Goian, sclavul liber

Becali a măturat pe jos în public cu fundaşul central al Stelei

miercuri, 16 iulie 2008, 4:48

Becali a măturat pe jos în public cu fundaşul central al Stelei

Uimitoare discuţia dintre Becali şi Goian din cantonamentul Stelei! „Nu m-a salutat”, îşi explică patronul izbucnirea. El l-a umilit pe jucător în văzul colegilor, oficialilor şi jurnaliştilor. Plus niscaiva nepoţi. La un moment dat, s-a  ajuns în punctul:

– Te-ai săturat, mă, de Steaua?! A fost bine cînd te-am luat de la Bacău?
– Dar am muncit la Steaua!
– Şi ce, mă, nu ai salariu pentru că ai muncit. N-ai primit bani?! Auzi la el, a muncit! Ce, mă, ai luat bani!

Bărbatul cu cămaşă roz de 1.000 de euro se uită la angajatul său şi nu înţelege. Nici n-are cum. E prea adînc înrădăcinat sentimentul că patronul dă, că patronul ia, că patronul îţi face o favoare. Banii nu se iau, nu se dau, vorba lui Nichita Stănescu, se cîştigă! Doi români vor continua să vorbească aşa la Bad Reichenhall, chiar dacă în apropiere se aude pianul de la Salzburg. La radicalul „Patronul e stăpîn!” se răspunde cu „Locul de muncă nu contează!”. Şi uite aşa balansăm isteric între două extreme.

De aceea au plecat Adi Ilie. Şi Hagi. Şi MM. De aceea îi va fi greu lui Becali să ţină oamenii pe termen lung lîngă el. Ce paradox! Ca om liber, el nu înţelege nevoia celorlalţi de libertate.

„Ce faceţi, războinicii mei?”, îi tot întreabă. „Ce să facem, nea Gigi, ne-am cam săturat de războaie, am vrea să trăim şi noi într-o echipă normală”, i-ar răspunde jucătorii dacă Zmărăndescu ar fi la toaletă.

Comentarii (167)Adaugă comentariu

dumitru  •  16 iulie 2008, 17:04

Slabut.Si pe de-o parte Gigi are dreptate.Numai la plecat pe bani se gandesc, dar culorile?Cui raman?Spiritul?

mihai  •  16 iulie 2008, 17:06

Bine zis Tolo . Sa-l vedem pe AtotPuternicul Jiji cand rabzboinicii lui o sa depuna armele ,banuiesc ca atunci se vor transforma in hahalere .

belzie  •  16 iulie 2008, 17:07

culorile,spiritul si toate alea ne raman noua pt ca oamenii astia au de intretinut niste familii,este o meserie pt ei nu un hobby ca pt noi restu!

neville  •  16 iulie 2008, 17:07

asta chiar ca a fost tare”ne-am saturat de razboaie…………numai ca Zmarandescu nu prea pleaca pe la toaleta:)”

faraonul  •  16 iulie 2008, 17:13

steaua de cand e gigi becali a devenit un club de sclavi care tine un jucator si 8 ani fara sa il lase sa plece (paraschiv,radoi,etc).
becali crede ca daca ai bani poti sa calci totul in picioare.multi jucatori au ramas si s-au distrus la steaua de la parachiv,dica ,radoi pana la oprita,bostina,etc. poate daca acesta le dadea drumu la timpul potrivit afara precum a facut dinamo cu mutu,marica,tamas,etc , acum am fi avut resurse mult mai bune pentru nationala si alta ar fi fost soarta acelor fotbalisti care se accidenteaza din 5 in 5 luni si fac mai mult recuperari la bologna decat recuperari de minge de la adversari.

