Dar noi, cei cu rău de mare?

Banda anunţurilor prin sms ameţeşte telespectatorii A1 în timpul meciurilor

luni, 3 noiembrie 2008, 8:52

Banda anunţurilor prin sms ameţeşte telespectatorii A1 în timpul meciurilor

„Călcaţi-i pe cap!”, spune GICĂ STelistu din Focşani, pentru ca, peste numai cîteva minute, să vină şi replica: „Voi, vorbiţi, mă-i aurolacilor?!”. Semnează Marius G, dinamovist din Băicoi.

Aceste mesaje şi alte cîteva sute, mai puţin radicale, au defilat în subsolul ecranului transmisiei Antenei 1 la Dinamo – Steaua.  Pentru cel mult 2.500 de euro de meci, nu se strîng mai mulţi bani din sms-uri, A1 îşi minează munca de a transforma meciul-vedetă într-un eveniment.

Nu e vorba doar de violenţa sublimată a mesajelor. Asta se poate rezolva printr-o moderare mai atentă. Dar linia aceea de anunţuri, croll în terminologie TV, curge fără întrerupere şi dă senzaţia de vertij, de parcă meciul s-ar disputa pe o bandă rulantă, la mall.

Antena 1 a investit enorm în transmisiile sportive. Reluările sînt excelente. Datorită unghiurilor clare, fazele controversate şi-au pierdut potenţialul de deturnare a spectacolului. Comentariile sînt inspirate şi competente în marea majoritate a situaţiilor. Pachetul grafic participă şi el la fizionomia civilizată.

În aceste condiţii, e pur şi simplu lipsit de respect, în primul rînd pentru public şi apoi pentru propriile eforturi, să manelizezi cadrul pînă la a ajunge să semeni cu „televiziuni seeenzaţionaleee”, după cum observa Răzvan Boanchiş în „7 plus”.

Nici o televiziune europeană nu face aşa ceva. Dacă dai zeci de milioane de euro, încerci să duci pînă la capăt conceptul de produs premium. Banda de sus cu „ZU” la meciul „naţionalei” a fost o idee haioasă şi agreabilă prin intermitenţă. Banda de jos, monotonă şi derutantă, e altceva!

Pînă la urmă, meciul e experienţa oferită oamenilor din faţa micului ecran. În acest caz, ne trebuie o pastilă pentru rău de mare.

Comentarii (250)Adaugă comentariu

Cojones  •  3 noiembrie 2008, 21:48

Nu mai zice tu Cataline, cati oameni s-ar prostitua in ziua de azi pentru 2.500 de euro … ai sa fii uimit. Daca o face A1, iti dai seama ce sa mai ceri unui politist cu salariu de 900 RON sa nu mai ia spaga …

uncas  •  3 noiembrie 2008, 21:48

comentarii inspirate???? la derby , celor doi comentatori le scria pe frunte : HAI DINAMO!!!!! rar am auzit un comentariu mai partinitor!

TAR3AN KRETI ZICEN 7ATZA!  •  3 noiembrie 2008, 21:48

dar emoticoanele din GSP.RO cum sunt? oare nu se asteapta de la giornalisti sa isi poata exprima ‘ideile’ (imi pare rau, dar alt cuvant nu am gasit, stiu ca e jignitor) prin cuvinte si nu prin emoticoane de idioti alfabeizati cu mess-ul!

dragos  •  3 noiembrie 2008, 21:50

exact…tolo ai atins un subiect cred ca tabu pt antena1…cred ca astia vor sa scoata bani din orice. nici eu nu am mai vazut asa ceva la vreo televiziune din europa. si nici pauzele comerciale din timpul meciului nu o agreez. ajunsesem sa ma ridic din instinct ca sa vad daca iese mingea in tusa la meciul dinamo – steaua exact cum faci cand joci la playstation , din cauza acestei benzi.la sky uk nu vezi asa ceva. astia sunt cu adevarat profesionisti. poate ca si pretul din uk e mult mai mare pt transmisie dar si meciurile sunt mult mai tari. despre meciul cu Franta ce sa mai zic : Jalnic !!! mai aveau putin si bagau benzile si reclama la zu si pe centrul ecranului. Sincer sa fiu m-am asteptat la mult mai mult de la A1 & RCS ! Si inca ceva : Alin Buzarin. Acest comentator nu stie sa zica o fraza tot meciul. numai propozitii scurte cu subiect si predicat. E jalnic. Cred ca ar trebui sa se faca un sondaj sau altceva despre ce ar trebui imbunatatii A1 la transmisii.

