„Bună ziua, domnule Piţurcă!”

Scrisoarea unui suporter al echipei naţionale

joi, 19 iunie 2008, 2:51

Scrisoarea unui suporter al echipei naţionale

Mesajul a sosit astăzi pe mailul redacţiei. El a fost trimis şi la frf@frf.ro. Noi, jurnaliştii, sîntem subiectivi. Uneori, greşim. Sîntem excesivi şi în laude, şi în critici.

În schimb, scrisoarea suporterului e un document autentic, lipsit de patetisme. O probă. O invitaţie a unui om care n-are alt interes decît să fie respectat.

„Buna ziua,
Doresc să vă „felicit” pentru atitudinea angajatului dumneavoastră Piţurcă.

Atît după terminarea meciurilor susţinute la acest Campionat European, cît şi acum, la aeroport, angajatul FRF desemnat să conducă şi să antreneze echipa a demonstrat că mitocania, lipsa de respect şi bun-simţ sînt principalele calităţi de care se bucură.

Că în permanenţă are ceva cu presa şi suferă de mania persecuţiei am înţeles, dar cînd cineva îţi dă BUNĂ ZIUA pe cel mai civilizat ton, te aştepţi măcar să schiţeze un zîmbet nu să se uite în scîrbă!!!

Poate acestui om căruia îi este ruşine (refuz să cred că nu îl cunoaşte) să intoneze Imnul României o dată cu echipa şi suporterii, îi va reveni glasul şi sper din tot sufletul că va vorbi corect gramatical!

Cu speranţa că veţi creşte valoarea şi criteriile de selecţie a angajaţilor dumneavoastră, vă felicit pentru atitudinea d-lui Sandu!”

Cristian Toma, suporter al echipei naţionale

Comentarii (548)Adaugă comentariu

MirceaZ  •  21 iunie 2008, 10:09

Iar voi aratati cum ati stat la panda ca sa-l atacati pe Piturca la prima greseala, facand abstractie cat se poate de nesimtit de adversarele din grupa.

Dincolo de fixitatea intr-adevar stupida si de lipsa totala de fler la alegerea lotului (oameni ca Banel, F Petre sau M Niculae n-au ce sa caute nici la echipe mediocre din divizia A, iar D. Niculae a avut la viata lui, din pacate, unele reusite care l-au facut sa para fotbalist, desi este o gluma), nu cred ca aveti ce mari critice sa-i aduceti, avand in vedere ca tactica asta era cat pe ce sa aduca trei puncte cu Italia, diferenta fiind facuta de Mutu, cel „incorsetat” in atatea tactici defensive, care saracul de atata libertate ce a avut deodata, vazandu-se fata in fata cu Buffon, si-a dat in petec (ca bibliotecarul din Swashank Redemption dupa ce-a iesit din inchisoare).

Plus de asta, voi nici nu va dati seama sau nu vreti sa spuneti care sunt adevaratele probleme ale lui Piturca, tot ce va intereseaza e ca trebuia sa atacam nebuneste. Dupa razboi, ati vazut cu totii ca Franta era de batut (desi Olanda a batut-o cu marele ajutor al unei erori uriase de arbitraj – la 1-0 trebuiau penalty si eliminare – iar Italia a batut-o dupa ce-a iesit Ribery accidentat si, din cate mi s-a spus, cu un penalty care n-a fost asa de clar), dupa razboi ati vazut ca „n-am atacat Olanda”, desi era clar ca echipa se incadra in psihoza nationala de idioti care se bateau pe burta si-si dadeau coate ca se dau batavii la fund si trantesc meciul.

N-am crezut ca o sa ajung vreodata sa-i iau apararea lui Piturca (care imi e unul dintre cei mai nesuferiti oameni din fotbal – si clubul e mare si deloc select), dar virulenta cu care ati iesit acum din padure si va dati viteji, va face ABSOLUT PENIBILI si NEPROFESIONALISTI. Mai bine ati remarca felul cum presa italiana ne-a intretinut psihoza nationala vorbind despre cum si ei ar face blat etc, in timp ce voi n-ati fost nici macar atat de isteti incat sa trageti un semnal de alarma de bun simt (pentru ca nici articolul tau, de dinainte, Maria, nu se poate chema decat un simplu comentariu de bun simt).

La fel ca si Piturca, ati fost doborati, de numele adversarilor, dar acum, „scrofulosi la datorie”, v-ati gandit voi sa puneti de-un puci, ca a venit apa si la moara voastra.

jardin  •  21 iunie 2008, 10:20

Romania nu a avut atac si asta e vina lui piturca. In meciul cu olanda trebuia sa fi jucat cu 3 atacanti inca din minutul 50 avand in vedere ca olandezii jucau doar ca sa fie pe teren. Parca nu au vrut sa mearga in sferturi…dovada sta statistica cu 0 suturi pe spatiul portii. Rusine!

