„Bună ziua, domnule Piţurcă!”

Scrisoarea unui suporter al echipei naţionale

joi, 19 iunie 2008, 2:51

Scrisoarea unui suporter al echipei naţionale

Mesajul a sosit astăzi pe mailul redacţiei. El a fost trimis şi la frf@frf.ro. Noi, jurnaliştii, sîntem subiectivi. Uneori, greşim. Sîntem excesivi şi în laude, şi în critici.

În schimb, scrisoarea suporterului e un document autentic, lipsit de patetisme. O probă. O invitaţie a unui om care n-are alt interes decît să fie respectat.

„Buna ziua,
Doresc să vă „felicit” pentru atitudinea angajatului dumneavoastră Piţurcă.

Atît după terminarea meciurilor susţinute la acest Campionat European, cît şi acum, la aeroport, angajatul FRF desemnat să conducă şi să antreneze echipa a demonstrat că mitocania, lipsa de respect şi bun-simţ sînt principalele calităţi de care se bucură.

Că în permanenţă are ceva cu presa şi suferă de mania persecuţiei am înţeles, dar cînd cineva îţi dă BUNĂ ZIUA pe cel mai civilizat ton, te aştepţi măcar să schiţeze un zîmbet nu să se uite în scîrbă!!!

Poate acestui om căruia îi este ruşine (refuz să cred că nu îl cunoaşte) să intoneze Imnul României o dată cu echipa şi suporterii, îi va reveni glasul şi sper din tot sufletul că va vorbi corect gramatical!

Cu speranţa că veţi creşte valoarea şi criteriile de selecţie a angajaţilor dumneavoastră, vă felicit pentru atitudinea d-lui Sandu!”

Cristian Toma, suporter al echipei naţionale

Comentarii (548)Adaugă comentariu

Merme  •  19 iunie 2008, 15:01

Ar mai fi de adaugat si faptul ca la acest turneu s-a imbracat ca la piata.. Asa a ales el sa reprezinte Romania.
Semnatarul scrisorii are perfecta dreptate.

Cătălin Tolontan  •  19 iunie 2008, 15:04

merme: colegul meu decebal radulescu a explicat de ce: piturca este superstitios, crede ca treningul ii aduce noroc. de aceea nu a imbracat costumul de prezentare decit dupa incheierea turneului

andrei s  •  19 iunie 2008, 15:05

Piturca are impresia ca daca a reusit sa califice de doua ori nationala la turnee finale, este fara doar si poate buricul pamantului.

E mult prea jegos in atitudine. Pacat!

România nu a pierdut cu Olanda  •  19 iunie 2008, 15:05

Am spus-o şi în alte locuri, o spun şi aici: Piţurcă trebuie să plece, spre binele echipei naţionale. Am observat că în blogosferă, şi nu numai, părerile legate de acest subiect par să fie la unison.

Da, vrem un antrenor, un selecţioner, cu caracter! Şi da, noi bloggerii, presa, suporterii putem pune presiuni pentru ca acest lucru să se întâmple.

David  •  19 iunie 2008, 15:07

Ia zi, ma, Tolo…. Pe cine mai visezi antrenor la nationala? Acum vreo 10 ani ati urlat sa apere Silviu Lung in meciul cu Cehia (era Dinu antrenor). Acum vreo 2 ani urlati sa fie Gica Popescu presdinte FRF. Mai ai solutii? Sa antreneze Vochin, sau cel mai bine tu, ca esti cel mai destept si le stii pe toate. Apropos, da-mi si mie nr tau de mobil sa te injur de 4 ori pe saptamana numai, cand mi se pare mie ca ai scris ceva aiurea. Si dupa aia, o sa-ti cer sa-mi zambesti cand iti zic buna ziua.
Nici mama antrenoratului nu termina in grupa asta pe 3, cu 2 puncet si cu golaveraj 1-3. Putini erau cei care ar fi ajuns in SUI&AUT din grupa de calificare.

