TOLO.RO
45% vorbeşte despre forţa Stelei şi despre slăbiciunea României
marți, 16 septembrie 2008, 12:49
45% vorbeşte despre forţa Stelei şi despre slăbiciunea României
45% nu se explică prin legitimări forţate sau prin concentrarea cu forţa a valorilor. 45% nu poate fi obţinut prin dictat economic. Becali e bogat, dar Porumboiu e sărac? Sau Copos?
Pur şi simplu, forţa Stelei a produs acest 45% care reprezintă contribuţia roş-albastră la totalul punctelor europene ale României în ultimii 5 ani. Ce înseamnă, nene, forţă?! Ce vrea să zică?!
Forţă înseamnă, elementar, să nu-ţi tai singur craca de sub picioare. Din acest punct de vedere, Steaua a avut noroc că l-a întîlnit pe Becali, un arogant de prima mînă, bogat şi necioplit, dar atent cu banii şi obsedat să nu se facă de rîs. Becali nu şi-a furat clubul, ca alţi investitori, nu a vîndut jucători pe bandă şi a visat că va ajunge în grupele Ligii. Atît de tare a visat şi atît de mult l-am luat peste picior, că a reuşit de trei ori, trăgînd-o şi pe CFR după Steaua.
Pe de altă parte, puterea celor din Ghencea e o declaraţie de neputinţă a celorlalţi. Dacă Steaua e încurajată la Tg Mureş, la Petroşani şi la Bacău, asta nu e vina ei, dar trădează nevoia de a se naşte şi alte forţe veritabile. Un fotbal sănătos nu se lasă dominat. Chiar şi de un merit autentic.
Alex • 16 septembrie 2008, 9:47
Chiar daca probabil nu dumneavoastra ati facut continutul primei pagini a ziarului , nu pot sa nu atrag atentia ca se exagereaza prin promovarea excesiva a stelei .
Chiar va consider cel mai bun jurnalist sportiv si am pretentia ca dvs sa nu calcati pe urmele „doctorului in fotbal A.vochin” .
adrian_fan fotbal • 16 septembrie 2008, 9:50
incep prin a spune ca nu am nimik cu dinamo, dar…atata vreme cat borcea&co. se lauda ca au cea mai buna echipa din campionat, ca au reusit cele mai tari transferuri, cand defapt au dreptate doar in ceea ce priveste exporturile, este mai mult decat discutabila pozitia celui sus-amintit care acum ar fi dispus sa renunte la insasi „pasiunea sa de-o viata”(dinamo), doar-doar s-ar califica in C.L. macar odata…ar fi sacrificiul suprem ar spune unii, insa Borcea nu e Jack Sparow, iar fotbalul mare, european, nu este triunghiul bermudelor sau caraibele. Asa ca NU, domnule Borcea, NU poti cumpara accesul in C.L. chiar daca plecarea dvs. ar fi un serviciu adus tuturor dinamovistilor. Sunteti condamnat!!!
Blue • 16 septembrie 2008, 9:51
Copos si Porumboiu au si ei bani. Dar nu ii impart in stanga si-n dreapta(arbitrii, comisii, etc.) k Becali.
Alee • 16 septembrie 2008, 9:52
Bafta tuturor echipelor romanesti sapt asta! la cat mai multe puncte!!
berbec • 16 septembrie 2008, 9:55
In sfarsit cu calculul asta isi da seama toata lumea k datorita stelei suntem unde sutem fotbalul.
Daca Dinamo sau Rapid sau orice alta echipa ar fii strans punctajul asta in locul stelei tot eram fericit cu toate k sunt stelist , dar adversarii nostri din campionat nu se impaca cu ideea. Eu cred k ar trebui sa ii motiveze pe conducatori asta numai daca Copos este rapidist adevarat sau borcea cel mai mare dinamovist.
Oricum nu mi se pare foarte logic ce ai zis k nu e corect k steaua sa fie sustinuta la tg mures bacau , mai este si constanta , buzau si multe alte orase practic are suporteri in fiecare oras satuc din tara la fel cum are si dinamo rapid cravioa , dar asta este noi suntem mai multi .Nu poti sa spui k in strainatate nu este la fel , uitete la ultimile meciuri din scotia cand parca celtic mai avea nevoie de cateva pct sa castige campionatul si pe undeva juca era aplaudata si sustinuta.
corlika • 16 septembrie 2008, 9:56
BRAVO CATALIN,echidistant,scurt si la obiect ca intodeauna si nu in ultimul rand ai dat cezarului ce e al cezarului….articol de nota 10
la fayette • 16 septembrie 2008, 9:59
Cam asa e. Forta inseamna bani, talent, ambitie, dar si istoria pe care o ai in spate. Pentru ca daca ai o Istorie in spate nu mai pornesti ca palmasul din turul „n” preliminar si, in plus, mai ai sansa sa prinzi un BATE Borisov (ca veni vorba, ii luaram in bascalie anul trecut si acum sunt in grupele Champions League!) care sa te propulseze in grupe. De aceea, macar 45% dintre analfabetii care injura Steaua pe paginile de web ar trebui sa-si mai tina in frau pornirile de maidan. Fara Steaua, Europa nici nu ar sti ca in Romania exista un campionat de fotbal.
