Meritul Stelei

45% vorbeşte despre forţa Stelei şi despre slăbiciunea României

marți, 16 septembrie 2008, 12:49

45% vorbeşte despre forţa Stelei şi despre slăbiciunea României

45% nu se explică prin legitimări forţate sau prin concentrarea cu forţa a valorilor. 45% nu poate fi obţinut prin dictat economic. Becali e bogat, dar Porumboiu e sărac? Sau Copos?

Pur şi simplu, forţa Stelei a produs acest 45% care reprezintă contribuţia roş-albastră la totalul punctelor europene ale României în ultimii 5 ani. Ce înseamnă, nene, forţă?! Ce vrea să zică?!

Forţă înseamnă, elementar, să nu-ţi tai singur craca de sub picioare. Din acest punct de vedere, Steaua a avut noroc că l-a întîlnit pe Becali, un arogant de prima mînă, bogat şi necioplit, dar atent cu banii şi obsedat să nu se facă de rîs. Becali nu şi-a furat clubul, ca alţi investitori, nu a vîndut jucători pe bandă şi a visat că va ajunge în grupele Ligii. Atît de tare a visat şi atît de mult l-am luat peste picior, că a reuşit de trei ori, trăgînd-o şi pe CFR după Steaua.

Pe de altă parte, puterea celor din Ghencea e o declaraţie de neputinţă a celorlalţi. Dacă Steaua e încurajată la Tg Mureş, la Petroşani şi la Bacău, asta nu e vina ei, dar trădează nevoia de a se naşte şi alte forţe veritabile. Un fotbal sănătos nu se lasă dominat. Chiar şi de un merit autentic.

Comentarii (183)Adaugă comentariu

lord belial  •  16 septembrie 2008, 1:20

eu am inteles ce ai vrut sa zici, dar nu ti-ai gasit cuvintele potrivite: „Dacă Steaua e încurajată la Tg Mureş, la Petroşani şi la Bacău, asta nu e vina ei, dar trădează nevoia de a se naşte şi alte forţe veritabile.”
reciteste si da-ti seama ca e ilogic: cum sa fie „vina” unei echipe faptul ca este incurajata? ar trebui sa ii fie si rusine, te pomenesti. eu zic sa mai cauti cuvintul ala (sa fie „merit”, sa fie „multumita”?).

CH  •  16 septembrie 2008, 1:34

in sfarsit, vedeti si jumatatea plina a paharului…

rares  •  16 septembrie 2008, 2:24

Forta Stelei vine din istorie, din traditie, din glorie si din acel ‘ceva’ magic posibil doar la Steaua si doar in Ghencea.

Audax  •  16 septembrie 2008, 2:27

lord belial incearca sa intelegi o figura de stil chiar daca nu are ghilimele

andrei3536  •  16 septembrie 2008, 2:34

oricum, tot o blatista ramane Steaua..

punctele au fost facute pe vremea cand Becali inca mai incerca sa castige campionatul construind o echipa..

acum alege antrenorii ca sa multumeasca electoratul, iar performantele interne sunt realizate cu aranjamente de genul celui de la Constanta

Laurentiu  •  16 septembrie 2008, 2:48

@ lord belial >>> ***. tocmai asta era ideea. Altii se mira de ce sunt huiduiti pe toate stadioanele si Steaua este aplaudata. A fosr raspunsul pt unii care denigreaza imaginea stelei. Sunt aplaudati pt ca joaca in EUROPA. Adik, sunt mai des vazuti la TV decat celelalte echipe. Sunt vazuti la Tv jucand fotbal contra unor echipe de top din EUROPA. de aici si raspunsul. Nu e VINA Stelei ca este aplaudata in alte orashe dar simte nevoia unei concurente pe plan intern. Cred ca ti-am explicat pe „degete”.

dragos  •  16 septembrie 2008, 2:48

adevarat frate,foarte adevarat si frumos zis

DRAGOS  •  16 septembrie 2008, 2:55

ASA DA TATA ! mai vii de acasa , nu vrem sa fim aroganti sau sa fim superiori dar vrem sa fim judecati corect ! sunt prea multi anti stelisti care suferind de complex de inferioritate si devin agresivi si obsedati sa ne desfiinteze !

sorin ovidiu  •  16 septembrie 2008, 3:08

dupa atata timp si-a dat seama si ”presa” ca intr-adevar STEAUA este STEAUA…la noi se apreciaza un anumit lucru dupa mult,foarte mult timp…deocamadata nu este tarziu ca s-a gandit cineva si la lucrul acesta…pai nimeni nu o sa mai faca performanta Stelei niciodata..brand-ul STEAUA este unul dintre cele mai mari din Europa…Steaua este un fel de Real,Mlian sau Manchester al Romaniei…FORZZA STEAUA! ! !