Titus Mladin  •  21 iunie 2008, 10:49

La Turneul Final al Campionatului European de Fotbal,

România – ciuca războiului psihologic

După eliminarea de la Euro, toată lumea, de orice cultură ar fi, se dă cu mintea de pereţi să-şi explice lamentabila evoluţie a tricolorilor în meciul cu Olanda. Că s-a jucat prea defensiv, că n-au avut curaj, că Mutu n-a fost „liber”, că de vină a fost oboseala, că trebuia să joace „x”, „y” şi alţii, că de vină a fost sistemul de joc, că Raţ i-a dat peste nas lui Rădoi, că Daniel Niculae n-a preluat nici măcar o minge în două meciuri, că Nicoliţă e „poştaş”, nu fotbalist, că n-a fost viteza vitezelor, Bratu, că „ştiu unul în ţară care e mai bun decât toţi de acolo” (Balaci despre Trică) şi aşa mai departe.
Dincolo de probabilul adevăr al acestor explicaţii, de fapt, fotbaliştii români au fost victimele unor „gloanţe” psihologice de mare precizie. Unele descărcate accidental, altele trase de adversari, dar şi de nişte români intraţi în cine ştie ce alte jocuri!
Astfel, chiar înainte de Euro, adversarii au tras cu „amenda” lui Mutu, în timp ce o Comisie a F.R.F., nemaiputând efectiv să aştepte (deşi cazul, acum, se pasează cu săptămânile) a tras „glonţul” suspendării Stelei din Liga Campionilor.
În al doilea rând, fără să-l tragă cineva (poate doar jucătorii, agonisând cele două puncte) „glonţul” clasamentului a înceţoşat grav minţile tricolorilor. Obişnuiţi cu mijoarca mioritică, dar şi alimentaţi de presă, jucătorii vedeau interesul Olandei de a fi eliminate Italia şi Franţa. S-a formulat şi un interes de perspectivă al Olandei, acela de a se întâlni în semifinale cu România. Astfel, Olanda, chipurile, era dispusă să facă un meci „odihnitor” cu românii, pentru ca aceştia să fie proaspeţi în meciul cu Spania, promiţându-le, în schimb, olandezilor, o semifinală de vis în care ei, românii, vor conveni să cadă de pe un imens cal alb, după ce vor înscrie mai mulţi jucători (pentru a se afirma în…transferuri), primind însă mai multe copite portocalii, decât au înscris!
Pe acest fond, un alt „glonţ” psihologic a fost de-a dreptul sinucigaş (oare?) şi a contat în anunţarea faptului că Mircea Sandu a rezervat hotel pentru sfertul cu Spania, In timp ce italienii îşi luaseră deja bilete (oare?) de întors acasă.
A urmat „glonţul” tras de Italia şi Franţa, care vedau deja blatul împotriva căruia, înţelegând Olanda, nu prea mai aveau ce face. Acest „glonţ” psihologic a fost alimentat şi de Van Basten: „Dacă ne bate România, observ că vom elimina campioana şi vicecampioana mondială!” La această declaraţie, Van Basten a mai adăugat şi alicele echipei aliniate – nouă rezerve!
Apoi, înainte de meci, chiar din loja stadionului a mai fost tras un „glonţ” psihologic: Platini nu s-a dus la meciul Franţei lui, ci a venit să vadă cele „două” calificate ale grupei…Olanda şi România!!
Evident, ultimul „glonţ” psihologic s-a tras pe teren. Că au vrut, sau că poate că aşa a fost să fie, olandezii nu au înscris în prima repriză, caz în care se mai spera într-o dezmeticire românească. Mai mult, jucătorii olandezi au jucat parcă teatrul lejerităţii ratărilor, pentru a induce în tricolori ideea clară a marelui aranjament.
În acelaşi timp, Italia „trebuia să conducă la pauză pentru a-i depăşi pe români într-un clasament provizoriu şi a le determina astfel brambureala minţii, iar Olanda trebuia să forţeze imediat după pauză, ceea ce a şi făcut.
În plus Victor Piţurcă a găsit şi el un important minut psihologic: jucând cu Olanda, a cerut tricolorilor să atace din minutul 666, adică pe undeva într-un meci de la anul, şi acela musai de pregătire!
Astfel, tricolorii au ieşit complet din logica jocului, acţionând emoţional, precipitat. Poate că reuşeau calificarea, dacă Olanda alinia titularii care-şi permiteau, fără să-şi propună, un joc slab, sau, dimpotrivă, dacă Piţurcă dovedea într-adevăr că e satanic, trimiţând şi el, în teren, rezervele: Lobonţ – Săpunaru, Moţi, Ghionea, Şt. Radu – Cociş, Codrea, Cristea – Dică – Marica, Mutu!!
Dar F.R.F. nu are psihologi, sau dacă îi are, aceştia se ocupă cu dădăceli individuale, în loc să gândească „lovituri”, în ricoşeu cu loviturile altora.

Titus MLADIN

MarianT  •  21 iunie 2008, 10:49

Oameni buni nu pot reprosa foarte multe lucruri lu Piturca dar problema este pe cine aducem…totusi cred ca ar merita o petitie si Dan PETRESCU pentru postul de selectioner la nationala. Ce zicetzi? se baga cineva? eu sunt primul!

