Drumul fiului

Alexandru Piţurcă a rupt piciorul unui adversar într-un amestec de imprudenţă şi duritate

marți, 26 august 2008, 2:18

Alexandru Piţurcă a rupt piciorul unui adversar într-un amestec de imprudenţă şi duritate

„Vreau să fiu altfel decît tatăl meu, poate chiar să-l depăşesc”, spunea Alexandru Piţurcă atunci cînd devenea golgeterul revelaţiei din Tîrgu Jiu.

În minutul 80 al meciului Pandurii – FC Argeş 3-1, Alexandru şi-a îndeplinit primul obiectiv. El l-a faultat de la spate pe piteşteanul Monel Cârstoiu, 18 ani, aflat la sezonul său de debut în Liga 1. Într-adevăr, altfel. Fractură de peroneu.

Victor Piţurcă n-a făcut niciodată asta. El a rămas în istoria fotbalului nostru drept vîrful campioanei Europei şi unul dintre cei mai combinativi atacanţi care au jucat la nivel de elită. Rata, înscria, dar, înainte de orice, devia şi oferea culoare. Nu era egoist nici faţă de coechipieri şi nici faţă de adversari. Rareori faulta, înscriindu-se, alături de Cămătaru sau Augustin, în clubul atacanţilor de profil diferit, dar care aveau treabă cu propriul efort, nu cu timorarea fundaşilor adverşi.

„Piţurcă este afectat”, susţin oficialii Pandurilor. La 24 de ani, e şi normal. Dar victima nu este el, ci Cârstoiu.

Poate că pentru atacantul oltean lecţia a venit la timp. Mai are, cine ştie?, un deceniu de carieră în faţă. E timp să decidă pe ce drum o s-o ia. Cel al tatălui său a fost altul.

Comentarii (111)Adaugă comentariu

Un blogger ***  •  26 august 2008, 18:58

@Ionutz

Ioane, gandeste-te ca GSP este singura institutie media din trustul INTACT care este lider detasat pe nisa ei. Ce era GSP inainte de a veni echipa Ovidiu Ioanitoaia& Catalin Tolontan?

Deco  •  26 august 2008, 19:24

e interesant cum obtii intotdeauna efectul invers. pe alt site unde piti junior se scuza toata lumea il ataca. aici unde tu il critici destul de aiurea si fara pic de obiectivitate, lumea ii ia apararea. eu nu am scris pe acel blog unde era atacat, nu m-as fi remarcat, aici insa subscriu ca nu a vrut sa faca acel fault si ca articolul asta nu ti-a iesit. mai incearca.

cezar jipa  •  26 august 2008, 20:31

Va salut, dle Tolontan. Vad ca incercati pe blogul asta sa faceti un pic de sinteza a faptelor, pentru tragerea de concluzii in alt plan decat cel al imediatului (alde Dinu ar fi vorbit ceva de imanenta etc). Riscul este, desigur, caderea in ridicol, concluzii exagerate etc. Deocamdata merge !
Ma gandeam la ce-mi spuneau parintii despre Piturca senior in materie de performante de joc (eu nu l-am prins), si anume detinerea monopolului (dintre toti fottbalistii trecuti, prezenti si viitori) pe imbogatirea DEXului. Cine nu stie oare ce cuvant (verb) a dat Piturca limbii romane ? Eu unul i-as dori juniorului evitarea stilului halucinant de a rata al tatalui sau, care ‘piturca’ in asa hal minge aia ca ramaneau pina si adversarii blocati in teren. Cu partea de faulturi ma abtin de la comentarii, ca nu cunosc.
Multe succesuri in continuare (apropo de inovatii ale limbii natale) !

cornelius serghie  •  26 august 2008, 20:33

Multumesc Tolontan ca ai blocat toate blogurile.Nu aici peste fotbal am vrut sa scriu despre gimnastica dar doar aici m-ai lasat tu.Sper ca ma lasi si nu ma stergi de aici.Sper ca nu faceti voi presa scandal ca in cazul demiterii Belu-Bitang.De ce nu il urecheati pe Bela Karoly?