TAViX  •  16 septembrie 2008, 4:10

Catalin, frumos scris, din pacate sa vezi cati ***te vor injura, te vor acuza ca sunteti un ziar care tine doar cu Steaua, ca sunteti sclavii ***, etc. Din pacate din cauza frustrarii si lipsei acuta de inteligenta a celor care o vor face, se va ajunge din nou la discutii care mai de care mai aberante si in afara topicului.
Felicitari inca o data pentru articol.

MICHIGAN  •  16 septembrie 2008, 4:29

Slab articol…CATALINE tu poti mai mult! Slab nene,slab!

Campioana CFR  •  16 septembrie 2008, 4:41

da, sa dam stelei ce este al stelei. adica respectul nostru.
bafta CFR la roma, ca avem nevoie !
si bafta steaua miercuri, ca aveti si voi nevoie ! si succes tuturor echipelor romanesti in cupele europene.

Nichi  •  16 septembrie 2008, 4:54

Ma bucur ca am apucat sa citesc acest editorial inainte ca unii sa bage placa aia cu oile,comunistii,stoia si asa mai departe(alte cuvinte si expresii vulgare)…niste frustrati de altfel care cu siguranta nu o sa inteleaga nimic din ce scrie in acest editorial.
Si cu aceasta ocazie doresc sa urez succes tuturor echipelor romanesti in cupele europene.Avem nevoie acum mai mult ca oricand sa fim uniti si sa ne reprezentam tara asa cum se cuvine.
HAI ROMANIA!

Timisoreanu  •  16 septembrie 2008, 5:11

Ei,si tu ai stiut sa te folosesti de aceasta forta,nu zic ca esti stelist, dar esti in stare sa scri articole (laudative)pt. vastul public stelist care ati face trafic si ati cumpara ziarul (” Ghencia templul fotbalului romanesc” ati spune ceva?).Uita-te la GSPTV unde Steaua are de 10 ori mai multe articole-video decat Poli Timisoara, de exemplu, asta in ciuda mediatizatului scandal prin care trec timisorenii.Asa se poate explica si cresterea titajului de 5 ori in 5 ani si depasirea de exemplare vandute fata de concurenta in anul 2008.Bine si prosportisti sunt stelisti in marea lor majoritate,numai ca ei nu sunt asa”atenti” in a arata asta la fiecare ocazie.Apropo,ai scris de atletism,cel mai bun comentator TV,etc in mijlocul evenimentelor de la Timisoara pt. ca dupa o saptamana sa apari cu un aticol, penibil dupa parerea mia, aruncat in ”fata” suporterilor timisoreni.Nu invinuiesc pe nimeni.Asta stiti(voi ca presa) sa luati din realitatea sportiva romaneasca.Nu cer egalitate cer respect.Cand cineva pateste o nenorocire,durerea respectivului trebuie repectata,in sensul ca orice comenatriu trebuie amanat,tu l-ai amanat o saptamana,putin dar mai bine decat deloc.Nu cer egalitate pt. ca stiu ca mediatizarea nefericitului eveniment prin care trece Toni Dobos nu poate fi la fel de mdiatizat ca evenimentul similar ptin care trece Dosei… Poti sa vi sa spui ca evenimentul lui Toni are forta? Nu,pt. ca nu e etic si nu ai nimic de castigat.

