TOLO.RO
Aseară, în Ghencea, protestele din tribună au venit cam repede. Imaginile ProTV arătau oamenii care se ridicau în picioare şi îşi aruncau pumnii spre jucători deşi mai erau 15 minute, deşi Lyon e o superechipă şi deşi Steaua a reuşit cel mai palpitant meci din istoria sa de după 1989.
marți, 21 octombrie 2008, 11:42
Aseară, în Ghencea, protestele din tribună au venit cam repede. Imaginile ProTV arătau oamenii care se ridicau în picioare şi îşi aruncau pumnii spre jucători deşi mai erau 15 minute, deşi Lyon e o superechipă şi deşi Steaua a reuşit cel mai palpitant meci din istoria sa de după 1989.
Ceva s-a petrecut cu publicul, de vreme ce am ajuns să judecăm la grămadă, fără să ţinem cont de numele adversarului. Aproape un sfert de stadion a fost gol aseară.
Am urcat sus şi vrem puncte. Dar nu după un joc sec, precum egalul de la Florenţa. Ofensiv! Păi dacă jucăm ofensiv, o trupă precum campioana Franţei ne deşiră speranţele.
Dacă publicul e al 12-lea jucător, atunci avem o problemă de moral nu doar în teren, ci şi în tribună. Şi nu e vorba doar despre Steaua, ci şi despre ovalul aproape nud al lui Dinamo sau despre pîlcurile din Giuleşti. Cînd aveam puţin, eram mai mulţi. Acum, vrem mult şi sîntem puţini.
mihai_ssj • 21 octombrie 2008, 23:59
„a reuşit cel mai palpitant meci din istoria sa de după 1989” nu e acelasi lucru cu cel mai spectaculos meci din istoria sa de dupa 1989. steaua a facut meciul palpitant cu sansa si multe slabiciuni.
e normal ca publicul sa se desprinda usor-usor de echipa. suporterii simt cat de slab e jocul Stelei. si mai ales ca nu exista loc de mai bine cu jucatorii actuali. gata. asta e limita. cat or s-o mai tina asa?! lacatus in primul rand are o datorie morala sa spuna adevarul. sa si-l spuna in primul rand lui. „NU POT MAI MULT!!”
e jenant ce au facut Semedo, Toja, Dayro Moreno sau Arthuro pe teren. Pe langa ei, pana si Nicolita a parut fotbalist complet.
mitza • 22 octombrie 2008, 0:00
pe de o parte ai dreptate(suporteri) dar in legatura c echipa nu cred ca m era nevoie d un comentariu….deja e prea mult pt orice stelist
AfterD • 22 octombrie 2008, 0:02
Hai sa fim seriosi, Ghionea se invartea prin careu ca fluturele pe langa bec din cauza publicului ? De aia sarea mingea din Semedo ca din perete ?
Realitatea e dupa primele doua schimbari s-a daramat toata sandramaua pe care reusise (meritoriu) s-o incropeasca Lacatus. Si publicul a simtit asta imediat.
gogu stelistu • 22 octombrie 2008, 0:03
si biletul cat costa bre? Asta nu te intrebi?
radone • 22 octombrie 2008, 0:03
legat de joc…de ce se insista obsedant cu toja?!lasand deoparte comentariul de azi nefavorabil..baiatul asta nu a jucat nimic doar de atatea meciuri..e lent,paseaza doar inapoi(si asta cand nu pierde direct mingea),stopuri penibile,nu fuge…nu e loc pt el.
lupu • 22 octombrie 2008, 0:04
Gata, am terminat-o cu Steaua…imi cumpar sapca cu CFR!
Alex • 22 octombrie 2008, 0:04
Sa inteleg ca de meci nu sunt prea multe de spus…………..
Inca o dezamagire din partea Stelei, a echpelor romanesti (inclusiv a nationalei).
Da, macar noi suporterii vrem mai mult.
Da, la cald se spun multe, chiar asa indraznesc sa spun si eu Poate ca Lacatus ar trebui sa plece.
mihai • 22 octombrie 2008, 0:05
rusine pseudo suporterilor care fluierau in min 70..dupa asa meci nebun..din pacate nici echipa nu merita mai mult..fotbalistic..merita insa mai mult ca sprijin..cu jumate de stadio gol..si preturile astea..si fara pustime la stadion..sa ne multumim cu ce avem..si e
al doilea sezon la rand..ce rusine..trista..
dudu • 22 octombrie 2008, 0:05
suntem putini pentru ca nu mai suportam jocul stelei.
