Din nou Rădoi

Personalităţile incomodează dar sînt cele care fac diferenţa

luni, 1 septembrie 2008, 9:46

Personalităţile incomodează dar sînt cele care fac diferenţa

Poate le-aţi ascultat, dar n-aţi urmărit în dezvoltarea lor declaraţiile lui Rădoi. „Acum clubul s-a îmbogăţit, trebuie să simţim şi noi!”, a spus după intrarea în grupele Ligii. E prima oară cînd vorbeşte despre bani. Alta. „Am o vîrstă, o familie, vreau categoric să plec!”.

Cît va mai dura pînă cînd el va fi încolţit de către patron? Pînă la urmă, aproape toţi, de la Dică la Protasov şi de la Adi Ilie la Hagi sau MM, au plecat pentru că şeful Stelei nu suportă să fie contrazis. „Pe banii mei”, cum zice el. Ce eroare! Să ne întoarcem puţin în timp. Fiecare faptă memorabilă de la Olimpiadă, succes sau eşec, este legată de un cuvînt cheie: personalitate. Judoka Alina Dumitru şi gimnasta Sandra Izbaşa sînt sportive care, atunci cînd au opinii diferite de ale antrenorilor, nu ezită să le comunice. „Ne simţim uneori ca Tom şi Jerry”, mărturisea recent, la TVR, Nicolae Forminte.

Scrimera Ana-Maria Brânză este un tumult distilat, maratonista Constantina Tomescu nu doar că s-a certat, dar a şi divorţat de antrenor, pentru a rămîne însă împreună ca să pregătească uriaşa victorie de la Beijing şi exemplele pot continua la nesfîrşit.

În sport, nimic remarcabil nu se poate face fără personalitate. Relaţiile dificile pe lanţul conducător – antrenor – jucător dau migrene, dar garantează o stare de performanţă imposibil de atins cu soldăţeii de plumb.

Comentarii (54)Adaugă comentariu

alex  •  1 septembrie 2008, 22:05

Tolo imi spui si mie cu ce echipa ti sau ai tinut? ***

john  •  1 septembrie 2008, 22:07

doamneee…daca si Radoi s-a saturat, atunci chiar nu mai este nimic de spus . NU MAI COMENTATI . AM SPUS TOTUL

[D] [S] [N]  •  1 septembrie 2008, 22:08

Mi’e greu sa cred ca exista vreun domeniu de activitate in care se pot obtine performante cu oameni lipsiti de personalitate; este aproape imposibil sa fii competitiv in asemenea conditii.

GentleGiant  •  1 septembrie 2008, 22:11

John, iarta-ne ca existam, atita!

dany  •  1 septembrie 2008, 22:13

poate ai dreptate dar uite cate medalii avem noi:8 iar China cu „soldateii de plumb” a luat 100 din care 51 de aur

Ginola  •  1 septembrie 2008, 22:14

Dle.Tolontan, probabil ca „soarecele” de Becali se va simti amenintat de „motanul” Radoi insa nu cred ca daca s- ar ajunge atta de departe, Radoi ar fi dispus sa renunte totusi la un salariu sigur, cel putin pana cand nu se supara soarecele prea tare). E f. adevarat ca soarecele arobiceiul de a tara in mocirla cu nasii si finii (vezi Hagi) deci probabil la o adica o va face si cu Radoi. Poate de aici si dorinta lui Radoi sa plece pentru a nu mai fi nevoit sa suporte toate „toanele” nasului sau. Pt ca sper, Radoi este deranjat de faptul ca breasla lui este tarata in tot felul de mojicii marca Becali. M agndesc ca ar fi frumos ca asemenea lui Marica, si ceilalti jucatori sa reactioneze vi-a-vis de jignirile lui Becali fata de Mutu. O problema personala trebuie rezolvata departe de ochii lumii insa, din nou, revin la „cazul” Hgi si la toate lucrurile urate spuse de Becali la adresa lui Hagi.

foto nunta  •  1 septembrie 2008, 22:18

si nu merita si radoi sa joace in strainatate, totusi? are unde sa mai creasca acum??

ozzy  •  1 septembrie 2008, 22:24

Pare corect, dar nu am inteles care era mesajul articolului, domnule Tolontan?
Stiti foarte bine de ce Radoi isi poate permite un exces de ,,personalitate” in fata ciobanasului, nu?
Si atunci?! Care este ideea articolului?!
Nici Alina si nici Sandra nu sufla inaintea antrenorilor, fiti sigur!
Si atunci?
Toti marii nostri campioni au avut si au personalitate, Radoi de asemenea…
Radoi insa, are si tupeu! Ceea ce este cu totul altceva…
Care era ideea?!