GIGI LASA JUCATORII SA PLECE,NU SUNT SCLAVI,NU DISTRUGE UN JUCATOR CARE ARE POTENTIAL SA IL TI LA STEAUA FARA MOTIVATIE.L-AI TINUT PE DICA SI MAI AVEA 2 ANI SI IL VEDEAM PRIN CHINA SAU CIPRU. RUSINE BECALI ,AI FACUT DIN STEAUA UN CLUB RUSINOS,DE SCLAVI,UNDE BANU ESTE MAI PRESUS DE MORALITATE,DEMNITATE SI OMENIE.

grasu 76  •  16 iulie 2008, 17:14

Nu ai dreptate.Daca voia sa plece, Goian de ce si-a prelungit in iarna contractul pe o suma mai mare? De ce nu a refuzat, sa zica ca isi duce la bun sfarsit contractul pe care il are? Oare nu a semnat prelungirea contractului pe o anumita perioada? Conform acestuia, el nu trebuie sa si-l respecte pana la data scadentei?

In mod normal, Goian trebuie sa puna osul pt echipa cu care se afla sub contract, sa joace si sa nu mai comenteze. Cand vine o oferta, conducerea poate sa refuze sau sa i-o arate, daca considera necesar sa stie jucatorul, la fel cum jucatorul se poate folosi de contract, daca conducerea vrea sa il dea in alta parte peste capul lui. Si la urma urmei, Goian nici macar nu trebuie informat despre vreo oferta, daca conducera considera ca nu pleaca. Ca doar are contract, nu?

Iar la faza cu sclavagismul, hai sa fim seriosi. Goian castiga la Steaua, pe cand noi, muritorii de rand, nu ajungem la banii lui pe un an intr-o viata intreaga,. Goian are posibiliatea sa isi cumpere ce masina doreste, sa isi faca super vila si sa mearga numai in strainatate in vacante. Cati dintre noi pot face asta? Si de asta il numesti tu sclav??? Parca vad ca treci de partea celor care il considera pen Cristiano Ronaldo sclav la Manchester..si nu e bine….e chiar sfidator tupeul acestor mercenari numiti „fotbalisti”

P.S,. De jocul de tip „miserupe” pe care marele Goian l-a facut in meciurile de pregatire ce zici? Ai?

ko  •  16 iulie 2008, 17:14

In principiu ai dreptate. Cu o singura observatie: jucatorii semneaza contracte pe perioada determinata. Nu e o relatie obisnuita angajat – angajator.
Orice jucator din lume e liber SA NU SEMNEZE cu Steaua. Dar cand vin sunt toti entuziasti, doar ca dupa un an de jucat bine devin deprimati ca sunt la Steaua.
Daca care sunt mai inteligenti sunt si mai realisti. Ceilalti….

sorin  •  16 iulie 2008, 17:16

pacat de culorile acestei echipe. Cand vad un asemenea om precum gigi care distruge aceasta echipa incet cu incet ma intristeaza si parca ma indeparteaza usor usor de aceasta echipa, candva un adevarat simobol al Romaniei, deci afara cu behaitura de gigiiii

dani  •  16 iulie 2008, 17:20

pai daca nu il cumpara nimeni unde sa plece si bazaconia asta de goian?

faraonul  •  16 iulie 2008, 17:21

pentru grasu

o sa vedeti voi stelistii ce o sa mai suferiti cand o sa practice jocul mi se rupe si in meciurile oficiale,sa vedeti ce autogoluri frumoase o sa iasa din capul lu` goian.
cam asa se intampla la toate cluburile din toata lumea cand un jucator nu mai e motivat si nu mai doreste sa ramana la un club.
autogoluri,faulturi in careu, nu marcheaza jucatorul la faze fixe,nu sare la cap ,etc.

sergiu  •  16 iulie 2008, 17:22

nu ai dreptate Tolo

okechuku  •  16 iulie 2008, 17:23

Intr-un fel au dreptate cei care zic „a semnat contract de prelungire, de ce se agita acum sa plece?”. Dar in Romania daca nu semnezi prelungirea contractului, cu 1 an inainte, vei fi trimis sa joci la echipa a doua. Si dupa 1 an prin noroaiele din B sau C cine crezi ca te mai transfera in strainatate? Nu vedeti ce probleme are Coman la Rapid ca nu vrea sa prelungeasca contractul? Sau Popa de la Poli. ti se zice – nu ne mai putem baza pe tine decit 1 an, deci nu esti inclus in viitorul echipei, mars in B.

