TOLO.RO
vineri, 26 septembrie 2008, 10:38
Rezultat bun pentru Steaua, cinic pentru CFR, care a jucat mai mult. Practic, bucureştenii şi-au cîştigat punctul prin dăruire. Altfel, au arătat prea puţin.
Golul prin care Clujul a egalat e un avertisment pentru viitorul Stelei. Au luat mingea de la 15 metri în propriul teren şi au dus-o în plasă, fără ca măcar un delegat al lui Lăcătuş să fie aproape de a o atinge pina sa traga Dubarbier. Au fost preluări, o groază de oportunităţi, 6 pase consecutive şi 13 secunde, pe ceas!, în care Steaua a asistat la combinaţia campionilor.
„Toja s-a pierdut, Lovin e singur la mijloc!”, exclama Andrei Vochin la microfonul A1. Da, aşa arată deseori Steaua. Ca o echipă vidă la mijloc şi puţin lucrată în atac. Cu multă luptă individuală şi puţin noroc, nu pierde. Dar pe cine mulţumeşte asta?
PS: Chiar acum, pe gspTV, Gigi Becali se declara „extraordinar de multumit”, dar are aerul framintat al omului care are senzatia ca a gresit drumul. Senzatia am zis? Aproape certitudinea.
nasty • 26 septembrie 2008, 23:45
A, era sa uit , domnule Tolontan, dar dvs v-a placut jocul celor de la CFR??? Ca mie mi s-au parut niste incapabili care alearga fara noima si fac risipa de energie degeaba…
valentin • 26 septembrie 2008, 23:45
NORMAL CA TOJA NU JOACA NIMIC!!! EL N-ARE CE CAUTA IN CENTRU! PUR SI SIMPLU NU E POSTUL LUI!!!
george • 26 septembrie 2008, 23:58
tolo de ce nu-l calci in picioare pe arthuro un pic?? cam cum a facut cadu da la „figurat” evident..
nu intzeleg..chiar nu vedetzi cat de prost joaca??…colegii tai il comparau cu kone..care a jucat mai bine..si le era greu sa ajunga la o concluzie…
pai vorba aia: „varf de meserie” si a dat un gol in 9 etape…plus bara din meciul cu bayern
..evident ca lacatus e primul care ar trebui sa se sesizeze dar cum presa incearca sa-l schimbe pe peseiro cu andone se poate face ceva si in sensu asta-din partea voastra ..
ia gandeste-te un pic ca daca lacatus ar fi criticat ca-l foloseste pe arthuro nu l-ar mai baga titular meci de meci itzi spun eu sigur…
si daca-mi raspunzi la mesaj te rog sa nu-mi scotzi ochii ca arthuro a dat pasa de gol in meciu asta cu cfr..
ma gandesc ca o fi incercat sa traga sau sa obtzina un 11m ceva..in nici un caz pasa de gol…pentru ca jucatoru asta nu gandeste nimic pe teren..bine..nici in afara lui nu cred ca o fi vreun destept..
astept un raspuns 🙂 mersi
Dragos • 27 septembrie 2008, 0:16
Culio merita un galben pt proteste ! Iar Semedo a jucat pt Cfr in seara asta ! Daca Semedo joaca bine doar cu echipele mici, poate s aplece de la Steaua ! Oricum, am o vaga impresie ca Semedo a fost mana in mana cu Cfr-istii ! Sper sa ma insel, dar la cum a jucat…..se poate intelege orice !
Robert • 27 septembrie 2008, 0:22
Cornele, Culio na simulat ”zeci de faulturi”, e greu sa stai cand Lovin se suie pe tine non stop si .. da, merita galben. CFR din pacate a dominat 60 minute meciul efectiv, dar trebuia so bage in atza. Si inca un lucru mai spun daca CFR ar face rost de portar.. mar scuti de emotiile pe care mi le da Stancioiu la fiecare sut. CFR nare portar, si nu stiu din ce cauza incepe meciurile mai greoi.
zecares • 27 septembrie 2008, 0:24
Si totusi, nici o vorba despre spectatorul batut de bodyguardul lui Gigi Becali la iesirea de la tribuna 1. Nici la tine pe blog, nici in gsp, nici nicaieri. V-a scapat complet asta?
alex crivie • 27 septembrie 2008, 0:25
Ce o dati cu Toja in sus si-n jos, in primul rand Lacatus nu are momentan solutie pentru mijlocas central cu valente ofensive si incearca sa-l obisnuiasca pe omuletul asta. Pe cine sa-l bage in centru? ca are numa mijlocasi de aripi, v-ar place Plesan?
