Pompierul Lobonţ

Un egal amar, dar corect. Şi maxim. Pentru că, să fim cinstiţi!, raportul de forţe individual a fost net în favoarea oaspeţilor. România a compensat prin elanul iniţial şi, apoi, printr-o solidaritate în care chiar şi Mutu sau Marica au făcut faza defensivă.

sâmbătă, 11 octombrie 2008, 11:53

Un egal amar, dar corect. Şi maxim. Pentru că, să fim cinstiţi!, raportul de forţe individual a fost net în favoarea oaspeţilor. România a compensat prin elanul iniţial şi, apoi, printr-o solidaritate în care chiar şi Mutu sau Marica au făcut faza defensivă.

Cînd îl ai pe Ribery în teren, de la Hagi încoace n-am mai văzut asemenea accelerări!, nu poţi decît să fii favorită. Meritul echipei noastre e că a anulat din start avantajul Franţei. După aceea însă, albaştrii s-au prăvălit peste noi şi au marcat logic. Păcat pentru gafa lui Lobonţ! A fost aseară pompierul care îl scapă cu capul de bordură pe cel pe care l-a scos din flăcări! El ne-a salvat, el ne-a prăbuşit.

O confirmare avem totuşi. Grupa e absolut dementă, iar noi am cîştigat un jucător: Mureşan. El e confirmarea că echipele de club pot duce, uşor, uşor „naţionala” înapoi. Dar drumul e lung!

Comentarii (165)Adaugă comentariu

cryas  •  12 octombrie 2008, 0:09

Catalin iti dau dreptate in mare parte insa o singura adaugare as avea , meciul acesta ne-a demonstrat de ce nu meritam sa ne calificam , avem o echipa mediocra cu un antrenor care sincer imi pare depasit de ce se intampla in jurul lui in momentul asta. Cred ca a venit timpul sa recunoastem cu totii ca varful generatiei acesteia a fost calificarea la campionatul european. Eu cred ca e timpul unei schimbari pe banca tehnica si unei schimbari ale obiectivului ( construirea unei noi echipe nationale de catre o minte mult mai limpede si care stie sa cladeasca nu doar sa foloseasca anumite resurse).

Kalashnikov  •  12 octombrie 2008, 0:12

nu trb sa il acuzam pe lobont pentru ca la fel cum ne-a salvat asa a si gresit ,daka stam bine sa ne gandim lobont dintre toti jukatori a gresit cel mai putin in ultimul timp,si la turneul final a fost cel mai bun jukator,sper ca piturca prin convocarea jukatorilor tineri la nationala sa avem o noua echipa in formare care poate sa faka fata si sa le inspire incredere in meciurile urmatoare si sa dovedeasca acesta lucru

geo  •  12 octombrie 2008, 0:13

rezultatul e mult mai mult decat am fii meritat in teren, dupa cursul partidei.
dar avem raspunsul la intrebarea de ce e lobont in campionatul asta si nu in strainatate? din cauza golului 2

Vlad  •  12 octombrie 2008, 0:15

„A fost aseară pompierul care îl scapă cu capul de bordură pe care l-a scos din flăcări!” :)))) Ti-am zis eu ca imi face placere sa citesc articolele tale.. Ai niste expresii super! Bravo Tolo.. imi placi. HAI ROMANIA!

johan walem  •  12 octombrie 2008, 0:15

cand criticati acel 1-0 cu feroe erati „jmecheri”…acum e grupa dementa…
la fel ati luat la misto pe anorthosis ( are 4 puncte in CL din 2 meciuri ) si pe Bate Borisov (2-2 cu Juventus dupa ce a condus cu 2-0)…dar voi sunteti specialisti…
cred ca la 2-0 in min 18 Piturca era un mare antrenor dupa parerea voastra, acum la 2-2 nu stie fotbal !!!

