TOLO.RO
Alexandru Piţurcă a rupt piciorul unui adversar într-un amestec de imprudenţă şi duritate
marți, 26 august 2008, 2:18
Alexandru Piţurcă a rupt piciorul unui adversar într-un amestec de imprudenţă şi duritate
„Vreau să fiu altfel decît tatăl meu, poate chiar să-l depăşesc”, spunea Alexandru Piţurcă atunci cînd devenea golgeterul revelaţiei din Tîrgu Jiu.
În minutul 80 al meciului Pandurii – FC Argeş 3-1, Alexandru şi-a îndeplinit primul obiectiv. El l-a faultat de la spate pe piteşteanul Monel Cârstoiu, 18 ani, aflat la sezonul său de debut în Liga 1. Într-adevăr, altfel. Fractură de peroneu.
Victor Piţurcă n-a făcut niciodată asta. El a rămas în istoria fotbalului nostru drept vîrful campioanei Europei şi unul dintre cei mai combinativi atacanţi care au jucat la nivel de elită. Rata, înscria, dar, înainte de orice, devia şi oferea culoare. Nu era egoist nici faţă de coechipieri şi nici faţă de adversari. Rareori faulta, înscriindu-se, alături de Cămătaru sau Augustin, în clubul atacanţilor de profil diferit, dar care aveau treabă cu propriul efort, nu cu timorarea fundaşilor adverşi.
„Piţurcă este afectat”, susţin oficialii Pandurilor. La 24 de ani, e şi normal. Dar victima nu este el, ci Cârstoiu.
Poate că pentru atacantul oltean lecţia a venit la timp. Mai are, cine ştie?, un deceniu de carieră în faţă. E timp să decidă pe ce drum o s-o ia. Cel al tatălui său a fost altul.
foto nunta • 26 august 2008, 14:48
totusi scorul era 3-1, echipa lui conducea, nu era finala de campionat mondial, putea sa se abtina si alex
iQ666 • 26 august 2008, 14:50
tolo, da’ despre frate-meu nu scrii? joaca şi el pe undeva fotbal, tata a jucat şi el, deci asemănări cu subiectul de mai sus există. nu văd sensul unui articol despre nulitatea de fiu al lui piţi. ps: sigur nu-i scris de ioaniţoaia acest articol şi din eroare a ajuns aici? stilu-i cam aparţine
Razvanica • 26 august 2008, 14:51
„Victima”… Au fost multe intrari criminale in fotbal, dar Alex Piturca nu poate fi incadrat in categoria asta. Nici macar nu a fost un fault de galben, nu stiu de unde ati scos asta cu „fault dur”. Cei care au jucat fotbal stiu ca se poate intampla oricand asa ceva si doar o persoana care nu a facut entorsa decat de la prea mult scris poate sa il acuze pe Piturca.
Marius • 26 august 2008, 14:52
Un tantalau!!!
Bytza19 • 26 august 2008, 14:54
articol foarte adevarat!!bvo cataline, yo zic k nu a vrut sa il faulteze asha dur ,dar asha e in fotbal
Petkovic • 26 august 2008, 14:58
Eu nu cred ca a intentinat sa-l loveasca. Cred ca a fost doar imprudenta.
danicj • 26 august 2008, 15:02
hai ma tolo tu ai vazut faza?is cu sutele intr-o etapa…a fost ghinion pur.raspunde sincer: crezi k alex a vrut sa ii produca o fractura de peroneu?da sincer
elis • 26 august 2008, 15:11
a fost un fault urat. Piturca jr. nu are nici o scuza. este oribil ce a facut, un act criminal.
titi • 26 august 2008, 15:12
te uiti si te minunezi … cati *** pe lume, iar noi obligati sa traim printre ei
intrarea ***a fost gratuita. in plus nu avea nici o sansa sa deposedeze … ce *** mai aveti de comentat ???
Radone • 26 august 2008, 15:14
Avem un campionat cu o medie uluitoare (si enervanta) de faulturi pe meci. Daca ajungem si la rezultatele precum cele obtinute de Piti Junior., atunci chiar avem o mare problema. E binevenit articolul si cred ca o sa-l injure suficient obtuzul de Piti Senior ca sa-l mai criticam si noi 😉
Relu • 26 august 2008, 15:14
Ced ca 9 din 10 jucatori din Romania s-ar fi dus la arbitru sa spuna ca de fapt ei au jucat mingea si ala de pe jos simuleaza. Piturca insa cu o fata plina de regrete si disperata in acelasi timp a zis ca n-a vrut (dupa cum i s-a putut citi pe buze in imaginile TV). Si eu nu am nici o indoiala ca el a vrut sa isi loveasca adversarul. Dar sa il acuzam atat de rau acum pt acest accident de joc e ca si cum am pune semnul egal intre unul care a facut o crima cu premeditare si unul care a facut un stupid accident de masina soldat cu moartea cuiva.