Kittutza • 22 octombrie 2008, 0:06
Astia suntem… ce sa facem. Vesnic nemultumiti.
sportsaga • 22 octombrie 2008, 0:06
Pentru ca presa vorbeste prea mult. Si nu despre fotbal. Ci despre circ. Circ scrieti circ aveti. Bucurati-va de acest 3-5! E al vostru.
Ovidiu Miron • 22 octombrie 2008, 0:07
Oamenii sunt mai pretentiosi. Ne doare lipsa de substanta a jocului nostru.La echipe de club si la cea nationala.
E mult spus ca Steaua a jucat ofensiv si ca scorul ar fi nemeritat. Steaua a marcat e mai corect spus, cu adevarat ofensiv a evoluat Lyon.
Din acest punct de vedere, e diferenta mare intre CFR Cluj si celelalte echipe. Sa va uitati maine seara la mijlocul si atacului alor nostri. Acolo e de fapt diferenta.
TibERIU mUSAT • 22 octombrie 2008, 0:11
Cum a zis cineva: inainte desi oamenii mureau, natia supravietuia, acum desi oamenii prospera, natia moare…
jay dee • 22 octombrie 2008, 0:12
Afara cu gigi becali
N-am nicio treaba cu gigi becali, n-am afaceri (?)cu el, nu locuiesc in zabrauti, nu ma lovesc de zmarandescu sau teia sponte, s.a.m.d.
Un singur lucru nu i-l pot ierta ciobanului si pentru asta el trebuie inlaturat de la Steaua: am ajuns sa-mi doresc ca Steaua sa ia bataie pentru ca sa-l vad pe oier cu botu’ pe labe. Nu mai pot sa tin cu Steaua atita timp cit becali este asociat cu aceasta echipa.
andrei • 22 octombrie 2008, 0:13
Asa este,vrem prea multe!La 2-0 eram sigur ca soarta meciuluiu va fi exact inversa in raport cu rezultatul afisat aparent incredibil de tabela!.Putem marca si doua goluri pe minut insa avem mentalitatea sfertului de meci,dupa care bagam autobaza in poarta asteptand tematori si cu nerabdare finalul meciului….crezand ca poate poate ei nu o sa o bage in ate si asa vom castiga si noi in sfarsit!Suntem lasi…nu stim sa luptam pana la capat,si,decat o munca in zadar mai bine nu ne mai prezentam macar era 3-0 dar nu 5-3!.Cu un Toja care se plimba pe teren si mananca seminte si un Petre Marin preistoric nu batem nici Trinidad Tobago!…Vai de Romanica noastra!
crysty • 22 octombrie 2008, 0:13
Nu ne vedem lungul nasului. Steaua este o echipa forte umflata, de toti comentatorii si toti ziaristii. S-a vazut diferenta de clasa, de jucatori, de mentaitate. Cand o sa reusim si noi macar sa pasam ca cei de la Lyon o sa avem ceva sperante in jocul adevrat de fotbal. La munca … !
petterg • 22 octombrie 2008, 0:16
Nu as zice ca publicul a fost de vina, ci mai degraba lipsa de profesionalism a Stelei. A fost totusi 2-0 si 3-2. Mi se pare o prostie sa faci pasul inapoi, iar asta scoate la iveala calitatea fotbalului romanesc. Sa nu-mi ziceti de CFR, ca ala nu e fotbal romanesc.
ana87 • 22 octombrie 2008, 0:19
Un meci foarte frumos. Pacat ca am pierdut.