xxx  •  26 august 2008, 20:57

il urasc pe piti SR din toata inima, dar alex a pare un baiat mult mai ok, aseara a dat dovada de caracter, n-am vazut un jucator care sa se comporte asa pana acum.

nea gheorghe  •  26 august 2008, 21:00

lovitura pe care tocmai i-ati aplicat-o lui piturca jr este tot pe la spate, pt ca il atacati prin relatia lui cu piturca sr.

lovitura pe care tocmai i-ati aplicat-o lui piturca jr este cel putin la fel de dura ca gestul pe care il criticati.

acest articol denota iresponsabilitate: credeti ca puteti scrie orice, ca doar nu rupeti picoare, nu? cu toate astea, dupa cum va percep, cred ca ati rupt in meseria dvs de jurnalist mult mai multe picioare decat piturca jr in cariera lui de fotbalist. dumneavoastra pe cine vreti sa depasiti?

PAUL BADEA  •  26 august 2008, 21:07

pitzi junior este o copie mai putin talentata si mult mai comoda a tatalui sau. nu cred insa ca a faultat cu intentie, nici interventia nu a fost dura. dublu ghinion…

mircea  •  26 august 2008, 21:18

sincer sunt alti jucatori mai buni ca piturca junior sincer cred ca a fost ajutat de tatal sau normal pusti adevarati din centre de juniori dupa ce isi gata junioratul raman fara echipe ajung doar aceei care dau spaga si de aceea sa ajuns sa nu mai avem fotbalisti care sa vina din urma pana acum a fost dobrin,hagi,mutu iar din urma nu se vede nimeni adica prezent dar ce sa mai vb din moment ce avem si arbitri hoti cum ar fii coltescu si multi altii la medias sa vazut clar ca lumina zilei ca a tras pentru cineva daca nici acum nu este dat din arbitraj dupa asemenea magarii atunci ma scuzati dar atunci cei din conducere sunt niste imputiti

alamicu  •  26 august 2008, 21:20

Domnule Tolontan, va grabiti ca de fiecare data in a trage concluzii doar pentru a va creste tirajul.Din tantar faceti armasar.Este un fault de joc, se vede foarte clar ca l-a agatat cu piciorul de sprijin.Daca ati iesi sa jucati fotbal si pe teren si nu ati sta numai in redactie si ati incerca sa va faultati in asa maniera un adeversar 100%nu veti reusi.Puneti paie pe foc cand nu este cazul.Prin aceste articole nu faceti decat sa agravati situatia lui Piturca Jr.Din cele 35 de comentarii dinaintea mea 80% spun ca a fost involuntar, cum sa spui cu imaginea in fata ca a fost voit.Pentru ca va respect munca si pe alocuri vi-o inteleg imi permit sa va spun ca si cititor ca acest articol este de toata rusinea din partea dumneavoastra.

ozzy  •  26 august 2008, 21:49

Pe marginea unui asemenea subiect (sau altfel spus: in Romania, la marginea santului dintre educatie si fanatism) este tentant sa scrii, dar nici macar cuvintelor nu le gasesti rostul…
Ai dreptate, Catalin. Din pacate, perfecta dreptate.
Asemenea gesturi criminale te marcheaza definitiv si nici macar atunci cand antrenorul Stelei ajungi si lupti pentru UCL de cosmar nu poti scapa!

nea noni  •  26 august 2008, 21:53

nene ….eu nu il suport pe Piti ‘al batrin,Alex nu are stofa de atacant,dar daca ai jucat fotbal la un nivel cit de mic,daca te uiti atent la faza Alexandru a lasat cam mult piciorul lui peste picorul adversarului,iar daca te mai uiti putin idiotul ala si vede ca fundasul avea piciorul pe gazon..deci stie sigur ca il face „pe la spate”……deci in concluzie a vrut sa al „arda” bine si chiar a reusit…
bravo Alexandru..ai invatat ceva si tu in viatza…cum sa nenorocesti un alt posibil coleg…FELICITARI

alexandru  •  26 august 2008, 22:44

si lacatus i-a rupt piciorul lui ardeleanu dar cu foarte mare intentie daca ai vazut meciul ala !dar baiatu’ asta saracu chiar n-a vrut dar i-a prins piciorul din greseala!gata lasa copilu’ tolontane ca incepuse si el sa mai joace fotbal sa mai dea goluri.
alinush ai jucat si tu fotbal taticule in viata ta?