John  •  19 iunie 2008, 15:09

NICIODATA Piturca nu va fi un gentleman adevarat si nu se poate compara cu nici unul dintre antrenorii de la Ruro.
El are probleme pshihice si nu vrea sa se trateze.
In viitor Romania va avea numai de pierdut cu el.

vali  •  19 iunie 2008, 15:10

un lucru simplu vreau sa adaug:Asta e valoarea fotbalului romanesc poate chiar supraevaluata, nu este el vinovat ca nu putem selectiona 23 de jucatori de valoare.
Plus Piturca a realizat cele mai mari performante in ultimul deceniu:calificarea la doua turnee finale EURO 2000 si EURO 2008

goanga  •  19 iunie 2008, 15:10

Pun pariu ca aveau cumparate deja bilete pentru cine stie ce vacanta exotica si daca pierdeau rezervarea aveau probleme cu sotiile.In mod sigur la ce grupa aveam toti cei selectionati au promis sotiilor ca pe 18-06 vor fi acasa ptr. a pleca in vacanta.Cel putin Chivu la cum a jucat sigur se gindea mai mult la nunta decit la meci

dorinho  •  19 iunie 2008, 15:10

mai exista vreun loc pe blogul tau pe unde sa nu fi pus reclama?

vlad cristian  •  19 iunie 2008, 15:11

imi pare rau tolo dar o tampenie mai mare nu puteai sa publici. macar daca era o scrisoare inspirata. una este antrenorul piturca, alta omul piturca si eventuala nesimtire a lui. ca piturca sa fie antrenor mai avea nevoie si de niste jucatori de mijloc si de atac, de un conducator de joc, de acord?

Venoame  •  19 iunie 2008, 15:12

Toata recunostinta pentru faptul ca a pus nationala inapoi pe drumul cel bun dpdv disciplinar, ca a pus si *vedetele* la lucru, DAR…sa faci o asemenea selectie pt turneul final, sa stai cu fundul in poarta intr-un meci de-ci-siv, sa ai atitudinea asta fata de o parte a presei, cum o fi ea, mi se pare gresit si de prost gust. Piturca ar trebui privit ca o etapa benefica de evolutie si evident…inlocuit cu altul mai bun.

romanii – mancatori de c a c a t  •  19 iunie 2008, 15:13

acum toti dam in piti dar am uitat cum in urma cu 2 saptamani il pupam in c u r . astia suntem noi …. niste tarani

Alex  •  19 iunie 2008, 15:15

Nu avem antrenor, nu avem jucatori, sau avem dar din diferite motive nu sunt selectionati, pai poti tu selectioner al Romaniei sa il lasi acasa pe golgeterul tarii sau pe Bratu care alearga de rupe pamanatul. Oricum Piturca are acceasi tactica ca si la Steaua, intai de toate apararea. Nu avem jucatori si nici antrenor… Mare Mare DIFERENTA intre Generatia de Aur si acesti asa zisi jucatori… mai intai de toate caracterul si ambitia iese la iveala in momentele grele… astia nu au nimik in comun cu Hagi si compania.. Aia jucau

mosh Califar  •  19 iunie 2008, 15:15

Ia mai puneti-o voi de-o campanie mai Tolo ca aveti mana buna. E plin de jucatori fuoriclase si antrenori de exceptie In romania.Un viitor antrenor al nationalei de unde sa faca selectia baiatule ? De la echipa campioana cumva ? Si in fond daca tot n-aveti altceva de facut de ce sa nu il mai schimbati odata pe Piturca? Probabil ca va doreati 9 puncte in grupa asta, nu? Si daca nimerea domnul Mutu poarta de la punctul cu var acum ce scriai ? „Suporterul” ala ce scria ? Jalnic dar tipic romaneste, are dreptate Dinu 100% .

Cety  •  19 iunie 2008, 15:16

De ce nu iti bagi si tu reclame pe blog tolo ca vad ca ai ramas un pic in urma . Stiu ca voi astia de la gsp nu vreti bani da macar de-o ciorba sa fie acolo !

alin78  •  19 iunie 2008, 15:16

porcarie … ma asteptam sa gasesc ceva gen: nu a luat atacanti la lot, sau nu a jucat ofensiv, dar asta … ce are gramatica cu antrenoratul? Poate sa fie ultimul mitocan, daca ar antrena bine, nu ar fi probleme. Ati asteptat cu totii sa vedeti rezultatul cu Olanda, dar v-ati mintit pana acolo. Piturca nu a facut echipa, si sa fi jucat ofensiv nu avea cine sa dea goluri. NU A AVUT ATACANTI luati in lot!!!