Axel  •  16 septembrie 2008, 5:13

Articolul mi se pare lipsit de tact. tocmai astazi,si pe prima pagina. Puteati sa scrieti asta maine, sa mai plusati pentru meciul cu Bayern, daca intentiile ar fi fost onorabile. asa, pare-mi-se, ati facut in asa fel incat sa iasa si o lauda si o intepatura, in bunul stil .ro de care suntem atit de mindri. cunoscand rivalitatea oarecum proaspata dintre steaua si cfr ati mai pui si voi umarul…in fine. ma mir totusi ca nu ati dat la deschdiere o poza cu meme travestit, tinand cont de urletele de ieri din toata presa sportiva pe subiectula sta

Clujean din State  •  16 septembrie 2008, 6:30

„NICI CHIAR de un un merit autentic” 🙂
in loc de „Chiar si”… Nu, Catalin? Le scrii pe fuga mai nou? Imi lipseste scriitura ta de acum 4-5 ani.

olteanu stelist  •  16 septembrie 2008, 6:38

domnule tolontan, am crezut in dumneata, chiar si atunci cand te-am criticat in termeni extrem de duri. oricum MULTUMESC !

tannez  •  16 septembrie 2008, 7:17

Bravo Tolo, te felicit!
Un comentariu pertinent, transparent, scurt si concis.
Felicitari!

DANY  •  16 septembrie 2008, 7:21

asa e! de ce sa ne ferim si sa folosim cuvinte mici la adresa stelei, cand ea merita mult mai mult? multumim steaua!!!

radmos  •  16 septembrie 2008, 7:27

hello?!…azi joaca c.f.r.-ul…presa sportiva din romania-**** stelei-…nu ma intereseaza daca ****,ideea e ca nu mai exista limita…a disparut de tot „bunu’ simtz”,iar de deontologie profesionala ce sa mai vorbim…scriu din italia unde si juve este „iubita” de presa(mai mult decat steaua in romania)dar exista o limita care se cheama DECENTA…din pacate in romania NU EXISTA .ma uit la pitzurca,la „nationala” in general,nu se poate sa fi dovedit ca trisor si sa ramai selectioner.NU SE POATE ASA CEVA.nu se poate intr’o tara normala,da’ la noi e loc…lipsa decentei ce sa’i faci…dar peste toate e complicitatea presei,care la noi e prima putere’n stat.care stat?cum care? statu’ degeaba…

Suporter  •  16 septembrie 2008, 7:29

45 %, IN CONDITIILE IN CARE IN ULTIMII ANI TOT CE MISCA IN TARA ASTA A FOST IMPOTRIVA STELEI!

gabidegiulesti  •  16 septembrie 2008, 7:31

Fata vazuta… Da! Dar cea nevazuta, dar cunoscuta de toti initiatii din fenomen? Liota de arbitri aserviti, comisiile federale complice, mijloacele amorale cu care au fost ademeniti echipe sau jucatori adversi pentru neapararea corecta a sanselor; complicitatea nedezinteresata a mai-marilor fotbalului romanesc si nu in ultimul rand mijloacele machiavelice de tip ”bricheta”. Halal ”forta”!

buba  •  16 septembrie 2008, 7:32

BRavoooooooooo! In sfarsit vedeti si lucrurile bune ! Nu stiu de ce atat de tarziu, nu stiu de ce acum, dar cert este ca azi, Steaua chiar merita un asemenea articol! Multumim Domnule Tolontan, multumim domnule Iordache) cel de pe prima pagina ! Oare sa fie „de vina” aliant PDL _ Becali ? …. Nu stiu…, voi sa spuneti… dar in sfarsit ati scris ceva ce era evident pt noi, milioane care stim matematica elementara, sau ce credeati !?

Cristina  •  16 septembrie 2008, 7:34

E adevarat ca acest articol imi hraneste vanitatea. Si mai adevarat este ca sper sa aiba un impact, atat asupra celor ce persifleaza in mod constant activitatea Stelei, mai ales din ultimii ani, cat si asupra celorlalte cluburi, in sensul preocuparii pentru performanta in viitor. Cu cat mai bune echipele din tara, cu atat mai puternica va fi Steaua.

Mos Califar  •  16 septembrie 2008, 7:48

In sfarsit ai reusit sa le spui lucrurilor pe nume . Felicitari dar presupun ca urmeaza o ploaie de invective la adresa ta, Tolo. Restul suporterilor or sa inghita greu statistica asta.