Robert • 27 septembrie 2008, 0:29
imi place ca blogul asta nu e Pro Steaua, asa cum e Gsp.ro
csongi • 27 septembrie 2008, 0:38
Mi s-a parut un rezultat echitabil. Si e bine pt. moralul ambelor echipe in vederea meciurilor de ucl. Daca azi am fost ceferisti si stelisti, saptamana viitoare va fi iar timpul sa redevenim romani 🙂 Bafta in europa la toti!
marx • 27 septembrie 2008, 0:40
steaua, ca si cu bayern, a jucat vreo 15-20 minute cu totul. echipa e rupta total la mijloc. toja n-are ce cauta acolo, e inutil. arthuro e de steaua II, iar dayro are doar faze si apoi iese repede din meci. nici pana acum nu inteleg ce joaca dayro la steaua. semedo e pe langa total, n-avea ce cauta la steaua. prin urmare totul ramane pe lovin (doamne, doamne) si pe zapata cand se trece de fundasi (cum a fost cu bayern). mai mult, lacatus nu e de calitate: de ce o fi asteptat atat sa-l schimbe pe toja, si nu l-a scos pe arthuro. iar nu luam puncte in CL
petre stelistu • 27 septembrie 2008, 0:41
Domnule Tolontan mai bine te-ai duce sa scrii pentru Cancan,fiindca fotbal nu stii nimic.Adevarul e ca nu prea am ce face si stau sa va citesc prostiile voastre.Unde esti Topescule.sa le mai descretesti mintile la *** ziaristi?Habar nu au ce scriu.Noi,cei ce ne numim suporteri stelisti ar trebui sa avem rabdare,echipa e pe drumul cel bun.
Dricu • 27 septembrie 2008, 0:43
Problema Stelei ori este alui Lacatus ori Gigi Becali care se implica fara ca nimeni sa nu stie
Acest Gigi Becali a distrus imaginea clubului Steaua de cand a preluat-o
Dan • 27 septembrie 2008, 0:47
Steaua n-a miscat nimic, decat primele 15 minute. Steaua a facut mai mult un anti-joc la mijloc. Pacat, merita CFR sa castige, mai ales pentru agresiunile fizice ale lui Becali asupra suporterilor clujeni. Rusinos.
Velcea • 27 septembrie 2008, 0:48
E de inteles de ce in comentariile astea sunt atatea ineptii atata timp cat un „mare” jurnalist sportiv ca Tolontan nu e in stare sa faca niste aprecieri macar decente asupra meciului si a golului prezentat. La tactica abordata de Lacatus la mijloc, CFR a fost chiar penibila ca n-a reusit decat un gol dupa o deviere. La faza respectiva se vede clar un gol urias la mijloc pentru ca Toja nu e ce trebuie. Lovin, foarte bun sezonul asta, era singur acolo. Toja a fost excelent pe stanga cu Galatasaray, insa pe centru nu merge din motive clare. Arthuro trebuie sa dispara de acolo (nu stiu de unde moda asta prosteasca la noi cu inutilul atacant de careu) si sa joace fie Stancu (mai ofensiv) fie Tiago. Dupa intrarea lui Tiago de fapt CFR nici n-a mai miscat. Lacatus a mai evoluat dar tot face greseli tactice jenante uneori. Si persista in ele, ca schimbarea a venit in seara asta mult prea tarziu. In minutul 50-60 era nevoie de Tiago si Stancu si Steaua se distra cu CFR, care totusi n-a jucat deloc rau, mi-a placut mai ales Muresan.
rusu • 27 septembrie 2008, 1:01
cfr lea demonstrat ca sunt peste ei la aproape toate capitolele.Jucatorii stelei sunt niste ingamfati,nu au vrut sa le dea nici macar un autograf azi la turda la niste copii de 10 ani care i-au asteptat o ora in frig……….
ionescu • 27 septembrie 2008, 1:09
inteleg cumva din articolul asta ca steaua e mai buna decat vicecampioana italiei sau ca, campioana romaniei n-a reusit din nou sa invinga steaua acasa?
am o senzatie naspa ca cfr e in urma lui dinamo cu 7 puncte…?
chiar n-am inteles care e ideea articolului. sunt sigur de asta fiindca tolo e mai inteligent ca mine.
