TOLO.RO
Clujul a pierdut pentru că nu s-a gîndit la egal. Ne-a amintit-o pe Camelia Potec, cea care a riscat la Olimpiadă o medalie în numele aurului, metal iluzoriu care a înlăcrimat-o, lăsînd-o altoită şi demnă pe marginea bazinului.
marți, 4 noiembrie 2008, 11:34
Clujul a pierdut pentru că nu s-a gîndit la egal. Ne-a amintit-o pe Camelia Potec, cea care a riscat la Olimpiadă o medalie în numele aurului, metal iluzoriu care a înlăcrimat-o, lăsînd-o altoită şi demnă pe marginea bazinului.
Să fim realişti, dacă ne e permis acest exces, CFR e o minune, o echipă care a accelerat destinul fotbalistic dincolo de limite. Acum cinci ani nu exista practic pe scenă. Acum trei, era un experiment. Acum două luni, la tragerea la sorţi din Ligă, era masacrul personificat.
Astăzi, cu 4 puncte, ne supărăm că nu e în „sferturi” sau că nu a ajuns măcar în primăvară. Deşi a jucat mereu de la egal la egal cu adversarii din Grupa Morţii. Nu cunosc compliment mai deplin pentru CFR decît decepţia noastră şi a cuplului Drăghici – Mocanu. În plină criză globală, general managerul unei televiziuni cotată la Bursa de la New York zice „Sărut mîna că nu a dat penalty contra noastră!” în calitate de comentator al unei echipe de care a început să-i şi să ne pese.
squash • 5 noiembrie 2008, 8:34
Doar atat am de zis: Bordeaux nu-i Ol. Lyon, Bayern sau Real! Cu Chelsea nu stiu ce se’ntampla (de-a facut egal la Cluj si si-a luat-o rau aseara de la macaronari), dar nu mai vad CFR luand vreun punct in grupa asta. Clar ca CFR joaca fotbal dar, inca, nu aveti victorie impotriva Stelei (de cand contati in Liga I), inca nu aveti participari consecutive in CL, ca sa demonstrati valoare si nu doar sclipire gen meteorit! Asa ca… ciocul mic!
Gabi • 5 noiembrie 2008, 8:47
Pt George.
„Draga” George sa nu uiti datorita cui joaca s-a calificat direct in liga CFR. Inca un lucru vezi declaratia lui Trombeta care a afirmat ca este f greu si obositor sa joci la un inalt nivel, asa ca Steaua daca cu un an inainte juca numai in liga I nu se stie cine lua campionatul. Atat vreau sa aud multumim STEAUA.
vijan • 5 noiembrie 2008, 8:55
george
Las’ ca de la anul o sa ai „placerea” sa vezi UCL pe TVR. Sa vezi atunci ce o sa regreti televiziunea de 2 lei cu metaforele ei penibile cu tot.
nimeni altu • 5 noiembrie 2008, 9:05
TRATATUL DE LA ROMA
La 25martie 1957 se semna instituirea Comunitatii Economice Europene intre Franta, Belgia,Olanda,Luxemburg,Germania de Vest si Italia.Un pact intre marile forte,dar mai ales un pact intre vecini.In 50ani aceasta conventie s-a transformat intr-o secta,in care au mai fost primiti fara ritualuri de initiere doar cei de pe aceeasi treapta valorica.Restul au ramas pe dinafara privind cu jind printre zebrele la „masa bogatilor”.
AS Roma a invins-o pe Chelsea gratie acestei intelegeri vechi,pentru ca daca e sa vorbim de valoare fotbalistica Chelsea e campioana, iar AS Roma este pe un loc retrogradabil.Dar Anglia si Italia se cunosc de multa vreme,au avut multe de impartit in trecut,iar acum impart intre ele…punctele calificarii. „Aceasta insula de latinitate intr-un ocean de limba slava”nu are vecini puternici sau cu care sa se inteleaga bine,caci despre prieteni nici nu are rost sa vorbim.Nu trebuie sa ne consideram tradati de ce s-a intamplat aseara la Roma,nu trebuie sa credem ca Universul a complotat ca CFR sa cada pe locul 4.In clipa tot mai putin probabila,in care vom ajunge la acelasi nivel cu ei,ni se va schimba perspectiva atat de rapid incat vom uita instantaneu toate amaraciunile din trecut.
andy • 5 noiembrie 2008, 9:16
CFRule, te-ai stins……hahaha
Ce ati crezut dragi romani, ca ajung in finala?
Nu a fost o aventura, a fost un bulan la roma si un blat tacit cu chelsea….apoi, gata.
Asa a inceput si steaua, a batut la kiev si apoi au fost adusi cu picioarelle pe pamant, la fel ca cfr-ul. Asa ca nu mai scrieti ca e o echipa frumoasa…e o echipa, doar atat, care e cam umflata cu aer, ca valoare se vede cata este.
andy • 5 noiembrie 2008, 9:19
Vad ca astia de la cluj, cand pierd incep sa vorbeasca de steaua, sa-si ascunda esecul in spatele nereusitelor stelei….pai daca va intereseaza, steaua cu lyon a jucat fotbal, atat s-a putut, cfr cu bordeaux erau ca niste ogari lesinati, se distrau aia pe seama lor.