RELU • 16 septembrie 2008, 10:01
DE CE D-NULE TOLONTAN NUMAI CAND JOACA IN EUROPA SE AMINTESTE ACEST LUCRU? ORICUM ESTE BINE SI ACUM. CAND SPUNEA BECALI CA CFR SE INFRUPTA DIN CE A REALIZAT STEAUA A-TI RAS TOTI DE EL, DAR ACUM SCRII CA STEAUA A TRAS-O PE CFR DUPA EI. CUM VINE ASTA? IN FINE, MULTUMIM PT CA A-TI FACUT CEVA NORMAL (APROPO DE CEEA CE ZICEAI ODATA CU BLATURILE CA NORMALITATEA A INCEPUT SA FIE LAUDATA)
17 elfsborg • 16 septembrie 2008, 10:02
daca steaua nue,nimic nu e !daca publicati statistica pe ultimii 20 de ani,atunci sa vedeti 80-90% procentajul stelei.pe de alta parte eu cred ca meritul lui becali e mai mic decat lasi tu sa se inteleaga.aici e vb de spiritul si traditia stelei in primiul rand si dupa aia becali.
Costinvlad • 16 septembrie 2008, 10:07
SUPERB Tolontane si intradevar multumim Steaua!
dinu • 16 septembrie 2008, 10:07
sant stelist de cand ma stiu si nu-l suport ****.El nu poate fi imaginea STELEI ,dar trebuie sa-i recunoastem meritul de a tine acest club acolo unde este. din cauza grandomaniei lui au inceput si alti inculti cu bani sa investeasca in fotbal.asa cum este campionatul nostru, plin de circ,a devenit mai puternic.privi-ti in urma cu 5-6ani
florin • 16 septembrie 2008, 10:09
FELICITARI ……un articol exact, precis si sintetizeaza perfect realitatea . Steaua este si va fi Real Madrid al Romaniei . Chiar daca mai castiga si altii: Barca(ex :CFR), face bine competitiei si spiritului sportiv.
EL MEJOR CLUB DE LA ISTORIA RUMENA !!
FORTZA STEAUA ! TE IUBESC !
viorel • 16 septembrie 2008, 10:10
intradevar steaua e cea mai tare. nimic de zis.
dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne oprim aici.
steaua obtine varful de forma abia in a 2a parte a campionatului. De ce? pentru ca s-au facut transferuri pana acu 5 zile si asta duce la lipsa de omogenitate.
Cand semedo toja sekely motanu si moreno vor invata sa joace impreuna atunci steaua va fi foarte tare.
La Bayer echipa e inchegata de 2 sezoane. foarte putine schimbari + ca reusesc sa tina pusti incredibili pe banca care pot face oricand diferenta (podolsky).
c-am asta e diferenta intre noi si cei de afara. din aceasta cauza imi este frica, ca nu vom avea continuitate cu cei 7 magnifici.
Sper sa gresesc si ca toate echipele sa mearga mai departe si sa depasim si germania.
mda.
nesu • 16 septembrie 2008, 10:24
Foarte frumos domnule Tolontan. Felicitari pentru acest articol.Intr-adevar, Steaua reprezinta locomotiva fotbalului romanesc.Faptul ca Gigi Becali a vrut sa ajunga acolo si a si reusit le-a aratat celorlati conducatori ca se poate si i-a facut sa isi doreasca si ei acelasi lucru…a se vedea in acest sens cazul CFR..dar in CL nu se ajunge fara investitii cu cap si cu rabdare..pentru a avea rezultatele Stelei iti trebuie 2 ingrediente: sa vrei si s afaci totul pentru a ajunge acolo.
dan-br. • 16 septembrie 2008, 10:26
Adevarat,STEAUA,a reusit dea lungul anilor sa faca cea mai buna performanta in Europa pentru fotbalul nostru. Felicitari si SUCCES mai departe.
CL • 16 septembrie 2008, 10:28
Steaua, repet: Steaua, nu gigi becali!, nu e doar un club de fotbal, e un fenomen social comparabil cu Juventus, Real, Barcelona, Liverpool, Ajax, Marseille, Bayern, Boca, River sau Flamengo.
