„Bună ziua, domnule Piţurcă!”

Scrisoarea unui suporter al echipei naţionale

joi, 19 iunie 2008, 2:51

Scrisoarea unui suporter al echipei naţionale

Mesajul a sosit astăzi pe mailul redacţiei. El a fost trimis şi la frf@frf.ro. Noi, jurnaliştii, sîntem subiectivi. Uneori, greşim. Sîntem excesivi şi în laude, şi în critici.

În schimb, scrisoarea suporterului e un document autentic, lipsit de patetisme. O probă. O invitaţie a unui om care n-are alt interes decît să fie respectat.

„Buna ziua,
Doresc să vă „felicit” pentru atitudinea angajatului dumneavoastră Piţurcă.

Atît după terminarea meciurilor susţinute la acest Campionat European, cît şi acum, la aeroport, angajatul FRF desemnat să conducă şi să antreneze echipa a demonstrat că mitocania, lipsa de respect şi bun-simţ sînt principalele calităţi de care se bucură.

Că în permanenţă are ceva cu presa şi suferă de mania persecuţiei am înţeles, dar cînd cineva îţi dă BUNĂ ZIUA pe cel mai civilizat ton, te aştepţi măcar să schiţeze un zîmbet nu să se uite în scîrbă!!!

Poate acestui om căruia îi este ruşine (refuz să cred că nu îl cunoaşte) să intoneze Imnul României o dată cu echipa şi suporterii, îi va reveni glasul şi sper din tot sufletul că va vorbi corect gramatical!

Cu speranţa că veţi creşte valoarea şi criteriile de selecţie a angajaţilor dumneavoastră, vă felicit pentru atitudinea d-lui Sandu!”

Cristian Toma, suporter al echipei naţionale

Comentarii (548)Adaugă comentariu

Lucian  •  19 iunie 2008, 19:01

Vreau sa plece domnul Piturca!
da vreau sa plece si sa fie adus un alt antrenor de valoare,m-am saturat.
Frf sa inceapa punerea pe picioare a centrelor de juniori,sa termine cu blaturile din campionatul nostru de doi lei si plin de aranjamente.

Mihai Negret  •  19 iunie 2008, 19:02

Bravo domnul Cristian Toma! Felicitari! Un articol civilizat si de bun simt! Iar pentru toti cititorii care vor sa-si spuna parerea, si o exprima negativ despre aceasta scrisoare, atrag atentia ca antrenorul Piturca nu este criticat aici, ci „omul” Piturca, arogant,necivilizat,needucat (probabil) si faptul ca Angajatorul ar trebui sa fie mai atent pe cine pune sa REPREZINTE Romania. Multumesc de întelegere.

olarian  •  19 iunie 2008, 19:12

shi mai terminatzi totzi cu mutu..c poate el s fac dak e singur??a incercat shi el f mult..da a fost o f mare presiune p el..nu e vina lui k tozti puneau asha mare imp p el..”mutu n sus,mutu n jos”..shi poate era shi el mai responsabil la penaltyul ala..shi mai tehnic..shi kred k aveam shi p altcv p teren k sa transforme acel penalty nu numai sigur…dar shi f frumos..nu e vina lui k nu ne am califikt dar ..se putea mai mult d la el..cel mai rau imi pare k n am scos italia d la euro..k se uita la noi km d sus..shi kred k nus singurul d aceiashi parere..sunt multe d spus dar nu mai au rost..NEXT TIME!!!

GROGO  •  19 iunie 2008, 19:14

Mi se pare incredibil cu ce nonsalantza,declara dinsul ca:”AM PARASIT COMPETITZIA CU CAPUL SUS”,cind toate cotidianele din lume ne critica dur calitatea jocului,va intreb atunci in ce lume paralela traitzi d-le Victor Piturca!

roro  •  19 iunie 2008, 19:17

Tolo, de unde ai tu mail-ul asta? Pt ca a fost trimis doar la frf.
Nu te superi ca intreb, nu?