Vedeti-va mai de treaba voastra si bucurati-va de meciurile care au mai ramas de jucat, ca niciodata nu mai prindeti voi CL, si asa ati ajuns printr-o conjunctura favorabila aici.
AlbAlbastru • 5 noiembrie 2008, 9:24
Asa este. Bravo CFR. Bravo suporterilor vostri care chiar au fost la inaltime ca si in meciurile precedente cu Chelsea, Dinamo sau Steaua. BRAVO. lasati-i pe copiii de la cimitir sa croncane ca altceva nu stiu sa faca, asta i-au invatzat cei care i-au inventat in anul fatidic 1947… sa croncane… sa bage strimbe… sa destabilizeze… sa minta…. sa faca propaganda de doi lei… sa fie infatuati… arogamti si ridicoli cit cuprinde si MAI ALES sa murdareasca tot ceea ce este CURAT si FRUMOS. Ei („suporterii” stelisti pentru cupe si flori) chiar nu-si dau seama ca Clujul ia ajuns si ia intrecut in numai 2-3 ani de cind au ajuns printre fruntasele acestei Ligi a lui Mitica.
oana • 5 noiembrie 2008, 9:28
mai „ptr george” (asta e, dk nu ti-ai dat numele 😉 ), ai dreptate, nu putem compara istoria stelei cu cea a cfr-ului. dar putem compara JOCUL actual si sper ca esti si tu constient ca cfr iese clar in avantaj la capitolul asta.
zici ca te uiti la serie a etapa de etapa… dar, pe principiul asta, ar trebui sa urmaresti si premier league si bundesliga, dk vrei sa le compari pe echipele astea.
nu spun ca n-ai dreptate. spun doar ca cfr ne-a reprezentat cel mai demn anul asta in ucl si trebuie apreciata pentru evolutia asta imrpesionanta, in ciuda lipsei unei „traditii” ca cea a stelei. din punctul meu de vedere, nici steaua nu s-a facut de ras. dar uite ca ea are 1 punct si cfr are 4. hai pa si tie
alex • 5 noiembrie 2008, 9:30
Bravo CFR ! Iti multumim ca ai readus fotbalul in Cluj .
cristi • 5 noiembrie 2008, 9:38
CFR a fost o echipa de laudat in primele doua meciuri.Extraordinara chiar.
APoi s-au speriat de ce au facut si probabil si-au dat seama de cit pot ei sa faca.Sau speriat de o umbra numita Bordeaux,care nu are nimic in plus fata de ei,dar care stie jocul numit fotbal.
MA asteptam aseara la un iures cfr-ist.Le trebuia victoria neaparat ca sa continue visul frumos.
S-a vazut frica si neputinta.Se uitau la francezi cum plimbau mingea linistiti si nu faceau nimic.Au practicat acelasi fotbal falimentar ca si nationala noastra.Aparare cu 10 oameni.Incercari timide de contraatac.
S-au trezit pe final,in ultimele 15 minute,dar nu au avut convingerea ca pot face mai mult.Pareau resemnati si poate chiar multumiti ca nu au luat mai multe goluri.
E vai de mentalitatea echipelor noastre.Se spunea ca romanii sint asa.Dar o echipa cu 9 straini titulari s-a comportat la fel.
PAcat,mare pacat.
inginerul • 5 noiembrie 2008, 9:42
@george
Protv-ul NU „va continua cu metafore penibile si cu aceeasi maniera jalnica de a atrage telespectatorii” pt. ca incepand de la anul, daca nu ma insel, UCL va fi transmis la TVR
John Powell • 5 noiembrie 2008, 9:44
Vad contestatari, catei care latra de dupa gard, si blanzi heruvimi si discipoli ai diavolului… Ce urata natie suntem noi. Cum ne suduim si ne bucuram de esecuri. Suntem un spasm al materiei inainte de a se naste…Aseara CFR-ul a avut un meci. Peste 2 saptamani va avea altul si apoi ultimul. S-a terminat totul? Nici vorba. Este un proiect in derulare. Sunt etape si etape. Hai sa avem respect pentru lucrurile bune facute si pentru cele ce vor veni.
ucluj • 5 noiembrie 2008, 9:49
ce diferenta intre *** muresan de acum cateva saptamani si cel de aseara … ce diferenta intre infatuarea de dupa meciul cu dinamo si chelacaiala de dupa meciul cu bordo …
vad ca vorbim despre infrangeri onorabile, dar o infrangere este doar O INFRANGERE …
un pic de modestie v-ar sta bine, mai echipa romaneasca ce sunteti voi.
si inca ceva, ati uitat ca ati ajuns in liga datorita echipei dinamo … voi ati furat-o de la galacticii targu-jiului in vreme ce dinamo a oprit steaua cand putini ii daeau vreo sansa. ATAT!
succes steaua, iti dorim sa iti iei mai multe decat la bucuresti !!!!!!!!!