alexandru  •  26 august 2008, 22:47

bai zagna ce fault grosolan a facut alex piturca bai nene esti nebun?pai tu ai vazut cu a faultat ropotan la derby?ala da fault grosolan

Bogdan  •  26 august 2008, 23:09

Cred ca un articol despre Kaiac (interlopul de la Craiova) ar aduce mai multa animatie.
Cam putina activitate pe aici. Probabil si din cauza subtirimii articolului.

Pana la urma, un faul de joc, care s-a soldat cu un accident nefericit. Ambii jucatorii au fost ghinionisti. Piturca, pentru ca se afla intr-un moment bun al sau, iar jucatorul pitestean pentru ca s-a accidentat.

Dar de aici si pana la subiectul articolului, e cale lunga …

Cristi  •  27 august 2008, 0:16

Ce imprudenta? Fault grosolan, din spate, intr-o situatie in care nu mai avea cum sa ajunga la minge. Poate a fost putin nervos Piturca jr. ca dupa ce a avut prim-planul la acea faza, mingea i-a fost luata de baiatul acela de 18 ani. Dar asta e circumstanta agravanta, nu atenuanta…

Stefan  •  27 august 2008, 0:37

Stimate domnule Tolontan,ma uit si nu-mi vine sa cred..jumatate din articolele postate pe site sunt cu sau despre Gigi Becali! Se impune.dupa parerea mea,o intrebare:asta e valoarea colectivului Gazetei Sporturilor? Trist dar adevarat!P.S.Sunteti constient,cred eu,ca un om ca Becali va dispretuieste profund din varful sacilor de bani pe care s-a cocotat avand certitudinea ca banii pot cumpara nu numai avioane ci si oameni..P.S.2Sper sa nu-mi raspundeti cu sablonul „are priza la cititori”,va asigur ca suporterii Stelei ca si restul populatiei l-ar uita repede daca nu l-ati promova atat!

xfg  •  27 august 2008, 0:59

a cazut ala rau. nici macar nu l-a lovit.
i-a prins picioru si a cazut rau celalalt.

Catalin Ionescu  •  27 august 2008, 1:02

gata cu sportul? am trecut la … fotbal? o sa ma plictisesc pana in 2010 …

Mitica  •  27 august 2008, 1:07

Dragii mei „comentatori”! Domnul Tolontan cred ca nu are nimic cu ala de la Nationala. Ala i-a dat lectii, lectii de barbut lu’ fi-su. Fotbal il invata altii.
Asa ca nu va mai luati de Domnul Tolontan. Nu el merita dispretul.***

BOGDAN 2  •  27 august 2008, 1:23

CE FEL DE OM E ASTA… CUM PLEACA DE LA LOCUL FAPTEI CA UN UCIGAS PROFESIONIST…NUMAI AM CUVINTE.
FELICITARI SENIORULUI!

hola  •  27 august 2008, 3:29

D-nul Tolontan,chiar incepi sa imi placi…scrii f bine,intotdeauna cauti ceva „negativ”(toata stima),intr-adevar este o tristete(putea ajunge nr.1 in fotbalul romanesc – ti-ar putea „pe buna dreptate” spune Nea Ion din fundu crismii…),dar fi realist:ai jucat vreodata fotbal in curtea scolii!?…

hola  •  27 august 2008, 3:47

Acelasi „hola”:Va rog fiti mai receptibil la anumite doleante;special anumiti scriitori va reneaga „titlul” de analist sportiv (vb ardeleanului – „nici un bai!”)…CONTINUATZI ASA!!!

