TOLO.RO
Andrei Vochin isi va tine diseara laptopul in brate. E redactor-sef adjunct al Gazetei, cronicar al meciului Steaua – Lyon si unul dintre cei mai apreciati jurnalisti sportivi ai acestui timp. E moderat, atent si dedicat total fotbalului ca joc si ca placere a tribunelor. Dar asta nu e suficient pentru Valeriu Argaseala, cel care a decis ca gsp sa nu primeasca acreditare pentru meciul de Champions League.
marți, 21 octombrie 2008, 12:10
Andrei Vochin isi va tine diseara laptopul in brate. E redactor-sef adjunct al Gazetei, cronicar al meciului Steaua – Lyon si unul dintre cei mai apreciati jurnalisti sportivi ai acestui timp. E moderat, atent si dedicat total fotbalului ca joc si ca placere a tribunelor. Dar asta nu e suficient pentru Valeriu Argaseala, cel care a decis ca gsp sa nu primeasca acreditare pentru meciul de Champions League.
Nu e nici prima nici ultima oara. Si nu e o tragedie. Gazeta va acoperi oricum meciul, cu acelasi numar de oameni. Exista insa in atitudinea de data recenta a lui Valeriu Argaseala ceva ce trebuie numit.
Presedintele Stelei are deseori senzatia ca a ajuns stapinul presei. Nu e isteric, nici nepoliticos, nici intrigant, asa cum era uneori Mihai Stoica, dar face altceva decit ar trebui sa faca. Recent, jucatorii i-au reprosat in vestiar presedintelui ca nu filtreaza relatia vestiar – patron si ca lasa echipa expusa tuturor capriciilor lui Becali. Pentru corectitudine, Mihai Stoica echilibra acest raport! O mare parte din energia lui mergea catre linistirea spiritelor in cadrul echipei si catre protectia jucatorilor pe care i se punea pata finantatorului.
In fata echipei, Argaseala a tacut. Dupa cum tace, de cele mai multe ori, in fata lui Becali. E treaba lui. Dar sa nu-si transfere debusolarile si crizele de autoritate catre presa! Aproape ca nu exista saptamina in care, pe rind, Gazeta sau ProSport sa nu fie sub embargoul omului din Ghencea. E un joc marunt, incurajat de un birou de presa unde lucreaza un fost jurnalist care crede ca in fisa postului sau sta sa puna bete in roate ziaristilor. Eroare! Sarcina lui, a amindurora de fapt, e ca echipa sa obtina maximum de imagine publica.
Ziarele gresesc. Toate ziarele din lume gresesc. Dupa cum cluburile gresesc in organizarea partidelor. De pilda, pentru ca cei de la biroul de presa nu si-au facut treaba si jucatorii Stelei nu au respectat regulile de comunicare ale UCL, UEFA s-a sesizat.
Sa ridici acreditarea unui ziar intreg si tuturor oamenilor lui e insa un gest extrem. La eroare nu se raspunde cu furie si obtuzitate decit daca esti furios si obtuz. Valeriu Argaseala se indreapta senin spre aceasta raspintie. Calitatile sale de organizator si de om muncitor, pe care subordonatii il gasesc in club 12 ore pe zi, nu-i permit un astfel de comportament. Nici familia Voiculescu nu e stapina continutului ziarului, ci doar proprietara ziarului. E o diferenta! Ar fi culmea ca Valeriu Argaseala sa creada ca poate influenta in vreun fel continutul gsp. Nu poate.
junionho • 21 octombrie 2008, 12:24
Probabil ca asta e motivul pentru care Steaua nu o sa fie precum cluburile mari de afara… chiar daca face performanta (si face), sufera rau la capitolul imagine din cauza patronului si a celora din club care din lipsa de curaj nu ii explica unde greseste (si aici il includ, spre dezamagirea mea, si pe Laca).