B.B.B • 27 septembrie 2008, 1:10
PUNCTELE INAPOI PT POLITEHNICA TIMISOARA!!! 16 PUNCTE + 6 FURATE = 22 ADICA LOCUL!!
HOTII!HOTII!
Ple.shit.za 55 • 27 septembrie 2008, 1:14
Pt mine meciul consistent al CFR-ului si prestatia „lichida” a Stelei nu a fost o surpriza. Acolo unde este mina de antrenor serios este si consitenta in joc. Acolo unde singura calitate a antrenorului este capacitatea de asi asmuti sau de a striga la jucatori poti avea fuga in gol si carat apa cu ciurul.
As fi preferat sa piarda Steaua, ca sa-si dea seama cei care o conduc ca lucruile merg cam prost si se impun masuri.
QFWFQ • 27 septembrie 2008, 1:14
Asa este, Steaua are inca probleme in a avea un mijloc de buna calitate si nu a speculat un final in care a parut a avea bateriile mai bine incarcate, tot asa cum si CFR, dind totusi peste o echipa care a invins si ea Roma, nu a mai putut da golul decisiv. Stancioiu ar putea acuza si momente de visare ale apararii clujene. Totusi, ar trebui sa vedem si partea buna a intilnirii, in primul rind prospetimea fizica a echipelor, ambele venite dupa serii de meciuri Liga-CL-Liga; echipele nu au stat deloc rau in teren; apoi, jocul nu lipsit de momente de fantezie. Trombetta confirma ca antrenor, dovedind ca momentul Roma nu a fost unul izolat, ca si Lacatus dealtfel, desi Lacatus pare nitel grevat de amestecul patronului – nu-i pot uita figura de la golul Stelei – si, in consecinta, Steaua pare totusi o echipa nitel crispata, care parca asteapta totusi ceva spre a se dezlantui. Dinamo pare avantajata de rezultat, dar nu e chiar asa: Steaua a adaugat totusi un punct la adevar, iar CFR va incerca sa-si scoata cele doua puncte pierdute de la Dinamo, asa incit Dinamo va avea un meci greu de tot cu CFR.
calin_dk • 27 septembrie 2008, 1:27
Meciul a fost CFR-Steaua…cu o echipa cfr clar mai buna…Dar vad ca aici (si in articol)..se vorbeste doar despre steaua…tolo parca esti suparat de pasele clujenior la gol,…cam subiectiv…oricum pentru nivelul ligii 1 meciu mi s-a parut bun
ctlnmihai • 27 septembrie 2008, 1:31
Steaua are jucatori insa nu are antrenor..atat timp cat Lacatus va sta la Steaua nu vom castiga campionatul.Daca Protasov era antrenor Steaua n-avea adversar in liga 1
red dog • 27 septembrie 2008, 1:53
steaua a jucat cu frica de a nu pierde acest meci … inca din min 20 au inceput sa traga de timp… si chiar dupa ce clujenii au egalat nu au incetat sa faca acest lucru… doar spre final au fost cateva contraatacuri ale stelei … de fapt ce ai place cel mai mult stelei… in schimb clujul a jucat la victorie … si vreau sa spun ca la ora asta clujul are cel mai tare mijloc din campionat.. si o spun eu care sunt dinamovist… dar… nu cred ca va lua campionatul… tot steaua sau dinamo… peziceri: steaua bate la fiorentina ( daca joaca putin mai cu, curaj) si cam stie sa o faca in deplasare… clujul poate face egal cu chelsea daca si numai daca joaca cu calm… si asta o stiu bine pt ca sunt in anglia momentan si sunt si fan inrait chelsea… rapid va termina turul pe cel mult locul 7 !!! … timisoara e surpriza si va fi mereu in coasta lui dinamo si a stelei… hai dinamoo .. hai baieti..
Machedonul • 27 septembrie 2008, 1:57
Schimbari facute tirziu, indicatii tactice fara sa arate constructie si jucatori care nu vor sa faca ambele faze! Asta a fost Steaua cu Lacatus un antrenor care nu a avut si nu mai are nimic de aratat fiindca de acolo de unde nu este nu poti sa ceri!
Am avut noroc cu Goian, Ogararu si petre narin care cu lovin si nicolita s-au daruit dar restul? moreno a fost mai sters ca dica iar restul nu puteau sa stea in ghete! Petrescu vino si anreneaza steaua, dar vino mai reprede!