Cătălin Tolontan  •  19 iunie 2008, 15:17

vlad cristian: nu, nu cred ca ai dreptate! cind mergi la euro nu esti acolo doar ca sa joci fotbal. mai ales ca nu joci decit 1 meci din 3. dar chiar dc ai fi jucat cel mai bun fotbal al lumii nu ti permite nimeni sa te porti ca si cum ai fi singur in pestera! Pur si simplu, Euro este o competitie, nu un sir de meciuri, o competitie facuta pentru public. Si, stii ceva: cred ca Piturca s-a bucurat cind a vazut atitia romani civilizati in tribune, dar va tb sa priceapa ca aceasta noua categorie de suporteri se astepat la o alta atitudine. Altfel, iti scriu angajatorului, ca in orice tara normala.

vlad cristian  •  19 iunie 2008, 15:18

acum omorati-ne cu bratu care alerga probabil vreo 20 de km meci, in viteza, dar pe langa minge. uneori nu prindea echipa nici la dinamo. asa a jucat si daniel niculae care se vedea ca nu stie nici o schema de joc a nationalei. il sustin pe piturca si sunt impotriva detractorilor! hai sa fim domni si sa recunoastem ca acolo unde a inhatat-o rau franta si italia (care aveau mijloc si atac, nu ca noi) batea romania.

Octavian Paun  •  19 iunie 2008, 15:19

Buna Ziua!
Dle Tolontan, la concursul Castiga un USB Kingstone, desi sunt trecut pe lista castigatorilor, nu am fost contactat de nimeni, asa cum se stipuleaza in regulamentul concursului. Am sunat la numarul indicat pentru diverse detalii, iar acolo, stupoare, o domnisorica trezita din somn, nici n-avea habar de acest concurs. E pacat sa va faceti de ras pentru asa ceva. Rusine!

Radu  •  19 iunie 2008, 15:20

nici eu nu cred ca piturca trebuie judecat dupa felul in care se imbraca. cred ca majoritatea dintre noi nu speram sa facem mai mult de 1 pct la acest turneu, chiar daca ne-am aparat, am avut un arbitraj favorabil cu Italia si nu am jucat nimic cu Olanda. Era foarte greu, totusi, ( tinand cont ca Radoi s-a lovit, Goian a fost suspendat iar Olanda nu avea nici un fel de presiune) sa invingem in acest meci. oricum ar fi alcatuit primul 11, Olanda are jucatori net superiori noua chiar si pe banca de rezerve iar faptul ca noi trebuia sa jucam la victorie si golul lui Pirlo a schimbat radical planurile selectionerului, care nu a avut la cine sa apeleze la mijlocul terenului. noi am ramas furnicutele. e pacat, se putea mai mult dar nu trebuie sa facem o tragedie din asta. refuz sa cred ca piturca nu a raspuns la „Buna ziua „(cred ca si el simte ca noi toti o dezamagire si sufera pt asta), refuz sa cred ca nu stie imnul sau ca ii e rusine sa il intoneze. sa nu il blamam totusi…a dus Romania dupa 8 ani la un turneu final si a iesit cu 2 egaluri cu campioana si vicecampioana mondiala. trebuie sa ne cunoastem lungul nasului si sa nu cautam tap ispasitor!sa-l lasam sa-si continue munca…suntem pe un drum bun, iar firea lui trebuie acceptata. un alt suporter al echipei nationale. HAI ROMANIA!