wanted  •  27 august 2008, 3:48

te apreciez ca ziarist,dar ai facut de data asta un articol de **** ,Piturca jr a jucat faza barbateste,nici urma de intentie,e clar ca cineva pluseaza la bunastarea ta financiara pt a lovii in anumiti „X si Y”

hola  •  27 august 2008, 3:59

am uitat…sunt de 8 ani plecat din romania si va urmaresc cu mai mult entuizasm(F SINCER),in tara nu v-am dat atita importanta…sigur de vina e Nea ion(vezi primul art )!NUMAI BINE si SANATATWE MAXIMA – OCTAVIAN

bogdan-m  •  27 august 2008, 8:24

Si eu sunt de parere ca a fost un accident nefericit. De fapt Carstoiu a avut fractura de peroneu la un picior care nu a fost aracat direct. Pur si simplu a avut ghinion si piciorul sau a fost putin prins in pamant si torsionat de picioarele lui Piturca.
Nu am vazut nici un fel de intentie la Piturca de a provoca accidentarea adversarului.
Vad ca nu se scrie nimic de clavicula rupta a lui Wobay. Era interesant de vazut daca a fost sau nu intentie si cine l-a faultat. In plus, daca Piturca a luat „rosu” la faza cu pricina, nu tin minte ca vreun jucator al Farului sa fi luat un cartonas la accidentarea lui Wobay.
Dar cum tatal celui care l-a lovit pe Wobay nu este selectionerul Romaniei, probabil ca nici nu exista prea mare interes de a mediatiza cazul…

bogdan  •  27 august 2008, 9:10

Domnule Tolontan,
E usor sa critici si sa emiti „judecati de valoare” ( asta facem mai toti care scriem pe aici).
Mi se pare un articol cel putin malitios.
Intr-un sport care presupune un contact direct cu adversarul astfel de nenorociri se intampla. E pacat de baiatul ala de la pitesti ( sper sa-si revina cat mai repede ) dar a-l acuza pe piturca jr. de rea intentie mi se pare cam mult. Am vazut faultul si chiar a fost o intamplare nefericita.
Iar Piturca tatal nu faulta pentru ca nu facea deloc faza de aparare; statea in fata portii si primea mingi pe tava de la coechipieri. Bineinteles ca avea si el un merit foarte mare prin faptul ca stia sa marcheze. Nu contest.
Nu stiu daca piturca jr. va avea o cariera extraordinara sau nu dar stiu ca un articol ca al dumneavoastra este ca un atac pe la spate cu talpa inainte ( daca-mi permite-ti exprimarea). Si mai grav…este intentionat.

sandu c  •  27 august 2008, 9:11

Dl. Catalin, iti citesc mereu articolele in speranta ca poate vei scrie (vreodata) ceva de substanta! Cred ca-mi pierd timpul! Invata si dumneata de la „nea OVI”!
PS Sunt de acord cu ce scrie la pct. 38!!

BABILONUL IMOBILIAR  •  27 august 2008, 9:22

E un moment trist, pentru oricine, chiar si pentru ziaristi, nu?
Si pentru baiatul asta al Argesului, aflat la inceput de cariera, cat si pentru baiatul lui Piturca.
Insanatosire grabnica lui Carstoiu si…mai mare prudenta (atentie) pentru Piturca jr.

somnu  •  27 august 2008, 9:47

eu zic ca nu a avut nici o intentie. a fost o intamplare. sa treaca peste si sa joace fotbal. ca tatal sau nu o sa ajunga niciodata.

cePanaMea.ro » Blog Archive » Pe scurt…Pe scurt…Pe scurt  •  27 august 2008, 9:52

[…] Pe blogul sau, Catalin Tolontan face o scurta radiografie a doua destine: Victor Piturca si Alexandru Piturca! Tata si fiu, fiecare cu drumul sau, cu un plus, evident, pentru cel ce este selectionerul nationalei Romaniei! (Gazeta Sporturilor) […]

varu’  •  27 august 2008, 10:21

nu sunt de acord cu multi de aici. a intrat la intimidare si total necumpatat. nu il mai aparati….nu are nici o treaba cu tacsu …si astea nu sunt lucruri care pur si simplu se intampla pe terenul de fotbal…daca nu vrei sa dai, nu dai frate …nici un jucator un vrea sa pateasca asa ceva. ar trebui pedepsiti mai tare astia..este SPORT ! nu bataie !

alk  •  27 august 2008, 10:49

Alexandru Piturca e bolnav cu capul. Uitati-va ca inainte de faultul cu pricina il mai faulteaza dur si pe un alt adversar. Eu l-as suspenda pe trei etape cel putin sa se linisteasca borsul din capatina lui. Rusine ba mucosule!

