TOLO.RO
Sătui de fliturile lui Piţurcă, procurorii l-au săltat, dar proba competenţei şi-o vor da în tribunal
joi, 16 octombrie 2008, 6:01
Sătui de fliturile lui Piţurcă, procurorii l-au săltat, dar proba competenţei şi-o vor da în tribunal
Intervenţia DNA e o demonstraţie de forţă care răspunde demonstraţiei de forţă făcută atunci cînd Victor Piţurcă a refuzat să se prezinte la Parchet.
Dragomir, Becali şi toţi ceilalţi prieteni ai lui Piţurcă au urlat că e un abuz. Nu! Un abuz e atunci cînd socoteşti că programul legii se face în funcţie de o echipă, fie ea şi naţională. Şi cînd crezi că dacă eşti selecţioner te duci la DNA cînd vrei tu.
Adept al teoriei conspiraţiei, Becali a mutat miza la preşedintele ţării şi spre campania electorală. Scîrţ! Mai trebuie să adăugăm că e mîna lui Domenech pentru a atinge ridicolul perfect.
Altceva e important. Deocamdată, DNA n-a reuşit să aducă în faţa justiţiei nici unul dintre dosarele, e adevărat ample, la care lucrează. Dacă ieri ridicau un şef de partid sau un director de mare companie, nu s-ar fi stîrnit un asemenea scandal. Orice atingere cu lumea fotbalului provoacă mişcări de magnitudine extremă. Succesele sau eşecurile obţin maximă vizibilitate.
„Dosarul Valiza” capătă astfel o importanţă care excede Liga 1. Pentru că, într-un fel, DNA îşi joacă reputaţia la ruleta crudă şi uriaşă a interesului publicului. Să nu uităm: Piţurcă este astăzi nevinovat. Nu procurorii, ci judecătorii îi pot schimba statutul.
Iar dacă asta nu se va întîmpla şi DNA o va da în bară, atunci oamenii vor rîde aşa cum au rîs astăzi, cînd au auzit că, încolţit de poliţişti pe aeroport, selecţionerul ar fi spus: „Lăsaţi-mă că trebuie să dau interviuri la presă!”. Senzaţional selecţioner! Şi în momentele cele mai dificile, tot la suporteri şi la ziarişti se gîndeşte!
gronz • 16 octombrie 2008, 23:22
Ati gresit tonul articolului. Antenele au dat semnalul victimizarii lui Piturca de catre cine altcineva, de Basescu! Asa ca urmeaza miine sa infiltrati in gsp si ipostaza de victima a lui Piturca.
minutul90.ro • 16 octombrie 2008, 23:26
Cei de la DNA au vrut să facă puţin spectacol. Piţurcă nu este aşa important în cazul „valiza”
adriann • 16 octombrie 2008, 23:37
domnule Tolontan…va apreciez ca ziarist sportiv, dar nu va avantati in a face o analiza a unui caz juridic…pentru ca sunteti total pe langa subiect…vorbiti efectiv doar de sport…iar daca vroiati neaparat sa vorbiti despre acest caz, trebuia sa va documentati foarte bine…
Victor Piturca, albit de eminenti specialisti in Drept « zgurapresei • 16 octombrie 2008, 23:42
[…] inginerul balos Ciutacu, karatistul boxer Badea, istericul pitigaiat Stan si pretiosul buzat Gadea. Tolontan este umplut cu scuipati deontologici de colegii din trust. Aflam ca traim in plina dictatura, cu […]
anunturi • 16 octombrie 2008, 23:44
Este trist faptul ca foarte multi considera ca DNA a facut un abuz !
Eu cred ca nimeni nu este mai presus de lege , si ” oamenilor de fotbal ” le este frica de DNA !
Intr-o tara europeana , pentru binele fotbalului romanesc , este bine ca DNA sa bage la puscarie pe acesti ” oameni de fotbal ” care au infectat si continua sa infecteze fotbalul romanesc !
Daca DNA reuseste sa convinga judecatorii si cativa oameni de fotbal o sa ajunga la puscarie , atunci se va schimba ceva in bine in tara asta !
Domnule Tolontan , vad ca la Antena 3 , cativa pitifelnici , infiereaza cu manie proletara abuzurile DNA si chiar vorbira si de dumneata .
In ultima perioada parca ai lucra pentru un alt trust !
Ma bucur ca esti un om care are opinii si are curaj sa scrie despre fapte asa cum sunt , nu cum ar vrea altii sa se scrie .
Reputatia DNA !? • 16 octombrie 2008, 23:49
DNA ar fi trebuit sa faca ce stie toata lumea,inclusiv ziaristii care n-au curajul opiniei:sa ancheteze,nu cum a promis Becali niste bani ca sa se joace CORECT,ci cum a cumparat CFR doi fundasi de la U SA INTRE LA TROZNEALA PENTRU PENTRU ACEL 11 M.
