TOLO.RO
Sătui de fliturile lui Piţurcă, procurorii l-au săltat, dar proba competenţei şi-o vor da în tribunal
joi, 16 octombrie 2008, 6:01
Sătui de fliturile lui Piţurcă, procurorii l-au săltat, dar proba competenţei şi-o vor da în tribunal
Intervenţia DNA e o demonstraţie de forţă care răspunde demonstraţiei de forţă făcută atunci cînd Victor Piţurcă a refuzat să se prezinte la Parchet.
Dragomir, Becali şi toţi ceilalţi prieteni ai lui Piţurcă au urlat că e un abuz. Nu! Un abuz e atunci cînd socoteşti că programul legii se face în funcţie de o echipă, fie ea şi naţională. Şi cînd crezi că dacă eşti selecţioner te duci la DNA cînd vrei tu.
Adept al teoriei conspiraţiei, Becali a mutat miza la preşedintele ţării şi spre campania electorală. Scîrţ! Mai trebuie să adăugăm că e mîna lui Domenech pentru a atinge ridicolul perfect.
Altceva e important. Deocamdată, DNA n-a reuşit să aducă în faţa justiţiei nici unul dintre dosarele, e adevărat ample, la care lucrează. Dacă ieri ridicau un şef de partid sau un director de mare companie, nu s-ar fi stîrnit un asemenea scandal. Orice atingere cu lumea fotbalului provoacă mişcări de magnitudine extremă. Succesele sau eşecurile obţin maximă vizibilitate.
„Dosarul Valiza” capătă astfel o importanţă care excede Liga 1. Pentru că, într-un fel, DNA îşi joacă reputaţia la ruleta crudă şi uriaşă a interesului publicului. Să nu uităm: Piţurcă este astăzi nevinovat. Nu procurorii, ci judecătorii îi pot schimba statutul.
Iar dacă asta nu se va întîmpla şi DNA o va da în bară, atunci oamenii vor rîde aşa cum au rîs astăzi, cînd au auzit că, încolţit de poliţişti pe aeroport, selecţionerul ar fi spus: „Lăsaţi-mă că trebuie să dau interviuri la presă!”. Senzaţional selecţioner! Şi în momentele cele mai dificile, tot la suporteri şi la ziarişti se gîndeşte!
doru • 17 octombrie 2008, 10:12
Citind mai multe posturi de la articolul acesta …realizez ca meritam ce ni se intampla….o gramada de „giboni”….de „ultrasi”…care sunt de acord cu ce a scris Tolo….INCREDIBIL .
Pentru toti acestia…le urez sa aiba si ei tangente cu „oamenii legii” …si sa aiba parte de acelasi exces de zel .
Este clar ca CEAUSESCU nu a murit …traieste in fiecare dintre noi .
zamolxe7 • 17 octombrie 2008, 10:13
Si ca sa vezi *** cum sta treaba cand cumperi la mana a doua ceva la care trebuie sa faci acte pe la finante sau politie sau cadastru afla si tu ca toate actele emise (act vanzare-cumparare, adeverinte, certificate, caziere) au un termen de la 10 pana la 30 de zile si daca nu faci actele de proprietate si de luare in evidenta platesti amenda si mai si refaci actele respective inca o data cu repetarea taxelor.
Si daca eu vreau sa iau un teren, o masina, o casa la care sunt mai multi cumparatori ce zici pot sa-i dau vanzatorului banii anticipat si sa fac actul de vanzare-cumparare (chiar de mana) peste o saptamana pentru ca stiu ca-mi trebuie mai mult de 30 de zile ca sa fac actele de luare in evidenta la institutiile statului ?
Asa ca treaba asta cu „valiza” PUTE DA” PUTE RAU DE TOT !***!
zamolxe7 • 17 octombrie 2008, 10:21
Un exemplu de nivel ROMANIA 2008 !
Actele de vanzare-cumparare au termen de 30 de zile la autoturismele second hand.
Nu poti fi luat in evidenta la politie fara identificare RAR la care programirile au ajuns acum in octombrie pe la 15ianuarie 2009 !
Fa tu actul de vanzare acum si du-te la inmatriculare in februarie sa vezi ce amneda i-ti „pun” aia !
Asa ca daca ma prinde DNA-ul cu 13000 euro ca i-am dat azi da actul l-am facut in ianuarie ma …. !
Chiar toti romanii sunt prosti sau nu gandesc ? Oricum „HOTULUI DE HOTI II ESTE FRICA !”
