TOLO.RO
Meciul de la Vaslui văzut prin ochii a doi mijlocaşi
joi, 31 iulie 2008, 3:10
Meciul de la Vaslui văzut prin ochii a doi mijlocaşi
Tiago încape de trei ori în Paraschiv. Dacă vorbim de creaţie. Pentru că dacă vine vorba de faza defensivă, comparaţia nu există pur şi simplu. Para era un fotbalist care echilibra echipa. Lui Tiago i se potriveşte fraza unui ziarist american: „Se apără perfect cînd echipa lui atacă şi invers!”.
Sigur că s-a scurs doar un meci. Sîntem pripiţi şi, poate, nedrepţi. Dar unde găseşte Steaua asemenea jucători neprecizaţi?! Şi de ce nu face transferurile care se văd cu ochiul liber?
Dintre brazilieni, columbieni şi băieţi din Militari, cel mai tehnic, mai bun şi mai eficient a fost Ljubinkovici. Rar vezi în fotbalul actual un mijlocaş precum angajatul lui Porumboiu. Are o arie de acţiune care poate îngrijora Orientul Mijlociu. Aleargă de la Vaslui la Teheran şi bate cu pasa din Damasc pînă la Haifa.
În cazul lui, observaţiile au consistenţa unui campionat întreg. E scump, 1,5 milioane de euro, dar poate că face. Oricum, naşte întrebări. În schimb, la cei ieftini lucrurile sînt clare: nu fac banii.
„E clar, nu mă pricep la fotbal!”, a recunoscut Gigi Becali la final. Era clar, dar nu asta contează. Şi dacă te pricepeai, lucrurile stăteau la fel. Treaba proprietarului e alta. Să angajeze şi apoi să-i lase să se ocupe de echipă! Ei aduc jucători, ei fac selecţia şi ei antrenează.
Steaua fără Becali ducea lipsă de bani, Steaua cu Becali începe să ducă lipsă de fotbal.
red • 31 iulie 2008, 19:48
Dreptul la fotbal
Ma numesc Razvan, am 14 ani si locuiesc intr-o mica localitate din nordul judetului Harghita. Tin cu Dinamo din primul moment in care am aflat ce este acela fotbalul, desi trebuie sa recunosc ca nu am ajuns de foarte multe ori la stadion. Mi-ar fi mult prea greu sa parcurg cei 350 de kilometri pana la Bucuresti de doua ori pe luna, dar asta nu inseamna ca nu as face-o cu cea mai mare placere, daca timpul, banii si parintii mi-ar permite. Prefer sa vad meciul lui Dinamo pe stadion, in Stefan cel Mare, alaturi de ceilalti suporteri, decat acasa, in fata televizorului. Insa, din pacate, pentru mine ocaziile de a merge la un meci al lui Dinamo sunt foarte rare.
Imi amintesc ca, in septembrie 2005, tata a decis sa-mi faca o surpriza si sa ma duca la un meci al lui Dinamo. De data asta chiar in Groapa, un meci din cupele europene – cel cu Everton! Era pentru prima data cand mergeam pe stadionul din Stefan cel Mare. Auzisem ca stadionul nostru nu este cel mai frumos sau cel mai mare din tara, insa asta nu conta deloc. Bucuria de a vedea unde joaca cei pe care ii admiram atat de mult era atat de mare incat vreo 2 saptamani inainte numai despre asta am vorbit. In tren stateam cu ochii pironiti pe geam si il stresam pe tata cu intrebari despre Dinamo. Nu ma interesa ca voi fi pentru prima data in capitala sau ca voi merge pentru prima data cu metroul (pentru un copil de 10 ani va asigur ca asta e un lucru destul de fascinant), ci doar faptul ca voi fi la mai putin de 100 de metri de idolii mei. Stiu ca acel meci a ramas in memoria multor dinamovisti, insa pentru mine are o insemnatate cu totul speciala. In plus, in momentele alea eram convins ca fiecare gol pe care il da Dinamo il da datorita faptului ca eu eram acolo, pe stadion, alaturi de ei.
Apoi, cand a trebuit sa ma multumesc sa ii privesc din fata televizorului, m-am gandit ca si asa ii sustin si ca datorita prezentei mele in fata televizorului, neaparat cu tricoul lui Niculescu pe mine, ei vor castiga. E adevarat ca nu mi-a iesit de fiecare data, dar convingerea mi-am pastrat-o si azi, cu toate ca am crescut.