Va trebui sa mai treaca niste ani sa invatam si noi niste lucruri de afara…
andrei • 21 octombrie 2008, 12:25
valeriu argaseala, ca aproape toti cei din jurul nenumitului renumit patron, este un arivist. In regulile acestui arivism nu este inclusa o dezvoltare constructiva profesionala, fiind in esenta o copie mai proasta a omului cu banii de la Steaua. Atata timp cat acesta nu va stii sa construiasca altceva decat castele de nisip, echipe de juma de sezon, maxim o primavara europeana, oamenii profesionisti care au existat in jurul lui au trecut de nivelul de specie pe cale de disparitie. E un alt fel de a spune k pestele de la cap se impute.
Orice comparatie cu ce construiesc altii prin alte parti este complet inutila si a devenit hazardata. Ne luptam cu ce avem, sustinem echipa si simbolul pe care il reprezinta, dar nu stiu cat de mai pe termen lung. Apa va trece si peste argatii clubului steaua, si argatii legendei steaua, intre care s-a angajat si patronul, cumparand-o, iar pietrele vor ramane: gsp, pro, etc. isi vor face datoria, cu mai mult profesionalism, ca sa fie un exemplu pentru patronul de maine, care il va invita alaturi de el pe Andrei Vochin, in ciuda faptului ca va stii k va fi refuzat din motive de obiectivitate!
Multumesc.
grrfgv • 21 octombrie 2008, 12:25
ai fara indoiala dreptate,dar si voi ati cam scris destule lucruri…greu de crezut despre steaua,mai ales de cand l-ati adus pe zelgin ! si atunci,cum sa te aperi?
ge0rgian • 21 octombrie 2008, 12:33
Pentru Argaseala e mult mai usor sa taie comunicarea cu presa,implicit si cu suporterii,decat sa vina mereu si sa explice toate informatiile gresite care apar in ziare.Toti stim ca ceea ce citim nu e intotdeauna adevar dar multi dintre noi avea puterea de a ne da seama de acest lucru.Pentru celelalte stiri despre echipa si care sunt false ar trebui sa existe Valeriu Argaseala,tocmai pentru a le combate cu idei si nu cu interventii de tip dictatorial.
gerogatos • 21 octombrie 2008, 12:33
Si alte ziare din Romania n-au acreditari la acest meci, tot la ordinul lui Argaseala… Ideea e ca daca nu scrii ce vor ei, nu-ti dau acreditari. Fanatik, Cancan si cele doua ziare de sport au cumparat pentru ziaristii lor bilete de meci pentru ca oamenii sa-si faca datoria. Ofiter de presa e unul, catalin fainisi, care executa ordine si nu e creativ deloc. n-are nimic in cap. iar combinatia cu argaseala e devastatoare!
Cătălin Tolontan • 21 octombrie 2008, 12:38
grrfgv: zelgin e un ziarist foarte bun. Dar ai dreptate, gresim uneori. Asta am si recunoscut.
adrian • 21 octombrie 2008, 12:41
Atitudinea lui Argaseala nu explica pozitia gsptv fata de Gigi Becali care e invitat permanent la mai toate emisiunile. Imi amintesc de infrangerea Stelei la vaslui, cand Costi Stiucan era facut in toate felurile de Gigi. eu nu l-as mai fi adus pe cioban in fata microfonului. Uite ca el isi permita sa nu acrediteze gazeta. Cu riscul de a pierde din audienta eu l-as interzice pe cioban la gsptv.
adrian • 21 octombrie 2008, 12:47
Inca ceva domnule Tolontan: stie oare Argaseala ca Andrei Vochin e autorul unei carti celebre ” magica Steaua!”, dedicata triumfului de la Sevilla?
Cătălin Tolontan • 21 octombrie 2008, 12:48
adrian: gsp si gsptv au doua conduceri diferite si fiecare are libertatea de a face ceea ce doreste. Oricum, eu nu am remarcat un exces de Becali pe gsptv
Cătălin Tolontan • 21 octombrie 2008, 12:49
adrian: da, argaseala stie evident ca andrei a scris cartea. Eu nu sustin ca Argaseala e un ignorant, ci un om care are tendinta de a incerca sa controleze prresa, ceea ce nu e in regula
viorel • 21 octombrie 2008, 12:51
Argaseala este doar un soldat de mucava in slujba „regelui” becali, saracul a facut ce i s-a spus. Meme lasa doar impresia ca ar spune si ar face altceva decat era trasat dinspre palat.
