TOLO.RO
Semedo a făcut trei preluări de vîrf şi a avut trei finalizări de fundaş. De fapt, de jucător apăsat, căruia îi e frică să-şi asume răspunderea. Portughezul Stelei trage doar în utlimă instanţă, după ce s-a uitat îndelung dacă nu poate pasa, numai că atunci unghiul se închide. Păcat! Are o aprindere de rachetă şi o timiditate de pirogă.
marți, 30 septembrie 2008, 11:32
Semedo a făcut trei preluări de vîrf şi a avut trei finalizări de fundaş. De fapt, de jucător apăsat, căruia îi e frică să-şi asume răspunderea. Portughezul Stelei trage doar în utlimă instanţă, după ce s-a uitat îndelung dacă nu poate pasa, numai că atunci unghiul se închide. Păcat! Are o aprindere de rachetă şi o timiditate de pirogă.
De partea cealaltă, Fiorentina a fost la mîna ambiţiei în exces a lui Mutu. El s-a încărcat cu atîta dorinţă de a rezolva în teren polemica pe care o are cu Gigi Becali, încît nu i-a ieşit aproape nimic. Fotbalul descurajează răfuielile.
Ca să meargă mai departe, Steaua trebuie să renunţe la modestie. Abia în ultimul sfert de oră s-a decis să rişte, deşi era clar că a prins-o pe Fiorentina într-o dispoziţie dezordonată. Nu e rău, dar nu e încă bine. În Liga Campionilor ai nevoie de mai mult.
ge0rgian • 30 septembrie 2008, 23:59
In seara asta,Mutu nu doar ca nu i-a raspuns lui Becali dar nici nu si-a ajutat echipa.Pe de alta parte,jocul Stelei e pe drumul cel bun si mai are nevoie de cateva retusuri.
obelix • 1 octombrie 2008, 0:01
n-avem varf fratilor !!! kapetanos ala a adormit cu mingia la picior in drum spre poarta ! Stancu jalnic ! poate salvarea noastra e Pedriel ala, cand o intra , ca altfel…
Cătălin Tolontan • 1 octombrie 2008, 0:04
obelix: asa e, steaua n-are virf, citeste si articolul lui andrei vochin!
Dreamer • 1 octombrie 2008, 0:05
Steaua mai are nevoie de 3 jucatori pentru a deveni o echipa MARE…Dayro, Semedo si Stancu nu au fata de Champions League.
Dreamer • 1 octombrie 2008, 0:08
Am citit si eu articolul lui Vochin…acum. O sa creada lumea ca l-am plagiat.
Mike • 1 octombrie 2008, 0:12
mutu sa joace pt noi….asta imi doresc
isshmen • 1 octombrie 2008, 0:43
Ce sa zic…Cel Mai Mult Mi`a Plakut NICKOLITZA!!! Pentru ca este un fotbalist Extraordinar…Lokul lui este in strainatate nu in liga-3-a cum o numesc altzii:)))
malasuerte • 1 octombrie 2008, 0:50
Cred ca daca in spatele celor trei ar fi alt fel de mijlocas ar arata altfel echipa cred ca a avut dreptate Adrian Georgescu la realitaea.
Semedo avea probleme la finalizare si la Cluj de-aia a fost vandut …
durden • 1 octombrie 2008, 0:52
semedo=0 barat.si fara fals patriotism dar mutu a fost cel mai bun de la fiorentina.MIRA PE CINEVA CA E INDIVIDUALIST?pai fratilor inseamna ca voi n-ati vazut multe meciuri de-ale lui.assa a si ajuns mare.asa sunt toate varfurile d mare clasa…
adi • 1 octombrie 2008, 1:12
toti stelisti se plang de varf,dar pana la varf tre sa rezolvam mijlocul,si nu poti sa joci cu doi inkizatori cand vrei sa contezi in atac,lovin este bun la recuperare dar atat banel nu e bun la nimic radoi nu este de „creatie”langa el ar trebui plesan sau neaga.lacatus are jucatori dar nu stie sa-i puna in teren… dayro varf impins… de unde pana unde stancu are valoare de titular?comentatorii spun ca lovin este jucator emblematic,pai baiatul acesta paseaza doar inapoi si atunci cu un procentaj mare de greseli,jenel alearga mult si se daruieste pe teren,eu cred ca jenel ar trebui el daruit pe gratis ca stie doar sa cerseasca faulturi,pase gresite,si sa faca faulturi imediat ce pierde balonul(lucru pe care il face regulat si cu usurinta)deci unmijloc pilaf asa ca am ramas cu tactica de la zeroli mingii lungi pe varf,care se intampla sa fie singur acolo si cu spatele la poarta oricare este numele lui.VREM MIJLOC PUTRNIC.
