TOLO.RO
Becali a procedat bine cînd n-a acceptat întoarcerea antrenorului
miercuri, 29 octombrie 2008, 12:48
Becali a procedat bine cînd n-a acceptat întoarcerea antrenorului
După ce a uzurpat numirea lui Dorinel Munteanu, „Gigi l-a prezentat pe Becali” a titrat inspirat „7 plus”, şeful Stelei nu merită lăudat. Procedînd aşa în continuare, îşi va îngropa echipa şi banii.
Dar a existat cel puţin un moment în ultimele zile cînd a procedat corect. După ce miercuri dimineaţă şi-a strîns lucrurile şi a participat la o conferinţă televizată în care a anunţat că pleacă, Lăcătuş s-a răzgîndit. Emoţionat de reacţia fotbaliştilor, el i-a transmis lui Becali că „Aş putea să mă întorc”.
„Nu!”, a răspuns patronul. Becali a descifrat bine. Căldura vestiarului, care l-a înmuiat pe Lăcă, era doar pe jumătate reală. Nimănui nu-i plac despărţirile. Numai că jucătorii acceptă decizii drepte sau strîmbe, dar nu suportă indecizia. Uneori, un lider injust e mai bun decît un lider ezitant, slab, incapabil să hotărască pentru el, darămite pentru alţii. Revenind acum, Lăcătuş şi-ar fi făcut rău. Măcar aşa, a plecat onorabil.
Mai puţin momentul în care s-a apucat să-l acuze pe MM. Ce nu înţelege Lăcătuş şi, în general, oamenii de fotbal care au mania persecuţiei e că, din afara unui club, prin opinie, nu faci rău nimănui. Sau, cum interesant remarca preşedintele Argăseală, „critica e o perspectivă la care tu nu te-ai gîndit”. Argăseală? Da, preşedintele Stelei, cel care a apărut şi el o secundă în cadru în toate aceste zile furtunoase şi care aşteaptă ca, după ce Gigi îşi va termina exerciţiul teribil, să devină preşedinte.
mache • 29 octombrie 2008, 1:18
bv tolo
geanik • 29 octombrie 2008, 4:40
tu zici ca Lacatus a plecat onorabil?Eu cred ca plecarea lui poate fi numita oricum numai onorabila nu.Si numai faptul ca a vrut sa se intoarca inapoi face ca aceasta despartire sa nu mai aiba nici o legatura cu onoarea,asta ca sa nu mai vorbesc de conferinta de presa pe care a tinut-o si in care in loc de,zice,de aveai impresia ca lucrurile sunt mai de graba roze la Steaua ce sa mai vorbim de vreo criza.Oricum mie mi-a lasat impresia ca in nici un moment nu a vrut sa plece si ca se astepta ca demisia sa nu-i fie acceptata
bogdan • 29 octombrie 2008, 5:06
Chiar crezi ca a gindit gigi asa profund?
Mama Omida • 29 octombrie 2008, 5:20
Intrebare pentru Tontolan: l-ai auzit tu pe Laca spunandu-i lui Becali ca ar vrea sa revina la echipa? Daca nu, atunci ar trebui sa-ti ceri scuze public fata de Lacatus si de suporterii Stelei, penibilule!
spiderman • 29 octombrie 2008, 5:46
Dle Tolontan, erati un ziarist pe care il respectam dar de la vreme bateti campii si nici macar nu sunteti constant; mergeti din prost spre mai prost cu articolele astea. Pai nu ati titrat in ziarul vostru (care se vrea de sport) ca Becali a fost primul care s-a razgandit dar l-a refuzat Lacatus?***Ati ajuns rau de tot.
cfrujeanul • 29 octombrie 2008, 6:14
La cata analiza ai facut si faci pe seama unui dinozaur ai putea la fel de bine sa publici in jurnalul stiintific al Academiei Romane.
deca • 29 octombrie 2008, 6:49
Da. Decizia de a nu-l reprimi pe Lacatus inapoi este corecta. Tipul de pe banca Stelei a fost ghilotinat si nu vad cum putea sa faca fata obligatiilor. In plus, ce putea sa mai taie masina de descapatanat a lui Gigi?