Alexandru ( VDA) • 21 octombrie 2008, 12:53
Mda, pai asta se intampla cand acorzi prea mare atentie cui nu trebuie . Insetate de audienta , ziarele si televiziunile acorda o prea mare importanta Stelei si oamenilor din jurul ei ( nu ii bag pe toti in aceeasi oala , sunt si unii de calitate). Zilnic pe prima pagina a ziarelor , in special Gazeta Sp. , vezi despre Steaua . La televiziuni , apare mai des pe ecran Becali decat moderatorul sau prezentatorul . INADMISIBIL !!!
Oameni buni , reveniti-va !!
stelistul • 21 octombrie 2008, 12:53
aduceti-va aminte cum a aparut argaseala la palat cind a venit mourinho! asa moment penibil nu am mai vazut de mult!
cu camasa aia mov, in dungi, de 15 lei, cu pantalonii aia ridicati si strinsi cu cureaua pina la piept parca era dinntr-un film de comedie.
Statea cu aparatul de fotografiat in mina, ca sa se traga in poza cu Mourinho. O avea omul cont pe hi5?
Argaseala este un hirtogar executant. Este o rusine ca cea mai titrata echipa din Romania are in frunte un asemenea inginer. Este un presedinte prea mic pentru un club cu un blazon atit de mare!
Dar nu este el de vina, este de vina gigi Becali, cel care l-a pus acolo sa-l hinghereasca cum vrea el!!!!
adi • 21 octombrie 2008, 12:54
Greselile se platesc!
Gsp.ro plateste acum gresile care le-a facut in mod repetat, victima fiind Steaua.
bogdanlebu • 21 octombrie 2008, 13:01
multe lucruri sunt ne intergula la multe cluburi… ce nu intelege conducerea stelei este ca au pe mana un brand (poate cel mai iubit din romania, sigur mai iubit decat dacia sau gsp) si in loc sa gestioneze aceasta chestiune in sensul cresterii valorii lui si exploatarii lui financiare, doar fac misto de el… pacat…
pe de alta parte, daca saracu andrei o sa-si tina diseara laptopu in brate, putea-i sa-i pui si tu un link…
micu • 21 octombrie 2008, 13:03
sa isi cumpere bilet si sa stea in tribuna cu laptopul pe lap :)), ***
JERY • 21 octombrie 2008, 13:09
a-ti obtinut ceea ce meritati eu unul nu contest valoarea vreunui ziarist al gsp *** sunt de acord si eu cu ignorarea totala a ciobanului chiar cu scaderea mare a raitingului si a tirajului,ia faceti o campanie anticioban si eu cred ca o sa aveti mai multi cumparatori de ce nu apar articole macar o data pe saptamana articole precum interviul cu fanus neagu eu as propune sa realizati o rubrica in care sa readuceti in plin plan sportivi , ziaristi sportivi uitati eu unul as citi cu placere
Alex Timisoara • 21 octombrie 2008, 13:09
Buna ziua,
Remarc interventia antevorbitorului, care observa punctual evolutia in timp a fenomenului. Nu stiu daca poate cineva sa nege amploarea pe care a luat-o fenomenul becali, datorita presei. Domnilor, indiferent ce face acel personaj, a doua zi citim articole peste articole si declaratii. Ma indoiesc sincer ca becali a cumparat Steaua de dragul fotbalului. Mai degraba pentru a o folosi drept capital de imagine, la fel ca si Tender al nostru, ca sa va ofer un exemplu mai recent. Ca atare, aceasta este creatia dumneavoastra. Cum il cresteti, asa il aveti.
Cu respect,
Alex Timisoara
SS • 21 octombrie 2008, 13:10
Pai fiecare trebuie sa plateasca intr-un fel greselile facute…Si voi,jurnalistii exagerati cu criticile negative la adresa Stelei, cu articole inventate care normal ca afecteaza clubul…Acele articole ale „suporterilor” chiar au fost penibile si erau puse pe prima pagina a site-ului in mod repetat…Nu inteleg de ce nu puteti fi echilibrati.