Red • 17 octombrie 2008, 10:24
@ 1 cetatean.
Ref. la semnificatia sperjur, degeaba ai pregatire juridica daca nu cunosti barbut.
Cum a zis si Stanculescu ca nu exista tribunal care sa judece revolutia, asa nu exista tribunal care sa judece barbugii precum Piturca. Din simplu motiv ca nu cunosc termenii pentru a-i interpreta juridic. Pass.
Sau daca esti asa bun, baga-te si rezolva cazul. Eventual fa una mica la masa cu Piti. Sa vezi cum te face !?…..
valeriu • 17 octombrie 2008, 10:33
Pe Becali nu-l admir in niciun fel. Piti mi-e indiferent. Dar Tolontan este jenant. As vrea sa fie si el retinut cum coboara din avion asa pentru ca a adus ceva ce nu a declarat la vama. Imi este teama de cum se vor desfasura lucrurile in tara asta . Este clar drepturile omului nu se respecta , decat ale omului de la Cotoceni. Jenant Tolontoane, mogulul ce zice ?
radu • 17 octombrie 2008, 10:34
Nu este nici un abuz.Este doar o imensa rusine ca-i mai suporam pe acesti oameni,care ne fac sa ne luam gandul de la un fotbal si o echipa nationala care chiar nu ne mai reprezinta.hai Serbia,sper sa-i inveti minte pe toti stipendiatii becalioti,sandesti,lupesti si dragomiresti!
Si inca ceva:aveam o parere mai buna despre Mircea Badea.Dupa ce l-am vazut aseara combatand alaturi de Mitica Dragomir,ma gandesc serios daca nu am gresit!
Cătălin Tolontan • 17 octombrie 2008, 10:38
iskander: „Nu inteleg care este situatia dumneavoastra domnule Tolontan , nu inteleg ce urmariti . Daca doriti ca justitia sa-si faca datoria in acest caz , dati-mi voie sa va spun ca sunteti un naiv”. Inteleg ca dvs nu doriti ca justitia sa-si faca datoria nici in acest caz nici in altele. Puteti opta atunci pentru un stat nedemocratic. Deocamdata, Romania e in UE, slava Domnului!
Cătălin Tolontan • 17 octombrie 2008, 10:41
anunturi: lucrez la gazeta sporturilor,ce fac ceilalti jurnalisti e treaba lor
Suceava Sport • 17 octombrie 2008, 10:43
Tontolane iti schimbi des parerile!
corneliu popa • 17 octombrie 2008, 10:49
Nu eu trebuie sa-mi demonstrez nevinovatia!! Am prezumtia de nevinovatia! Parchetul trebuie sa instrumenteze cazul si sa demonstreze ca sunt vinovat! Nu sa-mi ceara sa-mi schimb Declaratia ca nu pot sa-l infund la puscarie pe „x” ca asa am primit comanda politica! Iar de facem de cacao in lume! Legea este numai pentru unii!
zamolxe7 • 17 octombrie 2008, 10:57
Romanilor ! Intelegti ceva ?
Ce „mare caz de coruptie” este si asta cu valiza ?
Un flecustet de caz fara flagrant (de competenta unui procuror oarecare) pe care ditamai procurorii de la DNA nu l-au rezolvat in 5 luni de zile !
S-au dat banii? S-au luat banii? Da sau Nu ! Atat.
Se cumpara o fabrica ? Se facea vre-un contract cu statul ? Se concesiona vre-o resursa naturala ? Canci !
Trebuia sa se duca DNA-ul la Cluj sa ia valiza ? Poltia are la brigazi … antitero, antidrog, anticoruptie, de lupta contra crimei organizate, politie economica.
Se ducea politia economica, salta tot, (dupa ce facea flagrantul) intocmea dosarul si-l dadea unui procuror obisnuit sau la DNA sa-l instrumenteze !
A-ti vazut vre-un procuror sa-ti salte carnetul ca ai condus beat o masina ? Nu !Politia rutiera ! Pe urma ajunge dosarul la un procuror de la caz la caz !
In cazul asta flagrant nu exista… banii nu au fost insemnati ca se constitue obiectul flagrantului … Interesant ar fi cine a facut sesizarea la caz ca asta nu s-a spus pe nicaieri !
Chestia cu ascultatul telefoanelor nu tine ca tot trebuie o sesizare. Dar daca s-au ascultat telefoane fara nici o baza legala ?