Draga Tolo, tocmai am aflat cum ne-ai dezinformat in legatura cu declaratia lui Bela Karoly la adresa exercitiului Sandrei Izbasa. Te credeam un om serios nu un dezinformator. Plus ca mai si cenzurezi comentariilor oamenilor care te trageau de minecutze ca ai gresit.

lord belial  •  27 august 2008, 10:49

bine zis, cel de la 74

Oaie  •  27 august 2008, 10:52

mie mi se pare, din ce vad, ca nu a intrat sa loveasca, ci a incercat sa recupereze mingea.

sigur, a intrat imprudent si nu mai avea sanse sa ajunga mingea, dar se vede ca piciorul drept, cel cu care ataca, nici macar nu il atinge pe adversar.

piciorul stang ramane strans, si acolo s-a produs accidentarea si ghinionul: a prins piciorul adversarului intre teren si piciorul stang.

Prin urmare nu cred ca a fost intentie, nici macar de fault.

corneliu popa  •  27 august 2008, 11:18

Nu ma intereseaza ca este fiul lui Piturca!! Este un jucator de fotbal si din inertie l=a faultat grosolon pe acest pusti!! Este cumva ruda cu dl Cristoiu de la Antena? Pai acelasi fault a fost si la Iasi la jucatorul Stelei si nu s-a mai oparit nimeni!1 Fault de joc, ieseanu n-a vrut sa-l accidenteze, bla-bla si gata! Stiu o sa ziceti ca una este sa fie rupt peroneul si alta este sa ia entorsa si sa nu joci in CL pentru care te-ai pregatit o vara! Important este ca sportul rege a devenit din ce in ce mai dur si decat rugbiul si decat hadbalul!! Sportivii nu stiu sa se respecte!! Ei cu cu picioarele isi castiga existenta si ar trebui sa stie cum sa nu faulteze! Are viteza, m-a depasit, renunt la un fault grosolan, mai bine il trag de tricou!! Numai ca Regulamentul nu este in acest spirit!! Nu ar trebui dat cartonas galben pentru o tinere de tricou, ci pentru repetate tineri de tricou!! Insanatosire grabnica nepotului domnului Cristoiu, iar Alexandru si-a tras singur concluziile pe ce drum trbuie sa apuce sa nu-l mai dadacim noi numai ca este fiul antrenorului nationalei, iar pe pusti pentru ca este nepotul ciuva!! Cand s-a accidentat Ochi Rosii nu s-a mai lamentat nimeni si nici nu stiu cum il chema pe cel care l-a „rupt”!1 De ce oare?

andy  •  27 august 2008, 11:20

Mai tolo, uita-te mai bine la reluare, omul nicidecum nu a vrut sa faulteze asa de dur. A fost un faul de joc, e drept ca atacul a fost din spate, dar sunt multe asemenea faulturi intr-un meci de fotbal, majoritatea nu se soldeaza cu asa ceva………..aici a fost vorba si de putin ghinion.
Nu trebuie acuma sa sara toata lumea pe piturca, s-a vazut clar ca nu exista intentie, se poate intampla oricui. Nu sunt un fan al lui piturca, dar daca se vede ca omul nu a vrut, atunci de ce sa i sari in cap?

Wili  •  27 august 2008, 11:31

Nu este nicio legatura intre cei doi Piturca in plan fotbalistic.
Fiul selectionerului joaca la echipa unde antreneaza „varu’ lu’ tata”, spre deosebire de tatal sau, care a ramas totusi in memoria tuturor, facand parte din marea echipa a Stelei de la mijlocul anilor ’80.
Valoarea lui Alexandru este zero, iar acest fault grosolan ar trebui sa il tina pe bara macar cat timp se recupereaza jucatorul accidentat.

