TOLO.RO
Dorinel duce o felie a culpei, iar Uhrin merită restul tortului, dar poate că o dată pe sezon e just să ne aruncăm ochii şi în altă parte.
sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 11:28
Dorinel duce o felie a culpei, iar Uhrin merită restul tortului, dar poate că o dată pe sezon e just să ne aruncăm ochii şi în altă parte.
În careul de 16 metri, pentru că, vorba lui Andrei Vochin, „la mjlocul terenului arbitrăm şi noi”. Acolo însă, în dreptunghiul verde ca de ruletă, unde fiecare bilă ţopăie decisiv, trebuie să ai ochi şi valoare, trebuie să ai minte şi integritate, trebuie să ai ceea ce a avut aseară Cristi Balaj.
El a trecut cu un gest uşor peste căderea lui Dayro în careul lui Poli, în prima repriză, şi, mai apoi, peste cea a lui Gigel Bucur, care a cerşit şi el un penalty. Poate că sună prea tare, obişnuim să elogiem fotbaliştii, nu brigada, dar Balaj deţine o suveranitate discretă, un fel aproape unic de a ţine meciul în mînă, fără a ieşi în evidenţă. Revedeţi momentul golului de 2-2 al lui Rădoi şi veţi observa cum Balaj se trage în spate ca să nu stingherească faza. A fost o formă explicită de respect pentru fotbal, venită de la un arbitru implicit, adică foarte bun!
no mercy • 15 noiembrie 2008, 23:33
un *** de arbitru, a avut 2 masuri! intr-adevar nu trebuia 11 m dar peste cate galbene a trecut si trebuia sa le dea oaspetilor, la badoi cel mai clar exemplu, dai fault dai si cartonas, dar nu a fost doar asta au fost multe altele, o **** asta a fost balaj
DS • 15 noiembrie 2008, 23:40
Dayro n-are ce cauta in primul 11. Nu sunt sigur ca merita pe banca, ce sa mai vorbim de titular.
Neutru • 15 noiembrie 2008, 23:53
Incep sa fiu dezgustat de incrancenarea prosteasca a romanului pe stadioanele din Bucuresti. Rezultatul va ajuta CFR-ul daca bate Pitestiul. Chiar daca nu se va intampla asa sunt convins ca scenele din Ghencea nu vor exista in Gruia.
Silviu • 15 noiembrie 2008, 23:57
esti *** daca ala ti s-a parut arbitraj bun… si la Dayro cand i-a luat piciorul de sprijin in repriza a doua, tot asa, nu a fost? De tusieri, ce mai zici, si ei, tot buni, nu?
claudiu hermelin • 16 noiembrie 2008, 0:01
DA! Corect tolontane. In afara de faptul ca a fragmentat jocul a dat decizii inverse, numai in dauna Steelei, e un arbitru foarte bun. PENTRU dINAMO 😉
dinamofob • 16 noiembrie 2008, 0:03
arbitraj tip primadona, cu sanctionarea fiecarui contact… daca are bani, sa aiba grija de ei, ca vine criza!…
lord belial • 16 noiembrie 2008, 0:10
bun balaj, chiar m-a surprins. dar asistentii lui sa se mai caute, pina invata sa indice corect directia unui aut, ca sint chiori, sau daltonisti, vedeau numai in directia visiniu. asta ontopic.
doi: nu scrii nimic despre interventia exagerata a **** lui zmarandescu? daca din doua torte ajung sa dea in oameni, ce mai ramine de facut? sa aplaudam doar ca focile, si sa spargem seminte sau sa luam hotdogi la 100 de mii? asta e fotbalul? cu ultrasi de televizor? mentinonez ca am vazut meciul la tribuna 1, am inghetat de frig sa ajung acolo sa vad ce??? cum niste maimutoi ***** dau in suporteri?? de ce, pentru doua torte? exces de zel de la ultimii **** ps: vezi ca inseamna vina ‘culpa’, si nu inteleg ce vina are munti in aribtraj.
pps: cind dispare p marin din echipa? cind iese **** ala de neaga? munti nu vede ca szekely sua golanski sint net superiori?