Cheshire Cat • 17 octombrie 2008, 0:02
Domnule Tolontan imi pare rau ca v-am cumparat ziarul si v-am citit aproape toate articolele in ultimii 10 ani. Sa folositi un abuz ordinar al DNA pentru a face un articol de senzatie mi se pare jurnalism de cea mai joasa speta.
gogu • 17 octombrie 2008, 0:07
Daca ptr a respecta deciziile statului trebuiesc arestati alde mitica , sandel, gigel atunci eu ca catatean SUNT DE ACORD.
Iar faptul ca nationala o sa joace fara antrenor nu-i nimic ca doar si asa generatia Praf Alb si-a demonstrat valoarea. Cu si fara antrenor ei nu sunt capabili sa se califice din aceasta grupa.
paisie • 17 octombrie 2008, 0:10
tolo stii si tu drept exact cat procurorii aia care au dat mandatul de aducere pentru piturca, sau care l-au citat pe becali din mers la semafor, ce dracu nu pricepeti voi in tara asta ca anumite lucruri trebuie facute cum scrie la carte. Si ce dracu ii fac lu piturca pentru favorizarea infractorului???? Ia o amenda penala si isi bate joc de ei dupa, becali ce pateste ia 2 ani cu suspendare si rade de ei inca 10 ani, asta in cel mai rau caz. DNA-ul trebuie sa se ocupe de alte probeleme de genul cum a atribuit blaga contractul de 6000 loganuri in 2005, ce combinatii are stolojan la alro slatina si alte probleme importante, infractiunile de care sunt acuzati becali, piturca&co sunt niste gainarii de 2 lei fata de ce ar trebui sa cerceteze DNA.
ady • 17 octombrie 2008, 0:14
in urmatoarele zile un singur lucru ar fi normal, si anume demisia lui pitzurca !!!nu e posibil ca un selectzioner al unei echipe natzionale precum cea a romaniei sa fie implicat intr-un astfel de scandal !!!!asa ca DOMNULE PITURCA DACA AVETI ONOARE ASTEPTAM DEMISIA DUMNEAVOASTRA!!!!!!!
OQ • 17 octombrie 2008, 0:52
Lucrurile stau asa: se apropie campania electorala si unii oameni au nevoie de bani. De unde vin banii? De la cei care au. Cine se lauda zilele trecute ca e cel mai bogat din Romania? Gigi Becali. Ia sa vedem, ce avem la Gigi Becali? Ho ho ho, jackpot!!! Un ditamai dosarul „Valiza”, aflat (sau pastrat) intr-o stare calduta inca din luna mai, iar acum e numai bun de dat in clocot. Asa ca Gigi cotizeaza, el si cu Piti scapa, partidul isi face banii, DNA-ul castiga ceva la imagine, ca dupa alegeri nu se stie daca mai raman in functie, presa are de lucru si restul e can-can. Nu-i asa ca romanii sunt cea mai descurcareata natie a planetei?
razvan • 17 octombrie 2008, 1:00
bravo!
shto • 17 octombrie 2008, 1:01
dna-ul n-a facut un abuz din punct de vedere al legii pt. ca legea le da voie sa efectueze retineri, dar a facut un abuz dpv. etic. In Occident singurii care sunt ridicati la scara avionului sunt cei care au savarsit infractiuni deosebit de grave si care se ascund sau incearca sa fuga din tara. Nu era cazul aici. Cand procurorii decid sa faca o „demonstratie de forta” creind astfel un circ inutil nu este pt. ca ancheta lor trebuia finalizata astazi ci pt. ca au sustinerea „politicului” de a juca la intimidare. In Occident procurorul care a decis modalitatea de efectuiare a retinerii trebuia sa dea socoteala in fata sefilor si a opiniei publice pt. asta. In cazul de fata insa dna nu s-a sinchisit sa dea vreo explicatie „pr0stimii” si asta in mare parte pt. ca actiunea a fost „comandata” de sus. Degeaba incerci tu tolontane sa bagatelizezi influenta politicului in cazul de fata pt. ca e evident ca procurorii actioneaza cu acel tupeu dat de faptul ca stiu ca-si au spatele asigurat. Asta este un caz clasic de „santaj politic” efectuat impotriva lui becali. Nu atat pt. ca le e frica ca becali va castiga alegerile ci mai ales pt. a se asigura ca banii acestuia nu vor sponsoriza (premia) contracandidatii lor….
pt. chivas • 17 octombrie 2008, 1:12
Dragutule, nici nu are importanta daca banii erau pt. motivarea unei terte echipe. Realitatea este ca becali nu facea NIMIC rau daca premia pe U Cluj ca sa-si joace corect sansele. Doar persoanele cu probleme la mansarda spun ca asta este mita, pt. ca prin definitie sportivii nu sunt functionari publici si cu asta basta. Adu-ti aminte ca sunt f. multi sportivi care primesc promisuni de premieri masive inaintea J.O sau C.M. NCICIODATA nu s-a pus problema ca acei „sponsori” sa fie anchetati si pusi sub invinuire pt. tentativa de dare de mita. Refuz sa cred ca exista o lege pt. fotbalisti si alta pt. gimnasti, atleti sau halterofili. In cazul de faza un judecator francez ar fi hotarit ca becali e nevinovat inca de la auzul invinuirii.