Gargara…  •  21 iunie 2008, 11:15

Cel mai tare m-au distrat parerile “specialistilor” inaintea meciului cu Olanda: Dorinel Munteanu: “batem cu 3 – 1″; pronosticul GSP: “jucam in sferturi”; Nasu Mircea Sandu: “suntem calificati”… Bai “SPECIALISTILOR”, plecati la vaci! Ce cautati acolo? Pe banii cui? La ce anume va pricepeti voi, bai ***??? Am ajuns de rasul lumii. De dat de exemplu: asa nu!

balerinu  •  21 iunie 2008, 11:30

hai ca deja deveniti penibili. sunt satul zilele astea numa de piti am auzit! A vazut cineva vre-un jucator la meciu ala care sa lupte sa „muste” din ei? fara piti nici macar de grupe la calificari nu treceam asa ca multumiti-va cu ce aveti.

alex_dragos  •  21 iunie 2008, 11:33

Selectionerul ar trebui lasat sa-ai faca treaba si sa califice echipa la urmatorul CM. Dupa ce am fost eliminati de la CE, toti s-au trezit sa arunce cu vorbe si sa-l scoata pe Piturca drept vinovat, uitand ca nici el nu are experienta turneelor finale, trebuie pentru asta sa le multumim lui Hagi, Popescu, Ioan becali si Mircea Sandu. A fost si pentru el un inceput, si daca va fi lasat sa continue, atunci cu siguranta ca vom vedea o echipa nationala cu mult schimbata in bine la urmatorul CM.
Ar trebui sa le multumim baietilor si selectionerului pentru ce au facut si sa le uram bafta in continuare.
Dupa 8 ani de seceta am ajuns si noi la un turneu final, si cu o echipa aproape fara experienta, si cu un antrenor cu experienta zero la acest nivel am luat 2 puncte intr-o grupa foarte grea.
Si pentru cei care-i critica am si eu o intrebare: „Voi sunteti mai buni in domeniul vostru de activitate?” Catalin Tolontan, tu crezi ca poti fi egalul din punct de vedere profesional al redactorului sef de la L”Equipe ori a celui de la Gazetta? Eu nu cred ca esti, no ofense. Si voi ceilalti care criticati, agenti comerciali, muncitori, contabili, avocati, manageri etc., chiar credeti ca sunteti mai buni, mai harnici, sau credeti ca aveti performante profesionale cel putin egale cu cei din Franta sau din Italia, pastrand proportiile, desigur. Eu zic ca nu aveti. Asta e stadiul actual al Romaniei, si echipa nationala de fotbal este peste media nivelului general actual al tarii, si asta datorita si lui Piturca.Si daca este peste medie, atunci de ce sa fie tinta injuraturilor?

Catalin  •  21 iunie 2008, 12:23

Tolontane, obiectiv te numesti cand pui o scrisoare a unui suporter care nu e multumit de selectioner? daca puneai una a altuia multumit tot obiectiv erai. Dar tu, Maria Ta, ai afisat scrisoarea reprezentativa, chintesenta, personificarea suporterului, asa ca esti tare obiectiv:)). Piturca e cel mai bun antrenor pe care il poate avea nationala, ar trebui sa isi ceara el scuze ca Romania nu mai poate da jucatori de performanta si ca nu are pe cine selectiona. Ziarele de ce nu scriu cat te costa sa ajungi fotbalist, de mita data antrenorului de juniori sa prinzi echipa? Asta ar insemna sa cerceteze, dar Tolontan e obiectiv, da copy-paste la scrisoarea unuia nemultumit. PITURCA, EU SUPORTER, ITI MULTUMESC PENTRU PERFORMANTA REUSITA LA ACEST EURO.

emil  •  21 iunie 2008, 12:35

Va rog sa nu-l mai numiti pe Piti antrenor pt ca ii jigniti pe cei care chiar practica aceasta meserie.Si nici pe impiedecatii de tricolori jucatori de fotbal.Sunt de toata rusinea, jucatori de mana a 2-a

costi  •  21 iunie 2008, 12:53

ma mir ca nimeni nu zice nimic de jocul foarte prost al lui chivu din meciul cu olanda. poate nu ma pricep eu la fotbal, dar mi s-a parut cel mai slab jucator al echipei de la euro, dupa d. niculae. toata stima pentru Tamas,Rat si Cocis. au fost singurii care au avut curajul sa iasa cu mingea din aparare. Chivu= Lupescu, pasa in lateral sau in spate. o sa ajunga la federatie!

emil  •  21 iunie 2008, 13:01

Ma mir cum de nu mor de rusine super tricolorii nostrii cand nici macar un meci in care adversarul te lasa sa castigi nu esti in stare sa-l castigi….rusinos

Stoica Horia  •  21 iunie 2008, 13:09

Piturca si Sandu au vandut calificarea Italiei! Atat inainte, cat si dupa meciul cu Olanda amandoi au avut un comportament suspect.Cum este posibil ca intr-un meci in care ai nevoie de victorie sa intri cu sapte fundasi, iar adversarul sa te invite la joc si tu sa nu ataci? Nu exista decat doua variante de raspuns: ori esti ***, ori este vorba despre altceva la mijloc.Piturca nu este prost, nici Sandu. Jucatorii nu au fost implicati in asta, nici nu era nevoie. I-a omorit ,,tactica” lui Nea Piti Barbugiul.RUSINE!! AFARA CU PITI SI NASU!!HUOOOO!!!

sportplusbraila  •  21 iunie 2008, 13:11

Tactica, factorul psihologic si inspiratia antrenorilor, plus jucatori stapani pe minge ar fi reteta succesului. Cand nu poti lega mai mult de 4-5 pase inseamna ca nu ai valoare. deci nu emiti pretentii. E cazul Romaniei. Tactica de a te apara precis si sa incerci ceva pt contraatac, merge numai in faza de calificare. Un turneu final inseamna cu mult mai mult. Asta nu a inteles selectionerul.

costel  •  21 iunie 2008, 13:17

Urmeaza un banc bun ,haz de necaz,dar trebuie sa invatam din propriile greseli !

