TOLO.RO
Şeful CAF va fi probabil concediat de către Sandu, iar Becali vrea să-l dea jos pe preşedintele FRF
joi, 3 iulie 2008, 11:46
Şeful CAF va fi probabil concediat de către Sandu, iar Becali vrea să-l dea jos pe preşedintele FRF
Acum două zile, Gigi Becali a intrat în biroul lui Mircea Sandu. Nimeni nu va şti niciodată exact ce au vorbit acolo. Dar finalul dialogului, purtat aproape pe hol a sunat aşa:
– Mircea, răspunzi că Steaua nu va fi scoasă din Ligă?
– Nu răspund eu de ce poate da UEFA, dar stai liniştit!
Becali a făcut exact invers. S-a agitat. L-a pus pe Argăseală să-l caute pe un înalt oficial UEFA. Esenţa dialogului lor:
– Dacă Steaua este suspendată în ţară pentru stimulare şi aceasta este asimilată corupţiei, ce putem păţi?
– În cazul corupţiei, sînteţi scoşi din Ligă.
– Dar în regulamentele UEFA stimularea nu e corupţie.
– Dacă la voi în ţară este, atunci şi noi vom considera că este.
Becali a înţeles. Oricum, el vede comploturi peste tot. Cernat şi Ursu, preşedinţii celor două comisii care penalizaseră Steaua, lăsaseră să se înţeleagă, în discuţii purtate prin intermediari, că Sandu a impus linia deciziei! „cere-mi orice, dar asta nu pot că Naşu’ m-a adus în fotbal”, i-ar fi spus Ursu lui Ioan Becali, prieten la cataramă.
La o zi după ce a părăsit biroul şefului FRF, patronul Stelei a fost convins că scopul precis al acestuia a fost eliminarea Stelei din Ligă. Acelaşi ordin mersese către CAF. Numai că, ieri, CAF a iertat Steaua, înfuriindu-l pe Sandu, care îl va concedia probabil pe preşedinte, pe care-l bănuieşte că a fost influenţat de Becali.
Iar stelistul a pornit războiul total împotriva lui Sandu. „Spre deosebire de el, eu îi spun în faţă. Fac tot ce pot ca să-l schimb!”, a declarat şeful din Ghencea. Pentru că, acum două zile, ieşind din biroul Naşului, şi-a dat seama că i se pregăteşte o decapitare cu amortizor. Şi s-a decis să tragă cu puşca.
mujotutun • 4 iulie 2008, 10:32
@catalin_cj, mi-a placut foarte mult tot ce-ai scris.Din pacate verba volant, scripta manent, ceea ce inseamna (poate e o perspectica contorsionata) ca tot ce scriem noi aici RAMANE sa se prafuiasca, in vreme ce vorbele lui Jiji isi croiesc drum si fac legea! Dar macar atata consolare sa avem si noi, sa injuram pe blog; mai bine decat la coltul strazii!
calin • 4 iulie 2008, 10:32
voi sunteti asa destepti si acuzati steaua de mizerii si blaturi dar aduceti argumente nu de tipul toata lumea a vazut, toti stiu si prostii de genul asta
daca steaua a luat titluri si a ajuns in semifinalele UEFA inteleg ca sunteti frustrati dar raspundeti prin mijloace fotbalistice pe teren nu cu injuraturi si acuzatii fara acoperire
vaslui pierde 5 meciuri la rind si vine steaua si ii bate si porumboiu striga ca au fost cumparati jucatorii incredibil la al 4 sau al 5 meci consecutiv cu diferiti antrenori si loturi si imediat pierde de la pandurii acolo nu mai zice nimic
acuzati ca au fost dati bani lui u parca nu am vazut imagini de ale cuvintul mita scris pe bancnote. pina la urma dna a gasit un diplomat cu bani in masina lui teja sponte si atit
si mai apoi daca stiti atunci cind tara e parte la niste conventii internationale din domeniul juridic, acestea primeaza peste regulamentele interne
MARIO • 4 iulie 2008, 10:34
tolontane te-ai scimbat brusc ,comentariile tale erau ca ale unui chirurg care taie fara anestezie dar mergeai direct la tumoare acum ai devenit reporter de teren
Radu • 4 iulie 2008, 10:35
rapidb, esti idiot, monşer…
Dumitru Petrescu este cel mai putin contestabil din aia de atunci… ati ramas aceiasi suporteri ordinari ai unei echipe ordinare.
catalin_cj • 4 iulie 2008, 10:37
@MB
am spus clar ca au renuntat sau cel putin au dat impresia ca au facut asta. dar daca ai citi doar ceea ce ti-a convenit asta este, nu cer tuturor sa inteleaga ce am vrut sa scriu.. multumesc de urare, iti doressc asemenea.