marian • 22 octombrie 2008, 0:20
asa e Tolo, dar asta e publicul pe care il invita la meciu becali cu preturile lui, adevaratul public care e alaturi de echipa 120 min nu isi permite sa plateasca pretentiile lui Jijinho, eu sunt unul care puteam plati dar nu am vrut din principiu, e norlam sa ti se ceara atatia bani pt un meci atunci cand ai si ce vedea si ai si niste conditii minime de civilizatie.In vremurile in care pomeneai tu fotbalul nu era o afacere ca in ziua de azi , pt jiji conteaza doar banu si el, cand castiga steaua e steaua lui cand pierde jugneste la tv si inchide telefonul ca domne antrenoru e de vina , cu jucatori luati gratis sau cu maxim 1 mil $ nu o sa facem niciodata mai mult , chiar am facut prea mult , in timp ce cfr da 2,5 mil E pe un fundas si iar 2 mil E pe kone noi luam jucatori liberi sau pe 200 000 , 700 000 .Aici e diferenta , stelist voi muri dar sper ca cfr sa mearga mai departe si asa nu va mai fi de ajuns ciobanului sa se mandreasca ca el de 3 ani ia banii de la uefa , poate asa o sa il intrebe cineva si ce are de gand sa faca acolo, cand noi ne chinuim cu otopeni si ne bate galatiu noi vrem sa batem lyon-ul, hai sa fim realisti si sa vedem cum dam 2-0 duminica stelutei
teo • 22 octombrie 2008, 0:22
Tolo, interesanta nuanta si bine punctata!
adrian • 22 octombrie 2008, 0:23
Doamne, cat suntem de mici! m-am simtit dupa meci ca si cum astia marii, gen Lyon, Bayern, Real ne zic: „baieti, incepem de la 2 sau 3-0 pentru voi si va batem pana la sfarsit?” e teribil …
dani petrosani • 22 octombrie 2008, 0:23
nu stiu dak aveam mai mult de 12 ani…in timpul derby-ului intre echipele dintre blocuri ma cheama la marginea terenului antrenorul echipei de juniori a echipei locale:”bai pustiule,pey tu trebuie sa vi luni cu 2 poze si 50 mii lei ROL sa te legitimez ca tu esti talentat copile”bucuria si euforia a durat pana in momentul in care mi s-a dat un tricou de joc cat mine,rugamintea de a-mi cumpara niste ghete ca:”daca vrei copile sa ajungi precum Hagi trebuie sa tragi”(antrenorul),si nu in ultimul rand normal bani de deplasare pentru o alimentatie corespunzatoare unui sportviv….Eh…poate e mai bine sa ascult criticile aduse lui Arthuro decat insistarea pe jucatori precum Ochirosii,Bicvalfi,etc..Cat sa coste perechile de ghete a unui lot de copii si o masa pe zii pentru a-i lasa sa se joace?
caracuda • 22 octombrie 2008, 0:25
pai dezamagirea a fost mare iar unii dintre jucatori au fost depasiti total de adversar. s-au pierdut o multime de baloane aiurea si in teren a fost haos. de acolo si reactia suporterilor
noname • 22 octombrie 2008, 0:25
Cum sa n-aratam pumnii cand inca purtam tarele blestemului cu Middlesbrough?Cum sa mai speram intoarcerea rezultatului,cand Steaua se retrage in minutul 10?In ce sa mai credem cand noi,din salariul nostru de aproape 300 de euro ne ducem in Ghencea iar ei considera ca sunt furati la curs?Grea viata ne-astepta cu o umbra a Stelei care a fost odata…
ionut • 22 octombrie 2008, 0:25
Suporterii sunt obisnuiti cu un joc spec
taculos si cu jucatori tehnici.De cativa ani il suportam pe Lovin.Cat sa mai rezistaaaam???
Nu stiu cate meciuri ale Stelei ai vazut dar de pe vremea lui Piturca echipa joaca defensiv.Plateste tu 1 milion pe bilet,stai pe un scaun plin de flegme si seminte si sustine echipa chiar daca joaca prost de ani de zile.Nu ai nimerit articolul.
eLeM • 22 octombrie 2008, 0:29
un meci frumos, toti cei care nu au fost implicati emotional trebuie sa fie de acord ca a fost un meci cu toate atributele fotbalului-spectacol. goluri multe, ratari, cartonase, mici erori de arbitraj. oameni buni, e doar un joc, mai bucurati-va si voi, ce tot tineti scorul?
dricu • 22 octombrie 2008, 0:31
Nu tolo, aici cred ca gresesti, interesul pentru fotbal a ramas acelasi insa acum vin la stadion NUMAI cei care chiar spera la mai mult decat se realiza acum cativa ani.Din pacate le cam sunt inselate asteptarile.Poate e neconcludent atata timp cat e prima participare, dar totusi nu crezi ca la Cluj stadionul nu ar fi plin ochi la aproape fiecare meci daca nu ar fi existat acel meci de povestit la nepoti de la Roma?
