Porumboiu vorbeşte

Un fenomen la început nebăgat în seamă copleşeşte Universul

joi, 11 septembrie 2008, 5:09

Un fenomen la început nebăgat în seamă copleşeşte Universul

Adrian Porumboiu are o cifră de afaceri la jumătate faţă de Coca-Cola România, dar vorbeşte dublu faţă de toţi managerii marilor companii, luaţi la un loc.

„50% din Coca-Cola” înseamnă, de fapt, enorm pentru afacerea unui singur om. Un om care, la 58 de ani, controlează cea mai mare suprafaţă cultivată cu grîu din România, 25.000 de hectare, aproximativ 45.000 de terenuri de fotbal.

Am ajuns. Am ajuns în punctul, în dreptunghiul şi în mobilul intim al agitaţiei lui Adrian Porumboiu. În fiecare zi, intervine telefonic la posturile tv. Declaraţiile sale sînt enorme ca întindere şi vizează o arie pe care FIFA, International Board şi comisiile naţionale o acoperă cu dificultate 🙂

A făcut din Vaslui o forţă, iniţial părea doar o vanitate!, în actuala ediţie de campionat. Şi vorbeşte. Zeci de minute dimineaţa şi ore întregi după-amiaza. Discursul îşi diluează singur momentele bune şi argumentele corecte. Cine e ubicuu ajunge să nu mai fie prezent nicăieri cu adevărat.

Pasiunea lui Porumboiu nu moare şi aduce beneficii fotbalului. Dar s-ar putea să dispară interesul publicului pentru ceea ce spune el. Atunci va deveni cel mai puţin ascultat dintre cei care au dreptate.

Comentarii (90)Adaugă comentariu

Dragos  •  11 septembrie 2008, 17:13

Da Porumboiu e patetic ! Stie toata lumea ca si el a furat la greu cand era arbitru! Sa taca…..e rusinos pt varsta lui !

Radu  •  11 septembrie 2008, 17:24

Nu prea inteleg articolul tau!
Sa fie de bine? Sa fie de rau?

G F  •  11 septembrie 2008, 17:27

nu mai stiu, porumboiu e pro sau anti sandu? pro sau anti becali? sa inteleg de ce i-ati acordat acest spatiu. porumboiu vorbeste mult, am inteles, dar care-i spilu’? inca ceva, managerii vorbesc in numele companiilor pe care le reprezinta, patronii pot vorbi in numele lor. e o distinctie care se impune. stiu putine despre porumboiu si nici nu am intentia de a cunoaste mai mult, dar daca tot publicati materiale despre el imi va fi greu sa-l ignor.

asparagus  •  11 septembrie 2008, 17:28

Afara cu teroristul arbitrilor!

ARIANUL  •  11 septembrie 2008, 17:29

Discursul lui grotesc shi grobian pacalea , odata ……mai demult , acum nu-l mai crede nimeni .
Ceea ce s-a intamplat in disputa cu Otelul , cand a furat munca acelora de un an de zile printr-o metoda tipic romaneasca , ati da o senzatie de voma atunci cand Porumboiu vorbeste de corectitudine !!!
Mai nou , reclama faptul ca lui Cesar i-a fost anulat cartonasul galben incorect dar uita ca reclama shi eliminarea lui Lobont .
Pt d-nul Porumboiu CORECT e atunci e mai bine pt el !!!!

asparagus  •  11 septembrie 2008, 17:32

Scuze! Porumboiu este un fost arbitru care striga primul hotii. Daca se intampla ca arbitrii care oficiaza sa greseasca Porumboiu spune : vedeti sunt furat, daca nu gresesc arbitrii tace ca domnul porc in papusoi dar acuzele aruncate asupra arbitrilor inainte de meci raman.Este drept?

catalin  •  11 septembrie 2008, 17:35

Culmea e ca mi se pare cel mai inteligent dintre toti patronii de echipe de fotbal.
😀

miska  •  11 septembrie 2008, 17:40

Corect! Aprob fara retinere cele spuse in articol! Porumboiu este extrem de coerent in ceea ce spune si pare ca stie exact ce vrea! Sa vedem pina unde se ajunge! Urmeaza meciurile din Cupa Uefa care vor fi o adevarata proba pt. Vaslui. Eu le urez succes cu toate ca au cistigat in fata echipei mele favorite CFR!