Faptul ca in toate sondajele peste 50% din intervievati se declara stelisti, faptul ca la Tg. Jiu, de exmplu, Steaua este aclamata, iar Craiova (!!!) fluierata, ca atunci cand Steaua merge la Bistrita Tata Jean scumpeste de 10 ori biletele, dar tot umple stadionul si-si rezolva 10% din bugetul anual, in timp ce la celelalte meciuri cu asa-zisele „mari” abia daca se aduna 1500 de fugiti de-acasa prin tribune, ca la Vaslui Porumboiu interzice fanilor stelisti din oras sa vina la meciul direct purtand insemnele Stelei, ca la Constanta (al doilea oras ca populatie al tarii) sunt mai multi stelisti decat suporteri ai Farului, ca dinamovistii considera o victorie asupra Stelei mai presus decat orice altceva, ca rapidistii si clujenii iau foc atunci cand li se spune ca meciurile contra lor sunt simple meciuri de campionat, in timp ce orice meci impotriva Stelei e considerat de fiecare adversar drept „meciul anului”, toate astea spun un singur lucru: Steaua este un fenomen construit in timp, pe o baza sociala solida, indiferent de lozincile si etichetele inventate si vomitate pe oriunde li se iveste ocazia de fel de fel de ipocriti gen Copos, Muresan, Porumboiu sau Iancu.
Steaua e magie, mandrie, superioritate.
Celorlalti le raman doar invidia si neputinta.
nebunu’ • 16 septembrie 2008, 10:31
Frumos comentariu si totodata foarte adevarat.
radufan • 16 septembrie 2008, 10:32
bravos domnule!steaua e numai una dar invitam si alte echipe romanesti la performanta!luptam luptam,luptam si castigam!FORTA STEAUA!
uvertura • 16 septembrie 2008, 10:33
O sa-l auzim pe Borcea; ” iar steaua”?,”tot steaua”?: ce sa facem? cand o sa ajungeti si voi sa faceti performanta, o sa fim cu voi… pe bune
adi_stelistul • 16 septembrie 2008, 10:34
Cifrele nu pot fi contestate . Ar putea fi eventual schimbate si in directia asta ar trebui sa se indrepte atentia adversarilor din campionat ai Stelei . Sincer va spun , decat acest procent de 45 % , prefer unul de 30% , dar cu un numar mai mare de puncte din partea Stelei . Asta ar insemna ca si celelalte ar aduce mult mai multe puncte .
@ tudor
Evident ca Steaua a jucat pentru ea , nu pentru CFR , Rapid, Dinamo, etc. Dar punctele facute de Steaua au ajutat CFR sa intre direct in grupele Ligii , pe Urziceni sau Timisoara sa joace in turul 1 in UEFA , pe Vaslui sa lupte direct in ultimul tur al Intertoto . Sa-ti aduc aminte ca nu demult campioana juca doua tururi preliminarii in CL , iar in UEFA juca doar castigatoarea Cupei si vicecampioana (si tot in tururile preliminarii )? Pentru pozitiile din competitiile interne meritul e al fiecaruia in parte , dar pentru statutul actual al echipelor noastre in cupele europene e (in proportie de 45 %) al Stelei . Iar asta nu-i sofism .
cristian751986 • 16 septembrie 2008, 10:36
@De Maio – nu te entuziasma:-)
poate ai ajuns mai tarziu la job azi si n-ai servit inca o cafea.. recunosc ca si eu am crezut la fel cand am citit prima oara, dar la o a doua citire (dupa cafea) am observat ca acest articol de fapt nu are menirea sa evidentieze atat meritele Stelei, cat neputinta celorlalte rivale din Bucuresti in special si tradeaza cumva „oful” ****
„Pe de altă parte, puterea celor din Ghencea e o declaraţie de neputinţă a celorlalţi. Dacă Steaua e încurajată la Tg Mureş, la Petroşani şi la Bacău, asta nu e vina ei, dar trădează nevoia de a se naşte şi alte forţe veritabile. Un fotbal sănătos nu se lasă dominat. Chiar şi de un merit autentic.”
Partea cu „tradeaza nevoia de a se naşte şi alte forţe veritabile” exprima frustrarea si neputinta lui si a amicilor lui:-)
Spre bucuria noastra, a amicilor performantei sportive si nu a scandalurilor de presa. Si cum performanta sportiva = [mereu] Steaua, asta e, ghinion coane Tolontane:-)
Tudor • 16 septembrie 2008, 10:39
@Florinus
Nu cred ca este anti-stelist, este un ziarist bun, care vede multele hibe de la Steaua, insa este corect ca arata si adevarul catre toti care ne blameaza spunand ca facem blaturi si ca numai asa stim sa castigam. Tolo nu este echidistant atunci cand vine vb de trustul in care lucreaza si pe buna dreptate, daca dai in sistemul in care tu insuti esti o piesa importanta, atunci risti sa fii inlocuit.