Ciprian  •  19 iunie 2008, 19:18

Sa inteleg ca maine in Gazeta apare varianta blatului? Romanii se vor tranfera in Serie A in masă? Am cedat calificarea in favoarea Italiei? Mutu a scapat de datorii? Nu pot să cred ca publicati asa ceva.

cristi  •  19 iunie 2008, 19:20

Probabil d-nul Piturca nu cunoaste ce inseamna conflict de interese din moment ce l-a desemnat pe Mutu sa execute penaltyul in meciul cu Italia, pentru ca un capionat european se mai disputa peste 4 ani dar Mutu joaca saptamanal in serie A normal ca nu avea ineresul sa-si faca viata un calvar pe stadioanele italiene, trimitand Italia acasa. Daca nu a fost numit de Piturca atunci a facut-o intentionat Mutu pentru ca un alt jucator roman putea sa marcheze si sa distruga Italia,tara adoptiva a lui Mutu, si-a facut datoria fata de tara in care joaca asigurandu-i pe italeni ca datorita personalitatii sale atat timp cat se afla in teren nici un alt roman nu va indrazni sa „execute Italia”. In concluzie Mutu a tradat Romania si a dorit sa ajute Italia, iar pentru asta nu are nici o scuza, probabil o sa-i dea cetatenie italiana pentru un asa cadou.

cr3tzuas  •  19 iunie 2008, 19:21

Eu unu sincer nu cred asa ceva . Asta a ales Piti sa joace si nu ia iesit ..acu ii sparge lumea oale in cap …Daca ne calificam toata lumea il aclama . Mai gandit;’va si la faptu k astea sunt posibilitale noastre …atat putem . Mai uitati’va la valori . noi avem 2 jucatori de clasa , celelalte eckipe au 22 de jucatori de clasa ….asa k ……K ne’a calificat la 2 turnee a fost bun ..acum nu mai e bun …..sa vina baietii kre il acuza sa antreneze ei echipa nationala ….daca tot sunt asa …”baieti”

adi  •  19 iunie 2008, 19:22

Van Basten isi anunta jucatorii ca joaca ultimul meci contra Romaniei. Nimeni n-are chef, si la un moment dat portarul Van der Saar zice:
– Baieti, uite ce zic eu, joc eu singur contra Romaniei, si voi mergeti intr-un club, ok?
Toti sunt de acord. La un moment dat, aprind tv-ul si ce vad: 1-0 pentru Olanda, gol Van der Saar, in minutul 5! Toti veseli, sting tv-ul si iar se pun pe baut… La capatul celor 90 de minute aprind din nou televizorul si… „Romania 1 – Olanda 1, gol Mutu, minutul 90.” Fuga toti la stadion si, la vestiare, il gasesc pe Van der Saar , disperat, cu capul in maini…:
-Ce s-a intamplat, mai Van der Saar?
– Baieti, imi pare sincer rau, am fost eliminat in minutul 6!

Ciprian  •  19 iunie 2008, 19:24

Alo, cristi!!! Esti penibil frate! Nu gandesti nicio secunda. Mingea aia i-a ricoşat din mana in picior lu’ Buffon. Tu chiar crezi ca asa se bate un penalty ca sa ratezi? Mai da si tu cu piciorul in minge! Poate asa ajungi sa intelegi.

Lucian  •  19 iunie 2008, 19:24

Superb articol.Văd că toate televiziunile nu mai contenesc cu părerile, însă nimeni nu vede un lucru. Acela că piţurcă, pe care îl credeam un antrenor mare, nu a văzut că, pe toată durata primei reprize olandezii erau ,,bine intenţionaţi” iar piţurcă juca cu 3 mijolcaşi defensivi.Însă, la cât e piţurcă de căpos, chiar dacă îi spunea cineva din staff să facă 2 schimbări cu profil ofensiv, în min. 20-25 cu siguranţă că nu le făcea.

