Tiago şi Ljubinkovici

Meciul de la Vaslui văzut prin ochii a doi mijlocaşi

joi, 31 iulie 2008, 3:10

Meciul de la Vaslui văzut prin ochii a doi mijlocaşi

Tiago încape de trei ori în Paraschiv. Dacă vorbim de creaţie. Pentru că dacă vine vorba de faza defensivă, comparaţia nu există pur şi simplu. Para era un fotbalist care echilibra echipa. Lui Tiago i se potriveşte fraza unui ziarist american: „Se apără perfect cînd echipa lui atacă şi invers!”.

Sigur că s-a scurs doar un meci. Sîntem pripiţi şi, poate, nedrepţi. Dar unde găseşte Steaua asemenea jucători neprecizaţi?! Şi de ce nu face transferurile care se văd cu ochiul liber?

Dintre brazilieni, columbieni şi băieţi din Militari, cel mai tehnic, mai bun şi mai eficient a fost Ljubinkovici. Rar vezi în fotbalul actual un mijlocaş precum angajatul lui Porumboiu. Are o arie de acţiune care poate îngrijora Orientul Mijlociu. Aleargă de la Vaslui la Teheran şi bate cu pasa din Damasc pînă la Haifa.

În cazul lui, observaţiile au consistenţa unui campionat întreg. E scump, 1,5 milioane de euro, dar poate că face. Oricum, naşte întrebări. În schimb, la cei ieftini lucrurile sînt clare: nu fac banii.

„E clar, nu mă pricep la fotbal!”, a recunoscut Gigi Becali la final. Era clar, dar nu asta contează. Şi dacă te pricepeai, lucrurile stăteau la fel. Treaba proprietarului e alta. Să angajeze şi apoi să-i lase să se ocupe de echipă! Ei aduc jucători, ei fac selecţia şi ei antrenează.

Steaua fără Becali ducea lipsă de bani, Steaua cu Becali începe să ducă lipsă de fotbal.

Comentarii (191)Adaugă comentariu

dan1672  •  31 iulie 2008, 15:16

upssss…gata te_ai calmat?! vezi de ce nu e bine sa scrii la….cald! la rece gandesti si tu.

Cristi  •  31 iulie 2008, 15:21

Esti cam acid cu Tiago dupa doar un meci.

radu-ilarion munteanu  •  31 iulie 2008, 15:27

e mai probabil sa aveti dreptate pe termen lung cu tiago decat sa va inselati. dar, de dragul consecventei de a nu deschide gura despre becali decat daca gasiti ceva rau de spus dezinformati publicul citandu-l selectiv pe becali. tot el si-a exprimat rezervele fata de tiago si anume in mai multe randuri si tot el a precizat ca angajatii lui au arajnat transferurile si i-au cerut bani ca sa le finalizeze. cu toata simpatia pentru adi ilie, care, probabil, l-a adus pe tiago.

cat despre liubimkovic da, e bun, dar singura lui realizare in meci a fost uriasa gafa a unui portar altfel foarte bun. daca tragem linie si adunam.

loze  •  31 iulie 2008, 15:27

daca Ljubinkovici nu dadea golul ala deviat de un damb din fata portii nu-l mai vedea nimeni … e un jucator mult sub cei 1,5 milioane de eur – in plus nu este un mijlocas defensiv asa cum este Tiago. Tiago are clasa si o va demonstra.

Acum un an – cam pe vremea aceasta Zapata era denumit al doilea Carlos pentru ca primise un gol din fault de la Zaglebie Lubin.

Veti vedea ca si in cazul lui Tiago si Arthuro veti schimba comentariul.

E foarte greu sa fii ziarist in Romania …scrii absolut ce iti vine in minte cand te scoli din pat.

Adrian  •  31 iulie 2008, 15:32

Astept mai multe meciuri pe Antena 1 international ( post al trustului pentru romanii din America de Nord). Platim 12 dolari pe luna pentru a vedea un singur meci ( anul trecut vedeam sase meciuri, mai putin cele de pe National TV si TVR) Domnule Tolontan, noi din America nu ne putem abona la RCS ca am face-o!

grasu 76  •  31 iulie 2008, 15:35

Nu stiu daca Tiago a fost cel mai slab jucator al Stelei..am vazut la el multa determinare si dorinta. Ca nu i-a iesit. e altceva, e doar primul lui joc ofical la Steaua. Insa puteai remarca ca Tiago a incercat sa verticalizeze foarte mult jocul si a stat mai ales cu privirea ridicata. Nu i-a iesit pt ca nu a mers mai nimic in jocul echipei, iar de multe ori a dat senzatia ca se calca pe picioare cu Ov. Petre ( aici se vede ca nu au jucat niciun meci de pregatire impreuna). Eu in locul tau nu m-as pripi dupa un singur joc, afirmatie valabila si la Arthuro.