Insa ca sa nu ne indepartam de subiect, as tine sa spun cu foarte mult patos cum ca Steaua este o echipa mare si ca este un magnetism aparte in jurul acestei echipe extraordinare. Daca o echipa va fi sa mai castige o cupa Europeana, atunci indubitabil ea va fi Steaua. In alt articol cineva spunea ceva despre taiatul cracii, iar exemplu lui Dinamo a fost elocvent. Au defilat in campionat, zdrobind tot, apoi rednic a plecat. O echipa cu demnitate nu ar fi acceptat bani si ar fi jucat demn si corect pana la capat. Dinamo pentru a se apropia macar de Steaua la capitolul performante, atunci trebuie sa aiba conducatori fanatici si nu fatarnici asa cum are in prezent. Sincer, decat suporterii lor se ridica la nivelul pe care ei si-l imagineaza. Despre rapid ce sa mai zic… cand nimeresti pe mainile unui avar, atunci nu ai nici o sansa sa faci performanta si iti bati joc de treaba. Titlurile castigate de rapid si „performanta” de a ajunge in sferturi (paranteza, sa ajungi in sferturi pt invingatori este un must, nu o performanta, eu sincer consider ca o performanta era finala, nu semifinala cu Boro) se datoreaza, nu lui Copos ci lui Mircea Lucescu, a fiului sau si lui Mircea Rednic, deci talentului a 3 antrenori capabili, care au stiut sa depaseasca si sa-i protejeze pe jucatori, astfel incat sa ramana focusati exclusiv pe sport. CFR mi-au placut, au contruit, insa m-a uimit demiterea lui Andone si imediat m-am gandit la Sir Ferguson. Domnule Muresan, rabdarea este o virtute si daca doresti sa construiesti o cetate solida, atunci urmezi proiectul incipient, iar pe vreme de furtuna dupa ce ai ajuns sus, vei fi bucuros ca aceasta rezista. Daca in schimb aduci 3 arhitecti cu 10 idei diferite, atunci vei sfarsi precum in drama mesterului Manole.
Inchei cu Dinamo, singurul adversar pe care-l respect cu adevarat, insa nu datorita performatelor (mediocre pe plan european) , ci mai degraba potentialului enorm pe care aceasta echipa l-ar avea cu un conducator total dedicat. Imi doresc un campionat utopic prin care noi si Dinamo sa defilam in campionat, iar cele 2 meciuri directe sa decida totul, iar la sfarsit fie invinsi fie invingatori sa aplaudam formatia castigatoare. Doresc un adversar pe masura pentru Steaua si acela ar putea fi Dinamo.
senateo • 16 septembrie 2008, 10:40
45% – cu valerenga, lens, betis sevilla, heerenven, rapid, valencia!!, dinamo kiev!!, standard liege, galatasaray, besiktas, tska sofia,halmstadt,southampton,bate borisov
asta e lista cu adversari subtirei care au donat puncte romaniei prin steaua
si acum
55% – real, lyon, arsenal, sevilla, villareal, rosenborg, liverpool, parma, bilbao, middlesborought, slavia praga
lista cu adversarii grei ce ne-au umilit
Concluzia : steaua e o echipa bine pregatita pentru lupta cu echipele mici, dar niciodata nu face fata la un adversar de calibru, insa norocul la sorti iti poate aduce gloria!!
Tudor • 16 septembrie 2008, 10:45
Si ca o completare… Desi nu il plac pe Gigi vreau sa va spun ca in tot acest timp el asimileaza si castiga experienta. Nu-mi place sa o spun, insa este un om de succes si are meritele lui (acum stramb din nas). Becali va deveni din ce in ce mai bun ca manager in fotbal si mai bogat, asta fiind un aspect pozitiv pentru Steaua.
SEVILLA86 • 16 septembrie 2008, 10:47
UTATE borcea IA SEAMA,IAR APOI IESI DIN FOTBAL! E MAI BUNE PT LINISTEA TA SI AFACERILE TALT CARE NU ERAU POSIBILE DACA NU AVEAI **** -dinamo!
