Formula pierzătoare: un club scump, cu rezultate mediocre
joi, 23 octombrie 2008, 3:30
Formula pierzătoare: un club scump, cu rezultate mediocre
Dacă rămînem la nume, e uşor, e haios, dar e inexact. Da, George Copos şi Fathi Taher dau măsura zgîrceniei şi a dezbinării. Dar situaţia Rapidului vine şi din altceva.
Ani de zile, clubul a consumat ca o grupare de elită, însă a produs marfă pe stoc. Trofee puţine şi un parcurs european întrerupt în vara lui 2007, în momentul plecării lui Răzvan Lucescu. Ca să se dezvolte precum o afacere, un club ambiţios are nevoie de:
1. Intrarea în Liga Campionilor ca să încaseze banii de la UEFA sau
2. Performanţe foarte bune în Cupa UEFA şi jucători de bază la „naţională”, ca să ia bani din transferuri.
Acesta este modelul de business în fotbalul românesc. Cînd cheltuieşti, însă veniturile nu vin nici din cota UCL şi nici din transferuri, vei înregistra pierderi, fără perspectivă sportivă sau financiară.
Ultima vînzare bună a giuleştenilor a fost acum doi ani şi jumătate, Daniel Niculae la Auxerre, pentru 3,3 milioane de euro. În schimb, numai sezonul acesta a cumpărat fotbalişti de 7 milioane!
Falimentul Rapidului nu e personal, ci de sistem. Este eşecul unui mod de a gîndi fotbalul superficial, ceva între hobby, investiţie pe genunchi, achiziţie de popularitate şi procurare de bani negri. Cel mai uşor ar fi să dai vina pe Copos, însă în spatele lui stau un şir de preşedinţi, antrenori şi oficiali, care au dispărut astăzi, la clipa decontului, ca şi cum n-ar fi avut niciodată responsabilitate faţă de club. Dar poate că nici n-au avut.
Petre • 23 octombrie 2008, 15:36
Nu ma dau in gat dupa Rapid, dar oricum imi pare rau pentru ei. Intre Dinamo si Rapid, as alege Rapidul. Deocamdata, sunt stelist 😀
Luigi • 23 octombrie 2008, 15:42
in principiu ai dreptate,dar hai sa ne intelegem:tot si toate au fost dictate la Rapid de clapaugul chelios poreclit copos.
Ce presedinti?ce antrenori si oficiali?Nu poti sa le spui asa unor marionete alese pe spranceana ** de cofetar.
11Mihajlovic • 23 octombrie 2008, 15:48
Sa intelegem ca numai exista nici o speranta pentru clubul Rapid…faliment. E pacat, e pacat de munca celor doi Lucescu care au adus glorie acestei echipe, este pacat de suporterii celor de la Rapid care au trait atatae. Sincer este pacat pentru tot ceea ce inseamna Rapid.
Syndrom • 23 octombrie 2008, 15:53
Citind articolul dumneavoastra, mi-am adus aminte instant doua transferuri pe bani grei ale Rapidului, Mazilu la Dnepr si Sapunaru la Porto.
alessandro • 23 octombrie 2008, 15:57
Diferenta dintre Copos si Becali este ca nea Gigi baga bani sa cumpere jucatori si meciuri.. iar Copos ia bani pentru el si **lui de barca.