N-am inteles, de asemenea de ce l-ati pomenit pe Vochin.El este un jurnalist foarte bun, dar cu o floare nu se face primavara…Nu el este cauza ridicarii acreditari…
@SS • 21 octombrie 2008, 13:29
da, SS-ule, exagereaza cu criticile, de ani de zile ne bat la cap ca hidra e „cea mai galonata, cea mai nationala si multinationala” echipa, azi au impins ridicolul atat de departe ca au publicat si ce mananca Goian, Banel si celelalte „super-valori” cu zero goluri marcate in Liga. si ca sa vezi cata onoare n-au, pe ce facem pariu ca in ziarul de maine steaua are cel mai mare spatiu, asta dupa ce stapanii le-au dat mars.
Dan • 21 octombrie 2008, 13:31
La ce altceva te poti astepta de la Argaseala ?! Doar e stelist …
Cătălin Tolontan • 21 octombrie 2008, 13:35
SS: tu negi ca oamenii care scriu pe stelisti sint suporteri. E ca si cum as spune eu ca esti angajatul clubului si nu suporter. Dar nu spun asta 🙂
Cătălin Tolontan • 21 octombrie 2008, 13:37
@SS: inteleg ca tu crezi ca avem o atitudine favorabila stelei. Nu vrei sa te angajezi la club in locul lui Argaseala? 🙂 Chiar dc tii cu alta echipa, e un job.
explorish • 21 octombrie 2008, 13:40
eu nu inteleg ce cauta arbitri in structurile cluburilor… zotta, argaseala – pai asta nu tradeaza afinitatile din timpul carierei?!?
pe de alta parte, e un job ca oricare altul, si arbitrii fiind „din fenomen” probabil au un atu si n-ar trebui discriminati la recrutare… dar tot mi se pare ciudat.
asta cu neacreditarea e o prostie, complet neprofesionala. ce n-ai zis insa e motivatia declarata – ce a zis, de ce a facut asta?
albedo • 21 octombrie 2008, 13:44
De acord ca presedintele Argaseala are alta treaba la club? DA
De acord ca presedintele Argaseala este platit de becali? DA
De acord atunci ca daca becali spune gsp NU presedintele Argaseala spune NU? DA
Atunci de ce va mai mirati de atitudinea presedintelui Argaseala?!?!?!
Cati dintre noi in activitatea cotidiana de la locul de munca nu spunem ca firul e alb desi abia l-am scos din noroi?
Atunci cand putem spune ca am facut ceva impotriva celui care ne plateste fara a fi pusi pe liber, abia atunci ar trebui sa-l acuzam pe presedintele Argaseala.
PS Catalin o intrebare: voi pentru cin e scrieti gazeta; pentru rating sau pentru noi cititorii???
fotbal • 21 octombrie 2008, 13:48
daca argaseala s-a gandit ca poate influenta continutul gsp inseamna ca nu e un tip foarte inteligent. hai steaua!
baubau • 21 octombrie 2008, 13:50
Dar de ce ar dedica cineva un articol unuia ca argaseala (cu „a” mic ca si caracterul lui) ? Eu sunt stelist convins, dar argaseala nu merita nici macar comentariul meu.Te rog Tolontane nu mai scrie articole despre el ca pierzi vremea ta si a noastra.Lasa ca va avea la un moment dat becali (cu „b” mic) un vis negru cu argaseala si-l va izgoni de la palat.Trebuie dor rabdare ca la becali totul e doar o chestiune de timp.
Rudolf Kruger • 21 octombrie 2008, 13:54
…da’ voi de ce nu-l cenzurati pe aromanul Gheorghe Becali ? …Evident, datorita audientei. Ei uite de’aia nici Argaseala nu iese din cuvantul lui Becali…sau va inchipuiati ca Argaseala a luat decizia asa, de capul lui ? …desigur, nu…stiati…dar v-ati gandit sa dati in el…
sergiu • 21 octombrie 2008, 13:59
Catalin,
Nu-l cred pe Argaseala atat de destept incat sa foloseasca siretlicuri in relatia cu presa, dar, daca e, pana la urma face un lucru nu intiligent, nu destept, dar foarte hatru:
1. GSP oricum, chiar daca nu are acreditare, va relata latura sportiva a meciului;
2. astfel Steaua (Argaseala) isi asigura 1,2 3..(depinde de voi) articole in plus pe paginile voastre;
3. suporterii care apreciaza GSP vor citi doar articolele legate de meci, cei care va injura ii vor da dreptate si va vor injura in continuare.