Totusi, eu as vrea sa remarc alta mare problema in jocul Stelei: pozitionarea gresita in teren a lui Dayro Moreno. Columbianul se va stinge in ritmul asta. Dayro are abilitati extraordinare pt campionatul nostru, dar IN PRIMII 20 DE METRI, nu la centru terenului. El este un jucator exploziv pe 16 m, nu la centru , acolo unde il chinue Lacatus. S-a vazut siaseara ca de la centru pana la 16 m a mers, pierzand oarecum suflu cand ajungea in careu. Imagineaza-ti, Catalin, cum ar fi fost daca Dayro ar fi primit el pase pe 16 m, si nu ar fi fost nevoit sa vina pana la centru ca sa primeasca mingea. Poate ca aceasta problema va fi rezolvata de Plesan , ale carui accidentari dese deja devin ingrijorante.

Cele bune si haideti sa le acordam jucatorilor noi cateva saptamani de acomodare, si dupa aia mai vorbim.

eleven  •  31 iulie 2008, 15:43

E adevarat ca nu a fost decat un meci, dar, pe de alta parte, unui fotbalist de clasa nu-i trebuie mai mult ca sa arate ce stie. O fi dat gol norocos Ljubinkovici, dar s-a vazut ca stie si fotbal (plasament bun, presing, pase corecte, periculos in careul advers).
Problema lui Tiago a fost ca a disparut mult timp din joc, parca fugea de minge. Si inca ceva: Dayro a „carat” prea mult mingea si i-a determinat pe ceilalti sa astepte mult pentru o pasa. De aici multe nesincronizari, preluari gresite, plasamente eronate la centrari. Singurele faze periculoase au iesit fie direct pe suturi (de la Dayro) fie prin centrari (dar fara sa treaca mingea pe la Dayro). Practic s-a vazut ca Steaua nu are un mijloc organizat, care sa stie sa construiasca si sa gaseasca pase pentru varfuri.
Pe de alta parte e mai usor din punct de vedere tehnic sa joci ce a jucat Vaslui: aglomerari, degajari, fragmentari ale jocului la mijloc. De aceea a parut ca Vasluiul a jucat mai bine. De fapt a jucat mai mult deoarece Steaua n-a stiut ce sa faca cu „obiectul” cand avea posesia.
Este interesant ca se fac tot felul de cantonamente cu diverse grade de intensitate in pregatire, dar n-am vazut sa se joace amicaluri tari, cu echipe puternice care sa arate adevarata fata a echipei (cu AS Roma consider ca a fost mai mult un meci de prezentare a echipei si a echipamentului).

Yo !  •  31 iulie 2008, 15:46

Liubinkovici a fost ieri inexistent ! L-ati vazut voi, la o faza la care un portar f bun de altfel a gresit ! Prima lui greseala ! aici a aparut Liubinkovici ! In rest, Liubinkovici nu a existat !

DarqFall  •  31 iulie 2008, 15:47

Becali, Becali, Becali… cand n-o sa-l mai bagati in seama?

Petrisor Socol  •  31 iulie 2008, 15:48

Eu nu-l vad pe Tolo un PRO STEAUA

Albu-Sibiu  •  31 iulie 2008, 15:51

Apropo de tehnica si de jucatorii de aseara, mie, personal, Aliutza mi-a facut o impresie excelenta. A creat spectacol, din plin, a fost extrem de precis, daca nu ma insel el a centrat si pentru gol (un gol norocos, oportunist), eu cred ca Aliutza ar merita sa primeasca titlul de MVP pentru partida de ieri.