Antrenorul Olandei îşi anunţă jucătorii că vor juca un meci contra României. Nimeni n-are chef, şi la un moment dat portarul Van der Saar zice:
– Băieţi, uite ce zic eu, joc eu singur contra României, şi voi mergeţi într-un club, OK?
Toţi sunt de acord. La un moment dat aprind TV-ul, şi ce văd: 1-0 pentru Olanda, gol Van der Saar în minutul 5! Toţi veseli, sting TV-ul şi iar se pun pe băute… La capătul celor 90 de minute aprind din nou televizorul şi văd România – Olanda 1-1, gol Mutu, minutul 90. Fuga toţi la stadion şi la vestiare îl găsesc pe Van der Saar, disperat, cu capul în mâini…
– Ce s-a întâmplat, măi Van der Saar?
– Băieţi, îmi pare sincer rău, am fost eliminat in minutul 6.

P.S. Cind nationala si antrenorul sau va avea conferinta de presa sa se spuna lucrurile adevarate din perioada Campionatului Euro 2008,despre discutiile interne care au avut efecte negative asupra jocului echipei noastre .

Marian  •  21 iunie 2008, 13:38

Am citit aici o parere a unui domn,Catalin,care mi-a lasat un gust amar. Lasand la o parte faptul ca dansului i se pare ca Piturca este cel mai bun antrenor pe care il poate avea Romania,ori un antrenor care are nevoie de victorie si tine tot meciul 7 fundasi in propriul careu nu poate fi numit antrenor,ei bine,dansul numeste ceea ce a facut nationala la acest turneu final o performanta.In conditiile astea,ne meritam soarta,oameni buni.L-am hulit pe Boloni,cand a spus ca romanii se multumesc cu putin,dar cata dreptate avea,din pacate.Suntem un popor care se multumeste cand nationala nu poate castiga un meci in care adversarul te invita sa dai gol.Pacat.Vom avea mai mult cand vom aspira catre mai mult.

Corina  •  21 iunie 2008, 13:39

foarte bun bancul si demonstreaza adevarata fata a echipei noastre pe care noi cei prezenti acolo am fost nevoiti sa o vedem!ceva dubios s-a intimplat din cite am auzit Sandu vorbise deja la Uefa, Platini a stat in tribuna alaturi de noi desi juca Franta. Sandu a plecat extrem de suparat la Viena, imediat. Sper sa aflam totusi adevarul, nu dupa 50 de ani si nu la fel la asasinatul lui Kennedy:))

Ciprian  •  21 iunie 2008, 13:41

Tolo, nu mai zici nimic?

Calin  •  21 iunie 2008, 13:42

vechi proverb chinezesc:
Cu o undita de pest imici vei prinde numai pesti mici.

vlad  •  21 iunie 2008, 13:56

faceti o campanie ..scapati de „constipat” si apoi scrieti articolul ” LA REVEDERE DLE PITURCA ! „…

CRISTI TM  •  21 iunie 2008, 14:05

DE CE DUPA PRIMELE DOUA MECIURI ERAM GROZAVI SI ACUM, ASA DEODATA A-TI CONSTATAT TOATE PROBLEMELE DE LA „NATIONALA”? TREBUIA SA VORBITI ASA SI DUPA FRANTA SI ITALIA. IMI ESTE SILA CAND VA AUD, ****!!!

CRISTI TM  •  21 iunie 2008, 14:11

LEGATI-VA DE MUTU! CE NAIBA A FACUT ASTA?!?

ana  •  21 iunie 2008, 14:18

Piturca e un antrenor bun si va ramane la nationala. Daca nu ne califica la mondiale trebuie sa plece. E evident ca principala calitate a celor care-i cer demisia lui Piturca nu e inteligenta 🙂

Nimeni nu vede ca un detinut de drept comun care a infiintat cooperativa, Mitica Dragomir, organizeaza o liga plina de blaturi. Ca un semianalfabet ca Iordanescu isi da si el cu parerea prin gsp, arata cam cat sunt de inteligenti si astia de la gazeta — Iordanescu este acest nenorocit care s-a facut de ras cand a avut jucatori antrenati de Lucescu. Cei de la gsp s-au certat siu cu Lucescu atunci cand il sustinea pe Sandu argumentand ca o sa avem avantaje. Ce sa le ceri la gsp, atat ii duce mintea.