Cornel • 5 noiembrie 2008, 9:50
Mica minune ?!***? Echipa nu e noua, are deja 3-4 ani, adica mult in ritmul in care se construiesc echipele in fotbalul de azi, clubul e si el vechi, are 1907 in nume, doar ambiiile mari sint relativ noi. CFR seamana cu o firma care cumpara piese de pe piata si le ansambleaza; unde e eroismul si legenda in asta ?! Un proiect motivat politic in care se baga bani negri si gri, cu locatia la Cluj, Romania. Ce faci tu e o campanie de PR nu jurnalism.
alecu • 5 noiembrie 2008, 9:58
stelist fiind, recunosc meritele cfr-ului si imi pare rau pt ei. tu nu esti la antena cataline, nu ti-e teama sa-i lauzi pe cei de la protv, sau te gandesti sa te reintorci acolo?
johndoe • 5 noiembrie 2008, 10:10
Sincer, decat Steaua in fiecare an in liga sa se faca de ** (cand iei 5 acasa, **) prefer o alta echipa in liga in fiecare an, fie ea CFR, Poli, Urziceni…
Performantele Stelei de dupa 1986 nu exista, ca orice alta echipa din Romania. Daca consideri o calificare in UCL ca fiind o performanta e grav. Daca considerati ca jucand forbal doar doua meciuri (cazul CFR) sau simplu fapt ca te prezinti pe teren (cazul Steaua) este o performanta atunci, ce ** inseamna sa castigi o competitie europeana ?…hai sa fim seriosi…
Incep sa cred ca multi dintre voi nu faceti diferenta dintre performanta si daruire..nu stiti ce inseamna sa faceti performanta…cand o sa vina cu o cupa europeana acasa atunci au facut performanta…restul de cancam.
ba(la)nel • 5 noiembrie 2008, 10:13
mocanu e mai ok…in schimb, draghici e penibil rau…bine macar ca nu-l mai lasa sa faca duet cu mironica, alta calamitate…
Geo • 5 noiembrie 2008, 10:19
„Clujul a pierdut pentru că nu s-a gîndit la egal.”
Chiar asa ? Dar pe ce se bazeaza ziaristul cand scrie asa ceva ? Cum isi justifica afirmatia ?
Mie mi se pare ca cele doua goluri primite in meciul retur au fost cauzate de greseli de aparare. Cu putin realism, s-ar fi putut obtine cate un punct din ambele intalniri cu Bordeaux. Sa dai gol in proprie poarta fara sa fii jenat de un aversar e dovada de prostie, hai sa o spunem deschis ! Iar a permite echipei adverse sa atace nu e o optiune corecta.
In loc sa mentina distanta fata de Bordeaux, CFR-ul i-a permis sa treaca in fata. Din punctul meu de vedere, ambele echipe romanesti nu vor mai castiga puncte in Liga Campionilor, nu vor juca in primavara europeana (in cupa UEFA ma refer, nu la altceva) iar coeficientul de tara va ramane blocat la o valoare penibila care nu se potriveste deloc cu rezultatele obtinute in urma cu 3-4 ani. Iar ceea ce ma mira e ca toate aceste proaste rezultate ale fotbalului romanesc nu sunt analizate de ziaristi, nu-i stimuleaza sa provoace analize ale situatiei de fond, sa interpeleze pe marii responsabili ai fotbalului nostru. Cipriotii au inceput sa joace bine, alte nationale „mai mici” si-au imbunatatit jocul. La noi, rezultatele sunt constant proaste (5 echipe eliminate „dintr-un foc” in cupa UEFA, 2 echipe pe ultimul loc in Liga campionilor, nationala pe penultimul loc in grupa de calificare pentru campionatul mondial, toate aceste rezultate nu va pun pe ganduri ?). Nu va fac sa va intrebati : „ce se intampla cu fotbalul romanesc ?”
ronnie • 5 noiembrie 2008, 10:23
daca CFR nu ar fi jucat meciu tur cu francezii la egalitate, altfel stateau lucrurile acu … au inceput sa isi faca calcule si astea nu le-au mai iesit
nevrotyk • 5 noiembrie 2008, 10:24
bah,dar mai lasati cfr-ul.ce grupa a avut?inca de la tragerea la sorti shi pana acum ati cam facut comparatiile asha:
1)bordeaux e mult peste fiorentina
2)lyon nu se compara cu foarte pternica roma a lui toti
3)grupa cfr-ului e mult mai puternica decat a stelei.
asha sa fie?cfr cu orice ar face=istorie,steaua cu tot palmaresul din ultimii 5 ani banalitate
Vasile • 5 noiembrie 2008, 10:28
Mai dar cate frustari pe aici.. Sunt unii (in special stelisti si dinamovisti) cu comentarii lipsite de bun simt.