Dupa sezonul trecut, ca oricare alt suporter dinamovist, abia astept sa ne luam revansa. Iar eu sa-mi reocup locul din fata televizorului. Insa am constatat ca acest lucru e imposibil, deoarece parintii mei sunt abonati la UPC. Am incercat sa-i conving sa ne abonam la RDS de cum am aflat despre aceasta situatie, insa incercarile mele nu au avut succes. Mama se ocupa de asta, iar ea considera ca e mai rentabil sa ramanem la UPC. De fapt, pare mai mult bucuroasa ca, din lipsa de meciuri, voi pune mai serios mana pe carte. Iar tata, desi e dinamovist, e mereu ocupat cu serviciul si nu mai are timp sa stea sa vada cu mine meciurile, asa cum faceam cand eram eu mic.
Din pacate, am pierdut deja meciul lui Dinamo cu Pandurii, asa ca nu pot spune daca am jucat bine sau nu, dar o parte din mine inca mai crede ca am facut doar egal pentru ca eu nu am fost in fata televizorului, sa-i sustin. Stiu ca pare o prostie, dar o echipa traieste prin suporterii ei, nu ? Duminica voiam sa merg la un prieten care are RDS si care sta in capatul celalalt al orasului sa ma uit la meciul lui Dinamo, dar am inteles ca nu va fi transmis deloc. Mi se pare incredibil ce se intampla !
Daca cei care stau in Bucuresti vor avea ocazia sa vada pe Dinamo in meciurile de acasa, daca cei care sunt adulti pot opta oricand pentru RDS in speranta ca vor vedea meciurile, eu nu pot face nimic! Mai lasati-ma cu jocurile de interese care sunt la mijloc, ca eu nu am nicio vina! Si ma intreb cati altii or fi in situatia mea…Cati alti copii, care inca nu au invatat ce e fotbalul, vor fi nevoiti sa se multumeasca cu un meci pe saptamana, cel de pe Antena 1, si ala cel mai probabil al stelei ?
Cine poate merge la stadion s-o faca si pentru mine !
by Razvan
pentru cei care ne desconsidera .Dinamo nu merita asa ceva
marius s.galati • 31 iulie 2008, 20:19
d-le tolontan,nici nu vreau si nici nu ma astept sa avem intotdeauna aceleasi gusturi,aceleasi idei,aceleasi opinii.va respect punctele de vedere.but,de ce nu va tremura mana ,mania,orgoliul,bunul simt,…,inainte de a asterne ceva pe hartie fara sa fi afisat vreun marait impotriva planurilor mai muuuuult decat corporatiste ale patronilor dvs?ma intreb:unde sunt serafimii,mimozele,patapievicii si liicenii carora ,daca(bun!)nu le place dos passos, n-ar trebui sa le placa nici ciobanul suprem,nici parsiva (auto)cenzura practicata de dvs vis-a-vis de bucata de paine pe care o castigati la actualii patroni?a,astea-s regulile economiei,astea-s imperativele momentului.ei,bine,nu!dati-mi cinci euro pe zi si o sa creez si eu cate-o pastila umoristica de genul”hobby” ,cu deosebirea ca ma angajez sa raspund la minimum o suta de e-mail-uri,nu inainte de a ma consulta cu dvs.,cu mister(ul)ioanitoaia.promit sa o fac cu o prospetime hobbistica,metronomica,fara sa creez dureri de cap inutile.stiu ca ne lasati sa ne combatem ca prostii,sa ne injuram unii pe altii prin intermediul site-ului dvs.,fara a avea cunostinta de pasurile noastre.
marius s.galati • 31 iulie 2008, 20:31
razvane,harghiteanule,dinamovistule,la paisprezece ani scrii binisor.tine-o tot asa !sa stii ca poti ajuta dinamo ,invatand vreo doua limbi straine,consolidandu-ti cunostintele,propunandu-ti ceva pe viitor,iar daca nu vedem meciul duminica ,putem transforma nervii ,zgomotul ,furia,intr-un ingenios pe care il putem bine tempera!felicitari!
crstip79 • 31 iulie 2008, 21:07
to razvan
respect my friend
Piorel • 31 iulie 2008, 21:16
Excelentă ultima frază!
adi • 31 iulie 2008, 21:49
Emotionant comentariul lui red, ar trebui sa-i acordati ceva atentie d-le Tolontan
elranho • 31 iulie 2008, 22:10
Am eu vaga impresie ca acest comentariu nu va ajunge vrodata pe blog…exista gsptv transmis live pe net, hai sa nu ne mai cramponam asa tare te upc rds rcs si alte chestii de gen…
aezruts • 31 iulie 2008, 22:49
TOLO, CRED CA RED MERITA MACAR UN RASPUNS! ORICARE AR FI EL!
