TOLO.RO
Sătui de fliturile lui Piţurcă, procurorii l-au săltat, dar proba competenţei şi-o vor da în tribunal
joi, 16 octombrie 2008, 6:01
Sătui de fliturile lui Piţurcă, procurorii l-au săltat, dar proba competenţei şi-o vor da în tribunal
Intervenţia DNA e o demonstraţie de forţă care răspunde demonstraţiei de forţă făcută atunci cînd Victor Piţurcă a refuzat să se prezinte la Parchet.
Dragomir, Becali şi toţi ceilalţi prieteni ai lui Piţurcă au urlat că e un abuz. Nu! Un abuz e atunci cînd socoteşti că programul legii se face în funcţie de o echipă, fie ea şi naţională. Şi cînd crezi că dacă eşti selecţioner te duci la DNA cînd vrei tu.
Adept al teoriei conspiraţiei, Becali a mutat miza la preşedintele ţării şi spre campania electorală. Scîrţ! Mai trebuie să adăugăm că e mîna lui Domenech pentru a atinge ridicolul perfect.
Altceva e important. Deocamdată, DNA n-a reuşit să aducă în faţa justiţiei nici unul dintre dosarele, e adevărat ample, la care lucrează. Dacă ieri ridicau un şef de partid sau un director de mare companie, nu s-ar fi stîrnit un asemenea scandal. Orice atingere cu lumea fotbalului provoacă mişcări de magnitudine extremă. Succesele sau eşecurile obţin maximă vizibilitate.
„Dosarul Valiza” capătă astfel o importanţă care excede Liga 1. Pentru că, într-un fel, DNA îşi joacă reputaţia la ruleta crudă şi uriaşă a interesului publicului. Să nu uităm: Piţurcă este astăzi nevinovat. Nu procurorii, ci judecătorii îi pot schimba statutul.
Iar dacă asta nu se va întîmpla şi DNA o va da în bară, atunci oamenii vor rîde aşa cum au rîs astăzi, cînd au auzit că, încolţit de poliţişti pe aeroport, selecţionerul ar fi spus: „Lăsaţi-mă că trebuie să dau interviuri la presă!”. Senzaţional selecţioner! Şi în momentele cele mai dificile, tot la suporteri şi la ziarişti se gîndeşte!
adi • 16 octombrie 2008, 18:47
ce ati spune daca DNA are interceptari telefonice in cazul valiza
Cătălin Tolontan • 16 octombrie 2008, 18:47
Mos Califar : cel putin unul! Corect, ai un IP de Pheniang, nu de PSD + PC
fratii karamazov • 16 octombrie 2008, 18:48
tolo, faptul ca-mi editezi fraza in care spun ca esti indoctrinat de basescu, nu te ajuta deloc!
Florin • 16 octombrie 2008, 18:50
Vin alegerileee !!!!!!!!
grasu • 16 octombrie 2008, 18:50
GSP a prezentat „documentul ” semnat si de Piturca. „Documentul” ridica neste probleme:
1. dupa scris autorul „documentului are maxim trei clase
2.ce cautau cu banii la Aroma , cand in document zice ca la adresa Ceahlau nr.3?
3. Radu Marino trebuia sa aiba documentul de vanzare facut de notar! care e notarul ala? ca nu am auzit sa fi avut un astfel de document
4.unde a fost intocmit documentul?la ce data? nu scrie nicaieri!
5. care firma reprezentata de George Becali? nu scrie nicaieri cine e cumparatorul!
OARE CUM DE VA PUNETI INTREBARILE ASTEA ZIARISTILOR?
bogdan • 16 octombrie 2008, 18:50
tolo si curaj sa spui ca ai vrea sa ii vezi un pic la puscarie pe beacalisti ???:D
Cătălin Tolontan • 16 octombrie 2008, 18:54
bogdaN: nu vreau sa vad pe nimeni la puscarie. Imi doresc:
1. Ca drepturile fiecarui cetatean sa fie respectate. Sa nu fie vinovat inainte de decizia tribunalului.
2. In egala masura, drepturile celor cinstiti sa nu fie incalcate repetat de catre cei necinstiti si pe care procurorii sa nu-i poata prinda sau sa nu fie in stare sa le probeze vinovatia in instanta.