17 elfsborg  •  31 iulie 2008, 15:53

aici nu e problema de tiago sau arturo.aici e problema ca lacatus nu e antrenor de steaua.n-are nicio conceptie de joc si daca iubeste steaua ar trebui sa plece.lotul stelei si la 12 noaptea este peste cel al vasluiului dar daca lacatus habar n-are de antrenorat ce sa faci?asa a fost si cu hagi.nimeni n-a avut curajul-inafara gibonului]sa-i spuna ca nu e antrenor de steaua.n-are lnicio legatura fotbalistul lacatus cu antrenorul lacatus.concluzia e una singura.laca,lasa-ne.

misu  •  31 iulie 2008, 15:57

Asa e, sunt de acord cu comentariile de mai jos !
Poate Tonto-lontan a vazut alt meci ! Ljubinkovici nu a existat pe teren decat la faza golului (stupid de altfel – nu se poate pune ca a fost creatia lui; si eu in curtea scolii dau cu capul in minge cum a dat el! Mai bine a jucat nigger-ul ala de N’doye, dar sa nu uitam ca ala trebuia eliminat !Dar asa a fost tot timpul Tonto-lontan: un tip care NU este echidistant si impartial atunci cand e vorba de simbolul Romaniei: STEAUA ! Dar asta nu ne intereseaza ! Cu sau fara Tonto-lontan, STEAUA are obligatia sa joace fotbal si miercuri nu a jucat ! Poate duminica ! Cat despre dusmanii nostri (Tonto-lontan) multa uniunea europeana (UE) !

Marius Indre  •  31 iulie 2008, 16:01

„Steaua fără Becali ducea lipsă de bani, Steaua cu Becali începe să ducă lipsă de fotbal.”
E foarte corect, ca si suporter al Stelei de pe cand echipa era a fratilor Paunescu nu pot sa spun ca pe vremea aceea se vorbea mult mai putin la Steaua, iar jucatorii adusi mureau pe teren pt Steaua. Tin minte si meciurile cu Tibi Lung in poarta cand pierdeam cu 4 0 cu Petrolul si te intrebai ce s-a ajuns de echipa care juca cu Westham si Aston Villa in cupa UEFA (caci pe atunci astea erau cele mai mari realizari ale unei echipe romanesti in cupele europene). Da macar Tibi plangea la finalul meciurilor. Suferea pentru echipa. Si din astfel de suferinte a venit gloria din anii urmatori cu Piturca antrenoe. Eu sustin oricand o echipa a Stelei care pierde 5 0 la Vaslui si care sufera la final alaturi de fani, decat o echipa a carui capitan sa declare „Dom’le n-am jucat cum am vrut noi ca nu erau alineate planetele” sau mai stiu eu ce ineptie care nu are ce cauta in gura unui stelist.

spaga  •  31 iulie 2008, 16:09

e greu de judecat dupa un meci…spun unii…eu zik sa judecam dupa vreo 7-8 meciuri, adica si dupa alea din pregatiri cand steaua nu jucat nimik…tot respectul pt Lacatus ca jucator si simbol al Stelei, dar ca antrenor din pacate e slab…trebuie mai mult curaj poate 2 tacanti in teren ar fii mai buni in conditiile in care avem un atacant de secunda division si unul de 60 de minute..poate avem nevoie de Pepe Moreno care deja sa obisnuit cu ekipa si cu stilul de joc…sau poate avem nevoie de o minune…

cristi  •  31 iulie 2008, 16:17

dica , unde estiiiiiiiiiiiii ?

stelist  •  31 iulie 2008, 16:19

lacatus e de vina.atata timp cat o sa antreneze steaua,poate sa aduca jiji pe kaka si messi ca tot prost o sa joace.

ciprian  •  31 iulie 2008, 16:25

pentru cel care si-a bagat DIGI si tot ne indeamna sa citim prosport: frate citim ce vrem nu ce ne bagi tu pe gat, nu iti convine da in judecata gsp dar lasa-neeee
si nu mai face flood ca ma deranjezi vizual

dromihete  •  31 iulie 2008, 16:27

paraschiveeeeeeeeee!!!! unde esti tu taicaaa!!!

NASCUT PENTRU A FI STELIST  •  31 iulie 2008, 16:29

Intradevar sunteti pripit si nedrept!Sau poate sunteti genial,sau…”SUNTETI CEL MAI BUN ZIARIST DINTRE ANTRENORI”,sau „destept cu capul” si atunci „SUNTETI CEL MAI MARE ANTRENOR DINTRE ZIARISTI”,sau poate nu sunteti decat un „GAZETAR” ahtiat dupa razboi intrun pahar cu apa,avid dupa senzational ieftin ce v-ar putea aduce comentarii pe acest blog?Mult va mai place sa loviti in G.B. fara noima si rost,ca acum.Aveti atatea posibilitati de al lua la tinta incat nu mai discerneti cand si daca meritat i-l inculpeti,ca acum.Va spun sincer,M-AM SATURAT DE G.B.,dar ca Stelist ce ma pretind nu pot sa tac cand vad aceasta terfelire nedreapta.