Despre asta este vorba nu despre Piturca !
Daca procurorii de la DNA „isi prind urechile” intr-un caz asa de simplu si-l tot freaca de la o incadrare la alta (cand de fapt ei nu pot demonstra nimic) ce sa mai zicem de marile „tunuri” !
Apropo !
Cica banii nu au putut fi insemnati pentru ca Becali nu i-a scos de la banca a facut cheta printre angajati ! ! ! !
ovi666 • 17 octombrie 2008, 11:00
„daca” DNA o va da in bara? nu vedeti ca cei de la DNA, in afara de spectacol de fum in luminile camerelor de luat vederi, nu fac altceva?… stai 2 ani sa analizezi un dosar si dupa ce faci praf „reputatia” unuia sau altuia dai neinceperea urmaririi penale? pai in cazul de fata, in mod normal cei de la DNA au toate dovezile necesare, il mai ascuta pe piti ce are de zis si hop in judecata! cam cat ar trebui sa dureze? 2 luni maximul maximului? pe pariu ca va dura cel putin 6 luni si dupa aceea dosarul va fi clasat din lipsa de probe? pe pariu!
toata lumea stie ce s-a intamplat, dar nu se poate dovedi ilegalitatea… mita nu s-a dat, ei au „semnat” un contract… simplu! doar daca vreunul din ei se sperie si da cu subsemnatul… asta urmaresc cei de la DNA, *** as vrea din toata inima ca elemente ca nastase, jiji, dragomir si altii, care cred ca totul e al lor, sa fie bagati la zdup. dar din pacate, niste impotenti nu o pot face…
si pana la urma, care era graba de trebuia sa-l salte pe piti din gura avionului. bine ca nu au cerut aterizarea avionului imediat dupa ce a intrat in spatiul aerian romanesc. sa-l ia de pe aeroportul timisoara, cu mascatii… hai sa fim seriosi. niste mascarici, care fac atatea greseli de procedura, numa’ ca pe urma sa scape cel in cauza… o mascarada! cum de la revolutie incoace se intampla in orice domeniu!
cat de penibili sunt cei de la dna de nu stiau ca piti s-a mutat de la vechea adresa? foarte penibili!!! foarte foarte penibili!!!
as vrea sa se stranga latul in jurul gatului unuia! macar in jurul unuia! dar nu se va intampla. cand voi vedea pe unul dupa gratii, atunci am sa zic ca cei de la dna si-au facut treaba! pana atunci insa… fix nimic! nimic, zero, nada, chix, gaura!!!!!!!!
Klaus • 17 octombrie 2008, 11:00
imi pare din ce in ce mai rau de presa din Romania….cum poare presa (care de altfel e cea mai mare dovada a democratiei) sa ii ridice in slavi pe cei de la DNA,oricat de antipatic mi se pare Piturca,A FOST UN ABUZ,de ce?-pt. ca nu are nici o relevanta,in primul rand ”cazul valiza” nu e un caz propriu-zis si nu are cum sa aibe urme penale ,asa cum crede toata lumea,Dna-ul nu prins pe nimeni in flagrant,nu a facut nimeni nimic,dar sa nu ramana saracii baieti cu buza umflata,ce au zis…hai frate sa facem scandal..sa vada lumea ca suntem corecti..si sa revin la cazul Piturca,e doar o campanie foarte proasta de puplicitate a DNA-ului…ce i-au facut lui Piturca? l-au ridicat de la aeroport(vb lui Mitica-ca pe vremea lui Hitler-e prima data cand ii dau dreptate) si ce au facut?…au ramas iar cu buza umflata…aa ma scuzati..l-au instintat pe Piturca ca e urmarit penal? de ce? pt un caz care,repet,nu are nici o relevanta.
zamolxe7 • 17 octombrie 2008, 11:07
Daca din cazul asta o sa iese un mare fas o sa-ti postez articolul asta din nou pe blog !