In care caz e Piturca vom vedea.
Bogdan • 16 octombrie 2008, 18:55
Domnule Tolontan va felicit pentru articol dar am o singura observatie: in tara noastra „paine si circ” pentru prostime a devenit principalul scop pt „jmecheri” (si stiti bine la cine ma refer). Daca dvs presa nu ati mai scrie despre ei si nu le-ati mai da posibilitatea sa faca tot circul la tv si prin ziare poate justitia asa cum e ea ar putea instrumenta mai bine aceste dosare (cu probe cat se poate de clare dupa parerea mea). Dar de’ dvs trebuie sa traiti din circul asta care multumeste „prostimea”!
iulian • 16 octombrie 2008, 18:55
acum am mai aflat de la personajul becali-via hrebenciuc(sic!)ca totul e politic. marele om politic de dreapta becali nu se mai cearta cu d. voiculescu pt ca si el „e un om puternic care are televiziuni si nu e bine sa te pui cu ei”. s-a terminat cu „in slujba crucii” sau cu „in slujba neamului romanesc” ? si atunci intreb eu democratia: daca totul e negociere si intelegere intre ei, autointitulatii puternici, rolul nostru care mai e? in tribuna ca figuranti ai unui
spectacol fals
grasu • 16 octombrie 2008, 18:55
hai, bre, raspunde-i si lu grasu ca e orgolios
lol
Cătălin Tolontan • 16 octombrie 2008, 18:56
. grasu : asa e, documentul acela e ciudat. toata povestea pare cusuta cu ata alba, inclusiv felul ezitant in care becali a adaus-o in fata opiniei publice cu intirziere si abia dupa ce s-a lamurit ca poate fi groasa
iulian • 16 octombrie 2008, 18:56
ar trebui sa ne fie rusine ca acceptam in dreptul numelui acestui becali sintagme precum „om de fotbal” sau/si „investitor in sport”. el, ca si altii, nu investesc, ci doar imprumuta cluburile si nu vor iesi din acest domeniu pana nu vor recupera sau, mai mult, profita-cel mai probail prin imagine, si chiar material. refuz sa cred ca in sport mai poate salaslui un individ care nu are respect pt competitie, care loveste in demnitatea jucatorilor si antrenorilor, si mai ales in demnitate umana
iulian • 16 octombrie 2008, 18:58
nu inteleg cum averea lui becali estimata, bazata pe imobiliare majoritar si nu pe lichiditati, creste, asta in timp ce terenurila scad, iar investitia **** prezinta deficit de peste 20%. si totusi la el creste! din gura si din scris eu sunt cel mai tare jurnalist. dar asta din gura si din scrisul meu. morala v-o las voua in timp ce lui becali ii trimit fabula
restauratorus • 16 octombrie 2008, 18:58
La proba competentei ai cazut cu brio. Esti numarul unu pe lista impostorilor care se numesc ziaristi.
Bogdan • 16 octombrie 2008, 18:59
Dl Tolontan raspundeti si la „paine si circ”. Eu sunt alt Bogdan fata de cel caruia i-ati raspuns
CA • 16 octombrie 2008, 18:59
stie toata lumea ca gigi becali a dus bani la cluj pentru jucatorii universitatii; chiar el s-a laudat in repetate rinduri cu aceasta „isprava „; asa ca piturca in calitate de antrenor al nationalei echidistant si corect cum el insusi se pretinde, nu avea ce sa caute si nu trebuia sa se implice intr-o afacere regizata de clanul becali; decit daca are obligatii!
si atunci devine de mare actualitate acuzatia pe care multi suporteri ai nationalei o aduc selectionerului si anume ca e sub tutela clanului mentionat;
victor becali zice ca se apropie alegerile; ce sa-ti spun, toata lumea politica se da pe spate in fata potentei politice a clanului;
Cătălin Tolontan • 16 octombrie 2008, 19:01
restauratorus: da, nea Gigi, ai dreptate! 🙂
VDA • 16 octombrie 2008, 19:04
Salut Catalin , poti sa pui adresa site-ului Tipseri.info/alex la categoria „CITESC” ?? Te rog mult!!