vasim  •  31 iulie 2008, 16:34

Problema Stelei e patronul.
Sigur daca vreti Lacatus e antrenor slab dar eu va intreb ce antrenor bun vine la Steaua ???
Cum sa vina un antrenor bun la Steaua cand Gii ii spune pe cine sa bage in echipa!????
Sa fim seriosi Steaua nu are nici o sansa sa joace football atata vreme cat ciobanul e acolo la voi!!!!
Pacat de clubul asta celebru ca o sa ajunga de rapa si toti va uitati si nu faceti nimic…
Ma refe la fanii adevarati ai Stelei suporteri galerie etc…
Nimeni nu organizeaza un mars de protest la club si la vila lui Gigi ca sa demonstrati si sa va spuneti punctul de vedere !!!
Il vreti pentru toata viatza pe cioban la Steaua ???
Daca nu organizati un mars de protest!!!
Si dati-l afara ca nu e dupa el!!!

Paul  •  31 iulie 2008, 16:38

Pur si simplu exceptional……..”Steaua fără Becali ducea lipsă de bani, Steaua cu Becali începe să ducă lipsă de fotbal”……..
Felicitarile mele!

NASCUT PENTRU A FI STELIST  •  31 iulie 2008, 16:48

Domnule Tolontan,STEAUA in perioada de cand G.B.este „creditor”a castigat 2 campionate,a prins dupa 10 ani grupele UCL,s-a calificat in aceste grupe 2 ani la rand(cel putin),a promovat in primavara fotbalistica europeana 3 ani la rand,a ajuns in semifinala cupei UEFA,nu a vandut ca la taraba jucatori si cel mai important,V-A STAT IN GAT,dumneavoastra,dusmanilor STELEI!Care alt investitor(Copos,Porumboiu,Borcea si comp.,Iancu,Mititelu,etc.)a mai facut pentru fotbalul romanesc ce a facut „oierul”?Nu va consumati timpul cu mai vechile „interese de imagine ale lui G.B.”si alte bla-bla-uri,toti,dar toti avem interese mai mult sau mai putin vizibile,dar numai unul este dusman personal al lui Voiculescu,nu?

Tom  •  31 iulie 2008, 16:53

Excelent articol, zau, scris ca la carte, atins puncte sensibile exact cat trebuie.
Sunteti singurul jurnalist caruia ii citesc toate articolele.

mos Califar  •  31 iulie 2008, 17:01

Tolo parca n-ai sti cum s-au facut transferurile la Steaua. Lasa-l pe Gigi care e un idiot prin definitie, Victor&Giovani au facut praf transferurile aducand jucatori de 2 lei. Ce club unde si-a bagat nasucul Giovani a facut performanta si cam cat a stat la Rapid si la Dinamo ? Cum a plecat de la ele ? Aud ?

Pleacă Marius ! Acum ! « Blogul Călifarului  •  31 iulie 2008, 17:03

[…] Tolontan  cand vrea el scrie ca nimeni altul. […]

Alex Cocos  •  31 iulie 2008, 17:14

Domnule Tolontan, face-ti ceve cu site-ul gazetei. Degeaba aveti voi cei mai buni bloggeri si analisti de sport, daca mie hai sa-mi spun „consumatorului” imi ia o vesnicie ca sa dau scrol pe pagina principala a site-ului. E pacat, citim un articol, apoi dam back si cand ne-am intors la pagina principala ramanem incremeniti acolo secunde bune pana de incarca. Ca atare ne enervam si ne postam cursorul pe „icsul” care ne face cu ochiul din coltul dreapta sus al paginii de web. Si gata am inchis gazeta.

E pacat spuneam, la cat de bine scrieti. In loc sa ne cereti noua se ne enervam intre articole mai bine rezolvati voi cu tehnologia.

Numai de bine.