rapidb • 4 iulie 2008, 10:38
Bine @Radu, hai sa vedem:
In data de 15.08.2007 Gazeta Sporturilor a publicat un material dedicat implinirii a 60 de ani de la primul joc din istoria Stelei, un amical cu Metalul Emil Costinescu din Sinaia (15 august 1947) prilej pentru a pregati terenul pentru asteptata victorie a Stelei in Champions League cu Bate Borisov. Incintat de demersul in istorie, autorul materialului Catalin Oprisan ne reaminteste si alte date calendaristice si nume de persoane:
Citat:
Bucureşti, 4 iunie 1947. În biroul în care se aflau generalii Dumitru Petrescu şi Oreste Alexandrescu, precum şi colonelul Ion Isăcescu, se ia decizia constituirii primului club sportiv militar. Pe 7 iunie, generalul Mihail Lascăr, Ministru de Răsboiu’, a promulgat „Ordinul de Înfiinţare al Clubului Armatei Române, Asociaţia Centrală a Armatei, ASCA”, cu şapte discipline sportive, prima dintre ele fiind „foot-ball-ul”.
Intrucit s-au adus in discutie parintii spirituali care au infiintat clubul Steaua ramine in continuare si de ridicat valul asupra identitatii acestora. Acest demers este necesar pentru ca asistam la denaturarea grosolana a istoriei (citez din site-ul fcsteaua ro in articolul Victorie aniversara: “La 60 de ani de la disputarea primului meci de catre clubul Armatei Regale Romane, Steaua face astazi primul pas […]”. Vom vedea daca personajele care au infiintat Steaua merita a fi pomenite sub acoperirea Armatei “Regale”.
De la inceput mentionez ca il voi lasa pe gen. Mihail Lascar pentru un viitor articol. Acest personaj asumat de o parte din suporterii stelei beneficiaza de un articol laudativ pe acelasi site fcsteaua*ro. E suficient in momentul acesta sa amintim de urmatoarele functii detinute la un moment dat: Comandant al Diviziei „Horia, Closca si Crisan” (12 aprilie – 12 septembrie 1945), al Armatei 4 (12 septembrie 1945 – 30 noiembrie 1946), ministru de razboi (1 decembrie 1946 29 decembrie 1947). Ori, daca mai trebuie reamintit acestui popor ce au reprezentat diviziile “Tudor Vladimirescu” si “Horia, Closca si Crisan”, se cuvine sa o facem de fiecare data. Alcatuite din prizonieri romani, atent selectionati si re-educati, aceste divizii au inaintat impreuna cu diviziile rusesti pe frontul de Est, avind si misiunea de a deschide focul la nevoie impotriva romanilor, impotriva autenticei Armate Regale Romane. Rolul major insa al acestor divizii era altul, ele reprezentau bratul inarmat al viitoarei puteri comuniste ce urma sa se instituie la Bucuresti, forta militara implantata care garanta inabusirea oricarei rebeliuni militare sau nemultumiri populare. Puteti gasi confirmarea afirmatiei de mai inainte in cartea lui Vladimir Tismaneanu Fantoma lui Gheorghe Gheorghiu Dej. Si vorba aceea, daca pina si baiatul lui Tismenitki afirma asta ….
Personajul la care ne vom opri acum este “generalul” Dumitru Petrescu. Biografia lui vorbeste de la sine:
Dumitru Petrescu (1906-1969) a lucrat ca ucenic de la 12 ani. A început să facă politică la social-democraţi, trecand la un moment dat de la sindicatele acestora la cele „roşii”. Este menţionat oficial ca membru al PCdR din 1932, cind aceasta grupare era deja in ilegalitate. Organizator activ al grevelor de la Griviţa (mai târziu va fi criticat pentru a se fi „împăunat” cu porecla „Petrescu-Griviţa”), a fost condamnat la muncă silnică pe viaţă, pedeapsa care se dadea pentru acuzatia de tradare. A evadat în 1935 din închisoarea Craiova împreună cu alţi doi foşti lideri grevişti – Constantin Doncea şi Gheorghe Vasilichi – şi au emigrat în URSS trecind mai intai prin Cehoslovacia. Acolo a urmat Şcoala Leninistă de cadre. intre 1935 si 1938. A fost traducător şi redactor-şef la ziarul militar Grai Nou , ziarul prizonierilor români din URSS, înainte de a se fi înfiinţat Divizia „Tudor Vladimirescu” si la ziarul Înainte.
A revenit în ţară ca locţiitor politic al Diviziei „Horea, Cloşca şi Crişan”, în 1947 fiind înălţat la gradul de general de brigadă. De remarcat că Dumitru Petrescu a intrat în armată (armata pregatita de rusi impotriva romanilor!) la finele lui 1943 direct cu gradul de maior (!), iar în 1947 e deja general! Gradele şi funcţiile nu i s-au conferit pentru merite in lupte, ci ca responsabil cu propaganda comunistă printre ostaşi… Dumitru Petrescu a fost primul muncitor ajuns general.