Romania iti vrea DEMISIA!  •  19 iunie 2008, 15:20

dam in piti pt ca metrita…nu stiu cine il pupa in c.ur dar o mare parte a fanilor, printre care si eu, acuzau selectia foarte prost si neprofesionala facuta…d c nu a mers bratu la euro dk tot tactica noastra era sa jucam ultra defensiv si pe contraatac ce o fi o fi…d c am jucat cu 6 fundasi(chivu si radoi tot in categoria asta intra) si cu 2 maratonisti(banel si cocis) care nu au dat o centrare adevarata in viata lor…d c nu am avut un mijlocas care sa poata da o pasa de gol???au fost in lot dica care a avut alte sarcini si cristea care nu a prins nici 10 secunde…d c in pauza cu olanda ne interesa ce face italia cand noi dk bateam cu 1-0 italienii puteau sa aiba 22222222-0 k tot nu mergeau mai departe…d c nu am jucat cu 2 varfuri macar cu olanda cand trebuia sa fortam victoria?d c piTURCA???d c?

sut bara gol  •  19 iunie 2008, 15:21

o sa pricep f greu domnule Tolontan de ce piturca jucator enorm de ofensiv pe vremuri pierde aceasta placere si se inchide plictisitor in jurul lui Lobont?

Darie  •  19 iunie 2008, 15:21

Salut! Vrem nu vrem, ne nerveaza sau nu comportamentul lui, a reusit sa ne califice, acolo unde mandrul imperiu britanic nu a avut nici o reprezentanta! Apropo de comportament, selectionerul Frantei cand toata lumea se astepta la o demisie onorabila, si-a anuntat casatoria… Intr-o grupa pe care am avut-o noi, rezltatele au fost bune! Unii care nu au „zgariat” deloc balonul de fotbal isi inchipuie ca meritam sa castigam turneul final! Nu-mi place atitudinea aroganta a domnului Piturca dar pana una alta a reusit o mica performanta dupa care tanjeam de 8 ani!

fantasyworld  •  19 iunie 2008, 15:21

ce nu se-ntelege clar: nu suntem suparati pe infrangerea cu Olanda, ci pe atitudinea echipei in acel meci. Daca asa tratam un meci decisiv … dupa cum s-a jucat parea un amical …
cat despre Piturca, e dreptul lui cum se comporta, mai ales ca pe aeroport nu reprezinta nationala. Ia ziceti: n-ati prefera sa va injure si sa se califice si la Mondiale ? Ei ?

nicushor  •  19 iunie 2008, 15:22

Mînca-v-aş pipota la toţi care se uită doar la ce văd. Există uefa.com. Treceţi cu toţii pe acolo şi vă rog să vă întrebaţi dacă există România la competiţiile de juniori. Despre alte competiţii „mici” ce să mai vorbim. Jocurile Olimpice este una dintre competiţii pe care România nu că n-o abordează nu există. De unde să poată băieţii dacă n-au de unde? Întrebaţi-l să spunem pe Pirlo ce a realizat cînd era junior. Tot timpul lovim la memoria imediată dar nu ne vedem gunoiul care putrezeşte sub noi. Chivu şi Mutu sunt cele mai reprezentative valori. Dar cu 1-2 flori…

nashu76  •  19 iunie 2008, 15:22

PRINCIPALUL VINOVAT : MUTU
NU POTI SA EXECUTI IN HALUL ALA (PE MIJLOCUL PORTII) UN PENALTY CONTRA ITLIEI SI MAI ALES CONTRA BUFON.FIGURILE LUI MUTU ……

2. PITURCA – UN ANTRENOR F SLAB IN ACEST MECI , NU E POSIBIL SA AI TOT TIMPUL 11 JUCATORI IN SPATELE LINIEI IMAGIANRE A MINGIEI.

Cătălin Tolontan  •  19 iunie 2008, 15:23

Octavian Paun:va ro sa dati un mail la marius.naescu@gsp.ro si colegul meu de la marketing va va lamuri orice problema. organizam zeci de concursuri si nu avem nici o situatie nerezolvata. va multumesc!

Rapid  •  19 iunie 2008, 15:23

cred ca si Hagi era mai bun ca antrenor decat „Nea Piti” ca cel putin baga 5 atacanti….si incerca sa dea un gol…il punea pe Lobont undeva la mijlocul terenului si restu jucatorilor intre careu lor si mijlocul terenului….