3,14 tzurca  •  19 iunie 2008, 19:43

@adi
super banc
@cristian toma
de acord cu tine dar la ce te asteptai?asta nu e nationala romaniei,ci nationala frustratului 3,14tzurca.cred ca sandu si lupescu s-au grabit cand i-au prelungit contractul.vrem sa ajungem unde n-am mai fost dar tot pe noroc si intamplare ne bazam.de acord ca nu avem jucatori de valoarea celor din generatia lui hagi dar cu o selectie adevarata si pe merite putem ajunge sus de tot.ma uit la germania si nu vad mare diferenta de valoare,diferenta o face un antrenor capabil si un grup de jucatori care lupta pana in ultima secunda.sa nu vorbesc de „otomani” si de rusi.

analgezic  •  19 iunie 2008, 19:45

Oare chiar nu intelege nimeni ca Romania nu a fost prezenta la EURO 2008? A fost o mana de flacai si un pseudoantrenor, cvasidependenti de clanul becali, care au cantat din greseala „Desteapta-te romane” in loc de „Bună seara armăname”. Cand ajungi la un asemenea nivel cu o mentalitate de Luxemburg, Liechtenstein sau Andorra si cu unicul scop de a mari incasarile clanului becali prin cresterea cotei de piata a unui antifotbalist (doamna Iolanda Balas, o mare speranta a atletismului, banel, se iroseste in zadar… poate mai aveti vreun loc la olimpiada de la Beijing pentru cursa de 12 km in 90 de minute), a unui infantil care cerseste cartonase, a unor plafonati (dica, marius niculae, cocis), a unui etern nou record mondial la suma de transfer (radoi), a acestui Luca Toni al Romaniei (florentin petre) si a unor asa-zisi fotbalisti total iesiti din forma exact cand nu trebuia (vezi echipa Rusiei pentru a intelege cum trebuia facut). Singura sansa a echipei becaliei la acest EURO era sa fi fost selectionat Barbatul lovin, sa se fi permis accesul cu brichete pe stadion, iar meciurile sa fi fost arbitrate de deaconu si tudor. Daca scarba s-ar plati romanii ar fi multimiliardari.

ionut  •  19 iunie 2008, 19:49

Boloni a avut dreptate: nu suntem curajosi!
si noi romanii ne-am simtit asa de ofensati ca am zis ca nu-l mai primim in tara! cum sa nu primim in tara un om care a fost sincer cu noi si ne-a spus adevarul in fata?

romanati53  •  19 iunie 2008, 19:54

excelent articol! subscriu total si regret aici unele critici nejustificate si nu tocmai decente ale unor cititori. lipsa de educatie trebuie sa dispara si din conducerea fotbalului romanesc. eu as spune: adio,dle sandu, adio, dle lupescu, adio, dle prunea, adio, dle piturca, adio, dle dragomir.ne-ati plictisit, ne-ati subapreciat destul. sunteti atat de aerieni incat v-ati imaginat ca, la CE ati reprezentat federatia. nu domnilor, ati reprezentat ROMANIA acolo s-a cantat imnul ROMANIEI si eu, ca roman, nu sunt deloc mandru de felul in care m-ati reprezentat voi. e cazul ca si in conducerea fotbalului romanesc sa patrunda oameni mai culti, mai civilizati, mai profesionisti. ajunge atata amatorism. prea s-a sarit din ghete in fotolii directoriale, apoi a inceput procesul de *** a sefului. infect!

Lucidu  •  19 iunie 2008, 19:57

Tu ,Tolo ,si voi ,ziaristilor asa zis de sport!!!,aveti un mare „merit” pt. ceea ce s-a intamplat la Euro ! Sustinand neconditionat orisice gest si orisice infatuare si mizerie si badaranie crasa si lipsa de civilizatiune a unui oltean-***,fara de v’o inovatie si cunostinta in ale futbolului ,pt. faptul ca fiind acreditati de UEFA ,n-ati vrut sa-l „suparati” cu prezenta si cu intrebari incomode la conferintele de presa ,EL !! fiind obligat de norme sa participe si sa raspunda la intrebari (v-a cam „facut” ca la poker ,c-o cacialma !)deci ,voi toti sunteti de vina ,si din toata presa ce are rubrica de sport ,ca nu afisati mesajul :SATANA ,LASA-NE !!!,atat timp cat e necesar pana la inlaturarea**** !
Ori n-ati realizat ca deja jucatori au facut un inceput de razmerita ????si n-o sa mai raspunda la aberatii de genul :ne aparam cu 11 oameni !!!???Chiar asa stupizi sunteti ?
Dati-va demisia si ,LA MUNCA ADEVARATA CU VOI ,nu l-a****de selectioneri si presedinti de federatie !!!RUSINE SA VA FIE !
Sau va e frica sa faceti presa cu adevarat libera si competenta ?