Pentru ca si baietii de la DNA asteapta alegerile … sa vada apele urmatoare … poate or sa astepte si alegerile prezidentiale … sa vada si alte ape …
xavi • 17 octombrie 2008, 11:11
Domnilor in dorinta dvs de al denigra pe Piturca uitati ce este esential,adica fapta in sine a procurorilor DNA,daca este Piturca sau nu vinovat nu stiu si nici nu imi dau cu parere pentru ca nu este treaba mea,dar ceea ce au facut cei de la DNA se numeste abuz si incalca grav drepturile omului.Inteleg Piturca este un personaj urat de multi,sincer sa fiu nici eu nu il prea apreciez nici ca antrenor si cu atat mai putin ca om,dar trebuie sa recunoastem ca nu este normal ce se intampla.Si asa ca incheiere…ma intreb eu nu cumva acest caz „Valiza” sau deja celebrul caz „Piturca” nu sunt doar niste tertipuri ieftine a procurorilor DNA de a manipula populatia si de a atrage atentia de la adevaratele propbleme cu care se confrunta justitia si gravele acte de coruptie din politica romaneasca,acum in prag de alegeri ?
corneliu popa • 17 octombrie 2008, 11:14
Domnule Tolontan, de ce scoateti postari de pe blog pro democratie!! Nu pro Piturca sau Becali!! Nu va ies socotelile la statistica? Daca dl Patriciu a fost gasit in Justitie sa dea inapoi statului roman, adica noua cetatenilor 92 milioane de euro, trebuie sa ma scoti de pe blog? Sau daca spun ce am citit in mass-media din Romania despre doctoratul cumparat de dl Voiculescu in America sau conturile securitatii (minte mass-media? Mint si eu, inseamna ca sunt manipulat!) Aici este vorba de principii!! Daca unor oameni cunoscuti ca Piturca si Becali Institutiile Statului le pot face asa ceva, noua niste neica nimeni ne pot omorat cu Dreptatea si Legea in mana! Nu conteaza de parte cui esti! Exista prezumtia de nevinovatie, exista niste demersuri (proceduri) pe care Institutiile abilitate ale statului trebuie, TREBUIE, sa le respecte! Aaaaaa, ca va convine voua celor din mass-media sa condamnati aprioric un presupus condamnat (Procurorii trebuie sa demonstreze ca-s vinovat, nu EU sa demonstrez ca NU SUNT) Din toate probele pe care le-ati pus la cunostiinta nostra cu multa promtitudine, de ce oare) nu reie in fata Justitiei vinovaqtia, SUNT NUMAI NISTE PREZUMTI -banueli) si atat! Stiu ca vor multi oameni sa-l scoata din peisajul politic de Becali, dar puneti-va mintea la contributie si faceti-o conform Legilor in vigoare si pentru alti oameni politici care detin Trusturi de Presa si pe care Justitia Romana se fereste sa-i aduca la ordin! Numai spun mai multe ca iar o sa ma scoateti de pe blog, inca am ramas un stat politienesc si recunosc ca imi este frica! Observati ca ma vorbit la modul general si nu personal!
sorin • 17 octombrie 2008, 11:15
bravo tolo. eu daca eram urmarit penal si ma aresta la aeroport, nu ma baga nimeni in seama. la puscarie cu hotii….
Cătălin Tolontan • 17 octombrie 2008, 11:22
corneliu popa : deci pt dumneavoastra democratia inseamna ca piturca sa nu se duca la dna, iar procurorii sa-l astepte sa se duca atunci cind are el chef. Iar cind iese de la dna sa spuna ca nu a fost instintat si, la citeva minute, florin prunea sa vina si sa recunoasca faptul ca ii inminase hirtia venita de la dna!
zamolxe7 • 17 octombrie 2008, 11:23
Asta este un caz de „clientela politica”
Ganditi-va cine era primar la Cluj – Emil Boc
…manuta dreapta a lui Basescu….
Cine trebuia sa-si recupereze sigur banii investiti – Arpad Paszkany … din anturajul lui Basescu …
Si de aici a plecat toata „tarantela” si acum procurorii de la DNA dupa gafele facute nu mai stiu pe unde „sa scoata camasa”
Cam la asta se rezuma tot cazul „valiza”
kaka8 • 17 octombrie 2008, 11:25
Si cu aceasta ocazie, domnule Tolontan, ati mai pierdut un cititor fidel. Inversunarea cu care aparati DNA-ul cand comite abuz dupa abuz ma scarbeste si va fi greu sa imi pot schimba aceasta parere mult timp. Cand nu va pricepeti intr-un domeniu, cel mai bine e sa va documentati inainte de a scrie. Ca nu scrieti intr-un ziar de comuna, ci in ditamai publicatia cu tiraj national. Pacat!
kaka8 • 17 octombrie 2008, 11:30
A, si ca raspuns la „deci pt dumneavoastra democratia inseamna ca piturca sa nu se duca la dna, iar procurorii sa-l astepte sa se duca atunci cind are el chef.” – Atat Piturca, cat si eu si dvs ne putem duce la DNA cand avem timp, nu cand vor ei. Domnul Piturca mai e si antrenorul „nationalei”, a avut un meci de vazut in Austria. Trebuia sa lase vizionarea sa dea fuga la DNA ca sa ce? Sa i se spuna DOAR ca a inceput urmarirea penala? Nu vedeti cat e de ridicol?