PS :fundasul de la Craiova a fost acuzat cumva de moartea lui Cristi Neamtu?
merita vazut! parerea mea :) • 26 august 2008, 15:17
Piturca nu l-a accidentat intentionat… dar totusi l-a scos din joc urat de tot… iar cel mai mult nu el va avea de suferit
me • 26 august 2008, 15:18
Un articol asa de slab…
Omul chiar n-a vrut.
S-a vazut clar.
Domnule Tolontan, regrete…
Cipri • 26 august 2008, 15:19
Nu trebuie dat in Piturca jr. Nu cred ca a vrut sa-l faulteze. Nu mi se pare genul.
Aduceti-va aminte de Lacatus cand a sarit cu picioarele pe unul (nu imi aduc aminte numele)Acolo a fost altceva.
Piturca jr e un tip simpatic, spre edeosebire de senior.
ionescu • 26 august 2008, 15:37
Un fault oribil de intentionat! Domnule Tolontan, va rog pe aceasta cale sa initiati o campanie agresiva de presa pentru excluderea din fotbal a acestui macelar Piturca junior. Aceasta familie nu aduce decat rating ziarului dvs si puteti profita de aceasta. Piturca senior ar trebui sa demisioneze pentru fapta progeniturii sale.
„La moarte!” striga Robespierre…
Ovidiu Miron • 26 august 2008, 15:42
E pacat de asemenea momente. Sper sa nu stea mai mult de 3-4 luni. Au fost fotbalisti care au revenit si dupa 2 ani de pauza.
Carstoiu e un fotbalist talentat. La fel si Alex Piturca. Sper sa dea dovada de obraz subtire si sa il sune, sa se intereseze de starea acestuia.
Oby • 26 august 2008, 15:43
Gresesti Tolo, se vede cum Piti jr. incearca sa impinga mingea in fata spre alt coechipier. Carstoiu vrea sa protejeze mingea si intra pe traiectoria de alunecare a lui Pti jr. Intamplare nefericita, genunchiul stang a lui Piti jr. prinde gamba piciorului drept al lui Carstoiu, chiar cand acesta era sprijinit in el. Se creaza parghia si de acolo fractura. Ghinion pur, nici urma de intentie. Expresia fetzei lui Piti jr imi intareste convingerea ca n-a vrut nici o clipa intentia sa-l accidenteze.
tornado • 26 august 2008, 15:53
tolo uita-te la fault: piciorul este prins involuntar, de aceea s-a accidentat, nu a intrat cu talpa pe tibie cum am vazut in campionatul asta la vaslui sau la a.cristea la derby.
a fost un ghinion mare, nu a existat intentia de ai prinde piciorul.
atentie! nu este fractura de peroneu, care era mult mai grava, in doua luni de zile poate sa joace.
ce treaba are acest fault cu ce sa aleaga? parca valoarea te alege, talentul il inveti, juniorul i-si face treaba binisor la pandurii, poate, dar nu cred ca va ajunge sa faca performantele tatalui sau, dar nu putem sa-l judecam acum, dupa un fault ca este un cotonogar, cum incerci sa induci; baiatul ala de la vaslui care face stop pe tibiile fotbalistilor ce e?
tolo gresesti….
Sabi • 26 august 2008, 15:53
Chiar daca nu a vrut, asta nu-l scuteste de vina!
ovidiu • 26 august 2008, 16:00
Nici urma de intentie, nu-l mai atacati degeaba pe Alex!