da meciul • 31 iulie 2008, 22:56
Si tot nu am auzit un argument ..de ce nu se televizeaza meciul lui Dinamo ?
stelica • 31 iulie 2008, 23:29
a, si eram curios , se cenzureaza si FELIX ?
stelica • 31 iulie 2008, 23:29
:)))nu!
sportsaga • 31 iulie 2008, 23:52
I sa parut scump Ljubinkovici si a adus d’alde Kapetanos si altii care vin liberi de contract. Grecul va pleca la iarna pe 500 de mii.
DaRKneSS • 31 iulie 2008, 23:55
Razvan e pustiul care vrea, poate, da’ n-are ce. Un fel de abonat RCS. Degeaba vrei sa te uiti la meciul lui Dinamo, Medias sau Otelul (pana acum), PLATESTI (ATENTIE d-le Tolondan: PLATESTI pentru asta), ai televizor… da’ n-ai post) 🙂
Si atunci vine intrebarea: noi, ceilalti de ce dreaq sa ne mai abonam la RCS? Sa nu mai vedem nimic?
PS. Radio Romania Actualitati a facut un rating mai mare decat gspTV, nu-i asa? 😉
bolaci • 1 august 2008, 0:01
@red
O sa incerc sa-ti raspund eu deoarece banuiesc ca domnul Tolontan este prea „ocupat” sa-ti dea un raspuns. Oricum, am auzit parerea dinsului la o emisiune de pe Telesport.
Sa stii ca pe vremea cind aveam anii tai nici eu nu vedeam meciurile de fotbal. Cauza era cu totul alta: pe atunci nu prea se televizau deoarece pe atunci tovarasul Ceausescu si PCR aveau cu totul alte planuri pt. noi. Situatia acum este cu totul alta: este democratie cica. Dupa cum bine spunea domnul Tolontan in respectiva emisiune, telespectatorul roman trebuie sa invete sa plateasca pentru a vedea un meci din Liga I. Deci, dragul meu red, baga bine la cap: BANI. Nimic nu este gratis! BANI! Prin orice mijloace. Nu trebuie sa inveti, uita-te in jurul tau, citi dintre cei care au bani au invatat pe rupte?
Eu sint suporter Poli TM, avantajul meu e ca stau in TM, mi-am luat abonament pt. meciurile de acasa dar din pacate cele din deplasare sint difuzate de GSP 1, 2, tz…n. Aaa, si eu sint abonat la UPC. L-as intreba pe domnul Tolontan (parca el era cel care plingea cu lacrimi de crocodil cind a inceput Kanal D sa transmita meciurile ca n-au acoperire) cam ce procentaj din cei care ar vrea sa vada meciurile o pot face? Pe ei nu-i intereseaza suporterii, de aceea nici n-o sa-ti raspunda ci impunerea GSP-TV-urilor in grila televiziunilor prin cablu si a DTH-urilor >> deci dupa cum spuneam BANI.
Daca vrei sa vezi meciurile pe net, cauta cu google ca mai gasesti unde se face broadcast.
In rest s-auzim de bine si sa ne saluti in scurt timp din tari straine. Go west, ca aici o sa te pierzi printre Tolontani, Becali si alte specimene ce ar face orice ca sa fie in fata.
Bye!
nelu • 1 august 2008, 0:34
Steaua fara antrenor este…. ceea ce este !
Steaua a jucat fotbal doar cand a avut antrenor ( Stoichita , Protasov si Piturca ) , in rest …. doar a format antrenori .
Oierul a fost blamat pt ca l-a dat afara pe Hagi ……dar Hagi a facut ceva pe la echipele la care a antrenat !
Domnule Tolontan , faptul ca un jucator nu s-a integrat in jocul echipei … nu este neaparat semnul nonvalorii .
Am vazut ieri meciul Fiorentina cu Barcelona …. credeti ca ar fi dat vre-un patron de la Roma 20 milioane pe Mutu pt prestatia de aseara !
Parte de vina o are si acest Tiago dar partea de vina a antrenorului ,care nu a vazut ca jucatorul nu se integreaza, este principala .
Antrenorul face echipa , antrenorul antreneaza , antrenorul stie forma jucatorilor !!!!
In concluzie : FORTZA STIINTA !!!!!!!!