pepeman  •  1 septembrie 2008, 22:25

Undeva ai gresit: Radoi, desi are personalitate, e totusi un soldatel de plumb.

simex  •  1 septembrie 2008, 22:26

Radoi s-a saturat de cand tot i-l vinde Becali!Dar voi jurnalistii de ce nu aveti curaj sa-l contrati pe Becali?Si inca ceva?

eddie the beast  •  1 septembrie 2008, 22:30

si chiar nu are importanta cu ce echipa tine un ziarist .Serios se face atita caz de simpatiile ziaristilor, dar de fapt ei nu sint suporteri deci nu cred ca ar trebui de fiecare data sa ii acuzam de diverse parti-priuri

CL  •  1 septembrie 2008, 22:31

N-am inteles rostul articolului.
…altfel decat ca pe inca o stramba strecurata in lotul Stelei…
Probabil nea’ Georgica, cumatrul lui Tata Felix, a intrat un pic la idei dupa ultima gherla trasa de alde Peseiro si a sunat pe firul scurt. Si rosu…

lord belial  •  1 septembrie 2008, 22:31

asa, si ai zis tu sa dezgropi declaratiile astea ca sa arati ce? radoi vrea mai multi bani, becacali o sa ii dea niste paminturi. si noi o sa marsaluim mai departe in campionat, si in cl. mai bine ati avea grija de bombele alea de stiri penale pe care le scapati pe site, pe care tot voi le retractati dupa 10 minute.
sinteti mai instabili.

m  •  2 septembrie 2008, 0:00

Probabil ca nu doar in sport…

Andu  •  2 septembrie 2008, 0:15

Sal la toata lumea. Unu la mana nu vad rostul acestui articol, mai ales ca ceea ce a declarat Radoi s-a petrecut acum cateva zile bune si deja e expirat subiectul…(personal cred ca este patetic acest articol.)
… hai sa va propun o alta idee de contemplat… , ce ar fii fost Radoi(care il apreciez sincer ca jucator, dar care imi provoaca greata ca om), daca nu ar fii fost „finul” si nu i s-ar fii dat zeci de sanse dupa nenumeroasele accidentari pe care le-a suferit in timpul carierei la Steaua… probabil un alt jucator mediocru sau poate nici nu ar mai fii jucat fotbal. Probabil s-a
„saturat” sa joace doar cand are chef si sa isi primeasca contractul si primele la zi indiferent daca joaca sau nu , probabil e mai tentat sa faca tusa pe la vre-o echipa cu „nume”. Atunci imi permit sa intreb si eu retoric… „se poate numii acest om fara caracter SIMBOLUL STELEI” ? P.S A nu se intelege ca sunt vre-un fan al lui Becali… dar sincer il apreciez pt simplul fapt ca a facut „cel putin” cateva sute de milioane de euro..(indiferent cum le-o fii facut, noroc, tzepe, … idea e ca tot trebuie sa te duca capul bine de tot pt a putea face atatia bani).

alk  •  2 septembrie 2008, 0:33

Catalin, eu zic ca Radoi o face dinadins, mai s-o enerva Becali si l-o pofti pe usa afara. Exact ce-si doreste Radoi. A incercat saracu’ Mirel toate tertipurile: vorba buna, aluzii prin presa, cuvinte hotarite tot in presa, a vazut ca nu merge incearca acum sa razbata cu „armele” lui Becali.

requiem  •  2 septembrie 2008, 1:11

Articolul asta are aceeasi relevanta ca si cum ai scrie depre ‘incalzirea globala’. Cum ti-au zis cativa ‘interpreti de aberatii jurnalistice’ articolul nu-si are rostul iar citatele din Radoi sunt scose din context, sa-ti explic:

La intrebarea unui reporter adresata lui Radoi: ‘Ce parere ai despre primele de 150.000 de euro prommise de patron pentru o calioficare in liga’, Radoi a raspuns: ‘Acum clubul s-a imbogatit, trebuie sa simtim si noi’. Observati diferenta daca se pune citatul in context? Imensa.