ba(la)nel • 23 octombrie 2008, 16:01
ati uitat de transferul lui sapunaru la porto…
adi • 23 octombrie 2008, 16:09
la tepuit un pic copos pe taher
andrew • 23 octombrie 2008, 16:25
l-ai uitat pe sapunaru si pe mazilu k si astia la un loc fac vre-o 10 milioane
Cătălin Tolontan • 23 octombrie 2008, 16:54
Syndrom : mazilu s-a impartit cu sportul, iar la sapunaru sint atitea clauze de post plata…
rapid extrem • 23 octombrie 2008, 17:02
d-nule tolontan , sincer va zic avea o parere buna despre d-voastra dar in urma acestui articol am mari indoilei asupra onestitatii dumneavoastra . Cum puteti uita transferul lu’ Mazilu vreo 4 mil. , al lu’ despoto vreo 2,5 mil , a lu’ rada 1 mil , sapun 6 mil . Si acum calculati cat a cheltuit ***copos cu aceasta echipa tinand cont ca media salariala a lotului era undeva la maxim 80 de mii de euro iar razvan avea 75 de mii . Si dupa ce faceti acest calcul ..incercati sa aflati in ce conturi se afla diferenata . Aici bani au fost delapidati *** de copos iar pt asta si nu numai trebuie sa ajunga la puscarie . Va multumesc
ki • 23 octombrie 2008, 17:02
Parerea mea e ca banii investiti anul acesta (aiurea) trebuiau folositi pentru ridicarea unui nou stadion (ma rog, inceput de constructie). De asemenea, conducerea e foarte defectuoasa la noi: Zotta, Sichitiu, Costache, Toma&Co sunt inapti, Copos ar trebui sa se tina de cuvant si sa renunte definitiv la Rapid. Trebuia restructurare totala, plus reconstructia echipei: cu vechii jucatori, intariri de la Rapid II si Marius Sumudica antrenor. Nu cred ca am fi cazut mai jos de locul 10.
Adrian • 23 octombrie 2008, 17:11
@Tolontan
Rapidul nu a disparut nici pe vremea comunistilor, ce te face sa crezi ca o sa dispara acum? Sa nu faci greseala de a confunda spiritul Rapidului cu Copos sau Taher.
Rapid – iubire fara sfirsit • 23 octombrie 2008, 17:25
Sunt ” Caine pina la moarte ” si mi-ar pare rau sa se duca Rapidul in Liga 2 ! Sunt convins ca se va(vor) gasi investitor(i) care sa inceapa reconstructia unei echipe cu traditie ! Un model ar fi transformarea societatii pe actiuni, cu un investitor majoritar ( 75 % ) si restul suporteri din toata tara, buget minim 50 mil euro anual, cu echipe profesioniste de PR, marketing si scouteri, multa rabdare, un antrenor ferm pe 2, 3 ani, un club pe care-l visam si in Stefan Cel Mare !
iulian • 23 octombrie 2008, 17:26
desi este trist pentru suporterii rapidisti si pentru jucatorii rapidului ceea ce se initmpla este o dovada de normalitate. cum bine ai spus: „falimentul Rapidului nu e personal, ci de sistem. Este eşecul unui mod de a gîndi fotbalul superficial, ceva între hobby, investiţie pe genunchi, achiziţie de popularitate şi procurare de bani negri.” investitiile reale si, mai ales, performanta sunt conditii sine qua non si au o importanta primordiala in sport. gindul ma duce la fc dinamo. ce s-ar intimpla si acolo daca ar continua sicanele din C. A. ? in lipsa performantei, si transferul jucatorilor catre alte cluburi devine o problema. dar repet, consider ca e un semn al normalitatii care ne arata ca nu se mai poate continua asa cum s-a intimplat in cazul rapidului
BONANO • 23 octombrie 2008, 17:35
Tolo !
…parca vorbeai de zgarcenia lui Copos .
Daca nu a intrat in CL si nu a vandut juctori ,atunci te contrazici . Insemna ca , dimpotriva ,a bagat bani din propriul buzunar si nu ca Talambul si bisnitarul Gigi care abagat banii de la UEFA si nici pe aceia toti .
Regandeste-ti opiniile . Datorita lui Copos , Rapid e singurul dintre cele din bucuresti care are o baza sportiva proprie si nu una lasata mostenire de sistemul comunist .
Te rog TOLO sa nu-mi amintesti de stadionul Giulesti pentru ca acesta nu a fost facut din „sudorea” printilor precum cele mostenite de Dinamo si Steaua .
Si nu uita ca Rapid (cu George Copos)a fost singurul club care a reusit sa strapunga zidul comunisto -mafiot din fotbalul romanesc si a castigat titluri in fata celor doua cluburi bolsevice .
Si aici TOLO ,te rog sa nu-mi amintesti de Craiova lui 91 , club protejat la randu-i de comunisti si de aceiasi mafie si care a castigat pe fondul vanzarii masive de jucatori a celor doua cluburi bolsevice .Ele doar s-au odihnit un an , pt ca apoi mafia si cooperativa sa functioneze in favoarea lor .