Valentin • 22 octombrie 2008, 0:32
Buna seara,
Vreau sa va intreb un lucru, dumneavoastra a-ti plati 150 de lei (cel mai ieftin bilet, cea mai proasta pozitie de privit) ca sa mergeti la un joc cum a fost cel din aceasta seara ? Cine in mintea intreaga ar putea sa plateasca atatia bani pentru a-si vedea echipa de suflet umilita in halul in care a fost Steaua aseara? Dezamagirea pe care o simt in acest moment este imensa si ii inteleg pe suporteri care au preferat sa stea acasa si sa „savureze” in fotoliu la caldura o asemenea infrangere. Pentru ce sa traiesc 90 de minute cu pulsul 120 in frig si sa mai si platesc…bine ca nu a plouat, ca la meciul cu Bayern, ca ar fi fost imaginea intregita.
Credeti ca daca era stadionul plin jucatorii Stelei ar fi reusit sa joace bine si meciul s-ar fi terminat in favoarea Stelei ?
E bine ca oamenii nu se lasa prostiti de mai multe ori. Prima data acum trei ani,0-3 cu Lyon,apoi 1-4 cu Real, apoi 0-2 cu Sevilla…si tot asa…toate rezultatele realizate cu stadionul plin. De ce sa platim ca sa vedem jucatori stigmatizati (de la meciurile din anii trecuti cu Real etc.) si care nu isi pot exprima determinarea in teren, datorita lipsei de incredere in fortele proprii.Pacat, jucatorii romani de dinainte de ’89 nu au avut aceasta teama si frica, de aceea s-au realizat rezultate deosebite in acea perioada. Dupa primele doua jocuri ale lui CFR ne-am dat cu totii seama de un lucru dureros: jucatorii romani nu au psihicul jucatorilor straini si de aceea nu vor avea succes in aceasta competitie (pana nu se vor schimba desigur).
O parte din aceasta insuficienta a lor se datoreaza si dumneavoastra domnilor ziaristi. Datorita analizelor „incurajatoare” din inaintea meciurilor: jucatorul X de la Lyon are salariul cat toata echipa Steaua, bugetul echipei Y este cat bugetul echipei noastre pe 10 ani. Multe din meciurile internationale au fost pierdute pe frica jucatorilor, pe incapacitatea de a pastra un rezultat, de impresia ca strainii sunt intotdeauna mai buni. Asta este din pacate una din trasaturile definitorii ale romanilor: ca strainii sunt mult mai buni si mai destepti, iar noi suntem mai putin…trebuie sa ne schimbam mentalitatea si apoi sa incercam din nou.
Albu-Sibiu • 22 octombrie 2008, 0:34
Poate voi fi luat drept CFR-ist, subiectiv, insa, ceea ce este ciudat e ca in provincie si mai ales la Cluj stadioanele sunt mult mai pline. Oare asta nu e si o reactie fata de conducatori si fata de atmosfera deplorabila de pe stadioane (injuratori, semintze, lipsa de civilizatie)?
Eu am vazut si altceva: cand mai erau 15 min, toata lumea din public deja era resemnata si furioasa. Nu mai conta ca aveau doar un gol in spate si ca puteau recupera. Publicul s-a saturat de romani, de romanism. Se pare ca am inceput sa ne dam seama de propriile noastre lacune…
Attic • 22 octombrie 2008, 0:38
Nu stiu ce s-a intimplat cu publicul la Dinamo si Rapid, dar la Steaua e clar: nu contraperformantele din CL ne-au gonit entuziasmul.
Ci CIUMA pe care a instaurat-o gigi la club. Ce sa te mai bucuri cind stii ca atunci cind ti-e lumea mai draga, vine si strica tot? Cu Protasov mergea bine, pina a inceput sa ii faca schimbarile. La fel cu Hagi, la fel cu Zenga, individul; asta nu are leac si atunci ne-am scirbit si nu ne mai bucuram cind trebuie si nu ne mai vedem lungul nasului. Ca si el, probabil s-a luat prin contagiune.
Campioana CFR • 22 octombrie 2008, 0:38
si cand te gandesti ca am crezut intr-un rezultat bun :(. asta e.
totusi, domnule jurnalist, ce zici de stadionul plin de la CFR, de jocul CFR-ului ?
sa fie ciobanul de vina pt unele lucruri ? turma, tot turma, pana la urma.
ko • 22 octombrie 2008, 0:42
Nu sunt un om sarac, dar nici foarte bogat. Imi permit sa vad meciurile echipei mele. DAr nesimtirea de a cere de 15 ori mai mult pt CL fata de campionat … nu pot sa o accept.