Wolf  •  12 octombrie 2008, 0:16

se trage prea mult in lobont si este nedrept sa fie scos tap ispasitor…ne-a scos de atatea ori

snake  •  12 octombrie 2008, 0:17

mda
nush ce dreq sa mai zic
auzi tu, lobont de vina, absolut incredibil
las ca a facut cocis ceva

penibil, dar astia suntem
felicitari

Alex dracu  •  12 octombrie 2008, 0:18

Desi Piturca imi este foarte antipatic trebuie sa ii dau dreptate ca nu exista in Romania inlocuitor pt Dorinel Munteanu si aici e cea mai mare problema a nationalei. Un numar 8 care sa fie un liant.
Il injuram pe Cocis ca orice minge ajunsa la el era pierduta si am vrut sa zic „De ce nu l-a adus Piturca pe … ” si apoi m-am blocat. Nu stiu nici un mijlocas central care sa si alerge, si sa dea consistenta jocului prin demarcari repetate la centru terenului si prin pase care sa lege echipa . Nu mingicar(ca Aliuta sau Trica) si nici carausi si inchizatori, ci un jucator cu mintea limpede si care sa gandeasca jocul in ansamblu, nu doar zona lui ….
Va rog, daca stiti vre-unul sa mi-l spuneti si mie ..

Cătălin Tolontan  •  12 octombrie 2008, 0:18

cryas: ne trebuie victorie cu serbia si cu austria. altfel, sansele se reduc mult, dar grupa nu e jucata. rezultatele incrucisate il tin pe piturca in functie. am inteles ce ai spus tu. ca ar tb sa ne propunem mai mult

Cătălin Tolontan  •  12 octombrie 2008, 0:20

snake: nimeni nu zice ca lobont a prabusit echipa, dar golul 2 e al lui

Cătălin Tolontan  •  12 octombrie 2008, 0:24

Alex dracu: corect, muresan parca a legat mai mult, dar a fost totusi la primul meci in nationala e greu de judecat

outsider  •  12 octombrie 2008, 0:27

Erata: „A fost aseară pompierul care îl scapă cu capul de bordură PE CEL pe care l-a scos din flăcări!”

RIM  •  12 octombrie 2008, 0:28

Catalin, de ce crezi ca Mutu nu mai reuseste sa impresioneze. Spuneai ca astazi a facut si faza defensiva, insa personal nu l-am vazut un lider de la mijloc incolo.

Pe de alta parte Piturca s-a incapatanat sa-l tina pe Cocis sa gafeze si sa-i aduca pe francezi tot mai aproape de noi. Ciudat, Piturca a declarat la Antena ca l-a informat Radulescu despre furia Frantei atunci cand e condusa. Atunci de ce a pastrat mana moarta la mijloc?

mihai  •  12 octombrie 2008, 0:29

dupa cum au jucat merita toate laudele … totusi au jucat cu vicecampioana mondiala … au aratat fotbal nu ca in meciul cu Lituania, cand imi venea sa le tai venele … sa speram la tot asa jocuri, indiferent de rezultat, dar sunt sigur ca daca vor juca asa vor apare si acestea … Numai de bine !!!

snake  •  12 octombrie 2008, 0:29

@catalin

in momentul in care scoti echipa din 3 situatii clare de gol, e destul de greu sa judeci

daca luam pe rand, fiecare jucator are greselile lui…ca sa nu zic ca unii sunt penibili

insa eu ma asteptam sa spui ca nu reusim sa presam in fata…ne retragem si da, in cazul asta, este posibil sa apara greseli cand esti sub presiune

sunt multi care stiu fotbal…la felul cum se juca, Lobont chiar trebuia sa stea putin iesit, sa poate interveni

ma lungesc …deci da, se poate spune ca e golu lui

DAR – ramane, dupa parerea mea, cel mai bun jucator alaturi de muresan, goian si petre

altii au dezamagit, in frunte cu piturca…nu era bine sa avem un bratu pe final, sau mai ales la 2-0…

cryas  •  12 octombrie 2008, 0:30

Catalin stiu ca nu s-au terminat sansele la calificare , grupa noastra e simpatica rau daca te uiti la ce rezultate au fost pana acum, dar sincer am impresia ca echipa noastra nationala a ajuns la o plafonare periculoasa, nu stiu de ce imi tot da impresia ca seamana din ce in ce mai mult cu steaua ( pentru blogeri sunt stelist nu sariti cu injuraturile prea repede ). Si anume romania devine o echipa de care se aude dar care nu mai e in stare de meciuri mari cu echipele adevarate( steaua face cam acelasi lucru de 3 ani in liga ). Nu zic ca e rau , dar am putea mult mai bine daca am avea un plan de dezvoltare bazat pe constructie nu pe improvizatii. Piturca din pacate improvizeaza la greu si ii lauda pe tinerii de pe banca de rezerve ca sunt acolo, as prefera sa ii injure ca nu si-au dat sufletul pe teren decat decat sa ii laude ce bine le sta langa el pe banca, probabil inelegi ce vreau sa spun.