sorin  •  16 iulie 2008, 17:23

sal iuli , scuze de mess pt gsp

vax  •  16 iulie 2008, 17:24

De retinut, acest post a fost editat pe blogul Mariei Andries!
Daca el merge ca uns si pe blogul altui ziarist, mai multa demonstratie despre cum se face presa in tarisoara noastra, nu prea ai de ce sa mai cauti…

Cutite pe la spate, scenarii, imaginatie cat China si Rusia la un loc… reporterii alearga dupa Becali cum alearga fetitele dupa un Ferrari, pun intrebari de ti-e mai mare dragul, omul Becali raspunde, ca de-aia a cumparat Steaua, sa dea interviuri zilnic… si ghici ce se intampla????
Toata media scrie despre ce-a spus Becali, pe cine da afara, cam ce de ce respira si ce-o sa faca Becali maine pe closet…
E vacanta, voi trebuie sa vindeti ziarele iar daca asta nu se intampla, macar trebuie sa atrageti pe site niste plictisiti in asteptarea unor zile de concediu. Ca si din publicitatea de pe site se castiga al dracu de bine…

Si care ar fi cea mai buna solutie?
Pai asta pe care-o aveti la indemana, reporterul alearga dupa Becali, Becali trage un partzz si gata… articolele sunt lansate, scenariile asemenea si colac peste pupaza, daca Lacatus paraseste Steaua in 2 luni… deja apar articolele cum ca ati prevazut asta! Daca nu, oricum Lacatus nu iese la pensie de la Steaua :))… televiziunile au ce sa ne arate la ora 19.

Daca o sa continuati pe aceeasi linie, sunteti pierduti… ca doar nivelul omului de rand n-o sa fie jalnic o vesnicie!

Ceea ce n-am sa inteleg niciodata este de ce ziarul asta si celalalt pe care-l avem ca si cotidiene de profil nu incep campania de primenire a celor din federatie si liga? Dati in ei si ne veti avea pe toti la picioare… Analizati-i la sange, anchete… asta vrem!
De ce nu se intampla? Poate pt ca veniturile voastre se impart in ceea ce luati pe fluturas si ceea ce vi se arunca ca firmituri???
E posibil…

popeanga dumitru  •  16 iulie 2008, 17:24

mai bine sa ii dea drumu acum decat sa vedem un antijoc facut in lene de catre goian la steaua in sezonul viitor. ca si intr-o casnicie,relatie ,dragoste cu de-a sila nu se poate. inainte de a suferi ori steaua ori goian mai bine l-ar da si in congo numai sa ii faca pe plac.

frunzescu  •  16 iulie 2008, 17:25

lasand la o parte faptul ca gigi e din topor(ca sa fiu elegant), are si o oarecare dreptate..
pana acum cativa ani ne plangeam ca nu avem rezultate cu echipele de club in europa pt ca nu ne pastram valorile… si s-a vazut ca atunci cand steaua nu a vandut mai nimic vreo 2-3 ani…au venit si rezultatele(in C.L. de 2 ori, semifinala de UEFA)…

pe de alta parte, e de inteles si faptul ca Goian vreau intr-un campionat mai puternic,la alt club, la alti bani… doar e titular in nationala … dar, chestiunile de genul acesta poate ca ar trebui sa ramana in interiorul clubului… sa nu se „spele rufele” in public… pt ca , nu da bine…
automat ne gandim la jucatori care au stat la aceeasi echipa intreaga cariera… de ce nu ar sta si Goian? poate ca suna absurd… dar nu e.. de ce sa nu vina valori la noi… in loc sa le lasam noi sa plece pe ale noastre?
si in plus.. desi Goian e extrem de apreciat printre suporterii Stelei .. totusi e o oarecare amaraciune cand vezi ca abia astepta sa plece… DE CE? asta e intrebarea… raspunsurile ..le stim cu toti.. de ce nu se intampla nimic…pt ca asa-i in tara asta… oamenii care nu merita.. ajung totusi sa conduca… Gigi nu isi da seama ce inseamna sa conduci cel mai titrat club din tara asta.. ar trebui sa fie o onoare…

done  •  16 iulie 2008, 17:27

super tare articolul =))
bravo…

cum sa facem noi sa scapam de fecalii asta de la echipa….