Albu-Sibiu • 16 septembrie 2008, 10:52
Becali ar trebui trecut in randul sfintilor, asa-i? A venit ca un donator, a facut acte de caritate la Steaua, n-a scos nimic din ea…Capital de imagine? Ce-i aia, asa-i? Cat de mult i-a uns chestia numita „Steaua” afacerile? Nici aia nu conteaza…. Steaua a tras CFR-ul dupa ea? Ca un copil, un calutz cu rotitze, asa-i? Pai de ce mai joaca Steaua in campionatul nostru? Ar trebui sa i se faca o statuie in fiecare oras si sa i se dea titlul direct, din oficiu, onorific. Cat despre „GSP”, CFR merita sa fie doar a V-a stire in ziua in care incepe Liga Campionilor. Sa vedem maine. Gasim cronica meciului CFR-ului pe undeva pe sub casuta redactionala?
pt senateo • 16 septembrie 2008, 10:52
sa stii ca gresesti,ce inseamna ne-au umilit?singurii care au facut asta sunt cei de la real,lyon si poate middlesborough,in rest liverpool 1-1 si 1-0,slavia 2-1 si 1-1,villareal 0-0 si 2-0,parma 1-0,bilbao 1-0,rosemborg 1-1(mare noroc pt ei) si 3-2,asa ca hai sa le uram succes la toate echipele si sa faca si ele macar cat a facut steaua chiar si cu echipele mici(atentie dinamo),bafta numai bine.
zoltanul • 16 septembrie 2008, 10:53
Joci la 2 capete Cataline – la cele care iti convin – oare pentru meritul Stelei se explica ca ziarul vostru are tot timpul pe prima pagina pe cel pe care in acest articol il faci „un arogant de prima mînă, bogat şi necioplit, dar atent cu banii şi obsedat să nu se facă de rîs”? Aceste articole ne doare. Nu uitati ca Steaua a prins primavara europeana in Cupa UEFA iar in Champions League s-a facut cel putin de ras. Nu tin cu Steaua nu sunt nici un antistelist – dar sunt antibecalian si nu voi lasa fara replica nicio iesire becalofila oricare ar fi ea. Din pacate la cata paguba a adus acest om in viata noastra orice cuvant spus despre el (bun sau rau) este inca o caramida pusa la imaginea modelului de succes romanesc postrevolutionar la care se uita generatiile urmatoare. Asa cum azi ne intrebam parintii cum au putut sta 50 de ani sub comunism si Ceausescu asa vom fi luati noi l-a rost despre Becali in era democratiei media. Si voi creatorii de opinie cu atat mai mult.
SEVILLA86 • 16 septembrie 2008, 10:54
La-ti vazut pe Mitica Dragomir aseara la Nasul? Era speriat rau de tot!Cred ca ia aratat cineva O MARE PISICA!Se stringe latul!
Tudor • 16 septembrie 2008, 10:55
@senateo
Rabdare… ai uitat probabil voit Valencia (invinsa in momentul in care era detinatoarea cupei UEFA). Ai trecut gresit Dinamo Kiev, un adversar redutabil si nu tii minte ca in urma cu ceva ani fuseseram eliminati fara drept de apel de acelasi Kiev. Suntem mai sus acum? Crestem? Raspunsul este da… ai rabdare, mai este mult pana departe, cu fiecare an nume tot mai mari vor fi invinse in Ghencea. Stii, dintre toti suporterii din Romania, intre stelisti exista cel mai mare procent care stie ca vom mai prinde in aceasta viata inca o cupa Europeana castigata. Eu sunt in peluza nord prezent de 21 de ani si am vazut multe acolo tie insa-ti recomand sa vezi pe youtube multe filmulete despre victoriile Stelei, chiar si dupa anii 90, ca sa intelegi mai bine acest fenomen. A fii Stelist, implica aceasta atitudine, si imi pare rau ca tu nu o impartasesti.
cristian751986 • 16 septembrie 2008, 10:57
@senateo
esti inca unul pe care il macina frustrarea: numai parcurgand lista asa-ziselor echipe „mici” vei observa facand o comparatie elementara ca „restul” echipelor romanesti in cupele europeene nu au nici macar a n-a parrte din aceste reusite ale Stelei cu echipe „mici” cum spui tu [n-o sa stau acum sa-ti explic ca Betis de ex. e o echipa de 100 de ori mai mare decat concitadina ei FC sevilla, un fel de cfr cluj a spaniei, si a castigat trofee importante, chiar daca acum nu mai este in prim plan, dar o sa revina; sau ca dinmo kiev nu este o echipa mica etc.)
tot asa cum middlesborough nu este o echipa mare si cu toate astea, Steaua a pierdut in fata lor – deci, nu prea are logica argumentatia ta..