mihai  •  11 septembrie 2008, 17:42

„”Atunci va deveni cel mai puţin ascultat dintre cei care au dreptate””

ok propozitia asta imi spune ca oricare ar fi x propozitie debitata de dl in cauza, aceasta propozitie este una adevarata. mi se pare cam mult sa spunem asta mai ales cand individul isi schimba parerile la fel de des pe cat o face si gigi becali .. si fiindca le schimba … asumptia ca are dreptate e si ea pusa la incercare. Daca spun azi ca „acest obiect este un mar” iar maine ca acelasi obiect e o para, e cam greu ca fiecare propozitie sa fie una adevarata. asadar, dle tolontan, ce vreti sa spuneti de fapt?

ps: impresie personala: porumboiu vorbeste nu doar mult dar si prost. in plus de cele mai multe ori cand il ascult am senzatia ca minte si ca o da cum ii iese lui mai bine.

Cătălin Tolontan  •  11 septembrie 2008, 17:42

asparagus, dragos: dragilor, ce stiti voi cum fura toata lumea. Nu mai bateti cimpii, va rog!

Cătălin Tolontan  •  11 septembrie 2008, 17:43

radu: e asa cum il vad pe porumboiu. cu bune si cu mai putin bune. ca fiecare dintre noi

edge  •  11 septembrie 2008, 17:44

Vad ca ** spargatorul asta de seminte, crede ca daca vorbeste urat si pune mereu presiune pe echipa adversa,crede ca va castiga,ei bine…nu…si eu o sa fiu acolo…sa ma bucur cum vasluiul paraseste cupa uefa,si cade incet si sigur in campionat…..yupiiii….asa ca..sa taca ***

17 elfsborg  •  11 septembrie 2008, 17:51

e bun articolul si cu porumboiu,care pierde doar atunci cand este blat,in rest castigand mereu,dar n-am vazut reactia ziaristilor cu privire la mita data de iancu lui sandu.va e frica sa va exprimati pdv-ul sau n-ati observat autodenuntul?

Razvan si Vidra  •  11 septembrie 2008, 17:52

Nu este normal ca un fost arbitru, patronul unei echipe de fotbal, sa discute prestatia arbitrilor dupa fiecare etapa. Federatia ar trebui sa ia masuri disciplinare deoarece prin comentariile favorabile sau nefavorabile pe care le face incearca sa influenteze arbitrii care vor arbitra la Vaslui.

Panduru  •  11 septembrie 2008, 17:57

bine ca ati mai gasit un personaj de nimic pe care sa il mediatizati!
si fratii de la european drinks erau bogati!
acu sunt urmariti penal!
daca tot aveti ocazia sa promovati,promovati performanta,Tolo,nu ciocoismul si marshavia!

sportx  •  11 septembrie 2008, 17:58

Porumboiu, Becali,Borcea,Muresan,Dragomir etc.0=oameni=0=caracter=0=fotbal=miliarde$ si de asta tot ce inseamna media ii promoveza dati-le BAN si sa vedeti ce liniste va fi si cu siguranta mai multa performata ,dar bine inteles NU VETI FACE ASTA >..INCERCATI MACAR

TAB-CAPS LOCK  •  11 septembrie 2008, 18:04

***

acum,ce spui este corect! de cand vasluiul a inceput sa castige,porumboiu nu mai tace! dar macar investeste si asta e formidabil.

iQ666  •  11 septembrie 2008, 18:28

da’ asta cand mai face si afaceri, ca toata ziua vorbeaza

karlsberg_vs_ursus  •  11 septembrie 2008, 18:46

Porumboiu fluira si acum.Fluiera mai abitir ca pe vremuri.
Ca si pe vremea cand era arbitru,unele „fluieraturi” ii ies,dar multe altele,mai ales cele cu iz de imbarligatura,nu prea.
Asa e cand ai timp destul.Deh,tractoarele,combinele si seceratorile,nu stau.
Doar „mama natura” poate sa-i fie potrivnica in „fluieratul” pe la televiziuni.
Mai nou,domnului Porumboiu ii place tare mult biliardul.Pe Otelul i-a facut la masa verde si acum spera sa-i faca si pe Dinamo,tot la,binecunoscuta pentru dansul,masa verde?Oare,nu i se mai rupe,odata,tacul?