supre • 16 noiembrie 2008, 0:10
dar de intrarea lui zapata asupra jucatorului de la timisoara care a pasat in fata portii ce parere aveti ? va reamintesc: jucatorul timisoarei a pasat in fata portii iar zapata l-a rupt la picioare ! daca faza se petrecea la mijlocul terenului era fault pentru timisorean ? inainte de a da un raspuns va rog sa analizati bine faza ! daca ii tot respectam pe arbitrii si ii ridicam osanale lui radoi nu vom progresa nicicand !
suprem • 16 noiembrie 2008, 0:13
imi amintesc acum si faza in care neaga a primit fault pe 16 m pentru o pasa a timisoreanului, care a intrat prin alunecare, la un coechipier ! aceasta faza ati vazut-o ? ce arbitru bun ! pentru steaua !
mmyyttoo • 16 noiembrie 2008, 0:15
Da, buna observatia – Balaj a arbitrat mai bine decat se astepta multa lume. Din pacate cand nu joaca arbitrul rolul principal sigur se gaseste altceva pe post de primadona si in seara asta a fost razboiul dintre suporteri si candidatii george si otto.
Cum care oto? ala care lupta cu luminita anghel si elena udrea pt un loc in senat intr-un colegiu din sectorul 6 🙂
novac • 16 noiembrie 2008, 0:15
parerea mea este ca balaj a fost contra Stelei.A ajutat discret pe submediocra Dinamo.
Dar fiecare cu parerea lui.
Steaua nu a jucat rau in a doua repriza.
suprem • 16 noiembrie 2008, 0:17
vad ca stergeti comentariile care nu va convin ! revedeti, va rog, faza in care un jucator timisorean paseaza in fata portii iar zapata il rupe la picioare ! cum comentati aceasta intrare ? daca faza se petrecea la mijlocul terenului era fault pentru timisorean ?
mmyyttoo • 16 noiembrie 2008, 0:23
@novac tata, cred ca poti si mai mult: ‘submediocra Dinamo’ zici? Cu cat mai mare este frustrarea celor ca tine cu atat mai mare este bucuria celor ca mine. INCA nu ati inteles asta?
Mergeti si va bateti cu zmarandestii, poate batei si voi pe cineva 🙂
lord belial • 16 noiembrie 2008, 0:31
„submediocra dinamo”?
nu sint defel de acord cu acest calificativ.
corect este ‘rusinoasa dinamo’ sau NEC dinamo. sau ‘lasati-ne sa ne pregatim de liga campionilor dinamo’. sau ‘ne repatriem toti *** dinamo’. sau mereu second hand dinamo.
***
mmaarriiaan • 16 noiembrie 2008, 0:43
a ajuns si balaj la un nivel in care stie sa faca japca si nimeni sa nu-l conteste. meciul nu a fost greu de arbitrat. bv lu balaj…ca a reusit sa pacaleasca pe toata lumea, chiar si pe tine, tolo
adystelistzu • 16 noiembrie 2008, 0:51
SI TU TREBUIA SA FII DISCRET CU ACEST ARTICOL…!!!
viostelistul • 16 noiembrie 2008, 1:02
Sa fim seriosi, Balaj a arbitraj jenant, a fost un monument de nesimtire!
Massimo Busacca • 16 noiembrie 2008, 1:23
daca a fost asa bun arbitrajul de ce a luat galben Badoi la o intrare perfect regulamentara, in Anglia pt asa ceva cred ca il fluierau pe arbitru tot meciul sau se facea de ras, daca iesea gol din faza aceea mai spuneai ca a arbitrat bine plus ca in prima repriza trebuia acordate 3 galbene pt Goian care a avut o iesire nervoasa, in primele minute fault grosolan a lui Kapetanos la Cisovski a intrat prin alunecare direct la picioare nu a luat galben, 2 tineri de tricou una de fiecare parte, intrarea intarziata a lui Zapata la Cisovski, deci in concluzie un arbitraj slab ajutat si de noroc ca nu a iesit gol la intrarea de manual a lui Badoi.