Krater • 16 septembrie 2008, 10:58
Intradevar BECALI este cartea castigatoare, din pacate steaua este pusa in umbra de acest analfabet care prin ambitia lui a demonstrat ca se poate( 85% din sustinatori actuali ii se datoreaza restul de 15% sunt ceausisti), bravo lui si tie Cataline ai punctat exact ceea ce trebuia.
oaia dolly • 16 septembrie 2008, 11:00
Domnule Tolontan, nu mai incercati sa ‘inecati pestele’, o vorba frantuzeasca, lasati-o mai moale cu Steaua, ****Incercati subiectele ***si nu mai atingeti Steaua. Aveti destule echipe in liga 1 despre care puteti vorbi. Dupa un an de laturi aruncate pe blogul dv. impotriva Stelei aveti acum curajul sa vorbiti. Pe suporterii adevarati ai Stelei nu-i intereseaza. Nu vorbesc aici de acesti liceeni ce cred ca ei au fost primii suporteri de pe pamint.Noi astia mai vechi ne prindem repede unde vrei sa dai. Daca Steaua nu va face un rezultat mare cu cei de la Bayern, atunci o sa vedem pe adevaratul Tolo, cum va incepe sa spurce iarasi. Te-am citit nene Tolo.
Echipa noastra este o echipa in formare si nu are cum sa obtina multe rezultate bune. Au schimbat multi jucatori, s-a mai investit ceva dar atit.
Lasati-ne in pace domnule Tolo, ca nu sinteti pentru aceasta echipa. Pentru dv. este mai bine sa fiti in postura celui care critica Steaua, va gasiti cuvintele mai repede si mai bine, decit in postura de laudator.
Poate este mai bine pentru Steaua ca nu a luat locul direct in Liga si a trebuit sa joace pentru a se califica. Asa echipa a dovedit ca are valoare si a mai inchis gura citorva contestatari.
gxg • 16 septembrie 2008, 11:03
foarte relevant articolul. Becali isi spala multe dintre greselile pe care le face, iar dupa parerea mea, asa cum au mai observat si altii, Becali este cel care a inceput revolutia perfomantelor internationale, asa cum sunt ele, sistemul lui de lucru functioneaza si ne aduce in fata televizoarelor cu un ghem de emotie in stomac – oare ce face steaua astazi?, sa vorbim intre noi „diseara e meci…. ” Dinamo, odata o echipa recunoscuta, este decimata de o conducere fara scrupule. inca speram ca si ceilalti sa gaseasca o solutie pentru o performanta similara, iar interesele performantelor clubului sa fie mai importante decat castigurile nemeritate ale „investitorilor”
dan • 16 septembrie 2008, 11:06
45%..reprezinta puncte facute pe mult noroc la tragerilela sorti, chestie de care dinamo si rapid nu au avut parte….Valoarea se calculeaza altfel…IN liga. O victorie in trei ani de CL.
adi_stelistul • 16 septembrie 2008, 11:10
@ zoltanul
„Nu uitati ca Steaua a prins primavara europeana in Cupa UEFA iar in Champions League s-a facut cel putin de ras.”
Prin astfel de afirmatii risti sa te faci si tu de ras . Poate rezultatele Stelei sunt sub nivelul pretentiilor tale , dar ce-ar fi sa le compari cu ale celorlalte echipe romanesti ?
CL • 16 septembrie 2008, 11:10
@senateo
Lista cu adversarii pe care i-am invins sau care ne-au „umilit” nu are nici o relevanta, pur si simplu cu astia am avut de jucat.
Pe de alta parte, sa treci Valencia si Kiev-ul la „echipe mici” si Parma, Villareal sau Bilbao la „echipe mari” e un pic deplasat, mai ales ca impotriva Parmei sau a lui Bilbao am jucat intr-o grupa UEFA pe care am castigat-o si in care am facut egal la Bilbao si am pierdut la Parma cu 1-0 cand eram deja calificati si jucam cu rezervele..
Mai departe, Villareal sau Liverpool doar ne-au eliminat, nici vorba sa ne fi „umilit”. Iar sa pierzi cu Sevilla, Real sau Lyon, chiar si la 3 goluri diferenta, acasa sau in deplasare, e cam mult spus umilinta, cata vreme asta toamna Rapid a fost eliminata de o echipa de pluton din Bundesliga, Nurnberg, care la finalul sezonului a si retrogradat, Dinamo si-a luat-o de la niste elfi comparabili cu „vestitii” 17 Nentori sau Knattspyrnufellag. Abia prestatia CFR-ului in fata lui Anorthosis poate fi numita umilinta.
Eu cred ca tu nu vezi padurea din cauza copacilor…
simy • 16 septembrie 2008, 11:12
ACUM CATIVA ANI CAND PROCESUL ETAPEI SI OVIDIU IOANITOAIA ERAU „PE CAI MARI” AM ADRESAT O INTREBARE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI :
-CE PREFERATI?O ECHIPA NATIONALA CU REZULTATE REMARCABILE SI ECHIPE DE CLUB CARE SA NE FACA DE RUSINE IN EUROPA SAU O ECHIPA NATIONALA CU REZULTATE RUSINOASE SI ECHIPE DE CLUB CU REZULTATE REMARCABILE?