liki_datoru  •  11 septembrie 2008, 19:05

in vremuri de demult,cand el si fratele de arbitraj nu luau’,distinsul capitalist de azi capitaliza viitorul cu papucul dacia incarcat cu nes,pe ruta vaslui-loco teren arbitraj/daca doriti confirmari,le obtineti de la niculescu(fifa)si fiul/

Costin  •  11 septembrie 2008, 19:10

Porumboiu era baiat cuminte pana acum jumatate de an, cand l-a demis pe Dorinel Munteanu, si imi placea mai mult, nu puteai sa nu-l remarci! Din pacate pentru el, s-a schimbat mult in ultima vreme: vorbeste prea mult, si cam improasca cu noroi in stanga si in dreapta.

marius  •  11 septembrie 2008, 19:22

o intrebare: suna el sau e sunat? e o diferenta, cu toate ca simbioza e perfecta

Vasluian  •  11 septembrie 2008, 19:33

Sa va spun un lucru…mai ales celor care nu sunt din zona Vasluiului. Porumboiu este foarte bine privit in Vaslui, Mesia fotbalului din zona. Toata lumea stie ca sunt meciuri in care mai „da si el cate un gol pt Vs”. Atacant de baza. Cu bune sau rele, a investit mult, vorbeste la fel de mult dar macar o face pe banii lui(bagand bani din gros pt a fi in postura asta). Daca ar candida la primarie ar fi ales fara doar si poate de 95% din vasluieni. De ar fi toti conducatorii din fotbal la fel ca el….

ge0rgian  •  11 septembrie 2008, 19:36

Porumboiu e printre putinii care stiu ce vorbesc si nu intra in direct doar de dragul discutiei.Are ceva concret de spus si nu aberatii de genul lui Penescu.

cepanamea  •  11 septembrie 2008, 19:56

Deocamdata, Porumboiu n-a depasit limitele conversatiei celorlalti patroni din Liga I, se inscrie in aceeasi nota cu a lui Borcea, Becali, Iancu, Copos samd. Cat timp este in fruntea clasamentului, are voie sa vorbeasca…

danube supporter  •  11 septembrie 2008, 20:08

Da domnule Tolontan.Discretia nu a tentat pe nimeni.Nu vrem film mut dar nici conferinte sau cozerii deja -auzite.Nu e mesia ci inca o persoana abila ,unde inteligenta vad ca se masoara dupa capacitatea de a pacali.

gilos  •  11 septembrie 2008, 20:58

E usor a spune vorbe cand nimic nu ai a spune…

Radu  •  11 septembrie 2008, 21:15

Multumesc pentru raspuns Catalin. Cred ca eu sunt tributar unei mentalitati „e alba sau este neagra”. In mod incontestabil viata nu este asa. Apreciez ceea ce ai scris, reprezinta lucruri adevarate. Toate cele bune.

Alexandru P.  •  11 septembrie 2008, 21:50

Nu sunt de acord cu tine draga domnule Tolontan! Domnul Porumboiu deja nu mai prezinta interes pentru publicul larg … ok il apreciez pentru ceea ce a facut la Vaslui … multumita lui si altora ca el fotbalul romanesc a crescut enorm de la nivelul anilor 90 cand existau echipe mici si 3-4 puteri, echipele cu ‘pretentii’ … pana in ziua de azi cand echipe precum Vaslui si Urziceni au un cuvant greu de spus in ierarhia campionatului. E o placere sa vezi atatea echipe in cupele europene, chestia asta chiar te face sa fii mandru … si nu cred ca vom fi ciuca batailor 😉 … acum revenind la domnul Porumboiu, el este genul de mahalagiu, omul care vorbeste pentru ca asa-i place, sa murdareasca in stanga si in dreapta cu scop de a demoraliza si a destabiliza orice conceptie cat de cat sanatosa!