Mi-a plcaut si articolul

dog24  •  31 iulie 2008, 17:14

ba *** dati meciul dintre Dinamo-Medias la TV

EU  •  31 iulie 2008, 17:30

DE CE MERGE GREU SITE-UL GSP ASA GREU TREBUIE DE ASTEPTAT VREO 10 SECUNDE SAU MAI MULT PANA SE INCARCA

ultrash  •  31 iulie 2008, 17:30

tiago asta= o corcitura de lovin cu banel

sageata sudului  •  31 iulie 2008, 17:34

Becali, in suficienta lui si indemnat de personalitata sa sferica, perfecta, de Zeus al plaiurilor mioritice, si-a batut joc de multa lume din subordinea sa si nu numai.
Insa felul in care s-a comportat cu Hagi, care era si nasul sau, nu numai cel mai bun fotbalist roman ci si un antrenor de perspectiva, il va urmari pana la moarte si va fi un semnal de alarma pentru orice om de valoare care ar putea lucra cu Becali la Steaua. Pana cand Becali nu se retrage din viata publica si sa ramana omul cu banii, nu cu pareri despre fotbal, steaua va merge doar in jos, si asta repede. Climatul amoral, bigot si neprofesionist va duce poate chiar in diviziile inferioare.

Unuplusnoua  •  31 iulie 2008, 17:35

***a dat doar de o echipa in fata careia nu a putut sa se „exprime”. Sau de un investitor si o circumstanta cu scandalurile astea care nu au lasat-o sa se „exprime” din nou la nivel de valiza. Nu as sari nici cu elogii la adresa Vaslului, doar ca intr-un campionat clar corupt si-au jucat sansa si au fost lasati sa o faca. **** va recupera prin orice mijloace punctele pierdute, de lucru asta sunt sigur. Ljubinkovici confirma de un as si ceva nu mai este o surpriza (decat poate pentru Zapata:P)

mircea  •  31 iulie 2008, 17:36

Sa fim seriosi. Libinkovici nu a excelat asa cum scrie dl Tolontan, golul afost de curtea scolii, dar Steaua nu a jucat nimic. Ca iei un gol se intampla, dar sa nu reusesti sa ripostezi asta este cu totul altceva. Lacatus nu are stofa de antrenor de Steaua. De fapt nu are stofa de antrenor. Pe unde a antrenat a avut numai esecuri. Ca este o fosta glorie , tot respectul, dar lucrurule trebuie sa ramana aici. Daca are caracterul de care a dat dovada pana acum Lacatus trebuie sa se retraga de la Steaua, altfel va avea soarta lui Hagi si este pacat.

simpaticu  •  31 iulie 2008, 17:36

Steaua a jucat fotbal in era Becali doar cind antrenor era Protasov. Chiar nimeni nu isi aduce aminte de acest lucru? E clar deci ca antrenorul sfinteste locul. Spuneti-i ciobanului sa-l aduca inapoi sau sa gaseasca un antrenor de aceeasi factura (exemple: Blohin, Demianenko, Wenger, Rijkaard, Grigoras, Pusztai (Medias), Mancini, Spaletti, Prandelli, Advocaat, Aragones, Schuster, etc).

slash  •  31 iulie 2008, 17:41

corect!

radu stelistu’  •  31 iulie 2008, 17:50

Haideti sa vb de alta problema mare la steaua.
De cind nu a mai avut Steaua un golgheter la finele campionatului?
Din pacate se pare ca steaua nu o nimereste cu atacantii…
Nici Dica nu era mare marcator dar macar dadea 10 goluri pe sezon +cel putin 10 pase decisive..
Din pacate pina cind Steaua nu o sa aibe un atacant marcator o sa fie greu.
Nu stiu de ce se incapatineaza Steaua(o echipa ce se vrea vitezista), sa joace cu un virf pivot?
Ia tatica si un atacant vitezist, sa intre in combinatii(poate chiar un Burdujan), si sa vezi atunci atac.
De la fratii Ilie nu mai shtiu ce atacant de viteza a mai avut Steaua(sau ce golgeter de campionat).

mircea  •  31 iulie 2008, 17:52

***

SEVILLA86  •  31 iulie 2008, 17:53

Asa e !Oare cind o intelege ciobanul ceausist acest lucru!!!

mircea  •  31 iulie 2008, 17:54

pentru dl tolontan rusine am auzit discutia dumneavoastra in direct la fanatik si ati spus ca fotbalul se plateste daca vrei sa-l vezi la tv dai bani inainte de toate este un sport daca nu sti iar cand dl dinu a spus ca in romania se castiga 540 lei ati cam schimbat subiectul totul se invarte numai la bani rusine dupa ce ca avetii salari de peste 3000 euro sunteti niste corupti iar in ziare publicati doar ce vreti voi

Dragos  •  31 iulie 2008, 18:00

E prea devreme sa tragem o concluzie in cazul Stelei, ca si la celelalte echipe ! Si inca ceva, Thiago Gomes este mijlocas defensiv! Asa ca aceasta comparatie e necocludenta ! Un articol scris doar de dragul de a scrie ceva ! Slab Tolo, slab ! De fapt, m-am obisnuit !