In ce priveste declaratile lui Radoi ca ar vrea sa plece, acestea au venit dupa furtul comandat pe ruta Budapesta-Cluj-FRF-Groapa dupa meciul dinamo-STEAUA. Eu cred ca a fost o reactie normala, Radoi si-a dorit mult titlul si a simtil ca-l merita. Baietii de la Steaua si-au rupt pe teren reusind o revenire formidabile, la fiecare meci jucand ca la o finala de Champions League, in timp ce*cfr cand mai aduna cateva punctisoare o facea dupa ‘amicale’ si orori frf-iste. Eu nu stiu cati jucatori pot juca in asemenea conditii, sa muncesti si sa ti se ia trofeul si accesul direct in CL din mana in fata mass-mediei care aplauda si canta ostentativ cu accente unguresti.

Continuand ideea Radoi, acesta este foarte apreciat unde e, liderul singurului brand fotbalistic romanesc european, aportul sau la Steaua este decisiv, aprecierile suporterilor, dar cu astea vine si responsabilitatea si golul pe care-l lasa in spate daca decide sa plece. Pana una alta el e liderul uneia din primele 32 echipe, unul din jucatorii emblematici din istoria Stelei, pilda de urmat de alti fotbalisti tineri, cum pot deveni jucatori world-class si la o echipa romaneasca, iar veniturile financiare sunt decente, salariu + prime, iar in conditilre in care Steaua va trece de grupe sunt convins ca se vor mari. Radoi nu trebuie sa plece, ci sa urmeze exemplul unor jucatori ca Baresi, Toti, Lacatus, mai mult decat fotbalisti, simboluri si iconuri pentru tinerii foitbalisti. El este prea stelist pentru a fi altceva.

Iar despre Becali, imi pare rau ca te mahnesc, dar EL E SEFUL si are dreptul de VETO. E un sef extrem de maleabil si intelegator daca ma intrebi pe mine si spre deosebire de ce sugerezi tu cu malitiozitatea caracteristica. Daca era la Steaua un sef mic si invidios ca tine, faceai targ anual din aceasta echipa. Lasa sa-l asculte pe Becali, ca stie omul cum se gestioneaza o ECHIPA sportiva aflata in primele 32 din lume si a bagat o groaza de banet si timp in acest fenomen si a obtinut performante corespunzatoare sau chiar mult peste buget, can vezi ce buget are o echipa ca Galatasaray.

Nu mai macaniti toata ziua cu Becali, nici cand da prime mari nu va convine, face VOODOO mai nou. Bine *** de mutu, care joaca pentru gloria Seriei A si a statului italian, si isi vine si nationala (selectioata sandu-lupescu ma rog) pentru a pune presiune pe negocierea unui salartiu mai bun. Vai de capul unora de restructurati mental.

TYLER DURDEN  •  2 septembrie 2008, 1:41

Vai de mine,”saracul Radoi”! 🙂 Dar pe cei care au plecat de la Steaua declarand ca Radoi e zbir in vestiar,sustinut NECONDITIONAT de NASHUL sau,i-ai auzit? Intre Radoi si Becali n-a fost niciodata e relatie fotbalist-patron.A fost una fin-nas.Iar daca Radoi crede ca la alte cluburi o sa i se intample sa fie sustinut la fel,greseste.

TYLER DURDEN  •  2 septembrie 2008, 1:47

@Andu:

Perfect de acord cu tine! „Simbolul” ne-a lasat cu ochii in soare de doua ori,exact atunci cand ar fi fost momentul sa-si arate muschii.Si inca ceva: pentru ca aveam 13 ani in 1986 si imi amintesc perfect echipa de atunci,mi-as dori ca simbolul Stelei sa fie un jucator de creatie,poate si de viteza,nu un distrugator de actiuni.In 1986,NIMENI nu s-ar fi gandi sa-l numeasca simbolul Stelei pe Bumbescu.Iar Radoi e un Bumbescu mult,mult mai mic,care a jucat la un nivel mult,mult mai mic.Pana acum.

Mosul  •  2 septembrie 2008, 2:21

Domnule Tolontan, intre personalitate si ceea ce citati din zisele lui Radoi e o diferenta uriasa. Radoi cere bani si inca intr-un stil de parca nu ar fi capitan de echipa si nu ar sti destule despre cheltuielile unui club. 150K euro pentru un meci e putin? Daca fac 9 puncte in LC si e cam 300K euro punctul, credeti ca nu le imparte Becali banii astia, cum a mai facut in trecut in LC? Radoi chiar crede ca la cluburile straine se arunca asa cu milioanele in jucatori? Pina la urma citi bani vor jucatorii la Steaua? Nu ar trebui sa aiba un simt al masurii, ca dupa ce primesc sute de mii de euro pe an ajunge Becali sa alerge cu valizele de bani, in risul tarii? Pai asta vrea Becali, daca nu ati inteles pina acum ce vrea sa zica el prin 2-0 la pauza: sa aiba o echipa care sa nu il mai sileasca sa umble la valize dupa ce cheltuieste milioane pe transferuri si salarii de vis. Daca a cere bani e semn de personalitate, uitati: ia dati-mi 10 milioane de euro, ca sa vedeti ce personalitate am eu. Radoi are personalitate, dar ea se manifesta altfel, dumneavoastra sunteti in confuzie.