„Iar cind iese de la dna sa spuna ca nu a fost instintat si, la citeva minute, florin prunea sa vina si sa recunoasca faptul ca ii inminase hirtia venita de la dna!” – Ultima oara cand am verificat, Florin Prunea avea functie in FRF, nicidecum in Politie sau Procuratura. V-am zis, cititi legea, mandatul de aducere este „livrat” ACASA, nu la munca, la mama, la prietenul cel mai bun.
PS: este „instiintat”, cu 2 de i, dar probabil nu va aparea acest comentariu.
zamolxe7 • 17 octombrie 2008, 11:34
Corneliu Popa :
Uite ce scrie Tolontan !
…
„deci pt dumneavoastra democratia inseamna ca piturca sa nu se duca la dna, iar procurorii sa-l astepte sa se duca atunci cind are el chef. Iar cind iese de la dna sa spuna ca nu a fost instintat si, la citeva minute, florin prunea sa vina si sa recunoasca faptul ca ii inminase hirtia venita de la dna!”
…
Tolontane INSTIINTARILE DE GENUL ASTA SE PREDAU PERSONAL PE BAZA DE SEMNATURA CU MANDAT POSTAL daca nu stiai ! Altfel nu se predau. O alta gafa a DNA-ului !
A semnat PRUNEA pentru Piturca ? Sa raspunda PRUNEA si cel care a venit cu mandatul postal la FRF predand actul ALTEI PERSOANE DECAT CELEI TITULARE DE MANDAT !
Si vrei sa inghitim ca i-au trimis instiintarile la adresa veche ? Haida de ! Ca Piturca o fi un nimeni prin Bucuresti si nu stie nimeni unde locuieste ? Sau ca si-a cumparat alta casa … !
Pai daca te urmareste DNA-ul astia stiu si cat lapte ai s.upt la 1 o luna 1 saptamana si o zi !
Chiar ne crezi asa prosti ?
Je • 17 octombrie 2008, 11:35
Si cu aceasta ocazie d-le Tolontan, ati mai pierdut inca un cititor fidel. Nu ati inteles nimic atunci in ’89. Probabil sunteti de-o seama cu mine dar spre deosebire de dumneavoastra, eu nu am trait degeaba in ultimii 20 ani. Sa sustii abuzul, de orice natura ar fi el, mi se pare un lucru execrabil pentru un om de presa mai ales!
Justitia nu se face prin mijloace ilegale.
zamolxe7 • 17 octombrie 2008, 11:42
Tolontan :
Am avut acum 9 ani un proces verbal facut in lipsa de politia rutiera ca am parcat pe trotuar.
Am primit acasa recipisa de mandat postal !
S-a dus NEVASTA MEA sa ridice mandatul si la posta nu i l-a dat pentru ca trebuia sa ma duc eu personal ca amenada era pe numele meu.
Si era un mizilic de amenda de 5 lei noi.
Si tu vrei sa cred „bazaconiile” pe care le scrii tu acum ?
Marius • 17 octombrie 2008, 11:49
In sfarsit cineva care gandeste normal. Va felicit dl. Tolontan. Aseara am vazut pe antena 3 cum se isterizau toti (m-au dezamagit multi inclusiv Mircea Badea) cum au facut un abuz ca l-au luat pe Piturca. Nu zicea nimeni ca el si-a batut joc de autoritatile statului amanand vizita la dna pentru cand are el chef. Nimeni nu zice ca a intrat in chestia asta semnand un act nedatat si garantand un act pe care toti il stim ca fiind fals :). Un proverb romanesc spune: „Daca te bagi in troaca te mananca porcii” – poate ar trebui sa i-l spuna cineva si lui Piturca
dragos • 17 octombrie 2008, 11:53
Tolontane, tata, de data asta chiar ai dat-o-n bara! Privita din exterior, situatia e chiar jenanta pentru tine, Dragomir (da, ala de conduce LPF-ul…Mitica) s-a dovedit mult mai ”intelept” decat tine, tu aceasta entitate a dreptatii! Rusine, prietene!
kaka8 • 17 octombrie 2008, 12:01
@Marius – si tu te pricepi, nu? Pai asta e menirea justitiei, sa DEMONSTREZE ca eu mint, nu sa demonstrez eu ca am dreptate. Deci pana cand DNA sau oricine altcineva nu va demonstra ca banii aia erau pt premiere (nu mita!, adica nu este ilegala), degeaba STIM noi ce a fost, justitia nu se bazeaza pe prezumptii, ci pe concluzii si fapte demonstrate!