Cu galata era 25 lei, si s-a lesinat la coada la bilete… LA 75 lei cel mai ieftin bilet… e normal sa fie tribuna goala
iaka • 22 octombrie 2008, 0:48
…Concluzia?Adica nu e vinovat lacatus,publicul e vinovat!
Bogdan • 22 octombrie 2008, 0:48
GATA! AJUNGE, BECALI! NE-AM SATURAT! NU TE MAI VREM! SPUI CA TE-AI SATURAT, SI NOI NE-AM SATURAT DE TINE! FA-NE UN BINE SI PLEACA DIN GHENCEA! IN SEARA ASTA AM FOST PE STADION SI AM AUZIT O GROAZA DE SUPORTERI CARE SPUNEAU CA ATAT TIMP CAT MAI RAMAI, EI NU VOR MAI VENI LA MECIURI! EU UNUL SUNT SICTIRIT DE AMATORISMUL VOSTRU, AL CLANULUI BECALI! SUNTETI UN PARAZIT AL FOTBALULUI! NU! NU VA PRICEPETI LA FOTBAL! NU ANTRENORII SUNT VINOVATI,SAU POATE CA SUNT VINOVATI DOAR CA VA ASCULTA ORBESTE SAU CA VIN LA UN CLUB ASA MIC CUM L-ATI ADUS DVS., DESI VA BATETI CU CARAMIDA IN PIEPT CA FACETI SI CA DREGETI! ATI ADUS JUCATORI PROSTI SI CARE NU MERITA SA POARTE TRICOUL STELEI! ATI BATUT MONEDA PE TOJA, ATI FACUT VALVA MARE CU EL SI EL E UN JUCATOR BUN LA MINERUL MOTRU IN LIGA 3. DE ZECE ANI NU DATI DOI BANI PE COMPETITII GEN CUPA ROMANIEI , PREGATINDU-VA DE MECIURI PE CARE NICIODATA NU LE-ATI CASTIGAT! ATI TARAT NUMELE STELEI IN MOCIRLA CU CAZUL VALIZA LA FIFA SI UEFA! AN DE AN ALERGATI CU BANI SI CUMPARATI MECIURI CA SA VA ASCUNDETI AMATORISMUL DE A CONDUCE. ATI DAT AFARA TOTI OAMENII CAPABILI DAR CARE NU PLECAU CAPUL…. AJUNGE! GATA! IA-TI ECHIPA SI PLEACA DIN GHENCEA IN PIPERA SI JOACA IN CURTEA URIASEI TALE VILE! NU TE MAI SUPORTAM SI NU TE MAI VREM! PLEACA PANA NU E PREA TARZIU!
flo • 22 octombrie 2008, 0:51
pt ce sa platesti atatia bani pe bilet? sa-i vezi pe arthuro, semedo, dayro moreno, kapetanos sau toja? sa fim seriosi!!!!!!!pt echipa fantastica a marelui antrenor lacatus?
pt steaua e mai bine sa nu mai cumpere straini, in afara de zapata si thereau au fost doar tepe…mai era si pepe moreno( dar cum sa-l pastrezecand ii au pe arthuro si capetanos) si mendoza, macar aveam un executant de lovituri libere(facea mai mult decat semedo sau dayro).
ary alin • 22 octombrie 2008, 0:56
tolo-tolo ce frumos bloghezi tu despre densitatea din tribune.bravo.
si zici ca dinamo are ovalul nud ?
cu tot respectul ( chiar daca iar ma cenzurezi ) , al tau
ary.
Bogdan Ghiurco • 22 octombrie 2008, 0:57
Resemnarea nu vine doar de la public. Eu am vazut meciul la TV, sunt din Iasi. Iar comentatorii… Hm!
