Problemele Stelei

Rezultat bun pentru Steaua, cinic pentru CFR, care a jucat mai mult. Practic, bucureştenii şi-au cîştigat punctul prin dăruire. Altfel, au arătat prea puţin.

vineri, 26 septembrie 2008, 10:38

Rezultat bun pentru Steaua, cinic pentru CFR, care a jucat mai mult. Practic, bucureştenii şi-au cîştigat punctul prin dăruire. Altfel, au arătat prea puţin.

Golul prin care Clujul a egalat e un avertisment pentru viitorul Stelei. Au luat mingea de la 15 metri în propriul teren şi au dus-o în plasă, fără ca măcar un delegat al lui Lăcătuş să fie aproape de a o atinge pina sa traga Dubarbier. Au fost preluări, o groază de oportunităţi, 6 pase consecutive şi 13 secunde, pe ceas!, în care Steaua a asistat la combinaţia campionilor.

 „Toja s-a pierdut, Lovin e singur la mijloc!”, exclama Andrei Vochin la microfonul A1. Da, aşa arată deseori Steaua. Ca o echipă vidă la mijloc şi puţin lucrată în atac. Cu multă luptă individuală şi puţin noroc, nu pierde. Dar pe cine mulţumeşte asta?

 PS: Chiar acum, pe gspTV, Gigi Becali se declara „extraordinar de multumit”, dar are aerul framintat al omului care are senzatia ca a gresit drumul. Senzatia am zis? Aproape certitudinea.  

Comentarii (141)Adaugă comentariu

valy  •  26 septembrie 2008, 22:47

cred k trebuia eliminat cadu si altu ar fi fost jocu.

ovidiu  •  26 septembrie 2008, 22:47

Asa e invatata Steluta;da un gol apoi se apara pana la final

nea pojar  •  26 septembrie 2008, 22:47

<> pai a atins-o ghionea chiar inainte sa intre in poarta. sau n-ai vazut asta din minunatele reluari pe care le puneti la dispozitie?

dinamofob  •  26 septembrie 2008, 22:48

pe mine…
cu Radoi si Ovidiu P. la mijloc, Andrei n-ar fi exprimat aceasta idee!

insider  •  26 septembrie 2008, 22:48

Andrei Vochin si Iemil Gradinarica au spus ca trebuia cica un galben la calcarea pe spatele lui Arthuro! Plus numeroase faze in care vedeau henturi in careu la picioarele lui Szekely si altele de genul asta, plus ca nu au vazut penaltyul din minutul 1 la Dayro Moreno! Deci, mai usor cu „specialistii” astia!

Cătălin Tolontan  •  26 septembrie 2008, 22:49

valy, insider: ok, erorile de arbitraj se judeca, dar v-a placut steaua?

Gaby  •  26 septembrie 2008, 22:49

De acord, chefere a dominat în repriza a 2-a, dar ce mare ocazie a avut. Steaua a avut vreo 2. Cea în care Stăncioiu a scăpat mingea în faţă, iar Arthuro, un jucător care e zero la toate capitolele, i-a pasat apoi; şi cea în care poarta era goală.
Din păcate, iar s-a băgat jiji la echipă. Szekely şi Bogdan Stancu trebuiau să joace mai mult.

mihai  •  26 septembrie 2008, 22:49

pe mine???esti un om care urasti steaua aia faci tu urasti steaua in rest nush sa zici nimik bun de steaua da de felu qm s-a arbitrat nu ai nimik de zic rosu ala ai vazut galbene pe la cei de la cluj ai vazut ???? sau tu vezi daor cand steaua e avantajata??

Vali  •  26 septembrie 2008, 22:50

Pai da Lacatus e fixat gata cu Arthuro in atac si cu Toja in centru, nimeni nu ii mai schimba de acolo desi se vede clar ca Arthuro nu prea e cine stie ce iar Toja e zero barat in centru. Mai mult credit tinerilor Stancu si Ochirosii. In orice caz un meci bunisor. Forza Steaua!!!

marius  •  26 septembrie 2008, 22:51

fără ca măcar un delegat al lui Lăcătuş să fie aproape de a o atinge…. golul a venit in urma unui ricoseu nefericit din ghionea!! se cam contrazice realitatea cu ce zici tu, nu?

