TOLO.RO
Buzăul se va retrage probabil, nimic nu e sigur în fotbal!, iar Steaua va recupera două puncte
luni, 24 noiembrie 2008, 12:49
Buzăul se va retrage probabil, nimic nu e sigur în fotbal!, iar Steaua va recupera două puncte
Calculele sînt bune, chiar dacă nu toate combinaţiile sînt permise. Ceea ce face Steaua, silind practic Buzăul să abandoneze campionatul, e parte a regulii jocului. Nu jocul din teren, desigur.
Pe scurt. Becali îl va convinge pe patronul buzoian să se retragă. E şi în avantajul aritmetic al „lanternei”. În loc să intre în Divizia B cu o penalitate uriaşă, Buzăul merge în „C” şi, de acolo, intră în „B” prin fuziune cu Rîmnicu Sărat, fără penalizare. Curat, murdar, practic.
În cîteva zile, totul va fi oficial. Buzăul iese şi Steaua recuperează două puncte distanţă faţă de Dinamo. Returul va porni foarte strîns, pentru că cinci-şase echipe îşi înşiră speranţele pe distanţa a 10 puncte. Totul se poate recupera, orice e posibil.
Numai că, dincolo de matematica influenţelor, Steaua are o problemă reală de joc. Şi de încredere în sine. Pentru prima oară după mulţi ani, cumulativ şi indirect, s-au adunat atîtea probleme în curtea celei mai titrate şi iubite echipe din România încît acestea nu pot fi rezolvate la masa verde. Fotbalul are capacitatea incredibilă, de asta e şi atît de iubit, de a ignora handicapurile. Aşa a ieşit CFR Cluj campioană, aşa a răsărit Urziceniul, aşa a ajuns Timişoara să conteze pe punctele de suspendare, care ar propulsa-o spectaculos undeva în top.
Pînă cînd Steaua nu îşi va rezolva crizele reale, de autoritate profesională a preşedintelui şi a antrenorului, criza de rudenie ajunsă politică de dictat, pînă atunci aşadar, tot ce încearcă Becali e o simplă aspirină. Merge, funcţionează, dar, vorba bancului cu Radio Erevan, asipirina e anticoncepţional doar dacă o ţii între picioare. Iar picioarele, creierul şi curajul trebuie să joace în fotbal, nu să stea în poziţie de drepţi în faţa lui Becali.
insider • 24 noiembrie 2008, 8:58
Avantajeaza si pe Arges, care e peste Steaua in clasament!
H2SO4 • 24 noiembrie 2008, 8:58
Da, foarte corect. Desi sunt stelist daca mai face Becali si magaria asta chiar o sa ne fie rusine sa mai scoatem capul in lume. Si exact cum zici Cataline, oricum nu conteaza 2 puncte la jocul execrabil pe care-l prestam acum. Oare Becali chiar nu stie sa fie demn? Lasa-i frate pe jucatorii astia de 2 lei sa piara pe barba lor. Lasa-i din brate pana la sfarsit de campionat, sa ajunga pe locul 7-8 si sa-si dea seama atunci ca si-au ingropat singuri carierele. Caci nu-i va mai cumpara nici Buzaul din Liga 3. Apoi ii dai pe toti slabanii la echipa a doua (nu ii vinzi , ii tii pe tusa pana li se termina contractul ca sa isi muste pumnii) si faci echipa adevarata. Iar cei care vor veni vor avea lectia invatata.
george • 24 noiembrie 2008, 9:01
dupa bocelli si becali al lui fornade, inca un articol despre becali in numai 3 zile?
gsp.ro nu mai citesc pentru ca majoritatea articolelor sunt compuneri cu dialoguri din convorbiri particulare („surse apropiate”, „surse din anturajul echipei”, „ar fi spus unor apropiati”, „s-ar fi destainuit”, etc…)
blogsport.ro pentru cat timp? noroc cu un tudor octavian sau un radu naum.
Deci • 24 noiembrie 2008, 9:04
Deci anul asta va fi „retragerea” in loc de „valiza”. Interesant.
senateo • 24 noiembrie 2008, 9:07
comentariile neavenitilor ar trebui cenzurate, e unul aici IONUT care zice ca Dinamo e pe primul loc?!!!! Altfel spus manevrele necurate ale lui jiji atrag un destin negativ pentru steaua, astfel acum doi ani dupa ce a platit un milion lui Borcea ca sa bata CFR, steaua a fost umilita in UCL si a luat doar un punct, anul trecut dupa bricheta si valiza steaua a fost din nou umilita in UCL luind doar un punct. steaua nu merita sa joace in UCL atita timp cit isi cistiga locul prin manevre de culise necurate.