Pentru comentatorii noştri, un meci de fotbal nu durează niciodată 90 de minute. Cel din seara asta, spre exemplu, a ţinut mai întâi 23 de minute. Citatul e aproximativ: „Cine ar fi crezut că, în nişte grupe atât de puternice, Steaua şi CFR să adune deja 4 puncte?” Meciul a mai numărat apoi 32 de minute, când la 2-2, comentatorii îşi aminteau că văzuseră ei un meci la Constanţa, cu Franţa, care se terminase tot aşa. Prin urmare, musai şi ăsta. În minutul 45 (la 3-2), meciul s-a mai încheiat o dată. Socotelile de calificare şi gândul la paranghelie reîncepeau. În minutul 69, comentatorii au apucat să pecetluiască repede soarta partidei („cu două puncte, Steaua va merge, cel mai sigur, în Cupa UEFA”), mai-mai să rateze celălalt final, din minutul 71, când au aruncat definitiv prosopul şi puteau foarte bine să plece de pe stadion, ca unii dintre „suporteri”, de altfel.
În minutul 90, la 3-5, meciul s-a terminat chiar şi pentru mine.
krokodil • 22 octombrie 2008, 0:59
Ce e asa de greu? Lumea s-a saturat de Becali. S-a saturat de toti Pele-Mardona-Eusebio-Ronaldo pe care ii aduce an de an si se dovedesc a fi adevarate baloane de aur pentru divizia C. E mai bine decat a fost, dar acuma cand se vede ca se poate face mai mult si mai profi (CFR) iar ciobanul a ramas tot la nivelul lui de minte plata, ce iti mai ramane de facut?
danymiller • 22 octombrie 2008, 1:00
putina incurajare,mica echipa!pacat!nu asa e STEAUA!!!!
marian • 22 octombrie 2008, 1:02
lumea s-a cam saturat sa vada niste jucatori care joaca doar ptr. bani aveam putin si eram multi ptr. ca jucatorii puneau suflet fara sa aiba avantaje materiale mari ca acum lumea vrea sa vada daruire totala nu-i condamna nimeni astazi daca ar fi avut mari ocazii de gol am fi putu invoca ghinionul dar asa putem invoca doar neputinta p.s. stie cineva daca transmite vreo televiziune din romania meciul lui bute cu andrade
explorish • 22 octombrie 2008, 1:02
fericirea nu depinde de nivelul de trai. bunul simt, se pare ca da. invers proportional, de multe ori. pacat.
foarte fain ultimul paragraf.
george • 22 octombrie 2008, 1:05
ai dreptate, pretentiile au crescut.
adystelistzu • 22 octombrie 2008, 1:05
DE DATA ACEASTA CA VREM SAU NU , BECALI ARE DREPTATE INSA MAREA GRESEALA A FOST LA NUMIRE….SI NU ACUM IN PLIN CAMPIONAT.BINEINTELES,CU PARERE DE RAU,E VORBA DE…Lacatus !
visinel • 22 octombrie 2008, 1:12
Aproape just. Numai ca, vedeti dvs, oamenii s-au saturat pur si simplu sa comenteze infrangeri. In plus, rusinoase. S-au saturat sa asculte explicatii „atata am putut”, caci unii dau 10% din salariu sa mearga sa vada Steaua. Iar fotbalistii sunt platiti de patru nori mai mult ca presedintele romaniei! S-au saturat sa vada cum le tremura chilotii pe ei, desi e doar un joc! Ce fac tinerii astia daca vine – doamne fereste- un razboi? Fac pe ei. Din doua una: sau baietii sunt incompetenti, concluzia afara! sau sunt indolenti, concluzia, aceeasi, afara!
La nivelul acesta, dupa 3 ani de participare in UCL, n-ai nici o scuza. NU pentru infrangere, nici macar pentru scor, Ci pentru micime, pentru incapacitate si mai ales pentru frica. Pnentru nimicnicie. Arturo e cel mai mare balerin care a jucat cu datul inapoi pe Ghencea, trimis in B ar fi bine, Lovin e cel mai prost pasator din UCL, Petre Marin e foarte bun, dar ce sa ceri unui pensionar, Dayro e un copil inca, si risca sa ramana etc.
Dar, oricare ar fi explicatiile, si lamentatiile, este inacceptabila neputinta si mai ales nesimtirea cu care ne trateaza echipa.
odd_cristian • 22 octombrie 2008, 1:26
Mai mult decat infrangerea, m-a intristat reactia „suporterilor” care la 2-0 cantau „la bine , la rau , Steaua e clubul meu…”, la 2-2 fluierau, la 3-2 erau din nou la brat cu Steaua, la 3-3 il injurau pe Lovin , iar la 3-4 PARASEAU stadionul.