Cătălin Tolontan  •  26 septembrie 2008, 22:51

mihai: prietene, lasa prostiile! aici nu e vorba de urit o echipa sau alta. intr-un articol nu scrii despre tot meciul, despre arbitraj, despre public sau fiecare jucator. alegi o tema. eu am ales golul de la mijlocul stelei. repet intrebarea: tie ti-a placut steaua?

gugumanilor  •  26 septembrie 2008, 22:53

mah, cand veti pricepe (de parca ati avea cu ce, zdielistilor) ca autorul articolului e zdielist ????????????????

gabriel  •  26 septembrie 2008, 22:53

tolontane iar te uitai la un meci si comentezi altul? Amandoua echipe au jucat bine s-au blocat de asemenea f. bine…

Cătălin Tolontan  •  26 septembrie 2008, 22:53

marius: ai dreptate, pina sa traga Dubarbier

Alin  •  26 septembrie 2008, 22:54

Nu as fi vrut sa fiu in pielea suporterilor de la Steaua…haide campioana!

gugumanilor  •  26 septembrie 2008, 22:54

catalin, mie mi-a placut steaua, asa vreu sa o vad mereu, in galbenul ala caraghios si nejucand nik … forza viola !!! mutule, calca-i in picioare !!!

Cătălin Tolontan  •  26 septembrie 2008, 22:54

gugumanilor: tare! deci pt tine sint stelist si pentru altii dusman al Stelei 🙂

lacatus  •  26 septembrie 2008, 22:57

A fost un meci la care arbitrul a tras din greu cu CFR, Mana lui Borcea! Faulturi clare neacordate Stelei sau nesanctionate. Fault de rosu la Cadu….c sa mai zic

blabla  •  26 septembrie 2008, 22:57

Nu a stralucit steaua,dar cfr cum a jucat? macar stelei ii lipsesc 4-5 titulari.Ce mare echipa e chefere,cu suporterii lor semintari si cocalari? De ce nu a batut? de ce au avut doar 3 ocazii?

gogu  •  26 septembrie 2008, 23:00

Cataline, problema e Lacatus, ti-e frica sa spui asta ? Nu stie sa puna jucatorii in valoare si nici idee tactica nu prea are.

bongo-lit  •  26 septembrie 2008, 23:02

Mie mi-a placut CFR. Steaua a jucat prost, dar are jucatori buni de contraatat. Tie?

slab de tot  •  26 septembrie 2008, 23:02

nu… nu m-a multumit steaua… si nici Lacatus care e prea orb sa vada ca Toja produce mult mai mult ca mijlocas de banda decat ca inchizator unde chiar si Lovin pare cu trei clase peste el…

CFR a jucat mai bine dar golul pe care l-a primit Steaua nu e vreo minunatie de faza… e o deviere norocoasa…

vali ispas  •  26 septembrie 2008, 23:03

chiar nu mai conteaza ce spun gazetarii pentru ca ne-am obisnuit sa fie tot timpul contra STELEI. mie cel putin STEAUA mi-a parut mult mai sigura si mai motivata decat cfr. a jucat cu un plan tactic mult mai bine pus la punct. Ce a facut cfr in seara asta? nu a arata nimic.sa duci mingea in fata portii la 16 m si sa sutezi facem si in curtea scolii. si daca se deviaza sau prind un sut devin vedeta.

fanitza  •  26 septembrie 2008, 23:05

de ce sa trebuiasca eliminat cadu? poti calca unde doresti pe teren! si oricum nu si-a vazut adversarul iar in momentul in care a simtit ca il calca s-a aruncat alaturi pentru a nu il rani!

eu am vazut penalty pentru cfr in prima repriza la un fault asupra lui culio!

iar lovin merita cel putin un galben!

v1ktor_md  •  26 septembrie 2008, 23:08

nu domnule catalin,tu esti anti stelist convins,dar scrii de steaua pentru ca stirneste cele mai multe comentarii!intra toti sa citeasca despre steaua,pe cind stelisti nici nu atrag atentie la articole despre alte echipe,pentru ca asa e normal,sa iti suspitii echipa,nu sa fii anti alta echipa.da ma rog,asta e dorinta lor,sa piarda steaua,nu sa cistige cei cu care tin.cit despre meciu stelei,sa stii ca vad ca tot intrebi daca ne-a placut sau nu steaua,atunci sa stiti da,mi-a placut,pentru ca a jucat pragmatic un meci important,repetie a partiturii pentru marti de la florenze,a scos un egal pe teren principalei contracandidatei la titlu.Si din cite s-a vazut,azi steaua chiar s-a multumit cu un egal.Asa ca va rog scrieti articole despre altceva,nu problemele stelei,pentru ca pina unu alta,stam bine.Oricum succese in continuare!

karlsberg_vs_ursus  •  26 septembrie 2008, 23:10

Cu un astfel de fotbal,cel prestat de Steaua,nu se poate castiga in UCL.Prezenta Stelei,an de an,asa cum doreste Becali,este pierdere de timp.Totul e pentru bani,domnule George Becali,nu-i asa?