CristiP • 29 octombrie 2008, 6:56
A spus Argaseala asa ceva?? „critica e perspectiva la care tu nu te-ai gandit”…Foarte tare!! Si-a gresit vocatia domnul Argaseala
nu cred • 29 octombrie 2008, 8:14
nu cred ca lacatus a vrut sa se intoarca. ca a zis becali nu stiu ce, se prea poate , dar eu pe ala nu-l cred nici cand vad.
e unul dintre cei mai nesimtiti oameni din lume
barosanu • 29 octombrie 2008, 8:17
bafta Dorinel
sa-i rupem pe caini in doua!
Nicu M • 29 octombrie 2008, 8:19
Laca neaga ca ar fii solocitat in vre-un fel revenirea ca antrenor.
Care-i adeverul ??!
Personal cred ca adevarul este ca ti-e frica teama /jena/interes sa pui punctul pt iiii: George Becali e groparul Stelei !
Mie ca rapidist imi convine de minune si-i doresc sa pastoreasca Steaua pana va fii constant o ehipa de mijloc-coada in clasament, ….si mai mult decat atat !!
pac pac • 29 octombrie 2008, 8:45
bai tolo!Laca nu a vrut sa revina.Tu nu realizezi ca Jiji spune astea ca sa isi mai ia fanii de pe cap.(ca la sunat murihnio sa bage autobaza in poarta la meciul cu lion,ca s-a razgandit laca,c ca nu stiu ce ,ca tra la la.E disperta ca daca mai face 2-3 greseli dastea nici draq nu mai vine la Steaua***
io • 29 octombrie 2008, 8:49
Mda. Asa e.
mda… • 29 octombrie 2008, 8:54
te rog eu,lasa-ma cu obiectivul mm stoica ! omul are o frustrare teribila pt. ca a plecat de acolo,de la steaua,iar prin intermediul prieteniilor de la gsp,ataca orice decizie de acolo. e drept ca styeaua ii da motive,dar… si oricum,urat gestul mm-ului de a il ironiza pe lacatus pt. ca nu stie,asa ca el,limba romana.
o fi facut multe lucruri bune la steaua,dar omul n-are caracter sub nicio forma!
radu-ilarion munteanu • 29 octombrie 2008, 9:00
corect. uneori, cand il criticati pe becali, aveti dreptat.
cum se face, totusi, ca, desi becali ingroapa echipa (cui ii pasa de banii lui?) de cativa ani, echipa ramane deasupra celorlalte competitoare romanesti, la nivel european?
daca cfr cluj va depasi, si pare sa aiba sanse, nivelul atins de steaua in cele 3 (trei) editii consecutive, in grupele cl, contraperformantele rivalei dinamo si a veleitarei fara acoperire, rapid, se vad si mai limpede.
raspunsul logic e elementar: echipa e prea inalta s-o poti ingropa lesne.
caci cu talentul de gropar al lui becali, suntem, vai, partial de acord.
ilik • 29 octombrie 2008, 9:02
penibil tolo…stii tu ce e in vestiar?..stii tu ceva de fotbal?…..TU STII DOAR CAN-CAN…un jurnalist sportiv ZERO
LorMan.ro • 29 octombrie 2008, 9:39
Atunci cand opinia+supermediatizare=prozelitism , opinia face foarte mult rau. Cataline nu te prefa un inocent om cu opinii. Voi spre exemplu sunteti formatori de opinii ai caror articole pot provoca violenta pe stadioane. Si tu stii asta. Iar MM chiar a enervat fiara cu parerile sale. In rest articolul e ok.
LorMan.ro • 29 octombrie 2008, 9:42
erala: „ale caror” in loc de „ai caror”. ca sa nu invete copii prost. Uite sunt si eu formator…Nu?
explorish • 29 octombrie 2008, 9:48
asha e.
bog dan • 29 octombrie 2008, 9:54
:))
Machedonul • 29 octombrie 2008, 9:55
Lacatus a demonstrat inca o data ca nu a contat pe banca Stelei! A fost total depasit de tensiunea meciurilor si s-a retras in „poala” lui Pedrazzini lasindu-l pe atotstiutorul sa ia toate deciziile!
Lacatus este un om bun, o spun toti prietenii, dar nu de asta avea nevoie Steaua pe banca antrenorilor!
Orice club cu pretentii are nevoie de un antrenor cu personalitate si putere care sa construiasca in liniste si sa culeaga rezultatele in timp de mai multi ani. Se poate asta in Romania?