Mosul  •  2 septembrie 2008, 2:49

Faptul ca sunt jucatori care vor sa plece de la Steaua ii face pe multi sa creada ca la Steaua ar fi un infern, dar sa observam ca agitatia asta este a jucatorilor romani. Asta pentru ca ei cred ca au cota mare si ca clubul ii impiedica sa se afirme si sa cistige pe masura valorii lor; ii mai stirnesc probabil si impresarii, care luindu-le procente din venit, au interesul sa-i trimita pe unde s-o cistiga mai bine. Dar sa ne uitam la strainii de la Steaua, care sunt trecuti deja prin Eldorado si care stiu ce stiu si care stau cumintei: Zapata, om de nationala si cu mult bun simt, nici nu se gindeste sa dea suta de mii de euro de la Steaua cit timp este bine vazut aici si are locul de munca stabil. Cam la fel si cu ceilalti. Thereau a blamat Steaua cind a plecat, dar in ultimul interviu pe care l-am citit isi amintea cu nostalgie ca la Steaua ii era mai bine si ca Steaua a avut rabdare cu el. Adica Becali! Elton, care a fost alungat cam pe nedrept, nu a facut nici el git prea mare.; si-a gasit loc la seici si joaca acolo. Singurele blamari adevarate pe care le-am vazut au fost ale celor doi portari -panarama, care stiau ca nu mai pupa ei bani ca la Steaua toata viata lor si au facut cit scandal au putut: pentru Carlos bagi mina pina la umar ca sa-l scoti din adincul ligilor, iar panarama ailalta a depus memoriu la FIFA si vrea Platini ca Steaua sa-i dea bani pe de-a moaca.Strainii din campionat, care stiu deja ce e pe aici, vor si ei la Steaua: uite, tocmai a venit unul de la CFR. Sa-si fi dorit raul? Tinerii jucatori vor si ei la Becali. Asa ca haideti sa judecam lucrurile mai asezat. La Steaua sunt conflicte interne datorita tantiemelor cind e vorba de transferuri: MM a fost manager bun, dar e clar ca a incercat sa-si puna bani deoparte pe linga ce-i dadea patronul. Dealtfel e si cu ciocul mai mic de cind merge pe la DNA acuzat cam de aceleasi practici la Galati. In transferul lui Goian s-a vazut ca a fost cearta de la cine incasa comisioane, desi despartirile au fost mai domnesti. Si pe la alte cluburi nu e situatia diferita, dar si certurile sunt mai pe tacute. In fotbal pute a bani si multi vor sa se lipeasca de ei.

gogutza  •  2 septembrie 2008, 3:42

felicitari… asa e si nu numai in sport.
Nu se poate vorbi de progres cu slugile… poate ca vor intelege si patronii lucrul asta

sorin  •  2 septembrie 2008, 3:45

Tolo,

Radoi este cel mai bun fotbalist; chiar mai bun decat Mutu si Radoi!

Are doua variante Gigi:
– fie ii face pe loc 1 milion de dolari salaraiul! pt ca merita!
– fie il lasa sa plece la o echipa mare pt ca un fotbalist ca el merita sa joace si in occident la o mare echipa!

Ce nea Gicu Dobrin nu facea fata la Real Madrid?!

Nosfer  •  2 septembrie 2008, 4:00

merita sa joace radoi la un club mare. cred ca chivu e mic copil pe langa ce face radoi 😉

Pit – anti-soldatel din Plumbuita  •  2 septembrie 2008, 5:51

Mda, ideea e corecta, fara personalitati – mai mult sau mai putin incomode – e greu sa atingi marea performanta.