Excelent • 24 noiembrie 2008, 9:10
Deci,*** au 6 puncte in fata. Dupa faza cu Buzaul o sa fie 4 in fata, dupa faza cu cartonasul lui Julio Cezar o sa fie 1 punct in fata. Deci, nu stiu cum o sa fie fata de restul echipelor dar Steaua va avea cel putin doua puncte in fata cainilor la sfarsitul campionatului, ca avem meci direct. securistii nu au ce cauta in CL…mai bine sa mearga galati, arges, craiova, cluj, urziceni. practic oricine in afara de dinamo, otopeni, farul, bistrita si buzau.
jerry • 24 noiembrie 2008, 9:36
gigi fa ceva sa castigam si noi un meci !!!
bogdan • 24 noiembrie 2008, 9:41
@senateo: acum 2 ani de zile tin eu minte ca steaua nu a facut doar un punct in liga…ci a facut la (re)debut cam ceea ce a facut clujul la debut:)
gabi_bt • 24 noiembrie 2008, 9:47
Dorinele, Gigi si care mai santeti. Eu cred ca marea problema este pregatirea fizica. Asta e mostenita de la Hagi si Lacatus. De aici viteza de joc scazuta. Poate ca preparatorul adus de Dorinel va face ceva, dar remedierea cere timp. Succes.
terra banatica • 24 noiembrie 2008, 9:49
Atentie dle Tolontan, formularea „asa a ajuns Timisoara sa conteze pe punctele de suspendare, care ar propulsa-o spectaculos undeva in top” se poate califica la categoria „rautacisme”!
A nu se uita faptul ca este normal a POLI sa conteze pe respecticvele puncte, punctele alea 6 au fost facute pe teren si ca locul lui Poli ar fi pe pozitia a 2-a in clasament. Asta insa daca reusim sa trecem peste consideratiile de natura coloristica legate de textila de joc.
mihaic3001 • 24 noiembrie 2008, 9:51
Tolontaneeee !
Pe undeva este corect, din acest punct de vedere. Steaua (desi sunt stelist) ar trebui sa-si castige punctele pe teren, ci nu prin culise. La fel si Timisoara – sa i se dea odata cele 6 puncte inapoi si sa terminam odata cu astea. Insa, nu era mai corect sa scrii despre blaturile ordinare facute de Dinamo in acest tur de campionat (vezi meciurile cu Bistrita, Galati, Timisoara, Iasi si nu in ultimul rand cum Dinamo a furat Craiova cu arbitrii in Groapa) ?
La Steaua, daca se poate spune asa, nu este criza … este daca vrei doar criza de … victorii. Cat mai aveti de gand **** sa nu-i recunoasteti meritele lui Dorinel Munteanu. Chiar nu vedeti ca echipa joaca un fotbal placut sub comanda lui Dorinel ? Ciobanul daca va fi baiat destept, ar trebui sa-l lase pe Dorinel si sezonul asta si cel viitor, sunt convins ca echipa isi va reveni si vor aparea si rezultatele. Cred, cu sa fara retragerea Buzaului din campionat ca Steaua va fi una dintre candidatele serioase la titlu. O candidata mult mai puternica decat Dinamo si / sau Rapid. In concluzie, la titlu se vor bate prin ultimele 3-4 etape, doar Steaua, Urziceni si CFR Cluj. O sa vedeti.
rusenescu adrian • 24 noiembrie 2008, 9:58
Domnule Tolontan,inprimul rind trebuie sa va spun ca la aceasta ora steaua nu mai este cea mai iubita***Cum a ajuns steaua inainte de 89 sa fie iubita,nu prin aceleasi metode comuniste pe care le-am detestat cu toti in alte domenii?Hai sa fim seriosi,pentru purificarea fotbalului cele daoua cluburi –BINAMO SI STEAUA –trebuiesc desfiintate si atunci poate vom avea si noi un fotbal curat si valoros.Apropo,si conducatorii actuali ar trebuie sa plece odata cu cele doua cluburi.Referitor la scenariul dvs.,imi confirma in totalitate cele spuse de mine. in rest numai de bine
alin • 24 noiembrie 2008, 10:10
draga tolo,
in cazul in care gloria buzau nu se va retrage inainte de finalul turului va trebui sa iti ceri scuze fata de clubul steaua,fata de suporteri si fata de patron…***
BONANO • 24 noiembrie 2008, 10:15
Nu este corect !…PROTESTEZ !
.
Chiar daca Buzaul se retrage ,rezultatele meciurilor disputate trebuie sa ramana , iar pentru cele nedisputate fiecare echipe va obtine un 3-0 prin neprezentarea (retragerea buzoienilor).
Nu este posibil sa retragi si rezultatele , altfel daca maine s-ar retrage 17 echipe pentru imposibilitati financiare ar insemna ca anul acesta nu ar mai fi un clasament ? Nu Fratilor …echipa ramasa castiga la masa verde , inclusiv cu 3-0 fiecare meci ramas de disputat .