Realist • 1 august 2008, 0:51
Sunt foarte multi,de fapt din ce in ce mai multi,doar”consumatori”de fotbal si foarte putini cunoscatori.Foarte multi dintre cei care posteaza pe bloguri sau de prin diferite galerii se pricep la fotbal(adica inteleg acest sport),precum se pricepe Becali la tamaduirea”bolii vacii nebune”,Borcea la facut papanasi si Taher la folclorul ucrainean.De fapt ,chiar si cei enumerati(si nu numai ei,ci majoritatea conducatorilor de cluburi) pricep acest sport-precum dromaderii pricep algebra.De ce am scris toate acestea ? Pentru ca pe blog isi dau cu parerea-pentru ca e democratie si au acest drept,chiar daca nu l-au castigat, o serie de „baieti de baieti”,care stau prin galerii si injura adversarii sau chiar favoritii pentru ca altii le-o cer.Imi pare de respectivele persoane care fac doar act de prezenta pe diferite stadioane.Cu respect le spun,ca trebuie sa inteleaga ce vad si ca sa faca acest lucru mai au de invatat,dei macar de vazut meciuri.Revenind la subiect,D-l.Tolontan are perfecta dreptate,Steaua(caci despre ea este vorba in principal)si nu numai ea are nevoie de altfel de conducatori cu alte mentalitati,care sa cunoasca si fenomenul,de alti antrenori,nealesi pe principiul popularitatii si in interesul obtinerii unor eventuale voturi,profesionisti,nu „urechisti”cu diplome obtinute in in mod indoielnic(le vedem doar activitatea si performantele)prin gratia ” marelui profesor-antrenor performant” M.Radulescu sau poate,pe alte considerente.Selectia trebuie sa se faca urmarind jucatorii in timp de oameni de profesie,adica de scouteri si apoi sa se faca transferuri.Din pacate ,cluburile au transferat de cele mai multe ori,cam ce ramanea din fotbalul strain,la preturile cele mai mici si au vandut jucatori de valoare sau jucatori buni,pe bani negrii.Cercetatii de la D.N.A. sunt marturia graitoare a acestui adevar.Acest mod de lucru nu este propice obtinerii performantei.
tornado • 1 august 2008, 0:55
ai dreptate, fiecare cu … !
dan • 1 august 2008, 1:22
Asteptam cu interes un raspuns la comentariul (retoric?) al lui RED. Vrem sa vedem daca jumatatile de adevar va caracterizeaza. Este foarte posibil ca in joaca de-a transmisul meciurilor cei fripti sa fie tot cei de la gsptv/antena1/rds-rcs. Mai vedem, mai vorbim…
Vis-a-vis de comentariu… e o sinteza a celor spuse de cei care dau cu degetul in taste pe aici. Faptul ca abia acum spuneti ceea ce se vede cu ochiul liber in comentariile tuturor imi confirma faptul ca premiile din header sunt luate in urma click-urilor, si nu a continutului. Cantitate vs. calitate. Dar… banul conteaza. V-am mai zis ca nu aveti verticalitate, o sustin in continuare.
In rest… ochii mari pe counter-ul clicku-rilor pe site, ca doar de acolo vine banul…
Alex • 1 august 2008, 1:45
Bravo Red! impresionant, desi nu cred k il vei misca pe domnul tolontan pe care il ajung notorietatea si interesele din urma….
TS • 1 august 2008, 3:23
@Red
Frumos compentariul… stiu si eu cum e, si te compatimesc, cu toate ca-s Stelist… traiesc in strainatate de mai multi ani, si am Digi Tv.. acu, eu nici n-as putea sa-ti spun daca se vad meciurile sau nu pe el fiindca vara cresc frunzele la pomi si nu mai e nici un pic de semnal… insa dupa cat m-am chinuit ani intregi sa fac rost de meciuri, eu ma simt indreptatit sa le vizionez… asa ca iti sugerez sa gasesti pe internet daca ai acces o transmisie… cred ca ai din moment ce e al 7lea articol la care iti vad post-ul asta.. enfin, ai dreptate cu jocurile corporatiilor si ingnoranta fata de suporteri, dar nu trebuie sa te predai… si eu cand eram mai tanar trebuia sa ma multumesc in CEL MAI BUN CAZ cu o transmisie Radio online, altfel cu comentariul text… dupa aia au aparut si SopC’urile si totul a devenit mai usor.. tine minte, where there’s a will, there’s a way..
Haiduk • 1 august 2008, 4:58
Ultima fraza a cuprins tot !
