Scandalul unei reţineri

Sătui de fliturile lui Piţurcă, procurorii l-au săltat, dar proba competenţei şi-o vor da în tribunal

joi, 16 octombrie 2008, 6:01

Sătui de fliturile lui Piţurcă, procurorii l-au săltat, dar proba competenţei şi-o vor da în tribunal

Intervenţia DNA e o demonstraţie de forţă care răspunde demonstraţiei de forţă făcută atunci cînd Victor Piţurcă a refuzat să se prezinte la Parchet.

Dragomir, Becali şi toţi ceilalţi prieteni ai lui Piţurcă au urlat că e un abuz. Nu! Un abuz e atunci cînd socoteşti că programul legii se face în funcţie de o echipă, fie ea şi naţională. Şi cînd crezi că dacă eşti selecţioner te duci la DNA cînd vrei tu.

Adept al teoriei conspiraţiei, Becali a mutat miza la preşedintele ţării şi spre campania electorală. Scîrţ! Mai trebuie să adăugăm că e mîna lui Domenech pentru a atinge ridicolul perfect.

Altceva e important. Deocamdată, DNA n-a reuşit să aducă în faţa justiţiei nici unul dintre dosarele, e adevărat ample, la care lucrează. Dacă ieri ridicau un şef de partid sau un director de mare companie, nu s-ar fi stîrnit un asemenea scandal. Orice atingere cu lumea fotbalului provoacă mişcări de magnitudine extremă. Succesele sau eşecurile obţin maximă vizibilitate.

„Dosarul Valiza” capătă astfel o importanţă care excede Liga 1. Pentru că, într-un fel, DNA îşi joacă reputaţia la ruleta crudă şi uriaşă a interesului publicului. Să nu uităm: Piţurcă este astăzi nevinovat. Nu procurorii, ci judecătorii îi pot schimba statutul.

Iar dacă asta nu se va întîmpla şi DNA o va da în bară, atunci oamenii vor rîde aşa cum au rîs astăzi, cînd au auzit că, încolţit de poliţişti pe aeroport, selecţionerul ar fi spus: „Lăsaţi-mă că trebuie să dau interviuri la presă!”. Senzaţional selecţioner! Şi în momentele cele mai dificile, tot la suporteri şi la ziarişti se gîndeşte!

Comentarii (226)Adaugă comentariu

dani  •  16 octombrie 2008, 18:07

corect. nimeni nu e deasupra legii, cu atat mai putin un sport. mie imi par cam speriati fratii becalii, sandu si dragomir. daca ar prinde DNA`ul macar pe unu……..!!!

petroi adrian  •  16 octombrie 2008, 18:08

Nu o sa pateasca nimic Piturca e doar o actiune de imagine a DNA prin asta dorind sa reactualizeze cazul valiza si sa loveasca in Gigi Becali

mog  •  16 octombrie 2008, 18:08

dc nu au avut mandat de aducere pentru nici unul din infractorii din fotbalul romanesc de club ? Ioan Becali cel putin trebuia mandat de arestare pentru probele care sunt in dosar … frf i-au ridicat licenta d impresar …asa vor procurorii credibilitate ?

titi axe  •  16 octombrie 2008, 18:10

bv tolo.pt prima data sunt de acord cu ce scrii.oricum trebuia sa scapam odata de aceste **(becali piturca lupescu).cu totii la puscarie!!!!!!!!!!

K.d.M  •  16 octombrie 2008, 18:11

Hai sa fim seriosi, nu cred ca Piturca sa aiba asa umor fin. Cred mai degraba ca sa innegrit si a inceput sa injure.

Ascultati aici vorba asta, Romania este tara in care nimic niciodata nu se termina. Cat mai e pana la campanie ?

dan  •  16 octombrie 2008, 18:11

oricum astia de la dna se afc de ras

tolo psihologu  •  16 octombrie 2008, 18:13

e stirea de pe mediafax. nici macar nu a dat declaratii presei piti. failed

Marius DObrescu  •  16 octombrie 2008, 18:13

Habulos ce se intampla!!!!