Timisoreanu • 16 noiembrie 2008, 1:24
Intrebare ****:a facut fault Badoi, in prima repriza, la marginea careului,la acea intrare,la minge spun eu?Dar la ultima faza a meciului,a fost fault?Balaj e gazdar pt. ca e prea fricos sa nu fie.
fan Timisoara • 16 noiembrie 2008, 1:36
Arbitraj excelent, nu ma asteptam. Meci in care ambii antrenori au aratat ca le place fotbalul ofensiv si spectacolul. Imi pare rau ca luam in continuare goluri stupide din invalmaseala.
luati-va ochelari daca nu vedeti • 16 noiembrie 2008, 1:37
Vad ca a mai fost cineva aici care a sesizat faza cu zapata cand i-a luat picioarele cred ca lui parks plus faza cu lovitura libera inventata la presupusul fault a lui badoi, la care nu ai cum sa te pacalesti (numai daca ai privirea in alta parte nu vezi si acorzi fault presupunand ca i-a luat picioarele, altfel e rea vointa). In afara de fazele astea mai trebuie spus si ca i-a umplut cu cartonase pe cei de la poli. Imi poate si mie explica cineva de ce a luat bucur cartonas la faza aia de „simulare” ???? Bucur nici macar nu a cerut 11m + ca fundasul l-a si atins pe bucur.!!!
Asa ca inainte sa scrieti atat de exaltati ca arbitrul a fost extraordinar (sau unii mai scriu ca a tinut cu poli!!) va rog ca pe viitor sa va uitati mai atent la meci!
rectific la mesajul anterior • 16 noiembrie 2008, 1:41
Zapata a intrat la cisowsky nu parks
Catalin B. • 16 noiembrie 2008, 1:43
Am vazut si eu acest meci,de departe,tocmai din Los Angeles.Timisoara a aratat foarte bine asezata,a contraatacat foarte periculos,si a facut un joc bun,in general.De cealalta parte,Steaua,parca a avut un plus fata de alte meciuri,insa…prea putin pentru o echipa cu „fite” de Europa.Dupa acest meci,e greu de spus daca mai sint sanse la titlu pentru Steaua.Nu cred ca-si vor reveni.Radoi,chiar daca a marcat,nu prea s-a vazut.Neaga,joaca maximum 30 de minute,apoi e out.Mai zicea cineva pe aici(novac on) ca arbitrul a tras pentru Dinamo.La ce meci s-o fi uitat?In alta ordine de idei,Becali a facut iar un exercitiu de forta impotriva propriilor suporteri.El stie de ce vrea sa mearga in Parlament:v-a avea imunitate,si apoi sa te tii…Avem deja un ****acolo:CVT.Daca vine si *** Becali,care in plus mai este si sub urmarire penala….Cum e posibil ca cineva urmarit penal sa poata candida la alegerile parlamentare,nu stiu.A, ba da.E Romania.
mircea_32 • 16 noiembrie 2008, 1:48
Tolontane voi vedeti orice in afara de fotbal am vazut ca ati rastalmacit declaratia lui Radoi ca sa bagati hira vad ca tu apreciezi arbitrajul insa nu vreti fotbal in Romania pt ca daca ati vrea v-ar interesa fotbalul si nu birfele.Ca Steaua nu a dovedit un joc bun in urma muncii unui antrenor prea slab pentru o echipa de cl si ca jucatorii sunt prea slabi pentru pretentiile Stelei nu vedeti.Ca inaintea unui meci de cl visati mai rau decit fiu-miu de 6ani ca nu puneti punctul pe i ca daca tot se lauda Becali ca e cel mai bogat dar vin jucatori la pret de pufuleti nu vedeti. Imi pare rau dar ori sunteti incompetenti ori nu va intereseaza soarta fotbalului romanesc ex corriere dello sport
Aur • 16 noiembrie 2008, 1:49
