , sa taca din gura ca nu le crede nimeni scuzele

cosmin  •  18 iunie 2008, 16:16

Nu ma intereseaza cat pot oamenii astia, ma intereseaza sa vad ca vor. Si daca am fi pierdut cu 5-0 nu m-ar fi durut atat cat ma doare neputinta de pe fetele lor. Si la 0-0 erau cu fetele in pamant. Cand o sa invatam ca fara sa muncim nu facem nimic (si aici nu ma refer numai la fotbalisti)? Turcii, daca nu s-ar fi calificat, ar fi iesit cu capul sus. Nu noi!!!

FLIX  •  18 iunie 2008, 16:23

Uitati-va la echipa Turciei,cum s-au daruit pe teren cum luptau cind scorul le era potrivnic mentalitate adevarata de invigator! Ai nostri asteptau sa le-o bage in ate olandezii!Erau apatici,plictisiti,-acesta este mentalitate de trisori!Si Chivu ma plictiseste cu limbajul lui de lemn!

Besofone  •  18 iunie 2008, 16:24

Revin.
Posibila solutie : aducerea unui antrenor strain, de valoare.
Credeti ca ar fi posibil ? He, he, he. Pai nea Piti nu trebuie sa traiasca si el ? Si dracul ala de Dragomir, analfabetul ala imputit de care nu mai scapa fotbalul romanesc, nu trebuie sa-si faca jocurile, alaturi de Mircea Sandu, alt drac negru al fotbalului ?
Mergem cu Piti, ce sa caute un antrenor strain la noi ? Oricat am fi de distrusi, nu lasam pe altii sa ne vindece. Mai bine ne eutanasiem, incet si sigur.

cristi  •  18 iunie 2008, 16:27

Baietii au muncit mult dar acum chiar nu putem mai mult

agar  •  18 iunie 2008, 16:27

CORECT. Daca ei spun ca NU sunt vedete (si au dreptate), atunci de ce se comporta ca niste vedete ?

Bogdan  •  18 iunie 2008, 16:28

Ce legatura au toate lucrurile expuse in articol cu faptul ca echipa a jucat slab? La italieni secretomania a fost dusa la extreme si cu toate acestea s-au calificat. Dupa acest articol imi e destuld e clar ca presa de sport se ridica la acelasi nivel de profesionalism ca si nationala.

fost fotbalist  •  18 iunie 2008, 16:28

Balada mioritei la EURO e excelenta – bravo mmyytoo !
In rest – slabi, slabi, slabi… Daca s-au facut ceva blaturi, numai jucatorii stiu… Oricum, cu echipa asta la mondiale suntem la fel de morti… bine ca se joaca in Africa de Sud, ca sa nu mai dam banii pana acolo, sa vedem cum ne impiedicam in iarba, cand ne lasa altii sa castigam..!

dz  •  18 iunie 2008, 16:35

deci am citit cateva commenturi si vreau numa sa scriu ceva apropo de domnu „Andaman” … eu nush la ce televizor si la ce meciuri sa uitat el…poate era unu alb negru … dar chivu kiar a fost unu din singurii, pe langa lobont, ratz si poate banel, da pe el nul duce bila mai mult… care sau straduit sa faca ceva in teren acolo..restu mai ales dupa esecurile de genu: ratat 11m sau 1-0 pt ilalia, parca erau niste GAINI PLOUATE…cu mutu, daaaa MARELE BRILIANT in frunte…care in loc sa dea dovada de profesionalism si caracter….sa fuga desi rupe ghetele si pantalonii in cur…a inceput sa se plimbe agale pe gazon cu capu in pamant… cu atitudinea asta…putem in 2010 sa tundem iarba din africa de sud…dar nu sa o stricam, calcand acolo!!!!

Costel  •  18 iunie 2008, 16:46

Avem un stil corect. Un stil pe care il practicam de secole, ardem campiile, otravim fantanele si fugim in munti. Suntem mai fricosi decat 11 gaini plouate. Nu suntem in stare sa realizam ca numai jucand fotbal poti obtine rezultate si nu 2 puncte pe care vor fi uitate cat de curand.
Aseara am primit o excelenta lectia de la niste „rezerve” ce pareau mai mult plictisite decat concentrate. Meritam cu varf si indesat sa venim acasa.