Ionut Dumitrescu • 27 septembrie 2008, 1:57
Scrii bine Catalin. Aproape liber. Intru-totul de acord cu tine. Cred insa ca ai putea-o face si mai eficient de-atat.
Colegii tai au dat dovada de eficienta maxima cand au comentat meciul de asta seara. M-au fortat periodic sa ma asigur ca CFR-ul joaca cu o echipa romaneasca. La inceputul meciului mi-am dorit sincer sa castige Steaua, insa dupa primele minute nu mai stiam daca e bine sau daca e voie sa imi doresc asa ceva. Comentariul lor nu a fost unul partinitor, ci unul jignitor la adresa stelistului telespectator, care incearca sa adulmece un spectacol fotbalistic. Pacat!
gstadt • 27 septembrie 2008, 1:58
Plesan, Ov. Petre, Radoi…
Tolontane, de astia ai uitat? Sau in lipsa de alte subiecte inventezi probleme? S-a intamplat ca Steaua sa aibe simultan trei jucatori indisponibili pe acelasi post si sa fie obligata sa joace cu optiunile #4 si #5.
La asta se rezuma totul, restul e vorbarie goala…
vlad_m • 27 septembrie 2008, 3:41
ma intreb ce s-ar fi intamplat daca juca radoi in centru..sau macar ovidiu petre…nu cred ca se punea problema ca steaua sa ia gol la o actziune pe axul central…unde e cea mai puternica echipa din romania…e greu cand joci cu lovin(care de obicei e rezerva) ca om principal…si toja…o aripa stanga…nu e postul lui…s-a vazut si azi si in meciu cu bayern…lacatus a facut aceeasi greseala de doua ori la rand…e inadmisibil pentru un antrenor de CL…la ce jucatori are steaua ar trebui sa joace alt fotbal…asteptam insa revenirile lui radoi Ov Petre si plesan…steaua ar arata altfel…cred ca tiago ar fi trebuit sa joace din primu minut…iar toja in locul lui semedo…steaua a jucat cu 2 oameni in minus in prima repriza…semedo si toja ratacit ca mijlocas defensiv…nu stiu ce a fost in capul lui lacatus…dar un antrenor de valoare nu facea greselile astea
Adrian • 27 septembrie 2008, 3:55
Meci bun. Si nu cred ca Steaua a jucat asa cum spui tu, Catalin. Mai ales sfarsitul meciului i-a gasit la CFR in careu. Imi place ca suporterii stelisti isi sustin echipa, antrenorul, semn ca ne mai maturizam putin, ***
Vor avea insa un meci mult mai greu la Florenta, mai ales ca Fiorentina vrea sa stearga impresia proasta dupa meciul cu Lazio.
CFR e victima sigura cu echipa mea de suflet, (a doua dupa Rapid), Chelsea
ptr=george • 27 septembrie 2008, 4:26
Nu Arthuro, a jucat prost. Semedo, nu trebuia sa se afle pe „teren”. Daca linga Arthuro, juca Bogdan Stancu de la inceput, alta era „povestea”. Dar Laca, a preferat un atacant care mai face si faza de aparare. Lacatus, a jucat pentru un rezultat de egalitate. Mi-au parut buni, Zapata, Goian, Toja(prima repriza), partial Dayro si Lovin. De la CFR: Toni,Perreira (dur baiatu)Cadu (merita „rosu”),Kanu(partial), Dubarbier si Culio (partial). Cadu si Pereira daca joaca asa dur, o sa ia rosu in champions league. Arbitrul, cam mult permisiv cu CFR-ul.
Architrion • 27 septembrie 2008, 4:47
Acesta este un articol ?! Sau e pe principiul „un nebun arunca o piatra si zece destepti se chinuie sa o scoata” ! Ati aruncat o observatie „haitei” flamande de cititori ca pe un os pe care sa se bata, pentru a mai face un pic de trafic pe blog. O observatie cu un sambure de adevar si multa exagerare tocmai buna de creat dispute intre tabere. Mingea a fost recuperata dupa un contra atac ratat al Stelei cam de pe la 40 m in terenul Clujului, a fost la un pas de a o recastiga Toja si apoi Petre Marin, mingea sarind norocos de fiecare data pentru cei din Cluj, inclusiv in momentul sutului destul de slab, dar deviat din nefericire pentru Steaua.