sa facem un concurs national
„cum sa scapam de becali”

vrem si noi o conducere normala,
apropode „echipă normală”

in rest numai bine,
pana la urma steaua se va intoarce la noi la suporteri, la noi investitorii normali…
care nu isi bat joc de jucatori

T.REX  •  16 iulie 2008, 17:28

Bine a facut GOIAN ca ia respuns ciobanului, sa inteleaga si asta o data ca STEAUA e echipa de fotbal, si nu turma de oi!Cit de curind ciobanul va ramine singur,parasit de tot.pentru ca la ora actuala are pe linga nimai lingai si capete plecate!

grasu 76  •  16 iulie 2008, 17:29

okechuku

Este corect ceea ce zici, dar in cazul vedelor de la Steaua, maririle de salarii se fac la 6 luni. Aduti aminte de Dica, care a cedat nervos si s-a luat de Becali dupa meciul de la Iasi, ca sa il lase sa plece daca il crticia. Iar reactia ciobanului a demonstrat de ce fotbalistii au creierul mic. Becali i–a reamintit lui Dica ca tocami el si Goian au semnat contracte pe sume mai mari si ca au primit si ajutoare financiare prin care sa isi rezolve unele probleme…iar Dica a tacut apoi de rusine, in timp ce Goe parca nici macar nu a mai vrut sa faca pe razboinicul…Frustrat , frustrat, dar sa avem motive, nu ?

Nu imi place sa ii iau parare lui Becali, dar de data asta are dreptate. Iar pe Goian l-as intreba: chiar asa, si la Dinamo Kiev??

edge  •  16 iulie 2008, 17:30

A punctat bine grasu76 cataline…”sclav” cu bani cat china,si noi care mergem pe stadioane avem cate 10 mil amarate pe luna…..noi ce ar trebui sa facem??cui sa ne plangem??sa stea sa joace…de aia e platit,nu??asa….ce valoare ar mai avea un contract 0….nu?rusine goe

krop  •  16 iulie 2008, 17:30

goe ce vrea acum???? sa ii dea drumul steaua sa plece la ce echipa vrea el pe 2 bani??? contractul nu mai are nici o valoare???pai daca ar vrea sa il trimita steaua pe la buzau o sa sara ca ars ca el are un CONTRACT cu steaua si tre respectat….cat despre tontolan asta…ma bufneste rasu….daca asa sunt sclavii in ziua de azi(fotbalisti care castiga sute de mii pe an) ma intreb cum sunt oamenii liberi(cred ca in viziunea lui tontolan sunt milionari)…esti praf

ozzy  •  16 iulie 2008, 17:31

Astia ca Zmarandescu sau Becali nu se duc la toaleta! Isi fac nevoile in boscheti sau langa primul copac… Au claustrofobie! Le este frica ca nu intre cineva dupa ei in WC si sa-i puna sa -i ***..!

dan m  •  16 iulie 2008, 17:31

Pe de o parte becali ne tot dovedeste ca nu stie sa se comporte cu angajatii si ii confunda uneori cu argatii.
Pe de alta parte , nu este normal ca un jucator aflat sub contract cu un club sa declare ca vrea sa se transfere si ca s-a saturat de „vrajeala” de la club.
Chiar daca asta gandeste, nu are voie sa o spuna in presa si in public; tine de imaginea lui ca profesionist si de imaginea clubului.