45la***100la***  •  16 septembrie 2008, 7:51

Presa tembela damboviteana e in delir! Alt subiect, timp de 400 de zile pe an, in afara Oilor rosalbastre cu urme maronii, nu mai au.
Dar ce ne mai miram, cand **** luminii negre plateste lunar ziarist cu ziarist cu sume fabuloase, totul intru „luminarea” natiei noastre de ****!

dorin  •  16 septembrie 2008, 8:13

Ar trebui sa citeasca mai multi acest articol si in primul rand Borcea – stie el de ce

Fedayn  •  16 septembrie 2008, 8:14

Domnule Tolontan, acest „ziar” pe care’l conduceti ma dezamageste pe zi ce trece…tin sa va amintesc ca in seara asta isi face debutul in CL campioana Romaniei…am observat ca acest debut este tratat la capitolul „si altele” in schimb nu stiti cum sa’i *** pe reprezentatntii clubului (nici nu vrea si nici nu pot sa pronunt acest nume)…as vrea sa va vad joi dupa terminarea antrenamentului cu public al echipei BAYERN MUNCHEN!!! Apropo, stiti ca Bayern nu este farul constanta????

dscorpiutza  •  16 septembrie 2008, 8:15

Poate Steaua nu e o echipa mare, dar e iubita si stie sa joace astfel incat sa nu piarda respectul suporterilor. Macar noi nu ne facem de ras ca altii care se chinuie in declaratii, dar nu prea stiu ce e aia fotbal. Statistica asta ar trebui amintita mai des, se pare ca celelalte echipe au uitat cui datoreaza onoarea de a juca la nivel european…

andrei ghita  •  16 septembrie 2008, 8:20

nu imi place ce zic dar: GIGI BECALI A SCOS FOTBALUL ROMANESC DIN ANONIMAT. la nivel de cluburi ma refer. asta nu o poate contrazice absolut nimeni deoarece faptele vorbesc

gabriel  •  16 septembrie 2008, 8:25

DIN PACATE STEAUA,SI NUMAI STEAUA FACE FATA IN EUROPA.DIN PACATE LA STEAUA SUNT FOARTE MULTI JUCATORI STRAINI.ESTE BINE PENTRU STEAUA DAR PENTRU FOTBALUL ROMANESC ESTE DEZASTRU.TREBUIE SA NE MOBILIZAM SI SA PROMOVAM SI VALORI DIN TARA.
CUM SA AIBA DINAMO ECHIPA MARE CIND SE VINDE PA BANDA RULANTA.
ANALIZATI UNDE ERA DINAMO DACA NU-L AVEAU PE LOBONT…………CARE DEBINE DE RAU I-A TINUT IN SPATE TOT CAMPIONATUL TRECUT.DAR LA ATITEA RATARI-IAR ANUL ACESTA VA FI INCA O RATARE PENTRU POTAILE-SPARTANE CARE URLA LA STELE-S-AR PUTEA CA SI LOBONT SA VREA MAI MULT,ORI IN GROAPA UNDE SE FAC DE RIS COTIDIAN AR PUTEA SA FIE UN LOC MINAT PENTRU LOBONT.
LIGA CAMPIONILOR ESTE UN MIRAJ O FATA-MORGANA PENTRU DINAMO CARE DEABIA ISI TRAGE SUFLETUL SI FARA O MICA FURACIUNE,UN ARBITRU MAI INGADUITOR AR FI DE RISUL CURCILOR.
SA SPERAM CA NU SE VOR STABILI NISTE RECORDURI DE NEEGALAT LA NUMAR DE GOLURI PRIMITE.AR FI RUSINE DE FOTBALUL ROMANESC CARE A SCOS SI EL CAPUL PUTIN DAR………..CU ASA COMBATANTI VAI DE EL.
ORICUM STEAUA RAMINE NUMARUL 1 IN ROMANIA ORICIT AR VREA ADVERSARII SA-I MINIMALIZEZE REZULTATELE.
SUCCES STEAUA DEOARECE SUCCESUL SE ATASEAZA DE CEI MARI.ASTA ESTE……DINAMO INCA SE PREGATESTE,ESTE IN FAZA DE ALCATUIRE A ECHIPEI DAR CIND VOR REUSI…………VOR VEDEA CA SUNT DEJA PENSIONARI.
17 NENTORI AR FI MAI BINE NUMELE VOSTRU

Adrian Valeanu  •  16 septembrie 2008, 8:30

Pt prietenul de la pct 1. Esti foarte cusurgiu fratele meu, nu esti departe de adevar dar problema pe fond a fost totusi atinsa. Mai lasa-l in pace si pe Tolo. Si eul il apostrofez aproape zilnic dar acum cred ca a zis bine ce-a zis.