Steaua putea sa marcheze si 5 goluri,in seara asta.Mai mult decat un meci egal, nu putea scoate la asemenea maniera de arbitraj.Ca si Balaj,va aratati si dvs…clasa.Il elogiati,exact atunci cand are nevoie sa fie…scos.Pierdeti din vedere multe faze ce-mi dau dreptate si pe care dvs.fie nu le-ati vazut,fie le interpretati in stil propriu.Va dau numai un exemplu:Faultul clar asupra lui Dayro Moreno,in careu, a fost trecut cu vederea,dar pentru atac la minge al lui Lovin,acesta a primit cartonas galben,iar din lovitura libera,Poli a marcat.In general,pentru aceeasi intrare un stelist era penalizat cu cartonas galben si lovitura libera,pe cand la timisoreni se considera …joc barbatesc.Ori de cate ori Steaua isi inghesuia adversarul in propriul careu,fie centralul,fie tusierul trebuia sa inventeze ceva.Fie fault in atac,fie fault la portar,fie sa nu vada cornere ori lovituri din tusa,clar in favoarea Stelei.Porunca este clara si pleaca de la conflictele in care a fost antrenat Becali:Dinamo trebuie sa adune usor,in tur,puncte mincinoase pentru zile …negre,fiindca in retur,cand Steaua si CFR nu vor mai fi secatuite de LC,n-are cum sa mai adune.Presa,care de asemenea are un cui impotriva lui Becali,nu poate lovi in el decat punand gaz pe foc si lovind in Steaua.Aveti grija,ca dupa fiecare esec sau semiesec al Stelei, sa aveti invitati,in studiou ,ori la telefon,persoane,care au de asemenea frustrari mai vechi sau mai noi legate de Becali ori Steaua si faceti ,impreuna,un cor ce canta dupa aceeasi partitura.Nu facea bine Olaroiu,cand fata de magarii de acest gen,intrand in silenzio stampa,cu toata echipa si pierdeati astfel 90% din temele de discutie pe care le aveti acum?
Ca mai in toate domeniile si in fotbal, se petrece acelas lucru:Scena este ocupata de niste semidocti,care-si vad de interesele lor si trag sforile,folosind orice mijloace.Rezultatul:Mediocritate,lustru,minciuna si lipsa de performanta autentica.Ne miram mai apoi de refularile din tribuna.Nu toata lumea se poate uita impasibila la oamenii ce genereaza astfel de conflicte,ca la niste insecte,pe unii ii lasa nervii si cred ca pot strivi insectele.Asta nu inseamna ca fac bine.Inesctele trebuiesc tratate cu …flit verbal!Pentru asta a dat Dumnezeu omului cuvantul!
Cu cat mai repede si mai multi, se vor destepta si-i vor trata astfel,cu atat mai repede se vor imputina…insectele.
Asa ca, domnule Tolontan,eu as mai adauga la titlul dvs.un codice:Ce redactor bun!
Kittutza • 16 noiembrie 2008, 1:55
Balaj a fost groazniiiic!
gabonne • 16 noiembrie 2008, 2:13
EEEEEeesteeeeeee ! ”Am achizitionat pe, Dayro Moreno, noul DICA, al Stelei” HA HA HA, ****! Pai bayyyyy oameni buni Dayro asta nu face la Steaua nici 0,000000000001 % cat a facut DICA pentru noi!
Tristar • 16 noiembrie 2008, 2:18
Domnule Tolontan, un arbitraj bun, per ansamblu, dar cele 5% au fost date, spre disperarea atator milioane de stelisti, oaspetilor. Foarte subtil. Din ce motiv? Lui Balaj i-a fost frica sa nu fie acuzat de Iancu ca a tinut cu Steaua. Tusierii, in schimb, au vrut sa arate, vezi Doamne, „clasa” lor internationala si au ciupit si ei, pe ici, pe colo, gazdele, la cate un aut sau ofsaid la limita. Ca STEAUA SI BECALI NU AU CONTESTAT NICIODATA ARBITRAJUL, PENTRU CA SUNT MAI ****. In schimb, **** asta de Iancu este „specialist” in mascari la adresa arbitrilor.
ce arbitru bun… • 16 noiembrie 2008, 2:39
ce arbitru bun (la suflet) balaj asta… a lasat-o pe steaua sa execute lovitura libera (cu toate ca era deja la 1 minut peste timpul de prelungire) poate poate mai marcheaza pe final. Singurul scop era ca steaua sa termine faza de atac, pt ca bietul pantilimon nici nu a mai apucat sa degajeze inainte ca balaci sa fluiere…
android • 16 noiembrie 2008, 2:44
PACAT CA arbitrii SUNT „BUNI” SI IN ALTE MECIURI!