Membru supleant şi plin al CC al PCR (din 1948), a ocupat funcţii însemnate (şef al Direcţiei Superioare Politice a Armatei, ministru al Finanţelor, vicepreşedinte al Guvernului) până în 1956, când a fost exclus din partid şi trecut pe „linie moartă”. Acuzat de „activitate nepartinică”, deoarece purtase „discuţii fracţioniste” cu alţi foşti ilegalişti, a fost readus printre cei de la putere abia după moartea lui Gheorghiu-Dej. După mărturia lui Paul Sfetcu, fostul şef de cabinet al lui Dej, când Dumitru Petrescu a fost sancţionat pentru „discuţii nepartinice”, i s-a propus un post de mai mică importanţă. El însă a vrut să fie pensionat. Când a constatat că pensia nu-i ajunge, a cerut să i se dea o slujbă şi a primit-o pe cea de director la Loto-Pronosport. Dumitru Petrescu (de fapt nici nu il chema asa, si-a asumat numele de Petrescu pentru ca acesta era numele sau de “urmarire” in evidenta Politiei figurand ca Gheorghe M. Dumitru, zis Gheorghe Dumitru Petrusin, zis Dumitru Petrescu, zis Gheorghe Petre.) isi va dedica ultimii ani luptei pentru reabilitarea sa, incercind sa demonstreze ca … nu a fost spion NKVD. In 22 inie 1964 ii scrie un memoriu de 21 de pagini lui Gheorghe Gheorghiu Dej. Care insa nu avea de ce sa-l iubeasca prea mult deoarece in 1935 ar fi trebuit sa evadeze si el impreuna cu cei din 3.
În cele 21 de pagini-manuscris, fostul inspector general al armatei pentru Educaţie, Cultură şi Propagandă şi-a prezentat liderului PMR biografia sa de ilegalist, activităţile pe care le-a desfăşurat în URSS în perioada iunie 1935-noiembrie 1943 şi metodele folosite de NKVD pentru racolarea sa ca spion. De asemenea, Dumitru Petrescu a menţionat că a lucrat la secţiile române ale Editurii în limbi străine, postului de radio Moscova şi Direcţiei a VII-a a Direcţiei Superioare Politice a Armatei Roşii. Experienţa căpătată în ultima organizaţie menţionată – „care se ocupa cu activitatea de descompunere a armatei duşmane” (dusmane – adica tocmai Armata Regala Romana) – a fost folosită din plin în primii ani de după război, când, în calitate de politruc-şef al armatei române, generalul Dumitru Petrescu a promovat cu sârg modelul de comunizare învăţat la Moscova.
Totodată, se poate observa că fidelitatea acestuia faţă de şefii săi din Glavpurkka (Glavpurkka = Direcţia Superioară Politică a Armatei Roşii) a generat conflicte cu colonelul Eromin, reprezentantul NKVD-ului în cadrul Comisiei Aliate de Control, şi a condus la înlăturarea sa din funcţie în favoarea generalului-maior Valter Roman. Măsura luată de Secretariatul CC al PMR este interesantă deoarece Dumitru Petrescu nu a fost trimis „la munca de jos”, ci i s-a încredinţat funcţia de şef al Secţiei Organe Conducătoare a CC al PMR. Aceste fapte pot duce la concluzia că au existat într-adevăr presiuni ale NKVD-ului şi, în consecinţă, s-a încercat aplanarea tensiunilor prin înlăturarea lui Petrescu de la conducerea aparatului politic introdus în armata română.
Memoriul lui Dumitru Petrescu a fost văzut şi semnat de Gheorghe Gheorghiu-Dej în vara anului 1964, însă reabilitarea politică a fostului şef al Inspectoratului general pentru Educaţie, Cultură şi Propagandă a fost făcută de succesorul lui Dej la conducerea partidului şi statului, Nicolae Ceauşescu.
catalin_cj • 4 iulie 2008, 10:38
@mujotutun
multumesc. dar din pacate ai dreptate
mujotutun • 4 iulie 2008, 10:39
@kekea: ma tem ca eludati miezul problemei: Becali nu premia U Cluj pentru jocul ei frumos si cinstit, ci pentru a obtine un avantaj! Altminteri, daca era asa de marinimos, un nou Mecena, ar fi trebuit sa dea acei bani sepcilor rosii indiferent de rezultat, inainte de meci. M-am facu inteles?
Adica nu soarta universitarilor clujeni il mana pe Jiji, ci propriul avantaj! De aceea fapta este imorala.
Nimeni nu l-ar fi invinovatit pe Becali pentru o fapta, oricat de extravaganta, dezinteresata. Ori nu acesta era cazul. Simt ca am fost cam redundant, dar poate merita!
mujotutun • 4 iulie 2008, 10:41
@kekea: ma tem ca eludati miezul problemei: Becali nu premia U Cluj pentru jocul ei frumos si cinstit, ci pentru a obtine un avantaj! Altminteri, daca era asa de marinimos, un nou Mecena, ar fi trebuit sa dea acei bani sepcilor rosii indiferent de rezultat, inainte de meci. M-am facu inteles?
Adica nu soarta universitarilor clujeni il mana pe Jiji, ci propriul interes! De aceea fapta este imorala.
Nimeni nu l-ar fi invinovatit pe Becali pentru o fapta, oricat de extravaganta, dezinteresata. Ori nu acesta era cazul. Simt ca am fost cam redundant, dar poate merita!
sebik • 4 iulie 2008, 10:42
@catalin_cj
ai in mare dreptate dar tine cont ca Becali nu inseamna steaua. Doar se foloseste de ea.