Red • 29 octombrie 2008, 10:04
Daca Becali ar fi acceptat prelungirea in Ghencea rezulta ca fotbalistii si suporterii au un macar un cuvint de spus, ceea ce contravine principiilor manageriale ale unicului finantator.
serban • 29 octombrie 2008, 10:06
adevarul ca oricat l-am iubi noi,stelistii pe lacatus, ne-am bucurat ca a plecat,pentru ca ,e clar,nu e inca antrenor de steaua; cum nu a fost nici hagi;
nicicare nu se pooate compara cu stilul spectaculos al lui protasov sau cu cel organizat al lui olaroiu;
pentru binele stelei sa speram ca munteanu o va face
rusu • 29 octombrie 2008, 10:28
cu tot respectul pe care il am pentru presa sportiva(adica 0)ma vad nevoit Catalin sa-ti reamintesc ca iarasi aberezi….acest articol este de 2 bani.Lacatus a negat ca vrea sa se-ntoarca.Gigi a spus invers.Concluzia:ai facut niste afirmatii gratuite doar de dragul vorbelor……esti penibil si chiar imi pare rau……credeam ca poti mai mult……
Toni Cufran • 29 octombrie 2008, 10:32
Ce inseamna „antrenor de Steaua?” Un antrenor care sa castige puncte cu o echipa fara valoare. Nu exista un antrenor care sa faca minuni peste noapte. Hagi nu era un antrenor necopt. Dar el trebuia lasat sa lucreze, sa construiasca o echipa. Sa descopere jucatori tineri cu care sa construiasca o echipa si un fotbal frumos. Din pacate isteria de care sufera Gigi este boala suporterilor fanatici ai Stelei. Pentru ei important este sa castigi. Cum? Nu conteaza. Am auzit in Ghencea un suporter care spunea „Vreau sa castigam oricum, cu penalty inventat, cu gol din ofsaid, inscris cu mana, oricum, numai sa castigam”. Asta e filozofia suporterilor unui club fortat inca de la inventarea lui de KGB si parasutarea lui in prima divizie sa castige cu orice pret. Cine poate iubi o astfel de echipa, isi merita actualul patron.
stee3list • 29 octombrie 2008, 11:31
aveti dreptate dle tolontan.Lacatus nu avea de ce sa se intoarca,a demonstrat ca nu e antrenor.A procedat bine gigi cand a zis nu.
BABILONUL IMOBILIAR • 29 octombrie 2008, 11:31
E o „marca” Gigi. Lacatus e in negocieri sa preia echipa de „afara”, nu a avut nicio legatura cu ideea de reveni.
Prea te uiti si tu-n gura lu’ Gigi, Cataline…E adevarat ca, de multe ori, „nici gura nu-i miroase, nici usturoi n-a mancat”, insa omul e de o grandomanie iesita din comun, se stie si…doar n-am „vazut” cum stateau antrenorii la coada sa preia Steaua lu’ Gigi (ea, pentru el, e „a lui”, asa are discursul mereu)?
Nu are rost sa comentam chiar orice prostie a lui Gigi. Dar problema antrenoratului la Steaua ramane.
…Probleme sunt peste tot la echipe mari din Capitala, Rapidul are si n-are patron(i) (cu jucatori care n-au mai luat o letcaie de 2 luni), iar Dinamo are prea multi si e razmerita intre ei (asa-zisa „impacare” e doar de fatada, negocierile pentru cedarea echipei si recuperarea in profit a sumelor investite ori nu:) sunt in toi cu fratii Negoita, psd-istii cu RIN-ul din Vitan si alte afeaceri imobiliare…!).
radu • 29 octombrie 2008, 11:35
Cred ca mult prea des intrebuintatul concept „antrenor de Steaua” ar trebui reformulat.Corect ar fi „antrenor de becali”.
Je • 29 octombrie 2008, 11:57
Cataline, ce preocupari meschine…..
iaka • 29 octombrie 2008, 12:23
…va veni si timpul cand steaua va ajunge o echipa de pluton.Sunt curios daca o sa continuati sa ne impuiati capul tot despre ei.
boby • 29 octombrie 2008, 12:25
…sincer sunt dinamovist …dar nu pot spune ca m-am bucurat pt raul antrenorilor si oamenilor de la steaua …pt ca asa se face distinctia la steaua antrenori ( piturca,protasov,olaraiu partial) si oameni ( hagi,pedrazinni, lacatus)…pt ca sa fim sincer pana la capat…cei doi mari fosti internationali , jucatori , legende …sunt cam datori la capitolul antrenorat si mai ales rezultate …dar oricum nu mi se pare normal nici felul in care sunt tratati de becali , care la fel ca mai multi conducatori din fotbalul nostru ar trebuii sa inteleaga ca pt a costruii ceva durabil , de calitate …e nevoie de o fundatie puternica ..de un proiect bun….