Tiberiu  •  16 iulie 2008, 17:31

Domnu tolo daca Goian pleaca pe putin bani spuneti in gura mare de ce ia dat drumu gigi daca nu pleaca spuneti ca este sclav adevaru este altu goian sa taca si sa joace fotbal ca daca era foarte bun pleca pe bani multii gioane este cu o clasa peste goian o sa vedetii si nu mai pozati in omul care stie adevaru ca nu i-l cunoasteti si nici nu va apartine si trebuia sa dati tot dialogu sau nu mai aveti subiecte de scandal

GiF  •  16 iulie 2008, 17:32

nu e nicio diferenta intre becali si voiculescu. saptamana trecuta ti-am evocat emisiunea tv cu pseudodialogul dintre andrei gheorghe si voiculescu. cam la fel ii vorbea si felix lui andrei. becali a fost cioban si jmegher, deci putem sa-i intelegem pornirile-i suburbane, insa la felix nu gasesc circumstante atenuante.
Jucatorii romani au nevoie de sprijin jurnalistic, nu de mistouri ieftine la adresa lor. Ce cultivam azi, culegem maine. Laudabila intentia ta, insa nu vad morala: sa tin cu Becali, ca e jmegher si face ce vrea pe banii lui, sau cu Goian, pentru ca e un fotbalist cu caracter si cota buna?

popeanga dumitru  •  16 iulie 2008, 17:35

tolo au sarit toti pe tine, la urma urmei au dreptate si stelisti astia, daca nu era becali la club in ultimii 2 ani steaua nu prindea nici intertoto, dar cu el la carma mereu a avut steaua reveniri spectaculoase pe final de sezon unde a facut 15 victorii conescutive si a terminat pe 2.

RUSINE BECALI !!!!

Serban  •  16 iulie 2008, 17:39

Ce nu stiu TOTI patronii din Romania si au „aflat” de 25-30 ani vest europenii si nordamericanii: Patronul detine cladirile, utilajele,etc. Dar pt. a le pune in functie si a prodce eficient este nevoie de personal SUPERcalificat! Danezii au lansat conceptul: A MUNCII CU INIMA.
Mitocanul G.Becali ( dar se pare ca tot neamul are apucaturi similare) nu are cum sa inteleaga, chiar daca si favoritul lui, Radoi, a declarat sus si tare ca vrea sa plece.
Si Goian si Radoi au 27 ani, si si-au facut datoria pt. Steaua.
De modul in care se va rezolva situatia lor va depinde venirea in viitor a altor jucatori de valoare la Steaua.
Mitocanul va lasa Steaua numai dupa ce o va baga in groapa. Prostul daca nu-i fudul parca nu e prost destul!

tonny  •  16 iulie 2008, 17:41

Eu nu il mai inghit pe Becali dar nici lui Goian nu i dau dreptate el tre sa intzeleaga k suma de bani din eventualul lui transfer conteaza mult ptr imaginea stelei si mai putzin ptr buzunarul clubului sau a lui Becali,daca il va lasa sa plece pe 3/4 mil euro atunci ceilaltzi pe cat vor pleca pe 4/5 sute de mii?? Cat despre dreptul lui Goian la libertate eu cred k la avut atunci cand a semnat contractul. P.S. Personal cred k cineva ar trebui sa explice ce sa intamplat la Euro in sanul echipei nationale ptr k totzi jucatorii din lot care inca mai jucau in campionatul nostru dupa acest turneu au vrut sa plece pe orice suma,la orice echipa numai sa plece din RO cea ce mie nu mi se pare normal.

dragos  •  16 iulie 2008, 17:46

tolo las-o balta

grasu 76  •  16 iulie 2008, 17:46

Sanu facem totusi din tantar armasar

Conflictul dintre mine si Goian e o simpla speculatie. L-am intrebat daca vrea sa plece, iar el mi-a zis ca va pleca atunci cand il voi lasa eu. Nu-i adevarat ca Goian este rebelul echipei”, a spus Becali pentru NewsIn.

Probabil ca discutia, pe care am asculat-o in varianta ei bruta, era mult mai lipsita de tensiune decat ne-a fost prezentata de presa.

In aceasta situatie, nu avem niciunn caz de dezbatut. Propun clasarea subiectului si parasirea blogului.