sably  •  18 iunie 2008, 16:47

…STRAVEZIU, STRAVEZIIIIUU D’MLE. TOLO’!!!
Pe dumneata NU te doare atat ca am pierdut si meciul si calificarea, ci…FAPTUL CA NU V-A LASAT PITURCA PE VOI, „ZIARISTII” SA-I URMARITII, FOTOGRAFIATI, INTREBATI PE FOTBALISTI SI APOI SA VENITI CU MIZERIILE DE POZE SAU VREO FRANTURA DE VORBA SI SA O DATI PE PRIMA PAGINA, MAAAARE, CAT MAI MARE !!!
NU NUMAI JUCATORII, ANTRENORUL FRF-ul TREBUIE SA-SI SCHIMBE MANIERA DE EXPRIMARE SI GANDIRE DOMNULE TOLONTAN, E’ LA FEL DE NECESAR, OBLIGATORIU NECESAR SI PTR. MEDIA, CA SI PTR. NOI, O MARE PARTE DIN PUBLIC, SPECTATORII, MICROBISTI etc…Nu crezi ?…

ciprian  •  18 iunie 2008, 16:53

ce se intampla in romania este de absolut inadmisibil!!!! toata lumea lovesti in echipa nationala! trebuie sa le multumim ca ne-au pastrat sperantele pana in ultima etapa…trebuie sa le multumim pentru ceea ce au facut pentru noi….nu sa improscam cu noroi….la ce lot avem….la ce campionat…..conducere la federatie…pentru aceste 2 puncte merita statui….in conditiile astea
Dar din pacate astia suntem…ne place sa injuram, sa lovim si asa mai departe….sunt mandru de echipa nationala….dar mi-e rusine ca-s roman cand vad ce se intampla…..

Maradona1  •  18 iunie 2008, 16:57

Corect, Sably! Tolo, sa nu uitam poza de pe prima pagina cu Lobont scobindu-se in nas, publicata de voi chiar inaitnea inceperii turneului. Pentru asemenea ziare de scandal ca al vostru si eu as inchide portile si as ridica ziduri de 10 metri.

Sandy  •  18 iunie 2008, 17:01

Chivu asta e cel mai antipatic dintre toti! A fost zero la euro. N-a iesit din tonul echipei

Mircea  •  18 iunie 2008, 17:04

da, trebuie schimbat ceva si anume: mentalitatea ! Schimbi mentalitatea, se vor ridica automat si gardurile din jurul hotelurilor nationalei.
Dar chestia asta cu schimbarea mentalitatii este complicata pt ca, vezi tu, nu este un fenomen numai la nivel de echipa nationala de fotbal ci este un fenomen raspandit la milioane de romani, deci retine: si la nivel de presa!
Sa recapitulam titlurile presei dupa jocul oribil, mizerabil din partida cu Franta: „am tinut piept (!!!!) vicei campioanei !” :)))
„Am fost egalii campioanei mondiale !!”…si alte minunatii de genul asta.
Cine a indraznit in zilele alea de euforie sa atace dur si lucid atitudinea defensiva a fost facut carcotas, frustrat iar expresia pe care o auzeai era „du-te ba frustratule, ce nu te multumesti?”
Lupta asta eroica si prosteasca pana la jertfa (vezi accidentarea stupida a lui Radoi) si fara luciditate si logica isi are radacinile intr-un trecut mai mult sau mai putin indepartat si va trebui sa se schimbe niste generatii pt ca acest complex de inferioritate sa dispara din gene. Si sti care-i poanta, Catalin Tolontan ? Ca si tu ai aceeasi atitudine defensiva manata de aceeasi mentalitate daunatoare.Ieri ai mazgalit ceva despre ‘succesele’ nasului la UEFA si confundai UEFA cu pasunile lui becali, azi scri despre alte tampenii dar nu te-am citit sa scri ceva puanand puncul pe i. Nu ai nici un fel de critica lucida asupra unei prestatii lamentabile a nationalei.
Sti care-i poanta? Ca au pierdut nu-i nici un bai, toata lumea se astepta la asta. Dar cum au pierdut, aici este buba cea mare. Este bine ca nu esti in Olanda sa fi auzit glumele facute la radio pe seama prestatiei penibile a romanilor. Rezumatul suna cam asa: „hi hi hi, romanii nu s-au prins ca pt a se califica trebuiau sa castige”

Ema  •  18 iunie 2008, 17:06

Inainte de meci, Chivu promitea ca vor dovedi ca nu sunt o generatie de ratati. Toti ziaristii erau aproape siguri de calificare, iar dl Piturca sustinea la conferinta de presa ca nu il intereseaza ce vor face Italia si Franta, ci doar meciul nostru cu Olanda. Am crezut, dupa primele doua meciuri si vazand aceste declaratii, ca baietii vor da totul pe teren. Pentru ei, in primul rand, si apoi pentru noi, suporterii, pentru prestigiul tarii. Asa ca aseara nu am inteles nimic. Va amintiti: pase aiurea, lipsa de interes, etc. Cum sa cred ca au vrut sa se califice? Acum vin cu declaratii referitoare la „grupa mortii”, valoarea adversarului, oboseala, miza. Iar unii ziaristi ii sustin: am avut o grupa grea, e bine si cu doua puncte, suntem prea mici pentru un rezboi asa de mare, etc. Pana cand ne vom multumi cu nimic? Si-au batut joc de noi si de sperantele noastre.