In rest te astept cu informtii precise .
ion rapidistu • 23 octombrie 2008, 18:08
tolo, nu uita ca rapidul ultimilor 10 ani a fost cel mai prosper club la capitolul transferuri, copos cu banii lui si a altor sponsori a reusit fara bani din u.c.l.anul trecut a incasat pentru mazilu, despotovici, sapunaru. din pacate banii nu se duc intr-un staf de valoare, o organizare de management european, centru copii si juniori,rapid 2,etc. o alta durere mare este faptul ca rapidul e mai tot timpul victima unui sistem inca securist. din pacate s-a strins latul si pt. copos si probabil odata cu transferul de actiuni la taher vor iesi la suprafata ai altele tocmai de asta se teme.ce se scrie in presa zilnic nu sunt decit presiuni ale lui taher. personal nu cred ca rapidul sta chiar atat de rau si mai cred ca in curand taher va rezolva aceasta asa zisa criza. taher pe ce a pus mana a iesit bine, sa nu uitam ca in 89 era milionar si facea afaceri in romania. si te mai rog ceva draga tolo, roaga pe baietii care au tema zilnica sa faca rapidu praf, sa semneza articolele…si ar fi bine sa verifice sursele de informare, unele mizerii chiar put. RAPID IUBIRE FARA SFARSIT.
EO • 23 octombrie 2008, 18:09
R a p i d cerea un articol. Ce se intampla la Rapid necesita o stire de seara. Stirile de la ora 5 **
Rapid e Rapid si nu are rost sa faceti noi si noi ipoteze si scenarii… naspa.
vero • 23 octombrie 2008, 18:10
*** un comentariu plin de inexactitati. in primul rand uita de transferurile facute in strainatate de mazilu si sapunaru. dar ce este mai important este ca rapidul nu este in faliment. rapidul traieste si va rezista incontinuare. daca nu a reusit sa-i rapuna nici ceausescu si nici mitica cu liga lui inseamna ca sunt nemuritori. oricum este singura formatie din romania care a facut performante si pe vremea cand romania era regat si pe vremea romaniei mari si pe vremea comunistilor si in prezent. despre meritele pe care le are copos la rapid numai *** unul foarte rau intentionat nu poate sa inteleaga ca george copos a creat rapidul modern capabil sa se lupte cu orice forta din romania si sa o invinga. din pacate niste naivi din galeria rapidului au cazut in capcanele intinse de o presa **, ostila rapidului. curand lucrurile se vor indrepta in curtea rapidului si di acel moment vor fi de neoprit. RAPID – IUBIRE FARA SFARSIT !
Dorin Spoaller • 23 octombrie 2008, 18:13
Ala trist de la Dniepr cu cat s-a dus ? Sau mai bine zis, pentru cat ?
rapidb • 23 octombrie 2008, 18:28
Nu se poate discuta despre un faliment al Rapidului … este o formula, fortata , de exprimare **! Lucrurile sunt simple, Rapid nu are, in acest moment, rezultatele pe care le merita prin prisma investitiilor, din cauza lui copos si a oamenilor lui din conducerea clubului si din vestiar. Cofetarul incearca sa scada , in mod intentionat, valoarea clubului pt a-l alunga pe Taher de la club si a ramane cu banii investiti de acesta! In toti acesti ani in care a fost la Rapid, copos nu a finantat clubul ci l-a imprumutat cu o dobanda la nivelul bancilor! Dupa ce a luat zeci de milioane pe actiuni, cofetarul are pretentia ca Taher sa-i ramburseze si aceste imprumuturi mai vechi! Rapid are un potential urias, insa acest comunist ** a alungat din club toti oamenii care aveau intentii bune si care lucrau pt Rapid! S-au perindat o multime de directori de marketing, multi provenind din randul suporterilor, care au venit cu idei foarte bune … s-au lovit mereu de interesele meschine ale acestui ***! Asta e, Taher trebuie sa-si duca teapa luata de la copos si sa ne scape de utc-ist! In timp isi va amortiza paguba printr-o administrare inteligenta a resurselor! Am mare incredere in echipa si antrenor, atunci cand vor avea linistea necesara vor scoate si rezultatele pe care toti le asteptam!