mavix • 29 octombrie 2008, 12:29
am citit comentariul domnului toni cufran si mi se pare foarte adevarat ce scrie.foarte multi suporteri ai Stelei sint interesati doar de rezultat,indiferent cum este el obtinut,desi aceste rezultate mincinoase nu vor ajuta niciodata echipa.poti sa castigi cupa si campionatul secole la rand cu noroc sau cu ajutor fatis,dar dup-aia ce faci?! te faci de ras cu toate echipele cu care joci in cupele europene pentru ca nu ai nici un fel de motivatie,iar spiritul de lupta ti-e mort de atat minciuna si autosuficienta.este ceea ce se observa acum la marea majoritate a jucatorilor si cum ar putea fi altfel cand insasi patronul tau iti impune o astfel de mentalitate.numai un antrenor cu foarte mult curaj,rabdare si determinare ar putea schimba asta,binenteles daca ar reusi mai intai sa-l puna la punct pe gigi.ca din pacate,cu asta e cel mai greu de lucrat si atata timp cat nea gigi nu pricepe ce inseamna sa faci un club mare dintr-o echipa micuta (aproape minuscula in competitiile europene,fata de celelalte echipe)nici un antrenor nu poate face minuni:nici Lacatus,nici Olaroiu,nici Dorinel Munteanu,Piturca sau Hagi.Poate doar Mourinho…:)) Apropos,de ce nu-l angajeaza pe Mourinho sa antreneze echipa prin telefon si sa faca si tactica de meci?Si-l pune pe Tea la misto pe banca,dupa ce face scoala… :))
nic • 29 octombrie 2008, 12:31
„Fiara” s-a dovedit a fi un biet caine maidanez.A bagat coada intre picioare la prima ocazie..
Decat asa „fiara” jigarata mai bine un maidanez care sa mai si latre!
sogard • 29 octombrie 2008, 12:45
este corect ca prin opinie nu faci rau nimanui, dar in cazul de fata MM nu ar trebui sa-si dea cu parerea despre sistemul de joc, despre antrenorul echipei Steua (si a facut-o de multe ori, nu doar odata) sau oricarei echipe din liga I, atata timp cat el conduce Unirea Urziceni. Aceste aprecieri le pot face oricand si ori de cate ori doresc, oamenii care comenteaza fotbalul fara a mai fi implicati direct in fenomen . Orice ai spune, MM Stoica poate fi banuit, cel putin, de subiectivism
Ce zici, ar fi corect ca Ivanovici sau Cartianu de exemplu, sa-ti critice scrisul, n-ar fi cel putin un semn de intrebare?
CASCAVAL • 29 octombrie 2008, 12:47
Nu exista nici un motiv sa nu-l credem pe Lacatus! I-a parut rau ca nu a vorbit si cu baietii inainte de asi anunta demisia, suportul lor neconditionat l-ar fi putut determina sa renunte la demisie.
Dar, nu si-a afirmat dorinta de a reveni, nu s-a razgandit!
Insasi faptul ca a dat dovada de caracter si demnitate si si-a prezentat demisia in primul moment de dupa declaratiile iresponsabile a lui Becali, fara sa discute sau sa anunte pe cineva, exclude varianta evident rusinoasa de asi intoarce cuvantul!
Totul este nascocirea si facatura lui Becali!
Acesta a primit, dupa vorbele aruncate cu dispret, o palma meritata de la Lacatus: dezvaluirea acestuia in presa cum ca aveau o intelegere clara, acceptata de amandoi, de a nu se terfeli in presa!
O declaratie ce l-a descalificat profund si definitiv pe Becali in raport cu Lacatus, determinandu-i si aceasta reactie mizerabila, afirmatia ca nu i-a permis acestuia sa revina dupa doua zile…
Lacatus a fost, este si va fi OM !
Becali a fost, este si va ramine un om de nimic, needucat si mitocan, un taran parvenit, un machidon complexat, un arivist caragelian!
Articolul dumneavoastra nu are subiect, domnule Tolontan, este o facatura precum si afirmatiile lui Becali.