geo • 1 octombrie 2008, 1:14
ai dreptate …. mai mult tupeu … si „nebunul” de becali se poate sa aiba dreptate …
pijack • 1 octombrie 2008, 1:18
mereu cand facem un rezultat cat de cat bun a fost echipa adversa intr-o pasa proasta…sa fim seriosi…fiorentina nu e cu nimic mai buna decat steaua…la ce au aratat…si nici macar nu au aratat ca puteau mai mult…au atac…da’ dak nu ai mijloc…tot degeaba…;)…in mare…egalul arata exact ce a fost pe teren…pacat…puteam mai mult…si sunt total de acord cu ce a spus domnul Tolontan despre Semedo: preluare de atacant…finalizare de fundas
explorish • 1 octombrie 2008, 1:22
mie mi s-a parut ca mutu a jucat la alibi. reluari spectaculoase, din prima, de departe, din orice pozitie. daca intra, sa intre un gol spectaculos, sa n-aiba ce-i reprosa romanii, daca nu intra, macar el a incercat – n-au ce-i reprosa italienii. nu mi s-a parut ca si-a dorit nici revansa, nici chiar sa dea gol prea mult. cred ca el e, in secret, cel mai fericit cu egalu’. indiferent de ce (se) spune prin presa.
impresia mea.
ardealul independent • 1 octombrie 2008, 2:07
steaua a luat o noua teapa.felicitari DOMNULUI Muresan
gaborinho • 1 octombrie 2008, 2:11
fiorentina isi bazeaza mult din jocul de atac pe mutu, ii arunca mingi toti jucatorii in tusa stanga..e greu, caci tot timpul era atacat de 2-3 juc de la steaua…eu zic ca mutu a facut un joc bun
aris thesloniki • 1 octombrie 2008, 2:29
poate asa ne dam seama ca arthuro nu e chiar asa chiftea cum este descris.stancu a jucat bine si a marcat,cand a avut un varf impins langa el.problema,intregului fotbal romanesc este ca:nu avem jucatori capabili sa sustina cele 2 faze ale jocului intr-un ritm sustinut,o cat mai lunga perioda de timp(ne aparam 7 si atacam 3).in alta ordine de idei,avem pretentii exagerate la niste jucatori de500000-1000000€,cu salarii intre 100000-300000€(mult ptr.nivelul social din ROMANIA,dar infim ptr.nivelul UCL)care daca erau scule nu jucau la noi.
tbri • 1 octombrie 2008, 3:16
@explorish de acord
tbri • 1 octombrie 2008, 3:18
@georgian de fapt poate ca mutu i-a raspuns lui becali
tbri • 1 octombrie 2008, 3:18
mutu a jucat fslab
alex • 1 octombrie 2008, 3:31
Steaua joaca un fotbal extrem de enervant. Eu , ca suporter, consider ca am pierdut 2 ore. La fel a fost si vineri.
sinner • 1 octombrie 2008, 8:52
Nicolita si P.Marin sunt depasiti total…..Ogararu nu este mai bun ca Golanski….merge treaba cu „pila”,cu finutzu….
mihai • 1 octombrie 2008, 8:55
de mult nu am vazut un atacant atat de fricos precum stancu; el este un jucator pentru stadioanele din romania; la fel ca si antrenorul lui lacatus. jucator fiind, lacatus a fost plecat ceva pe afara si nu a facutmai nimic. la intoarcerea in tara si-a capatat numele de fiara datorita stilului abordat in teren (excesiv spun eu).