tyranosaurus rex • 23 octombrie 2008, 18:28
@Dle. Tolontan,stai linistit ***.In ultimii 10 ani Rapidul a format destul de multi jucatori pentru nationala (Lobont,Rat,Mazilu,Lazar,Pancu ,Bratu,D.Niculaie,Sapunaru,Coman,etc),au fost vanduti cum este normal intr-o economie de piata pe sume de la 2 mil in sus pana la 6 mil atunci cand au valoare si sunt ceruti ,nu niste „mucegaiti” cum ofera steaua la vanzare dupa ce a facut „ciorba cu ei” si i-a tinut pana s-au plafonat(vezi cazurile Radoi,Goian ,Ghionea…)Diferenta dintre Copos si Becali este ca primul a construit o „baza de pregatire” moderna care a mancat destule fonduri,in timp ce ciobanul a utilizat „bani necri” probabil din camata cu care a cumparat titluri,campionate ,comisii meciuri arbitii si Liga.Daca faceti aceste comparatii tineti cont si de aceste amanunte.Daca considerati ca acest exemplu este de urmat in fotbalul romanesc spuneti „deschis si la concret -iata cheia succesului”.Dar din articolul Dvs. ne aratati mai mult „cheia falimentului” Fie intre noi,prezenta Stelei in CL in ultimii ani s-a datorat mai mult „norocului” decat valorii echipei sau „managementului „.Cei 10 mil castigati anual nu prea se cunosc,iar valoarea strainilor cumparati de Rapid sunt cel putin cu o clasa peste recentele achizitii ale Stelei.Cred ca gresiti cand extrapolati o”lupta pentru controlul pachetul majoritar de actiuni in cadrul unei societati ” cu falimentul.Nu plangeti de mila Rapidului,investitori se gasesc,activul Rapidului (jucatorii) au valoare de piata peste ai Stelei.Asa caStelistilor cantati-va voua prohodul.
florin • 23 octombrie 2008, 19:24
D-le tolontan, eu am crezut ca suporterii Rapidului au putina minte, dar se vede ca m-am inselat. Copos este urmasul lui Ceausescu, asa ca mai lasati-o incolo cu distrugerea Rapidului. V-ati distrus singuri printr-un management. Copos o fi el bun la vinzari de televizoare dar la fotbal e catastrofa. L-ati avut pe Dan Petrescu si l-ati concediat. Acelasi lucru ati facut cu Razvan Lucescu si cu Mircea Lucescu. E timpul sa platiti.
Rapid Visiniu • 23 octombrie 2008, 19:50
Hai Rapiduletzu’…farmecul vietii…in ciuda suporterilor de campioane de carton!
AlbAlbastru • 23 octombrie 2008, 20:18
un lucru este clar: Copos este singurul patron din Romania care putea sa cistige inca vreo 2-3 campionate si nu a facut-o pentru ca nu a vrut el. Copos are interese oculte, nu se gindeste la Rapid ci numai la cistigurile sale. este un om pervers, mincinois, zgircit, un adevarat sarpe viclean cu shapte fetze. orice club din Romania ar ajunge in pragul falimentului cu un patron ca si Copos la cirma. Mie mi-ar fi parut mai bine ca Dinamo sau Steaua sa fi avut parte de o asa pacoste cum a avut Rapidul, mai ales ca ar fi fost si mai „in ton” cu istoria celor doua cluburi infiintate de comunisti dupa 1945. Dati-l afara pe Copos din Giulesti cit mai repede ca altfel ajungeti rau de tot. Nici ceausescu cu nomenclatura lui nu a reusit sa va faca atita rau cit a reusit si va reusi (daca nu pleaca) acest comunist perfid. Forza STIINTA.