Eu nu sunt fan CFR Cluj, dupa cum nu sunt nici fan Steaua sau Dinamo. Privind la rece parerea mea sincera e ca cei de la CFR merita felicitati. In cele 4 meciuri jucate pana acum chiar au aratat fotbal si s-au luptat bine in fiecare meci, cu echipa care sunt mult, mult peste nivelul campionatului nostru (inclusiv Bordeaux). Adica e o echipa cu care nu ai de ce sa iti fie rusine in UCL.
As vrea sa spun acelasi lucru de Steaua, dar nu e chiar asa, a aratat ca o echipa mult prea fragila si nesigura pana acum. Sper ca in seara asta sa joace altceva. Macar pentru simplu motiv ca nu au nimic de pierdut si ca au ceva trupa, luati individual
nevrotyk • 5 noiembrie 2008, 10:34
pentru johndoe vad ca o semifinala a cupei uefa recenta e nimic,neluand in considerare parcursul stelei in ucl pana la revolutie.frate johndoe pana anul asta steaua a adus peste 40% din punctele romaniei cu care clujul a intrat direct in ucl.fara punctele astea nu aveam nici campioana macar in turul 3 preliminar.steaua e cea mai constanta echipa romaneasca in afara
paisie • 5 noiembrie 2008, 10:34
Pacat ! S-a terminat o etapa in constructia unei echipe.Daca CFR vrea mai mult are nevoie de actori de valoarea noilor pretentii.Un antrenor care sa poata face si o tactica adecvata unui adversar de LC,un portar si doi fundasi centrali,un coordonator de joc de acel nivel dorit.Altefel ramanem la stadiul de surpriza ,cand prinzi echipe mai putin pregatite de competitie.Cand o echipa ca Bordeaux iti pune probleme si nu ai cheia potrivita, e clar ca nu ai suficienta valoare,dar nu e nici o rusine.E doar o etapa,nu?Bravo pentru ce ai facut CFR si te asteptam cu posibilitati si ambitii mai mari !!!
Sarpele • 5 noiembrie 2008, 10:40
Sunt stelist…dar ai dreptate. RESPECT, CLUJ. 4 puncte nu sunt usor de luat in Liga Campionilor. Poate la anul…
satul de carcotasi • 5 noiembrie 2008, 10:46
Sigur, foarte multa lume astepta (si isi dorea chiar) infringerea CFR-ului aseara. Astia suntem noi, romanii, ne bucuram excesiv atunci cind moare capra vecinului (desi eventualele puncte facute de CFR ar fi fost de folos si celorlalte echipe, imbunatatind coeficientul). Sigur, nu trebuie sa cadem in admiratie fata de echipa din Ardeal, deocamdata mai are mult de tras pina sa atinga performantele Stelei, dar merita sa le tinem pumnii in meciurile europene. Acolo unde in ultima vreme, exceptind „sfertul” UEFA Steaua-Rapid, echipele romanesti s-au facut de ris, sistematic.
Da, CFR-ul a beneficiat de o conjunctura favorabila si a ajuns in grupele Ligii datorita unui coeficient la care au contribuit major Steaua si Rapid. Da, a cistigat titlul beneficiind (si) de apatia lui Dinamo si Rapid in meciurile directe (si poate si a altor echipe). Dar cite titluri au cistigat in acelasi fel Steaua si Dinamo? Istoria se repeta, cu alti protagonisti doar. Si, pina la urma, nimeni nu va tine minte cite titluri interne ai luat (si mai ales, cum), importanta este prezenta in cupele europene. Acolo unde performanta Stelei nu va fi egalata niciodata, pentru ca nu avem si nu vom avea jucatorii de atunci si nici forta financiara pentru a cumpara altii de valori asemanatoare. Asa ca, va trebui sa ne multumim cu calificari in grupele Ligii, iar peste citiva ani o iesire in „optimi” ar putea fi un obiectiv realizabil pentru o echipa romaneasca.
Referitor la meciul de aseara, controlat cap-coada de francezi, trebuie spus ca Bordeaux a aratat o calitate a jocului aproape identica cu cea a Lyonului (iar diferenta de buget intre cele doua este tot de vreo 50 de milioane, la fel ca intre CFR si Bordeaux), cu acelasi minus in tratarea fazelor fixe. Echipa lui Blanc a avut nevoie de 3 puncte si nu s-a intrebuintat in plus, desi putea sa fie egalata in doua rinduri. CFR-ul a aratat ca o echipa care si-a epuizat resursele (psihice, dar mai ales fizice), lucru de mirare tinind cont de aroganta aratata de presedintele Muresan, care spunea ca are doua echipe, una de locul 1 si alte de locul 3-5. Pentru ca suspendarea lui Trica si accidentarile lui Ruiz si Didi nu justifica lipsa unei banci de rezerve decente.