By the way, mr tolo, de ce nu scrieti un articol despre ce mai arbitreaza corpodean?
sportsaga • 16 noiembrie 2008, 3:02
Balaj a arbitrat normal. Nu a lasat insa in cateva momente jocul mai liber, dar in rest a fost ok.
PS: Chiar sa nu asteptam sa il lauzi aici pe Balaj. Cred ca te grabeai sau nu preai ai avut chef sa te uiti la tot meciul.
Doctorul • 16 noiembrie 2008, 3:05
Draga Catalin,
Tu nu te pricepi. Nu esti ULTRAS de al lor. Acolo daca il atingi putin pe Dayro in careul advers, nu e 11 m . E atac terorist, tentativa de omor. Dayro tre bagat intr-o punga. E atat de talentat incat trebuie sa ii conservam talentul. 😀
Peace
deian • 16 noiembrie 2008, 3:10
Chiar si tu Tolo?Cum poti sa te cobori sa il lauzi pe unu’ ca asta?p.s.-vezi faza in care a luat Badoi galben!adica pt nimic!!
Master • 16 noiembrie 2008, 3:26
ba tolontane…intradevar balaj a avut cateva faze grele pe care le-a judecat corect dar nu uita k acolo in brigada mai erau si tusieri care erau dezorientati total..si chiar si balaj a cam gresit prea des fata de cum il elogiezi tu…frate…mai uita-te o data la meci si contrazi-ma…
iri • 16 noiembrie 2008, 3:42
da ce sa faca ma sa se bage in fata lu radoi cand suta? asta-i buna 🙂
n00dles • 16 noiembrie 2008, 3:54
Domnule Tolontan, Balaj in nici un caz nu trebuia sa se afle in acea pozitie la faza golului lui Radoi.
Pozitia lui trebuia sa fie IN STANGA FAZEI si cu fata catre arbitrul asistent de pe acea parte a terenului.
florin • 16 noiembrie 2008, 4:04
meciurile cu steaua sint usor de srbitrat. Cele grele sint cu Dinamo. A spus cineva ceva despre faptul ca Ropotan a meritat un rosu cu Steaua in prima repriza? Nu.
ko • 16 noiembrie 2008, 4:17
Faptul ca ai decis sa scrii despre arbitraj si nu ds altceva…e…dubios. Arbtrajul n-a fost nicidecum unul remarcabil. Au contraire… A fost total pro Dinamo.
Ma rog,… continui tu sa construiesti controverse ***
nannosca • 16 noiembrie 2008, 4:19
balaj ………nota 10+
borne • 16 noiembrie 2008, 5:25
ptr. toti dinamovistii :
nu avem de ce sa fim frustrati.. sau sa ne fie ciuda ca sunteti pe primul loc.. oricum sunteti rusinea romaniei.. kiar daca nu constientizati acest lucru ..; europa fotbalistica ptr. voi este 0 , ekipa ca nec , 47 nentori..si multe altele din marile tari fotbalistice.. finlanda.. albania, letonia.. va bat si v-au batut ani la rand.. si acum .. pe munka lui steaua .. aveti glas ?
credeti ca v-ati fi calificat dintr-o dubla cu galata ?
sunteti o rusine.. si nu puteti skimba deloc acest lucru ..
Flo-TM. • 16 noiembrie 2008, 6:42
ia revedeti golurile si observati ce zgomotosi au fost comentatorii la golul de 1-1 al Stelei fata de inghititul in sec de la golul lui GOGA…!!! Penibil si jenant,de parca Steaua reprezenta ROM iar POLI alta natie… Unde e neutralitatea pe care o laudati la Balaj…? Mi si greata de miticii de la antena 1 care transmit doar meciurile Stelei,care nu a avut mai mult de 5000 de spectatori la meci,nicidecum 15000 cat apare in cronica meciului…! Pe cine mintiti de fapt? Jalnic! ABIA A INCEPUT DISTRUGEREA STELEI,CUM NU DE MULT ANTICIPA CINEVA CE A PLECAT DE LA TURMA DE ACOLO…!!!