Ovidiuss23  •  12 octombrie 2008, 0:32

Faza defensiva la Mutu? Vad ca Piturca il critica dupa acest meci ca nu face faza defensiva.

Catlin  •  12 octombrie 2008, 0:32

Franta merita victoria !
Lobont a scos totusi cel putin 6-7 mingii grele.
Romania a avut, exceptand golurile norocoase si marcate pe fondul greselilor fundasilor lor, O SINGURA FAZA CONSTRUITA TOT MECIUL, cea din minutul 45 cand Muresan i-a centrat lui Mutu.
Putin fata de ce au aratat vice-campionii lummii, care daca nu ne este frica de adevar, meritau cele 3 puncte !

gabi petre  •  12 octombrie 2008, 0:35

Domnilor, n-am castigat nimic in seara asta (afara de Muresan), cea care a castigat e SERBIA! Rezultatul asta prelungeste agonia lui Piti si Domenech, cu diferenta ca Domenech are de unde alege, iar Piti nu. DIn grupa asta locul doi nu prinde barajul, iar noi nu prea avem sanse la locul unu!

Albu-Sibiu  •  12 octombrie 2008, 0:35

Meritul echipei noastre este unul nemeritat. Ca tot se vorbeste de jucatori ce vor sa scape de antrenor, tot asa am avut impresia ca procedeaza francezii. Numai ca nu ne-au rugat sa le dam cele 2 goluri. Ce s-a intamplat la 2-0? Parca si vad mentalitatea lu’ domnu’ jucator roman: „Ba, ce penali sunt astia! Cica-s vicecampioni mondiali! Pot sa ma apar si 700 de minute ca tot nu iau gol de la ei! De ce sa ma mai chinui, de ce sa mai scot plamanii din mine?!”.
Lobontz: scoate in prima repriza o minge pe care orice alt portar de 1.90+ ar fi retinut-o, pareaza apoi intr-adevar bine sutul lui Henry si la al doilea sut se chinuie sa ajunga, desi mingea nu fusese trasa tocmai in plin, pentru ca apoi sa isi demonstreze inaltimea la gol: era aproape de poarta si totusi n-a ajuns pana la bara. Pe cine pacaleste „Pisica”? In poarta trebuie in primul rand sa ai inaltime. Totul se rezuma la eficienta; degeaba sari de trosnesc incheieturile, degeaba faci spectacol. Il mai tineti minte pe Canizares? Nici macar nu se desprindea de pe gazon si totusi, ce mingi scotea! A face din Lobontz un mare portar este ca si cum ai incerca la baschet sa faci dintr-unul de 1.80 un pivot, indiferent de calitatile sale atletice.
Muresan nu este castigul acestui joc. Muresan a demonstrat-o inca din vremea Gloria Bistrita si s-a renuntat prea usor la el, mai apoi. Ca deh, era Radoi si Chivu pe-acolo, nu se putea compara baiatul asta modest. Bun, acum l-am castigat, sa zicem: va face Radoi tusa la nationala? Aa, poate mai bine Chivu! Ceva imi spune ca Muresan, cel care toata a doua repriza a dat pase, a construit (SINGURUL DE LA NOI!), va fi din nou lasat deoparte.
Apoi Piturca m-a emotzionat pana la lacrimi cu tactica sa stralucita: il baga pe Bucur, iarasi un jucator de o schioapa, pe final, intre inaltii stoperi adversi si i se arunca doar mingi pe sus. Costea era la fel de izolat ca si Mutu; macar Mutu reusea sa mai castige dueluri, reusea sa traga doi jucatori dupa el. Marica – absent nemotivat. Chiar nu avem jucatori in tara? Gabriel Paraschiv? Nu caci nu are experienta… Ce inseamna cuvantul asta? Oare nu de la 10 ani joaca astia fotbal? Ce experienta mai mare trebuie sa aiba? Ne ascundem dupa niste stereotipuri lamentabile.. Si lui Muresan i s-a reprosat lipsa experientei. De parca Radoi si altii s-au nascut veterani in fotbal. Canu, de la Vaslui, joaca mult mai bine decat Tamas, apoi Roman, de la Brasov, nu mai vorbim de Ghioane, sa mai cautam prin tara: Bratu, Trica, Burdujan? Valorile s-au egalizat in fotbalul european, oare nu s-au echilibrat si valorile individuale?! Dati sansa unor tineri, unor necunoscuti sa se afirme. Vor manca pamantul, vor incerca mereu sa demonstreze ceva. Acesti „mari” fotbalisti ai echipei nationale demonstreaza de multe ori ca au fost „umflati” de impresari, ca nu pot (nu cred ca „nu vor”)…
Ni se va reprosa iarasi ca nu ne multumim cu un egal cu o superputere? Cine spune asta? Fosti fotbalisti, actuali antrenori sau conducatori de cluburi si federatii?!? Fotbalul ne-a fost schingiuit de acesti oameni lipsiti de orizont intelectual. In sport orice joc are ca scop victoria. Daca n-o incerci, nu iti meriti respectul si, in cele din urma, chiar si o amarata de minge te va pedepsi (cum a fost cea sutata de la 30 de metri)…
De ce mai jucam daca nu vrem sa invingem?
Facem calcule ca avem 4 puncte? La ce bun? Calculele se fac atunci cand poti avea o strategie, cand ai o speranta, cand produci ceva; in jocul nostru nu este pic de lumina si, tot legandu-ne de aceste sanse din ce in ce mai mici, ne vom scufunda lamentabil. Speranta moare ultima, nu? Noi nu vrem speranta, vrem lupta. Vrem sa fim mandri de echipa noastra nationala! Dati-ne echipa nationala inapoi!