pe stacu ar trebui sa-l foloseasca numai in meciurile de acasa…
sinner • 1 octombrie 2008, 8:58
Steaua transfera mijlocasi an de an si tot cu acesti „distrugatori” de fotbal jucam: Nicolita , Lovin , O.Petre si Plesan…..din cauza lui Banel ,care este capat de linie sta pe tusa jucatori buni care nici macar sansa nu i se dau….E CLAR , Lacatus este MARIONETA…..
sinner • 1 octombrie 2008, 9:04
Cum vad eu un mijloc de UCL: Toja(ms) Tiago(mc) Abel Moreno(mc) Seckeley(md)…..Banel, Lovin, O.Petre si Plesan…credetima….nici in CUPA ROMANIEI nu iasi folosi…..sunt ANTI-FOTBAL….
domnul q • 1 octombrie 2008, 9:06
Si daca……
acest egal,obtinut in aceleasi conditii,era facut de CFR?Atunci,totul era la superlativ.
Daca,in locul lui Semedo in atacul Stelei jucau Mutu si Gilardino,PROBABIL ASTAZI VORBEAM DE VICTORIA STELEI.
Din pacate,VALOAREA in compartimentul ofensiv,in fotbalul de astazi este prohibitiva pentru Romania.
Si daca,acest lot,joc si scor „modest”pe care Steaua il propune astazi existau si in meciul de la Boro,probabil astazi eram macar finalisti de cupa UEFA!
Sincer,ador aceasta modestie cotidiana a Stelei.
against • 1 octombrie 2008, 9:08
pana acum am fost de acord cu majoritatea comentariilor si criticilor tale, dar de data asta..cred ce esti total pe dinafara!! Este tipic romanesc si tipic gazetaresc se pare, in ultima vreme, sa dam in cap fix celor care au fost printre cei mai buni. Avand in vedere ca singurele ocazii si suturi au fost ale lui Semedo (exceptand Szekely) cred ca ar trebui criticati cei care nu au facut mai nimic pe teren, nu printre putinii care a mai facut ceva.
Ion • 1 octombrie 2008, 9:08
Semedo = zero barat ? Orice zero barat poa’ s-ajunga in fata portii unei echipe italiene ? Si nu oricum, prin viteza si tehnica, nu dintr-o intamplare. Se pricep romanii la fotbal cum se pricep japonezii la manele …
iocan • 1 octombrie 2008, 9:09
imi pare rau ca nu am profitat de gluma asta de fundas,jorgensen…pana la urma s-a prins si prandelli si l-a scos la pauza !
lukas • 1 octombrie 2008, 9:12
Pe Stancu cine l-a invatat sa joace numai in spate .De vreo 2 ori s-a aflat in situatii f bune pe care le-a irosit pasand inapoi…
Ion • 1 octombrie 2008, 9:15
Da dom’le, Mutu a jucat la alibi. Si cum la italieni antrenorii-s niste papa.gali normal ca trebuie sa vina expertu’ roman sa le atraga atentia. Oricum, e foarte posibila speculatia, Fiorentina trebuie acum sa invinga Bayern, atfel risca sa nu prinda unul din primele doua locuri. S-a prins si Mutu ca o victorie cu Bayern e mult mai usor de obtinut decat o victorie cu Steaua. De ce sa-si rupa picioarele cu romanii cand ii pot invinge pe nemti chiar si jucand la misto ?
me • 1 octombrie 2008, 9:16
in liga joci sa-ti atingi scopul. nu conteaza ca joci enervant sau nu important sa se adune punctele. eu zic ca aseara steaua a jucat aproape ce trebuia si aceasta afirmatie vine din partea unuia care nu este stelist.
Victor_B • 1 octombrie 2008, 9:16
Steaua si Fiorentina joaca pe undeva asemanator.Baza e pe aparare si pe contraatac.Din cauza asta ambele echipe se simt mai bine in deplasare.Acest 0-0 e un scor logic.