Beleaua mare set ca statul favorizeaza infractorul si infractiunile, iar noi ( aici ma refer la acei TOTI STIM CE SE INTAMPLA DAR NIMENI NU FACE NIMIC )am ajuns sa fim ca magarul obisnuit cu povara. Crezi ca noi stelisti nu am strigat la meci cat putem FARA BLATURI ??? Crezi tu ca noi vrem sa fim vesnic patati ??? Crezi tu ca cei din Cluj sunt ca crinii ?? Si nu uita ca noi cei din Peluza Sud am inceput demult razboiul cu Becali !!!!
dinamo dinamo • 4 iulie 2008, 10:44
hai cu o echipa tare in turu 3…sa se faca DREPTATE 😀 …. insa nici rapid si nici dinamo nu ar fi meritat UCL pt prestatiile din retur
Kekea • 4 iulie 2008, 10:44
@mujotutun
Nici eu nu am zis ca ceea ce a facut el este normal.Dar nu daca vor sa il „rada” din fotbal, nu pot folosindu-se de acest caz.
EU • 4 iulie 2008, 10:49
Tolo, de ce mi-ati cenzurat mesajul de azi-noapte? Doar pentru ca te intrebam frumos daca Radu Naum, in caz ca va veni la gspTV, va mai comenta ciclism pe Eurosport? Te rog mult sa imi raspunzi la aceasta intrebare!
Alin • 4 iulie 2008, 10:51
La noi la romanii premierea se cheam blat avand in vedere caracterul indoielnic pe care il avem si cinstea care ne caracterizeaza.
Pai sa zicem ca steaua premiaza vasluiul care joaca cu dinamo in etapa 30. Dar in etapa 32 se joaca steaua -vaslui nu se poate crede ca e blat . odata cu premierea de care ziceti voi ca e legala se mai pulseaza putin si se asigura si meciul de peste 2 etape . Vedeti aici e problema , se face un blat legal .
Astept comenatrii!!!
catalin_cj • 4 iulie 2008, 10:54
@sebik
se prea poate nu urmaresc razboiul cu peluzele, am mai discutat cu cineva de teme asta si problema sti care e? pe becali il doare in fund. poate ca voi aveti un razboi cu el, dar pe el il zgariati cam cat il zgarie o musca pe un tanc. iar in acest moment steaua, imi pare rau sa spun, inseamna gigi becali. nu vreau sa jignesc pe nimeni dar el da banii, el face legea, echipa, cumpara, vinde etc. deci el e proprietarul si el e steaua. repet, in acest moment. voi cei de la peluza, tribuna sau oriunde sunteti ca niste oameni care merg la un taran pe tarla fara nici un drept ca sa ii spuna ca de azi trebuie sa cultive porumb in loc de grau. steaua e a lui becali deci, imi pare rau, e becali
catalin_cj • 4 iulie 2008, 10:57
@Alin
citeste mesajul lui mujotutun pentru kekea si dupa aceea poti sa spui ce vrei de premierea echipei u cluj.
sebik • 4 iulie 2008, 11:01
@catalin_cj
mai Cataline daca faptul ca Becali e patronul stelei inseamna ca Steaua e Becali , serios nu prea avem ce discuta!!!! Inseamna ca si tu esti tot gogoasa cum sunt aia de pe la voi din Cluj. si te rog sa-i spuneti lui Muresan ca nu aratat nicodata mai bine decat atunci cand era ras in cap. Chiar i se potrivea de minune gogoasei !!!!
dan • 4 iulie 2008, 11:01
Pentru cei care mai cred ca e corectitudine in fotbal,am o veste:luati-va gandul! din pacate,nivelul de coruptie din societatea romaneasca se rasfrange si asupra fotbalului,unde,anumiti”oameni de fotbal”si totodata”buni romani”(ce gluma buna),care se stie,de fiecare data cand au ocazia,se lauda cu neamul lor de aromani,calca totul in picioare fara pic de rusine si respect,fata de tot ce inseamna fotbal.Pe acesti oameni,nimic nu-i schimba,dar noi ceilaiti,putem face ceva pentru insanatosirea fotbalului,daca nu le-am mai promova”valorile”prin toate mijloacele media.D-le Tolontan,tot respectul pentru atitudinea pe care o aveti fata de pleava fotbalului romanesc.