Camford Oxbridge • 16 noiembrie 2008, 7:10
Arbitraj foarte slab. Curios cum domnul gazetar a vazut altceva. Sper sa nu mai cenzurati si cele mai nevinovate critici aduse dumneavoastra. In schimb cele mai gretoase laude se lafaie in liniste. La reguli scrie „In comentariile dumneavoastra va rugam sa va referiti doar la articolul/editorialul in cauza si sa nu atacati autorul”, dar de laudat nu scrie nimic. Ori e o tara libera ori daca nu e atunci sa stim si noi. Nu pot fi doua unitati de masura. S-auzim numai de bine si de bune.
maaras • 16 noiembrie 2008, 7:20
domne tolontan dc il ridicati atat in sus cand a gresit grav la faza din 34 parca…fault badoi la neaga in postura de ultim aparator la 17 metri perpendicular pe poarta…deci ce cartonas se da domnu tolontan galben??
Goldenboy • 16 noiembrie 2008, 7:26
Tolontan, un articol perfect si obiectiv. Din pacate majoritatea comentariilor de aici sunt subiective.
Cornel • 16 noiembrie 2008, 7:28
Arbitrajul a fost aproximativ, offside-uri eronate, unele simulari au fost premiate cu lovituri libere, altele cu cartonas galben, multe erori in margine, auturi inversate, inconstanta in apreciere, unele contacte mai dure au fost lasate sa treaca in numele jocului „barbatesc”, altele nu, dupa 0-1 Balaj s-a facut ca nu observa tragerile de timp repetate (Pantelimon a fost campion !). Unde o fi calitatea de arbitraj pe care o lauzi ? Poate prin comparatie cu Corpodean, care fura „pe fata” ?!! Mai usor cu pianul pe scari.
insider • 16 noiembrie 2008, 7:55
Tolontane, nu stiu ce meci ai vazut tu aseara, dar pe asta de care scrii se pare ca nu l-ai vazut!
****
Ne plangem de calitatea fotbalului nostru (pe buna dreptate, un fotbal de ****, sub Malta sau Insulele Andive), dar prin ochii unei transmisii de ****, ieftina si de 2 lei***!
Fotbalul nostru, conducatorii, antrenorii, jucatorii, dar si prea, media, jurnalisti sau comentator-analisti sunt toti de acelasi nivel sub-mediocru! Asa fotbal, asa ziaristi! Si sa nu ne mai serveasca acesti **** ziaristi o placa deja zgariata cu noi suntem mai buni decat fotbalul pe care-l avem, ca nu e asa!
Balaj a demonstrat, ca de fiecare data, ca este un antistelist convins! Asta cu arbitrajul corect, nu prea tine, plus asistentul ala care dupa cinci minute ridica offside tocmai cand Dayro se pregatea sa mai traga o data la poarta(peste peluza, bineinteles)!
toni • 16 noiembrie 2008, 8:34
Nu mai vorbiti si nu mai scrieti atat despre Steaua chiar nu merita.Despre arbitrii eu nu as vorbi,l-am vazut pe Kapetanos plecand din offside clar dar asistentul nu a ridicat fanionul,la bara lui Dayro offside clar dar nu a ridicat fanionul decat dupa ratarea celui de-al doilea sut.Daca ar fi fost gol la vreuna din aceste faze asa ar fi ramas. Ghionea si Goian l-au faultat pe Bucur de 100 de ori dar nu au fost eliminati. Radoi la fel iar la incidentele din tribune un arbitru mare ar fi oprit meciul.Deci unde este arbitrul tau cel mare. Va este frica sa spuneti adevarul de Steaua,patronul si jucatorii ei care nu joaca nimic.
cosmin • 16 noiembrie 2008, 8:38
ok,dar de ce n-a dorit domnul balaj sa dea si cateva cartonase galbene stelistilor????
aaaaaaaaa,mai au meciuri grele ???
nu,ca sa mentina echilibrul jocului-o sa ne explicati……..
cristian • 16 noiembrie 2008, 8:45
Dar de mediocrul radoi nu zice nimeni nimic?El este cel ce destabilizeaza tot vestiarul stelei, este urechea lui jiji si nimeni nu are curajul sa-i spuna ceva….este un turnator ordinar…
acid • 16 noiembrie 2008, 9:00
imi pare rau sa va spun dar articolul dvs se ridica la calitatea transmisiei tv…