doru  •  3 noiembrie 2008, 21:50

… ca si cand tu n-ai avea niciun cuvant de spus acolo, ha ha!

vio  •  3 noiembrie 2008, 21:52

mi se pare o prostie faza asta cu sms-urile in timpul meciului.poate ca e o metoda de a scoate bani,dar majoritatea nu sta sa citeasca mesajele acestea si vor sa urmareasca meciul

focsani  •  3 noiembrie 2008, 21:52

ce mai zici daca iti spun, garantat 100% ca acel GICA STELISTUL DIN FOCSANI, este …un ARBITRU DE FOTBAL DIVIZONAR C ?
garantez pt ca-l stiu pe acesta.
eu insumi sunt stelist, insa nu pot tolera asemenea manifestari.
vreau sa merg la stadion ca la teatru, eventual vreodata si cu prietena sau macar cu alti prieteni.
nu ma simt in siguranta si, desi merg uneori la meciurile din bucuresti, indeosebi ale Stelei, nu ma simt in siguranta.
nu as sta pt nimik in lume la galerie, desi cand plecam la meciuri, unii prieteni merg acolo pt ca e o alta atmosfera. eu le spun, sa ia bilelet eventuyal la peluza de la tabela de marcaj, daca nu sunt bilete, atunci prefer un ban in plus la tribuna 2.
sunt stelist, DA, insa nu pot tolera manifestarile in care unii merg special pt a se bate, a injura , a face sscandal.
ei, cica ar vrea sa copieze pe acei „hooligans” din Marea Britanie, uitand ca, nici in visurile lor, nu vor ajunge la a incuraja echipe precum o fac englezii.
care, ce-i drept, se mai si bat, insa…ATENTIE, numai in deplasare. acesta este fenomenul „hooligans”.
fiti FAIR-PLAY, altfel, amenzi, bataie si parnaie pt acei care nu respecta bunul simt si normele de conduita !

Alex  •  3 noiembrie 2008, 21:54

Foarte bun articolul Tolo si nu ma asteptam sa dai in oameni din acelasi trust cu tine. Un sincer bravo si imi pare rau, ca si tie, ca amatorismul in calcule al unora a ajuns sa strice un produs care pana acum s-a prezentat fff bine dpdv al televiziunii. Nu este posibil ca pt un pumn de dolari (suma se imparte dupa cum stiiti si cu operatorii de telefonie) sa ajungi sa iti bati joc de toate meciurile etapei.

alexx  •  3 noiembrie 2008, 21:57

bravo.dispare famerecul meciurilor daca pe banda aia circula mesajele unora care se plictisesc in timpu meciurilor 😐
la ce televiziune importanta au mai vazut ei o asa bataie de joc???la al jaazira??

givu  •  3 noiembrie 2008, 21:58

Chiar ma intrebam cand sesiseaza cineva faptul ca acele SMS-uri sunt inutile si mai mult aberatiile care pot fi citite acolo doar iti creaza stari de nervi.

Sper ca CNA-ul sa se sesiseze si ei si sa se ia masuri radicale !

Sper ca acest articol sa fie si el promovat pana il citeste cine trebuie, desi a venit un pic cam tarziu .

je  •  3 noiembrie 2008, 21:58

ca sa nu mai zic ca…trimiti sms si nu apare!! asta am patit eu! ar trebui sa cer banii inapoi antenei 1, pentru ca nu mi-a postat sms-ul! jalnic!

Adrian  •  3 noiembrie 2008, 21:58

pt a mia oara … Felicitari !

ps: D-ule Tolontan, va rog sa va analizati mai bine editorialistii (Sandre, Fornade s.a.) si articolele scrise de acestia.Sa-i faceti sa inteleaga ca ei scriu, totusi, pt un ziar de sport. NU pt Cancan!!!