Dupa meciul de azi,CFR-ul are stofa de Europa,Steaua are stofa de Liga I.

nota.Cu Panduru,mare fan Steaua,la „Premium Liga”,ce pretentii poti sa ai de un comentariu echidistant la CFR-Steaua=1-1(1-1).A se vedea Poli.Timisoara-Steaua=1-8,atunci cand Panduru era antrenor la timisoreni…Nici cu Olaroiu,la acel Steaua-Poli.Tim=2-1,meci decisiv pentru titlu,in ultima etapa,atunci cand Oli a folosit pentru prima data,in ultima etapa,un cuplu de fundasi centrali care nu au mai evoluat niciodata impreuna.

Iulian  •  26 septembrie 2008, 23:10

Iar exagerezi cu referirile tale la Steaua. Hai sa fim seriosi, Steaua dupa ce marcheaza se retrage din pacate, dar pana sa dea acel gol Steaua, cine a jucat mai bine Steaua sau CFR?
Pana la gol Steaua a stat numai in jumatatea lor, a fost peste ei la toate capitolele, dar dupa ce a dat gol nu a mai presat, asta cu atat mai mult cu cat patronul a zis ca se multumeste si cu un egal. Normal ca jucatorii au auzit declaratia si si-au propus sa nu piarda. A fost un meci la rezultat. Iti spun eu sigur ca la modul cum s-a desfasurat partida, daca Steaua apasa pe acceleratie si vroia sa-i bata putea sa o faca in seara asta. Mie mi s-a parut ca Steaua a avut mai mult potential decat CFR, dar parca nu vroiau sa riste, jucatorii parca se menajeaua dupa ce au marcat. Sigur ca in mod normal, dupa ce au vazut ca se poate Steaua ar fi trebuit sa forteze mai ales in repriza a doua si sunt convins ca daca presau un pic macar 15 minute sigur le mai dadeau un gol celor de la CFR.

ionutmt  •  26 septembrie 2008, 23:11

Buna observatia cu privire la golul CFR-ului. Dar greseli sunt multe pe parcursul unei partide. Daca Steaua marca la erorile clujenilor din partea secunda, mai scriai de faza asta? Sincer. Nu m-a impresionat Steaua, dar nici CFR.
Experienta celor din Ghencea s-a vazut, mai ales ca ii asteapta meciul de Liga. Punem pariu ca CFR va fi o echipa cam obosita cu Chelsea?

adi  •  26 septembrie 2008, 23:12

domnule Tolontan ce spuneti despre partida celor de la dinamo, se pare ca bistrita face noile blaturi la un scor tip,1-2 dar nimeni nu vrea sa vb despre acest lucru

H  •  26 septembrie 2008, 23:14

Catalin, Toja asta e gluma de fotbalist, nu se poate asa ceva, jenant, omul minus in meciul cu Bayern si in meciul de azi putea fi inlocuit cu Thiago. Poate si becali isi da seama ca nu are ochiul ala de specialist pe care-l decalra tot timpul. Pacat ca Mirel si Oviudiu Petre nu au jucat dar altfel ar fi fost rezultatul.Oricum bafta lor in CL.

GentleGiant  •  26 septembrie 2008, 23:15

Mie de la meciul retur cu Middlesborough nu-mi mai place Steaua. Atunci s-a rupt ceva ce n-a mai reusit sa repare nimeni. Acum Steaua are jucatori sub nivelul ei (Nicolita, Toja, Arthuro), antrenor la fel. O sa ne mai zbatem mult si bine.

adi_stelistul  •  26 septembrie 2008, 23:15

CFR a avut cam doua viteze peste Steaua , e adevarat . Tot atat de adevarat e insa ca in ultimele 20 de minute a obosit .
Daca discutam de estetica , Dinamo are un joc chiar mai putin spectaculos decat al Stelei , dar e pe primul loc .
Pe urma sa nu uitam ca a lipsit Radoi , cel ce-ar fi putut „baga carbuni” in masinarie .
Steaua a castigat un punct , dar nu sunt convins ca CFR a pierdut doua . Linistea tribunelor si a echipelor din finalul meciului mi s-a parut semnificativa .

caracuda  •  26 septembrie 2008, 23:16

ce ne mai intrebi atat daca ne-a placut steaua. a gresit lacatus l;a mijloc. toja trebuia inlocuit mai devreme, din momentul in care a intrat tiago jocul s-a echilibrat la mijloc si steaua era sa o bage in ate.