Realist • 17 octombrie 2008, 1:23
Toate personajele dubioase din fotbalul romanesc,toate personajele implicate in fapte cu iz penal,sau in dosare penale aflate in diverse stadii de cercetare,fosti,viitori sau actuali infractori,dovediti sau nedovediti,au facut front comun fata de „oroarea”si „abuzul de putere”la care a fost supus „bietul” selectioner,fata de modul in care i-au fost „incalcate drepturile” sau i-a fost stricata imaginea.Ore intregi televiziunile ,fara informatii verificate,dadeau stiri precum 10 politisti au venit la „Aeroportul H.Coanda” sa execute un biet mandat de aducere emis de procurorii DNA care trebuiau sa comunice unei persoane imune la orice chemare in fata organelor judiciare,extinderea urmaririi penale si schimbarea incadrarii juridice.In mod ilar,conform acelorasi comentatori si apoi conform declaratiei date presei de selectionerul”victima”,acesta ar fi fost citat la vechiul domiciliu si la locul de munca(FRF).Nimeni dintre vecinii de la vechiul domiciliu nu l-a anuntat pe selectioner ca este citat,mai mult si mai de rasul curcilor,nimeni de la secretariatul FRF nu a scos nici o vorba despre un act oficial in posesia caruia a intrat si care trebuia inmanat angajatului Piturca,conform legii,dar si conform mentiunilor aflate chiar pe citatie.Nici macar un minor sau o persoana cu dizabilitati psihice nu ar crede astfel de „gogosi”Declaratiile selectionerului preluate de o parte a presei uneori vecina cu interese politice sau de grup,alteori incompetenta si dornica de senzational ieftin sunt cel putin caraghioase,dar si sfidatoare,gestul sau de a nu baga in seama legea de asemenea.Sfatuit probabil de „marele jurist in devenire”Becali,Piturca a tratat legea si pe reprezentantii acesteia cu un „sictir suveran”de la inaltimea inteligentei sale si a pozitiei inalte pe care considera ca o ocupa in societate.Fiecare cetatean este egal in fata legii,cel putin in enunt si in teorie,mai putin infractorii care populeaza fotbalul romanesc cu complicitatile forurilor diriguitoare din sport dar si a unor corupti reprezentanti ai legii.Cand legea se aplica mai bine sau mai rau,vin fara intarziere reactiile dure ale familiei Becali,ale „incoruptibilului”D.Dragomir si ale altor personaje hade care se cred mai presus de lege.Toti beneficiaza de prezumtia de nevinovatie,dar toti trebuie sa stie ca exista lege si pentru ei,iar daca nu vor sa stie,trebuie ajutati sa stie chiar prin forta legii.
P.S.
Sunt alaturi de selectioner si de celelalte personaje din fotbal al caror psihic a fost atat de afectat de trauma suferita de selectioner.
Sunt alaturi de G.Becali in „drama”pe care o traieste ,visand noaptea politisti,procurori care vin sa il ridice,masini cu girofaruri,camere cu mai multe paturi suprapuse.Imi pare rau ca nu il pot mangaia pe crestet si sa il linistesc pentru a avea un somn linistit…daca va mai avea vreodata
pentru mircea badea • 17 octombrie 2008, 1:32
Vad ca sunt pareri si pro si contra acestei retineri, ceea ce ma deranjeaza pe mine cel mai mult sunt cei tip mircea badea care sunt un fel de gica contra si daca indraznesti sa le zici ceva te fac in toate felurile. Atat pot, atat fac.
Una peste alta, intr-un fel sau altul, trebuie sa li se dea peste nas multora care se cred mai presus de lege si ca pot face orice in tara asta.
o idee • 17 octombrie 2008, 1:57
Totul se invarte in jurul”buricului”Piturca”.Tot scandalul este pe baza declaratiilor lui…nimeni nu stie inca adevarul…cum si unde a fost „preluat”.Toata lumea il vede acum”victima”dar nimeni nu presupune ca e iar „o inventie”sau minciuna ???Daca totul a fost legal si el acuza acum???El e un josnic si asa v-a ramane.
Ce avea el sa semneze acel act?asta nimeni nu se intraba?S-a gasit „oracolul”Mitica sa ii i-a apararea?el?care e atat de”pur”si „curat”?Mircea Badea?care in ceea ce gandeste se contrazice singur?ieri se lua de Ciutac si azi e la „brat”cu el in a apara pe „Imaculatul”Piturca”….E penibil de ceea ce se intampla…pt o „vedeta”facem caz…tipam „abuz” dar cand ei ,ei care striga abuz acum isi bat joc de o tara???atunci ce facem???