Mi-asi permite sa adaug ca indivizii cu caracter puternic sunt capabili sa se adapteze rapid si reusesc sa se impuna fiind desemnati sau recunoscuti ca leaderi.
Leaderul desemnat sau „formal” e numit de patron.
Leaderul „de facto” se impune el insusi in fata colegilor fiind recunoscut ca atare.
Mirel cumuleaza in mod fericit aceste doua ipostaze : s-a impus el insusi in fata colegilor, fiind apoi recunoscut si de patron.
Pentru Gigel sau pentru Marius, Mirel e o mana cereasca; este un tip inteligent si istet in acelasi timp, capabil sa tina in frâu vestiarul cu o mâna de fier intr-o manusa de catifea. El stie sa asigure un climat propice performantei, dar si sa influenteze in stilul sau caracteristic bunul mers al lucrurilor intr-un angrenaj atat de complex ca o echipa de foot-ball cu un lot numeros, in care concurenta poate deveni un factor stimulativ dar si destabilizator in privinta relatiilor dintre cei care lupta pentru ocuparea unui post de titular.
Mirel are capacitatea sa transmita coechipierior mesajele conducerii tehnice sau ale patronului, interpretandu-le astfel incât colegii sai sa receptioneze esenta si sa actioneze intocmai. Radoi este mai mult decat un simplu capitan de echipa, el este si antrenor secund in teren si purtator de cuvant si leader de opinie.

Sunt convins ca Mirel este mult mai istet ca ***. Si sunt sigur ca are un ascendent considerabil asupra lui. Remarcati ca GB nu a reactionat vreo data in stilul caracteristic – mitocanesc vulgar – la declaratiile lui Mirel. Ci dimpotriva, a comentat cu prudenta declaratiile acestuia.
***

Cristina  •  2 septembrie 2008, 7:40

Buna idee! Becali nu se desparte cu una cu dou de Radoi, ca de aceea l-a tinut pana acum in chingi. Pe de alta parte, el chiar merita sa plece. A jucat mult la Steaua, s-a daruit, poate pleca ca sa se intoarca.
Radoi n-are tupeu decat pe teren, in rest Radoi are o personalitate puternica si este chiar ferm, dar ponderat in declaratiile publice.

ioan plischi  •  2 septembrie 2008, 8:15

un antrenor cu personalitate, pe linga valoare, evident, poate face performanta si cu soldatei de plumb. bela cumva?

papadiof  •  2 septembrie 2008, 8:51

DINAMO,fiind echipa mea,NU POT FI ACUZAT de partinire,insa MIREL RADOI A DUS in SPATE STEAUA,si SINCER MERITA SA PLECE!!!
ARE ceva din DINU,DUMITRU,SATMAREANU II,BOLONI si e NORMAL sa PLECE,doar acest INS necivilizat NU VREA,FIINDCA fara MIREL,steaua SE SCRIE fara MAJUSCULE…

Vasile Alexandrescu  •  2 septembrie 2008, 9:50

S-o luam in ordine:
– Protasov a plecat pentru ca a primit o oferta din Ucraina mai buna din punct de vedere finaciar si fiindca dorea sa fie mai aproape de familie.
– Dica a plecat tot pentru bani si ma bucur ca a facut-o.Cititi ce spune presa din peninsula despre „fenomenalul”Dica.Pentru Dica trebuie sa alerge altii sa-i creeze spatiu si timp.In fotbalul modern nu exista asa ceva.
– MM sa nu uitam cat a dat presa in el cat era la Steaua.Acum dintr-o data ca a plecat de la Steaua e mai bun.Cine stie ce a combinat MM si s-a suparat Gigi Becali!?
– Hagi sa ne uitam la meciul cu Bate Borisov si sa vedem ce confuzie era pe teren.Iar marele fotbalist Hagi ar mai trebui in primul rand sa lucreze la caracter.Sa nu uite cum la lucrat pe Piturca.In viata lucrurie se invart si se platesc.
– Iar despre Adi Ilie uni deja vorbesc ca anumiti jucatori pe care i-a adus nu ar avea ce sa caute la Steaua.
Iar dincolo de toate se nu uitam ca Steaua „pe banii lui Jiji” are cele mai bune performante la nivel de echipa de club pentru Romania si cele mai multe puncte aduse in clasamentele UEFA.
***

raptor  •  2 septembrie 2008, 10:35

cu tot respectul ptr. cei care pun botul ptr. radoi,gresiti grav…asta nu e fotbalist asa cum vreti voi sa credeti,de fapt cum vreti voi sa-l vedeti…daca ajunge la o echipa de calibru ,va face tusa ptr. ca valoarea lui reala e de 500.000-1.000.000 de euro,asta trasa de par…chiar sunteti orbi?daca avea macar jumatate din asa zisa valoare,inter il cumpara ,la banii ceruti de cioban dar valoarea lui este mult „umflata” ,la comanda ciobanului….mirel taica,nu vei juca niciodata la o echipa clasata mai sus de locul 6 in occident…afara se joaca fotbal,nu se arunca cu brichete sau cu valize cu lovele…traiasca nasu ca-l iubeste pe finu(sau pe fina,cine stie?)…