Je • 17 octombrie 2008, 12:06
@Marius
De unde stii tu ce acte sunt false? Erai de fata sau cum? Toate acestea trebuiesc mai intai dovedite. Ai tu dovezi in acest sens? Du-te la DNA si arata-le.
Nu mai vorbi aiurea din auzite daca nu ai habar de legi.
Ai vazut cand se organizeaza flagranturi si cel care ia spaga este prins cu banii marcati?
In cazul „valiza” cine a fost prins cu banii?
Ca sa nu mai spun ca aici nu este nici pe departe vorba de spaga.
Marius • 17 octombrie 2008, 12:12
@kaka8
Eu cred ca Piturca s-a bagat inutil intr-un r.ahat. Dc eu iti dau o hartie nedatata nenimic ca iti dau tie masina mea, cam cate sanse crezi ca ai sa te creada cineva?? Tind asimptotic catre 0 :).
Si ca sa-ti arat ca ma pricep: pun pariu ca esti suporterul stelei, pun pariu ca esti moldovean si pun pariu ca declaratia lui Gigi cum ca <> tie ti se pare normala si razi cu prietenii tai – ce tare e „nea Gigi” asta
dorina • 17 octombrie 2008, 12:20
Felicitari, d-le Tolontan! Sunteti printre putinii bucuresteni, probabil suporter al vreunei echipe din Bucuresti ,dar care judeca obiectiv acest episod : cum pot unii,(si aici trebuie , cu regret sa-i amintesc si pe cei de la Antena 3) sa condamne DNA sau sa vorbeasca cu ironie despre acesti procurori, care pana la urma , si-au facut treaba….
Cum poti sa dai dreptate unuia ca Becali, care incalca legile, fabrica contracte, aduce ca martori trisori de jocuri de Cazino,care la randul lor ignora legi, citatii, ….pentru ca ei au alta lege :a banului si a dispretului fata de ceilalti care nu sunt in cardasie cu ei… Legea , d-le Becali si Piturca, nu este, sau nu ar trebui facuta numai pentru prosti…
nicusor • 17 octombrie 2008, 12:27
Imi aduc aminte acum ceva vreme cand in direct la o emisiune TV a GSPTV a intrat domnul Prunea si s-a luat de Gica Popescu ca e prietenul lui Ioan Becali si ca acesta din urma il baga la inaintare pe Popescu. Va rog sa intrebati Federatia acum daca se poate intr-o emisiune a postului dumneavoastra ce parere au despre treaba aceasta pentru ca este aceeasi familie implicata, care asa cum se lauda este foarte unita si pe buna dreptate
Eu unu sunt foarte curios!
va multumesc!
vanilla • 17 octombrie 2008, 12:33
TOLO a cam dat-o in bara cu ultimul comentariu .
ger • 17 octombrie 2008, 12:36
dregeaba tolontane!un asemenea proces in vest nici macar nu exista.va pierdeti timpul iar altii banii vostrii.exista si tribunale europene asa ca…..tot ce spui tu aici este zero barat.faptul ca s-a facut un proces nici macar din indicii este un abuz.iti place sau nu asta este.
ko • 17 octombrie 2008, 12:39
Dle Tolontan,
ne place sau nu, democratia inseamna „rule of low” Chiar daca stim cu totii pentru ce erau banii din valiza, incercarea celor de la DNA de a obtine probe trebuie sa respecte strict legile, normele, procedurile. Or in momentul in care citatia nu i-a fost predata direct lui Piturca ci absolut aberant prin Prunea (care ii e doar coleg de serviciu) e clar ca asistam la un abuz.