Alinush • 26 august 2008, 16:05
Cum ma nici urma de intentie, tu nu vezi ca era ofticat, uita-te la fata lui cand a plecat spre adversar. Mai bine taci!
nebunu’ • 26 august 2008, 16:08
Bă Tolo, pai la Iasi au fost nevoie de 3 interventii crimnale sa-i rupa piciorul lui Syekeli , dar nimeni nu a comentat nimica. Slabi ziaristi, dati in el pt ca e baiatul lui tata
ge0rgian • 26 august 2008, 16:17
Nu a fost vina lui Piturca Jr.Asemenea lucruri se mai intampla,probabil ca nici nu merita rosu.
cristi • 26 august 2008, 16:19
eu cred ca bunicul lui Alex e de vina pt toata faza… ca i-a dat cu nuiaua cand a furat cirese. de aici a plecat totul…
dan1672 • 26 august 2008, 16:20
ai revenit… la fel de mediocru. Fault de joc. Important este ca nu a existat intentie…”motivul”. La 3_1…SI LA MINUTUL CARE ERA. Oare iti mai revii tolontane?! mai incearca cu niste reclame la banci obscure….Limitat. Asta e cuvantul care te caracterizeaza.
Ai lasat vreodata muzica sa-ti vorbeasca? • 26 august 2008, 16:22
Poate a fost o imprudenta… Sa-i mai dam o sansa! Nu sa l bagam in celula cu calai!
andrei • 26 august 2008, 16:30
se vede ca nu a vrut,se putea intampla oricui.asta nu inseamna ca trebuia sa faulteze dar nu sa fie chiar atat de tare atacat
Un blogger mai slab ca Zoso • 26 august 2008, 16:36
Se aseamana cu cazul Julio- Enrique Iglesias. Fiul vrea sa-si intreaca tatal. In prostie.
cezar • 26 august 2008, 16:39
Ionescu, esti asa de idiot ca-mi vine sa te arunc la caini.
Bone • 26 august 2008, 16:49
Tolontane, daca ai vrut sa produci un articol incisiv, acid, nu ai reusit decat o fasaiala penibila.
Am vazut mii de meciuri la viata mea, ca si tine de altfel. Daca la faza aia a fost 1% intentie, inseamna ca ceea ce s-a vazut pe micile ecrane este un trucaj… Nici macar de atac imprudent nu cred ca poate fi vorba.
Lucruri d-astea au fost, sunt si vor fi pe terenurile de fotbal.
De fapt, cred ca in articolul asta mergi pe psihologie inversa. Placerea ta este ca-l desfintezi pe fiul lui Victor Piturca. Asta-i targetul tau de fapt.
Si fiindca tot vorbesti de jucatori de glorie ai „Campioanei Europei”, de ce nu ne reamintesti de fostii colegi ai lui Piturca.
Intrarea cu adevarat criminala a lui Lacatus asupra lui Ardeleanu soldata cu dubla fractura transversala de tibie, peroneu si rupere de ligamente. De intrarile „memorabile” la adversar ale lui Bumbescu si Iovan.
Ipocrizia, subiectivismul si rautatea gratuita sunt o virtute in presa sportiva de astazi…
viorel • 26 august 2008, 16:51
ma inscriu in grupul celor care crede ca piturca jr. este vinovat doar de imprudenta si nimic mai mult.
de ce trebuie sa-l bagam pe piti senior in aceasta oala?
orice fiu vrea sa fie sau chiar sa isi depaseasca tatal. acum nu toti reusim sa facem asta.
sincer astept articole mai bune domnule catalin. asta e destul de slabut…
ionutz • 26 august 2008, 17:04
Tolontane esti penibil si un ziarist foarte slab. Asta nu este articol!!! Iti lipseste tehnica redactarii si, in plus, deontologia lasa de dorit. La fel, nu stii sa distingi albul de negru. Eu zic sa-ti dai demisia. De fapt, intreaga echipa de la Gazeta Sporturilor ar trebui sa-si dea demisia.
doru • 26 august 2008, 17:08
Sunteti prea dur cu Alex. Intr-adevar, n-are si n-o sa aiba niciodata veloarea lui taica-sau, dar n-a vrut nici o clipa sa-i provoace acea accidentere pitesteanului, urmaritiimaginile si o sa vedeti ca totul a fost o intamplare nefericita. Dealtfel nu a fost un meci dur, Popete a luat primul galben in contul unui coechipier (cred ca Pacurar, autorul faultului), iar pe cel de-al doilea dintr-o neglijenta. Dealtfel e primul cartonas rosu din cariera lui Florin.