Iurian Ionut Adrian  •  21 iunie 2008, 14:35

Da la acest campionat european nu trebuia sa se felicite echipa nationala ci suporterii care au facut o atmosfera incendiara,nu echipa nationala care a reusit in 3 meciuri o singura faza de Euro!!

ozzy osbourne  •  21 iunie 2008, 14:36

Buna dupa amiaza
Faptul ca Pitzi nu stie sa raspunda la „buna ziua” nu ma mira; nu stiu la ce va asteptati de la un oltenas smecher, care s-a vazut ajuns in pozitia de antrenor al echipei nationale a Romaniei? Daca era crescut intr-o familie unde se mananca regulat cu cutitul si furculita, unde te stergi discret si elegant la gura dupa 2-3 inchitituri, unde nu clenfani la masa, nu te scobesti in nas, unde dupa desert te retragi pe terasa si savurezi aroma unei cafele si a unui trabuc, as mai zice…Dar cand vii din colbul Olteniei, din poarca batuta cu puradeii care se viseaza toti fie Oblemenco fie Balaci, cand pasiune ta principala este jocul de barbut si poker, nu ma mira atitudinea acestui ins, facut mare peste noapte, tot de o parte a presei din Romania…Uitati-va deasemeni la pitorescul Mitica Dragomir, tot oltenas smecher si el; agramat, lipsit de orice farama de cultura, s-a facut remarcat de-a lungul timpul prin trafic cu video, aur, blugi si tigari – pe timpul lui Ceausescu, iar acum cu imobiliare si aranjari de meciuri.Apare la tv si spune ca Goian sigur pleaca (de vreo trei ani)in Anglia pe minim 10 milioane de euro; Goian are o singura oferta, si aia de imprumut din…Israel!
Astea ne conduc, fiti mandri de ei!
Ia ignoratii voi jurnalistii in primul rand, vreo jumate de an si veti vedea cum se topesc cu totii… Emisiuni de genul : cum facea Mitica trafic cu video si aur, Piturca e norocos la zaruri, Ce chiloti va purta sotia lui Chivu la nunta, Cum arata apartamentul din Londra a lui Adi Mutu,etc,etc,etc, nu vot avea decat darul de a indobitoci pe cei care le privesc si de a ridica in frunte paduchii cu nume de Piturca, Dragomir, Mircea Sandu, Iancu, Pinalti, Porumboiu, Muresan, JIJI, Copos si altii ca ei.
Am vazut astazi o emisiune, facuta de englezi despre finala de la Wimbledon din 1972 intre Nastase si Smith. Domnilor Piturca,Dragomir si Mircea Sandu, ati auzit bine: FINALA! Astea sunt rezultate, iar oameni precum Nastase, Nadia, Patzaichin, Gatu,echipa Stelei din ’86(din care facea parte si jucatorul Piturca) si altii ca ei raman idoli! „Il Fenomeno” Mutu&Co, Nasu Sandu &Co raman doar niste bieti paduchi in comparatie cu cei de mai sus.
Salutare taica si noroc

http://fanfotbal.wordpress.com  •  21 iunie 2008, 15:02

Piturca trebuie sa ramana la nationala. A demonstrat in preliminarii si cred ca o va demonstra din nou…

***(spam publicitar)

ony  •  21 iunie 2008, 15:26

IN ROMANIA SUNTEM 23 MIL DE ANTRENORI , ATAT S_A PUTUT ACUM VOM VEDEA MAI DEPARTE………..

eu  •  21 iunie 2008, 15:36

tolontane de ce nu te-ai facut ba tu antrenor.acceptati odata pt. totdeauna ca HAGI nu mai e la nationala. ce sa faca Piturca daca astia sunt jucatorii romani.

suchi  •  21 iunie 2008, 15:51

ano,
Mai ai fa mere? Auzi la ea, cica piti e un antrenor bun. Poate e un antrenor bun in meciurile cu belarus, albania si luxemburg. La euro tu n-ai vazut ca ne aparam cu 9 jucatori?
cum poate fi bun un antrenor care pune toti jucatorii sa se apare si cand sa atacam ii lasam pe altii ca noi nu le avem cu atacul ca suntem oameni pasnici.

Alti cetateni inteligenti zic ca atata s-a putut cu jucatorii astia. Alta afirmatie gresita, cu antrenorul potrivit se putea mai mult.
Sa va aduc aminte de Gus Hiddink care la ultimele 3 campionate mondiale si europene s-a calificat din grupe cu 3 echipe diferite si pot afirma ca inferioare noua (pe rusi chiar i-am snopit prin mai). Dar, na, daca echipele astea nu l-au avut antrenor pe piti sa bage tactica defensiva, ce sa faca si ele?

ana  •  21 iunie 2008, 16:26

suchi,

ca esti neam prost e evident, nu are rost sa argumentam.

sa incercam sa discutam fotbal: iti mai aduci aminte in ce grupa am jucat? daca e pre dificil pt. tine, nu are rost sa citesti restul mesajului. in ce grupa a jucat rusia? ce au facut in primul meci? orice comparatie e de prisos. asta dovedeste ca nu esti nici prea inteligent..cat de korea acum nu stiu cat timp i-au batut pe itlieni cu arbitrii si acasa, deci din nou nu se poate compara. sigur, olandezul e un antrenor bun (ok, de acord ca e mai bun decat piturca) dar in amical i-a dat piturca un 3-0 scurt…asta arata diferenta dintre grupa noastra si alte grupe. piturca e un antrenor care poate sa mai creasca in valoare, asta cu siguranta..dar ma indoiesc de faptul ca tu si cu gazetarii astia de doi bani de la gsp o sa mai cresteti in inteligenta.