Iar dictatura legii nu inseamna dictatura oamenilor care o slujesc: atata vreme cat nu e dovedit vinovat, un cetatean nu trebuie tratat cu superioritate de autoritati. Nu trebuie sa ma prezint cand vor ei fix cand vor ei. Cetatenii nedovediti vinovati sunt persoane libere care muncesc pentru societate. Asa ca munca lui piturca, la fel ca oricarui cetatean nu trebuie minimalizate de dragul unor autoritati care, e deja evident, care vor mereu sa demonstreze ca trebuie sa ne temem de ei!!
rigon • 17 octombrie 2008, 12:41
Eu am impresia ca unii oameni sunt total pe dinafara ! Din cate am inteles eu, piturca a fost saltat ptr ca a refuzat sistematic sa se prezinte la dna ptr a da declaratii, si nicidecum ca ar fi inculpat cu ceva! Cati stiu faptul ca exista obligativitatea prezentarii la audieri si la proces chiar si ptr martori ?
Nae • 17 octombrie 2008, 12:45
Nu te mai citesc!Esti ori naiv,ori rau intentionat!Fiindca prost nu pari a fi „domnule”TOLO!
TONTOLAN • 17 octombrie 2008, 12:48
***…daca opinezi ca saltarea lui Piturca nu e un abuz…Da ce naiba e mai **… ia sa te vad eu pe tine arestat pe aeroport de oamenii de la DNA, cand de fapt un mandat de aducere (cazul lui Piturca) trebuie sa ti-l aduca sectoristul acasa… si tu poti nici macar sa nu-i deschiszi usa… *** nu o sa strigi atunci ca e un abuz??????????***
kaka8 • 17 octombrie 2008, 12:57
@Marius – nu zic ca Piturca nu a gresit. Repet, eu stiu, tu stii, toata lumea stie ca banii pentru aia erau! Doar ca una e ce stim noi si alta e ce trebuie sa demonstreze Justitia. Ei nu au voie sa umble cu „noi stim, dar nu avem probe”!
A, si vezi ca ai pierdut toate pariurile.
@dorina – nu prea ai inteles nimic; faptul ca nu-i suport pe Piturca si Becali nu inseamna ca pot inghiti un abuz atat de mare al celor de la DNA. E ca si cum as fi ok cu o actiune a Politiei in care sunt prinsi cei mai periculosi infractori, dar in care cad victime 2-3 nevinovati.
plitu mic • 17 octombrie 2008, 12:58
Tolontane esti pe langa cu ceea ce sa intamplat de fapt, piti a fost acum cateva zile la parchet si a dat o declaratie referitor la valiza cu bani, pe de alta parte cum au putu procurorii sa treaca de vama din aeroport in civili fiind imbracati luandu-i buletinul si pasaportul pe ce cale legala au procedat asa?
Cate cazuri au fost in Romania de ridicare a unei persoane pt a i se aduce la cunostinta acuzatiile?
john valjean • 17 octombrie 2008, 12:59
Domne pt. mine e clar! Tuturor celor care ii iau apararea lui Piturca le e frica de DNA deci ,implicit,au incalcat legea cel putin o data. In alta ordine de idei ,d-le Tolontan ,toti oamenii de bun simt din tara asta sunt de acord cu d-voastra, as merge chiar mai departe ,gandesc ca d-voastra.
nelu_79 • 17 octombrie 2008, 13:00
D-le tolontan stiti ca cel care incearca din rasputeri sa fabrice acest dosar este procurorul care l-a scos de sub urmarirea penala pe Paskany dupa interventia lui Base? chiar o coincidenta nu? D-le tolontan de ce nu mai raspundeti comentariilor de aici cand 80% nu va dau dreptate? Nu aveti putera sa recunoasteti ca gresiti?
dorina • 17 octombrie 2008, 13:06
Haideti, fiti seriosi, baietilor de baieti care sunteti si care vorbiti de „abuz”.Adica tupeul de trisor al d-lui antrenor Piturca care vorbeste de „vechea adresa” va convinge sa-l credeti? Adica, ca sa inteleg bine, il credeti si pe d-l Gigi sau George sau Gheorghe,(cum am vazut scris la un post de tv)
cand abereaza cu atatea minciuni si fraze de tot rasul??? Inchipuiti-va ca sunteti voi in cauza si ati primit citatii de la DNA si nu va duceti? Le ignorati, injurati procurorii,ii luati in ras, iar cand acestia vin sa va duca la DNA ,ATUNCI ESTE ABUZ??????