Da, sunt dinamovist si nu mi-e rusine sa o zic … dar mi-e rusine de episoadele cu mesajul pe telefonul lui Rednic, de trabucele actionarilor si de asa zisii arbitrii care ar avea de platit tribute marelui Hadrian Porumboiu al 13-lea de Vaslui … domnul Porumboiu ar trebui sa isi cenzureze unele vorbe sau macar sa se abtina de la unele comentarii de asemenea nivel … pe bune, m-i se pare jenant … daca esti barbat si ai caracter dovedeste domne ca patronezi o echipa in stare sa bata dinamo pe teren … nu prin comisii, vorbe murdare, accente moldovenesti si mai stiu eu ce tertiplu … pacat de educatia pe care o dati tinerilor din ziua de azi care va citesc declaratiile prin Gazete :p

dangina  •  11 septembrie 2008, 22:09

Referitor la Porumboiu, a fost o vreme cand l-am apreciat, dar acum a venit timpul sa fiu satul de fenomenul fotbalistic din Romania, de grandomania unor bisnitari si asa zisi smecheri.Ma intereseaza jocul fair play, cand antrenori precum Protasov, care nu vorbesc decat despre jocul echipei lor, nu despre arbitraj,nu despre echipele adverse, sau atunci cand reporterii pun intrebari care nu au legatutura cu fotbalul, si atunci in mod elegant, le vorbeste cu placere despre jocul tactic.Jos palaria ptr oamneni precum Protasov ( avem nevoie de el ) sau Ovidiu Ioan Sabau si chiar Grigoras. Credeti ca daca ii vom mediatiza mai mult pe cei modesti,vom fi mai intelegatori , mai buni, mai civilizati , de ce nu sa gasim placere sa mergem la stadion, si sa stam alaturi de suporterul echipei adverse , fara ca 1000 de jandarmi sa fim ingrijorati! Cu toata ….. ce exista in Romania, cred ca putem fi mai civilizati, daca , asa cum spunea si dl Turcescu nu-i mai mediatizam atat pe politicienii si oficiali din lumea fotbalului.Nu stiu daca veti citi mesajul, dar asa cum am spus-o mai de mult, cred ca uneori , puteti scrie ptr noi , ca se pare noi va citim si va apreciem. Daca il veti convinge pe Porumboiu sa vorbesca , prin rezultatele echipei fara sa-i jignesca pe ceilati atunci, merita sa scrieti si ptr el.
In rest toate cele bune.

pintea  •  11 septembrie 2008, 22:37

Domnule Tolontan consider ca aveti mare dreptate daca in fotbalul din Romania am gasi oameni la fel de culti si care au un vocabular mai bogat decat (dang-dang, si ne pregatim de Champions League),am fi foarte „bogati” si poate cei din occident si-ar mai schimba putin parerea despre urmasii lu nea Nicu’.Asadar respect oameni ca Porumboiu si Cornel Dinu,Mircea Lucescu, Cristi Chivu..dar nu pot tolera inculti precum Mutu,Becali,Borcea si compania

valentin_tm  •  11 septembrie 2008, 23:13

de fapt toata lumea vorbeste. ideal ar fi sa te si asculte cineva. intr-o lume in care cu totii avem ceva de spus, nu conteaza ce, numai unii reusesc sa se faca auziti. unora nu li se permite sa se exprime: frf nu permite politehnicii timisoara sa afiseze nici macar culoarea albastra!!!

g  •  11 septembrie 2008, 23:28

nu inteleg de ce trebuie amintit faptul ca are grau! steaua bate pe dinamo. si nu inteleg nimic din experimentul de la geneva. parca e prea multa filosofie. aaaa! de proton zici domnule?!!! influenta razelor lunii asupra papucilor de guma! p.s. – chiar trebuie spus ca are grau?

mannecken  •  12 septembrie 2008, 0:15

pai daca vorbeste asa de mult, cand mai are omul asta timp sa coseasca atatea terenuri de fotbal semanate cu grau???

romy  •  12 septembrie 2008, 0:38

Ma crezi draga Tolontane ca nici macar nu stiu cum il cheama pe patronul Urziceniului?Despre acea persoana de ce nu apare nimic in gazeta? Nu e sociabil sau pur si simplu nu e o persoana tip can-can care sa va dea apa la moara? Culmea e ca Urziceniul are rezultate si fara prea multe declaratii..

zagna  •  12 septembrie 2008, 1:02

nu stiu de ce, dar porumboiu-finantatorul imi aminteste de cel de la onesti(?!) si de pinalti. are cate ceva din incostienta primului si din obraznicia celui de-al doilea, din care cauza va avea soarta celor doi.