sahdesah • 17 octombrie 2008, 2:09
tolo si blogeri,
nu e treaba mea sa va conving ca piti e vinovat de SPERJUR in fata autoritatilor si trebuie sa faca PIRNAIE. ca mai e vinovat si ca a furat din cazinouuri asta e altceva. dar e treaba mea sa va spun sa urmariti cu atentie cum raspunde piti la intrebarile simple dupa ce a fost ridicat (de pe situ-ul gsp) si va veti da seama ca prostu fara liceu recunoase de fapt singur ca a mintit pentru becali., asa ca, pentru asta, trebe sa faca ceva pirnaie sa inteleaga ca totusi rominia nu a ajuns bataia de joc a nistor smenari care au facut bani de pe urma prostilor care mucnesc zilnic in timp ce ei isi construiesc palate… RUSINE
Jugaru Lucian • 17 octombrie 2008, 2:50
ahahaaa…l-au prins si pe asta,nu mai are scapare,**…DNA is continua seria de succese in lupta cu mafia din Romania…in curand va fi curatenie deplina …FORTA DNA…
Altfel cum sa fie toti romanii fericiti ca au scapat de panarama asta de selectioner.Sa vezi apoi cum o sa facem praf Franta la Paris si vom aduce trofeul di Africa de Sud.
Io atat va spun,nici un antrenor nu califica nationala la Euro..nush cum naiba a reusit Piti,care a fost la un penalty sa treaca si de grupe..acum insa…nici el n-o mai poate califica…poate numai Dumnezeu…dar nu in modul in care ne spune Gigi Becali :).
Z • 17 octombrie 2008, 3:05
Mircea Badea spunea ca este ingrozit ca exista oameni care gandesc precum Tolo.
Incredibil cum a nimerit exact cuvantul care reflecta ce cred eu despre el…
Asta insa demonstreaza si ca sunt, probabil, mai putin tolerant decat ar trebui. 🙂
Daca n-ar fi atat de vocali si prezenti in constiinta publica 🙁
Mopral • 17 octombrie 2008, 3:42
1993 : Afacerea Olympique de Marseille – Valenciennes
Pe scurt:
Prin intermediul unui angajat al clubului, Marseille promite o suma de bani la 3 jucatori ai echipei adverse daca nu joaca pe bune meciul.
Consecintele procesului:
1. UEFA exclude Marseille din Liga Campionilor 93-94
2. Lui Marseille i se retrage titlul de campion din editia 92-93
3. Marseille este retrogradata in L2
4. Directorului clubului Olympique de Marseille, Bernard Tapie, jucatorilor implicati ca si celor care au initiat actiunea de mita li se retrag licentele si sunt amedati cu sume importante.
5. Bernard Tapie este condamnat la 2 ani de inchisoare din care unul ferm, pt marturie mincinoasa.
Daca Romania ar fi numai cu 15 ani in urma Frantei in domeniul juridic, presupunand ca scandalul „Valiza” se va termina cu un proces, ar fi bine. Pac pac!
iulian • 17 octombrie 2008, 3:57
m-am uitat in aceasta seara la un dragomir reloaded. de cei care atunci cand naufragiase in pd-l il vedeau ca rusinea parlamentului romaniei, ca o emblema a caderii morale a societatii romanesti, un traseist, un profitor, o caramida din piramida care il avea in varf pe zeus. am mai vazut alaturi de el niste oameni care nu intelegeau ca bani veniti din munca la un trust de presa pot fi castigati si spunand ceea ce gandesti chiar daca nu canti in cheia suflata discret de diapazonul dirijorului. in toata adunarea aceea de oameni cu o singura idee-din pacate si aceasta preconceputa-lipsea insusi exemplul abuzului aproape contemporan, mugur ciuvica, personificarea grijii oricarui cetatean care ar fi trebuit, dupa mintea unor conducatori mai efemeri decat propriile lor vise de mici dictatori, sa fie atenti ce gandesc, dar mai ales sa nu raspandeasca ceea ce gandesc. ca popor e mai mult decat firesc sa fim obisnuiti cu diversiunile, la ele acasa in romania. si totusi, individual, picam testul, incercand sa demontam idei false, intentionat imbracate in mantia adevarului. cum este cea a abuzului din cazul unui piturcian obisnuit mai mult cu jocul decat cu regulile. sa nu uitam nici de sperietoarea dictaturii unui marinar devenit peste noapte pirat de uscat, care inchide in turnul dna-ului printese neprihanite ale politicii, si acum, ale sportului. un om, ba nu, un zeu, ba nu!, insusi zeus, care prin litere, abrevieri ale unor monstrii statali, dna, csat,cnsas, s.a., incearca