<>
Daca ar pricepe ca nimeni nu vrea raul Stelei sau a lui Becali,Steaua ar avea jucatori buni luati de un ochi experimentat.
Nu-i posibil ca o echipa ca Vasluiul sa aiba ”ochi ptr jucatori ”iar Steaua nu.
Batem pe Brasov cu 1-0.
Hai Steaua !
fara ura • 1 august 2008, 6:26
D-le Tolontan,aveti putina demnitate si faceti o reparatie morala,televizati toate partidele ,fara party pry-uri,de ce mai aveti atunci 3 gsp tv.?Este jenant ca in 2008 asistam la crime cu premeditare si in cazul nostru vorbim despre uciderea lui Dinamo!Da, sunteti coautori la tentativa de crima care o incearca mitica si cu jiji,stiti numai sa dati din gura impreuna cu domn geambasu,ei numele ii cade ca o manusa,chiar nu vreau sa jignesc,dar ce aveti oameni buni cu noi suporterii?De ce va platim abonamentele,gsp era ziarul preferat,dar acum chiar ca nu mai are rost sa va cumpar,reparati ce se mai poate repara,fiti o persoana cu demnitate,banuiesc ca stiti pe ce se bazeaza demnitatea,sau nu!!!?????????
ioan plischi • 1 august 2008, 6:53
sa ne ferim de raul facut din dorinta de bine
Maik • 1 august 2008, 7:04
Red,ai dreptate.Multi suporteri sint in aceeasi situatie ca si tine dar din pacate nu pot sa fiu de acord cu toti.Nu pot sa fiu de acord cu modul in care protesteaza,cu limbajul folosit.Crezi ca pe cei care sint abonati la RCS ii intereseaza de ceilalti?Eu sint abonat la RCS si daca as avea o mica certitudine ca altii ar proceda ca mine as rezilia contractul cu RCS in semn de solidaritate cu cei care nu pot vedea Liga 1.Din pacate sint convins ca nu sint multi care ar face asa ceva.Este economie de piata si fiecare isi vede interesul propriu.Invitata sa introduca in grila canalelel care transmit meciurile UPC s-a zgircit sa plateasca 1 euro per abonat.Crezi ca a facut-o din respect pentru abonati sau pentru a-si proteja buzunarul?Hai sa indentificam vinovatul si sa gasim o cale prin care sa putem protesta.Onest si corect
OBSERVATOR PAMFLETARU • 1 august 2008, 8:14
Steaua inca nu s-a incheiat la sireturi si a luat startul gresit…
Meciul tare cu italienii si euforia succesului au facut-o sa nu auda fluierul deinceput al campionatului.
Steaua isi va reveni si va urca pe podium.
Sunt unii jucatori cu gandul la transfer si, din aceasta cauza , nu mai pun osul la treaba.
Exista si o presiune mare din partea patronului,dar si ” fiara” nu gaseste cheia potrivita spre succese si spre inima jucatorilor.
babone • 1 august 2008, 8:37
Oare noi, microbistii nu avem dreptul sa ne bucuram de bruma de fotbal la tv.?
Daca Antena 1 si RCS nu au puterea sa transmita toate meciurile de ce nu au lasat afacere pe mana altui trust capabil, cu putere mare de acoperire?
De ce nu v-ati gandit d-lor ziaristi ca ziarul GSP isi va pierde cititorii?
Analizati rating-ul primei etape.
Simon • 1 august 2008, 8:46
Am impresia ca nu ati vazut acelasi meci… sau cel putin nu stiti cine e Tiago… Din echipa Stelei, Tiago si Szekely au fost cei mai buni… Atata sacrificiu nu am vazut decat la Radoi… De 3 ori era sa se rupa Tiago din cauza ca se lupta pt toate mingile… Uitati va din nou la meci si mai faceti un comentariu!
Simon • 1 august 2008, 8:50
Aaaa… si apropo de Ljubinkovici… dupa ce a dat gol 40 de minute a stat numai pe jos tipand si vaitandu se! Deci inseamna ca sigur am vazut alt meci daca acel jucator merita laude!
marin mihai-ploiesti • 1 august 2008, 9:05
PAMFLET PROTEST
-TEXT PENTRU N.GUTZA-
CE-AM FACUT ,CU CE-AM GRESIT
SI DE CE SUNT PEDEPSIT ?!
CE-AM FACUT DE GSP
NU NE DA MECIURILE ?!
ASTA-I CURAT MONOPOL,
SA NU MAI VEDEM UN GOL,
E ATENTAT DE SPITAL
PENTRU-ABONATII „ASTRAL”!