Vasile ALEXANDRESCU • 4 iulie 2008, 11:03
E o mizerie ce a creat FRF in ultimii 19 ani si mai ales Mircea Sandu.In 19 ani cu banii obtinuti de la calificarile „Generatiei de aur” la turneele finale n-au facut nimic pentru centrele de copiii si juniori ca astazi sa nu ne mai plange ca atata pot jucatorii nostri.In schimb an de an titlul de campion este scos la licitatie.Sunt stelist,iar daca Steaua trebuia pedepsita trebuiesc pedepsite si celelalte echipa care au dat si au primit bani pentru a-si apara cinstit sansele.Intrebati cat au platit cei de la CFR Cluj sa-i incurce Dinamo pe Steaua?Atata se bat toti cu pumnul in piept si mai ales clujenii cu cinstea lor dar uita cand Fabbiani cadea in genunchi la un metru de adversar si s-a dat penalty.Pana la urma Steaua e cea care a adus cele mai multe puncte in clasementele UEFA, iar clujenii n-au fost in stare sa treaca de niste desculti din Cipru si acum se bat cu pumnul in piept si ne vorbesc de moralitate.Cei de la Cluj sunt mult mai imorali si pe deasupra si perversi pentru ca ei ne dau lectii de moralitate.Puteau macar sa spuna : „Multumesc Steaua,multumesc Rapid,multumesc Dinamo ca ati adunat puncte pentru ca noi sa jucam in UCL”.Nici macar atat n-au facut.A disparut si bunul-simt ardelenesc.Patritiu Abrudan ce combina in FRF.Pana la urma se dovedeste ca au avut dreptate Gica Popescu, Ion Craciunescu si multi altii care au contestat actuala conducere a FRF.Mai lipseste Sorin Corpodean din conducerea CCA si un grup de folcloriste si atunci puteti trimite Steaua in B.Foarte bine, sa nu se mai confunde numele Stelei cu toate curvele si proxenetii din FRF.Dar macar trimiteti Unirea Urziceni in UCL ca l-a cat a fost furata merita cel mai mult.Nu Rapid,Dinamo,Poli Timisoara sau CFR Cluj.Locul acestora e in C.De acolo de unde au si venit aceste campioane ale moralitatii ardelene.
adriano • 4 iulie 2008, 11:07
intre FECALI si SANDU…cu SANDU pana la moarte
mujotutun • 4 iulie 2008, 11:08
Fiindca nu a vrut sa intre in locul potrivit, voi incrca aici.Btw, @filipovici, you’re out of order.
Ma bucur ca ati readus in atentie acel mai vechi schimb de replici (Dinu – Piturca). In vreme ce Dinu, un fost jucator enorm, pe care-l detest pentru ceea ce a devenit, se adreseaza cu un sarcasm urban, Piturca recurge la cele mai marlanesti amenintari si protoblesteme – pe cat il taie mintea sa funciarmente rurala. Lupescu, cu tot respectul pentru fostul jucator, este un imbecil, la degetul mic al lui Mister; vorbele sale nu au nici o noima. Piturca trebuie sa plece!
Chiar si ultimul om are tot dreptul sa-l critice pe ineptul de Piturca. A-i refuza acest lucru lui Cornel Dinu, este o mare obraznicie. Dar nu-i de mirare!
Afara, Piturca!
catalin_cj • 4 iulie 2008, 11:16
@sebik
nu trebuie sa ma jignesti ca nu te-am jignit. am o intrebare pentru tine. ceasul de pe mana ta e proprietatea ta si faci ce vrei cu el? exact in aceeasi situatie e si steaua. cat despre gogosi si cluj nu cred ca esti tu in masura sa iti dai cu parerea. e ca si cum eu as zice despre bucuresteni ca sunt toti ca si becali. deci te rog frumos sa nu te intinzi. ca si in bucuresti in cluj majoritatea oamenilor merg la serviciu au o familie, se uita la fotbal si isi vad de treaba. nu poti baga in aceeasi oala oamenii de rand cu marsavii care apar in fata.
mujotutun • 4 iulie 2008, 11:19
@Vasile Alexandresc: pana la urma, Steaua, detinatoarea unor trofee europene si lareata incontestabila a fotbalului romanesc, este cea mai dezgustatoare echipa a ultimuli deceniu, cel putin! Toate malversatiunile lui Jiji au tarat aceasta echipa intr-o cloaca fara fund. Nu conteaza cate PUNCTE a adus Steaua, cata vreme are in fruntea sa niste caricaturi nereusite. Sa evitam confuzia dintre Steaua 86 si Steaua prezenta – o echipa lamentabila al carei singur motor este finantarea becaliana (in toate directiile!).Fotbalul romanesc de club a ajuns la un nivel inacceptabil de putreziciune, multumita acestor mari puncte castigate (precumpanitor ilegitim) de Steaua.
Dar omul obisnuit si scribul interesat nu vor sa vada decat „faptele pozitive”. Daca asta va face fericiti, nu mai e nimic de zis.
mujotutun • 4 iulie 2008, 11:23
@Vasile Alexandrescu: pana la urma, Steaua, detinatoarea unor trofee europene si laureata incontestabila a fotbalului romanesc, este cea mai dezgustatoare echipa a ultimului deceniu, cel putin! Toate malversatiunile lui Jiji au tarat aceasta echipa intr-o cloaca fara fund. Nu conteaza ce PUNCTE a adus Steaua, cata vreme are in fruntea sa niste caricaturi nereusite. Sa evitam confuzia dintre Steaua 86 si Steaua prezenta – o echipa lamentabila al carei singur motor este finantarea becaliana (in toate directiile!).Fotbalul romanesc de club a ajuns la un nivel inacceptabil de putreziciune, multumita acestor mari puncte castigate (precumpanitor ilegitim) de Steaua.