sa acapareze totul, si ne lasa si noua celorlati morgana ca traim intr-o democratie fie ea si de inceput. si cand pericolul dictaturii asteia si astuia se apropia, vedeam ministrii, si un prim al lor, care cereau discutarea in acel instrument dictatorial numit csat,inoportunitatea maririlor salariale in plina criza mondiala. ba, mai mult, uitasera toti de nesupunere si ii spuneau lui zeus ca el are ultimul cuvant, ca la el e solutia, ca ei sunt politeisti doar de dragul poporului si a unui cuvant:democratie, parca. revin. m-am uitat in aceasta seara la un dumitru dragomir reloaded. upgradat in verva lui ce parea sa paleasca de niste oameni care folosesc numele libertatilor breslei atunci cand li se arata ca se folosesc de limbajul articulat ca sa linseje. o nota: poate la d. dragomir nu e vorba intotdeauna de limbaj articulat. desi, dupa cate am vazut, oamenii l-ar fi inclus in randul singurilor jurnalisti care vad adevarul. si, pe acolo, am observat si desenul, asemanea celor facute de crimainalisti in jurul cadavrelor, realizat cu creta deontologica a urii din ochi si din cuvant, a scrisului si ideilor unui gazetar: catalin tolontan. aflat la o judecata fara prezentare acesta se facea vinovat ca are alte pareri, ca sprijina abuzul, ca este fiul unui tata, si ca este un gica atunci cand se cere sa nu fi contra. atins cu biciul nedrept al ipocriziei ce se vrea ironie, oamenii se mirau ca nu sangereaza cenusa pe care apoi sa si-o puna in cap, in semn de pocainta ca a indraznit sa vorbeasca si despre altceva decat „sa numere cornere”. daca ei s-ar fi priceput si putin la fotbal ar fi aflat de ofsaid. ipostaza in care s-au aflat atunci cand s-au pozitionat in spatele liniilor ultimilor fundasi ai breslei jurnalistice romanesti. poate nimic mai mult nu ingretoseaza si nu invita la meditatii extreme, ca atunci cand vezi indivizi ai speciei fiintelor inteligente si cu limbaj articulat cum cad prada canibalismului moral, viciu si pofta, asumate voluntar. cand lipsa claritatii cade prada anarhiei lipsei de bun simt. cand nu naluca dictaturii plasmuite de dragul vorbirii vorbelor e pericolul, ci ridicolul propriilor gesturi.
*pt. catalin tolontan; cristian tudor popescu; , si alti biciuiti ai presei din prezent si din trecut
dadadada • 17 octombrie 2008, 4:36
–bai vroiau sa faca Circ adevarat ,trebuiau sa-l lase sa se duca la presa si acolo sa ii prezinte Mandatul,citatia .etc. Si daca „baietii destepti” erau chiar destepti ,il luau chiar inainte de meciul cu Franta ,din vestiar ,ca poate asa castigam si noi.
in rest asta e praf in ochii si prosteala pentru ** care cred in aceasta institutie A-Politica.
cePanaMea.ro » Blog Archive » Ce mai scriu ziarele… • 17 octombrie 2008, 5:31
[…] Scandalul unei retineri. Satui de fliturile lui Piturca, procurorii l-au saltat, dar proba competentei si-o vor da in tribunal (Gazeta Sporturilor) […]
andrei • 17 octombrie 2008, 5:40
In primul rand vreau sa lamurim un lucru.Cei de la DNA l-au chemat pe Piturca pentru un caz care nu exista.Gigi nu a dat mita, poate ca ar fi dat daca il prindea in flagrant, el se spune ca ar fi vrut sa dea bani ca sa premieze o echipa care isi face treaba.Atata timp cat Gigi nu e gasit vinovat, nu are ce sa se intample cu ceilalti implicati.
radu-ilarion munteanu • 17 octombrie 2008, 7:48
v-am felicitat, d-le tolontan, ori de cate ori v-ati ilustrat aici vana de jurnalist, cu articole oportune si percutante. acesta reuseste insa sa anuleze dintr-un condeiun procent important din munca dv. e de un penibil desavarsit, iornia dv e stirba, iar judecatile morale sunt strambe. pacat. ati reusit sa dublati penibila institutie dna in penibilitate. sigur ca va voi citi in continuare, ati devenit un reper. ma faceti sa imi intensific regretul ca nu am destui bani ca sa cumpar intreaga redactie, s-o scot de sub patronajul celui mai detestabil personaj al eternei si fascinantei romanii. si abia apoi sa premiez orice articol bine scris si bine fundamentat care ar fi impotriva propriilor mele opinii.