Mr Tolo, poate scrii despre negocierile dintre RCS si UPC pr gsptv? Oare ce ar fi ca masura de forta, UPC sa scoata din grila Antena1, 2,3 si Euforika??

fsadfsa  •  16 iulie 2008, 17:51

sclav esti tu care lucrezi toata ziua si nu dormi noaptea, pe un salariu mediocru,

fotbalistii nu sunt sclavi! sa fie clar. la banii pe care ii castiga nu ii poti numi asa…

andrei90  •  16 iulie 2008, 18:07

vrajeala tolo,

goian este jucator profesionist merita tot ce are… a semnat un contract care trebuie respectat… de ce nu a fost atunci rational ? si de ce nu a facut contractul pe placul lui ?… prostia si domnia se platesc

gilos  •  16 iulie 2008, 18:07

Cataline,
Nu intelegi ca lumea nu mai vrea sa auda de ciobanul analfabet ?
Ce-i tot dati intruna cu becali si mitica ?
Bine le-a zis Lupescu : cancerul fotbalului romanesc.
Voi altceva mai bun de scris nu aveti, sau sunteti tonomate ?

1Q  •  16 iulie 2008, 18:11

SI TU INCEPI CU SCLAVII CARE CASTIGA „JDE” MII DE EURO PE LUNA? CEEA CE SPUI TU,DESPRE COMPORTAM. LUI BECALI FATA DE MM,HAGI SI IN GENERAL FATA DE OAMENI,ESTE ADEVARAT. BECALI ESTE UN PRIMITIV. DAR CE VREI TU? CA GOE SA PLECE LIBER? COMPORTAM. LUI BECALI ESTE UNUL,IAR CE FACE GOE,ESTE ALTCEVA.

felix  •  16 iulie 2008, 18:16

Perfect, Tolo. Indiferent cate lucruri bune a facut in viata lui, Becali e execrabil ca patron (patron de ORICE): cele rele se vad mult mai bine. Ma speriam de pustanii care aveau de gand sa-l aleaga presedintele tarii. Uite ca poporul e totusi intelept… Imaginati-va ca Romania ar fi ajuns ca Steaua lui Becali… Ciobanul ar fi avut impresia ca mancam si noi o paine pentru ca el, Maria Sa, ne-o da.

www.mihaipopescu.com  •  16 iulie 2008, 18:20

salveaza un om: mihaipopescu.com

Larius Macatus  •  16 iulie 2008, 18:31

Jucatorii de la steaua s-au saturat de razboaie si Tolo ii plinge. La prima vedere, e dreptul lui s-o faca, dar…

Sunt foarte multi oameni (cititori de ziare sau privitori la TV) care s-au saturat sa tot citeasca (si sa priveasca) numai stiri despre acest club si acesti ‘oameni’ (de genul becali) care au ajuns de toata jena. Ma numar si eu printre cei care s-au saturat.

Ne-am saturat sa citim (si sa privim) despre parveniti, ciobani, mardeiasi, ‘jmecherasi de cartier’ ajunsi din intimplare fotbalisti.

Pe noi cine ne plinge, Tolo? Tu chiar nu te-ai saturat sa tot scrii despre aceleasi mizerii? Ti-a trecut macar 2 secunde prin cap sa scrii 2 vorbe despre junioara care a ajuns campioana mondiala pentru a doua oara la atletism? Nici nu stiai de chestia asta, nu? Dar sa scrii doua vorbe despre sportivii care pleaca la Beijing te-ai gindit? Stii macar de ce pleaca acolo? Nu, nu se duc sa sarbatoreasca impacarea verilor becalioti 🙂

Exista un post TV care incepe 97.5% din stirile sportive cu unul dintre cuvintele ‘steaua’ sau ‘gigi becali’. Exista ziare de sport care scriu peste 70% numai despre steaua (gsp e tot acolo) si, of course, exista ziaristi ‘sportivi’ (mai bine s-ar numi ziaristi stelisti) care scriu peste 85% numai despre aceleasi subiecte.

Si atunci, Tolo, de ce naiba te miri ca acest vagabond a ajuns sa se poarte asa? VOI ii ridicati statuia.