Haideti ,ca sunteti penibili, sau stati rau cu ochii sau cu altceva
kaka8 • 17 octombrie 2008, 13:08
@rigon – tu nici nu ai habar despre caz, ai prins din zbor ceva. Piturca nu a refuzat sistematic sa se prezinte la DNA, el chiar a fost si a dat declaratie pe care a si semnat-o. Intre timp, s-a dispus inceperea urmaririi penale in cazul „Valiza”, iar DNA trebuia sa-l instiinteze. Asta se face aducandu-i o foaie cum ca trebuie sa se prezinte sa ia aminte ca se incepe urmarirea penala. Nu sa dea declaratii, nu alte prostii. Doar ca Piturca NU a primit NICIODATA instiintarea, deci cum ar fi putut sa se prezinte? Atentie, ma refer la faptul ca Piturca nu a primit OFICIAL, adica nu a semnat nimic in sensul asta, ca a auzit de la bunici, parinti, baiatul de la etajul 3 nu inseamna ca a fost instiintat si DNA nu poate folosi asta ca proba NICIODATA!
tolontan • 17 octombrie 2008, 13:08
cata, sunt curioasa sa ne spui ce studii ai, te rog frumos. in rest m-am lamurit. SUPERFICIAL. PUNE MANA SI CITESTE SINGUR CODUL PENAL SI CODUL DE PROCEDURA PENALA.
Cheshire Cat • 17 octombrie 2008, 13:14
Dorinuto, problema este ca legea prevede, ca in toate statele democrate, ca citatia trebuie inmanata personal, restul e abuz !
kaka8 • 17 octombrie 2008, 13:16
@dorina – eu cu tine nu pot polemiza pana nu iti dai la o parte ochelarii de cal. Te provoc la un exercitiu de imaginatie: scoate-l pe Piturca din povestea asta si pune-l pe… Ovidiu Lipan Tandarica… sau pe Alexandru Arsinel. Deci pastreaza TOATE faptele, schimba doar personajul. Cum se prezinta pt tine acum problema? E ok ce a facut DNA sau nu?
maiorescu • 17 octombrie 2008, 13:16
barbut s.a. la d.n.a.! ha! ha! ha!
Flavius B • 17 octombrie 2008, 13:25
aseara la Sinteza Zilei , o „personalitate” ca Mircea Badea opina vehement, in stilu-i de ciumpalac, ca dvoastra nu a-ti avea dreptul
la opinie in problema retinerii lui Piturca de catre DNA . Ca si cum izvorul integritatii si probitatii jurnalistice ar curge garla din televiziunile lui Voiculescu.
Si problema nu este neaparat asta, ci faptul ca sunt o gramada de indivizi care n-au treaba cu jurnalismul (in fond niste sub-produse de entertainment ) sunt chemati in fata publicului sa sustina opinii de probitate asa- zis jurnalistica. Destul de jenant .
Eu cred ca aveti acest drept.
Si mai jenant e sustinerea pt Piturca care face declaratii in FALS pt Becali, dupa ce ciobanul a recunoscut public ca banii n-au fost pt terenuri.
Cat or fi ei de oier si selectioner un cantonament la puscarie le-ar prinde bine. Lor si intregii Mafii a fotbalului !!!
RELU • 17 octombrie 2008, 13:33
APROAPE IN TOATE TARILE IMPORTANTE DIN UE PREMIEREA NU ESTE MITA. DE AICI TREBUIE PLECAT. DACA EI DOVEDESC INFRACTORUL, RESPECTIV GIGI BECALI, DUPA ACEEA POT FACE CEEA CE I-AU FACUT LUI PITURCA. FAVORIZAREA INFRACTORULUI, FARA INFRACTOR EU NU AM AUZIT NICIODATA. ESTE GIGI BECALI DOVEDIT INFRACTOR??? PRESA CINE A CHEMAT-O DACA NU DNA??? DE AICI DEDUCI CA ESTE CAMPANIE ELECTORALA SI CA SA SCAPE GIGI TREBUIE SA SE PUNA IN SLUJBA LUI BASESCU PT ACESTE ALEGERI. ASTA-I SEMNALUL DUPA PAREREA MEA
nebunu’ • 17 octombrie 2008, 13:34
D-le Tolontan, daca imi aduc bine aminte Dragomir a fost trimis in judecata si mai sunt dosare care au ajuns in instanta, numai ca in acest gen de dosare este foarte mult de lucru si trebuie probata participatia fiecaruia , asta inseamna audieri multe, eventual confruntari, studierea de documente iar daca persoanele citate nu se prezinta actul de justitie este incetinit;