p.s. apropo Tolo ,vezi ca echipa si-a ales Capitanul !Il cheama Oprescu !!!!!!
Vandutilor-cati bani ati luat pt. campania asta murdara in care-ati amestecat Nationala Romaniei cu un pseudo-partid politic ????
DE RUSINE ai auzit ?Si de cand ?

can  •  19 iunie 2008, 19:58

dar de fapt de ce nu il place lumea pe Piturca? Ca nu e antrenor bun? Sau ca nu vb cu presa? Sau…. sunt atatea! Problema romanului e ca niciodata nu are claritate! Si scrisoarea asta de fapt e mai mult la misto cu subinteles.
Eu zic sa lasam episodul euro in spate! ca sa poti sa comentezi trebuie sa privesti in ansamblu: se joaca fotbalul pe teren in ziua de azi? Ce s-ar fi intamplat cu situatio din italia daca noi ii eliminam pe macaronari? Ce stim cu adevarat despre nationala romaniei si federatia? La ce ne asteptam de la un lot fara mijlocasi? Nu ma mai mira nimic… la cat am vazut doar la Steaua si mi-e deajuns

razvan  •  19 iunie 2008, 19:59

In ce criza sunteti fratilor! Publicati toate ineptiile de prost gust.

Irina Maxim  •  19 iunie 2008, 20:00

Si care-i minunea? Ca nu a dat Piturca „Buna ziua”? Asta e o stire recenta, sau una de acum 10 ani? Ca eu stiu ca e antica si de demult mitocania, nesimtirea si scarbosenia cu care Piturca trateaza pe toata lumea. Sau acum ati descoperit si voi?

un stelist de la peluza  •  19 iunie 2008, 20:02

subscriu la ceea ce zice cristi si merg mai departe afirmand ca meciul a fost vandut de romani la nive inalt ,cu acordul tov basescu

Red  •  19 iunie 2008, 20:05

Incontestabil Piturca a avut merite, dar a si gresit. Ar trebui sa-si ceara macar scuze pentru iluziile de calificare si pregatirea psihologica slaba a tricolorilor. In rest, poate ca a invatat ceva la capitolul ingimfare.

sportplusbraila  •  19 iunie 2008, 20:06

Selectionerul s-ar fi asteptat, probabil, la o primire calduroasa la Otopeni. Daca n-a avut parte, a schimbat foaia, sau a pus-o pe cea veche. Botul strans si ciocul mic. S-a suparat ca oficialii federali nu prea au cocolosit nationala dupa esecul cu Olanda.

can  •  19 iunie 2008, 20:08

pt viitoarea generatie de fotbalisti romani salvarea este ca cei care ii vor conduce sa lucreze mult pe plan mental cu ei, sa le deschida mintea, sa fie profunzi, inteligenti sa aiba esenta, sa inspire respect! eventual niste conducatori care au vazut si alte tari alte stiluri de viata!
Nu stiu cati astfel de jucatori are Piti in lot acum! Dar oricum nu prea are de unde sa ii ia! Vezi talente irosite mental la Steaua sau Dinamo, te imbolnavesti de nervi….acolo se pune accent pe bani smecherii si procente politice

sammibv  •  19 iunie 2008, 20:11

numai acum va-ti dat seama de valoarea lui piturca?.ne-a calificat la EURO 2008.AM DEPASIT BULGARIA.AM JUCAT CU CAMPIONA MONDIALA. OLANDA NU A JUCAT CU ITALIA?NU CREDEAM CA NE BATE OLANDA CU REZERVELE.AR FI TIMPUL SA NE LASE PITI CA ARE BANI DESTUI.SUCCES NOII CONDUCERI PT. MONDIALE.

kidon  •  19 iunie 2008, 20:15

Nu pot. Nu mai pot. N-am putut. Mai mult.
Mi se pare lamentabil sa aud cuvintele astea de la nationala de fotbal… a noastra… Ma rog, credeam ca e a noastra, caci se pare ca trebuie sa ne alegem alta. Care vrea sa joace fotbal.
Din pacate istoria este ciclica iar noua, ca natiune, ne place lucrul asta la nebunie. Altfel nu-mi pot explica faptul ca nu invatam din greseli.
Ei s-au intors, care pe unde… Unii vor semna in urmatoarele zile contracte de milioane de euro pe sezon.
Noi nu ne-am intors.
Noi ramanem.
Cu un gust.
Amar.