…pe noi cine ne apara de mizerie?

dorinel  •  16 iulie 2008, 18:33

Nu sunt de acord cu tine Tolo,cu sclavia si altele,dar nici cu cei ce tot o dau cu contractul semnat nu pot fi de acord.In fotbalul mare,la orice echipa,aduci un jucator modest(vezi Goian-bacau)care semneaza pe 5 ani,iar el creste treptat in valoare,joaca la Euro,la un club serios patronul venea si punea in fata jucatorului 2 variante:un contract nou pe masura valorii jucatorului sau ofertele venite pentru el.De ce i-a marit fiorentina contractul lui Mutu?Nu avea unul?Iar mutu le-a zis:ori imi dati cat Gilardino sau plec.Acolo nu a zis nimeni ca Mutu venise dupa droguri si ei l-au ajutat.

victor  •  16 iulie 2008, 18:35

mai tolontane, sa inteleg ca mata faci apologia mercenarilor?!

ce sa intelegem, ca ideea de club si echipa este perimata si ca jucatorii trebuie sa fie liberi in orice moment si in orice situatie? daca goian are contract la steaua pe un anumit termen, este platit la zi si toate drepturile ii sunt respectate sa faca bine sa munceasca mai mult si sa comenteze mai putin! la mintea unor „fraieri smecheri”, asa cum par a fi majoritatea fotbalistilor romani, patronatul are un singur drept: sa le plateasca salariile fara nici un comentariu, sa le dea prime, daca se poate de la 10.000E in sus, si sa-i lase sa plece gratis oricand se iveste o oferta salariala mai atractiva?! AI O LOGICA FARA DE CUSUR!

ar mai ramane sa ne spui si ceva despre suporteri: acesti idioti care scandeaza numele unor jucatori, baieti necajiti si cu probleme familiale mari, ce simt o mare durere in pix atunci cand li se vorbeste despre culorile clubului, dragoste eterna, lupta, sacrificiu, recunostiinta si alte prostii?! TU ne spui ca important este numai banul, iar NOI iti raspundem ca ai doar o filozofie de MERCENAR! oricum cine se aseamana, se aduna!

stefan_nica  •  16 iulie 2008, 18:39

Gigi Becali ,patron la Steaua:o aberatie .Cand a cumparat echipa ca doar n-a gasit-o pe drum cand pastea oile.Nu el da bani jucatorilor ,ci jucatorii ii baga banii in buzunar.Bai vanzatorule de iaurt ,lasa Steaua in pace ca nu e de nasul tau.Acolo s-au facut performante , nu s-au muls oile.Sa-i sarute talpile lui Goian si lui Dica ,doi jucatori buni de care si-a batut joc.Pleaca Goe si nu te uita inapoi ca nu merita.

Ice Soldier  •  16 iulie 2008, 18:40

Cataline, incercati sa intelegeti si voi ceva:
1. Ne-am saturat de acest cioban. NU il mai suportam; poate doar acei suporteri de dugheana ai Stelei mai pot sa simpatizeze cu acest personaj.
2. Acesti fotbalisti autohtoni, semi profesionisti, trebuie sa inteleaga ca fac bani cu nemiluita. Pentru ce arata pe teren, sunt cu mult supraevaluati.
Despre voi jurnalistii, chiar nu mai scriu nimic, pentru ca 90% din voi au primit macar o data spaga pentru a scrie ceva la comanda.
Cand nimeni nu promoveaza libertaea, nu cred ca avem cum sa vorbim despre ea!
Doamne, apara-ne de cioban!

Sorin-stelist  •  16 iulie 2008, 18:41

MANIA PROLETARA E CEA CARE TE CALAUZESTE. NU-I PLANGE, TU, DE MILA LUI GOIAN CA IN NICIUN CAZ NU E VREUN ASUPRIT. MA OFTIC CA TREBUIE SA FIU DE PARTEA CERCOPITECULUI DAR DACA JUCATORII AR PLECA CAND VOR EI SI PE CE SUME VOR EI , S-AR ALEGE PRAFUL.

caffe  •  16 iulie 2008, 18:45

nu cunosc legile in domeniu dar eu vad asa…orice fotbalist din vest cand este vb de un transfer spune;daca se inteleg cluburile voi vedea ce semnez….goian deja se face de ras daca este adevarat ce se spune ca este disperat…ar trebui sa fie recunoscator,,,,daca are contract sa respecte contractul

stefan_nica  •  16 iulie 2008, 18:46

Cum este posibil ca in ziua de azi un om sa fie vandut?Sa ii decida viata doar samsarii murdari care isi umplu buzunarele de pe urma lui?