Multumesc.

mihai  •  3 noiembrie 2008, 22:01

E grotesc sa te plingi si sa cersesti compasiune atita timp cit toate meciurile de pe Gsptv, creatia ta, sunt identic murdarite de avalansa de sms-uri. De ce sa te mire ce scriu toti exaltatii cit timp in emisiunile postului alde Turcu se exprima la fel? A scris Topa despre tine ca esti fariseu si are dreptate!

PANCONE 19  •  3 noiembrie 2008, 22:01

bai tolo de ce mintiti mereu in legatura cu rapid si dati mereu in aceasta echipa ? nu va e rusine asa putin? cu boya si bozo ca stau pe la vama de e nu ati dezmintit ca nu e asa cand jucatorii insisi au zis ca nu s-a intamplat niciodata asta. sunteti niste penibili daca o tineti tot asa si asta o zice unu care e citit aceasta echipa editoriala mereu si care il vede mereu pe ioanitoaia prin rosu pe unde sta cu casa..si chiar sunteti penibili, prosportul va depaseste cu mult la stiri despre rapid

Mihai N  •  3 noiembrie 2008, 22:02

Sunt de acord cu aproape tot ce s-a afirmat in acest articol mai putin cu partea de reluare a fazelor care este sincer sub orice critica. Sa luam de ex. marele derbi Dinamo-Steaua: actiune importanta in careul Stelei cu dribling (Marius Niculae cred ca era) pe linia de 6 metri, actiune care a durat cam 20 de sec, iar reluarea acestei faza a constat in cele 3 secunde in care s-a expediat sutul pe langa poarta de la finalul fazei, in schimb am avut „placerea” de a revedea de 3 ori un calcai apatic la o faza fara nici o importanta.

mare dreptate  •  3 noiembrie 2008, 22:03

ai mare dreptate tolo knd scrii acest articol…dar si cu comentatorii mai sunt probleme….pai dak la meciul de sambata seara gradinescu a fost impartial inseamna k bucurestiul e metropola…..bafta

stelica  •  3 noiembrie 2008, 22:03

bravo

iar te taie felix de la prima de craciun:))

comentariile sunt bune minus colegul tau buzarin…

stelica  •  3 noiembrie 2008, 22:04

cred ca daca scriu „feelyx” ma cenzurati , nu-i asa?

Ovidiu  •  3 noiembrie 2008, 22:05

Adevarat, 2500 e insignifiant fata de milioanele pe care le-a bagat A1 in transmisii. Ar trebui sa se renunte la acea banda, distruge tot peisajul si nici nu are cine stie ce rost. Probabil ca si cei de la Antena1 si-au dat seama de asta, insa cred ca exista un contract prin care se stipuleaza ca, pentru o perioada de timp, banda sa fie acolo jos. Probabil contractul a fost incheiat cu un operator de telefonie mobila, altfel cred ca si cei de la A1 si-au dat seama ca banda de jos e de prisos.

Heroo  •  3 noiembrie 2008, 22:05

??Antena 1 a investit enorm în transmisiile sportive. Reluările sînt excelente.??

Hai, nu ma-nnebuni… mai avem prieteni prin carul A1, stim si noi ce echipamnete produc meciul.

Hai sa-ti spun eu ce inseamna premium: uita-te pe ITV. Sigla, minutul si scorul, transmisie cu minim 10 camere-HD evident, fara solo-spoturi(acele clipuri publicitare singulare, inserate tamnesam la o intrerupere mai mare a meciului, pe care le inghitim cum inghit puii de ratza galisan). E scumpa o astfel de transmisie, e payperview. A1 nu se compara nici cu protv la calitatea imaginii.

Si in incheiere, o urare pt domvoi culescu : „Zat, cotarla, ia-ti mana de pe fotbal!”

 •  3 noiembrie 2008, 22:06

in sfarsit se sesizeaza cineva! ole

poli  •  3 noiembrie 2008, 22:07

Corect. Penibila ideea pt un pumn de maruntis. Nu e „cool”.

bossake  •  3 noiembrie 2008, 22:07

Bravo bai Tolo. Nu credeam sa apuc ziua cand vei critica televiziunea din trustul vostru.
Bravo tata. Respectele mele.
Nu las commenturi de obicei insa acum chiar meriti.