Pe de alta parte samburele de adevar este ca Lovin a fost cam singur la mijloc, Toja nefacand mare lucru in meci, iar in fata Arthuro e lent pentru astfel de meciuri, fiind bun doar cu echipele care se apara si nici Dayro nu a excelat. Totusi chiar si asa cu 3 oameni nu prea in forma Steaua a avut ocaziile mai periculoase in repriza a 2-a.
dan1672 • 27 septembrie 2008, 8:34
nici un antrenor din lume u ar juca cu toja in centru. e ca si cum l_ai pune pe goian mijlocas la creatie. Am spus…nici un antrenor, deci nici macar lacatus..dupa meciurile cu Galata cornel dinu spunea despre lacatus ca a intrat in galeria antrenorilor. Nu o sa fie niciodata antrenor, atata timp cat nu_si poate impune ideile sale de selectie si de joc. gigi stie de ce… In rest, felicitari clujului pt. ca au jucat fotbal. Steaua a avut doua meciuri grele in campionatul asta…cu vaslui si cluj in care au scos 1 punct….restul meciurilor au fost vrajeala. Pt ai acum incepe campionatul…abia acum isi vor da seama la ce nivel sunt. nu ca nu ar stii deja…
Biblia sau Blaty ? • 27 septembrie 2008, 8:57
pt robert si dragos .
eu am impresia ca Stancioiu a fost mana in mana cu Becali si trebuia sa scape un gol sau s-o puna de un egal .
Zapata o prindea lejer mingea aia .
bull • 27 septembrie 2008, 9:46
Domnule Tolontan, va rog sa revedeti meciul. Steaua in afara de primele 20 de minute nu a fortat. A incercat sa faca un joc asemanator cu cel al Bayern-ului de la Bucuresti. Nu i-a iesit exact din motivul pe care si dvs l-ati sesizat(Toja la mijloc, probabil din cauza aceasta a si fost preferat era mai tehnic si ar fi trebuit sa paseze mai usor). La inceputul reprizei secunde(parca), Steaua a avut un joc de pase de vreo 2 minute, momente in care Cfr-ul se uita neputincios la minge, ceea ce ar trebui sa le dea de gandit Clujenilor. Golul Cfr-ului a venit dintr-o deviere, am putea spune ca este norocos, iar cel al Stelei a venit pe urma unei centrari(sunt convins ca englezii sunt mai buni la asa ceva decat Steaua) la care apararea celor de la Cfr a privit ca la teatru, lucru care ar trebui sa le dea de gandit.
Cat despre Steaua, are si ea destul de multe de corectat, dar eu cred ca alta va fi situatia cand Plesan si(mai ales) Ov. Petre vor fi apti de joc. Putea fi folosit aseara si Abel Moreno, dar probabil Lacatus a stiut de ce a preferat sa improvizeze…poate Abel nu e ceea ce ii trebuie Stelei acolo, la fel cum nici Toja nu e…
Becali si-a schimbat tonul, dar stim cu totii ca incepe campania electorala. Eu aveam senzatia ca era nemultumit. De altfel daca va uitati la declaratiile inainte de meci, observati prima reactie a sa cand este intrebat daca este multumit cu un egal – „NU!, ce egal?!!” -, dupa care se corecteaza.
jan • 27 septembrie 2008, 9:57
domnilor ziaristi va uitati la fotbal,vorbiti despre el, dar in realitate habar nu aveti despre asa ceva.spuneti ca cfr merita victoria? de ce? a avut o posesie mai buna,dar ocazii nimic,in timp ce STEAUA a avut multe ocazii clare de gol.daca nu ai ocazii cum sa castigi? va rog frumos inainte de a scrie un articol documentati-va si fiti obiectivi
Alex • 27 septembrie 2008, 10:16
Ce tot aveti cu Toja? El e mijlocas stanga sau central ofensiv, in niciun caz mijlocas defensiv cum a fost folosit cu Bayern si CFR. Miscarea desteapta trebuia facuta la pauza,cu Toja pe stanga si Thiago in centru, inlocuindu-l pe Semedo. Altfel ar fi aratat Steaua cu Thiago langa Lovin si Toja pe postul lui.