Dar problema adevarata este ca, nu-l cred atat de destept pentru asa ceva. Va ataca din prostie si mandrie.
Mihai Radu • 21 octombrie 2008, 14:00
Oare asa sa fie?
Uiti ca voi aveti in fiecare zi :
-cel putin 2 articole cu informatii false despre scandaluri inventate, atitudini, greseli, etc – toate imaginate de voi;
– cel putin 1 editorialist da in Steaua si in randurile sale „se strecoara” cel putin cateva rautati si cateva dezinformari;
– cel putin un editorial (articol?) pe mysport unde un individ jigneste Steaua jigneste istoria fotbalului romanesc, pe suporterii Stelei numindu-i in diverse feluri (sa nu imi spui ca nu e angajatul GSP, stiu asta, dar voi permiteti tuturor frustatilor sa isi afiseze articolele in care jignesc oameni nu suporteri ai diverselor echipe.
Eu nu am mania persecutiei, da-mi exemplu o singura zi in care sa nu gasesc pe site un articol inventat, o reinterpretare a spuselor unui om din cadrul Stelei in scopul de a infalama spiritele cu suporterii sau cu un alt om de fotbal, un editorial in care cineva sa caute rating atacand mizerabil Steaua (nu am nimic cu atacurile corecte, indreptatite), un fanatic al altei echipe pe my sport jignind nsite oamnei. Macar o singura zi si eu imi cer scuze aici.
Oare dragul meu pseudo ziarist noi nu cunoastem inca anumite detalii:
– iei un interviu, intrebi pe acel om de fotbal orice, dar nu despre el sau echipa lui, el comenteaza ceva despre alta echipa (alt om de fotbal), te duci la acel alt om de fotbal ii exagerezi (scoti din context spusele) si il intarati, spune si el ceva si de aici un intreg cerc vicios de intervetii tv, interviuri, articole si editoriale;
– Steaua e cea mai expusa, tata prin faptul ca face rating deci e prima vizata cat si din cauza locvacitatii patronului care e o mina de aur pentru voi (jumatate de ziar e plin cu el);
– o idee strecurata gresit, odezinformare, o extragere din context provoaca scandaluri, nervozitate, conflicte, poti tu spune ca aceste lucruri sunt facute din greseala? sper ca nu crezi ca suntem atat de naivi, nu numi greseli intentiile voastre de scandal, daca tinzi laun public tinta de idioti spune sa nu intram aici cei care nu credem ca voi gresiti, nu premeditati;
– daca nu iese scandal prin metodele de mai sus atunci inventati scandal – se stie bine – daca vrei sa incolteasca o idee nu astepta sa apara de la sine, planteaz-o – astfel inventati scandalul , il mentineti discret cu infromatii false si asteptati sa izbucneasca si in realitate ca urmare a inventiilor voastre;
– la becali ce cautati zi de zi – e clar ca suporterii altor echipe il urasc, stelistilor le e deja greata sa il auda, atunci? pentru ca are gura mare, pentru ca stiti bine ca intrebat cum trebuie, provocat va spune diverse, extrageti apoi din context niste idei si nuite asa tineti o jumatate de ziar, si va numiti gazetari sportivi, nu sunteti decat niste falsificatori, niste provocatori, niste diletanti, habar nu aveti ce inseamna gazetaria, sau sportul, nu aveti cunostintele sa scrieti ceva bun, sa tineti un ziar de sport serios asa ca pentru a putea ascunde toate astea ascundeti totul si dati vina pe oamenii din fotbal, pe liga 1 si pe cine stie, sunteti cel putin 20% responsabili pentru starea si mizeria din sport, o incurajati, o intretineti, o inventati cand e cazul, sunteti obisnuiti sa lucrati in mizerie si mizerie stiti sa produceti, sunteti niste cersetori la picioarele unui becali, porumboiu, iancu, mitica si altii care vorbesc mult si prost, nu cunoasteti ce este etica profesionala, nu va dati in laturi de la nicio prefidie pentru a va mentine starea in care va desfasurati activitatea profesionala.