***
stropsescu • 29 octombrie 2008, 13:03
petrescu are boala lui lucescu senior! de fiecare data cand nu merge echipa, e oculta mondiala impotriva lui! si face un circ pe margine, demn de kosovo, nu de un tip care a trecut prin italia si anglia! e ratat ca antrenor!
mavix • 29 octombrie 2008, 13:08
care-i problema cu criticile?criticile ar trebui sa fie constructive,ar trebui sa motiveze,dar noi nu suntem obisnuiti cu asta.nu invatam nimic,doar ne imbufnam si ne consideram atacati miseleste,mai ales daca e vorba de colegi sau prieteni.din punctul meu de vedere oricine poate sa critice pe oricine,atata timp cat critica nu e rau intentionata si nu are alt scop decat denigrarea fatisa.habar n-am ce probleme are mm stoica,dar e evident ca e foarte frustrat de cand nu mai e el mare guru la steaua.are si el o atitudine pur romaneasca:sa dea cu barda in oricine si oricum,ca sa-si satisfaca orgoliul lui mare de om mic.el stie,el se pricepe,el a facut,el a dres,dupa el potopul…si-ar dori ca timpul scurs de la indepartarea lui sa nu fi existat si sa se trezeasca din vis mangaiat de mana diafana a lui gigi.nu-i mai putin adevarat,ca pe vremea lui exista o oarecare normalitate la echipa,gigi nu-si dadea cu atata sarg in petec,iar echipa a avut si rezultate bune,mai bune ca oricand dupa perioada post comunista.o fi si meritul lui olaroiu „cel organizat” pe-aici,care dupa parerea mea a omorat fotbalul si l-a ingropat adanc,atat de adanc ca nu mai poate iesi la iveala.apropos de acest aspect,imi aduc aminte ca nu de mult real madrid renunta la capelo,desi o facuse campioana pentru ca realul nu juca spectaculos.iata ca unii nu vor performanta oricum si poate ca si de-aia sint unde sant,adica acolo unde noi n-o sa prea ajungem niciodata,ca n-avem nici fizic si nici psihic pentru asa ceva.
viorel • 29 octombrie 2008, 13:37
e doar o presupunere – ***!!!!!!!!!!!
Cris • 29 octombrie 2008, 13:43
De ce se mai duc antrenorii astia la steaua niciodata nu o sa inteleg. Ce a patit hagi,lacatus va pati si dorinel si toti care vor veni.
Mike • 29 octombrie 2008, 14:03
Eu as vrea sa numai poate vorbi Gigi, sa ramana mut … care prea e buricu pamantului.
Intr-adevar exista si reversul medaliei … numai are cine sa ma amuze in fiecare seara **
sucuiso • 29 octombrie 2008, 14:03
tolo,gresesti in ceea ce priveste urmarile intoarcerii lui laca,nu ai de unde sa sti ce ar fi urmat si daca ar fi fost o slabiciune sau nu.iti dau doua exemple ca sa vezi ca nu se stie ce urmari poate avea o asemenea intoarcere.razvan lucescu care dupa ce a fost demis pt.24 de ore, s-a intors la insistentele vestiarului si ale suporterilor si sti bine ce a urmat in cupa uefa.al doilea exemplu tot la rapid, rednic demis si el dupa care se intoarce si echipa are rezultate.
adrian • 29 octombrie 2008, 14:18
Cum ar arata articolul tau daca ai afla ca Laca nu s-a cerut inapoi ????
tot ce a creat MM (pe care subtil il aperi/lauzi)acolo este o spoiala …din care n-a ramas nimic .
O constructie serioasa se pastreaza,TOLO.
Pe langa valori avem nevoie de istorie,de caractere.
Laca nu este un antrenor MARE ,dar ajutat putae sa devina unul bun .Trebuia sa stam langa el ,sa-i cerem sa ne explice fiecare miscare pe care o face,sa-l sfatuim …etc. ca si pe Hagi toti l-am lasat in gura (era sa zic lupului ) oii si ne-am marginit sa-i numaram greselile ..urat !!!
gb vrea sa distruga tot ce inseamna Steaua (istorie,performante,traditie ) si sa ramana singur .
ps
eu te-am apreciat inca de pe vremea cand impreuna cu C.Mocanu ,aveati articole in ziarul Azi …si jucai fotbal pe Voinicelul ….am avut mari sperante ca veti schimba mult in aceasta lume a gazetariei sportive…..imi pare rau acum ca lucrurile nu s-au intamplat cum mi-am dorit.