Am ras cu lacrimi cand am auzit ca piturca intraba procurorii ce se intampla cu presa!!!!
Tre sa dau niste declaratii !!!!!
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

andreiU  •  16 octombrie 2008, 18:13

In sfarsit! Macar asa o sa ajunga si el si sleahta din fotbal sa inteleaga ca nu sunt tocmai intangibili (pentru dl Pitzi, ffindca nu ma astept sa inteleaga termenul, intangibil = chinta royala la fiecare mana) :))

fratii karamazov  •  16 octombrie 2008, 18:15

esti jenant ! asa inflacarat ca ,vezi Doamne,cum se lupta dna-ul cu levitianul din fotbal! prietene,dupa ce iti trece starea de euforie si excitatie vis a vis de faptele marete ale justitiei,asculta cateva argumente:

-nici un mare MAFIOT din Romania nu a fost retinut pana acum,in 20 de ani de jaf al tarii;
-piturca putea fi adus inainte de plecarea in austria,putea fi adus de la el de acasa,iar cum justitia este oarba (aiurea,se uita doar putin chioras),putea fi adus chiar in saptamana meciului cu franta,dar DNA-UL S-A TEMUT CA VA FI AFECTATA IMAGINEA SA SI A PD-ULUI BASESCIAN,DOAR SI SUPORTERII SUNT BUNI LA VOT,NU ?
-in general justitia se face pe tacute,la noi,IN PREAJMA ALEGERILOR, trebuie mult zgomot,foc de artificii,camere de filmat etc.
-as vrea din tot sufletul,sa discutam despre cazul valiza peste 7-8 luni,sa vedem unde a ajuns. iti spun de pe acum:NICĂIERI !

nu am nimic cu tine,esti un ziarist bun,*** nu vezi ca justitia de acum,procedeaza la fel ca pe vremea lui nastase…TREZESTE-TE,JUSTITIA NU EXISTA IN ROMANIA!!

adi  •  16 octombrie 2008, 18:15

PROCEDURILE SUNT ACELEASI PENTRU TOTI, IAR IN ACEST CAZ PROCEDURA PENALA A FOST APLICATA INTOCMAI. MASURA ADUCERII CU MANDAT NU ESTE UNA PRIVATIVA DE LIBERTATE. DE CE OARE IL ACOPERA, OBSERV ACUM IN TV, SI JURNALISTII, CRITICAND MASURA PERFECT LEGALA. A FOST INCATUSAT, IMPINS IN DUBA? A FOST DOAR INVITAT.

Reddog  •  16 octombrie 2008, 18:15

Ultimul paragraf tare de tot:)) el,care pana acum fugea de ziaristi ca draq de tamaie…

adi  •  16 octombrie 2008, 18:16

TOTI COMENTEAZA. RECTIFIC: TOTI BAIETII FAMILIARIZATI CU PROCEDURA PENALA COMENTEAZA SI ZIC CA E ABUZ. PROCURORII ALEG CAND SI CUM SA FACA ACTELE DE PROCEDURA.

sergiu  •  16 octombrie 2008, 18:16

Acun incepuse sa i se faca dor de ziaristi e om romana ca noi toti si e normal sa-l ridice daca nu se prezinta.

iencsi23  •  16 octombrie 2008, 18:18

ridicarea lui piti este cu doua taisur,caci daca o sa-i dea drumul jiji iar o sa zica ca i se rupe ** de dna si asa mai castiga 2.3 cetateni pt alegeri,la cat il cred de diabolic asta il ajuta mult si o sa faca mult tam-tam pe chestia asta.in rest frumos articolul ca de obicei!!!