Fara respect,
Mihai.
Cătălin Tolontan • 21 octombrie 2008, 14:02
albedo : audienta sinteti voi. Audienta nu e un concept vag. Ea inseamna oameni.
viola • 21 octombrie 2008, 14:06
Albeldo din cauza unor oameni ca tine romania nu are identitate.O sa traiesti toata viata umil si vei face ce spune seful fara sa ai si tu o parere.E interesant sa vezi oameni ca tine foarte ofuscati cand cineva isi permite sa contrazica seful probabil daca erai sclav pe plantatie erai favoritul stapanului.Inca mai cred ca exista in tzara asta subalterni care se lupta pt ideeile lor in fatza sefului.Onoarea si caracterul nu ar trebui sa fie influentate de bani.
jurnalist • 21 octombrie 2008, 14:07
Toate bune si frumoase, domnule Tolontan. Cu siguranta, domnul Argaseala si-a depasit cu mult competentele in acest caz, iar articolul dvs. are menirea de a incerca sa-l atentioneza in acest sens. Totusi, nu pot sa nu va intreb de ce nu aveti aceiasi atitudine cand cel lezat este un jurnalist care nu face parte din trustul pe care il reprezentati, ca sa nu mai spun de vreun „marunt” jurnalist din provincie. Poate ar fi interesant sa incercati sa aflati in ce conditii isi desfasoara activitatea jurnalistii din provincie, inclusiv corespondentii ziarului dvs., sau daca si pe cate stadioane (sali) exista conexiune wireless. Faptul ca domnul Vochin isi va tine laptopul pe genunchi reprezinta, credeti-ma, un fleac. Altii au stat pe blocuri ca sa scrie despre un meci, victime a mult prea multilor „argasei” din sportul romanesc…
maria • 21 octombrie 2008, 14:07
foarte tare mihai radu..mai bine nici ca se putea..hai steaua!!
George • 21 octombrie 2008, 14:28
Organizarea la steaua e de kakao. Am pentru al doilea an abonament la tribuna 0 – si ma rog de ei sa ma lase sa intru cu masina in parcarea stadionului. In conditiile la care la meciurile de campionat -parcarea aia e goala.. Dar de fiecare data cand am sunat mi s-a spus ca domnul argaseala – ba e plecat, ba nu e la birou ba are alte probleme….
grasu 76 • 21 octombrie 2008, 14:30
Vai, vai, ma faceti sa plang??? Cum?? Dupa atatea „dejectii” inventate la ora de compunere de cuplul Udrea-Zelcin, tot voi sunteti victimele? Voi, care inventati dialoguri imaginare intre jucatori, statusuri anti-Steaua pe mess pe care le au jucatorii s.a.m.d.???? Fara sa puneti la dispozitia cititorilor vreo proba?? Pai asta e jurnalism?? Hm? Pana la urma, este dreptul Stelei sa acorde acreditari cui vrea, pt ca e un club privat,nu?
Mai echilibrati si voi balanta articolelor si faceti un reportaj la baza de pregatire renovata de Gigi, sau la magazinul oficial al clubului, aratati-ne poze, fotografii cu lucrurile care se fac si bine la Steaua, si atunci veti demonstra ca nu sunteti pusi doar pe stiri senzationale de tip „Can Can” sau Fantik.
Si da, cred ca este printre singurele dati cand suporterii Stelei sunt de acord cu conducerea clubului. Ia intrati pe site-ul oficial al suporterilor si veti vedea cum este comentat comunicatul de ridicare a acreditarilor!! Mai vreti?
Si inca ceva: nu mai publicati sondaje in numele suporterilor Stelei, ca nu toti cei care voteaza acolo tin cu Steaua! Eu insumi am participat la sondajele voastre referitoare la alte echipe si am ras cand am vazut rezultatele acestora!