SteauaPesteToti  •  16 septembrie 2008, 8:32

trei litere: Q.E.D
S-a demonstrat si statistic ca Steaua este cea mai buna.

Ionel  •  16 septembrie 2008, 8:38

Iar o sa spuna toata lumea ca esti stelist, dar poate-i bine. E trist ca o singura echipa trage dupa ea un campionat si o echipa nationala. Sunt de aceiasi parere ca diferenta o fac banii investiti, traditia si cel mai important este ca cei de la Steaua nu au vandut jucatori pe banda rulanta.

daniels  •  16 septembrie 2008, 8:42

e bine ca apar in sfarsit procentele : 45% !!!!pana acum toti o dadeau in barci cand era vorba de faptul ca aveam echipa direct in grupe ca si cum am fi meritat neconditionat acest lucru! e bine sa vada toti romanii fie ei dinamovisti rapidisti cfristi si alte neamuri ce inseamna Steaua pentru Romania : 45% din fotbalul romanesc ! poate acum isi vor da seama cu totii care este echipa fanion a acestei tari!

ianis07  •  16 septembrie 2008, 8:46

constanta stelei se vede si in campionat.
chiar daca nu a luat campionatul a fost pe locul 2, nu acelasi lucru putem spune de dinamo(locul 4 campionatul trecut) si o sa vedem si cfr anul acesta.
si in general lumea aplauda performanta

florinus  •  16 septembrie 2008, 8:47

Ciudat articolul…mai ales de la un antistelist ca tine Tolo…ai fost obiectiv de data asta. Felicitari

ko  •  16 septembrie 2008, 8:49

Fotbalul nu e un bussiness obisnuit. De aceea nu e suficient sa bagi bani intr-o echipa ca sa ai rezultate.
Becali, cu banii lui multi a investit initial in FC Onesti. De ce nu a ramas acolo cu forta lui?? Pentru ca niciodata nu ar fi reusit mai mult decat CFR: sa castige un campionat, dar sa piarda cu Famagusta.
Forta unei echipe e spiritul ei: suporteri, istorie, si atractia pe care o prezinta pentru oamenii cu multi bani.

iQ666  •  16 septembrie 2008, 8:53

asa o fi, steaua e-ncurajata-n orasele cu ekipe de b, dar in cele mai importante, cum ar fi arad, timisoara, cluj,… nu e chiar incurajata.. deci forte de-alea cautate de tine exista

Tudor  •  16 septembrie 2008, 8:58

„atent cu banii şi obsedat să nu se facă de rîs” – Cataline, vezi ca Becali se face de ras aproape in fiecare zi iar sansa echipei e tocmai faptul ca nu e atent cu banii, ca altfel …
In privinta faptului ca Steaua a tras CFR-ul dupa ea, e o conceptie falsa,un sofism – adica raţionament aparent corect, dar în fond incorect, construit astfel în scopul de a induce în eroare – care a tot fost propagat de Becali si la unii a prins.Staua a facut punctele pentru gloria si banii ei.Ca aceste puncte au si efecte colaterale e adevarat si asta e tot. Echipele respective au ajuns acolo prin munca lor si banii lor, Steaua neavand nicio intentie de a le aduce in Europa.

Cos  •  16 septembrie 2008, 9:02

45%? Uau … fara doar si poate nemaintalnit in Europa! Incet, incet necioplitul se schimba, invata de la cei cu care se bate in Liga. In 2-3 ani nu o sa-l mai vedem cu declaratii, o sa dispara putin din peisaj, dar o sa continue sa investeasca si acest lucru o sa se vada in stadion si echipa. Nu-l ridic pe acest domn in slavi, dar are meritul lui. De cand l-a adus si pe Laca merge bine si echipa si o sa vedem, imi pun toata speranta in aceste cuvinte, o alta fata a Stelei in acest sezon de Liga. Fara doar si poate vom castiga si campionatul, chiar as putea sa zic dupa multi ani, FARA EMOTII!!! Steaua forever! Traim pentru tine! Go LACA, GO STEAUA!!!