bull • 27 septembrie 2008, 10:19
Ah, si inca ceva, nu vi s-a parut ca Cfr-ul a stat mai bine la capitolul „forta fizica” la mijloc ? Capitol la care au castigat putin si intimidand arbitrul, protestand la toate deciziile sale(lucru de care eu am crezut ca echipele Romanesti vor scapa totusi odata. Mi s-a parut jenant momentul in care s-au oprit toti si cerut penalty cand mingea s-a lovit de piciorul lui Szekely, desi puteau recupera). Prin asta au reusit sa iasa fara vreun cartonas galben(daca nu ma insel), desi jocul lor la mijloc a fost in anumite momente mult mai dur decat ceea ce este permis chiar si in Anglia….Eu raman la parerea ca atat faultul la Arthuro cat si momentul in care Banel a fost lovit de la spate cand mingea era inca la vreo 6 metri de el, erau „de rosu”…Aici s-a vazut absenta lui Mirel Radoi, care putea sa urce si sa faca fata cu brio unui astfel de joc „mai barbatesc”…
Minusul Stelei dupa parerea mea ar fi pe langa faptul ca mijlocul a fost aproape inexistent si faptul ca au asteptat finalul meciului pentru a forta victoria. Lucrul acesta putea sa-i coste. Minusurile Cfr-ului ar fi apararea(nu numai Stancioiu) care a primit un gol ca in curtea scolii(si era aproape sa mai primeasca unul asemanator la capul lui Athuro) si faptul ca desi Steaua nu a fortat atacul si nu a avut mijloc, ocaziile lor in repriza secunda au fost aproape inexistente(adica au alergat mult si degeaba, cam cum facea Banel cu putin timp in urma in pasa lui proasta), ba chiar pe final cand Steaua a incercat putin atacul puteau pierde….
Vasile Alexandrescu • 27 septembrie 2008, 11:07
Lacatus, din pacate incearca in cursul unor meciuri importante sa formeze un mijlocas central si anume pe Toja.Nu faci asa ceva in timpul unui meci cu CFR Cluj.Nu inteleg de ce nu il introduce mai mult pe Tiago,e mult mai prezent in joc si mai tehnic chiar si daca Lovin.Toja n-are cum peste noapte sa joace pe postul de mijlocas central.
mihai • 27 septembrie 2008, 11:13
Steaua inca nu are echipa atunci cand va avea ,aceasta echipa nu se va mai poticni de nicio echipa din Liga 1. Felicitari CFR-ului.
radu-oradea-stelist • 27 septembrie 2008, 11:35
cred ca mai bine juca cu tiago decat cu toja in centru dar va spun ceva
d le tolontan,daca era ideea lui lacatus sa joace cu toja in centru,atunci iesea becali cu criticile
insa e ideea lui grande allenatore de la palat si atunci n avem ce face
corneliu popa • 27 septembrie 2008, 11:40
Domnul Trombetta „are o caciula prea mare” pentru el si ia cazut peste ochi si n-a vazut meciul! A „tras baiatul lui taticu'” Augustus.”smechereste”, cum ar zice dl Porumboiu. pentru chefere! Ogararu a luat aiurea galben (jucatorii au inceput sa ia atitudine cand il faultezi aproape de accidentare), au mai fost doua atacuri din spate a clujenilor, pe care Nica s-a facut ca nu vede (probabil in compensatie pentru sezonul trecut!!) Ce mai vuia presa daca faultul facut de Cadu era facut de un stelist!!
Comentariu de la GSPTV a fost pro chefere! Totul era perfect la chefere si la Steaua nimic! Parca noi nu ne uitam la meci! Steaua a fost mai pragmatica! Chefre-ul mai cu floricele! Are dreptate d-l Paszkany, asa este intelegerea, anul asta ii da chefere-ul meciurile lui Dinamo!! Se schimba „statul capra”! Becali sa inteleaga ca este o Coalitie! „Iepurele” va fi Dinamo si-n retur va reveni Rapid! Vaslui, Urziceni, Timisoara si Craiova care sunt coalizate impotriva Stelei! „Suveica” lui Padureanu s-a mutat la Borcea, Badea, Turcu,Porumboiu, Paszkany, Muresan, Mititelu, Iancu, MM Stoica, Copos si Taher. Ca sa numai spun de politicieni, MASS-MEDIA, Federatie, Liga, Comisii sau Loja maghiara din Canada!!! Becali este singur si el in grandomania lui spera sa-nvinga!! Fotbalul demult nu se mai joaca pe terenul de fotbal! Sa spuna Becali daca cineva sau ceva din cele enumerate mai sus sunt Aliatii lui? Stiu ca va urma „moderatia” de rigoare din partea IT („om periculos” spune adevaruri pe care nu vrem sa le citeasca copilasi pe blog) si pe urma stergerea de pe blog cum mi s-a mai intamplat!!