Adrian  •  19 iunie 2008, 20:15

Propun sa se intocmeasca si un campionat destinat celor mai slabe echipe, unde sa concureze echipe precum Romania,Andorra,Luxemburg si multe altele, ca poate asa o sa treaca si Romania de faza grupelor!!!Ar trebui sa le fie rusine mai ales pt numarul mare de suporteri care au fost alaturi de o echipa care nu a facut tot ce trebuia ca sa castige! In ceea ce_l priveste pe Piturca ar fi de apreciat daca si-ar prezenta demesia! Atata timp cat nu e in stare sa aleaga lotul ce-l mai valoros pt asemenea competitii nu are ce cauta la nationala!Mutu nu are de ce sa spuna el pe cine ar trebui bagat in teren! Iar voi domnilor jurnalisti in aceasta echipa nu joaca doar Mutu si Chivu , atata importanta le-ati dat incat numai figurile au ramas de ei(in special Mutu ale carui aere s-au simtit de la mare departare)!

sotha  •  19 iunie 2008, 20:19

Din punctul meu de vedere aceasta scrisoare apartine lui Tolontan! cum sa dai asa scrisoare malitioasa si megasubiectiva. inseaman ca esti de acord cu ea!!

Patriotu  •  19 iunie 2008, 20:29

Tolontaneeee… tot Tantalan ai ramas

adipunker80  •  19 iunie 2008, 20:31

piturca este cel mai bun antrenor al nationalei de la lucescu incoace,este singurul care a calificat echipa la 2 turnee finale europene,nu este vina ca nu are jucatori cu care sa joace un turneu european,fata de ziaristi cumprati de grupuri de interese eu il pre fre pe ptizti,dati-l afara pe pitzi, cu cine iti vei inlocui?intr-o presa sportiva plina de pronografie,scandaluri si barfe eu prefer nationala lui pitzi,cu ce a avut laindemana pizti a facut maximul
dati-l afara pe pizti si dupa o perioada va va parea rau dupa el
bravo pizti ,batet-ti joc de presa ca si asa nu au coloana vertebrala
PITURCA-PRESA SPORTIVA 1-0

claudiu  •  19 iunie 2008, 20:35

penibila scrisoparea .piturca a scos maximul de la jucatori ia avut la dispozitie .astia suntem si altzi nu avem.poate joaca tolontan mai bine .si daca ai o parere ar trebui sa o spui tu nu sa te ascunzi dupa scrisori ba ziaristule ***

nu fiti mitocani voi in primul rind  •  19 iunie 2008, 20:39

Nu fiti miticani voi in primul rind. A facut omul ce a putut, din kkt nu o sa faci castel veci..okei? Da poate putea risca cu alti 3-4 jucatori….credeti ca ii punem pe toti in genunchi? Ce tot urlati?
Ce acum ar trebui sa va salute pe toti in fiecare secunda? Nu credeti ca e si el om si poate fi obositor sa te tot *** cineva la cap? Are si el defectele lui, nu e perfect, dar are si rezultate cu o echipa de …2 lei.
Tactica adoptata era mulata pentru ce avea…….nu poti face minuni cu „Dacia” cind concurezi cu masini mult mai bune.

Adri  •  19 iunie 2008, 20:41

Nu-i deloc penibila scrisoarea, asta e adevarul despre Piturca.

cici  •  19 iunie 2008, 20:47

Este o conspiratie a „tonomatelor” impotriva prevrednicului Piturca.
A, si cred ca Altex a complotat impotriva echipei nationale sa nu ia romanii banii pe plasme inapoi si mai cred ca Chivu si Mutu au vindut meciul ca joaca in Italia nu?