Cătălin Tolontan  •  19 iunie 2008, 15:24

sut bara gol: sorin cirtu e un alt exemplu 🙂

troian  •  19 iunie 2008, 15:24

Tolo, ce zici de un Dan Petrescu sau un Razvan Lucescu la nationala? Amandoi sunt tineri si ambitiosi, au stofa de antrenor si se dedica meseriei. Avem nevoie de un suflu nou, sa construim ceva solid. Cred ca Piturca si-a mancat malaiul si e timpul sa se retraga. Il respectam pentru cele doua calificari, dar trebuie sa recunoastem cu luciditate ca a ajuns la pragul de sus al uzurii, atat ca abordare profesionala cat si in relatiile cu presa.

Cătălin Tolontan  •  19 iunie 2008, 15:24

fantasyworld : nu, prietene, nu vreau sa ne califice si sa ne injure!

Cătălin Tolontan  •  19 iunie 2008, 15:25

troian: nu mi dau seama, e treaba frf pe cine angajeaza antrenor, piturca are contract, dar tb sa priceapa ca stilul sau nu mai e inghitit de public si ca oamenii s-au schimbat

VALENTIN  •  19 iunie 2008, 15:26

Ba da’ terminati odata cu comentariile astea aiurea.Dak era, dak dak dak, ca era imbracat in training, k era, nush cum, fiecare cu caracterul lui.Am facut un pas mare.Nu am iesit p ultimul loc, suntem inaintea frantei.Suporterii frantei ce sa mai zica, o sasi taie in 4 antrenoru ca a facut decat un punct si a plecat de p ultimu loc acasa?.
##############################################

io  •  19 iunie 2008, 15:29

singurul antrenor adevarat, pe care il vad la carma nationalei este domnul Lucescu Mircea.Dumnealui are si experienta, este si un super psiholog, are si o capacitate extraordinara de analiza. VA aduceti aminte de in meci impotriva Romei, in care Il Luce a disecat jocul roamilor in 100 de pagini? Cred ca stia si cand or sa se lege la sireturi…De un astfel de om avem nevoie la carma nationalei.

adi  •  19 iunie 2008, 15:29

cu banel jardel la constructie, sau cu talismanul florentin (care fie vorba intre noi romanii a fost cel mai varza jucator de la euro) e imposibil sa centrezi in careu, dar sa mai si marchezi, in rest doar fundasi

VALENTIN  •  19 iunie 2008, 15:31

Romanu asa este, se baga unde e numai bine, dak ieseam p 2 il saltati in slavi p Piturca, acum e ultimu om nu?!.Am facut egal cu 2 campioane, Grecia care a castigat Campionatul European ce a facut ma?

Octavian Paun  •  19 iunie 2008, 15:32

Va multumesc dle Tolontan pentru operativitate.

Petkovic  •  19 iunie 2008, 15:32

-CATALINE-

Hai sa preluam si noi exemplul Rusiei si sa aducem un tehnician valoros, cu nume, cu experienta si cu bun simt din strainatate.