DSF2  •  16 octombrie 2008, 18:19

Traiesc in NA si lucrurile astea sunt normale. In fiecare zi auzi la radio ca o vedeta, manager sau parlamentar a fost invinuit si pedepsit…. Sper ca lucrurile astea sa se intample si in Romania pentru ca legea se aplica in mod egal pt toti.

andreiU  •  16 octombrie 2008, 18:24

Hai sa va dau un pont: Mircea Sandu e in spatele artificiilor! Ca sa scape de el fara sa ii de milionul de euro! Cred ca mizeaza pe orgoliul imens al lui Pitzy. Numai ca o sa aiba surpriza ca martorul (inca nu e inculpat) nu o sa demisioneze :)))

Jenant  •  16 octombrie 2008, 18:24

Penibil si pupincurist … ca de obicei tolontane …

Ne explici tu noua acum ca dna-ul incearca sa isi faca datoria si nu e lasat? …. penibililue

Cătălin Tolontan  •  16 octombrie 2008, 18:24

adi: nu-l apara nimeni pe piturca, dar el este un om nevinovat pina cind se va pronunta tribunalul. In privinta procurorilor, asa e, ei sint liberi sa actioneze cum vor numai ca astfel de gesturi de tensiune publica pun lumina pe un dosar care devine foarte important

Cătălin Tolontan  •  16 octombrie 2008, 18:25

tolo psihologu: citeste te rog atent. Nu am spus ca a dat declaratii pe aeroport

Cătălin Tolontan  •  16 octombrie 2008, 18:27

jenant: te deranjeaza ca selectionerul e chemat la dna? cum ar trebui? sa se duca DNA-ul in cantonamentul echipei sau sa-si faca programul in fucntie de calendarul FIFA. Hai bre, nea Gigi, se vede ca ti-ai facut blog 🙂

albanezu  •  16 octombrie 2008, 18:27

dupa numai o instintare sa fii ridicat asa
ma indoiesc ca e vorba numai de respectarea legii
suntem prea mici ( chiar si Catalin Tolontan ) sa intelegem ce sta in spatele acestei miscarii DNA deoarece pana acum in afara de cazul valiza nu prea au aratat aceasi determinare si forta in miile de cazuri de coruptie
si ca de obiei se fac de ras
pacat de cetateni care isi platesc taxele si au acesti procurori

dan  •  16 octombrie 2008, 18:27

Eu tot sunt nedumerit: intentia de a da mita e pedepsita prin lege? pt ca eu stiu ca nu s-a reusit flagrantul; acum toata lumea stie pt ce au fost banii, dar din cate stiu intentia nu e pedepsita prin lege; s-a schimbat cumva ceva in legislatie in acest sens si eu nu stiu?

Valy  •  16 octombrie 2008, 18:30

Pt fratii karamazov…si nu numai..deci, in primul rand este deranjant ca isi dau multi cu parerea si ei nu au habar despre ce este vorba si ce inseamna acest mandat de aducere. Cand o persoana este citata de mai multe ori la politie/parchet si nu se prezinta, si se stie ca acea persoana cunoaste detalii/are informatii cu privire la o fapta de natura penala (aici cazula Valiza) se emite acest mandat de aducere de catre procurorul care supravegheaza cazul. Persoana este dusa fortzat la Parchet unde, in prezenta avocatului sau nu, declara ce stie cu privire la acea fapta. Poate sa nu declare nimic, dar exista posibilitatea ca, ulterior, procurorii sa demostreze ca individul avea cunostinta de acea fapta de natura penala si sa fie incadrat la „tainuire”.
Iar dupa ce este audiata, persoana este libera sa plece de la Parchet.
Este foarte simplu. Nu va mai luati dupa titlurile mari si ingrosate din presa pt ca acestia nu fac dekat sa speculeze momentul si sa-si vanda ziarul. P U N C T !!

albanezu  •  16 octombrie 2008, 18:32

nu stiu daca ati citit zilele astea ca un procuror DNA a lovit pe cineva si tot tatal baiatului a fost amendat ca i -a cerut procurorului de ce a dat in copilul lui
asta sunt legile si asa sunt respectate de ei

V  •  16 octombrie 2008, 18:32

Catalin, esti un jurnalist bun, chiar si de online, insa un jurnalist bun ca sa fie si mai bun pune sursa atunci cand citeaza ceva. Ma refer la asta: „Unde ma luati? Am treaba, trebuie sa dau interviuri presei”. Prietenii stiu de unde declaratia asta, pentru ca, asa cum stii si tu, asta nu a fost spus la iesire, ci la scara avionului. Or, la scara avionului, sp0a aflat doar o singura publicatie, cea care trebuia citata. 🙂

alex  •  16 octombrie 2008, 18:33

da ca as alege doi oameni de pe pamant care ma scot din minti acestia ar fi piturca si becali, dar in acest caz acel dosar inpotriva lui becali e o prostie. tentativa de dare de mita nu s-a inventat .nici o problema o inventeaza dna-ul. dna-ul e politie politica cine e la puterea are controlul dna-ului . ca pana la urma spuneti-mi si mie domnule tolontan pe cine a bagat dupa gratii dna-ul.e doar pentru imagine caterinca asta ieftina