Bogdan • 1 octombrie 2008, 9:21
Mutu a mai miscat, a mai dat o bara, iar fundasii Stelei sunt cu 2 clase peste cei ai Fiorentinei. Nu este foarte corecta comparatia, insa intr-adevar Steaua nu joaca precum o echipa campioana, ci precum o echipa care stie ca a ajuns in Liga pentru ca a fost arbitrata ca pe tapsan in meciurile cu Urziceniul, Clujul, Timisoara si Craiova.
romeo • 1 octombrie 2008, 9:27
cu un asemenea joc fara orizont calificarea ramanae un vis
florin04 • 1 octombrie 2008, 9:30
A fost un rezultat foarte bun.Ce ne faceam fara Goian.A existat foarte mult noroc dar si ghinioane de ambele parti.Incet,incet ne apropiem de fotbalul european.
dan1672 • 1 octombrie 2008, 9:31
in meciul cfr_ului au iesit in evidenta mijlocasii si atacantii. in meciul stelei ca de obicei…fundasii. tot in deplasare, tot echipa italiana. Unde e diferenta?? La antrenori. radoi, semedo, dayro…cei mai slabi jucatori ai partidei. Steaua nu poate mai mult…se apara si incearca o ciupeala ieftina pe contraatac. Se spune ca odata ce esti in liga trebuie sa dai ce este mai bun din tine. Am vazut o Bate borisov, echipa aflata la prima participare europeana…nu doar in CL conducand tot meciul un Juventus mult mai galonat decat Fiorentina. ASTA E DE SPUS DOMNULE TOLONTAN….NU LAUDE IEFTINE SI ADUCERI AMINTE DE ACUM O SUTA DE ANI. CEEA CE A FACUT STEAUA CU BAYERN SI FIORENTINA O FACEA SI URZICENI SI VASLUI….CUREZULTATE MAI BUNE CHIAR.
shampions lig • 1 octombrie 2008, 9:31
dayro moreno a fost cel mai penibil jucator de pe teren..20-30 de milioane?..poate de lei vechi…..oricum…subscriu la parerea conform careia steaua joaca plictisitor…….mingi bubuite aiurea,aruncate spre nicaieri….sau angajari in adancime de cel putin 30-40 de m…la bataie…ca poate o prinde unu din greseala…si face ceva cu ea….slab …foarte slab…tactica lui lacatus=mintea ** a patronului….
fanfotbal.org • 1 octombrie 2008, 9:33
cel mai bun cu fiorentina a fost goian. nu mutu nu gilardinho.
sa nu va aud ca lovin si radoi nu is buni la mijloc. pe oricine daca bagam in locul la unul dintre ei pierdeam meciul. astia 2 trebuie bagati titulari meci de meci, numai asa putem catiga in champions league.
***
kapetsky • 1 octombrie 2008, 9:34
bun rezumat
The • 1 octombrie 2008, 9:36
Daca Semedo ar fi avut finalizari de calitate, cu siguranta ca nu ar fi jucat in campionatul Romaniei. Are multe calitati cu exceptia uneia: sutul. Asa ca haideti sa nu-l punem la zid. Totusi, valoreaza sub un milion, nu e van Nisterlooy
Ion • 1 octombrie 2008, 9:37
Ehe, Jorgensen chiar e super valoaros fata de pa.naramele de la Roma
nebunu’ • 1 octombrie 2008, 9:38
DAYRO si STANCU au fost problemele noastre de aseara; Daca Stancu nu s-a vazut pe teren(n-a avut nici o treaba cu fotbalul), Dayro parca fugea de minge. Lui Semedo i-a fost frica sa suteze la poarta.
Ion • 1 octombrie 2008, 9:41
Pentru e echipa cu atatea probleme Steuaa a jucat foarte bine. Oricum, n-am avut bafta in ultima vreme sa jucam cu echipe adevarate gen Knattspyrnufelag asa ca trebuie sa ne multumim cu egaluri cu adversari d-astia mediocri cum e Fiorentina.