Multumesc si multa bafta!!
alex • 16 octombrie 2008, 19:07
Nu e abuz spui tu, a? Atunci, de ce nu puteau pur si simplu sa il astepte pe om sa ajunga acasa si sa il ridice de acolo? Trebuia sa se intample tot circul asta (pentru ca sunt sigur ca e circ) la aeroport, in fata presei?? Chiar era necesar? Si inca odata, lamuriti-ma si pe mine? E ceva in plus despre care eu nu stiu in cazul valiza? Pentru ca, legal, nimeni nu poate sa acuze pe cineva ca premiaza pe altcineva! Care este de fapt motivul LEGAL al acuzelor? Si o precizare: nu sunt sustinator al lui Gigi, ba dimpotriva, dar as vrea sa cred ca in Romania chiar exista o lege dupa care sa ne ghidam. Indiferent ca suntem Gigi Becali, sau un simplu om de serviciu.
neCesar • 16 octombrie 2008, 19:08
Io cre’ ca daca DNA-ul ii promitea selectionerului ca pun de-un poker in pauza de masa, venea Piturca si in ziua meciului cu Franta de era chemat :-).
La ciobanel am inteles ca-i place ruleta mai mult. Pai nah, sa-l momeasca cu una (ruseasca, daca se poate).
Treaba e ca Piturca ar fi trebuit sa se prezinte (sau sa-si trimita ceva reprezentant legal care sa explice absenta) cind a fost convocat prima oara la DNA. Ignorarea (si inca la modul foarte ingimfat) institutiilor menite sa investigheze actele de coruptie nu e un comportament tolerabil, nici macar la un antrenor de echipa nationala.
Treaba e ca atunci cind Piturca, Becali & Co. vor da dovada de respect vizavi de DNA, vor putea pretinde, la rindu-le, respect din partea acesteia. Al’fel, se ajunge inevitabil lao demonstratie de forta din partea ambelor tabere — ceea ce de fapt se si intimpla.
iulian • 16 octombrie 2008, 19:08
mai avem de aflat ca dna-ul face rau echipei nationale si fotbalului romanesc! mai mult decat toata fauna care chiraie si grohaie, decat toti ciorchinii deghizati in oameni de fotbal. sa respectam institutiile statului! mai mult decat pe cei care au dus la inventarea unui nou grad de comparatie: inferioritate la mediocritate
iulian • 16 octombrie 2008, 19:09
mai avem de aflat ca dna-ul face rau echipei nationale si fotbalului romanesc! mai mult decat toata fauna care chiraie si grohaie, decat toti ciorchinii deghizati in oameni de fotbal. sa respectam institutiile statului! mai mult decat pe cei care au dus sportul intr-un loc de unde le foloseste doar lor
wolf • 16 octombrie 2008, 19:20
problema cu ridicarea lui Pitzi este un semnal prin care se doreste a se atrage atentia asupra faptului ca cel ce este pus sa aleaga cei mai buni jucatori sa ne reprezinte este legat de un presedinte de club pana la a-l acoperi la eventuale manevre oculte.
nu stiu de unde incepe aici incompatibilitatea.
gabi • 16 octombrie 2008, 19:20
stii ce nu ai tu habar??? nu-mi plac nici piturca, dar nici atat becali, dar tu ai auzit de prezumptia de nevinovatie????? daca eu vin acum sa te ridic de acasa?? ca asa vreau eu, sa vorbesti cu mine….