YODA BLOG • 23 octombrie 2008, 20:55
Deci Catalin, Taher a dat gres cand a achizitionat pravalia „Rapid”
robyta777 • 23 octombrie 2008, 22:10
chiar daca e sa fie =faliment= cu toate ca e cam greu de crezut, la anul tot atatia abonati o sa avem pt sti de ce noi RAPIDISTI chiar iubim Rapidul
Zenit • 23 octombrie 2008, 22:53
Tolo,
in vara, Despotovic a plecat pe 1,7 milioane la Murcia, unde marcheaza meci de meci si e golgeter. Dica pe cat a plecat in italia?
adi rapid • 23 octombrie 2008, 23:43
d-nul tolo…….sa nu uitam…..ca rapiduletzul lui copos….a dat ff multi jucatori afara si la echipa nationala…..totusi…eu ca rapidist convins…..nu-l mai doresc pe copos la echipa….gata ii ajunge….altul la rand…cu respect….
Bairam Petrecaru • 24 octombrie 2008, 0:15
Tolo, fii serios! Rapid pentru multi oameni inseamna ceva. Nu numai in Romania (eu unul iti scriu din Moscova).. E cel putin superficial sa-i spui „un club scump, cu rezultate mediocre”. Pareai un ziarist politicos si impertinent.
iani • 24 octombrie 2008, 1:19
si Sapunaru a fost vandut pe bani buni si e mai recent ca Niculae
Theo • 24 octombrie 2008, 1:49
Rapid se intoarce acolo unde ii este locul: in mediocritate. Comunisti care au jucat cu soarele pe piept si au facut propaganda sivietelor, iar acum fac pe nevinovatii.
schmoukiz • 24 octombrie 2008, 2:11
Daca nu ma inseala memoria, ultimul „export” consistent e Sapunaru, nu Daniel Niculae. Dar nu conteaza, Rapid e o pasare Pheonix, o intamplare frumoasa pe care putini dintre angajati (pe unii i-am intalnit) o inteleg cat de cat. Nu confundati Rapidul cu Chelsea sau Manchester City, aici logica de contabil nu merge. Din „modelul dumneavoastra de business” ati scapat din vedere tocmai suporterii, care sunt multi si a caror statornicie nu se compara cu oportunismul fanilor echipelor cu trese si epoleti.
Banii de care vorbiti vin in cele din urma tot de la ei, prin publicitate (nici UEFA, nici alte cluburi nu tiparesc bani). Deci teoria cu patronii care se sinucid (din incompetenta si rele intentii), suprimand o potentiala sursa de venit, poate fi corecta doar pe termen mediu. Pe termen lung, piata (si viata) ii obliga sa se dea pe brazda si sa apeleze la oameni competenti si credibili in loc.
Sigur ca e dezolant ce se petrece in clipa de fata, dar cand ai in spate o traditie de 85 de ani, nu poti sa vezi lucrurile la fel de superficial ca „microbistii” care cred ca istoria a inceput in ’47.
EO • 24 octombrie 2008, 4:01
Bai, am descoperit, la un gand ca un festin, ca praful in ochi are importanta lui si nu l-as schimba pt. nimic in lume. Nici daca inchid ochii. Daca ii inchid si nu ii redeschid, nu am cum sa ma supar, invariabil imperfect de perfect si viceversa…
Dar ii redeschid in fiecare dimineata, chiar daca plini de cafea si tutun fum, iar fiecare dimineata imi umple ochii cu cercul literarizant de pretutindeni. Deh, e o latura care va dura pt. totdeauna… Nu ma simt bine in haine noi. Daca ma obisnuiesc cu infrangerea, infrangere sa fie. Daca e victorie, e cam greu sa ma interprinzi cu infrangeri. Nu ma voi schimba niciodata. Niciun gand nu am… Imi plac victoriile si sunt suporter de performanta. Pot fi judecat precum un analfabet al fenomenului, al scrisului sau al coregrafiei anacronice a inoscilatiei. Dar voi ramane un perfectionist, in firea de om atribuita, si nu voi schimba perfectionalizarea sau pastrarea ei. Ca in gustul fructului de mare, unde nu gustul e gustul, ci fragezimea.
Tv-ul imi deruleaza o constiinta conservatoare a ceea ce nu sunt, dar ma va convinge cumva sa ma pastrez aiuristic, tastand Italic ganduri fara conglomeratul competitiei. Nu inghesuiala, dar conglomerat. Nu suprasaturatie, dar mod de viata. Nu m-as simti bine in haine largi, noi, ci in haine Hippy, stramte si indormibil in ele.