Nu avem ziare de sport (toata lumea stie cum arata un ziar de sport „afara”) ,avem numai fotbal si scandal .Voi ati fi avut puterea (ati pierdut-o intre timp) sa schimbati multe si n-am mai fi ajuns sa discutam despre personaje ca gb ,pitzi,paunescu,iancu,etc…acum
pareai radical ,om dintr-o bucata dar ai imbatranit si tu …chiar daca stilu tau de a scrie a ramas elegant …”te-ai dat pe brazda ” Catalin.
chip • 29 octombrie 2008, 14:20
cataline, te apreciam pentru aciditate, dar m-ai dezamagit***
da mavix, da toni cufran, aveti dreptate, din pacate banii bagati in fotbal cu cap si pasiune sincera produc momente frumoase (chelsea, milan, inter, cfr,…) dar produc si momente pe care nu stii daca o sa reusesti sa le uiti vreodata. ce se intampla la steaua nu e de azi de ieri, e rau cand suporterii nu stiu sa aprecieze un joc frumos. ce se intampla in ghencea cand steaua e condusa pe tabela, indiferent de echipa cu care joaca, indiferent de cum joaca? Cum ar trb sa fie atmosfera? vii la stadion sa vezi un meci catastrofal dar sa pleci invingator? sau vii sa vezi spectacol, placere de a juca, fotbal adevarat…..
Claudiu Miron • 29 octombrie 2008, 14:26
Nici nu stii la ce sa te mai astepti…Cat timp va rezista Dorinel, il va prinde Craciunul, poate Pastele pe banca Stelei?…Stabilitate si continuitate sunt cuvinte necunoscute in Ghencea….Eu ii tin pumnii si-i doresc mult succes lui Dorinel!
Ple.shit.iza 55 • 29 octombrie 2008, 14:31
Toni Cufran,
camn generalizezi; eu imi doresc o Steaua care sa joace cursiv si ofensiv. Nici nu m-am suparat prea tare la ultimele esecuri pt ca stiam ca Lacatus nu e de Steaua si trebuie sa plece. Din nefericire inlocuitor e la fel, un om caruia ii cam lipseste coloana vertebrala. Pe deasupra nici f priceput nu e, din ce vad eu.
Eu ca suporter incep sa ma indepartez de Steaua, desi nu stiu daca voi putea sustine alt club. Steaua ne prezinta in acest moment o imagine jalnica, un club devnit din anexa de minister anexa de tzopirlan imbogatit peste noapte; nu mai poate inspira nici respect, daramite admiratie.
jj bkl • 29 octombrie 2008, 14:36
intr-adevar, becali cred ca a procedat corect. a gresit insa cand a spus presei ca lacatus a vrut sa revina. in acest mod nu a facut altceva decat sa il umileasca pe lacatus.
chip • 29 octombrie 2008, 14:43
da, cum era si normal, imi stergi finalul frazei in stil comunist. sa o scriu altfel. poate ca parerea mea conteaza pt tine, si dai dovada de barbatie lasand-o sa apara pe site, mai ales ca pt asta ai creat rubrica in care eu scriu acum.
Nu consider ca laca ar fi dorit sa se intoarca. nu imi place sa vad cand un ziarist face un articol fara a se informa in prealabil despre adevarata situatie. nu cred ca l-ai sunat pe laca sa vorbesti cu el.
pe langa faptul ca fkly debiteaza prostii doar ca sa apara peste tot, tv, radio, presa, net, acesta, in opinia mea, ofera bonusuri substantiale personelor care il mediatizeaza.
CRED CA AI PRIMIT UN BONUS SUBSTANTIAL PENTRU ACEST ARTICOL.
o sa mai citesc articolele tale doar cand nu vei mai considera adevarul o jignire. invata ca suntem in secolul 21.
florinc • 29 octombrie 2008, 15:18
slab!!! foarte slab…. dezamagitor de slab…
bogdan • 29 octombrie 2008, 15:57
Laca lasa-l pe Dorinel cred ca va juca mai ofensiv
Irina • 29 octombrie 2008, 16:48
Pana nu demult il sustineai pe Lacatus…iar acum vad ca dai in el cu nonsalanta si il sustii pe urmatorul venit!!!Este dezamagitor cand vezi un ziarist ca nu are coloana vertebrala si se ghideaza dupa alte considerente!
Comentariile sunt închise.