CA • 16 octombrie 2008, 19:26
stie toata lumea ca gigi becali a dus bani la cluj pentru jucatorii universitatii; chiar el s-a laudat in repetate rinduri cu aceasta “isprava “; asa ca piturca in calitate de antrenor al nationalei echidistant si corect cum el insusi se pretinde, nu avea ce sa caute si nu trebuia sa se implice intr-o afacere regizata de clanul becali; decit daca are obligatii!
si atunci devine de mare actualitate acuzatia pe care multi suporteri ai nationalei o aduc selectionerului si anume ca e sub tutela clanului mentionat;
victor becali zice ca se apropie alegerile; ce sa-ti spun, toata lumea politica se da pe spate in fata potentei politice a clanului;
dan • 16 octombrie 2008, 19:27
hai ma sa fim seriosi chiar este un abuz.nu mai urlati ** e comanda politica si cu asta basta.
nu stiau unde sa-l gaseasca pe piturca? trebuia sa il ia din aeroport cu televiziunile dupa ei.
zdrentele astea de procurori nu-si justifica salariile si fac circ pt ca asta ii place poporului roman.
un procuror iese la pensie acum cu 77 milioane peste 2000 euro deci ei sunt deja in europa cu salariile cu mentalitatea stau mai prost.nu-mi este simpatic absolut de loc piturca dar nici sa ma bucur ca tolontan nu pot.***
sogard • 16 octombrie 2008, 19:41
De ce nu pui problema momentului cand a avut avut loc citatia? s-au gasit procurorii tocmai acum? nu ti se pare cam mare coincidenta?
Si… apropo, nu-l simpatizez pe Piti, dar astfel de tampenii ale DNA il victimizeaza
clavalik1 • 16 octombrie 2008, 19:42
Vrajeala. Nedatat. Neinregistrat nicaieri pentru autentificarea datei de incheiere. Prostii se mai dau si de gol. Adica vezi Doamne astia aduceau banii pe 07.05.2008 si vanzatorul se obliga sa pregateasca actele pentru notariat in termen de 30 zile…de cand 30 zile – de la data incheierii „antecontractului”? Care e data? 30 zile din 07.05.2008?? Atunci cumparatorul e …. daca da 1700000 pe o bucata de hartie buna de sters la WC.
Ca sa rezum, „facatura”. La parnaie la Jilava!
motanu spania • 16 octombrie 2008, 19:44
domnule tolontan orce ati vrea dumneavoastra sa spuneti eu consider ca orce ar fi nu trebuia luata o persoana publica de pe aeroport .miine vor scrie toti de noi .toata europa va ride de noi.iar daca nu se va dovedi vinovatia lui piturca .atunci cum se va justifica d.n.a.credeti ca daca piturca era un om de rind il luau de pe otopeni.am vazut ziaristi care spun cagigi a recunoscut ca bani erau pentru jucatori universitati.dar ce legatura poate avea un contract de precumparare in care eu il semnez azi ca martor,cu bani care ii gasesti tu la o terta pers. dupa n zile.nu stiu daca intelegi ce vreau sa spun dar in justitie cred ca tot se bazeaza pe probe.orcum vreau sa stii ca nu sunt un admirator de al lui piturca sau becali dar cred ca suntem o tara de CIRCARI.NE PLACE CIRCUL,SI SCANDALUL.IAR EU CRED CA ACTIUNILE D.N.A INAINTEA ALEGERILOR ARE ALTE SCOPURI.CA STRINGEREA DE FONDURI DE EXEMPLU.ETC.
clavalik1 • 16 octombrie 2008, 19:47
Da este evident un abuz al procurorilor. Dar e nevoie de asa ceva cu obraznici care latra la televizor ca se … pe DNA. Numai asa li se poate baga mintea in cap baietzilor deshtepti. E, ce tupeu dom’le pe procurorii aia din TImisoara sa vra sa il tina pe Coocana in parnaie… Cam asa si acum toti latra ca e un abuz pentru ca mesajul e clar :” Avem tupeu sa il terfelim pe Pitzurca, bagati-va mintile in cap voi ceilalti sau o luati!” Sa nu va mirati daca peste o saptamana se duce DIAS-ul la palatul lui Becali. Tara de doi lei…***
MICHIGAN • 16 octombrie 2008, 19:51
Daca Piti vroia sa evite arestarea la aeroport,se prezenta la DNA.Atat.Restul sunt bla-bla-bla….
sun tzi • 16 octombrie 2008, 19:52
asa e Tolo! au procedat legal ‘organele’!