MITICA SI RDS
SUPORTERII SI-OR FI ALES,
PENTRU BANI SI INTERES,
PENTRU-O COLA SI UN NESS?!…
Opriti orice discriminare,
Vrem fotbal pe televizoare,
Sa vedem gol dupa gol,
Nu gsp-MONOPOL !
Adrian Valeanu • 1 august 2008, 9:34
Tolontane, de cand ati pus laba pe transmisiile tv, sti ce fac prietenii mei care nu prind RDS? se sterg undeva cu ele sau le folosesc pt spalat geamurile. Rusine!!! Oi fi avand tu contra-interese fata de Steaua, dar constat ca ori esti rautacios din cale-afara, ori esti pe din-afara cu fotbalul. Du-te cu ursul la padure mai bine!!!
Terente_ • 1 august 2008, 9:42
Domnu’ Tolontan, acu pe bune, pe cand o investigatie daia monstru despre banii de la CFR Cluj!?? Sau ti-e frica? Eu cred ca ti-e frica. Daca nu de ce n-o faci? Da nu praf in ochi ca sa te speli pe maini. Ca oricum te plateste cine te plateste.Asa pentru onoarea ta de gazetar.
rabbit4531 • 1 august 2008, 9:57
De ce o echipa precum steaua joaca 4-5-1?
Ganditi-va putin la asta mari cunoscatori al fotbbalului!!!
radu • 1 august 2008, 10:06
Am spus-o si o repet:nu mai pot cu Simona Patruleasa.E nevoie de prospatura:Cand ne-o dati pe Maria Andries in lenjerie sexy?
ultrass • 1 august 2008, 10:10
Este vina lui Lacatus, pentru asta exista antrenori, ca atunci cand un jucator nu merge -vezi banel nicolita- sa-l dea la Buzau:)…de asemenea nu pot sa-l iert pe Lacatus pentru ca a jignit fotbalisti precum Ionescu, care era zece clase peste Tiago. Am vazut un brazilian care spunea ca i se parea lui ca o sa fie greu la vaslui, dar nici chiar asa de greu. In 70 de minute nu s-a intalnit cu mingea. Mentalitate venita din ligile inferioare de unde s-au facut transferurile, adi ilie stie de ce. Steaua la vaslui nu a jucat nimic.Nici vasluiul nu a jucat mai nimic. TE IMPLOR TOLO VORBESTE DE ACEL CARTONAS ROSU PE CARE TREBUIA SA-L VADA NEGROTEIU, NIMENI NU ZICE ABSOLUT NIMIC, IAR SPURKKTUL DE PORUMBOIU ZICE DE ARBITRAJ IMPECABIL. Vasluilul a castigat norocos, acest Liubinkovici tine minte ca a ratat din 7 metri si putea incheia meciul dar a ratat jenant, deci nu e un fotbalist extraordinar cum incerci sa-l faci, dar este peste medie. Nu stiu cum ar arata la Steaua????? Inca o data sunt indignat de acel rosu evident pe care toata lumea il musamalizeaza, si de aceasta scursura cu numele de porumboiu, care statea langa observator la meci;)))))))), probabil sa-i dicteze textul. Daca vreti cu adevarat sa curatati fotbalul faceti-o impartial: da, jos gigi, porumboiu, iancu, porcea, acesti farisei care seamana tot mai mult cu cei din pulitica.
Rudolf Kruger • 1 august 2008, 10:21
Minunat corolar ! Felicitari !
„Steaua fără Becali ducea lipsă de bani, Steaua cu Becali începe să ducă lipsă de fotbal.”
mannecken • 1 august 2008, 10:46
„Steaua fără Becali ducea lipsă de bani, Steaua cu Becali începe să ducă lipsă de fotbal”
Asa ma gandeam si eu „Gazeta fara Becali duce lipsa de bani, Gazeta cu Becali incepe sa duca lipsa de fotbal”
Cum am mai spus in nenumarate randuri nici un articol fara tandemul Tolontan-Becali. Ati putea participa la olimpiada la proba de stafeta,la aruncarea cu manipularea,la datu’in barci echipajul 2+1…
Despre brazilianul clolumbian Ljubinkovici era mai credibil daca scriai ca alearga de la Vaslui la Damasc si „bate cu pasa” de la Teheran la Haifa. Ai incurcat sporturile si competitia. Finala se joaca intra Teheran si Haifa, astia de la Damasc sant doar in calificari, iar acum il asteapta pe Ljubinkovici cu paine si cu sare.