Dar omul obisnuit si scribul interesat nu vor sa vada decat “faptele pozitive”. Daca asta va face fericiti, nu mai e nimic de zis.
Transilvania • 4 iulie 2008, 11:29
@ Vasile ALEXANDRESCU: moralitatea si cinstea clujenilor (transilvanenilor in general) de care vorbesti nu e ea imaculata insa daca o comparam cu cea din bucuresti e orbitor de curata! E normal sa n-o vezi. Traiesti in mijlocul ei si ti se pare absolut fireasca…
Dragos • 4 iulie 2008, 11:30
Daca nu era Becali, Sandu nu iesea presedinte frf ultima data si o sa vedeti ca fara Becali, Sandu nu mai iese presedinte ! Sandu e omul care a adus mizeria in fotbalul romanesc ! Nu Becali ! Becali doar a mers in directia curentului, ca nu e bine sa mergi contra curentului ! Cand a aparut Becali in fotbalul romanesc, Fotbalul romanesc era bolnav de ani ! Si aici e vina lui Sandu si a lui Dragomir !
rrom jamaica • 4 iulie 2008, 11:30
s-a facut dreptate
adi • 4 iulie 2008, 11:32
ce bine, se cearta mafiotii:))macar scapam de unul, da Doamne sa i tina
POli • 4 iulie 2008, 11:33
Vasile ALEXANDRESCU@
Mai baiatule tu esti batut in cap, dupa un inceput promitator de comentariu, ai cazut in derizoriu. Ai o logica tipica de copil al comunismului. De ce ar trebui clujul sa multumeasca ciobanului si securistilor? ai auzit tu ca o echipa din spania, anglia sau orice alta tara civilizata sa multumeasca echipelor participante in cupele europene si care au adunat puncte pentru tara respectiva?? eu nu am auzit asa ceva.Asa ceva se cere numai la noi, unde suporterii clonelor comuniste, cred ca tot li se cuvine si fara ei nu se poate. in curand sper sa scapam de voi si de clica de la frf si lpf. Rusine voua celor ce acceptati furtul ca pe o stare de fapt!
Vasile ALEXANDRESCU • 4 iulie 2008, 11:34
@mojtutn:raspuns simplu:semifinala de cupa UEFA.Dezgustator.Daca ii tineau nervii pe Oli si pe juctori putea fi chiar finala.
Becali nu a facut decat sa se adapteze sistemului deja creat in fotbal de catre Mircea Sandu.Cand a intrat Becali in fotbal deja „Nasu” vindea campionate.Uiti ca Jiji s-a certat cu verii sai pentru a sparge monopolul acestora asupra jucatorilor din fotbalul intern carora li se comanda ce meciuri sa „blatuiasca”.
Becali a investit intr-un stadion care nu e al lui,n-a mai dat drumul la jucatori si astfel s-au adus punctele acelea si prezenta unor echipe ca Real Madrid,Arsenal sau Lyon la Bucuresti.In 8 ani.
Mircea Sandu a construit o baza mica la Mogosoaia.In rest a incasat comisioane si prime la fel ca jucatorii care obtineau performante.
Mai bine cioban decat sa fac pe intelectualul si sa stau pe centura fotbalului romanesc condusa de Nasul.Scuze trebuia sa spun PESTELE fotbalului romanesc.
ursu • 4 iulie 2008, 11:38
e ciudat cum se da atata importanta unui caz in care o echipa da bani sa se joace corect si despre penaltiul facut de fundasul universitatii,care in prealabil luase masa cu trica,nu se spune nimic.daca nu8 era steaua ,fulgerul bragadiru nu juca in uefa.
dan • 4 iulie 2008, 11:42
Sunt din cluj iar ce pot spune despre dl. Muresan si despre patronul sau este ca sunt niste mizerii de oameni.NU poti batjocorii numele Stelei cum o fac ei.Un securist si un anti-roman.Pacat de jucatorii ambelor echipe,au in frunte niste oameni de toata jena………!!!!!!!!
A.P. • 4 iulie 2008, 11:46
Stelisti: sa-i pupati in dos pe Sandu& Dragomir.Atat!
Vasile ALEXANDRESCU • 4 iulie 2008, 11:51
@Transilvania:vezi ca Bucurestiul e plin de moldoveni,ardeleni si olteni care au ca simplu scop imbogatirea peste noapte.De la parlamentari pana la ultimul om de pe strada.Pana si copii strazi sunt cei care au fugit din diverse colturi ale tarii.Pana si cel care se dorea primar in Bucuresti e din Oradea si dupa ce a furat la vama din Oradea a furat si prin ministerul de interne.Prima data vamesii cercetati acum politistii.