N-am auzit sa fi avut tot atata determinare cand au trebuit sa-l aduca pe SOVantu in fata judecatorului in calitate de inculpat (nu doar la procuratura, in calitate de martor).
A fost ‘instiinta’ la telefon! asta e procedura in citire ‘a la Morar si Monica’!
la noi Procurorii ‘apara Legea’ in dispretul Normelor Procedurale! (in SUA OJSimpson a fost absolvit de crima pt.ca „nu i s-au potrivit niste manusi”)
sever • 16 octombrie 2008, 19:57
domnilor in primul rand procurarii trebuiau sa il caute acasa iar daca nu era de gasit atunci trebuia sa-l caute prin interpol,toata acesata tevatura este facut la comanda si dna-ul se va umple de penibil ca toti ceilanti care cred ca se va afla exact ce sa intampla de fapt.multa bafta
Florinel T • 16 octombrie 2008, 20:03
Domnule Tolontan felicitari ptr obiectivitate,chiar cine e Piturca??Va spun eu, un simplu cetatean al Romaniei.Care ca noi toti este eegal in fata legi.Despre celalalt aspect doar o observatie.Normal ca este circ , de ce??Pentru ca acesta specie de oameni asa zi-si oameni de fotbal cu asta se hranesc.Cu circ si mai putin fotbal.Ei nu pot trai fara a fi mediatizati ptr ei ratiunea de a exista este sa se vada la TV.Indiferent ce prosti scot din gura,indiferent cat de mult rade lumea de ei,sunt flamanzi de publicitate.Parca il vad pe Turcu cum isi aduna prunci si le spune hai copii vine tata la Tv si cum il suna neamuriel si il lauda .Mama ce tare ai fost.———-
Alex • 16 octombrie 2008, 20:12
Si totusi, povestea de azi confirma ideea ca „Justitia” in Romania este un instrument de manipulare media si cam atat! Chiar nu puteau sa il astepte acasa? Moment perfect ales pt maxima audienta. Oricum tot ce se intampla in aceasta perioada incinsa are semnificatii electorale, este evident!
valle • 16 octombrie 2008, 20:29
Nu suna bine de loc eu va-m mai spus o data s-au mai tirziu mafia din footbal or sa plateasca. Atentie; Dragomir, Becali,….miroase urit.
alexandru petria • 16 octombrie 2008, 20:39
Bine că l-au reţinut pe Piţurcă. M-am săturat de golănismele din fotbalul autohton.
FlorinM • 16 octombrie 2008, 20:45
mi-e greu sa cred ca numeroasele comentarii pro-piturca sunt intamplatoare.
In ambele cazuri, insa, cred ca e ceva in neregula.
Hai sa fim seriosi, cati nevinovati sunt chemati la DNA si pe deasupra mai si refuza sau tergiverseaza clarificarea suspiciunilor?
Oricum sunt convins ca nu se va intampla nimic , in afara de putin circ.
Am pus pariu deja pe o sticla de whiskey.
Imi place ironia din final.
Aramis • 16 octombrie 2008, 21:09
Ce se poate observa este faptul ca acesti infractori trec toti intr-o tabara cand apare o problema reala iar circul inceteaza pentru moment .Vezi declaratiile acestor asa-zisi „oameni de fotbal” , asta eufemistic vorbind .
Ch1va5 • 16 octombrie 2008, 21:45
Intr-un caz ca acesta, ar trebui sa adoptam metoda franceza (si asa aproape toata justitia noastra e dupa modelul lor), unde un inculpat se poate condamna fara probe, daca ‘intima convingere a judecatorului’ este ca persoana respectiva este vinovata. Bineinteles se pleaca de la premisa bunei credinte a judecatorului. In acest caz, Valiza, numai cineva cu probleme la mansarda poate crede ca banii nu erau pt premierea jucatorilor de la U. Iar discutia despre moral sau imoral nu isi are rostul, cit timp este ilegal. O lege poate fi schimbata, dar cit timp este in vigoare, ea trebuie respectata. Vis-a-vis de patania lui Piturca, figurile publice ar trebui sa contientizeze si responasbilitatile ce decurg din acest statut, nu doar sa se bucure de beneficiile colaterale. Ei ar trebui sa fie un model, dar nu in sfidarea institutiilor statului.
camouflage101 • 16 octombrie 2008, 22:20
„DNA îşi joacă reputaţia la ruleta crudă şi uriaşă a interesului publicului.”