GiF • 1 august 2008, 11:01
tolo, de ce nu-l trimiti pe oier sa angajeze ciobani? e clar ca acolo e expert! sau schimbatori de valuta, domeniu in care poate contribui la descoperirea tinerelor talente. daca tu inca il vezi pe oier ca pe un angajator, inseamna ca nu poti face distinctia intre ford si bisisica. ciobanul mana oile, cu ajutorul batei si a cainilor, spre deosebire de ford, care angaja manageri si construia locuinte pentru angajati. si le mai oferea si oportunitatea de a-si cumpara, cinstit, in rate, automobilele pe care le produceau. vezi tu, ford era angajator! becali, un cioban cu multi bani! dar asta te intimideaza pe tine si pe altii. ca ciobanul te poate injura, ca la stana, cu „siguranta impunitatii”( sa tra’esti nea ilie!).
BABILONUL IMOBILIAR • 1 august 2008, 11:21
Au fost adusi si in trecut, la mai toate formatiile de frunte din Romania, fotblalisti despre care se spuneau lucruri marete si erau insotiti de „surle si trambite”. Finalmente? Neica-nimeni.
Dar au fost si fotbalisti care au pornit greu, dar pe parcurs au facut treaba foarte buna.
E prematur dupa o etapa sa se traga concluzii. Inca se mai realizeaza transferuri, relatiile de echipa nu sunt inchegate etc.
supernova55tm • 1 august 2008, 11:35
Nu poti sa faci comparatie intre Ljubinkovici si tiago sau oricare fotbalist din echipa actuala a stelei.Este cu 2 clase peste.Ciobanul trebuia sa-l cumpere cind s-a putut dar l-a ales pe Plesan! Si cu el am ramas.Ce fac cei mai buni stelisti ai nostri ? Dayro dribleaza tot si cind trebuie si cind nu trebuie ,uneori mai si suteaza la poarta sau chiar ,cind isi aduce aminte,paseasa,Szekely fuge,are viteza stie cu mingea,suteaza dar atit.Ljubinkovici pe linga cale face pe toate astea mai are si o mica,f.micuta calitate adica el STIE SA INSCRIE SI GOLURI ( nu gol )ceea ce nici Dayro si nici Szekely sa fim sinceri si sa nu ne ascundem caciula ca o facem CA INTOTDEAUNA in detrimentul nostru,cei 2 mari fotbalisti ai nostri nu prea fac decit cu totul intimplator.Dar in fotbal pina la urma conteaza GOLURILE ( nu golul)Sigur este bun spectacolul,sint bune pasele,suturile,driblingurile,dar fratilor mei de suferinta stelisti FARA GOLURI n-am facut nimic.Si acest Ljubinkovici ale carui calitati unii obtuzi subiectivi le contesta, marcheaza singur aproape atitea goluri cite marcheaza tot atacul si mijlocul nostru.L-ati vazut driblind?pasind?sutind?alergind? si acum va intreb asa intre 4 ochi ca tot nu ne aude nimeni cum ar arata STEAUA cu LJUBINKOIVICI la mijloc? Sau care dintre mijlocasii ( daca vreti si atacantii )stelutei noastre este mai eficient ? ( da sincer si fara subiectivism…daca puteti )
montecristo • 1 august 2008, 11:45
pentru ca 4-5-1 se transforma usor in 4-3-3 daca ai jucatori buni pe benzi; iar daca vrei si fundasii laterali pot urca, ajutand la constructie. rabit4351, tu esti mare cunoscator? e sistemul de joc al marilor echipe, gen real madrid, chelsea, barcelona… nu asezarea in teren a fost de vina miercuri, altii au fost factorii esecului.
actav • 1 august 2008, 11:46
Mai lasati rautatile la adresa lu’ Gigi, dc nu era el(steua) mai juca acum cfr in CL si inca vreo 5-6 echipe in europa…ati uitat cum era acum cativa ani cand romanii se opreau in turul 1 al uefa.
oitele n-au jucat nimic la vaslui, dar dc se da rosu la intrarea aia criminala altfel curge jocul…pana la urma mai bine ca nu s-a dat ca poate isi dau si ei seama(steaua) ca tre’ sa schmbe ceva.