Cătălin Tolontan  •  16 octombrie 2008, 18:34

V : cine, nu stiu? chiar nu stiu. citez mereu.

adrian_237  •  16 octombrie 2008, 18:35

te-a deranjat ca l-a atacat becali pe basescu???
stim raspunsul…dar orice ai spune,traim intr-un stat politienesc!

adi  •  16 octombrie 2008, 18:35

CE A FOST AZI NU E NICI RETINERE, NICI ARESTARE. ESTE CONDUCEREA LA SECTIE PT A DA O DECLARATIE. PT INVINUIT, ACESTA NICI NU ERA NECESAR SA FIE ANTERIOR CITAT.

grasu  •  16 octombrie 2008, 18:36

vad ca in continuare se exagereaza:PITIURCA NU A FOST INCOLTIT DE POLITISTI!
CHIAR A SPUS: AU VENIT LA MINE DOI PROCURORI!
CE INCOLTIREA MAMII MASII E ASTA!
CIRC FAC JIJI, MITICA SI CEILALTI SALTIMBANCI!

albanezu  •  16 octombrie 2008, 18:37

cred ca ei (procurori) isi fac publicitate
nu prea au facut nimic ca celalte cazuri si ca sa apara ca muncesc si isi merita leafurile mai fac spectacole din aceste lucruri pentru ca stiu ca sportul face mai mereu reclama ( vedeti patroni cluburilor)

kapa  •  16 octombrie 2008, 18:37

jenant, cica piturca a dat cu flituri la dna, ce idiotenia scrie tolo…, prunea , personal a declarat ca a primit citatia abia ieri si i-a dat-o lui piturca inainte de plecarea in austria, cand sa se duca la dna ? …tolo te descalifici, pana una alta altele sunt certitudini : esti in solda lui felix , care a facut o noationalizare recent, poate ai auzit …ce ai de zis ?

Cătălin Tolontan  •  16 octombrie 2008, 18:38

adrian_237 : da, sigur, prietene. Traim intr-un stat politienesc in care nimeni nu e condamnat 🙂

alex  •  16 octombrie 2008, 18:39

asta a fost buna stat politienesc.!!!!!..inseamna ca in america e comunism daca la noi e stat politienesc

Cătălin Tolontan  •  16 octombrie 2008, 18:39

kapa: nu, nu sint in solda lui voiculescu. in privinta politicii pc, e revoluta si targetata pe nostalgicii comunismului

Valy  •  16 octombrie 2008, 18:40

Oricum, oarecum in aceiasi ordine de idei, este interesant cum Mitica i-a sarit imediat in aparare in conditiile in care se stie bine ca cei doi sunt certati. Normal, este cat se poate de evident: toti care se simt cu musca pe caciula si care traiesc cu frica ca o data vor fi si ei chemati la DNA pentru a da explicatii cu privire la imensele averi pe care le-au strans, toti sar in apararea lui Pitzurca. In conditiile in care, cum spuneam si mai sus, nu a fost arestat, nu a fost ridicat cu mascatii, nu a fost brutalizat. Cat de ocupat a fost dl. Pitzurca in 3 luni de nu a putut sa-si rupa 4 ore si sa mearga sa vorbeasca cu procurorii. Acesta este „respectul” cu care Pitzi, toti oamenii din fotbal si in general toti jmecherii din tzara asta, trateaza politia/parchetul si justitia.

ge0rgian  •  16 octombrie 2008, 18:40

Poti sa aduci cat mai multe argumente dar e clar ca ce a facut DNA-ul azi e un abuz.Nu era Piturca cel mai periculos infractor pentru a fi nevoie de interventie din partea DNA.E tot o campanie de imagine facuta pe spinarea fotbalului.