@POLI:vezi ca daca tot vorbesti de Spania si Anglia acolo premierea suplimentara a altor echipe nu e considerata coruptie.Eu nu am cerut sa multumeasca,dar daca tot nu au facut asta ca forma de respect macar puteau sa taca si nu sa sara la gatul Stelei.Iar in Anglia,Spania sau alte tari ale Europei nu trebuie sa multumeasca nimeni pentru ca acolo nimeni nu se uita peste gardul vecinului si-si da cu parerea ca Muresan sau Iancu.Ce-i f..e pe ei grija de Steaua.Sunt campioni,bravo lor sa-si vada de treaba lor.Iar daca esti din Timisoara m-am convins de cultua voastra actuala gen Ghita Olaru cu ale sale progenituri care canta melodii gen „Jeep,Jeep”.Pe vremea cuministilor ati dat un Phoenix la a carei nastere a contribuit enorm Florian Pittis (un bucurestean), o trupa ca Celelalte Cuvinte sau Cargo.Acum il aveti pe Ghita Olaru si casa lui de productie Audiotim
POli • 4 iulie 2008, 11:54
ursu@
Asa e, cum spui tu. multumim stelei pentru punctele aduse tarii, cea mai luminoasa echipa din lume, cu cel mai mare conducator in viata si din pacate cei mai batuti in cap suporteri :))))) Logica de alienat mintal. felicitari pt cele 1340000 de mii de titluri si 40000 de mii de cupe castigate pe merit si doar pe teren :)))))
observator • 4 iulie 2008, 11:59
cataline_cj, felicitari! poate face ceva demn si catalin tolontan si publica in gazeta adevarul despre istoria fotbalului romanesc, ca sa nu ramanem de rasul lumii, cu echipa armatei rosii, cea mai iubita echipa din romania. dar pentru asta ar trebui ca acest domn, sa fie intradevar CURAJOS SI DEMN!
mircea • 4 iulie 2008, 12:01
desgustator,penibil,umilitor!!!!!!!
Vasile ALEXANDRESCU • 4 iulie 2008, 12:01
@POLI invidia te apasa.In afara de a jigni ce mai sti?Canta si tu „jeep,jeep” i-a trei curve care au facut Italia sau Spania si simte-te barbat.Fraiere poate va mai puneti capra la Dinamo si mai vindeti niste jucatori,ca nu cumva sa mearga la puscarie Iancu.Ce culori mai aveti acum?Mai cioban decat sa ma f..t miitienii si securistii de la Dinamo.Si mai bine cioban decat curva lor.
POli • 4 iulie 2008, 12:03
Vasile ALEXANDRESCU@
Nu sunt la curent cu noile tendinte in materie de muzica in tm dar vad io ca tu te pricepi, asta e bine, apropo macar e buna muzica???. Comparatia de mai sus imi intareste convingerea ca am scris ceea ce trebuie la adresa domniei tale. cat despre datul cu parerea, nu sunt de acord cu iancu, dar nu poti pot sa plece toti capul la gainariile marca becali. Asa ca ai si tu demnitate si recunoaste ca ultimele campionate a-ti reusit sa le castigati pe banii lui becali, si pe jocurile de culise din frf si lpf. Oricare echipa ar fi fost, in afara de clone, ar fi fost pedepsite. Da in spania sunt reglementate astfel de premieri, la noi sunt ilegale si in consecinta cel care incalca legea e pasibil la a suporta consecintele. La noi din pacate, legile sunt doar pt cei saraci si fara posibilitati. Salutare.
mircea • 4 iulie 2008, 12:07
cine mai merge pe stadioane,pt.aceasta mascarada,este un prost!!!!![scuza-ti expresia].nu cumva trebuie schimbat sandu cu gica popescu???atunci sa vezi viata,trai la clanul mafiotilor BECALI!!!!!!!!!!
POli • 4 iulie 2008, 12:10
Vasile ALEXANDRESCU@
Esti tare!! recunosc ca la cunostinte muzicale ma bati, da na fiecare asculta ce ii place. Trist pt mine e ca oameni ca tine au acces la internet si pot strica si pe altii. UNII SUPORTERI STELISTI POT DAUNA GRAV SANATATII MINTALE. Am scris unii pt ca mai sunt si oameni cu capul pe umeri printre voi, din pacate tu nu te numeri printre ei. CEAU
mircea • 4 iulie 2008, 12:11
P.S.sa ne spuna clanul mafiot BECALI clasamentele pe urmatori 5 ani!!!!!!
Oaije • 4 iulie 2008, 12:11
Mah POLI sa nu imi spui ca tu ti cu Avantu Prabusirea Poli Timisoara:))))in primu rand adu-ti aminte ca voi in fiecare sezon inainte sa inceapa va laudati ca ii rupeti pe toti,ca luati campionatu,ca faceti,ca dregeti.Cand incolo sunteti echipa de mijlocu clasamentului.In alta ordine de idei Muresan si cu unguru ala sa ii pupe picioarele lu sefu Lupescu,ca daca nu facea el delegarile nu lua cfr campionatu(cat a furat Cfr in tur,vai de capu meu)asta ca sa nu mai zic de blaturile din retur(crapid,javre,bistrita,u cluj,vaslui,uta)iti mai zic???revino-ti copilule daca se juca pe bune…cred k urziceniu lua campionatu…stai u calm,sunt stelist,a furat steaua recunosc dar unguri au furat mult mai mult.da in fine….Oricum sta va fi in fata mereu…a fost este si va fi cea mai buna…;)sa vazut in meciu direct cu CFR…
mujotutun • 4 iulie 2008, 12:15
@Vasile ALEXANDRESCU: toate bune si frumoase, indiscutabil, dar miezul problemei nu a fost atins. Repet, Becali pregatise banii pentru propriile interese si nu pentru o „U Cluj” in sine.