sunt de acord sa fie schimbat piturca daca dispare dragomir pt. totdeauna si daca este adus lucescu..asta e un compromis bun, altfel nu sunt de acord cu schimbarea sub nici o forma. si de fapt piturca o sa ramana antrenor indiferent daca niste *** nu sunt de acord 🙂

florin44  •  21 iunie 2008, 16:34

Piturca face parte dintre acele personaje care cred ca daca au ajuns „undeva”, toata lumea le este datoare, toti trebuie sa se suspuna neconditionat, sa-i accepte toate hacjitele si chichitele. Ei sint buricul pamintului, in jurul lor se invirt toti si toate.
Uneori imi este mai rusine ca sint compatriot cu Piturca decit cu *** din Italia!

royksopp  •  21 iunie 2008, 17:35

Indiferent de valoarea (tehnica sau de caracter) a lui Piturca, poate ca e timpul sa mai incercam si alt antrenor!

CRISTI TM pt suchi  •  21 iunie 2008, 17:49

mai, mai dar destept esti!!! inteligent personaj!!! mai, mai …

CRISTI TM pt florin44  •  21 iunie 2008, 17:53

tare ultima fraza! destept baiat! doamne!

Dragos  •  21 iunie 2008, 18:27

Cata vina are Piturca?
1. Orice antrenor este vinovat, responsabil de esecul echipei sau, dupa caz, artizanul unui succes.
Am avut o grupa grea?
2. Foarte dificila. Dar oare nu puteam invinge Franta si Italia. Raspuns da. Ambele echipe se afla (sau se aflau la ora disputei cu reprezentativa noastra) intr-o criza de forma. Insa daca nu incerci sa marchezi nu te poti califica.
Puteam invinge Olanda?
3. Da. Pentru ca Olanda avea interesul sa invingem noi. Pentru ca juca cu garnitura de rezerva. Pentru ca ne-a invitat la joc si a parut chiar plictisita de ritmul nostru. Din nou, conditia principala era sa incercam macar sa dam gol…sa atacam cand practic nu mai aveam nimic de pierdut.
Odata ce raspunsul la aceste intrebari vine devine clar faptul ca tactica impusa de Piturca in calitate de selectioner nu a dus doar la ratarea calificarii ci si la o impresie negativa de cea mai plictisitoare si depasita echipa de la acest turneu final. In locul lui Piturca mi-as prezenta demisia. Sau doar calificarea la Europene dupa un gol norocos cu Goian ii ofera lui Piturca imunitate pe viata la demisie si rezultate negative. Vad tot felul de pareri imbecile care fac referire la meciurile amicale in care am „batut” Rusia si Muntenegru. Rusia dragii mei a jucat cu curaj, a atacat si a castigat. Si stiti ce? La acest turneu ne-ar fi batut la fundulet cu usurinta. Bine ca suntem campionii amicalelor cu echipe mici. In loc sa jucam amicale cu Anglia ne-am distrat cu Muntenegru ca sa nu oboseasca „baietii” ca sunt sensibili si castiga doar cateva sute de mii de euro pe an. Sa fim seriosi domnii mei…Nu mi-a fost niciodata rusine cu echipa nationala pana acum…

Valeriu.  •  21 iunie 2008, 18:34

Demiterea,nu demisia de onoare(pentru ca ea nu exista)selectionerului si a functionarilor din
federatie-indferent de nume,care incaseaza salarii invers proportionale cu competenta.San-
ctiunile sunt firesti asa cum firesti ar fi fost
si primele de performanta.
Prof. Al. Mangu din Timisoara.

suchi  •  21 iunie 2008, 18:59

ana,

In clasa I sau a II a la ora de citire se invata proverbul sau vorba populara „Ana are mere.” Daca doamna invatatoare spune asa ceva am banuit ca e adevarat, altfel nu avea rost sa fie mintiti niste copiii. Daca nu e adevarat te rog sa ma scuzi.

Chiar daca nu mi-am mai adus aminte in ce grupa am jucat, am cautat pe net si am gasit. Google zice ca am jucat cu Franta, Italia si Olanda. Desi mi-ai dat indicatii clare m-am aventurat si am citit in continuare ce ai scris. Poate am gresit.
Si ce daca eram in grupa cu astia, trebuia sa nu ne prezentam? Daca Franta era urmarita serios se vedea ca nu e in mare forma si poate fi invinsa. Nicaieri nu te duci ca invins dinainte. In campionatul recent incheiat la noi ce rost mai avea returul daca CFR era deja campioana, si s-a vazut ca dupa 3 luni de pauza forma clujenilor era foarte slaba. Peste tot trebuie sa te adaptezi la realitatile din teren nu la ce crezi tu.
Noi am tinut-o una si buna, 9 in aparare, Mutu putin mai avansat si un varf. Ce poti sa faci in situatia asta? Cine a impus asa ceva, nu Piti?
Rusia a luat 4 in primul meci pentru ca a jucat deschis si a atacat, astfel ca atunci cand a avut nevoie sa atace cu Suedia a stiut sa faca asta. Noi cand am avut nevoie sa atacam cu Olanda n-am stiut, pentru ca noi stim numai sa ne aparam. Rusilor le-a fost mult mai greu pentru ca jucau cu o echipa motivata, la noi era mult mai usor, cu o echipa care nu mai lupta pentru nimic, fiind deja calificati. Cum s-a tot zis, in prima repriza olandezii au lasat-o mai moale, tin minte ratarea lui Robben, singur cu Lobont a dat cu exteriorul afara. Ce puteau face mai mult olandezii, sa-si dea autogol? In cazul asta trebuiau sa-l imprumute pe Banel.
Totusi daca-i scot italienii s-ar putea ca olandezii sa regrete ca nu si-au dorit mai mult infrangerea in meciul cu noi.
Uite ca m-am bagat sa compar situatia Romaniei cu a Rusiei, daca sunt sau nu inteligent ramane la latitudinea ta sa decizi.
La Romania-Rusia 3-0 poate Hiddink a repetat niste scheme, cine stie. Ce e cert este ca Rusia e in sferturi, iar noi ne-am facut de ras neputand invinge o echipa care n-a jucat cu rautate, vorba lu’ nea gigi.