….care reputatie moncher?
Ionut • 16 octombrie 2008, 22:45
Va rog domnule tolontan sa va bagati mintile in cap si sa reveniti cu picioarele pe pamant. Sa priviti tot ceea ce sa intamplat azi nu ca un om vandut ci ca un cetatean caruia nu cred ca i-ar fi placut ceea ce a patit domnul Piturca astazi.
Precizez ca il detest profesional pe domnul Piturca insa ca cetatean sunt alaturi de el.
trendy • 16 octombrie 2008, 22:46
V-ati grabit cu articolul spunea si domnul Badea. Sincer cu respect !
nebunu’ • 16 octombrie 2008, 22:50
Orice persoana care este invitata, citata chemata la politie, militie DNA, PNA, CNA ….. si nu se prezinta este adusa printr-un MANDAT DE ADUCERE – ESTE CEVA NORMAL SI LEGAL
alex • 16 octombrie 2008, 22:52
Pentru Ch1va5
Bine omule, perfect de acord cu tine, sa ne luam dupa modelul francez…si eu am spus de multe ori ca uneori mai trebuie sa si intuiesti vinovatii, nu numai sa cauti intr-una probe. DAR! Te rog eu frumos, arata-mi si mie legea care spune ca premierea se constituie in infractiune…adica, daca mie mi-a placut commentul tau si vreau sa iti dau bani ca sa faci si data viitoare unul la fel (la fel cum se premiaza o echipa sa joace bine si motivat), ar trebui sa fiu arestat?? Gigi, oricat l-as uri eu, nu a dat bani vreunui jucator de la CFR sa piarda meciul, ci celor de la U Cluj, sa joace corect! In cel mai rau caz, acest lucru ar putea fi judecat la FRF, in cadru sportiv, daca exista legi interne care sa interzica chiar si premierea( desi in europa nu e interzisa), dar NICIDECUM in civil, penal!! Dar, din pacate, din cauza urii pe care o avem pe aceste personaje, suntem orbiti si refuzam sa credem ca DNA, in cazul asta, nu are legi pe care sa se bazeze, deci, face un abuz!
GabiKoreanu • 16 octombrie 2008, 22:52
sa nu exageram. Daca maine il leaga pe Miki Spaga sau pe Hrebenciuc, fii convins ca sar scantei mai dihai decat in cazul Piturca
iskander • 16 octombrie 2008, 22:53
Domnule Tolontan , va rog sa scrieti numai de la Beijing , erati mai inspirat acolo , sau plaiul mioritic dauneaza grav obiectivitatii ??
Sunteti un NAIV , DNA nu este un instrument al justitiei este instrumentul basescian folosit pt distrugere de imagine.
„Dragomir, Becali şi toţi ceilalţi prieteni ai lui Piţurcă au urlat că e un abuz. Nu! Un abuz e atunci cînd socoteşti că programul legii se face în funcţie de o echipă, fie ea şi naţională. Şi cînd crezi că dacă eşti selecţioner te duci la DNA cînd vrei tu.” :)) , domnule Tolontan dumneavoastra cred ca traiti sub pamant. PAI PENTRU CE SA-L ARESTEZE (sau sa il aduca fortat), chemare trebuia primita personal , nu trimisa pe la federatie sau pe alte adrese , PERSONAL, daca nici dupa a 2a chemare nu se prezenta atunci era cazul sa il aduca cu forta , si asta nu pt ai face cunoscut faptul ca a inceput urmarirea penala.
Domnule Tolontan va aduceti aminte de domnul Becali si de declaratiile dansului conform carora nu se va prezenta la DNA decat cand „vor muschii lui”??? De ce nu a fost saltat si domnul Becali ?