P.S. Nu e frumos sa fii fitilist! Nu il baga pe Argaseala in gura jucatoriilor, chiar daca vrei sa te razbuni pe el! Razbunarea e arma prostului si e lipsa de deontologie ( cuvant ce lipseste din dictionarul „ziaristilor”). Pana la urma jucatorii pe care ii citati ca susrse anonime, nu pot fi decat cei care nu joaca si care evident ca sunt nemultumiti si au toate motivele de a crea tensiune la echipa. Ce ziceti, pot fi considerati ei surse credibile, tinand cont de contextul emotional in care se afla acestia?
Un simplu suporter al Stelei !
aurel popoviciu • 21 octombrie 2008, 14:38
pacat ca de multe ori trebuie sa ne oblige civilizatia de afara sa ne purtam corect… si nici atunci complet
Costi • 21 octombrie 2008, 14:49
Am citit in ultima saptamana l’equipe si gazzetta dello sport, forma tiparita. Sa fiu scuzat, ce se intampla in presa sportiva de la noi e un fals ieftin, o treaba menita sa ia banii de la masa snoaba. Andrei Vochin este intr-adevar unul dintre putinii care se apropie de ce inseamna jurnalismul sportiv de calitate si mi se pare nedrept sa nu fie sprijinit in a-si face meseria. Oricum, pentru unul ca Zelgin, de exemplu (am ales un nume la intamplare de ziarist, dupa parerea mea, slab), este bine ca nu se acorda acreditare. Oricum pseudostirile sunt nascocite. Catalin, imi pare rau, ziarul gsp a uitat de calitate. Cu ce va comparati? Cu cat vand concurentii din tara sau cu modul cum se face presa in occident?
unul • 21 octombrie 2008, 14:55
Dl Tolontan ,am un singur lucru sa va spun: voi l-ati facut mare pe jiji ,voi sa va descurcati cu el !! Daca voi ,jurnalistii,sustineti ca de aceea sunt mai multe informatii despre Steaua pt ca sunt mai multi suporteri ,macar pastrati proportiile vizavi de nr de suporteri al echipelor .Si credeti-ma ca orice ati zice ,sa ignori campioana e un lucru care tine de deontologie !!!!In rest va doresc succes la „scirs”despre Steaua si la cat mai multe ridicari ale acreditarii .Sa nu uit ,daca as fi eu conducator la CFR v-as ridica acreditarea pt faptul ca nu aveti bunul simt sa scrieti despre campioana Romaniei!! Dar intr-un fel e bine ca nu scrieti de CFR :asa nu puteti inventa nimic ,e liniste la CFR.O zi buna .Vad ca raspundeti doar mesajelor care va convin .
SS • 21 octombrie 2008, 15:04
Domnule Tolontan,din pacate si aceia sunt suporteri, insa suporteri de rezultat.Dar nu asta era problema.V-ati legat de ceea ce era insignifiant in ceea ce am scris…
Oricum consider ca presa are mai multa nevoie de Steaua decat Steaua de presa.
In plus,articolele despre Steaua impresioneaza cantitativ si nu calitativ.
@Mihai Radu: Corect! 🙂
EEE • 21 octombrie 2008, 15:09
foarte bine Mihai Radu…. e mai frumos si mai gandit commentul tau decat articolul f mare dreptate…hai steaua
nelutzu • 21 octombrie 2008, 15:12
Cataline, de data asta ai fost slabutz. Nu te mai baga in dintr-astea, sunt niste faze penibile. Incercati sa rezolvati altfel diferendul asta intre voi si Steaua (sefi, angajati, jucatori, …) Ai fost pur si simplu „paracios” si nu-ti sta bine. Un meserias nu se complica cu dintr-astea. Lasa-l pe Decebal Radulescu sau pe Eduard Apostol sa faca chestii dintr-astea, de „duzina”. Oricum, altceva… Tu ramai acolo unde iti este locul, „sus”. Da goluri si totul va fi ok, nu mai veni in aparare, nu mai sta in poarta, nu mai sari gardul dupa mingii, nu mai da autografe, nu mai discuta cu arbitrul, …Ramai „sus”! Daca vrei…
cipri • 21 octombrie 2008, 15:13
felicitari mihai radu! sunt convins ca si d-l tolontan, cerebral cum il stim, cunoaste aceasta realitate si nu se ascunde dupa deget!