De unde il preferam pe Lacatus si victoriile CFR. Din pacate, chiar daca izul concurentei, ma simteam mai bine cu el, cu izul concurentei, decat cu deziluzia. Nu ma simt bine in haine iniluzive.
ptr-ALB ALBATRU • 24 octombrie 2008, 7:13
Nu zau ? Nu stiam ca „Olteanul Sef”,a facut atita rau Romaniei ? Sau Ceausescu,era Bucurestean ? Poate Ardelean ? Moldovean ?
exact • 24 octombrie 2008, 8:12
domnul tolontan, am crezut multa vreme sa sunteti ceva mai pertinent in aprecieri…rapid nu inseamna persoanele care vremelnic il conduc…***
Vlad • 24 octombrie 2008, 8:33
Pe Sapunaru s-au incasat 6 mil. E si 2 jucatori f. valorosi de la Porto, Pitbull si JP Andrade. Este probabil cel mai bun transfer al fotbalului romanesc din toate timpurile.
Oricum, Copos a incurcat pentru destul de mult timp lucrurile la Rapid. Este timpul sa-l lase pe Taher, care vrea sa faca performanta, nu comisioane din transferuri sau datorii pentru club. Sa mai lase rolul de consilier, ca nu-l prinde.
florin04 • 24 octombrie 2008, 8:50
Rapid va rămâne o echipă iubită şi cu jucători valoroşi.Eu cred că declinul este mult mai mare la Steaua.Asemănarea dinre cele două echipe ste că patronii se „bagă aiurea”.Ei sunt vina decăderilor echipelor.Atât Steaua cât şi Rapid sunt victimile sistemului.Poate falimentele şi faptul că spectatorii nu mai vin la stadion va face ca aşa-zişii finanţatori să se retragă.Ei nu iubesc echipele aşa cum declară.Pentru ei este o totul este o afacere.Un exemplu pentru afacere din fotbal a fost Sportul Studenţesc.O echipă frumoasă dar care a fost victima sistemului.Numai un mediu sănătos poate face ca situaţia din fotbalul nostru să-şi mai revină.
grant • 24 octombrie 2008, 9:23
RAPID – LUMINA, DRAGOSTE, VIATA ! nu mor caii cand vor ****
dobre sorinel • 24 octombrie 2008, 9:28
asta de azi nu e rapid ! tin cu ei de peste 35 de ani. n-am nimic cu strainii asta-i mersul sua trendul dar nu mai exista atasamenrul acela fata de club fara de care nu exista performanta.tot nu pot sa inteleg ce s-a intamplat dupa un inceput fulminant de 3-5 etape !
Spiridusul Sef • 24 octombrie 2008, 9:34
Schmoukiz are dreptate pentru ca e un suporter adevarat. Dl Tolontan are dreptate pentru ca e mai obiectiv decit un suporter.
Scaramouche • 24 octombrie 2008, 9:43
@Theo. Du-te si te culca, ca iti iese fum din cap de atita inteligentza. Cind scrii ceva, incearca sa faci sens, nu repeta niste aberatii ale unor ****
@DobreSorinel. Atasamentul fatza de RAPID si iubirea pentru acest unic si magnific club sunt si vor fi INTOTDEAUNA neegalate de sporterii sau „suporterii” altui club. Nimic nu sa schimbat din acest punct de vedere fatza de acum 20-30-40-50-60 de ani. Problema consta in anumiti conducatori ca si Copos, caruia ii statea mai bine (dupa cum spunea si AlbAlbastru la Steaua sau Dinamo decit la Rapid… dar asta e.
Va pleca el Copos pina la urma, nicio problema.
ki • 24 octombrie 2008, 10:37
Mai bine in situatia actuala, de a fi un club in izbeliste decat „a familiei Becali, pe veci”. Cantareste putin, dle Tolontan, nu putem ramane prea mult timp ai nimanui, pentru ca, paradoxal, multa lume iubeste Rapidul.