SCRISOARE INTREDESCHISA..  •  19 iunie 2008, 15:32

AI DREPTATE! SUNTETI EXCESIVI IN LAUDE SI IN CRITICI! SARITI RAPID DE LA O EXTREMA LA ALTA,IAR ACEASTA SCRISOARE IL VIZEAZA PE OMUL PITURCA,NU PE ANTRENOR.FAPTUL CA AI PUBLICAT „DEPESA”,ARATA CA NU AVETI NICI O MASURA,NICI MACAR ACEEA A BUNULUI SIMT.PARE CA ABIA ASTEPTATI SA „O ZBARCIM”,PT. A DA CU TOPORUL! PACAT! CHIAR IL IRONIZAM PE SELECTIONER CAND SPUNEA CA SUNTETI DESTUI CARE TINETI DEGETELE INCRUCISATE,ATUNCI CAND JOACA NATIONALA.ACUM IL CRED.
Ii REPROSATI LUI PITURCA FAPTUL CA ESTE RAZBUNATOR,DAR VOI FACETI ACELASI LUCRU SI PROFITATI DE LARGA ACOPERIRE,NU DOAR PT. A-L CRITICA,CI PT. A-L TERFELI! ESTI A TREIA PERS. DIN CADRUL GSP,CARE AMINTESTE DE TRENINGUL LUI PITURCA,DE PARCA ASTA AR FI DE INTERES NATZIONAL! PT. INFO. VOASTRA SI ARAGONES,SCOLARI SAU REHAGHEL,AVEAU ACELEASI VESMINTE,IN TIMPUL MECIURILOR.
FACETI ACEASI GRESEALA CA IN 2000.NU IL SUPORTATI PE SELECTIONER(PROBABIL CA ARE SI EL O VINA,AICI) SI PT. ASTA SUNTETI DISPUSI SA CALCATI PE CADAVRE.VA REAMINTESCA FAPTUL,CA DACA AM STAT APROAPE UN DECENIU ACASA,A FOST SI DATORITA VOUA SI A ACELUI „DU-TE INVARTINDU-TE!” SCRIS CU NADUF!
FITI OBIECTIVI,LASATI ATACURILE LA PERSOANA,DESI E GREU,DAT FIIND FAPTUL CA ATI LUCRAT PT. DRAGOMIR,CA NU TOTI SUNTEM PROSTI! TACEM,DAR VEDEM!
ACUM…PITURCA ARE PE CONSTIINTA RATAREA CALIFICARII,DAR NU ESTE CAZUL SA Ii CERETI DEMISIA.PREA REPEDE VRETI SANGE! SUSPECT DE REPEDE.PITURCA SI-A CASTIGAT INCREDEREA,PRIN TREI CALIFICARI ALE ROMANIEI LA TURNEE FINALE,NU ESTE FAIR-PLAY SA IL VRETI DEMIS,LA PRIMUL ESEC,TOT ASA CUM NU ESTE DREPT,CA DECEBAL RADULESCU SA SE NUMEASCA ZIARIST.ASTA A FOST UN ATAC LA PERSOANA…SCUZE!
DACA ESTI OBIECTIV,PUBLICA SI SCRISOAREA ACEASTA DESCHISA,DLE ANGAJAT AL GSP!

aciduzzu  •  19 iunie 2008, 15:32

Lasa ca imnul l-au cantat jucatorii si s-a vazut dup-aia cat de bine au „performat”, ideea e ca nici patriotismul nici respectul fata de culorile tarii sau suporteri si nici valoarea nu stau in cantatul sau nu al imnului. E la fel cum zicea Mircea Badea ca religia si credinta nu e direct proportionala cu numarul de cruci pe care ti le faci cand treci pe langa biserica. La fel si cu valoarea si patriotismul.

Doctorul  •  19 iunie 2008, 15:33

O scrisoare de mult bun simt. Cred in continuare ca Piturca este un antrenor valoros. Pe de alta parte valoarea iti e data de rezultate. Cu Franta si cu Italia ne-a iesit. Cred ca Franta era de batut. Cred ca in ce priveste Italia, noi ne-am depasit conditia. De Olanda nu am ce sa zic. Sa te invite olandezii sa dai gol si tu nimic. Sa joace la misto si tu nimic. Asta e bataie de joc in cel mai pus stil fotbalistic.

troian  •  19 iunie 2008, 15:33

eu sincer cred ca ne trebuie un antrenor tanar, ca pana acum am tot schimbat intre Iordanescu si Piturca. Din 1994 incoace, cu un scurt intermezzo a lui Ienei, noi ne-am bazat doar pe Puiu si Piti. e timpul unei deschideri spre antrenorii din noua generatie. Tot vorbim de generatiile de jucatori, dar de ce nu vorbim si de faptul ca avem si o noua generatie de antrenori. Dan Petrescu e din generatia de aur si e un superprofesionist. Ar merita o sansa. Croatii au avut si ei antrenori mari care i-au dus pana in semifinala in 98, dar acum au facut ravagii cu Bilici, fost component al generatiei lor de aur. Cine are urechi de auzit sa auda…

victor  •  19 iunie 2008, 15:33

De demisie poti sa-mi spui ceva domnule PITURCA..!???