In plus, oamenii de baza de la inceputul campaniei din Champions League, Pereira, Muresan, Culio, au fost de nerecunoscut ieri, pierzind aproape toate duelurile individuale. Peralta este o mare gogoasa, de cind a venit parca inoata impotriva curentului, sigur, are cite o sclipire-doua pe meci, dar e departe de un adevarat conducator de joc. Dubarbier a fost si el extrem de dezordonat, poate ca trebuia sa i se dea o sansa si lui Deac (chiar titular). Sigur, cu doua schimbari fortate de accidentari ale fundasilor (Tony si de Sousa) era greu sa mai schimbi ceva in joc, dar cred ca Prette ar fi fost mai util decit E. Kone, depasit total de miza jocului.
Una peste alta, rezultatul a consfintit neta superioritate a francezilor, mult mai experimentati in cupele europene si, de ce sa nu o recunoastem, cu o clasa peste, ca valori individuale. CFR a aratat ca atunci cind are ceva de pierdut, joaca cu frica, spre deosebire de jocul de la Roma, in care dezinvoltura si jocul superb (acesta e cuvintul) au venit din lipsa de complexe a celui care nu are nimic de pierdut.
Sanse pentru un loc 3 mai sunt, dar, din pacate pentru CFR, urmatoarele meciuri vor fi de „totul sau nimic”, pentru ca si Roma si Chelsea (care dupa esecul de ieri va avea mari probleme daca pierde si la Bordeaux) vor avea nevoie de victorii ca de aer. Ca o parere personala, totul s-a rupt pentru CFR la Bordeaux, acolo unde s-au dus sa ciupeasca un punct cu un joc ultradefensiv si nu s-a ales cu nimic. Cu ceva mai mult curaj (aveau si mai multi jucatori valizi) clujenii puteau obtine macar un punct cu care sa-i tina la distanta pe francezi. Oricum, 4 puncte la prima participare in grupele Champions League nu e putin lucru, iar experienta meciurilor tari cu echipe de calibrul adversarelor e de nepretuit, vorba reclamei.
Apropo de jocul de la Bordeaux, m-a surprins neplacut atitudinea presedintelui Muresan inaintea meciului, cind a spus ca un egal acolo nu l-ar multumi. Ei bine, n-au facut egal, ieri au pierdut, poate ca acum e multumit. Sa nu uitam ca si eliminarea din UEFA, anul trecut, in fata lui Famagusta, se datoreaza in mare masura declaratiilor iresponsabile ale aceluiasi presedinte, care a spus inainte de meci ca merg in vacanta in Cipru. Mina in mina cu incompetenta lui Andone „vacanta” s-a transformat intr-un cosmar pentru clujeni.
unul • 5 noiembrie 2008, 10:48
observ ca am inceput si noi romanii sa ne respectam (mai sunt si unii care oricum ,asa vor fi toata viata lor:invidiosi).Aseara am fost readusi cu picioarele pe pamant de catre francezi (*** francezii astia,pe unde ne prind ne ard ).Cred ca problema noastra ,a romanilor in general ,e faptul ca uitam care ne este locul (asta nu inseamna ca nu putem spera).Deocamdata nu avem echipe pt optimile UCL.DEOCAMDATA! Poate in anii viitori sa avem o echipa care sa faca fata in UCL.Oricum am facut un pas mare anul acesta .Nici CFR,nici Steaua nu s-au facut de rusine ,ba chiar au jucat de la egal la egal cu cele 6echipe din grupa .Asta e un lucru bun .”Competia” neoficiala dintre CFR si Steaua a dus la meciuri bune ale ambelor echipe .Felicitari CFR! Felicitari Steaua ! Succces CFR! Succes Steaua !!! Inca mai sunt sanse .Mici dar ele exista pt ambele echipe .
Nimeni • 5 noiembrie 2008, 11:18
Daca ziceai Grupa Mortilor te credeam, prima data Cluj bate AS Roma, deci o moarta, apoi Roma bate Chelsea, asta alta moarta, Bordeaux are nevoie de un autogol sa bata echipa asta de 2 lei de la Cluj, Cluj are 4 puncte in grupa asta (si asta spune tot). Concluzionand, daca te uiti la numele echipelor poti zice Grupa M.ortii, daca te uiti la jocul lor vezi ca sunt numai moarte.
Cu respect,
Mica minune • 5 noiembrie 2008, 11:25
Mica minune ar fi fost ca DNA si procuratura sa-si faca datoria inca de acum 6 ani, cand oaresce terenuri ale statului roman au disparut ca printr-o „mica minune” in buzunarele incapatoare ale unui afacerist chel.