JWP  •  26 septembrie 2008, 23:16

Tolo ai mici probleme de numarat pasele, daca ai fi observat a fost o faza de minim 15 pase ale stelistilor, la mijlocul terenului la 0-1 asa ca cele 13 secunde nu inseamna nimic 😉

CL  •  26 septembrie 2008, 23:17

Mie nu-mi place Steaua cu Lovin.
Lacatus isi bate joc de Toja cu inventiile lui.
Cand il aud pe Vochin cum ii ridica osanale lui Lovin ma lasa nervii.
O fi chiar asa de greu de vazut ca Lovin se apara numai la 20 de metri de propria poarta, e mort daca nu-i simte rasuflarea lui Goe in ceafa, si-n felul asta lasam adversarul sa ne impinga cu fundul in poarta, spatiile cresc, iar Arthuro si Dayro sunt in felul asta la randul lor obligati sa coboare pana la centrul terenului dupa mingi, singura scapare fiind trimiterea baloanelor in banda.
Ma intereseaza, evident, cate mingi recupereaza Lovin. Dar la fel de mult ma intereseaza ce face cu ea dupa ce o recupereaza! Si cu Bayern, si azi l-a ignorat complet pe Toja. Frate, daca tot ti l-a dat Lacatus acolo sa ai cu cine sa continui faza dupa ce ai luat mingea, bun-prost, joaca dracu’ cu el, nu arunca mingea la plezneala in fata!
Repet: Steaua cata vreme va mai juca Lovin acolo, nu va avea niciodata anvergura de echipa mare. Daca am ajuns ca Steaua sa nu se poata dispensa de acest schiop, inseamna ca suntem prostii prostilor!

da !  •  26 septembrie 2008, 23:18

Cataline, hai ca raspund eu la intrebarea adresata lui mihai : DA ! mie mi-a placut cum a jucat Steaua din simplul motiv ca a avut mai multe ocazii de gol decat cfr … sper ca nu ai vazut alt meci, nu ?

da !  •  26 septembrie 2008, 23:19

Cataline, hai ca raspund eu la intrebarea adresata lui mihai : DA ! mie mi-a placut cum a jucat Steaua din simplul motiv ca a avut mai multe ocazii de gol decat cfr … sper ca nu ai vazut alt meci, nu ?

Si totusi nu imi mai aprobi comentariul odata, sau nu iti convine ?

Campioana CFR  •  26 septembrie 2008, 23:21

@ valy: era dezechilibrat Cadu. Un galben merita.

cineva  •  26 septembrie 2008, 23:21

Prietene, poate ca Steaua are probleme, insa fii sigur ca si tu ai destule. Problema e ca Steaua poate sa-si corecteze problemele, pe cand ale tale sunt permanente.

Impartial? lasand la o parte articolul extrem de „obiectiv, poate imi explici de ce ai pus doar golul cefereilor, tovarase ziarist?

cosmin  •  26 septembrie 2008, 23:22

nici mie nu mi`a placut Steaua cum a jucat dupa ce au dat golu` mai ales in a 2 a repriza nici n`au contat in atac..in fine daca aveam si noi un Steven Gerrard la mijloc in locu` lu Toja poate era altceva;)

orlando  •  26 septembrie 2008, 23:26

cand pierzi meciul cu Bayern pe mana (moarta) lui Toja se numeste experienta sau greseala, cand faci si la Cluj acelasi lucru se numeste prostie. Ca stelist sunt fericit ca am luat un punct.

gradinescu  •  26 septembrie 2008, 23:27

o intrebare desi stiu k nu aveti voie sa va divulgati echipele pe care le simpatizati, gradinescu e un mare dinamovist?(prima) si de ce tot timpu comentatatorii tv vor sa fie diferiti fata de arbitru si pura realitate, incercand sa para ei eroi, iar parerile lor vis a vis de unele faze sa fie litera de lege pt noi? inca ceva, gradinescu a plans la un meci a lui dinamo in 93 parca… luase bataie ,,parca”

Cornel  •  26 septembrie 2008, 23:27

Augustus a arbitrat impecabil pentru CFR. A dat patru galbene Stelei la faze oarecare ( Ogararu a protestat la un fault, Arthuro nici nu a atins adersarul…) insa a „uitat” cartonasele acasa cind CFR-istii exasperati ca nu pot egala au inceput sa dea la oase ! Mai lipsea sa dea penalty la „hentul” cu piciorul al lui Szekely ! Augustul tolomac s-a supus tribunelor, a arbitrat dupa ureche…cind urlau mai tare le mai dadea stelistilor un galben ! Un rezultat dorit de Borcea si obtinut de Augustus.