Romania – hotu’ striga hotu’ si jurnalistii scriu in functie de interesul publicatiei si al patronului lor
prichindel • 1 august 2008, 11:49
a dat si ljubinkovici un gol la marele noroc si e mare scula de fotbalist. de ce nu l-a luat macar vreun terek groznai daca e asa smeker? las ca vedem marea echipa a vasluiului prin cupele europene, ca asa e simplu, sa dai un gol la noroc si sa te abgi cu curu in poarta. e f.simplu fotbalul asa. si in general asta e fotbalul la noi, autobaza e la putere. joci de cacao si dupa aia iesi in presa ca ai meritat victoria. din ce-ai meritat-o, din 2 ocazii? sa fim seriosi.
salgado • 1 august 2008, 12:02
Un articol care nu va fi inteles de cine trebuie.
Toata lumea vede ce e de vazut numai tandala din pipera nu.
andrei90 • 1 august 2008, 12:34
corect.
peter • 1 august 2008, 12:59
chiar…treaba asta cu 4-5-1….marile echipe joaca aceasta asezare cu 2 inchizatori.dar… inchizatorii lor sunt fff tehnici. si chiar si astia dau multe goluri. insa la steaua, care ii are inchizatori pe ov. pete si lovin, mai nou tiago ala, are mijlocul varza. nu are oameni de constructie. lovin incearca el ce incearca…dar cam degeaba. si dup’aia vii si spui ca aduci un jucator care sa faca jocu. degeaba incearca unu sa faca jocu daca 2-3 il ingreuneaza.
Besofone • 1 august 2008, 13:06
Steaua o sa-si revina. Nu sunt stelist, dar cred ca asta o sa se intample. O va demonstra cu Brasovul, o echipa prea mica, cu ambitii exagerate. In cazul unui semiesec in Ghencea, treaba e groasa rau de tot pentru Lacatus si ai lui. Vina va fi a lor, pe cand, atunci cand Steaua era pe culmile gloriei in campionat si in Europa, meritele erau ale finantatorului-antrenor Gigi Bercali.
Sherkan • 1 august 2008, 13:14
Lasati ca si strainii Vasluiului, in afara de Marki L., nu au aratat cine stie ce. Iar Steaua e Steaua, si o sa isi revina, asa cum face intotdeauna…e invatata cu momentele grele. Pacat de Gigi ca vorbeste mult si prost si prea tarziu isi da seama ca greseste
Thernandier • 1 august 2008, 13:37
Ce sa faca jucatorii tehnici intr-un campionat unde trei sferturi din echipe practica antifotbalul? Sunt faultati de doua ori pe minut pina se enerveaza si iau cartonas rosu pentru proteste. Cam asa se joaca la noi. Si mai sunt si laudati antrenorii: tacticieni de exceptie, strategi exceptionali, buni intelegatori ai jocului de fotbal (sic). Sa se uite domnii antrenori cum se joaca prin Anglia sau cum a cistigat Spania C.E. Toata admiratia pentru Grigoras, un tip care a inteles repede care-i mersul fotbalului, inaintea unor antrenori, fosti fotbalisti de nationala, care au jucat ani buni in fotbalul mare. Si nedreptatea, atit de repede uitata, facuta Otelului, il face si mai respectat de spectatorii de rind.
dog24 • 1 august 2008, 13:45
vrem DINAMO la TV!vrem DINAMO la TV!vrem DINAMO la TV!
unoltean • 1 august 2008, 13:55
Cataline, am o intrebare, iar daca citesti as aprecia foarte mult si daca mi-ai raspunde:
Sunt de acord ca Steaua e cel mai titrat club din fotbalul romanesc, desi la ora actuala Cfr Cluj si Rapidul sunt peste ea, si nu e numai impresia primei etape, mai sunt de acord si ca ziaristii gsp si realizatorii emisiunilor de pe gsptv, sunt in majoritate stelisti, poate ca e normal fiind cel mai titrat club, dar eu de cate ori deschid tv-ul pe postul vostru, se vorbeste NUMAI de Steaua..ma refer la Talk – Show-uri..nu e normal sa se pastreze o impartialitate totusi?..ca mai sunt vreo alte 17 echipe in campionat, Steaua nu joaca de una singura!!
De ex n-am vazut sa se vb de Craiova ore in sir, de Cfr care chiar merita, de Rapid, Dinamo, Timisoara..etc…de ce?
Am vazut meciul ala de la Vaslui de nu stiu cate ori in reluare, s-a discutat de dimineata pana seara despre el, de parca a fost vreun meci gen Real Madrid – Barcelona…
De ce nu s-a intamplat la fel si cu Rapid – Bistrita, cel mai frumos din prima etapa dupa parerea mea, Cfr Cluj – Otopeni, Craiova – Iasi…meciuri mai frumoase???
Multumesc!
Comentariile sunt închise.