Cătălin Tolontan  •  27 august 2008, 12:00

alk: „am dezinformat in legatura cu declaratia lui karoly”. afirmatia ta este tipica pentru cei care sint siguri pe ei fara sa aiba date. Dar, daca vorbesc tare, au impresia ca au si dreptate. Declaratiile lui Nicolae Forminte au avut loc in fata a 15 jurnalisti, nu doar intr-o discutie cu mine. Antrenorul roman era suparat pt k Karoly declarase ca:
– sportivele din Ro sint grase
– ca exercitiul Sabdrei a fost supraevaluat de arbitre
– sistemul Ro nu e performant
Toate aceste lucruri, repet ca sa intelegi exact, asta in cazul in care avem acelasi tip de logica formala, CA FORMINTE A DECLARAT ACESTE LUCRURI si eu le-am publicat cu acuratete

alk  •  27 august 2008, 12:12

Cataline, am sa citez exact din articolul de pe gsp:

http://www.gsp.ro/stire/nicolae-forminte-antrenorul-coordonator-al-lotului-olimpic-il-ataca-dur-pe-span-class-marcat-bela-span-span-class-marcat-karoly-span-92992.html

„- Bela Karoly a spus despre nota Sandrei Izbaşa, din finala de la sol, că e prea mare.
– Da?!!! Dar cine e Bela Karoly?

Draga Catalin, eu nu vorbeam de declaratia lui Forminte. Eu vorbeam de declaratia lui Karoly (inexistenta de altfel) pe care i-ati servit-o lui Forminte, de aici pornnd tot circul.
Repet, i-ati redat lui Forminte o declaratie inexistenta a antrenorului Karoly. Asta nu e dezinformare?

alk  •  27 august 2008, 12:14

C atitea scuze ii gasiti lui Piturca jr? Eu zic sa-l premiati mai bine. A avut citeva jcuri bune, presa l-a ridicat in slavi si acum isi da in petec. Tipic.

Cătălin Tolontan  •  27 august 2008, 12:23

alk: declaratia lui karoly aparuse in prosport cu o zi inainte, chiar in ziua in care avea loc discutia cu forminte. Forminte o cunostea, stia ca e reala, ea se corobora si cu alte declaratii mai vechi ale lui karoly care l-au enervat. De aceea a si dorit sa iasa la atac.

GFM  •  27 august 2008, 12:26

Stimabile,
Ma tem ca descoperim „chintesenta” morala a ziaristului Tolontan in raspunsul dat lui Ionutz.
Sa fi ajuns tanarul talentat care promitea sa-i calce pe urme marelui Ioan Chirila la o suficenta „patriarhala” care ii da dreptul de a stropsi dispretuitor pe cei care au alte pareri?
Sa ne facem(astia care inca te mai citim) ca nu vedem ca ziaristii din prim plan au ales esecul moral si compromisurile binefacatoare material?
De unde atata virulenta fata de cititori?
De ce nu-ti canalizezi energia pe campanii de presa aducatoare de schimbari?
Se pare ca ai renuntat la respect in favoarea alunecoaselor articole comandate de necesitatile de moment ale trusturilor patron sau ale unor binefacatori.
Decat sa te gandesti la drumul fiului Alex Piturca, mai bine fa un gest de barbatie profesionala si acorda o nota prestatiilor tale din ultima vreme.
***

alk  •  27 august 2008, 12:48

Multumesc pentru raspuns.

kiki13  •  27 august 2008, 12:57

Nu il crucificati pe Piturca jr. Nu cred ca a avut intentia de a-l rupe pe Carstoiu. Cred ca acest moment a venit tocmai din inversunarea cu care joaca pt a-si depasi tatal. E greu sa ajung la nivelul lui, dar are dreptul sa incerce… Si inca ceva, amintitiva ca au fost jucatori mult mai mari care si-au rupt adversarii, cu sau fara intentie (ex: Regele Hagi la ultima sa aparitie la nationala cand ia rupt piciorul lui Conte) Asa ca nu va mai grabiti sa dati cu pietre in Piturca jr, doar pt ca e fiul tatalui sau. A gresit, isi va primi pedeapsa, si atat…