CORECT  •  12 septembrie 2008, 1:31

toata ziua vorbeste dar zice ceva?sau macar are cineva urechi sa-l auda?poate ca face banii cu gura!numai ca aia se numeau „activisti” si nu ne e drag de ei si nici dor!si parca de la o vreme arbitrii nu mai gresesc impotriva echipei sale ci dimpotriva parca proportional cu gura sa ii cresc si arbitrajele”pro”!!!noua arbitrilor mai vechi ne poate spune d-l. „fost tovaras arbitru” cum se faceau promovarile „pe vremea sa” da sa o faca corect vizavi de „corectitudinile de atunci”! poate ca ar fi mai interesant sa ne spuna cum a promovat ca arbitru!da sincer!alea chiar ca ar fi interesante!sa ne mai spuna sincer cum ,din ce si de unde a avut atatia bani sa investeasca cand s-a lasat de arbitraj!!!si-l rog frumos sa le zica pe toate astea incet, incet ca sa ni le putem nota si sa le mai si intelegem ,noi astia mai „slab pregatiti” !ei ,ce multe ar avea de spus un fost mare arbitru daca ar vrea!si cand colo suntem nevoiti sa ascultam numai tampenii si aberatii !i se pare domniei sale corect ca o echipa sa aiba patron un „fost arbitru” care a fost coleg si prieten cu toata conducerea de acum a arbutrajului romanesc sau tot corpul de observatori?vor fi astia toti obiectivi?in luarea unor decizii credeti ca nu va conta prietenia lor?iar astia mai mici de acum pot sa-si permita sa dea corect o decizie impotriva echipei sale stiind ca observatorul si toti sefii sai ii arata amenintator degetul?stie el de ce spune ce zice!!!pare la moda acum ca „hotul sa strige -hotii!” nu?iar daca porumboiu se ocupa cu grau sau se-cara nu ne prea intereseaza !un titlu ma fulgera acum:”ciocoii vechi si noi” !sa aiba vreo legatura?el ne-ar putea lamuri!numai sa nu dea CEL DE SUS sa avem parte de un jiji in devenire!ca unul ne este ultra de ajuns si nu cred c-am rezista cu doi!

3LectR0N  •  12 septembrie 2008, 4:49

Tolo, dar de ce nu cercetati voi, cum acest interlop si-a creat averea asta fabuloasa. De unde un arbitru de 2 lei a avut atatia bani si asemenea relatii sa cumpere atatea terenuri? Hmm? Orice om inteligent si-ar da seama ca fara sa fi fost un hot si talhar ** in arbitraj, nu ar fi avut de unde produce atatia bani….

Marcel P  •  12 septembrie 2008, 5:06

*** porumboiu ca sunt satul cu el…face blat cu steaua…ia bani de la gigi…si dupa sufera prin presa ca l-a mancat dorinel ca sa aibe pretext sa il dea afara ca semnase deja cu dulau…om de nimic porumboiu asta

AlbAlbastru  •  12 septembrie 2008, 6:23

Inorice caz, vorbeste MULT MAI PUTIN si spune MULT MAI MULT decit oieeerul din Ghencea. Respect Dle. Porumboiu.

papadiof  •  12 septembrie 2008, 8:29

CINE e PORUMBOIU,mare „arbitru”,baietas,eu am trait pe vremea cind „arbitra”…
ARBITRAJELE,dupa 80’mai ales au LUAT-O la vale,dar nu ERA PORUMBOIU,”farmacist”,FAPTUL ca NU LE FAVORIZA pe STEAUA si DINAMO,NU EXCLUDE arbitraje trosnite DISCRET la alte MECIURI,si fiti siguri ca STIU ce SPUN,fiindca AM AVUT ocazia la o masa SA STAU de vorba cu UN FOST FLUIERAS FIFA.
Daca ati fii CONSECVENTI ati URMARI declaratiile sforitoare la SPORT.RO, unde ADRIAN intrebat CUM a INCEPUT AFACERILE in 90′ SE imfla in PENE si ZICE ceva ca avea in 89′, 100.000 de DOLARI!!!!
Fratilor ptr. suma ASTA in 89’TE BAGAU baietii la parnaie URGENT,fiindca TREBUIA sa dovedesti CUM I-AI OBTINUT si NU ERA USOR cu ASTIA…
IATA-I fata ADEVARATA de MIC SMECHERAS de BUZAU a LIMBUTULUI,CUCURUZ…