„Iar dacă asta nu se va întîmpla şi DNA o va da în bară, atunci oamenii vor rîde aşa cum au rîs astăzi, cînd au auzit că, încolţit de poliţişti pe aeroport, selecţionerul ar fi spus: “Lăsaţi-mă că trebuie să dau interviuri la presă!”. Senzaţional selecţioner! Şi în momentele cele mai dificile, tot la suporteri şi la ziarişti se gîndeşte!” =))))))))))))) . INTREBAREA NU ESTE DE CE VROIA PITURCA SA DEA DECLARATII CI CUM AU AFLAT ZIARISTII DE „ARESTARE” SI DE CE ?????
Domnule Tolontan sunteti ori un naiv incurabil, ori rau intentionat , ori prost.
Dupa declaratiile domnului Becali de astazi care il acuza clar pe domnul Basescu pt aceasta situatie , este clara situatia politica ce a cauzat acest dosar FACUT DE PROCURORI RETARDATI. Becali este acuzat de mita desi gestul sau daca era dus pana la capat nu era un delict in fata legii ci numai in fata regulamentelor FRF. Piturca este acuzat de fals in acte DESI ACTUL SEMNAT NU ESTE DATAT NOTARIAL , este limpede situatia ,asta daca esti obiectiv.
Nu inteleg care este situatia dumneavoastra domnule Tolontan , nu inteleg ce urmariti . Daca doriti ca justitia sa-si faca datoria in acest caz , dati-mi voie sa va spun ca sunteti un naiv. Daca doriti ca Piturca sa fie dat afara de la nationala indiferent de motiv , dati-mi voie sa va spun ca sunteti rau intentionat.
Anghel Theodor • 16 octombrie 2008, 22:54
Felicitari Domnule Tolontan pentru obiectivitate. Sunt multumit ca macar un ziarist din Romania (poate mai multi)au curajul sa gandeasca si sa expuna cu curaj ideile si concluziile. Nu stiu daca unul dintre mafiotii fotbalului sau aiurea vor intra in sfarsit in puscarie dar am o satisfactie si in acelasi timp o scarba sa-i vad cum se agita si se disculpa cu nesimtire pe unele posturi tv. Poate macar o data nu au noroc.
robert 48 • 16 octombrie 2008, 23:09
Oierul s-a laudat intr-o zi ca Piturca la sfatuit ca daca vrea sa ia campionatul sa dea spaga.Halal sfat de selectioner.Procurorii i-au platit lui Piturca cu aceeas moneda.N-a vrut sa vina la DNA singur lau luat de pe aeroport in vazul lumii ca pe ultimul infractor ce este.Culmea dupa ce a ignorat presa si ia stirnit pe jucatorii nationalei impotriva ziaristilor(culmea tot la Cluj, in gradina Botanica),a cautat scapare invocind ca are de dat interviu presei.Ma mir ca nu ii este rusine.Dar de ce ma mir,nesimtitilor nu le este rusine niciodata.Cum lau ridicat pe diavol cum au inceput toti dracii din fenomen sa urle ca nu trebuia ridicat in acest mod.Va dati seama toata Mafia fotbalului a pus batista pe tambal ,a facut pace si front comun cind au vazut pericolul aparut la orizont.Va dati seama ce bani sau vehiculat pina acum si ce fraude fiscale sau tras.De aici toata aceasta prosperitate a conducatorilor din fotbalul romanesc.Cum sa ia ei o initiativa pt. asanarea acestei mlastini de coruptie si furt.Nu le mai puteai ajunge la nas de ingimfati ce erau.
Bravo DNA.PE EI PE MAMA LOR!
Nicholas • 16 octombrie 2008, 23:19
Totul a fost un abuz, de la faptul ca l-au asteptat la aeroport pana la faptul ca i-au luat pasaportul. In DNA domina prostia si se gasesc si portocalii admiratori ai acestei prostii. Nu trebuie acceptate asemenea abuzuri. Nu mai fiti subiectiv domnule Tolontan. Daca voi ziaristii acceptati asemenea abuzuri si le mai si laudati inseamna ca ori sunteti „tonomate” ori nu realizati incotro se indreapta justitia in Romania.