Hoho  •  2 septembrie 2008, 11:00

Si eu sunt de-acord cu raptor..radoi nu este un jucator asa bun cum se zice.Intr-adevar e iubit si apreciat dar nu e cel mai bun.In 1 rand nu e profesionist,daca era nu isi dorea sa plece de la clubul la care a crescut(ex. Maldini la Milan,Terry la Chelsea,Puyol la Barca),acestia sunt jucatori crescuti la echipa lor de club si care nu ar fi dat nimic in lume pt echipa lor.Radoi e doar un alt jucator care vrea sa plece,ghinionul lui fiind ca nu e destul de bun cum il lauda Becali si nu il vrea nimeni.

arnad  •  2 septembrie 2008, 11:31

RADOI PENTRU TOT CE A AFACUT PENTRU STEAUA MERITA SA FIE LASAT SA PLECE …RADOI ESTE UN JUCATOR MULT PREA VALOROS IN ANSAMBLU LUI PENTRU LIGA 1 SI PENTRU STEAUA …ESTE UN JUCATOR DE TOP SI AR TREBUIE MACAR 1 SAU 2 SA JOACE LA O ECHIPA DE TOP IN EUROPA SI DUPA ACEEA PE LA 30-31 DE ANI SA SE INTOARCA LA STEAUA SI SA ISI TERMINE CARIERA….CU STIMA PENTRU RADOI UN ADEVARAT STELIST

stef  •  2 septembrie 2008, 12:19

Cum sa plece Radoi? Hai sa dam toti jucatorii de valoare de la Steaua si aducem niste mercenari pe care sa-i folosim cat avem nevoie dupa care ii aruncam, aducem altii…asa va convine? Daca ar fi Becali mare stelist ar mari si el salariile jucatorilor ca cele din liga campionilor si ar aduce jucatori de 10-15 milioane nu de 250.000 de euro, tot se lauda ca a facut 30 de milioane din 2 participari in grupele ligii campionilor. ****

edis  •  2 septembrie 2008, 12:25

AUZI TATA mai slabestene cu Radoi asta cine***??? a jucat la vr-o mare echipa?!?! A dat cu stangul in dreptul la ROSENBoRG SAU DE BOROW NU MAI ZIC
CICA MARE PERFORMANTZA!!! Sa rada Europa de tine de 6 ori , adica in ce sport din lumea asta locu 30-32 intr-o competitie e o mare performantza???
****

IN rest tot respectul pt felul in care scrietzi!

eueu  •  2 septembrie 2008, 12:38

Sper sa se transfere data asta in strainatate ca ne-ati impuiat capul cu el. Radoi in sus, Radoi in jos. Parca ar fi centrul universului. Noi toti ceilalti gravitam in jurul lui. Nu e asa mare pe cum tot incercati sa-l faceti. daca raportam calitatile fotbalistice (nu cele pugilistice…aici e as) la varsta pe care o are, este la un nivel scazut. Uitati-va si voi pe afara si veti vedea fundasi sau mijlocasi defensivi (fara a fi nume mari) cu mult mai multe calitati decat are finu’. daca il pui fundas tremuri cu el la jocul aerian (vezi meciul cu Galata tur…golul 2), daca il pui la mijloc ori e facut magarus, ori la constructie e nul (vezi ultimul meci la nationala).
Gata. Ajunge cu el. mai sunt si altii, mult mai buni, dar au dezavantajul ca nu au statul de fin al celui mai „bun dintre romani”.
E un juctaor de fotbal (fotbalisti sunt altii) normal care a clacat in meciurile decisive (Dinamo 2004, Grigorie gol de langa el, Rapid 2004-gol Nicolae, nationala-norvegia 0-1-doarme la golul lui iversen, Dinamo 2007 2-4-umilit de niculescu, Dinamo 2008-facut praf de bratu, rosenborg -vinovat la toate cele 3 goluri, boro, bate borisov, al doilea gol din cauza lui, galatat tur-al doilea gol e al lui etc).
Este o personalitate puternica, are determinare, ***, dar calitati fotbalistice are putine.

cristian  •  2 septembrie 2008, 13:13

Radoi este un produs marca jiji. daca pleca si el in strainatate se intorcea preacum ogararu, mitea, tamas . . . mari fotbalisti. . . afara este alta mentalitate pe care noi inca nu o intelegem.

narcis  •  2 septembrie 2008, 13:31

terminati cu criticile asupra lui radoi pt ca este simbolul stelei dupa lacatus. uitati-va mai mult la meciuri si dupa aia sa il criticati.si este normal sa isi doreasca sa plece ,si lacatus a plecat la fiorentina si a fost si este la fel de iubit de suporteri.