Beng  •  16 iulie 2008, 18:49

Nici o limita, nici un dram de rusine. Pai Tolontane, sa te vad eu pe tine cand o sa te iei ca Goian, de cuplul de incoruptibili Voiculescu-Copos. Nu esti ****. Bravo. Iei prima. Iar ai dat in dusmanul mafiei. Jos cu nenorocitii care distrug mafia si relatiile mafiote cu valizele lor de bani. Traiasca PC, PSD, loteria, Samsung, Rapid si Prorapid.

Antena de pe blog  •  16 iulie 2008, 18:51

E uimitoare asemanarea dintre acesti „patroni” de echipe din fotbalul romanesc. Credeam ca Becali e o exceptie, dar nu e asa, toti sunt croiti parca dupa acelasi calapod. Uitati-va la Porumboiu, Penescu, Taher si Iancu, sa dau doar cateva exemple. Aceeasi infatuare a badaranului ajuns peste noapte miliardar, fara teama de legea care nu exista la noi (sau nu se aplica) Nerusinare fara limite. Un om ca Becali, care singur a recunoscut ca n-a muncit o zi in viata lui, umileste niste oameni de bun simt, precum Hagi, Goian sau Adrian Ilie, cu care tot romanul se mandreste, iar presa(trebuie sa o spun) are o mare parte din vina, promovand astfel de nulitati, fara sa se gandeasca la consecinte. Nesimtirea si mai mare a lui Becali e ca a vrut sa-l umileasca pe Goian in fata prese, sa vada toata lumea cat e el de „tare”. Insa si Goian, daca avea putina mai multa demintate, l-ar fi putut trimite la origini pe machedon, tot in vazul tuturor, dar asta e alta poveste…

www.mihaipopescu.com  •  16 iulie 2008, 18:57

Salveaza-l pe Mihai! are 24 ani, e din Timisoara si trebuie sa stranga 40 000 de euro pt o operatie pe creier, in Germania pt a extirpa o tumora craniana. Intra pe mihaipopescu.com pt mai multe detalii si poate pt a face si o donatie care ii poate salva viata : mihaipopescu.com

Beng  •  16 iulie 2008, 18:58

jucatorii, in ziua de azi, nu sunt vanduti si cumparati. Asta e o imagine complet deformata, de pietar, ceea ce nu e de mirare la ziaristii nostri. Goian, ca toti fotbalistii, are un contract, un angajament fata de un angajator. Ca noi toti. Goian nu ar vrea sa-l mai respecte. I-a crescut valoarea si ar vrea sa mearga la un club mai bogat. Pai ca sa nu respecti un contract trebuie sa te intelegi cu partenerul, da. Daca Goian isi rupea un picior si nu mai juca fotbal, Becali ii platea tot contractul. Daca Goian isi respecta contractul si joaca toata perioada pentru care el l-a semnat cu Steaua, atunci v-a pleca GRATIS, unde va dori. Sclav inseamna sa scrii dupa dictare ca jurnalist, nu sa iti respecti un contract care la un moment dat ti-a convenit.

klo  •  16 iulie 2008, 19:06

Tolo va(( =))

Gigi: „Conflictul cu Goian e o speculatie”
Gigi: „Conflictul cu Goian e o speculatie”
Gigi: „Conflictul cu Goian e o speculatie”
Gigi: „Conflictul cu Goian e o speculatie”
Gigi: „Conflictul cu Goian e o speculatie”
Gigi: „Conflictul cu Goian e o speculatie”
Gigi: „Conflictul cu Goian e o speculatie”

Otelo  •  16 iulie 2008, 19:14

Totala dreptate ai Cataline,aici e vorba de realatia boier …..sclav.

Comentează