ATUNCI A FOST INVITAT MIRCEA LUCESCU IN EMISIUNE.
AM PRIMIT ULTERIOR UN RASPUNS PE MAIL DE LA O.IOANITOAIA CARE A RASPUNS PRINTR-O INTREBARE:
– DE CE AR FI UNA SAU CEALALTA ?
ANII AU TRECUT SI RASPUNSUL VINE .INCET, DAR VINE.
NU CREDETI CA E O COINCIDENTA? NU AVEM NATIONALA DAR AVEM ECHIPE DE CLUB CARE SE CALIFICA IN GRUPE (NU VISAM ASA CEVA CAND ERAM MAI TINERI).ACUM CATIVA ANI NATIONALA ZBURDA PRIN PRELIMINARII SI ECHIPELE DE CLUB NU REUSEAU SA TREACA DE TURURI PRELIMINARII.
gxg • 16 septembrie 2008, 11:17
mai sanateao baiatule…. prin comparatie cu alte echipe romanesti care au pierdut lamentabil contra unor echipe inexistente, Steaua a jucat fotbal dar a fost timorata de nume prea mari pe care le vedeau doar la tv, runisea nu exista cand joci impotriva echipelor mari, mai mare e rusinea ca nu joci deloc 🙂
cristian751986 • 16 septembrie 2008, 11:18
@Tolontan, inca ceva pentru tine:
spuneai ca „Atît de tare a visat şi atît de mult l-am luat peste picior, că a reuşit de trei ori, trăgînd-o şi pe CFR după Steaua.”
Atat de mult l-ai luat tu peste picior si o mana de detractori „antistelisti”, noi ceilalti am rabdat in ploaie in tribune ragusind cu Valencia, cu Liverpool sau West Ham ori Aston Villa, pe vremea cand ne zbateam in Cupa UEFA, nu ca acum.. si strangeam din dinti si cantam pentru Steaua…
Derznodamantul: intotdeauna cei ce pun pasiune si credinta in ceea ce fac, izbandesc in final.. e si cazul Stelei…
gabi • 16 septembrie 2008, 11:29
un articol bun dar prea putin in comparatie cu ce a facut Steaua pentru fotbalul romanesc si mai ales cu atitudinea ta din ultimul an impotriova stelei. De ce toti va asteptati la cat mai mult de la Steaua?
De ce nu cereti si campioanei mult laudate din ultimul an sa faca ceva pentru fotbalul romanesc?
singurele echipe ce au contat in europa in ultimul timp au fost Rapid dar mai ales Steaua. Diferenta e ca Rapid nu e o echipa mare si asta s-a vazut la atitudinea ei din meciul cu CFR CAND PRACTIC A CAPITULAT INAINTE DE LUPTA.Asta e diferenta dintre Steaua si rivale.
Toata presa e vinovata ca Steua nu are un rival pe masura in privinta suporterilor, fiindca in loc sa-i acuze pe rapidisti si dinamovisti ca s-au dat la o parte in meciul cu CFR a preferat sa acuze Steaua pentru un caz de stimulare ceea ce la 85% din oameni li se pare ceva firesc, dar totul a fost sa fie lovit becali,dar acum cu alianta cu „speranta” basescu lucrurile incep sa se aseze si pentru gigi care cel putin pana la alegeri nu o sa mai fie criticat.
Eu cred ca presa trebuia sa FIE MAI DRASTICA IN COMENTARII dupa meciurile Dinamo- CFR , CFR -Rapid, decat dupa cazul valiza, ca sa nu mai spun ca Goian cred ca va ramane unicul fotbalist suspendat pentru declaratii, care au fost mult prea blande in comparatie cu ale altor jucatori
In final vreau sa urez succes tuturor echipelor romanesti
Stefan Miles • 16 septembrie 2008, 11:30
Intr-adevar,am ras si radem in continuare de acest Gigi,pe noi,stelistii ne umileste prin gafele cotidiene,insa daca facem o retrospectiva….ce a zis a facut.
Cand zicea ca ajungem in primavara europeana,(parea o utopie!)asa a fost,apoi CL,la fel,etc…
Cred ca sunt altii care au bani mai multi ca el,insa nu au avut curajul…sau ii oprea un mici arici in buzunar(v.Copos)s.a.m.d.
Vasile Alexandrescu • 16 septembrie 2008, 11:55
45 % PUNCTE OBTINUTE DE STEAUA IN EUROPA.