RAMNICEANUL  •  2 septembrie 2008, 13:44

RADOI ESTE ATAT SIMBOLUL STELEI DIN ULTIMII ANI, DAR SI PURTATORUL DE CUVANMT AL JUCATORILOR, EL ESTE „VOCEA VESTIARULUI DIN GHENCEA”. SUNT SIGUR CA GIGI BECALI NU SE VA SUPARA PENTRU OPINIA LUI TRANSANTA, INAINTE DE TOATE MIREL ESTE FEBLETEA LUI GIGI BECALI. VA TINE CONT DE PAREREA FINULUI RADOI PTR CA FARA MIREL STEAUA ESTE LA 60% DIN POTENTIAL. ARE ACEST OLTENAS IN EL CEVA DIN DARZENIA STRABUNILOR NOSTRI DACI. SI ASTA NU MA FACE DECAT MANDRU CA STELIST SI ROMAN. BRAVO MIREL!

torinezu  •  2 septembrie 2008, 13:51

Domnule Tolontan eu cred ca Radoi este cel mai complet fotbalist din liga 1. Are caracter,ceea ce multi fostbalisti de la noi nu au.Rezultatele Stelei se datoreaza in mare parte acestui jucator ambitios.Radoi a fost si este antrenorul din teren,dar s-a cam saturat de Gigi si sunt sigur ca maine ar pleca la orice echipa din europa daca ar fi lasat.E normal sa te gandesti la bani,mai ales atunci cand meriti mai mult.Fotbalul romanesc,de fapt liga 1, are nevoie de mai multi Radoi nu de fii risipitori care nu au facut fata in europa…..mitea,ogararu…

cipi  •  2 septembrie 2008, 14:46

de ce nu o avut personalitate radoi in GIULESTI UNDE A PARASIT CA UN LAS TERENUL DE JOC
nu inteleg cataline de ce tot o tii cu radoi, daca avea personalitate pleca la o echipa mare
A PLECAT SAPUNARU LA FC PORTO, AU PLECAT ALTII…
EL S-A MULTUMIT CU PUTIN, ASA E IN VIATA ….
DACA E „ADEVARAT” SA PLECE LA O ECHIPA MARE..

stelea emk  •  2 septembrie 2008, 15:03

radoi asta chiar e fotbalist mare,ar putea juca la orice echipa mare din europa. nea jiji il tine la steaua pt k steaua fara el ar fi la 70 % din potential,si mai e si faza cu salariu… radoi castica mai mult decat e pe hartie da’ il tine acolo cu o suma care cik e oficiala k sa nu se ridice altii cu pretentii,radoi e simbolu echipei si trebuie sa castige cei mai multi bani(semedo sau ogararu nu pot sa castige mai mult k el,nu pot sa ceara mai mult k vine nea jiji si le zice: pai cum ba,hahalerelor?!!!..voi vreti bani mai multi ca finu meu radoi?!?! radoi mai bine ar pleca,sa-l lase pe becali asta cu banii lui,se crede stapanu lumii.**

Fotbal Fanatic  •  2 septembrie 2008, 15:39

Personalitatea este ceea ce te consacra si te mentine la niste standarde; cea care te muta in fata si care te tine pe propriul drum. De ce sa amestecam performanta si numele unor sportivi, fie ei Radoi, Alina Branza sau oricare cu ideea de bani? Pentru fiecare dintre noi banii au o alta valoare si o alta importanta. Sa o lasam asa …

Tudor(gt)  •  2 septembrie 2008, 15:40

Din pacata Radoi si-a ales gresit nasul !
imi place olteanu , se pare ca deja nu-si mai suporta nasul , deja s-a umplut paharul . Baiatul asta a avut ocazii sa plece la echipe mari nu a plecat din cauza ciobanului care cerea si pe masa si pe tac-su pe el , si el stie (radoi) lucrul asta si il doare evident , a mai spus ceva Cataline, salariul care nu-i ci zice ciobanul e de nimic daca stau sa ma gindesc bine la cit a riscat si cit a facut Radoi pentru Steaua . Miine poimiine , auzim ca-l blesteama „credinciosul ” asta si pe Radoi cum face cu Mutu acum , cu hagi care era (este) nasul lui de cununie cum a facut , asa ca asteptati-va la ce e mai rau si pentru Radoi !