rapid16 • 17 octombrie 2008, 7:49
DOMNILOR EU SUNT RAPIDIST DECI AVEAM TOATE MOTIVELE SA RID LA CE SE INTIMPLA CU PITURCA,PLUS K CALIFICAREA LA MONDIALE SE DUCE PE RIPA DAR HAI SA FIM SERIOSI CE A FACUT DNA-UL ESTE ILEGAL,ACEASTA E O DUBLA MANEVRA DE IMAGINE A DNA-ULUI ODATA DOMNULUI PITURCA SI A DOUA OARA VREA SA LOVEASCA IN G.BECALI PE CARE DEASEMENEA NU-L HALESC DAR ASTA NU ARE DEAFACE CU ILEGALITATILE FACUTE DE O INSTITUTIE DE STAT,ALO DOMNILOR STATUL MILITIENESC SI COMUNIST A DISPARUT ACUM 19 ANI SAU POATE NU?!CU TOT CU NU IL SIMPATIZEZ PE PITURCA IL SUSTIN DAR ACUM AM SI O CRITICA LA ADRESA LUI PITURCA E ACUM E BUNA PRESA SA SEMNALEZE ASTFEL DE LUCRURI ILEGALE???PAI FA LA FEL SI LA CANTONAMENTELE NATIONALEI K VEZI CUM TE LOVESTI DE PRESA!!!!!PA PA
Alpin • 17 octombrie 2008, 7:51
Ei, acum nu sunt de acord cu Mircea Badea! El zice la in cazul „valiza” a fost premiere, nu mita! Cica ar fi fost mita doar daca banii erau oferiti de cei de la CFR Cluj?!??? In legatura cu retinerea lui Piturca nu stiu daca actiunea DNA a fost perfect in concordanta cu legea. Nu ma pricep! Dar, daca cei de la DNA au gresit procedural, nu inseamna ca Piturca e nevinovat in cazul in care este acuzat!!! In plus, Piturca recunoaste ca a primit citatie dar ” a vrut sa-i plimbe ” pe procurori?!?!? Iti permiti asa ceva doar daca ai pe cineva puternic in spate! Cineva, gen Nicu Gheara…
Alpin • 17 octombrie 2008, 7:53
Si inca ceva. Piturca a declarat ca nu stie daca isi va schimba declaratiile anterioare!!! Cum adica? Initial a spus adevarul si acum nu stie daca isi va mentine declaratia sau va minti??? Sau a mintit in primele declaratii si sta pe ganduri daca sa spuna acum adevarul, sau nu???
dani • 17 octombrie 2008, 8:01
Bey tolontane, iti explic asa ca sa intelegi si tu, si fac o analogie cu fotbalul ca poate o sa pricepi mai bine… a nu respecta regulile de procedura penala e echivalent cu a da un 11 metri care nu a fost… pt ce trebuie sa intri tu politist dna in no man,s land doar pt ai aduce la cunostiinta unei persoane ca e urmarita penal!!??… acelasi circ de 2 bani ***
John Doe • 17 octombrie 2008, 8:13
Din pacate, desi cred ca Piturca a comis aceasta fapta (credinta personala ce nu are treaba cu justitia) DNA-ul nu a respectat codul de procedura penala in acest caz, fapt ce poate bineinteles poate duce la invalidarea declaratiilor. Ceea ce inseamna ca de fapt i-au facut reclama gratuita si l-au ajutat sa scape curat si nevatamat.
Nicu Munteanu • 17 octombrie 2008, 8:18
Domnule Tolontan,
Aminti-va ca, pe cand erati la Prosport, impreuna cu domnii Geambasu, Ioanitoaia si ceilalti ati alimentat conflictul dintre Piturca si cumnatii Popescu si Hagi, bazandu-va pe orgoliul personajelor in cauza, apoi ati contribuit decisiv la instalarea lui Hagi ca antrenor…Rezultatele nu mai trebuie comentate. Dupa meciul cu Lituania ati inceput din nou o campanie impotriva lui Piturca in ziarul care a devenit mai mult de scandal decat de sport. Momeala a fost Mutu, dar de data asta n-a mai mers. Acum incepeti sa-l prezentati ca pe un mare infractor si o sa ridicati in slavi victoria DNA in lupta anticoruptie. Probabil daca vinovatia lui Piturca va fi demonstrata, DNA se poate desfiinta, caracatita coruptiei a fost rapusa! Tine-ti-o tot asa, baieti, va faceti de ras!
miti de la prefectura • 17 octombrie 2008, 8:27
Nimeni nu e deasupra legii. Dar cine apara aceasta lege? Cumva DNA-ul care nu a reusit sa inchida nici un dosar de cind exista? Daca ei se comporta atit de abuziv cu o persoana publica, ce sa mai credem despre un om de rind? DNA-ul a facut un spectacol grotesc, mai bine in acea institutie ar angaja actori, macar am vedea spectacole de calitate. Pentru ca pina acum DNA-ul ne-a oferi doar spectacole. Proaste. Romanul trebuie sa-si caute dreptatea la piata, la teatru, la Haga. Si s-ar parea ca are mare succes la Haga, asta datorita performantelor unora ca cei care l-au saltat pe Piturca. Va doresc voua, celor care ati postat deasupra, sa nu ajungeti in mina unor fauritori/cautatori de dreptate ca cei de la DNA.
pusk@ciu • 17 octombrie 2008, 8:32
Dle Tolontan,
trecand peste vinovatia sau nevinovatia lui Piturca, peste toti miticii, jijeii si alti asa „prost” zisi oameni de fotbal ramane faptul ca intr-o tara democrata, din UE, DNA, fara nici un suport din partea legilor existente, poate ridica un om si de pe toaleta. Nu simpatizez cu Piturca, Becali etc…sunt vinovati atunci sa plateasa, dar DNA-ul sa actioneze in conformitate cu legea si respectand pana la capat un om indiferent ca este persoana publica sau nu, vinovat sau nu….oricum poate mai important pt DNA era sa vada cum a plecat Nicolaiciuc din tara cu sute de milioane de Euro sau „teroristul” berbecut….
k.soze • 17 octombrie 2008, 8:37
fara a fi partizanul lui pitzi, sau al lui dragomir, sau al lui becali (oricare dintre ei), tolo! esti din ce in ce mai dus bai baiatule!