G. F.  •  27 august 2008, 13:02

unde dai si unde crapa! de fapt domnul tolontan nu are nimic cu fiul, voia doar sa-l mai laude putin pe tata. intrebarea e: are pe cine lauda, in familia fotbalistica piturca? merita efortul? sa fii ziarist de sport/fotbal, sa vezi dezastrul conceptual si stilistic de la euro 08 si sa nu-i ceri in fiecare zi demisia lui piturca, inseamna ratare profesionala. faptul de a-l mai lauda pe bretonatul ofticos, plecand de la o intamplare tragica in esenta ei, e dovada ratarii absolute a ziaristului tolontan. nu sunt un specialist si sunt subiectiv.

psycho  •  27 august 2008, 13:35

sub aspectul acuzarii lui piturca junior si al laudelor aduse tatalui de fapt nenea tolo il ataca pe piturca. este bine stiuta adversitatea celor de la gsp pt piturca. bineinteles ca vorbele sunt mestesugite si ating subconstientul dar! tolo nui poti pacali pe toti

aciduzzu  •  27 august 2008, 13:52

@ GF:

pai cam are pe cine lauda, ca daca stau bine sa ma gandesc Piturca a fost cam cel mai mare fotbalist al stelei din toate timpurile, a fost omul care a dus pe steaua in finala de la sevilia dupa niste evolutii extraordinare si cam toata cariera lui a fost cel mai tare atacant si golgeter din echipa.
Daca il iei ca antrenor si aici e printre cei mai tari, a reusit niste calificari cu echipa nationala la care nimeni nu spera. Bine, nu e el cel mai tare antrenor roman din istorie, asta e clar pentru toata lumea, dar la momentul actual e evident ca e printre primii 3-4 antrenori romani in activitate.

mieusa  •  27 august 2008, 14:03

Imprudenta 99%, duritate 1%.

G. F.  •  27 august 2008, 14:30

pentru aciduzzu: dragul meu, antrenorii mari sunt cei care obtin rezultate la turnee finale, nu aceia care obtin calificari! aceia care castiga turnee, nu obstructionistii de rezultate nule. crezi ca va mai sti vreun european cine a calificat Romanaia la euro? sa fim seriosi! eu voi tine minte reprosurile jucatorilor, strigatele lor disperate de a-i lasa antrenorul sa jocce fotbal. un antrenor obstructionist precum piturca le dauneaza si jucatorilor talentati. la turneele finale vreau spectacol, vreau goluri si faze memorabile, nu egaluri smulse unor echipe cazute sau care joaca-ntr-un picior. piturca era cel mai inestetic fotbalist de la steaua si in oricare alta echipa ar fi fost un anonim.norocul sau a fost steaua si coeziunea formidabila a acelei echipe.

cornelius serghie  •  27 august 2008, 14:56

Sper sa nu-mi stergeti acest comentariu,d-le Tolontan!
Nu e rusinos ce vrea sa faca Bala?
Bela Karoly a declarat pentru presa din SUA, intr- emisiune televizata, ca Nadia Comaneci nu avea in anul 1976 varsta regulamentara pentru a lua medalia de aur la Montreal.
“Nadia avea 13 ani si jumatate”, a spus Karoly.
La Olimpiada de la Montreal, Nadia Comaneci a luat prima nota de 10 din istoria gimnasticii. Varsta minima pentru a lua medalia era de 14 ani.
Oficial, Nadia Comaneci este nascuta in anul 1961, asadar, conform actelor, la acel moment trebuia sa aiba peste 14 ani.
Sursa:Onlinesport
http://www.onlinesport.ro/stiri/sporturi/gimnastica/37166/bela-karoly-anuleaza-10-le-nadiei.htm

Comentariile sunt închise.