Desigur, coruptia exista in fotbalul nostru; nu o practica doar cei care nu-si pot permite: cu personaje ca Sandu ori Dragomir nu ne putem face iluzii; numai ca este un mod extrem de stupid de a ne fura singuri caciula, fiindca ceea ce merge in campionatul nostru, nu mai functioneaza „afara”. Atat si nimic mai mult. Cea mai rasunatoare admonestare a acestei politici a venit la neuitatul Middlesborough – Steaua; sau Rosenborg – Steaua; dar nu numai Steaua, ci si Dinamo, si Rapid, si oricine s-ar mai afla in astfel de circumstante descopera, mai devreme sau mai tarziu, ca exista un prag de sus de netrecut pentru cei care simuleaza fotbalul.
POli • 4 iulie 2008, 12:19
Asa frate! deci e vorba de cine a furat mai mult nu de cine fura? aha, interesant. Pai mai ***, atunci io propun sa fiti retrogradati si voi si ungurii si sa se dea campionatul la Urziceni, asa cum s-a facut in italia. dar aici e romania si prostia si **** sunt ridicate la rang de virtute. HAI CEAU
Marius Argaseala • 4 iulie 2008, 12:20
Extraordinar!!! E imposibil de crezut, dar, cu toate astea, nu gasesti nici macar un stelist care sa stie sa scrie corect!!!
Vasile ALEXANDRESCU • 4 iulie 2008, 12:20
@POLI-daca tot vorbesti de clone:mai era Poli Timisoara daca nu exista Rocar sau Fulgerul Bragadiru?Referitor la muzica de calitate:sa sti ca nu o gasesc in masinile cu numere de Timisoara,Bihor sau Arad din care duduie „jeep,jeep…” si subcultura.
Iar daca vreti sa stiti cum sunt bucurestenii uitati-va la Razvan Lucescu sau Olaroiu care veneau cu bani de acasa pentru fotbalistii si echipele lor.In schimb ardeleanul Copos si altii olteni,moldoveni sau ce or mai fi ,vin in Bucuresti disperati sa se puna pe capatuiala.
POli • 4 iulie 2008, 12:23
Pai bine mai vali, dar atunci de ce sa nu fii de acord cu depunctarea sa retrogradarea echipelor care au incalcat legea? daca era poli in situatia asta eram de acord sa fie depunctata si retrogradata si garantez ca majoritatea suporterilor politehnicii sunt de acord cu mine. Si despre partea cu meciurile din europa, la ce bun sa platesti si sa mituiesti sa castigi si cand ajungi afara sa te faci de cacao? Cum va puteti mandrii cu niste titluri castigate in afara terenului? Apropo, putem discuta civilizat?
mujotutun • 4 iulie 2008, 12:26
Oh, too easy, cum ar fi spus Darth Vader.
Doar ca nu progresam defel. Cata vreme va mai exista in tara asta un sustinator (stelist) genuin al lui Jiji Becali, n-o sa facem nici o scofala. El este morbul fotbalului romanesc. Nu ca alde Borcea, Iancu, Porumboiu, Mititelu samd or fi mai brezi. Dar acest Becali a instapanit frauda ca mod de lucru in soccerul nostru si mai este si aplaudat. Desigur, a avut mentori de nadejde, Sandu si Dragomir. E o caracatita, pur si simplu.
Vlase • 4 iulie 2008, 12:28
Sunt stelist, dar imi pare rau de ce se intampla in jurul fotbalului la noi. Nu ma simt deloc suporter al Stelei cand vad prin ce mocirle taraie Gigi Becali acest nume. Pentru mine dreptatea si adevarul sunt mai importante decat niste cupe si trofee manjite cu noroi, participari in Champions League si UEFA. Ceea ce s-a intamplat la CAF reprezinta exact ceea ce se intampla in Parlament cu dosarele lui Mitrea si Nastase, adica o comisie juridica da un verdict diferit fata de alte structuri justitiare…s.a.m.d. Daca alesii tarii isi permit sa faca lucrurile care le fac, atunci cum ar putea poporul sa se schimbe.
Sunt sigur ca Becali nu se uita pe niciun site de internet sa vada cat de respins este de toata lumea, si cred ca din acest motiv el se crede biruitorul Romaniei.
Cand vom vedea primul arestat de DNA, judecat si condamnat (fara suspendare) cel putin 5 ani, cred ca de abia atunci vor incepe lucrurile sa se schimbe…pana atunci, trebuie sa vedem in continuare mizeriile care sunt „maturate sub diferite preshuri si covoare” juridice.
In final vreau sa spun: N-ai cu cine bah, n-ai cu cine…niste… (aici adauga fiecare dupa cum crede ;))