Sincer, nu mi-e rusine de echipa, il admir in continuare pe Lacatus, dar mai mult de jumatate din suporteri sunt o pata greu de suportat pentru acest club. Nu cunosc si astfel nu au cum sa iubeasca acest sport, pentru ca pana la urma este doar un SPORT, e un joc. Echipei tale favorite nu-i acorzi decat increderea ta, nu-i arunci in spate si frustrarile tale. Cine cunoaste aceste lucruri are voie sa fie suparat in aceasta seara, pentru ca supararea lor, nu numai ca este motivata, dar aduce cu ea puterea de-a a reveni si dorinta de-a a deveni mai puternic. Restu…sunt liberi sa dea picioare in gard, sa se bata cu politia, sa injure toate mamele jucatorilor, sa intre pe bloguri si sa se dea in petec, aratand astfel, cat de mari suporteri sunt si cat sufera…din pacate, la figurat!
P.S.: am stat in peluza, am cantat, am aplaudat iar sfarsitul meciului m-a gasit cu fata la stadion, in acelsi loc in care m-am asezat de la inceput, salutandu-mi favoritii, pentru ca, despre asta era vorba, nu?! „La bine, la rau…” :(, pentru ca infrangeri au sa mai fie, la fel si victorii :).
bogdan • 22 octombrie 2008, 1:28
un meci dupa care iti poti da seama ca intre 0-3 sec de acum doi ani ceva a crescut in Ghencea. asta daca nu te ascunzi in publicul isteric care stie – de unde? – ca la 3-4 nu mai are de ce sa ramana in tribune. steaua merita sa se califice in champions league macar pentru acel 3-2 intors inainte de pauza de ovidiu petre. e un pas. nici mici nici mediu. e facut din pase rapide si din entuziasmul sanatos uitat undeva din anii in care lacatus aducea acel 3-2 cu psg. cam asta.
Ovidiu • 22 octombrie 2008, 1:34
Eu, personal, am fost altauri de Steaua la bine si la rau. Merg la meciuri si sustin echipa, incerc sa particip si eu la o eventuala victorie. Problema cu publicul e ca si in viata, cu conditia umana: cand obtii ceva, vrei tot timpul mai mult. Fiind suporter al unei echipe care tot timpul a fost obisnuita cu performantele, fiind suporter al unei echipa care nu se afla in cea mai buna forma, mergi la stadion pentru ca asta ti-e datoria de suporter, sperand in acelasi timp la terminarea perioadei respective, sperand intr-o victorie. Macar acum! Se face 1-0, se face 2-0, tot stadionul erupe, se uita egalul cu Otopeniul, eliminarea din cupa sau infrnagerea de la Galati. Prezentul e prea frumos. Atat de frumos incat ziceai ca e un vis. Si se pare ca doar un vis a fost. Probabil ceream prea mult daca n-ar fi aparut si in meciul asta celebrele si enervantele pase in lateral ale lui Lovin, degajarile lui Zapata care sugerau clar tactica lui Lacatus (la noi se pare ca nu se poate sa iesim cu mingea la picior din defensiva) sau greselile de curtea scolii la golurile primite care ma fac sa ma intreb unde e defensia aia redutabila a Stelei. Astfel apar fluieraturile, reprosurile. Cand esti condus si tu pasezi inapoi cu o nesimtire de neimaginat, cand vezi ca singura tactica e ca toate mingile sa fie aruncate pe Arthuro, izolat intre 3 fundasi, si apoi sa declari ca e atacant slab (chiar e atacant slab, dar nici nu e jucat cum trebuie), sau cand mai si intorci capul catre tribuna oficiala si iti aduci aminte de declaratiile ciobanului dinainte de meci, ca sigur castigam si ca primavara europeana se simte, pai cum sa nu te apuce nervii?! Nu pot spune ca regret, dar mi-am luat pachetul de bilete pentru Champions League pentru a vedea Steaua, sperand ca va fi mai bine decat in anii precedenti. N-am dat atatia bani pentru a-l vedea pe Benzema, pe Toni sau pe Mutu, pentru ca nu ma intereseaza. Am mers la meciuri ca sa vad Steaua. Si Steaua am vazut… oare a meritat?
daeron • 22 octombrie 2008, 2:16
Ai perfecta dreptate. Si eu am incercat sa fiu la fel. M-am suparat pe Jair la faza aia, dar am tacut, am strigat la cei care tipau la Semedo ca asta nu e atitudine, chiar daca a jucat prost si nu a mai fost chiar asa de fluierat cand a iesit. Totusi aveam 3-2. Am ramas pana cd au intrat jucatorii la vestiare si parca nu-mi venea sa cred cum am putut sa fim atat de prosti.