BRAVO.

Catalin  •  3 noiembrie 2008, 22:08

Amin!

bram  •  3 noiembrie 2008, 22:10

cataline, inca ceva…de vreme ce antena transmite cu croll-ul acela intr-adevar nesuferit, au in plus fata de transmisiile gsp-tv toate cele ce le-ai amintit si inca ceva. Adica A1 afiseaza minutul si scorul partidei, ceea ce dorim si la gsp cat mai repede. Asta daca tot vorbim de Europa si transmisii civilizate. Vezi daca poti rezolva ceva in sensul asta si eu, unul, iti voi da o bere. Pe cuvant. Pa!

Anti-Steaua  •  3 noiembrie 2008, 22:11

F.bun articol….Succes in continuare pt D-nul Tolontan….Fzr

marius  •  3 noiembrie 2008, 22:12

cand si cand ma uit la cate un meci din divizia nationala de fotbal. dar nu sunt de acord cu acesta asa zisa transmisiune realizata de profesionisti. la nici o alta televiziune din lume nu am vazut asa ceva: intrerup meciul pt publicitate cand sunt faze importante,imi prezinta imagini cu galeria cand la fel meciul nu este intrerupt si nu mai mentionez de asa zisele sms-uri pe care trebuie sa le indur. ce este mai rau e ca au castigat si dreptul de transmisie a o parte din meciurile nationalei. eu cred ca telespectatorul nu merita asa ceva. va multumesc

bram  •  3 noiembrie 2008, 22:14

cred ca deranjeaza cuvatul ne.suferit (il scriu asa sa treaca) si de aceea il retrag. Scuze!

Aresus  •  3 noiembrie 2008, 22:14

Acel croll da senzatia de meci dat reluare pe Sport.ro. Nici Realitatea TV, care vorba aia, e televiziune de stiri, nu a bagat croll-ul in timpul meciurilor pe care le-a transmis in Cupa UEFA in 2006.

Probabil ca au vrut sa realizeze un fel de chat prin SMS care sa le aduca si ceva bani.

catalin  •  3 noiembrie 2008, 22:15

O intrebare Tolo ….daca imi poate raspunde cineva ….
De ce pana da antena reluarea am timp sa fac doua ture de bloc?

albanezu  •  3 noiembrie 2008, 22:17

Comentariile sînt inspirate şi competente în marea majoritate a situaţiilor.

domnul tolontan cel putin sunt 2 persoane care nu au legatura cu comentatul meciurilor

1 emil gradinescu care este un comentator talentat dar care nu poate sa se abtina in meciurile lui dinamo sa nu fie suporter iar in meciurile contracandidatelor lui dinamo este tot timpul anti steaua , cfr sau rapid
e pacat de talentul lui si de antena ca ne pune in situatie de a vedea meciul fara sonor
2 alin buzarin el este total aut

pleaupleau  •  3 noiembrie 2008, 22:17

corect.90% sunt niste agramati penibili care isi vomita gandurile de pe telefoanale lor de fitze ( in unele cazuri, cele mai importante obiecte din viata lor, ce costa cat 5-6 salarii de-ale lor…luate in rate evident ).e pacat ca ajung sa se exprime la nivel national in loc sa ramana reprimati in comunitatile lor.cineva care nu stie despre ce e vorba, ar crede ca dau dovada unui etalon al culturii si nivelului de civilizatie romanesc.eu ( si altii ) nu dam mesaje.in concluzie e imposibil sa apara acolo un mesaj subtil, care sa contina eventual o doza de umar si cel mai important : SA FIE SCRIS CORECT!. asta e;e Romania manelista.

dipaR  •  3 noiembrie 2008, 22:17

Asta cu „comentariile sînt inspirate şi competente în marea majoritate a situaţiilor” e chiar nostima! Ori esti prost, ori te faci.

bram  •  3 noiembrie 2008, 22:18

cataline, inca ceva…de vreme ce antena transmite cu croll-ul acela intr-adevar neinspirat, au in plus fata de transmisiile gsp-tv toate cele ce le-ai amintit si inca ceva. Adica A1 afiseaza minutul si scorul partidei, ceea ce dorim si la gsp cat mai repede. Asta daca tot vorbim de Europa si transmisii civilizate. Vezi daca poti rezolva ceva in sensul asta si eu, unul, iti voi da o bere. Pe cuvant. Pa!