Mos Califar  •  16 octombrie 2008, 18:42

Tolo ia uimeste-ne cu corectitudinea ta juridica : ce/cate citatii de la DNA a primit Piturca si cand ?

Cătălin Tolontan  •  16 octombrie 2008, 18:42

ge0rgian : din pct de vedere legal e perfect legal, nu e nici un abuz. Mi se pare ciudat sa folosesti argumentele lui gigi becali, cel care in insulta pe procurori in fiecare aparitie televizata

Cătălin Tolontan  •  16 octombrie 2008, 18:43

Mos Califar: ohooo, se lucreaza la biroul de presa psd + pc si la ora asta 🙂

unu  •  16 octombrie 2008, 18:44

OAMENI BUNI, tolo, gsp-isti, fotbalisti stelisti, dinamovisti nu stiu cum sa mai zic, bai NU exista „dosarul valiza” e cea mai mare prostie a justitie submediocre romanesti. In primul rand nu exista niciun flagrand, cel fel de flagrand e cand prinzi un om cu niste bani in valiza pe strada, de unde stii tu ce vrea sa faca cu ei. Iar daca s-ar fi dat banii aceea nu e spaga, ci premiere. acesti asa zisi justitiari au vrut sa-si spele si ei pacatale dupa infinetele dosare in care s-au facut de ras, dar au facut-o lata si de data asta ca de obicei. Fac niste abuzuri grosolane asa zisi astia justitiari in dosarul asta. sa nu credeti ca sunt un mare fan al lui becali, dar ce face justitia in cazul asta e cu adevarat RUSINOS

bogdan  •  16 octombrie 2008, 18:44

la puscarie cu toti hotiii…huoooo…

tolontane iti zic eu unde a aparut prima data stirea …www(punct)onlinesport(punct)ro

Vlad  •  16 octombrie 2008, 18:44

Da, tot ce ai spus este corect, dar DNA-ul din pacate o sa dea iar chix, nu o sa reuseasca niciodata sa-i condamne pe Gigi si Piturca pt tentativa de premiere a unei echipe, si in opinia mea nici nu ar fi normal! Cand lucrul asta se practica in atatea tari din UE…. proces pierdut din start!!! Ar fi fabulos dak i-ar baga la inchisoare pe cei 8 din cazul transferurilor fotbalistilor, dar baietii DNA sunt incompetenti, nu stiu sa faca dosarele…

Vgl  •  16 octombrie 2008, 18:45

Draga Tolo,

Esti penibil. De ce nu „ataci” esenta problemei. Care coruptie? Care infractor? Suntem de rasul curcilor! Daca cel mai mare caz de coruptie, care sa merite tot acest tam-tam mediatic si eforturile supaomensti ale DNA-ului si ale voastre, ziaristilor, este propunerea de premiere de la Cluj, atunci a murit dreptatea si DNA-ul in Romania…. Sa promiti prima unei echipe ca sa nu piarda, asta da coruptie….Jos cel mai mare infractor din Romania, Becali…

Cătălin Tolontan  •  16 octombrie 2008, 18:45

unu: asa e, nu exista flagrand 🙂 ce tara minunata!

Mos Califar  •  16 octombrie 2008, 18:46

Sper ca sti ce e ala IP si nu vrei sa ajungi de rasul blogosferei , un raspuns ai ?

albanezu  •  16 octombrie 2008, 18:46

chiar asa crezi domnul tolontan ca trebuia retinut piturca?
nu vi se pare ciudat modul ( nu daca au dreptate sau nu) dupa numai o instinare data cu o zi inante

adrian_237  •  16 octombrie 2008, 18:47

prietene,daca stai sa te gandesti nu are legatura ce am spus eu cu ce ai raspuns tu,cu faptul ca nimeni nu e condamnat…sa inteleg sa am avut dreptate in ceea cel priveste pe presedinte…:)oricum,multumesc pt raspuns,nu ma asteptam.

bogdan  •  16 octombrie 2008, 18:47

toti avem dreptu la o opinie…deci cazul valiza exista ,acum sa vedem ce-o sa iasa din el …

Comentează