roach  •  12 octombrie 2008, 0:36

90% analiza corecta. Mai putin in privinta lui Lobont. Golul a fost imparabil. Avea poate jumatate de m in fata liniei, dar si pe linie daca era, nu se stie daca o devia. E ca si cum ai spune ca Zoff i-a prabusit pe italieni in ’83. A fost golul lui Boloni (nu cred ca am citit nicaieri in Romania altceva in 26 de ani de cand s-a intamplat). Azi n-a fost golul lui Lobont, a fost al lui Gourcouff.

L3stat  •  12 octombrie 2008, 0:36

Austriecii cum au putut sa faca fata Frantei chiar sa-i bata? hai sa fim seriosi.. Si acum austria face egal cu feroe! Clar :Franta, cu toate starurile ei ,era o echipa de batut! pacat. PS pe langa muresan si trica merita o sansa la nationala! parerea mea.

felix  •  12 octombrie 2008, 0:38

2-2 e cel putin corect, sa recunoastem. Mai important e insa ca jocul nostru incepe sa se lege si ca determinarea e mult sporita. Nu ma asteptam ca Franta sa joace asa bine, pana acolo la a reveni la 0-2. Cred ca daca marcam al doilea gol mai tarziu era mai bine. Oricum, sunt echipa mare. Mie insa mi-e mai teama de Serbia…

Mihai  •  12 octombrie 2008, 0:40

atitudine de lasi dupa prima jumatate de ora.

felix  •  12 octombrie 2008, 0:43

@roach
Corect. Daca mai adaugam ca Lobont nu ale talie de portar (ma refer strict la inaltimea fizica)… In afara de asta, a scos doua goluri gata facute.

Damian  •  12 octombrie 2008, 0:43

Tolo` esti rau cand faci comparatia respectiva cu privire la Lobont !

alubimbo  •  12 octombrie 2008, 0:49

De aia nici nu este Lobont la o echipa mare, este inconstant.

Corneliu Toca  •  12 octombrie 2008, 0:51

Sa nu mai zica nimeni ca de la 2-0 n-am stiut sa tinem cu dintii de rezultat. Bine ca am dat alea doua goluri, altfel terminam 0-2 si nu aveam nici macar punctul asta…

Corneliu Toca  •  12 octombrie 2008, 0:53

Tolo, in graba mare ai pierdut niste cuvintele… 🙂 Ajusteaza, ca maine mai citesc o groaza de oameni: „A fost aseară pompierul care îl scapă cu capul de bordură pe cel pe care l-a scos din flăcări!”

ge0rgian  •  12 octombrie 2008, 0:53

N-a gresit Lobont,nimeni nu se astepta la o asemenea torpila.Piturca e de vina pentru tactica falimentara din a doua repriza.

tavi_c  •  12 octombrie 2008, 0:53

@alba sibiu

pertinent punctat.felicitari!