MAI ARE ROST SA COMENTATI DE STEAUA?
***** spuneti-ne cum vreti.Cititi statisticile si rezultatele din Europa.SUNT INUTILE COMETARIILE VOASTRE IMPOTRIVA STELEI.
Voi toti ceilalti puteti sa luati cate campionate vreti voi,dar sa nu UITATI CA SUNT VANDUTE DE SANDU SI AI LUI SAU SUNT DATE PENTRU CA FIICA DANSULUI SA NU INFUNDE PUSCARIA.VOI II TINETI PE HOTI LA PUTERE SI DE AIA LA UN MECI CU LAZIO DE ABIA VINDETI 10.000 DE BILETE.
SPAGA PENTRU TITLUL DE CAMPION LUAT DE CFR CLUJ DATA FRR CUM O FI DECONTAT-O ARPY PASZKANI?INVESTITI IN STADION.TOT LA FEL SI BANI DATI ECHIPELOR DINAMO SI RAPID SA NU JOACE CORECT CU ELE SI SA JOACE CORECT SI CU RAUTATE CU STEAUA.
CL • 16 septembrie 2008, 12:04
Steaua inseamna, printre altele, sa remontezi o diferenta de 15 puncte, in timp ce alti asa-zisi „mari” au stat capra in fata CFR-ului doar ca sa ne puna bete-n roate.
Steaua e un fel de Gulliver in tara unor pitici care se chinuie sa ne innoade sireturile.
cfr cluj • 16 septembrie 2008, 12:07
NE BATEM CU PUMNUL IN PIEPT CU MERITELE ECHIPEI TSKA BUC.!!UITAM CUM ACEASTA ECHIPA SOVIETICA A LUAT FIINTA,UITAM CUM INCORPORA JUCATORII CEI MAI BUNI DIN TARA,UITAM CUM CASTIGA SI CASTIGA MECIURILE!!UITAM CA MAJORITATEA JUCATORILOR VALOROSI NU ERAU DIN BUC.,CI DIN RESTUL ROMANIEI!!ESTE USOR SA NE LAUDAM CU MUNCA ALTORA!!
Vasile Alexandrescu • 16 septembrie 2008, 12:07
Belodedici castigator al Cupei Campionilor de doua ori este pus sef peste loturile de copiii si juniori unde de abia i se dau bani pentru aceste loturi.
In schimb Prunea este pus director de relatii internationale.CINE IL CUNOASTE PE PRUNEA?POATE SUEDEZUL ALA ANDERSSON CARE ISI SPUNE:”IA UITE FRAIERUL ALA UNDE A AJUNS”.PE CINE SI CE CUNOASTE PRUNEA LA NIVEL INTERNATIONAL?PROSTITUATELE DIN EUROPA.
LUPESCU???JUCATOR DE DUZINA PRIN GERMANIA.N-A INVATAT CE INSEAMNA RESPECTUL ACOLO.
CU OAMENII ASTIA SA SUSPENDE SANDU ECHIPA CEA MAI CUNOSCUTA DIN ROMANIA SI CEA CARE A ADUS 45% DIN PUNCTELE ROMANIEI.
CAT IL COSTA PE ARABUL ALA DE TAHER MANEVRA ASTA?
cristian751986 • 16 septembrie 2008, 12:07
@Cristi, ia-ti un mouse de mai buna calitate, nu e scump:-)
Altfel spus, Steaua din pacate (inclusiv pentru ea) nu are rivali pe plan international – echipele din campionatul intern ar putea sa incerce macar sa-i copieze modelul: ca organizare, mentalitate in abordarea competitiilor europene etc… s-ar putea sa si reuseasca, macar partial si tot ar fi un pas inainte.
TFS • 16 septembrie 2008, 12:08
Bilant in CL meciuri 12 victorii 1 egaluri 3 infrangeri 8 golaveraj 11-19 :))))).RESTUL E TACERE.45% :)))))))))))))) SUNTETI PENIBILI
Achim Victor • 16 septembrie 2008, 12:09
simt..ai dreptate…uitate la Anglia (nationala a ratat calificarea la euro…dar echipele de club zburda in europa)…apoi luam Campioana Europeana Spania…de knd nu a mai ajuns o echipa spaniola de club in finala?…asa si la noi
Laur • 16 septembrie 2008, 12:12
nu e vb de becali aici..e vb de renumele stelei care face echipele mici sa tremure , cu asta a avut noroc becali ,aces brand a fost creat asa cum a fost creat de comunisti prin metodele cunoscute..avantajul asta in meciurile externe nu l mai are nici o echipa romaneasca
Comentariile sunt închise.