Cătălin Tolontan • 26 august 2008, 17:10
ionutz: sigur, vom demisiona si vei scrie tu in loc. De fapt, din felul in care te exprimi, ai o acuratete stilistica de invidiat, prietene 🙂
zagna • 26 august 2008, 17:15
daca n-ar fi fost acea nefericita faza am fi putut spune, pe buna dreptate, ca a fost meciul de maturizare a lui alex. la 24 de ani a aratat a fotbalist adevarat, nici victor n-a rupt inima targului la o varsta mai frageda. trebuie, insa, ca atat el cat si noi, sa intelegem ca a fost un accident, nu trebuie nici trecut cu vederea dar nici dramatizat. sa uitam ca alex se numeste piturca, la fel ca selectionerul. este fotbalistul alex, a faultat grosolan, a luat rosu si va fi suspendat cu regulementul in mana, nu in functie de cat de mult ne place sau nu selectionerul cu acelas nume.
nebunu’ • 26 august 2008, 17:18
Cataline, sa stii ca artcolul asta este o mare nedreptate la adresa lui Piti jr; Daca ai ceva cu Piti , lasa-l pe baiat in pace;
danicj • 26 august 2008, 17:31
draga tolo nu stii raspunde numa numa ce iti convine? raspunde la intrebarea de la com 7
jj bkl • 26 august 2008, 17:31
se intampla oricui sa faca un asemenea fault. atunci cand echipa ta joaca in 10 oameni trebuie sa fii mai bataios decat de obicei. intrarea lui piturca a fost barbateasca, dar nu cred ca se pune problema intentiei de a il accidenta pe adversar.mi se pare lipsit de orice noima sa incerci sa lovesti in tata prin fiu. pentru ca este clar ca gsp urmareste sa il afecteze in primul rand pe piturca senior. imaginea creata acestuia, de atacant fair play, un adevarat gentleman pe terenul de fotbal, e falsa si este creata special pentru a il putea lovi mai puternic pe fiu: iata ce bruta a nascut un jucator model! lovind fiul, este lovit implicit tatal. un tata care a fost capabil sa reziste razboiului dus cu aceasta fituica ordinara care este gsp, dar care ar putea sa nu reziste unui atac pornit asupra a ceea ce are el mai drag: singurul copil pe care il are. chiar isi inchipuie catalin tolontan ca am uitat cu cata indarjire l-au ignorat pe senior atunci cand acesta a avut tupeul inimaginabil sa dea peste bot unor ziaristi imbuibati, interzicandu-le sa participe la conferintele de presa.
unu • 26 august 2008, 17:44
te-ai intors cu chef de cearta:)) hehe e bine sa te vedem ce parere ai de ce se intampla in campionat nu de odrasla lu nea pitzi :)) ce zici de cluj? sau de steaua? maine sa scrii obligatoriu de ei … ca doar au meci … un pronostic se poate? impartial cum ai fost mereu:P
cooasha • 26 august 2008, 17:45
fault a fost, dar cu siguranta nu intentiona sa-i rupa piciorul..Piturca junor se face vinovat de imprudenta….cred ca 2-3 etape de suspendare si un ajutor lui Carstoiu ar cam fi suficiente…regretabil pentru jucatorul pitestean..sper sa se refaca..
Daca voiai o comparatie relevanta tolo, trebuia sa o faci nu cu tatal Piturca ci cu Lacatus…ala rupea picioarele voit, cu rautate. eram „live” cand i-a rupt piciorul lui Ardeleanu…Taylor a luat 3 etape pt. atac criminal..Pitzi junior merita mustrat nu linsat!!!
dunhill • 26 august 2008, 17:50
Tolo,
daca ai sa privesti mai cu atentie, in loc sa cauti barfe din industria de advertising, ai sa vezi ca fractura a fost cauzata de cadere, nu de intrarea lui Piturca. Daca intrarea lui ar fi fost nesportiva as intelege comentariu, dar el a jucat mingea si din cadere adversarul a apucat cu piciorul sub Piturca. ***
Marius
eu • 26 august 2008, 17:55
Gigi Becali vine la GSPTV la ora 20:00. Pune-i întrebări…
moscraciun • 26 august 2008, 17:58
tolontane nu sunt de acord cu ce ai scris
esti ziarist si asa inseamna ca poti sa scrii orice,**
piturca jr nu a vrut sa il faulteze si a fost sincer in a si cere scuze, ma intreb si eu daca doamne fereste loveste un om pe zebra sau aiurea din vina sau nevina ta iti va parea rau sau nu?
alex • 26 august 2008, 18:02
Tolo,cind <> a distrus pe viata fundasul lui Pandurii in meciul Poli _Pandurii,3-1 in turul anului trecut,nu ai sarit in sus,nu mai stiu cum il cheama,cert e ca a stat pe bara un an si ….A revenit la echipa dar ….Neagoe si Condescu l-au anuntat ca nu mai e in atentia lor .Acum joaca prin Liga 2 sau 3.
a fost un accident nefericit.Si nu are nici o legatura cu Piti.Nu sint admirator a lui Piti dar hai sa fim seriosi,nea Tolo.Ce legatura are sula cu prefectura?