PS: Mie imi place Thiago Gomes ! Stie cu mingea, are sut bun si pune osu’ ! Ceea ce Lovin si Ovidiu Petre….duc lipsa ! Corect Tolo ? Oricum nu ma astept sa-mi raspunzi !

radu stelistu’  •  31 iulie 2008, 18:24

Legat de mijlocasi defensivi.
Sa ne amintim de Munteanu care dadea pase de 25-30 de metri direct pe virf.
Inca sper ca din acest punct de vedere Plesan poate fi acest gen de mijlocas defensiv.
Domnisorul Tiago mai are muld de invatat.
La cum joaca nu poate sa-i concureze pe Plesan sau Ov.Petre.

io7  •  31 iulie 2008, 18:26

***

Petrisor Socol  •  31 iulie 2008, 18:38

@jica

crezi ca te credem? nu cred

florin  •  31 iulie 2008, 18:43

cand ziceai ca comentezi de televizarea meciurilor …….. ?

El presidente  •  31 iulie 2008, 18:49

Excelent finalul articolului. Bravo tolo. Probabil cea mai tare chestie pe care ai scris-o in ultimii ani :)))

GSPTV si IMPARTIALITATEA  •  31 iulie 2008, 19:08

Tineti minte: Sa urmariti in acest campionat de cate ori va fi transmis rapid de Antena1 !!!!!!

theo  •  31 iulie 2008, 19:23

razvanele tata: daca nu cumva ai 41 de ani si nu 14, iti spun, mai ales ca pari un baiat inteligent, ca atunci cand vei mai creste nu vei mai fi atat de pasionat de a vedea meciurile echipei tale preferate, poate doar curios. cu riscul de a te dezamagi, trebuie sa-ti spun ca tatal tau nu se uita la meciuri nu pentru ca munceste ci pentru ca si-a dat seama ca echipa lui preferata este in mana unor persoane care nu vor ajuta niciodata fotbalul, ci doar vor profita de pe urma lui. nu mai fi nici atat de stresat din cauza netelevizarii sau pentru faptul ca esti abonat la alta retea de cablu. iti garantez ca in maxim 3 etape lucrurile se vor rezolva.

cosmyn  •  31 iulie 2008, 19:28

bv ma razvane foarte frumos ai scris! ai foarte mare dreptate si sper ca cineva va vedea ce ai scris tu si multi altii si se vor lua masuri astfel incat toti iubitorii de fotbal din tara sa poata vedea meciurile.
si eu sunt dinamovist insa sunt ceva mai norocos ca tine, sunt din galati si sunt abonat la rds. bafta si forza dinamo!

catalin  •  31 iulie 2008, 19:33

Domnule Tolontan,

sa ne intelegem, Tiago nu este un jucator rau, are plasament, stie cu mingea, mi-e greu sa cred ca toti oamenii care l-au monitorizat si au fost de acord cu aducerea lui sunt niste „afoni” intr-ale fotbalului….

diferenta dintre Para si el rezida in atitudinea ….

Para era (si imi place sa cred ca inca mai este)”Steaua” 100%, stia ce inseamna numele asta si la ce te obliga el ca atitudine in teren si ar fi ripostat prin joc la o intrare precum cea a lui N’Doye (de altminteri, singurul mod in care un fotbalist isi poate castiga respectul adversarilor pe teren este felul in care joaca…)

Tiago este doar un fotbalist profesionist care stie doar ca are nevoie de ambele picioare in buna stare, si ca mai sunt si alte jocuri, campionate, echipe…. deci nu este intru totul de condamnat ca s-a taiat dupa intrare respectiva (care, intre noi fie vorba, nici n-a avut alt scop decat sa intimideze).

Probelma cu noii veniti la Steaua este nu ca nu stiu fotbal, ci nu inteleg intotdeauna ce inseamna Steaua (in Romania si in Europa,nimei nu poate nega asta oricat de infocat detractor al Stelei ar fi…)

Iar din punctul asta de vedere, nu cred ca este cineva mai potrivit decat Lacatus sa ii invete…

mentalita  •  31 iulie 2008, 19:38

Sa speram ca se vor rezolva lucrurile si va fi bine !

Comentariile sunt închise.