Pe de alta parte ii inteleg si pe ceilalti suporteri, parca ai ajuns sa te saturi, sa vezi ca ai un lot bun si ca nu reusesti sa tii de un rezultat. Iar revenirea lui Lyon practic a pus capac. Daca echipa ar fi avut in ultimile meciuri o evolutie convingatoare, sunt sigur ca alta ar fi fost atmosfera in ultimele 15 minute. Dar asa, parca a fost prea mult…
KJ • 22 octombrie 2008, 2:19
Nu stiu ce sa mai spun despre suporterii Stelei. Nu stiu cat sunt ei de condamnat ca sunt alaturi de echipa atunci cand doar se merge bine si ca isi agita pumnii in aer atunci cand se schimba situatia.
Dar, cei care ii contestati pe toti amaratii astia, v-ati gandit ca poate au primit de la STeaua prea multe dezamagiri decat pot duce?
Nu mai stau sa cer demisii peste demisii si sa cred ca Dan Petrescu ar fi solutia perfecta pt echipa. Nu ari fi, pentru ca nu l-ar lasa Becali. Trebuie inteles ca atata timp cat ciobanul asta isi va tine mainile pe Steaua, nimeni nu va reusi sa faca treaba. Nici macar Mourinho…
Nu mai sunt un suporter adevarat si recunosc deschis asta. Probabil ca nu sunt singura persoana care si-a inchia calculatorul la 3-4 si a plecat sa faca ceva util in viata.
Dar m-am saturat. M-am saturat sa vad cum o mana de oameni efectiv imi rup sufletul nu in 2 bucati ci in sute de bucati.
Pentru ca astazi am fost atat de trista incat simteam ca ma imbolnavesc efectiv de inima.
Si nimeni de la echipa asta nu are dreptul sa imi faca asa ceva. Asa ca precum ciobanul a zis ca isi mainile de pe Lacatus si il lasa sa se inece singur asa voi face si eu, intr-un mod simbolic. Pentru ca mi-e de ajuns.
Se pare ca nimeni nu vede ca la Steaua sunt 2 bube si nu doar una.
Becali si Radoi.
NU aduc jucator de valoare la echipa ca nu se poate sa aiba salariu mai mare decat al finului.
Nu l-am adus pe Guiza acum 3 ani, pentru ca nu-l puteam plati mai mult ca pe fin.
Si situatia asta se va repeta de atatea ori de acum inainte.
Destabilizez vestiarul…Nu strici nimic, doar creezi concurenta, dar nu ai cum intelege asta.
Nu mai imi fac sperante ca lucrurile vor merge mai bine la Steaua, nu va fi cazul. Asa ca lafaitti-va in masini de 250 mii$ precum finul, traiti pe picior si scutiti-ne de explicatii, ca cel putin pe mine nu ma mai intereseaza.
Daca inca mai sunt care sa spere ca echipa se va indrepta imi pare rau pt ei.
Sunt prea departe de tara ca sa ma imbolnavesc de inima rea din cauza unor bogatasi.
Cand veti dori sa jucati intr-adevar fotbal, sa ma anuntati si pe mine.
un suporter oltean • 22 octombrie 2008, 2:20
Cred ca publicul s-a saturat de rezultate proaste la toate nivelurile.Ce-ai fi vrut sa faca suporterii la un asemenea rezultat.Eu ,de ex.tin cu Craiova…,Mititelu se tot lauda ca are bani,ca are echipa -dar de citiva ani nu este in stare sa depaseasca locul 8-9.Ce pot sa zic atunci? E,la fel si cu Steaua…-nu se compara cu Dinamo,joaca in fiecare an in C.L.dar nu prea depaseste 1 maxim 2 puncte.Si apoi vine CFR si are deja 4 puncte la prima participare.Ca suporter stelist vrei sa fii multumit????Mai gindeste-te.Hai CRAIOVA!!! dar hai odata ca eu m-am cam saturat….