Romulus  •  19 iunie 2008, 15:33

Cica antrenorul Olandei isi anunta jucatorii ca vor juca un meci contra Romaniei.

Nimeni n-are chef, si la un moment dat portarul Van der Saar zice :

– Baieti, uite ce zic eu, joc eu singur contra Romaniei, si voi mergeti intr-un club, OK?”

Toti sunt de acord. La un moment dat aprind TV-ul si ce vad: 1-0 pentru Olanda, gol Van der Saar in minutul 5!

Toti veseli, sting TV-ul si iar se pun pe baute…

La capatul celor 90 de minute aprind din nou televizorul si… „Romania 1 – Olanda 1, gol Mutu, minutul 90.”

Fuga toti la stadion si la vestiare il gasesc pe Van der Saar, disperat, cu capul in maini…

– Ce s-a intamplat, mai Van der Saar?

– Baieti, imi pare sincer rau, am fost eliminat in minutul 6 …

emil stavar  •  19 iunie 2008, 15:34

Tolontane, esti si ***Intre trestie si cea mai mare parte a celor din breasla voastra nu e prea mare diferenta. Probabil ca daca bietul Mutu ar fi reusit sa-l bata pe Buffon altfel stateau lucrurile.Din pacate imediat dupa acel meci un personaj care imi umple sufletul de sila atunci cind apare pe sticla a spus ca in acel moment ne-a parasit norocul.Se pare ca a avut dreptate.Oameni ca Piturca ne-ar trebui multi.E mult mai greu de aplecat decit o trestie.Oricum am citit si auzit prea multe rautati la adresa nationalei de fotbal dupa meciul cu Olanda. Eu unul nu inteleg acest gen de presa.Daca nici acum in plin campionat european si in prag de Olimpiada nu aveti ce scrie atunci eu unul voi cauta sa va evit deci voi renunta a mai citi din gazetele… pardon foile voastre

mosh Califar  •  19 iunie 2008, 15:35

” Mesajul a sosit astăzi pe mailul redacţiei…scrisoarea suporterului e un document autentic” Mail autentic ? 🙂 Catalin Tolontan faci din GSP ziar umoristic ? 🙂

sut bara gol  •  19 iunie 2008, 15:35

meciul contra olandei e ciudat…o singura varianta exista mura-n gura, nu tre sa fii antrenor deloc sa ataci fie ce-o fi

hop si eu  •  19 iunie 2008, 15:35

Fara echivoc, Piturca este principalul vinovat. Nu pt ratarea calificarii in sferturi, ci pt modul rusinos cum am iesit pe usa din dos. Pt ca fotbalul nu mai este demult un simplu joc, eliminarea Nationalei a fost o palma grea pe care a resimtit-o fiecare dintre noi. N-as fi vrut sa citesc in presa straina despre romanii care vor fi uitati foarte repede; as fi preferat sa citesc despre romanii care vor fi regretati.

nebunu’  •  19 iunie 2008, 15:36

troian – l-ai uitat pe Ienei

MARAGOGYPE  •  19 iunie 2008, 15:37

Tolontane ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat),dati intr-um om cazut … NU uita ,daca MUtu ar fi inscris la faza penalty-ului , acum toti erati in genunchi in fata lui PIti , si nu ati mai fi prididit cu laudele ,una mai groasa decat alta . Crezi ca Piti le-a pus somnifer in macare ,inainte de meci ? sau le -a zis sa iasa si sa se plimbe pe teren ca niste nesimtiti ….. iti propun sa citesti MIorita si ai sa intelegi tot , nu e nimic de neanteles astia suntem noi acum , in momentul asta istoric si poate mult timp de acum in colo .PIti ” cand au auzit ca e 1-0 pt Italieni ,au cazut psihic ” sau : cand Miorita i-a spus ciobanului Muntean ca cel Moldovan si Ungurean planuiesc sa -l omoare ,ciobanasul nostru si-a pus mainile pe piept si s-a pus pe asteptat inevitabilul …ce e asa de greu de inteles … A … asta e razboiul vostru cu Piti , dar nu are de a face cu jocul echipei …h.ai ..s.ic..tir..

Comentează