Song • 27 septembrie 2008, 11:47
Penibil.Criticam un jucator care este prost pus in teren , ca n-are ranadament.Ma mir ca inca n-a fost folosit ca portar, ca sa-l putem critica mai abitir.De fapt ce me mira?N-am auzit un cuvant de bine la adresa lui la pasa de gol la Nicolita, ori la pasa de gol la Lovin.Si atunci toti nu mai conteneau cu laudele la adresa lui Lovin , care trebuia doar sa o impinga in poarta, da pasa de gol, n-a contat, de loc.Pacat domnilor!
corneliu popa • 27 septembrie 2008, 12:04
Problema, domnule Tolontan, este la chefere!! Cati bani a chetuit pe achizitii? Pe ce loc si cu cate puncte sunt in campionat? Daca nu era echipa DNA-ului mai castiga eventul? Mai se ducea in CL? Ca nu avea echipa sa vina din calificari, vezi Famagusta! Steaua s-a calificat sin doua meciuri cu echipa turceasca pe care mass-media din PATRIA NOSTRA o vedea deja calificata si-i canta prohodul Stelei!! Dar nu mor caii, cand vor cainii, nu? Si atunci care-i problema Stelei? Acum toate echipele din Alianta Anti Steaua „stau capra” la Dinamo, nu? E randul lor, o spune chiar d-l (tovarasul) Paszkany! A inteles „mesajul< transmis de dl Borcea!
yoz • 27 septembrie 2008, 12:07
Vad ca toti cfr-isti se plang de arbitraj, dar uita si ei si tot gsp-ul de nesimtirea lui cadu care merita rorsu direct. **
ios • 27 septembrie 2008, 12:15
tolo, am zis de mult k steaua nu joak nik.Ce sa joci cu lovin si petre la mijloc?Acolo trebuie jucatorii tehnici cu viteza dar becali face tot timpul echipa si lui lacatus ii convine doar ia bani,singura solutie este sa vina copilul ala mic de 15 ani la echipa(parca e mijlocas central)sau sa plece becali.***
Radu • 27 septembrie 2008, 13:01
Problemele Stelei sau ale CFR-ului.
Am numarat 15 secunde de pase consecutive, la golul Stelei, in care cefristii nu au atins mingea.
Cate ocazii si-au creat cefristii pe teren propriu?
Cred ca aceata problema:” valoarea fotbalistului se vede in fata portii…, suturi a la Boloni am mai vazut”.
domnul q • 27 septembrie 2008, 13:25
Prea mult sub lupa…
Cand vine vorba de Steaua,”judecata”,analiza este mult prea severa,si mult incarcata de subiectivism.
Daca,aceste meci se juca in Ghencea,iar Steaua se zbatea steril,cu o posesie superioara,asa cum s-a intamplat cu cfr in Gruia ,tot jocul Stelei l-ati fi criticat!
Cifrele seci,arata clar ca nr.de ocazii a fost favorabil STELEI(4-2 la nr.de ocazii clare).
Singura mare problema in Ghencea este ca aceasta echipa are pe banca rezervata antrenorului o legenda,dar il lipseste cu desavarsire un antrenor.
Aceasta echipa,cred eu,nu este de blamat,deoarece este greu sa joci la un nivel inalt fara un antrenor,nu de calibru,ci macar mediu care sa vada intr-un timp scurt,ca Toja nu este un jucator pe care sa-l folosesti inchizator.
Sa admitem ca totusi Lacatus este antrenor,atunci cu siguranta este unul care se cauta,dar din pacate,nu se gaseste.
Daca,Goian in meciul de anul trecut,a fost eliminat,oare Cadu merita o soarta mai buna?
Sunt mici amanunte care la 1-0 pt.Steaua,chiar pot conta in scrierea istoriei,acestui meci,poate si la posibila ne/aparitie a acestui articol.
mk • 27 septembrie 2008, 14:02
E adevarat, CADU trebuia eliminat.Insa,eu nu inteleg vehementa unora,ca de ex Stiucan asta de la GSP care,parca a uitat deja cum a fost macelarit CFR-ul in sezonul trecut in Ghencea de marele Tudor.Parca atunci nu a sarit nimeni(cu siguranta nu Stiucan) din presa asa zis sportiva si nu a comentat 30 de minute doar, greselile arbitrului.
Parca atunci tacea si Panduru.(care e foarte „credibil” cu analizele sale „obiective”).