Piturca are 52 de ani, cand sa mai creasca in valoare? Dupa tine pe la 60 de ani poate o sa fie copt si apt pentru marea performanta.
Spre sfarsitul mesajului vad ca iar te preocupa inteligenta mea. Sa stii ca o tin sub observatie si cum o sa vad ca va da semne de crestere o sa te anunt, asa ca stai dreapta si nu te mai indoi ca nu se stie cum se interpreteaza.

http://fanfotbal.wordpress.com  •  21 iunie 2008, 19:05

Bai astia care tot cereti antrenori straini.. nu va dati seama ca este foate greu sa aduci un antrenor de talia lui Gus Hiddink sa antreneze Romania? Iar daca aduce o naspeta gen Domenech o sa ajungem sa il punem iar pe Iordanescu antrenor.

De ce nu intelegeti ca Piturca trebuie sa ramana? El cunoaste jucatorii, stie unde a gresit iar in plus are experienta a 2 preliminaii resusite.

Practic la nationala Piturca a nu a dezamagit decat la Euro 2008 unde, era de asteptat sa ne clasam ultimii.

Daca se va schimba antrenorul, vom mai trece iarasi printr-o perioada de tranzitie si vor mai trece inca 8 ani pana vom participa iarasi la un turenu final.

Cei care tot sustin demiterea lui Piturca probabil sau obisnuit sa nu aiba emotii la turne finale.

Altii sunt frustrati pentru ca au pierdut la pariuri..?! DA nu va mirati in primele doua meciuri, siguri de esecurile Romaniei au pariat impotriva Romaniei. Iar la ultimul meci, cand toata lumea era obtimista au pariat pe Romania. Cine e de vina? PITURCA normal..

Mai bine de Anglia nu? Daca participa la Euro, pierdea prin sferuri neasteptat, toata cataloga performanta drept un esec, dar totusi e mai bine decat sa te uiti la altii cum joaca.

romanu  •  21 iunie 2008, 19:56

Degeaba va vaitati de lipsa de bun simt a celor ce reprezinta fotbalul romanesc. Ganditi-va la personajele care-l conduc. O adunatura de nesimtiti si imbuibati. Aidoma societatii noastre. Uitati-va la presedinte, la politicieni, la parlamentari, la judecatori, la politisti si, mai nou, la preoti. Uitati-va la prototipul omului de afaceri din Romania. Nu credeti ca seamana toti cu acei cocalari din in clipul de prezentare a natinalei noastre de o televiziune din Irlanda, parca? Si atunci ce vreti? Bun simt, civilizatie, dreptate, adevar? Astea-s notiuni necunoscute lor. Si vor ramane asa mult timp. Cred ca o revolutie, dar una adevarata nu cea din 1989, ar rezolva problema. Nu credeti?

orator  •  21 iunie 2008, 19:58

hais a va spun eu o chestie interesanta. Atuncic and joci barbut iti trebuie curaj ca sa castigi. Se stie ca nea piti e un infocat al abrbutului si mai si castiga…de ce nu se aplcia aceeasi tactica si la nationala?
***(spam publicitar)

www.craiova4all.ro  •  21 iunie 2008, 21:02

coruptia bate fotbalul ….. suntem de rasul Europei ….

Sandu afara …
Dragomir afara ….

astia au furat pe fata …

Becali afara ….

Cinste Rusia , Turcia , Croatia … ***(spam publicitar)

http://fanfotbal.wordpress.com  •  21 iunie 2008, 21:51

@romanu

Cred ca vorbesti prea la general. Exista si pesoane oneste in Romania. Doar ca ele sunt umbrite de „cocalarii”, coruptii si marii mafioti. Avem ochi si urechi doar pentru acestia, si in acest mod devenim toti genul de om care are ca motto „traiesc in Romania si asta imi ocupa tot timpul”

ana  •  21 iunie 2008, 21:54

ok suchi, un mesaj coerent de data asta, ai si tu dreptatea ta. sigur, fiecare are dreptul la opinie si respect ce ai spus. uite ce cred eu: piturca si in general cei din jurul lui (ma refer si la doctori si cei acre se ocupa cu pregatirea fizica, etc) trebuie sa stie sa abordeze un campionat european sau mondial..trebuie sa intelegem de ce germania se califica. am fost complet depasiti mental in meciul cu olanda, jucatorii nu au putut lega doua pase. dar nu cred ca piturca e mai vinovat decat jucatorii care au o mentalitate de cersetori — eu cred ca olanda nu ne-a facut nici un favor si sper ca italia sa mearga in finala!