Creti Adrian  •  2 septembrie 2008, 15:46

Radoi este un jucator de baza al echipei Steaua,dar marea performanta o poate cunoaste doar in srainatate

red dog cluj  •  2 septembrie 2008, 16:19

Corect marea performanta e in strainatate!Dar cine sa-l ia pe radoi in strainatate?Pina acum a avut oferte numai de la Jiji,care spunea ba ca-l cauta Inter,ba nu mai stiu ce echipa din Anglia, iar aia nici nu auzisera de Radoi!!!Singurul loc unde ar putea pleca ar fi la oltenii lui de bastina!!!

old red dog  •  2 septembrie 2008, 17:38

Domnilor,chiar nu ştiţi că Rădoi are probleme cu genunchiul?Ce echipă mare din străinătate ar investi într-un jucător bolnav şi cu probleme medicale?Fundaşii de valoare sunt transferaţi,iar cei slabi rămân la noi,în prima categorie fiind Radu Ştefan,Săpunaru,
Moţi şi ar mai putea fi alţii,dar nu Rădoi.
Nu-l mai lăudaţi atât,pentru că nu este cazul.Are el valoare de Steaua,dar atât.Aţi văzut că el practică arte marţiale ca să ajungă sau să oprească vreun atacant cu viteză.Inclusiv Niculescu l-a ridiculizat,ca să nu mai vorbim de Bratu în meciul din primăvară,când Rădoi a fost doar umbra sa.

Tu esti tare ma  •  2 septembrie 2008, 18:15

Nu se poate face nici o performanta la Steaua cat timp e Becali sau ce vrei sa insinuezi?Uite ca sa facut, echipa ajuns al treilea an consecutiv in grupele CL pe meritul ei,a jucat o semifinala de cupa uefa si a castigat multe camiponate si cupe& supercupe ale Romaniei.In schimb celelalte echipe dau ex.Dinamo unde antreoru face ce vrea (vezi msj ce i la tr lui Porumboiu)nu au nici o performanta, pt ca acolo toata lumea face ce vrea.Si o fi el Becali laudaros da ar facut multe pt Steaua(nu sa zgarcit sa cumpere jucatori) si si pentru multi oameni din Romania.

suporter romania  •  2 septembrie 2008, 18:44

Cataline de data asta nu ai dreptate **.Dar trebuie sa nu uitam 😮 echipa romaneasca ca sa aiba valoare trebuie ca aceste valorii sa ramana in romania daca esti profesionist poti sa demonstrezi si aici care de altfel a si demonstrat-o dar mai frumos ar fi o super perfomanta aici in Romania noastra.
Stau si ma gandesc ce frumos ar fi daca Steaua ar castiga „UCL” cu atat mai mult ar putea ca Radoi sa fie un adevarat idol.

sorin  •  2 septembrie 2008, 18:45

Dupa cum punem problema aici pare ca Radoi este un gladiator si daca dupa doua-trei lupte mai iese viu din arena s-ar putea ca stapanul sau sa-l lase liber si sa nu-l mai tina sclav. Ce am ajuns.

lonewolf  •  2 septembrie 2008, 19:31

Poate mi-a scapat mie, insa nu am auzit ca vreunul dintre cei(cele)care au luat medalii la Olimpiada sa fi cerut bani cuiva.Oricum, comparatia dintre Ra2 si medaliatii olimpici este fortata rau!
Daca a cere bani fara sa faci mare lucru inseamna ca ai personalitate,atunci cersetorii(care cer bani faca sa faca nimic)sint monumente de „personalitate”!
Totusi, sa admitem ca o fi vorba de personalitate.Insa cum se numeste pretentia aceluiasi „valoros” Ra2 de a li se ridica statui dupa o calificare „glorioasa” ,obtinuta gratie prestatiei unui portar advers ** combinata cu un superb gol din offside? Eu i-as zice aroganta **.Individului i s-a urcat rau de tot la cap si nu cred ca e de vina coliziunea cu Rat, de la Euro……

Comentează