Flavius • 17 octombrie 2008, 8:41
Rafuiti-va cu Piturca antrenorul, nu inculpatul!
Sigur ca altii din fotbal se tem pt. pielea lor. Sa-i ridice pe ei, nu pe Piturca!
danim • 17 octombrie 2008, 8:51
Piti a pus botul (ceea ce e de mirare)la vrajeala ciobanului si s-ar putea sa si-o ia urat.
Doctor Jivago • 17 octombrie 2008, 9:00
Tontolane vad ca iti schimbi des parerile. Ba ca ce a facut Becali cu premierea U Cluj este act de coruptie, ba ca nu este dupa ce UEFA a aratat ca in multe alte tari europene nu este interzisa premierea unor echipe.
Acum , facand pe filozoful, sari la gatul lui Piturca.
Nu te imbata cu apa rece toti cei carora le place ce scrii sunt suporteri adeversari ai Stelei sau nu le place Becali.
In ceeace priveste unii ziaristi printre care te numeri si tu traiesc din scandaluri si sunt turbati ca Piturca nu-i baga in seama.
****
ionut1981 • 17 octombrie 2008, 9:03
Bravo domnule!
Ce reactii au domnule, sa nu fie unul de-al lor atacat, ca imediat fac un scandal monstru. Si ce daca e selectioner, el nu e tot roman, cand esti chemat de o institutie a statului te duci, insa ei sunt prea importanti sa respecte legea. E forte bine ca se strange lantul si la ei, si cum Piturca a vrut clar sa-l favorizeze pe Becali atunci chiar merita ce i se intampla. Apropo cine il apara pe Piturca> Becali,Dragomir,Iancu toti clienti fideli ai DNA.Aseara am ramas surprins ca pana si posturile de stiri(Antena 3 si Realitatea)au sarit sa-l apere pe Piturca invocand ca procurori DNA nu au respectat legile in retinere(daca a fost retinere!!!), astfel facandu-le pe plac celor care sunt clienti DNA si permitandu-le acestora sa mai puna inca o caramida la decredibilizarea acestei institutii Sper ca totusi acesti procurori DNA sa-si faca meseria si sa nu fie un mare „fissssss” si cazul asta cum sa mai intamplat si cu alte cazuri.
zsigodya • 17 octombrie 2008, 9:06
De ce-l tot definiti „selectioner” pe penalul Piturca ? Ani de zile, in mandatele lui de angajat al FRF, selectia jucatorilor pentru asa-zisa „nationala a Romaniei” au facut-o de fapt verii Becali. Iar acum, cand Gabi Muresan de la Cluj, care nu era pe listele acestora, a fost acceptat (si s-a dovedit cel mai bun din reprezentativa…), asta s-a petrecut la presiunea presei, deci selectarea lui a fost facuta de catre opinia publica. Asa ca nu-l mai numiti „selectioner” pe Piturca, ca NU ESTE !
un cetatean • 17 octombrie 2008, 9:19
Imi place sa vad cum ziaristii o dau in bara, sau scriu doar ca sa se afle in treaba.
In Romania anului 2008 nu ma mai mira nimic din ceea ce se intampla in tara noastra.
Faptul ca Piturca este sau nu vinovat intr-un dosar care o aberatie totala din punct de vedere juridic,
ar trebui demonstrat cu probe, eventual, si cu martori. Poate ca Piturca e vinovat de sperjur, sau poate ca nu…
ceea ce e socant si ingrijorator, e ca in Romania de azi, cand pretindem ca vrem sa scapam de povara dictaturii comuniste,
se comite un abuz care aduce, mai degraba, cu Securitatea ceausista si nici unul „gazetarii premiati si laudati” din tara asta
nu sesizeaza. iar dumneavoastra, d-le Tolontan, scrieti acuma un articol lipsit de fond, si de simt gazetaresc.
Sunteti penibil in dorinta dumneavoastra de a ne arata cat de mult va seaca anumite personaje din fotbalul romanesc…
sunteti penibil pentru ca nu va intereseaza si nici nu v-ati documentat atunci cand ati scris articolul, asupra
procedurilor care trebuiesc respectate, chiar si de procurori, atunci cand se instiinteaza un om implicat int-un
dosar,de inceperea urmaririi penale a respectivului…
imi este scarba de presa din Romania, iar dumneavoastra nu faceti exceptie
true • 17 octombrie 2008, 9:33
Sunteti penibili in comentariile voastre. Nu stiti decat sa va laudati presedintele si sa cadeti pe spate de ce tare e DNA. Nu va uitati ca actiunea lor este politie politica in toata regula pe care nici Securitatea nu si-o permitea. Si unde vedeti voi mita in cazul „Valiza”? Comparatia cu Olympique Marseille e aberanta, acolo s-au dat bani ca o echipa sa nu-si apere corect sansele, pe cand aici e tocmai invers. Daca Becali nu le promitea bani celor de la U Cluj nu mai jucau aia in veci vecilor, ca si asa nu-i mai interesa campionatul. Daca nu era Paskany (prietenul din gasca presedintelui) DNA-ul nici nu se baga.