de ce il sustin pe piturca? pt. ca ne trebuie continuitate si pt. ca si lucescu a spus ca piturca este un antrenor bun! cred ca trebuie sa i se dea sansa sa ne califice la campiuonatul mondial cu o generatie mult mai slaba decat generatia lui hagi. 52 e o varsta ok ca antrenor, prin a creste in valoare am vrut sa spun sa invatam sa abordam un campionat european sau mondial, pt. ca preliminariile piturca stie sa le abordeze.

de inteligenta ta nu ma mai iau :), dar continui sa cred ca cei de pe la antena 1 si gsp sunt *** si asta e un criteriu de selectie acolo.

ana  •  21 iunie 2008, 21:58

si sunt complet de acord cu romanu’ cand e vorba de societatea romaneasca 🙂 hai sa facem o petitie sa-l dam afara pe borfasul de dragomir acest puscarias care a inventat cooperativa. hai sa ascultam ce zice si lucescu pt. ca lucescu e doctor docent in fotbal..astia de la gsp il ptot promoveaza pe analfabetul de iordanescu acest specimen infect care a distrus tot ce se construise bun in fotbalul romanesc!

simplulgand  •  21 iunie 2008, 23:05

nu stiu cum ati vazut voi… dar eu nu l-as fi salutat cu buna ziua. I-as fi spus ceva de genul: salutare nea Piti, ai grija pe unde calci,ca deja miroase pe aici..

flo  •  21 iunie 2008, 23:15

Haideti sa ne cheltuim energiile si cu alte ocazii, nu doar cand nu se califica nationala de fotbal. Mai avem handbal, mai avem calificati la olimpiada s.a. Hai sa despicam si acolo firul in patru si sa cautam vinovati daca nu vom obtine medalii sau calificari. Este ca la fotbal ne pricepem toti si ne permitem sa punem calificative ? Cine se baga la un comentariu critic la calarie sau gimnastica ?

vili  •  22 iunie 2008, 0:20

In anul in care Rapid si Steaua au ajuns in optimi in cupele europene am sesizat ceva,si anume ,la ambele echipe,un presing avansat ,in terenul adversarelor.Atunci am rezut ca s-a nascut un sistem de joc in fotbalul nostru.Am un amic olandez care mi-a spus ca toate echipele lor joaca de la virsta junioratului in sistemul 4-3-3 si ca echipa Olandei nu stie sa se apere ci sa atace.la ora cind scriu Olanda e eliminata.Care e logica?logica e ,dupa parerea mea ,ca mai bine e sa ataci tot timpul si sa nu te faci de ras,sa ai un plan de ,,lupta,,coerent ,un stil de joc daca vreti decit sa joci Tactic perfect cum am auzit despre echipa noastra.Prefer sa pierd si sa spun ca am avut ghinion ,sa invoc iconite ,sa zic ca Dumnezeu a fost putin in vacanta decit sa ma uit la un meci si sa zic ,dupa primele 10 minute :VA FI EGAL SAU VOM PIERDE. Astfel de lucruri chiar se simtsi chiar m-am saturat de ele.

radu  •  22 iunie 2008, 0:35

d-le tolontan, spune-i lui marele nea piti(goi) sa-si adune pitigoii (mutu, chivu and co) si sa vizioneze meciul rusiei cu olanda, dar nu o data ci de vreo 10 ori, chiar daca oricum tot nu o sa inteleaga nimic…sa vedem daca mai considera si acum olanda cea mai tare echipa si ca era imposibil sa o bata…sa mai vina si oligofrenul de dragomir sa spuna ca fotbalul olandez este mult peste al nostru si de aceea nu i am batut , ca vorba aia, fotbalul rus este pe cel olandez, nu ? de aceea a castigat rusia , nu d-le dragomir ? generatia de mamaliga e bine sa dispara cat mai repede, sa vina si la noi un hiddink care sa faca o nationala din tineri si nu din pile si ***cum a facut nea piti(goiul) !

Grupa mortilor…  •  22 iunie 2008, 1:30

Pa Olanda ! Du-te acasa in seara asta ! La cultivat de lalele ! Iar celor care au inventat chestia cu “grupa mortii”, sa va fie rushine ! Care “grupa mortii” ? Maine la ora asta nu o sa mai fie nimeni din “grupa mortii” in Elvetia… 4 echipe de cacao: Romania, Italia, Franta si mai ales Olanda… 4 echipe de ratati in “grupa mortii”… Finala va fi Turcia – Rusia!

core  •  22 iunie 2008, 2:08

finala va fi germania-italia; din grupa mortii toate echipele au iesit uzate, romania chiar mai rapid din cauza jucatorilor nu a lui piturca.

www.craiova4all.ro  •  22 iunie 2008, 2:25

Indiferent de valoarea (tehnica sau de caracter) a lui Piturca, poate ca e timpul sa mai incercam si alt antrenor – corect!

***(spam publicitar)

Comentează