melania  •  12 octombrie 2008, 0:54

ma frumosule ce destept esti

tandd  •  12 octombrie 2008, 0:56

ce conteaza daca a scos cateva mingii imposibile???adevarul e ca la gol a gresit,un portar de talia lui n-are voie sa ia gol de la 30 m minim,muresan……impresionant,senzational in unele momente eu zic ca era omul meciului dar totusi petre a adt gol si pasa de gol,dar ribery chiar e omul meciului,nimeni nu-i poate sta in fata,avea dreptate cand il compara cineva cu hagi,e mare

toteu  •  12 octombrie 2008, 0:56

Corect, Lobont a gresit la golul 2 (inadmisibil sa iei un asemena gol, mai ales dupa patania cu Lituania). Dar pun o intrebare, la primul gol cine a gresit? Nu cumva baiatul care a marcat golul 2 al nostru? Nu cumva tot el a gresit la prima ocazie franceza, o faza trasa la indigo cu golul 1, cand a aratat o lipsa de mobilitate. Degeaba esti bun la jocul la cap, la plasament, marchezi, daca la mobilitate esti nul. asta il impiedica sa joace in campionate tari.

Shaker  •  12 octombrie 2008, 0:56

Cineva sa ma lamureasca si pe mine ce cauta Coc(c)is asta la nationala. Nu, de fapt poate sa inceapa prin a-mi explica ce cauta pe langa echipa nationala. Nu am vazut vreodata in meci bun facut de el, nu stie sa dribleze, nu scoate capul din pamant, se pierde repede cu firea, cand trebuie sa accelereze da in nas…
In rest, Franta a dovedit ca este o echipa puternica si in revenire de forma dupa intinerire. Cand vor renunta si la Vieira vor fi si mai puternici.
Romania a inceput bine, a marcat cu noroc, dar si-a demonstrat valoarea medie si nu avem nimic de reprosat. Probabil ca ne va parasi si orgoliul asta care vine din trecutul echipei lui Hagi si ne vom accepta adevaratul loc pe care ne aflam in fotbal acum. Daca ungurii au putut, putem si noi, nu?

Corneliu Toca  •  12 octombrie 2008, 0:58

Dupa Steaua – CFR scriam pe un site ca CFR-ului i-ar prinde bine un portar gen Dani Coman. Cred ca si la nationala, daca am putea face un „crossover” Lobont – Dani Coman, am avea de castigat…

tandd  •  12 octombrie 2008, 0:59

PS-cred ca franta a facut cel mai bun meci in romania din ultimii ani,asta e diferenta intre austria-franta si romania-franta

reddog  •  12 octombrie 2008, 1:01

invatati-l pe tolontan asta ceva, ca iar a vazut alt meci!

visinel  •  12 octombrie 2008, 1:02

Ne-au dominat rau, in repriza a doua Franta nu a mai jucat cu Romania, a jucat cu Lobont, si avand in vedere ca ei erau mai multi si el mai singur, rezultatul nu e bun, e demential!
Adevarata surpriza nu e Serbia, ca Lituania am umflat-o noi, n-o sa castige nici ea u n Feroe, aici e aici, Austria a iesit practic din joc, in Feroe n-ai voie sa pierzi. Asa ca meciul e in trei, cu Franta evident cea mai bazata, dar si ea conditionata de Ribery. Fara el, astazi o incasau, asa cum noi fara chivu-mutu o incasam. Se joaca, Romania are sanse la locul doi, dar dupa cum merge grupa putine sperante de un loc la baraj chiar cu locul doi, n-o sa fie puncte suficiente!

TV  •  12 octombrie 2008, 1:08

Mi s-a parut ca l-am auzit pe d-l Piturca zicand ca face 6 puncte cu Serbia ! Daca reuseste asta atunci ar putea socoti chiar 9 puncte cu cele 3 puncte bonus de la Lituania ! Oricum locul 2 in grupa inca nu e pierdut ! Hai Romania !

MICHIGAN  •  12 octombrie 2008, 1:09

Lobont a fost super bun! El Muri si Goian!Mutu ,Marica ,Cocis cei mai slabi….E randul unui nou selectioner ca cu asta ne-am cam plafonat!

Clatita  •  12 octombrie 2008, 1:12

Comentariul lui ALBA-SIBIU este mai bun decit articolul tau. Asa incit… !?!

TYLER DURDEN  •  12 octombrie 2008, 1:12

La 2-0 era atmosfera de amical pe stadion.Pe Ghencea ar fi fost infern,la un asemenea scor,la un asemenea meci.Cu Franta pe Ghencea si cu Austria la Constanta,asa ar fi normal.