mircea  •  16 septembrie 2008, 9:04

Mai puteai sa adaugi,ca nu te durea mana,ca pe langa 45% din contributia de puncte in Europa, suntem mai nulti de 45% din suporteri Romaniei stelisti.
Asta-i un procent care deranjeaza si supara pe multi.

oaia dolly  •  16 septembrie 2008, 9:12

Poate era mai bine sa faceti o analiza a incidentului din mecuil Rapid-Unirea, cind Manea i-a bagat mina in git lui MM. Inca odata, daca mai era nevoie, se confirma ipoteza ca bricheta a fost aruncata de un rapidist, acest ultim incident valideaza supozitiile noastre. Steaua a fost ‘invinovatita’ de aceasta bricheta, tocmai pentru ca s-a aplicat regulamentul. Manipularea opiniei publice in favoarea agresorului este o practica a serviciilor secrete.Domnule Tolontan nu mai comentati despre Steaua, ca nu mai aveti nici o autoritate morala. Dupa un an intreg in care ati aruncat cu laturi in aceasta echipa acum va faceti ca qti uitat ce ati scris. Lasati-ne domnule in durerea noastra si mai bine vorbiti de cazul valiza, bricheta, ‘ascensiunea fulminanta a echipei Dinamo’, jocul sctralucitor al echipei campioana si altele , dar nu Steaua.

cipi  •  16 septembrie 2008, 9:13

daca nu se nastea ceausescu mai exista st?
au avut noroc cu comunistii………….

stere  •  16 septembrie 2008, 9:21

mai tineti minte acum vreo 6 ani cand toti marii fotbalului romanesc declarau ca romania nu va avea echipa in grupele champions league nici in 20 de ani??? eee/…**** nostru a reusit numai dupa vreo 3 si le-a dat la toti peste nas asa de tare ca acum avem 2 ..nu una…

mike  •  16 septembrie 2008, 9:30

BRAVO,FELICITARI,MULTUMIM STEAUA

mytza  •  16 septembrie 2008, 9:35

degeaba a ridicat becali fotbalul daca acum se crede semi zeu .omul asta o sa cada de sus, de foarte sus si atunci sa vedeti ce mare „bubuitura” o sa fie .in ultimele 3 campionate becali a facut blaturi clare in retururi.acum a luat-o din tur(vezi meciu cu faru).
in mod normal steaua nu trebuia sa fie in liga anul asta din cauza cazului valiza si mai inainte din cauza brichetei …va salut

wiston  •  16 septembrie 2008, 9:40

Sigur, Becali pacatuieste mult prin limbaj, a pacatuit mult atunci cand se dadea mai istet decat antrenorul, dar in politica transferurilor a gandit bine, chiar daca unii jucatori nu si-au vazut visul cu ochii si sa joace in strainatate. Nu a convenit nimanui din jurul stelei ca direct in grupe a ajuns cfr, dar regulamentul nu l-au facut romanii. Ideea este ca toate echipele angrenate in cupe sa puna osul la bataie si sa scoata tot ce se poate scoate, adica mai multe puncte. Macar sa vedem, peste doi trei ani, 15 la suta contributia stelei. PA

Alex  •  16 septembrie 2008, 9:42

SI DE CE PUNETI PE HARTA ROMANIEI INSIGNA sTELEI? CEL PUTIN PE MINE NU MA CARACTERIZEAZA O ECHIPA CONDUSA DE UN **** SI CORUPT , O ECHIPA DE ASEMENEA CORUPTA ….MIE IMI ESTE RUSINE DE CE ESTE PE PRIMA VOASTRA PAGINA ….
RESPECTATI TOTI CITITORII NU NUMAI PE CEI STELISTI !!!!!

DeMaio  •  16 septembrie 2008, 9:43

Cătăline, ai venit cu metroul astăzi, de ai scris de bine de Steaua? Minune! Mai lipseşte să-l aud şi pe Buzărin scriind pozitiv la adresa echipei din Ghencea şi pot să spun că s-a instaurat gaura neagră, cel puţin în România. Dar la el este mai greu, l-am auzit ce comentarii veninoase avea la partida cu Farul Constanţa.

Comentariile sunt închise.