Restul e poveste, acum s-ar fi scris despre tragedia Cailor Ferate Romane care trebui sa-si vanda stadionul din Gruia (da, e al lor) sa-si mai acopere din pierderi si despre gestul nobil al presedintelui Romaniei care in preajma alegerilor a gratiat un grup de infractori economici care si-a ispasit deja o mare parte din pedeapsa.
rocky • 5 noiembrie 2008, 11:31
eu sunt de parere ca cuplul mocanu-draghici aduce ghinion. mai bine raminea mocanu cu mironica. era mai bine dupa mine, iar draghici sa fie la lyon.
johndoe • 5 noiembrie 2008, 11:38
@ nevrotyk
diferenta dintre constanta si performanta e enorma.Din pacate suntem o natiune de lasi, ne consideram invinsi inca de la inceput si tot timpul dar tot timpul ne-am multumit cu putin.
imi arunci in ochi semifinala de cupa UEFA …ce performanta esta asta… au castigat cupa in anul respectiv sau ce?
Participam in UCL de dragul de a participa, mergem acolo ca sa facem schimb de tricouri cu adversarii titrati nu sa facem performanta..o atitudinea tipic romaneasca… Steaua joaca in cel de al treilea an in aceasta competitie si jocul prestat este exact ca in primul an.
apoi punctele aduse de Steaua..respect, datorita lor si a Rapidului am avut o echipa direct in Liga…
Dar participarea in UCL este conditionata de castigarea titlului in Romania sau de locul 2…CFR a reusit o perfomanta anul trecut, a castigat titlul…anul asta poate il castiga Dinamo si in consecinta isi va merita locul in UCL…sau poate Steaua…
in sport, ca si in viata, exista invingatori si invinsi..adica locul 1 si restul…lumea tine minte invingatorul .. noi tinem minte semifinalistul si ne vom agata de asta inca 20 de ani de acum incolo pana cand o sa jucam o finala..si atunci o sa vorbim despre finalista…ma intreb oare cand o sa vorbim si de castigator…
TYLER DURDEN • 5 noiembrie 2008, 11:44
Frumos.Ar mai fi ceva de adaugat: daca CFR ar fi castigat aseara cu 3-0 impotriva lui Chelsea,pe aici,prin Romania,s-ar fi zis ca Chelsea a fost o echipa de jaloane.Asa ca eu va sugerez sa nu exagerati meritele Romei.E o echipa de invins la Cluj.Sa nu uitam ca nu a castigat nici un meci in Italia pe terenuri de dimensiuni mici,cum e cel din Gruia.Nu le plac,le prefera pe cele mari,ca Olimpico.
Rapid Visiniu • 5 noiembrie 2008, 11:45
Meciul cheie al CFR-ului in aceasta grupa a fost cel de la Bordeaux.Daca reuseam acolo un egal altfel era partitura meciului de aseara pe plan psihologic.Mi s-a parut aseara ca unii jucatori ai CFR-ului au jucat putin si cu gandul la impresarii din tribuna.Oricum,ii felicit ptr ce au reusit in aceasta grupa.Pereira e cel mai bun fundas stanga din ultimii ani care a evoluat in campionatul intern.
toni • 5 noiembrie 2008, 11:52
M-am cam saturat in ultimile zile sa tot luam bataita de la echipele franzele, in orice combinatie de forma si continut ar aparea ele pe teren.
Totul pare o bataita administrata consistent si continu de fratele mai mare lu’ ala minor cu gura mare si putinta mica. Dam si noi un pumn in pulpa, dupa care fugim repede in colt, locul unde ne-am obisnuit sa fim cotonogiti de big brother cu basca pana invatam box.
Cred ca am facut destul de bine avant-cronica meciului de diseara…Io nu ma mai joc, am decis sa ma duc la film diseara..
Da’ sunt sigur ca-i batem!!:)
BAR • 5 noiembrie 2008, 11:53
DL TOLO VAD CA MINDRIA NATIONALA NU MAI EXISTA IAR ZIARISTI ROMANI DAU DOVADA CA NU ASI FAC TREABA CUM ESTE POSIBIL CA ZIARUL L’Equipe DE ANI BUNI MATURA CU NOI PE JOS NE CRITICA DE ANI BUNI IAR VOI PRESA ROMANA NU FACETI NIMIC DE CIT SA RELATATI EU UNU AM LUAT BOALA PE EI NICI O TARA DIN LUME NU NE IA PESTE PICIOR ASA CUM O FAC EI NISI MACAR UNGARIA.TOT CE ESTE LEGAT DE FRANTA DEMONSTREAZA CA SUNT NISTE INFUMURATI FRUSTRATI IN TOATE DOMENILE INCLUSIV IN FOTBAL
csongi • 5 noiembrie 2008, 11:58
CFR este o bijuterie de ecipa. (Si ce stadion, ce galerie fantastica!!!) Joaca frumos, cu tupeu, cu suflet, si este foarte greu de batut. Notati ca in patru meciuri de champions league a incasat in total 4 goluri. Cu unul mai putin decat Steaua in meciul cu Lyon.
La ora actuala o desparte foarte putin de elita europeana.
Uitati-va la rezultatele celorlate echipe(apropo bordeaux: 0-4 si 1-3 in primele etape, ce ar fi scris oare presa noastra daca pierdea cfr la asemenea diferente cu chelsea si roma?) werder pierde cu 0-3 cu grecii, barca face 1-1 cu basel, inter 3-3 cu cipriotii!!!
ko • 5 noiembrie 2008, 12:04
Au existat multe minuni in primele 2 etape ale grupelor in istoria CL.