TYLER DURDEN  •  12 octombrie 2008, 1:16

Voi,cei care faceti parte din trustul de presa ce detine drepturile pentru nationala de fotbal,ar trebui sa faceti lobby pentru ca meciurile importante sa se joace pe Ghencea.De ce voi? Pentru ca,in caz ca pierdem cu Serbia,se va intampla asa: pana in 2010,in toamna,la urmatoarele calificari,adio audiente mari la meciurile Romaniei.

lord belial  •  12 octombrie 2008, 1:16

ca steaua cu galata a fost meciul asta, im’ pare rau ca tre s-o zic.

Tomescu  •  12 octombrie 2008, 1:18

_ Corect, da. Dar nu maxim. E groaznică suficienţa asta a românilor. Nici un pic de ambiţie sau orgoliu (nu din ăla prostesc) – şi aici nu vorbesc numai de jucători.
_Ştie cineva ce caută Cociş în aceeaşi echipă cu Chivu, Mutu, Lobonţ…?

lywyu  •  12 octombrie 2008, 1:20

Muresan a jucat bine. A recuperat, a fost pe toata durata partidei concentrat la joc, a participat la acea faza din atac dar a fost total absent la capitolul pase.
Lobont a gresit insa in momentul de fata nu are inlocuitor.
Tot azi, sper ca Piti si-a dat seama de valoarea lui Cocis si ca la urmatorul meci va avea taria sa renunte la fel cum a facut-o cu Dica…
Inca ceva, mult laudatul Costea a aratat ca nu poate face fata, inca, la un nivel ridicat – 0 driblinguri, 0 pase —

caprarosie  •  12 octombrie 2008, 1:25

Petardele meciului in opinia mea:

cocis,
mutu,
marica,
chivu.

Practic am jucat in 7! Nici Rat nu a fost departe de a fi petarda!

caprarosie  •  12 octombrie 2008, 1:28

Lejer mergea Trica in locul lui Cocis…chiar Dorel stoica putea sa-l inlocuiasca pe Cocis…cred ca nici nu a facut Pitzurca a 3-a schimbare! Oare…de ce???

rkt  •  12 octombrie 2008, 1:29

@Albu-Sibiu

Daca as fi patron la gsp l-as da afara pe tolo si te-as angaja instant 🙂

Si eu imi doresc sa vad niste luptatori adevarati, nu niste moime care se joaca de-a fotbalul. In afara de Muresan si Ogararu, eu sunt de parere ca niciunul dintre jucatorii nationalei nu au gandit niciun moment de joc. Au actionat pur si simplu, dupa instinct. Nu sunt sigur ca Lobont a gresit, dar ceilalti au fost penibili. Goian tot iesea in margine si lasa centrul liber (asa au dat primul gol), Tamas nu se plasa niciodata ca lumea si trebuia sa vina Muresan sa-l acopere, Chivu ca de obicei la mijloc nu face nimic, Rat trimitea toate mingile pe sus fara sa se uite si nu a castigat niciun duel cu Ribery sau Sagna, Cocis – cel mai penibil, mai mult ii incurca pe ai nostri, Petre in afara de gol a fost total ineficient pentru ca nici nu s-a aparat, nici nu a atacat, Mutu a reusit doar o deposedare, dar nicio pasa, iar Marica a alergat mult si fara folos. Iar Pitzi a avut o tactica extrem de proasta. Toate pasele s-au dat numai pe sus, in conditiile in care aveam un singur atacant. In a doua repriza nici macar nu am tras la poarta. Eu personal ma simt umilit de jocul acestei echipe. Imi este greu sa inteleg de ce jucatorii nostri nu gandesc mai deloc. Ma uit la fiecare meci, nu cu gandul „oare cu cat o sa-i batem”, ci cu gandul „oare cat o sa luam?”. Generatia lui Hagi, cand intra pe teren, nu exista sa nu joace inteligent si la victorie. La aceasta echipa, nu numai ca nu se incearca nicio varianta noua, dar nici macar nu ne gandim ca s-ar putea sa existe vreun jucator mai bun decat cei pt care insista Pitzi. Asa cum nu o sa ma duc la vot anul asta, la fel nu o sa ma mai uit la meciurile echipei nationale. Nu ma deranjeaza neaparat ca pierdem, ci maniera in care o facem. Pt ca meciul din seara asta, pentru mine inseamna infrangere, nu egal.

Comentează