Albu-Sibiu • 1 octombrie 2008, 9:49
Steaua a jucat exact ca nationala Romaniei: fundul in poarta si poate iese ceva la vreo minge bubuita. Paraziteaza fotbalul, cica joaca la rezultat. Mai devreme sau mai tarziu fotbalul ii va pedepsi si pe ei, asa cum patesc de fiecare data impostorii: ma refer in primul rand la Lacatus si Piturca. Astia sunt orice, numai antrenori nu! E chiar asa de greu sa-ti dai seama ca un antrenor are nevoie de mai multa minte decat un fotbalist, fie si el de geniu?!
Bate Borisov joaca mai mult fotbal decat Steaua, ceea ce spune multe. Iar daca va veti consola cu infrangerea CFR-ului de deseara nu faceti decat sa va imbatati cu apa chioara.
VACA-MUTU • 1 octombrie 2008, 9:50
ACEASTA mare echipa NUMITA steaua NU O SA DEA NICI MACAR UN(1) GOL CL.
synchro • 1 octombrie 2008, 9:50
Mai usor cu criticile si concluziile pripite. Semedo la fel ca si Stancu au fost apasati de miza jocului si n-au experienta cupelor europene. Problema Stelei este ca atacul n-a avut suficienta sustinere din partea mijlocasilor. Lovin si Radoi au jucat f.bine defensiv, dar nu dau consistenta echipei in faza ofensiva. Din pacate Steaua nu are nici un mijlocas ofensiv de inalta valoare. Pe de alta parte cu Semedo, Dayro si Stancu in atac nu a avut cine sa tina mingea sus pt. ca mijlocasii sa poata urca. Steaua a avut o echipa de contratatc si din acest punct de vedere a jucat perfect, lucru ilustrat de numarul de ocazii avute. Oricum este de retinut ca italienii n-au avut ocazie de gol in toata repriza a 2a, exceptia fiind lovitura libera a lui Mutu.
robbie • 1 octombrie 2008, 9:52
Da, o singura schimbare in echipa, si probabil lucrurile mergeau mai bine. Szekely in locul lui Stancu, si Semedo varf. Nu stiu cum iesea, dar Stancu oricum nu a dres nimic. E inca prea verde pentru asemenea meciuri…
CL • 1 octombrie 2008, 10:01
Becali a stricat ceea ce Lacatus incepuse sa aseze la Steaua, aducandu-l pe Semedo. Ca sa-i faca loc acestui greieras, a dat peste cap toata echipa.
In momentul in care echipa te pune de 4 ori in situatie de 1-1 cu portarul, intr-un joc de Liga, in deplasare cu o echipa italiana (!!!) si tu ratezi si nu oricum, ci lamentabil, inseamna ca n-ai calitate!
Si pentru un astfel de mascarici, Lacatus a fost nevoit sa „abrambureasca” tot mecanismul pe care il pusese la punct pana la meciurile cu Galatasaray.
Murphy are un paradox care suna cam asa: o lingura de vin intr-o galeata de gu.noi inseamna gu.noi; o lingura de gun.oi inr-o galeata de vin inseamna tot gu.noi!
SEVILLA86 • 1 octombrie 2008, 10:04
Sunt curios ce mesaj avea Mutu sub tricou,pe care urma sa-l arate in cazul in care marca!Mai bine ca nu a marcat!Eu as vrea sa marcheze cu Franta!
nebunu’ • 1 octombrie 2008, 10:05
La Steaua in afara de aparare , restul e muci ; In tot meciul am vazut o singura faza de constructie, in care au legat 5-6 mingi la mijlocul terenului, in rest mingi aruncate spre atac si …. DUMNEZEU CU MILA; Lacatus trebuie sa faca ceva cu acel mijloc, poate Tiago, Szekeli, sa-l incerce si pe Kapetanos(cine stie poate isi da drumul – are avantajul ca este necunoscut si ar putea surprinde adversarul).
P Marin , pe care il respect foarte mult, e batranel , UNDE SUNT EMEGARA, PLESAN?????? – nu se mai refac odata???????????
Se vede ca de la mijloc in sus nu avem experienta, JUCATORII INCA AU MARI EMOTII CAND PRIMESC MINGEA SI FAC TOT POSIBILUL SA SCAPE CAT MAI REPEDE DE EA
Comentariile sunt închise.