Cit de penibili putem sa fim…
Tara in care vinovatii nu au vina si nimeni nu isi asuma raspunderea.
Preferam sa traim pe burta decit sa murim in picioare.
Tara cea mai iertatoare de pe pamint.
Atit timp cit nimeni nu este de vina nu o sa mearga nimic.
Laitmotivul in Romania: „Hai sa nu cautam vnovati!” – mi-e scirba. Gata, ca sa dau un citat celebru prin anii 90 „m-am saturat de romania!”.

adriani  •  19 iunie 2008, 20:49

Cu siguranta ca are grave probleme de comportament in societate. Poate ca este chiar mitocan, dar haideti sa il privim pe antrenorul Piturca nu pe omul Piturca. Iar ca antrenor cred s-a prezentat onorabil. Sigur nu a stralucit, dar si-a facut bine meseria si cred ca mai mult nu se putea scoate din aceasta grupa cu acesti jucatori. Asta e. Poate la urmatorul turneu final daca Piturca sau poate altul ne va trece de grupe.

suporter  •  19 iunie 2008, 20:52

bah fratilor sa-mi zica si mie careva cand joaca si rOMANIA la campionatul european, k ma uit de 2 saptamani la TV si nu vad decat desena animate…

Mugur  •  19 iunie 2008, 20:58

bine zis!!!

neghinita  •  19 iunie 2008, 20:59

noapte buna d-le piturca. dormi linistit, sandu si mitica vegheaza. bricheta si valiza lucreaza.becali fumeaza, adica ne trage in piept cu glumele ramase de la petrache lupu …la goga, nu octavian. ce coincideanta, cind mantaua domneasca ii din piei de oaie, atunci judecatorul, fiti siguri ca desp/oaie.am facut/o la euro, de oaie. la asa campionat, asa conducatori la lpf, la frf. la asa campionat, asa rezultate pe plan international, echipa nationala si cluburi.daca in toamna ne bate franta la bucuresti si facem egal cu lituania sa/llasam pe piturca sa ne invete sa tragem la poarta 9, mita de coada si sa ne ascundem dupa deget.

nick112  •  19 iunie 2008, 21:05

acesta e piturca, un incapabil si pe deasupra un om de nimik, 0 caracter, nu te poti astepta de la el la o demisie de onoare sau la orice altceva de onoare pentru ca… nu are asa ceva. rusine. sunt tigani cu mai multa onoare decat piturca. nu o sa facem niciodata nici o performanta cu el antrenor. pentru ca nu e capabil

jiji  •  19 iunie 2008, 21:06

Romania Olanda 0:2 ,de ce? …….. pentru ca olandezii nu au ce sa faca si marcheaza din greseala prin HUNTELAAR. Dupa gol, Van BASTEN face prima schimbare: un jucator nou, proaspat si fara sa stie de dorinta lui Van Basten ca Romania se se duca in sferturi o greseala minora si romanii pleaca acasa .Dar si din cauza italienilor care deja marcasera.

nu fiti mitocani voi in primul rind  •  19 iunie 2008, 21:14

Daca asta e adevarul despre Piturca trebuia sa stiti si inainte. Ok? Nu fiti „chicken hawks”. Ok? Bun si Piturca e de vina. Bun siiii? De ce nu aiti pus alti antrenori? Va implorat el?
Cu echipa asta nici un antrenor nu facea mai mult. Credeti ca olandezii is buni ca le-a zis Van Basten ? Echipa Ro e o ***trista asta e. Cu alta echipa poti face alt plan…..Romania pasa in 10 m de poarta deseori sa iasa din terenul proriu aia ati vazut? Asa le-a zis Piturca sa faca? Le-a zis Piturca sa de-a pase anapoda? Ce tactica sa faci cu jucatori de 2 lei? Cu 4-5 jucatori cit de cit nu faci mare brinza.

djeo  •  19 iunie 2008, 21:18

frumos,in sfarsit cineva deschide gura.In sfarsit cineva incepe sa gandeasca…eu sugerez ca acest dl Piturca sa „evacueze de urgenta” postul de antrenor al echipei nationale…nu ca as avea o placere pt asta dar nu vad nici o performanta in calitatea de antrenor(nu vad o multumire/performanta in meciurile pe care le-a disputat nationala,poate ca eu cel mai pesimist suporter al nationalei va deveni intr-o zi optimist doar prin faptul ca echipa se va ridica la rang de inteligenta si performanta si profesionalism…nu,de ceea ce am vazut la acest C.E.,nu vreau sa fiu critic asupra evolutiei, dar pesimismul ma impinge sa fac asta)cred ca acest lung drum pana la atingerea unui nivel de profesionalism…multumesc celui care a trimis scrisoarea…si voua suporterilor care ganditi liber

jiji  •  19 iunie 2008, 21:30

Subiect: Romania Romania a iesit din grupa cu Franta,de ce?
O intrebare care starneste multe subiecte, de ce? Pentru ca Mutu, vedeta Romaniei a ratat acel penalty cu italienii,de fapt nu l-a ratat, a fost aparat de Buffon, portarul acestora.Cu Franta nu am avut sansa deloc, nici macar un sut pe spatiul portii.