Vlad • 21 octombrie 2008, 15:22
Comentariile nu sunt de partea dvs, d-le Tolontan… 🙂
Cătălin Tolontan • 21 octombrie 2008, 15:24
vlad: bineinteles ca nu! nu facem o meserie indragita, ci doar consumata 🙂
NU_suporterilor_de_rezultat • 21 octombrie 2008, 15:36
Excelenta atitudine din partea conducatorilor stelisti !
Cu voi nu se mai poate altfel, sunteti incredibil de ***** atunci cand dezinformati .. sunteti sa scrieti orice in legatura cu Steaua pentru ca se vinde cel mai bine la toti ***** din tara asta .. dar orice .. nu mai aveti nici un principiu
Am citit un articol pe site-ul suporterilor stelisti ****** .. nu credeti ca e destul ???
PANA CAND SI PANA UNDE SA MEARGA ATITUDINEA ASTA TOTAL NEPROFESIONALISTA DE CARE DATI DOVADA ?
si TOT VOI suntetsi aia persecutati nu?
motive Cataline .. motive .. cautati scuzele pentru ce se intampla la voi in redactie .. unde toti **** de 20 si ceva de ani au ajuns jurnalisti .. si NU PAR DELOC SA AIBA TALENT ..
unde`i nea Vanea sa va ia pe totsi la rost .. **** .. ii mai luatsi si numele in batjocura cand primitsi diferite premii cu titulatura dansului ..
‘te-ai umplut de glorie’ cu scuzo-acuzarea asta de articol
jsm • 21 octombrie 2008, 15:37
Laptopul trebuie tinut pe ‘lap’, dl. Tolontan, da’ sigur stiati asta deja:-). Nu e o mare pierdere insa, calitatea articolelor Gazetei e la fel de abjecta oriunde si-ar pune ‘ziaristii’ dvs PC-urile sau laptopurile. Daca va mai aduceti aminte de ce inseamna deontologia profesionala si cum se scrie un ziar, v-as sugera sa stringeti rindurile **** sau, si mai bine, sa va cautati niste investitori si sa lansati un ziar adevarat, pentru ca in momentul de fata nu va justificati existenta si pregatirea profesionala de ziaristi sportivi (daca ea exista, evident;-).
Succes!
CHIALEX • 21 octombrie 2008, 15:56
Lasati dle Tolontan ca Steaua va pierde, din nou!, cu Lyon, pentru ca de la mijloc in sus este „free land”, astfel ca onor musiu’ Argaseala va face „ciocu’ mic”(desi nu-i la putere!). Steaua va ramine cu un singur punct, aidoma personajului din „Un suris in plina vara”(Dem Radulescu, cel cu purcelul). Si daca infringerea Stelei va mai fi si ca urmare a unei greseli flagrante de arbitraj, atunci „palma” va sfichiui mai abitir pe „tovalul”(mi-e greu sa spun obraz!) fostului arbitru-farsor.
jurnal de speculator • 21 octombrie 2008, 16:00
hahaha… foarte bine face argaseala, macar asa nu vom vedea stirile obisnuite: ‘gigi becali manaca un mar la oficiala- cum comentezi’ sau ‘ senzational, becali a ****-intra sa vezi video’
ziaristi sportivi isi merita tratamentul de carpe la care sunt supusi de becali, pentru ca ei sunt cei care au acceptat sa mediatizeze excesiv ‘o maimuta pe tron’ cum spunea cineva intr-un comentariu la o stire despre becali
gabi • 21 octombrie 2008, 16:02
Tolo, ca suporter stelist nu pot decat saluta decizia.
Voi nu vedetei ce aberatii si ce lipsa de profesionalism exista in gsp ?!
Pe langa faptul ca in fiecare etapa gresiti cum sunt programate meciurile(noroc cu prosport, mai sunteti si ziarul televiziunii care transmite meciurile), mereu bagati strambe despre relatia suporteri-lacatus
****