Liviu  •  26 septembrie 2008, 23:28

numai un orb nu a observat diferenta clara de la mijlocul terenului. norocul i-a adus stelei 1 punct foarte mare pt ea. Parerea mea ca CFR a pierdut 2 puncte imense. Kone stie jocul si merita aprecieri (asta doar ce urmaresc jocul in ansamblu nu doar imaginile de la televizor). Dubarbier daca invata sa traga si cu dreptul devine un jucator foarte bun. Stancioiu ar trebui sa-si caute echipa ca pare veriga slaba din echipa clujului. Muresan nu stiu de ce nu a jucat pana acum titular pentru ca merita si foarte putini jucatori au taria si precizia sutului lui. sugerez tuturor retarzilor care nu stiu decat sa injure si sa vorbeasca aiurea sa-si cultive ideile pe blogul cartoon network sau sa mearga ciobani la stana ciobanului.

dan  •  26 septembrie 2008, 23:30

clujul a dominat, steaua a avut paradoxal mai multe ocazii. greseli de arbitraj de ambele parti, asta-i valoarea lui augustus, ce sa-i faci. problema la steaua e ca joaca fiecare meci in 9 de vreo 2 ani. anii trecuti banel si lovin nu jucau nimic, acum ca baietii astia mai misca ceva, toja greseste tot pe centru, iar semdo joaca bine doar cu echipele mici. cu bayern si cfr n-a avut nici o treaba. daca joaca bogdan stancu si radoi in locul lor la florenta, avem o sansa. daca nu, poate avem bulan…

Cornel  •  26 septembrie 2008, 23:32

„Eroul” Culio a fost actor de comedie, a simulat zeci de faulturi, a cersit cartonase – se vede treaba ca asta era planul A de care vorbea gradinescul ! Ar fi bun si in nationala, poate ii umple pe francezi de galbene si rosii ! ( daca ar arbitra Augustus !)

2you2  •  26 septembrie 2008, 23:34

Eu am vazut un joc destul de bun al ambelor echipe,intr-adevar sint si jucatori care au evoluat sub nivelul meciului, dar cred ca Steaua si-a atins obiectivul, in timp ce echipa din Gruia, a ramas nemultumita. Remarc de la CFR pe Dubarbier, Culio, si Muresan, iar de la Steaua pe Lovin, Nicolita si si Petre Marin(nu neaparat ca a facut un meci perfect dar a avut un adversar greu).va inteleg ca nu puteti acoperi toate aspectele jocului dar totusi, dupa meciul asta as vedea mai multe probleme la CFR, cel putin din prisma clasamentului, nu credeti?

Ovidiuss23  •  26 septembrie 2008, 23:35

Cu siguraţă Toja nu se simte prea bine pe acest post, însă clujenii nu au profitat din plin de acest gol din linia mediana a Stelei.Cum s-a vazut după intrarea lui Tiago, jocul la mijlocul terenului s-a echilibrat.
A fost un meci destul de disputat, peste media campionatului, aşa cum era de aşteptat, însă la fel ca în sezonul trecut CFR a dominat însă nu a reuşit să treacă peste această apărare a Stelei.
Cu siguranţă altul ar fi fost meciul dacă Steaua ar fi atacat mai mult şi nu s-ar fi lăsat dominată, aşa cum s-a întîmplat după marcarea golului.
Pînă la urmă, un rezultat aşteptat, favorabil lui Dinamo.

radu  •  26 septembrie 2008, 23:37

Nu sunt fan Steaua dar nu mi s-a parut chiar asa de jalnica cum vreti sa o scoateti.Locul lui Toja nu e in centru si mai ales cu sarcini de inchizator(dupa intrarea lui Thiago jocul s-a echilibrat) iar aceeasi greseala Steaua a facut-o si in meciul cu Bayern.In rest un meci foarte echilibrat intre doua echipe bune care mai au insa de pus multe la punct.

danyst  •  26 septembrie 2008, 23:38

Ai dreptate Catalin. Dar asa e cand nu ai 2 mijlocasi centrali (sau unul central si unul defensiv). Langa Lovin trebuia sa fie Ov.Petre sau Tiago mai devreme. Toja nu are consistenta ca mijlocas central.

Comentariile sunt închise.