Nea Costica  •  18 iunie 2008, 17:07

N-ati inteles nimic.Deci:1.Ca si eurovisionul,totul e politic,i-am lasat pe italieni sa se duca mai departe, s-o lase si ei mai moale cu ai nostrii cinstiti si bravi imigranti.2.Basescu,vere,e de vina pentru tot.Asa gandea al nostru ciobanas,acolo,sus,dupa infrangerea(moartea)sa.

cavasachi  •  18 iunie 2008, 17:08

primul pas spre schimbare adica o sa fiti voi anetena 1 nu??? hai ***(cuvinte banate datorita limbajului necivilizat) …. in rest f bun articol

Vlad  •  18 iunie 2008, 17:12

cei de la care cerem prea mult,care nu pot,care si-au atins limita in meciul de aseara,sunt liberi sa plece.Mai mult,chiar,si rugati frumos sa plece.In frunte cu Chivu,daca asta a fost declaratia lui.Ei sustin ca jucam fiecare meci la victorie,dar daca pierd rusinos,le cerem noi prea mult.Cum vine asta? Sa le facem loc jucatorilor cu dorinta de afirmare,nu celor cu conturile pline,cu plumb in ghete sau celor care joaca fotbal pentru a-si finanta afacerile din afara jocului.Jucatorii sa inteleaga ca nu rezultatul e cel care nemultumeste in halul asta… Ci atitudinea lor

Mircea  •  18 iunie 2008, 17:13

Si ca sa continui: toata presa apreciaza „jertfa’lui Radoi dar nimeni nu-si pune intrebarea ce rost au toate accidentarile astea stupide. parerea mea este ca si ele vin tot din povestea cu „ardem pasunile, ne sacrificam, pe aici nu se trece-chiar daca ne spargem capetele sau ne schilodim genunchiurile sau alte parti ale corpului.
Nimeni nu-si pune public intrebarea critica si legitima in acelasi timp: baiatul asta numai rau face prin jertfele lui stupide; nu folosesc nimanui: nici lui dar nici echipei pe care o lasa de fiecare data balta.

matritza  •  18 iunie 2008, 17:20

Cred ca de vina este si presa de la noi, atata s’a zis ca Romania se poate califica si la egal, chiar si daca pierde ca pana si echipa asta a noastra a inteles asa.
Parerea mea este ca nu trebuia sa ne cautam norocul in altceva. Meciul era pentru victorie si atat. Nimeni n’a inteles, pacat. Ce ne interesa cum va ajuca Olanda? De ce? D’aia…
Macar la imnu ala din min 75, sa aiba o tresarire, daca nu faci pentru tine, macar pentru aia 10.000 de romani… Nu’i o rusine sa pierzi, ii rusinos sa minti fotbalul.

cristiana  •  18 iunie 2008, 17:21

Tolontane, mai lasa-ne cu teoriile tale de 2 bani!!!
Parca ieri seara, la stirile sportive A1 spuneai ca batem Olanda cu 1-0. Cum ramane??? De ce nu dezvolti ceea ce ai afirmat? Ai uitat deja, nu?
Apuca-te de munca!!!

adrian  •  18 iunie 2008, 17:24

La ce o fi eficient „stilul” asta? Daca pierdeau cu 1 la 2 nu le zicea nimeni nimic. Numai ca baietii sunt deja niste capitalisti, s-a dus vremea cand fratii Paunescu intrau in vestiar si promiteau masini. Dupa cum a inceput Euro, Mutu stia ca ramasese in carti doar pentru Fiorentina. El, intr-un fel, e pensionarul cumsecade al Fiorentinei, pentru ca Milan si Real stau in Ronaldo si respectiv Drogba.

Dan  •  18 iunie 2008, 17:24

La sfarsitul meciului aseara Mutu radea si parea fericit cand se intretinea cu Melchiot. Nu parea sa-i pese de ce s-a intamplat. probabil era prea preocupat sa-si faca niste noi prieteni printre jucatorii mari din Europa, poate asa se va numara (cica) si el printre ei. In tribuna, mii de Romani tristi gata sa planga. Nu numai Mutu ci si intreaga echipa nu par sa-i merite pe cei care s-au deplasat mii de kilometri pentru ei ca sa-i vada razand dupa ce au ‘jucat’ poate cel mai prost meci al lor din ultimii opt ani.

Comentează