Valoarea, daca exista, se vede in meciurile de care depinde calificarea.
Valoarea CFR s-a confirmat in meciurile cu Bordeaux si o sa se reconfirme cu Roma si Chelsea …
dani dany • 5 noiembrie 2008, 12:48
in primul rand felicitari cfr-ului…sa fim realisti ca grupa e mai grea decat a stelei…sa incercam sa analizam corect si sa nu ne mai injuram pe site-urile de sport, desi unii doar asta stiu sa faca…cfr-ul ca sa fie echipa buna ii trebuie neaparat un fundas central bun in locul lui galliasi si un coordonator langa trica…lotul e subtire in afara de 12-13 jucatori…iar daca se accidenteaza unul nu are cu cine sa fie inlocuit…pacat ca nu i se da nici o sansa lui prette care e mult peste emannuel kone…totusi trebuie sa recunoastem ca nu poti avea un lot valoros pt ca nici un jucator de valoare nu vine la o echipa ca sa stea pe banca sa fie folosit doar in cazul accidentarii titularului…asta e problema fotbalului in ziua de azi…se joaca doar pt bani…si eterna poezie a romanului cand pierde ca nu ne putem compara bugetele cu marile forte nu mai sta in picioare…vezi cazul famagusta…asa ca pt conducatorii romani sa vorbeasca mai putin si sa faca mai mult ca la altii se poate cu un management profesionist si strategie pe termen lung…diferenta e ca ai lor vor performanta si ai nostrii doar banii din liga…rusinos…
BABILONUL IMOBILIAR • 5 noiembrie 2008, 13:02
E incredibil si inadmisibil in acelasi timp ce au jucat echipierii CFR-ului im „dubla” cu francezii…
E adevarat, in deplasare s-au batut singuri, dar nici n-au jucat cine stie ce.
Acasa au facut cateva greseli foarte mari in aparare, jocul a suferit, au si ratat cate ceva…, dar per total, „subtire”!
Cele 6 puncte dupa care tanjeau („minim 4”-Paskany) s-au dovedit o adevarata „Fata Morgana”. Pacat. Si pentru CFR si pentru ce se va intampla cu fotbalul romanesc in sezoanele urmatoare in cupele europene (punctele!).
As mai aduaga: si pentru imagine. Ar fi fost fantastic sa intre in primavara europeana o echipa romaneasca in Liga Campionilor! De doi lei speranta…sanse mai sunt.
…Si pentru CFR, dar si pentru Steaua, in seara asta.
Fotbalul e un sport imprevizibil, frumos, de-aia e „regele”! Prin urmare, mai speram si noi.
alex • 5 noiembrie 2008, 13:06
si ce ziceti…ca daca e infrangere e bine?hai ma…ca boredeaux e slaba in franta….avem un campionat fara valori…le dau bani degeaba…..mai bine nu va mai calificati….ce sa vedem…numai infrangeri…stati acasa…sau aduceti jucatori scumpi pentru performanta….in fine…un campionat sters….echipe la fel…din acesta cauza numai vin spectatori…pe ce sa dea banii…
nea_nelu • 5 noiembrie 2008, 13:07
Bravo lor. la inceput nu le dadea nimeni sanse sa faca un punct macar si uite ca au jucat. Chiar daca nu se califica nici un UEFA aceasta echipa impune respect.
nebunu’ • 5 noiembrie 2008, 13:30
Francezii, dupa cum au declarat, au venit sa castige meciul si s-a vazut in jocul echipei de pe teren, in schimb CFR-ul a jucat la doua capete, adica erau multumiti si cu un egal, lucru ce s-a vazut in jocul si tactica echipei; In loc sa atacam in valuri si sa-i calarim, noi am stat in asteptare si le-am facut jocul. Parca EI AU JUCAT ACASA SI NOI IN DEPLASARE; Cred ca in lotul CFR-ului a intervenit o uzura fizica si psihica.
neamtzu • 5 noiembrie 2008, 13:46
pt dany
cum poti sa zici ca grupa lui CFR e mai tare k a stelei???????…se vede k nu va pricepeti……oricum pt cei k voi…e doar un remediu….puneti mina pe carte…in speta pe clasament…..
1. pai in Italia Fiorentina e pe 7…iar Roma pe 17…
2. pai in Franta Lyon e pe 1…….Bordeaux pe 3
k aici merge sa comparam…….din echipele cu kr a jucat CFR a cistigat vreuna campionatul in tara ei anul trecut????raspuns NU…spre deosebire de grupa stelei, unde Lyon face instructie de 7 ani inclusiv cu Bordeaux…..Iar Bayern a fost campioana detasat anul trecut…
asa k puneti mina pe carte inainte sa va dati cu parerea…..k sa nu mai zic ca in opiniile voastre ** ati omis k steaua a fost in urna 3 iar cfr in urna 4…..
nebunu’ • 5 noiembrie 2008, 14:03
Cataline – pe noi ne supara deceptia si deziluzia pt ca dupa doua meciuri bune cu 2 echipe bune am facut varza 2 meciuri cu o echipa modesta (modesta pt UCL)iar perspectivele sunt sumbre – echipa joaca tot mai slab; Oare va mai avea Culio ocazia sa inscrie 2 goluri, din prima, cum a facut-o la Roma???? IN VECI.