flo  •  3 noiembrie 2008, 22:18

dle Tolontan, urmaresc meciurile pe antena1 si gsptv dar ideea cu sms’urile jos mi se pare putin prea extra ca nu mai zic de reclamele in timpul mecirilor care de multe ori ma prinde cu sonorul televizorului la un volum putin mai ridicat – ceea ce este putin jenant. La meciul dinamo-steaua eram ‘in priza’ si cand colo apare sacu de ceresit urmarit de politisti din polistiren ?? ca nu inteleg reclama aia….
dar revenind la sms’uri….am ajuns in asemenea hal incat am lipit cureaua de marginea de jos a televizorului cu banda adeziva-care nu a tinut-..pur si simplu ameteam…era acea tendinta de a citi, dar nu avea nicio legatura cu filmul..asa ca SCOATETI SMS’URILE !!!!!!

dadu  •  3 noiembrie 2008, 22:19

INCA O PERLA MARCA HORIA IVANOVICI:”SINCER,POVESTITI-NE CA SI CUM ATI NARA”:))))))))))))))))))))))CAND AI DOAR SCOALA PROFESIONALA „LA BAZA”, E MAI GREU CU LIMBA ROMANA:))))

bram  •  3 noiembrie 2008, 22:19

cataline, inca ceva…de vreme ce antena transmite cu croll-ul acela care nu place, au in plus fata de transmisiile gsp-tv toate cele ce le-ai amintit si inca ceva. Adica A1 afiseaza minutul si scorul partidei, ceea ce dorim si la gsp cat mai repede. Asta daca tot vorbim de Europa si transmisii civilizate. Vezi daca poti rezolva ceva in sensul asta si eu, unul, iti voi da o bere. Pe cuvant. Pa!

Sergiu  •  3 noiembrie 2008, 22:21

da, ai mare dreptate..ma bucur k in sfarsit a sesizat cineva

descultu marius  •  3 noiembrie 2008, 22:21

ma bucur ca aceasta prostie este sesizata de catre cineva din cadrul trustului. Destul de enervante sunt si reclamele din timpul meciului , nu mi se pare normal ca o partida sa fie intrerupta ( chiar si foarte putin) pentru reclame , totodata nu cred ca soceram sau altii castiga clienti astfel ( ca notorietate indiscutabil castiga:) )

jean  •  3 noiembrie 2008, 22:23

Domnule Tolontan, aveti mare dreptate si vina ii apartine in totalitate A1 care trebuie sa scoata acea banda cu Sms-uri , in care toti cocalarii si toti copii de 10 ani se exprima printr-un limbaj vulgar,

Mircea  •  3 noiembrie 2008, 22:23

Bine spus … manelizarea si becalizarea Romaniei se face „datorita” mass-media … eu am renuntat de vreo doua luni sa ma uit la tv pe posturile romanesti si pot spune ca nu imi lipseste nici macar unul dintre ele … daca macar 40% din ziaristi / moderatori tv / realizatori tv ar avea un pic de sange acolo unde trebuie eu cred ca ar fi mult mai bine pentru poprul acesta care se satura cu paine si circ … din pacate, circul este cel mai des alimentat de ziare si tv…felicitari pentru faptul ca ai puterea de critica un post care face parte din acelasi trust cu publicatia voastra…o seara placuta…

dan  •  3 noiembrie 2008, 22:24

Asa este… sambata la meci chiar m-a deranjat.

Gaby  •  3 noiembrie 2008, 22:24

Perfect de acord. Antena 1 tot timpul a fost o combinatie stranie de profesionalism si amatorism.