edi  •  19 iunie 2008, 21:32

d-LE TORONTAN cel mai bun lucru pe care il puteti face este sa-l lasati pe Piturca in pace.rezultatele lui sa vorbeasca. Orice efect are la baza o cauza. Cauza este in gradina GSP-ului nu la Piturca.

pisic_la_ibric  •  19 iunie 2008, 21:32

Nu stiu daca a mai postat cineva urmatoarea retorica…..
PE CE STADION VA JUCA DE ACUM INCOLO NATIONALA?!?!?!
Ar trebui ca Mircea Sandu si Lupescu sa se gandeasca cu groaza….perspectiva unor retete financiare slabe ar trebui sa le dea fiori.
Si suporterii ar trebui sa se gandeasca cu frenezie ca vor avea sansa de a vedea o nationala prezenta la un turneu final…. o forta a fotbalului modern, nu????
Cei ce au dreturile de imagine ale nationalei cred ca deja incep sa calculeze pierderile…
Casele de pariuri ar trebui sa introduca in oferta lor cote pentru cel mai hulit jucator al nationalei….si cam in ce minut vor ceda Mutu&co si vor ridica degetul mijlociu catre contestatari.
Si „closca cu puii de aur” (Piturca si slugile astea de jucatori) ar trebui sa se gandeasca…..ce incurajari si ovatii vor primi…
Generatia asta infatuata, tatuata si partial…pastilata de purtatori ilegali de echipament tricolor a pierdut demult respectul si suportul peluzelor(strict peluze, cunoscatorii ma vor intelege….)
Dupa meciul cu cei ce lustruiesc banca de rezerva a Olandei, am pierdut si noi ceva: speranta.

goro  •  19 iunie 2008, 21:33

Prostul nu e prost destul pina nu e si fudul !!! In sfarsit a inceput si vulgul sa vada ca fenomenul FOTBAL in Romania a incaput pe mana unor conducatori de club mafioti antrenori autobaze si ziaristi santajist-oligofreni.In aceste conditii vivat Premiere League singurul fotbal adevarat

jiji  •  19 iunie 2008, 21:37

Ati pus mana pe inima cica din patriotism dar picorul nu

dorian  •  19 iunie 2008, 21:40

daca vreti o noua campanie umila, lipsita de curaj, poate niste rezultate mediocre numite… frunrea sus… + un antrenor care sa fie in preajma orgasmului cand pronunta numele unor jucatori adversi puteti striga Hai Piturca

jiji  •  19 iunie 2008, 21:41

Doi juniari la antrenament .Antrenorul zice : mai cu talent,mai cu talent ca dai are Romania jucatori ca Banel.

PTR_TOTI  •  19 iunie 2008, 21:42

Cred ca e timpul ca romanii sa se gindeasca la un antrenor strain. Poate si 1 jucator strain care sa i se acorde cetatenia sa poata fi incercat la nationala. Acum cu fenomenul „globalizarii” poate gasim si noi unjucator strain dintre cei ceteva zeci care poate fi incercat la nationala. In ce priveste antrenorul strain, macar poate schimba ceva din mentalitatea jucatorului roman si nu o sa mai aplice tactica romanului bine descrisa in acel interviu de Boloni.
Se gasesc scuze ptru ai nostrii si poate partial au dreptate. Dar uitati-va la rusi. Intr-adevar au avut o grupa mai usoara ca a noastra, dar au alergat de le-au sarit „capacele” intoate meciurile. De ce ei au putut? Si ei au jucat in campionatul lor si in plus in cupele europene.

Ciprian  •  19 iunie 2008, 21:44

Maik, banuiesc ca esti un super geniu si nu ai rival in lume in domeniu tau. Esti penibil !

Comentează