Dan • 24 octombrie 2008, 10:42
Domnule Tolontan…..cred ca este cel mai slab articol citit al Dvs…….Orice se poate spune despre Rapid….dar ca nu a vandut jucatori e cea mai tare gogomanie…..pai ce a vandut steaua…ce a vandut clujul…??????Sapunaru a plecat in vara…omis de Donmul Tolontan….Mazilu ….plecat in iarna …..omis de Domnul Tolontan…….plecati pe sume foarte mari……..sunt curios ce a vandut steaua…daca chiar cititi acesti mesaje faceti o comparatie!!!!Macar sa recunoasteti cand gresiti!
viorel • 24 octombrie 2008, 11:09
Dle.Catalin,
Nu aveti dreptate. Ocoliti esenta, ocoliti adevarul. De ce nu o spuneti direct ARABEL + ANA PAN egal doi banditi pe cale sa isi bata joc de un club tare iubit in Bucuresti. Au zis si iarasi au zis si au promis si de facut nu au facut nimic. Poate niste FERMECATE cu trupa lui portughezu antrenor de care vom auzi pe cativa ani. Sa vezi atunci minune ca astia doi sunt capabili de orice.
Si mai am o rugaminte dle.Catalin. Ce **** de bascula e Razvan a lu`Lucescu. Cariera sa ca anterenor la Rapid are la sursa folosirea indrumarii, experientei si insusirea reputatiei unui tata care reprezinta o glorie a fotbalului romanesc, precum si norocul de a avea un lot de jucatori care la timpul respectiv mergeau ca unsi. In rest despre ipochimenul respectiv prezentul spune totul. Mediocritate si lipsa de……..
Asa ca nori negri vin in Giulesti *** Rau sa fie ca sa traim noi bine. Intai cu Steaua si vad ca usor, usor incepeti si cu Rapid.
Daca asta e dreptatea Dvs.?????????????????
alk • 24 octombrie 2008, 11:13
Deh, avem si doi oameni de afaceri Ther si Copos care stim cum au facut afaceri in Romania. A crezut ca si aici le va merge la fel. Numai ca rapid nu mai e firma de stat sa o mulga la adapostul ordonantelor politice. Pacat de club….
al bundy • 24 octombrie 2008, 12:11
10 trofee in 16 ani de cand a venit copos. o fi mult, o fi putin? hai sa vedem ce au sia altii si dupa aia facem comparatii. pai spui de liga campionilor. tu incurajezi ceea ce se cheama hotie acasa si bataie de joc afara. pai sa urci cu liftul trei ani la rand si sa cobori mereu pe scari, nu e o rusine? pai ai uitat frate, proverbul romanesc ala cu codasul de la oras? pai asta e performanta pe care tu o subliniezi? halal! daca pui problema ****, ca altii nici n-au ajuns acolo, ***! de ce sa ajung acolo? sa ma fac si eu si tara de rusine? mai gandeste-te, te stiam obiectiv.
ciupi • 24 octombrie 2008, 12:31
rapid este oglinda ciobita (deocamdata) a doua personaje cu care personal n-as iesi in oras decit dupa ce imi cos buzunarele.
marius • 24 octombrie 2008, 13:15
din cate imi aduc eu aminte in vara a fost vandut sapunaru pe o suma consistenta, iar pe langa asta au venit si 2 jucatori la schimb….nu cred ca au fost prea mari investitiile „patronilor”
Tevez • 24 octombrie 2008, 14:01
Tolo,
Nu-ti reseta memoria. In 2008 Rapid l-a vandut pe Mazilu la Dnepr ptr vreo 3 mil. Cel asta e suma ventilata de voi, iar pe Despotovic ptr aproape 2 milioane. Mai amintesc si de sapunaru? 🙂
claudiu • 24 octombrie 2008, 16:23
Nu sunt fan rapid,si in general nu tin cu ici echoa din Ro,dar pot sa pun ca am obv ceva:Fanii Rapidului sunt printre cei mai educati si civilizatii fani din tara.Cititi un articol asemanator despre steaua.(fani steua=modelul stapanului,bogat,incult,trecut prin toate,carismatic,bataios,arogant..etc)