Eu nu tin cu nici o echipa din tara.Dar ieri uitandu-ma la avancronica meciului imi era scarba. Am avut senzatia ca joaca nationala(Steaua) si nu este doar un simplu meci de campionat.Cu propozitii gen:atentie Lovin la Culio si Dubarbier, etc.,etc.De parca CFR era o echipa din strainatate si nu ar juca in Liga 1.Penibil.
Hai ca pe acest Panduru il mai inteleg.Ca fost jucator la Steaua e normal sa tina cu cei din Ghencea.Dar Stiucan?E clar ca omul a lipsit de la lectia numita: IMPARTIALITATE.
PS:si sa nu credeti ca asemenea faze(neeliminarea lui Cadu) se intampla doar in campionatul nostru.Intr-o faza asemanatoare nici olandezul Bergkamp nu a fost eliminat la mondialul din 98,in meciul cu Yugoslavia…
Sorin • 27 septembrie 2008, 14:43
Eu cred ca Toja poate deveni un foarte bun mijlocas de creatie – stie sa dea pase, vede jocul, are tehnica si pentru driblinguri, daca sunt necesare, stie sa joace din prima, are fler. Nu poatedeveni insa „creierul echipei” peste noapte, e adevarat, dar cred ca si el a fost de acord macar sa incerce sa joace pe postul asta pentru ca are calitatile necesare, ce-i lipseste e doar experienta. Un singur lucru i-as reprosa lui Toja – nu stie cu dreptul dar ar trebui sa nu se fereasca sa-l foloseasca, chiar daca greseste pentru ca pe postul asta nu se poate juca „intr-un picior”. Echipa Stelei e inca in faza de constructie – asta e clar. Din pacate au trei jucatori de banda dreapta si niciunul n-ar putea juca mijlocas de creatie ca sa-l „elibereze” pe Toja pentru banda stanga. Plesan, eterna promisiune, n-are nici pe departe calitatile lui Toja pentru postul asta si la fel si Ovidiu Petre – daca joci mijlocas de creatie si gresesti 2 pase din 3 iar pasa corecta e una in lateral sau inapoi, mai bine te apuci de alt sport… Lacatus n-o fi antrenor de prima clasa, dar are experienta Stelei ’86 si se vede asta si in lotul format si in incercarile de articulare ale jocului in atac: are jucatori de viteza (Banel, Szekely, Semedo) dar n-are cine sa-i lanseze si n-are nici „profitorul” care sta la pomana (Piturca) – Arthuro e pre lent si prea fricos pentru rolul asta (poate Kapetanos…). Pe de alta parte toti „vitezistii” sunt de picior drept iar pe stanga „bate vantu”. Ar mai fi o idee: sa-l incerce pe Bogdan Stancu la mijloc si sa-l lase pe Toja pe stanga. Ce te faci insa cu „cei trei muschetari”?…
nu conteaza • 27 septembrie 2008, 15:00
gol norocos al cfr-ului, din deviere. Noroc cu arbitrul ca nu l-a eliminat pe CADU ca la calcat pe Arthuro pe spate. In plus putea sa-l elimine din 2 galbene si pe Pereira pt faulturi fara minge la Nicolita. Pe astea de ce nu l-e mentionezi sau nu vrei sa se arate ca CFR a fost sprijinita in meciul asta de arbitru.
iustin • 27 septembrie 2008, 15:05
comentezi de parca au intrat cu mingea in poarta cand golu a fost o mare intamplare nu cu 6 pase succesive ci cu vreo 4 devieri succesive.
corneliu popa • 27 septembrie 2008, 15:10
Pentru tacticienii „lu’ peste prajit!!” Lacatus a jucat in meciul cu chefere cluj cu un singur inchizator, Lovin, pentru restul de jucatori, de exceptie de la chefere gen Dubardier sau Kone, s-a jucat „in zona” Aici a fost surpriza lui Lacatus! Irombetta se astepta la un al doilea inchizator si el sa zburde cu echipa pe teren!! Tactic Lacatus a jucat excelent!! L-am admirat cand l-a scimbat pe Semedo care incepuse „sa piarda” mingii periculos de repede si in zone periculoase, de contraatac!! Toja indeplineste calitatile unui jucator polivalent. Mediu ca inchizator, bun la „jocul in zona” si excelent „in banda” Jocul lui Toja si Lovin nu se „vede” la suporteri, dar pentru ECHIPA sunt indispensabili!!
Comentariile sunt închise.