Cristi • 26 august 2008, 18:07
Hai mai Cataline, te-ai uitat la meci? Daca nu, macar la imaginile in reluare….Nu te-ai lamurit ca este un accident? N-a vrut sa-l rupa la picioare, a cazut cu piciorul de sprijin pe piciorul adversarului intr-o manevra obisnuita de deposedare pe care am vazut-o cu totii de mii de ori. Ce naiba, n-avem alte subiecte mai putin fabricate si mai de interes pentru cei carora le place fotbalul? Pe cuvant, tu incepi sa prezinti stirile de la ora 17 in fotbal….Te rog frumos, stiu ca se poate….
john • 26 august 2008, 18:25
Din ce se vede aici e doar o imprudenta, sau mai exact o intrare mai entuziasta. Parerea mea e ca nu a fost intentie. E un accident. Nu e totuna cu ce a fost, spre exemplu la Lacatus pe piciorul lui Ardeleanu (desi nu cred ca mai era cazul sa dezgrop mortzii).
Tolontane, fii un pic mai retinut, si romanii au inceput sa se sature de senzationalul facut din nimic (de manele si de stirile de la ora 5).
paul • 26 august 2008, 18:32
lasa-l tu pe ionutz, tolontane. citeste mai bine restul comentariilor, sa vezi ce parere au 90% dintre cititori. un articol rau-intentionat si un atac indirect la adresa selectionerului. faultul nu a fost facut cu intentia de a accidenta; nu a fost nicidecum o intrare criminala. faptul ca accidentarea a fost atat de grava, a fost doar un ghinion teribil. asa ca o sa ma declar de acord cu restul cititorilor dezamagiti de faptul ca presa sportiva din romania este de doi lei: **
Burlaku’ • 26 august 2008, 18:38
Catalin, Victor Piturca are o „aura” pe care, nu stiu in ce masura, si-o merita ca jucator. Nu cred ca este in nici un fel comparabil cu atacanti precum Camataru ori Augustin. Piturca-senior a fost cel mai slab jucator titular in acea mare echipa a Stelei, mult mai mult rata decit inscria, nu facea presing, nu isi ajuta co-echipierii (nici la mijloc, nici in atac). Era un oportunist „pur-sange”. In afara golului foarte important in deplasare cu Kusisi Lahti (stiu ca nu am scris corect numele acelei echipe, insa nu asta este important), nu retin nici o (nu imi place sa scriu nicio legat…) alta reusita notabila a lui.
Alexandru Piturca nu va prinde niciodata o echipa la fel de buna ca Steaua anilor ’80, fac oricand pariu ca nu va „calca” pe urmele tatalui sau. Si nu ca nu ar avea talent, sunt alte vremuri acum si, mai trebuie spus?, destui atacanti mai valorosi.
flo_ax • 26 august 2008, 18:39
Mda…a fost atac intarziat, ghinionul a fost k piciorul argeseanului sa fie prins in acel clinch. SA fim totusi seriosi, nu a fost intentie, doar un incident nefericit. Cam asa a patit si Plesan cu Semedo sezonul trecut. Si au fost mult mai multe faulturi dure care au scapate nesanctionate in timpul meciului si dupa meci. De ex. Ndoje la Tiago, Vaslui-Steaua, crampoane pe tibie din fata. Si nu stiu ce legatura are cariera lui Piturca sr. cu incidentul fiului sau. Lacatus a fost cel putin la fel de bun ca el si a bagat in spital numerosi adversari. Nu vad relevanta.
marius • 26 august 2008, 18:50
Echipei GSP,
Nu va lasati intimidati de frustrarile unor imbecili care nu pot sa se exprime in viata de zi cu zi si fac din internet principalul obiect al discursului lor. Consider ca aveti o echipa competitiva de jurnalisti, cu articole bune sau mai putin bune, nici o echipa nu este perfecta, meritati criticati cand gresiti si meritati laudati cand va ridicati peste asteptari, refulari de genul „toata GSP”, „Ovi si ai lui” nu va reprezinta.
Comentariile sunt închise.