Francezii, desii au avut o zi in minus de odihna au fost mult mai proaspeti???? DE CE??? a fost vointa jucatorilor francezi mai mare, manaca alte lucruri decat noi si au mai multa energie, au avut o tactica mai buna, au preparatori fizici mai buni??????
c24 • 5 noiembrie 2008, 14:07
dupa meciul de la roma s-a vorbit de contributia lui andone la jocul echipei. atunci nu o prea vedeam. in ultimele 3-4 jocuri a devenit extrem de vizibila. jucatorii se sufoca datorita pregatirii fizice din vara. cu antrenorii nostri din romania nici o echipa nu poate face fata ritmului de 2 jocuri pe samptamana. trombeta dupa numire imi amintesc ca spunea ca nu-i convine sa vorbeasca de pregatirea fizica. a chiar adus specialisti italieni pentru testarea parametrilor. echipa traieste efectul andone.
MoroshanK • 5 noiembrie 2008, 14:12
SI MA ROG DE CE CONSIDERATI TOATE SANSELE PENTRU PRIMAVARA RISIPITE? nu-i fair…
draghici — mocanu sunt jalnici….iar comentariile lor malitioase si …de conjunctura
lord belial • 5 noiembrie 2008, 14:32
s-au terminat cumva meciurile din grupa si nu s-au calificat nici steaua, nici cfr? nu ne grabim cumva sa ne punem cenusa in cap degeaba? eu zic ca noi putem bate diseara la lyon, si ca cfr a facut si va mai face inca prestatie frumoasa in ucl.
ps: ar fi bine daca la acest post comentariile ar fi scrise doar de stelisti si cfr-isti. cu tot respectu’, dar simpatizantii celorlalte echipe de fotbal (?) din romania nu stiu cum este sa sustii o echipa care joaca in CL.
lili • 5 noiembrie 2008, 14:44
Si Steaua a facut in primul an de CL 5 puncte.
Cam atat…..
unul • 5 noiembrie 2008, 15:09
pt neamtzu
mai baiatule ,dupa tragerea la sorti a grupelor UCL radeati toti de CFR .Ca e in una din cele mai grele grupe ,iar Steaua intr-o grupa echilibrata.Dupa primele doua meciuri Roma si chelsea au fost „jaloane” ,iar Bayern si Fiorentina echipe de top .Acum dupa alte 2 meciuri ,brusc grupa Stelei e mai grea .Nici macar nu putem face comparatii : sunt alte grupe,alte echipe .Pana la urma important e cate puncte faci si jocul prestat .Stai si analizeaza .La ce concluzie ai ajuns .Oricum ,bafta Steaua !!! Macar Steaua sa ii incurce pe francezi si m-as bucura .Ca prea si-au luat-o in cap si francezii astia .
cosmin • 5 noiembrie 2008, 15:28
„Clujul a pierdut pentru că nu s-a gîndit la egal”…intradevar aveti mare dreptate…clujul au jucat pt ei,pt noi,pt romani dar si pt straini,au jucat fotbal si l-au jucat cum au putut ei mai bine..nu cu jucatori de milioane de euro,sau cu baloane de aur in echipa..ci cu jucatori devotati,adevarati luptatori,cu jucatori carora le tremurau picioarele nu pt ca il aveau pe gourcouff in fata ci pt ca aveau pt prima oara parintii in tribuna…au intrat pe teren si au atacat..au luat gol repede dar au atacat in continuare..au refuzat infrangerea sau egalul..au tanjit si au suferit pt o victorie care probabil le-ar fi schimbat viata…iar in jurul lor 20.000 de oameni au apreciat asta…nu au huiduit insuccesul…le-au aplaudat curajul si daruirea…clujul nu e bordeaux..si nici romania nu e franta..nu putem nega ceea ce suntem…dar putem fi mandri de asta..putem fi mandri de cfr cluj de steaua sau de alte echipe…mandri atunci cand castigam dar si atunci cand pierdem…si cu siguranta aseara acei 20.000 de oameni au fost mandri ca sunt clujeni…
UICA PAIU • 5 noiembrie 2008, 16:01
cosmin – ai vazut alt meci???? Daca era cum tocmai ai scris aseara trebuia sa atace in haita sa-i asfixieze pe francezi , sa-i calareasca tot meciul nu sa se apere asa aproape de poarta noastra si sa le dea posibilitatea sa-i creeze ocazii;
Comentariile sunt închise.