andy  •  3 noiembrie 2008, 22:25

ma uit la acest articol si sincer ma intreb ce sa fac?sa iti dau dreptate?nu am cum sa nu iti dau.sa te critic ?pai dumnezeu stie de cate ori am citit comentariile de pe blogul tau si m-am crucit la limbajul folosit acolo si ma intrebam cum de le dai voie ca sa se afiseze injurii de felul acela pe blogul tau!?si mai ales ca multe din ele erau la adresa ta!! intradevar uitandu-ma la mecul de sambata seara,ma gandeam daca as avea un copil de 10 11 ani cu care as dorii sa ma uit la meci(ca intre tata si fiu)credeti-ma ca nu as fi putut la ce se scriau pe sms-urile respective!nu stiu cum as putea sa explic copilului meu ca fotbalul este doar un sport,un sport de echipa frumos,dar atat nu ceva ce merita sa te bati,sau sa urasti pe cineva caare afinitatzi pt o alta echipa!? dar tare ma tem ca si acest articol are csa mai stea aici inca o zi doua si pe urma are sa dispara ,iar la urmatorul articol lumea are sa te injure din nou pe blogul tau si……dar ce mai „fa ce zice,popa nu ce face popa”pt ca sunt sigur ca nici macar tu nu ai sa iti sortezi ms care sa posteaza pe blogul tau!

fan fotbal  •  3 noiembrie 2008, 22:25

Din pacate, tandemul Antena 1- RCS nu reuseste sa foloseasca la maximum acest magnet de audienta numit Liga 1. Intai erau meciuri netelevizate (vezi Gaz Metan), apoi comentarii amatoricesti, reportaje in gen can-can etc. Unele din aceste probleme s-au mai remediat, dar sunt in continuare lacune:
1. Daca tot sunt 2 posturi GSP, de ce pe unul dintre ele nu se transmit conferintele de presa de dupa meciuri, ci incepe aceeasi emisiune pe ambele? Cred ca telespectatorii ar fi interesati de ce ar avea de spus antrenorii dupa meciuri.
2. La talk-show-rile de dupa meciuri, de ce sunt chemati invitati care nu sunt lasati sa vorbeasca sau cu care se intra in duel verbal (Ioanitoaia- Craciunescu)pe tot parcursul emisiunii?
3. DE CE NU MAI TRANSMITE RCS-RDS PROGRAMUL TELESPORT??? E PENIBIL SA INCERCI SA DIMINUEZI AUDIENTA CONCURENTEI IN FELUL ACESTA!!! Sper sa va pierdeti toti abonatii, ca pe mine m-ati pierdut deja, doar pentru aceasta manevra!

nea Base’  •  3 noiembrie 2008, 22:25

Hmmm, nu inteleg nimic, acum domnul Tolontan trage in propriul trust? Deontologie profesional sau cum ii zice ? Respect, esemesurile de la toti frustratii distrag atentia de la eveniment. ricum nu am vazut asha ceva la nici o transmisie sportiva in tarile civilizate (cat de cat).

Mepyy  •  3 noiembrie 2008, 22:26

Eu zic ca ar trebui scoasa urgent banda pt sms-uri 🙂 !!!

[email protected]  •  3 noiembrie 2008, 22:27

Calitatea transmisiei e departe de a fi atat de extraordinara pe cat o proslaveste autorul articolului, asa ca la ce sa ne mai miram de treaba cu sms-urile, trebuie sa-si scoata si ei parleala pt ca oricum lucreaza in pierdere, asa ca intre otv ,taraf tv si gsp & antena 1 nu vad nici o diferenta…tiganie nu transmisiune sportiva!

biliargiul  •  3 noiembrie 2008, 22:29

De ani de zile sun si reclam faptul ca se intrerup meciurile pt reclame ..si acum colac peste pupaza citesc si sms-uri retardate scrise de oamenii suficient de dobitoci ca sa dea 50 de mii pe un sms…nu pot spune decat…E foame de banii baietii.
aplaud initiativa ta Tolontane cu toate ca ma mira…prietenii stiu de ce

Dan  •  3 noiembrie 2008, 22:30

In mare, aveti dreptate domnule Tolontan. Am vazut acea banda pe posturi de manele. Problema cred eu ca este modul in care Antena 1 si GSPTV inteleg sa difuzeze aceste meciuri. Nu prea se vede profesionalismul. Sincer, mi se par niste amatori. Nu stiu cine coordoneaza aceste transmisii si tot ce tine de promovare, insa, dupa ce ca foarte multi microbisti nu au acces la GSPTV, nici macar nu dau semne de profesionalism in promovarea si transmiterea meciurilor.

Comentariile sunt închise.