Dubios  •  12 septembrie 2008, 8:33

50% din cifra de afaceri a Coca-Cola?!! Oare cu ce bani a pornit afacerea? Oare nu cu banii castigati corect din arbitraje?…

Cipri  •  12 septembrie 2008, 8:37

Nu observati ca aduce a Jiji Becali?
Acum ceva timp spunea ca nu o sa vorbeasca nimic (exact ca Jiji). Acuma sloboade tot graul din combina! Si are recolta, nu gluma!
Una peste alta, e jenant, la fel cum sunt multi dintre conducatorii echipelor.
Se pare ca altii cu vechi bube au ajuns exemplu, astazi. Ma refer la Padureanu. Om discret cu o echipa „mica” care adesea joaca „mare”.

bogdan  •  12 septembrie 2008, 8:41

ala de la urziceni e un mare hot,fura din banii statului si cand furi nu trebuie sa fii o persoana publica …una peste alta ,porumboiu are cinci clase peste becali…din toate punctele de vedere,poate bani nu are cati are becali,dar in rest….

Paul  •  12 septembrie 2008, 8:42

Da domnule CORECT, mi se pare normal ca un fost arbitru sau fotbalist sa fie patron de echipa de fotbal, asa cum multi fosti ospatari sint patroni de restaurante, multi fosti directori de fabrici sint acum patronii lor, etc. Cert este ca Porumboiu este un om de afaceri foarte priceput pe care-l invidiaza multi, si fiind cinstit nu se pot lega de el decit atacindu-l pe plan sportiv si reprosindu-i ca finanteaza o echipa de fotbal. Penibil din partea lor. Succes Vaslui!

Mos Ion Roata  •  12 septembrie 2008, 8:45

Oricum ati suci-o si ati intoarce-o, voi bucurestenii, Porumboiu este un personaj pozitiv in jungla fotbalului romanesc. Si apoi nu vorbeste mai mult decat multi altii. Dece tocmai el este cel remarcat? Apoi, nu vorbeste neintrebat. Intr-unul din comentariile de mai sus se spune: „suna sau este sunat ?”. Cunoscut fiind apetitul pentru senzational a celei mai mari parti din televiziunile noastre, inclin sa cred ca este sunat

MisterM  •  12 septembrie 2008, 9:05

Acest articol nu-si avea rostul, despre acest ** din fotbalul romanesc nu se poate spune decat ca s-a imbogatit din fotbal si nu a dat nimic inapoi, din contra inca mai vrea sa „produca” ceva bistari pe munca fotbalistilor.
Nu trebuie sa vorbim de acest personaj, el trebuie ignorat total pentru ca el emana o rautate si o aroganta care nu se potriveste deloc cu ceeace este el de fapt: un ** care a avut „norocul” sa se imbogatzeasca din furt si afeceri ilegale.

maao  •  12 septembrie 2008, 9:15

Este bine ca Porumboiu vorbeste…mai interesant ar fi sa vorbeasca Nicu Gheara. De ce spun asta? Deoarece Gheara este de departe reala enciclopedie a fotbalului romanesc. Intervine de pe pozitii de Don in toate conflictele din fotbalul romanesc. Si, ca sa va dati seama de puterea individului, nu ar strica sa aflati si o interesanta dezvaluire ce va fi publicata in zilele ce urmeaza. Legatura dintre Ghera si politica functioneaza la cel mai inalt nivel, asa ca, trebuie sa fim rationali si sa intelegem de ce acest personaj controleaza tot fotbalul romanesc.

eugenschi  •  12 septembrie 2008, 9:54

mai bine sa vorbeasca porumboiu cu toate pacatele lui din arbitrajul de azi decit becali.este mai putin nociv decit arhanghelul din ghencea.destui ani s-au auzit voci numai din capitala.sper sa mai prinda si altii din tara curaj.asa este normal.

la fayette  •  12 septembrie 2008, 10:17

Porumboiu vorbestea mult. Chiar prea mult. A luat modelul „granzilor” si turuie cat il tine gura. Vasluiul nu va fi niciodata o mare echipa; iar cu actualul antrenor care confunda injuratura cu indicatia tactica si acuzele la adresa arbitrilor cu analiza partidei nu va termina nici macar pe locul de anul trecut.

Comentariile sunt închise.