Toni Cufran • 17 octombrie 2008, 9:43
Sunt absolut de acord cu modul cum vede Catalin lucrurile. Unui comportament sfifdator i se raspunde cu moneda similara. In fond, daca Piturca era ridicat de la Casino, unde isi face veacul, sau de la noua lui casa (am inteles ca a avut o casa veche de unde inca nu si-a facut mutatia)care era diferenta? Daca se va dovedi ca acel act (mai mult decat suspect)cu care defileaza echipa Becali este un fals, nu vad cum va reusi dl Piturca sa demonstreze ca nu a incercat sa favorizeze un infractor. Pentru ca dl Becali si echipa lui sunt infractori. Mita e mita si doar in mintea unora precum penibilul Mircea Badea poate fi considerata premiere. De ce nu ii premiaza acum dl Becali pe jucatorii Sportului Studentesc, care tocmai l-au scapat de supliciul de a cheltui banii cu echipa lui intr-o competitie de care nu este interesat?
reddog • 17 octombrie 2008, 9:45
Piturca a mintit,e clar,dar eu ii doresc sa ramana la Nationala,altfel nu ne calificam.
s-t-o-i-a de tinichea • 17 octombrie 2008, 9:59
140. un cetatean on 17 Octombrie, 2008 9:19 am
—
mai…cetatene…turmentat (ca altfel nu pot sa-ti spun), arata-ne si nou aunde apare termenul “sperjur” in legislatia romana si dupa aia mai vorbim.
ai pregatire juridica sau ai auzit si tu la coada la seminte niste termeni si acum ii repeti de-a valma?
daca ai pregatire juridica, atunci e grav.
daca n-ai, e ok, nu esti decat un pafarist ca majoritatea din tara asta.
btw, fa schimb de adrese de e-mail cu “true”, ca sunteti amandoi niste semidocti si va potriviti de minune!
„fan” gsp • 17 octombrie 2008, 10:01
142. Toni Cufran on 17 Octombrie, 2008 9:43 am
—bravo!
uite ca mai sunt si oameni decenti in romania.
din pacate prea putini…
zamolxe7 • 17 octombrie 2008, 10:02
****
Una este ca nu-l mai suportam pe piti la nationala si alta este ce a facut DNA-ul ieri !
Fa si tu ‘steptule macar distinctia asta ! Si nu mai ridica in slavi DNA-ul!
Si daca nu stii afla si tu ca legea judeca o FAPTA PETRECUTA nu una CARE S-AR FI PUTUT PETRECE.
A luat U Cluj banii ? S-a petrecut fapta ?
Spre deosebire de ce scrii tu aici DNA A DAT DOVADA SI LA CLUJ SI IERI DE UN NEPROFISIONALISM CRAS SI DE INCALCAREA IN PICIOARE A TUTUROR DREPTURILOR !
CU CE SEAMANA ASTA TOLONTANE ?!
Am mutat politia politica de la securitate la procuratura (ca sa nu mai le dea haine si epoleti gratuit).
Si in fond piturca este un martor la un act de vanzare cumparare FACUT DE MANA SI NELEGALIZAT si ca urmare acest act putea pur si simplu sa fie rupt peste o zi sau o saptamana daca pica intelegerea de vanzare-cumparare !
Tu n-ai vandut sau n-ai cumparat nimic la mana a doua ?
mimi • 17 octombrie 2008, 10:04
Sper sa-i bage pe toti pe acelasi culoar la puscarie, sa joace table pe tigari.Sau sa-i bage intr-o puscarie turceasca mai bine.
doru • 17 octombrie 2008, 10:04
Domnule Tolontan , aveti cumva nostalgia statului politienesc de ridicati in slavi un abuz clar , evident …un abuz cat casa ?
Piti daduse deja declaratie in dosar , iar acum a fost „saltat” doar ca sa i se aduca la cunostinta faptul ca a inceput urmarirea penala in dosar …atat , si nimic altceva .
Sa inteleg ca vi se pare normal …nu?
PS : Oricum mult trambitatul caz „valiza” nu exista …darea de mita nu a mai avut loc….flagrantul este inexistent ….intr-un cuvant …e un mare nimic …doar o demonstratie de forta a DNA….ca si in cazul lui Piti .
Red • 17 octombrie 2008, 10:07
Daca Piturca si Becali sint asa buni prieteni si semneaza acte post datate, n-au discutat ei si despre stelistii de la nationala?
Muti dupa valoare, putini dupa Becali, suficienti pentru comisioanele lui Piturca.
A mai shi declarat barbugiul infatuat ca are o avere de 100 mil euro ! La tv a aparut un taran din satul lui Piturca care a aratat o casa veche si vopsita axclamind cu admiratie ” Aceasta e casa parinteasca a celui mai mare om din sat !”. Cita prostie si zarva nationala in jurul a doi buni prieteni, un oier si 1 cartofor…..