Nu poti avantaja o echipa sau doua in detrimentul celorlalte .
Inca odata Mafia lui Mitica si Sandu protejeaza cu nerusinare echipa steaua si pe gigi becali .
.
****
motanu spania • 24 noiembrie 2008, 10:38
NU CRED CA PROBLEMA LU STEAUA ESTE LA BUZAU.DACA DOREA CELE TREI PUNCTE STEAUA LE OBTINEA DE DINAINTE.POTI SA II REPROSEZI MULTE LUI BECALI DAR CA NU A FOST CORECT IN PRIVINTA BUZAULUI EU NU CRED.STEAUA A PIERDUT CAMPIONATU ANU TRECUT CU BUZAU.***.ASTA TI-O SPUNE UN DINAMOVIST IAR DINAMO NU JOACA NIMIC NICI CIT STEAUA DAR EU NU CRED CA IN MOMENTUL DE FATA LA CIT DE SPERIATI SUNT ,PATRONI TUTUROR ECHIPELOR SE MAI POATE ARANJA CEVA INAINTE DE VALIZA POATE DAR ACUM STIU DIN SURSA SIGURA CA SUNT FOARTE SPERIATI.PROBLEMA STELEI E ATITUDINEA LUI GIGI FATA DE JUCATORI,ANTRENORI SI NU IN ULTIMUL RIND SUPORTERI.IN ETAPA CEA TRECUT SA VAZUT CA LA CRAIOVA AU FOST EVENIMENTE IN TRIBUNA DAR NIMENI NU A INTERVENIT IN FORTA.IAR MITITELU CHIAR IA PROTEJAT PE SUPORTERI SPUNIND CA ASTE SE MAI APRINDE O TORTA .DOUA.TREI.ASTE E PROBLEMA STELEI BECALI NU BUZAUL.***
ender • 24 noiembrie 2008, 11:15
@Bonano – ***? Evident ca toate echipele vor primi punctele, nu doar Steaua, doar ca Steaua va fi cea mai castigata, pentru ca amaritii din teren nu au fost in stare sa bata o echipa pe care pina atunci au batut-o toti. Iar daca in retur toate echipele vor primi 3-0 la partida nedisputata cu Buzaul ce se schimba? Daca tu ai 5 lei, iar gigel 10 si primiti amandoi cite 3 lei, diferenta dintre voi de cit va fi? E grea matematica asta, stiu, dar si protestul (cum faci tu), se face dupa ce gandesti putin. Mai incearca o data…
Eu sunt stelist, dar as vrea sa ramana clasamentul asa cum e acum, nu sa i se tot dea apa la moara ciobanului, dar naiba stie ce e cu comisiile alea, cu prietenia dintre Gigi si patronul Gloriei si alte asemenea lucruri tipice pentru minunatul nostru campionat.
razvan • 24 noiembrie 2008, 11:18
nu crezi ca era mai bine sa-ti amani un pic articolul? eventual pana la retragerea buzaului? daca nu se retrage pana la sfarsitul turului ce o sa scrii? o sa-ti ceri scuze?
nu cred!
***
nu crezi ca risti sa te faci de ras?
mai multa coloana vertebrala nu ti-ar strica nici tie si nici colegilor tai care dezbat subiectul!
la revedere!
bagatare si punct ro • 24 noiembrie 2008, 11:22
lasa sa mai ia tot provincia campionatul.
adi • 24 noiembrie 2008, 11:28
Sunt stelist dar nu am satisfactie daca vom cistiga punctele asa. Totusi foarte pertinent comentariul motanului din spania
bogdan • 24 noiembrie 2008, 11:34
buzaul nu trebuie sa se retraga nici acum inainte de sfarsitul turului dar nici inainte de inceperea returului..daca ar face-o inainte ar avantaja steaua si daca ar face-o dupa ar avantaja adversarele stelei..
eu sunt stelist si vreau ca totul sa se decida pe teren..de aceea vreau ca buzaul sa ramana in liga i si sa lupte pana la capat cu toti inclusiv cu steaua..si vreau ca si punctele timisoarei sa li se dea inapoi..
CEA MAI BUNA ECHIPA SA CASTIGE! SI ACEEA SA FIE STEAUA!
DanD • 24 noiembrie 2008, 11:45
De cand e Steaua vinovata ca se retrage Buzaul?Din cate s-a vazut Buzaul numai probleme i-a facut Stelei in ultimii ani.De ce incercati sa insinuati ideea ca ar fi o combinatie pusa la cale de Steua?Vorba unui antevorbitor, daca nu se retrage va cereti scuze?
explorish • 24 noiembrie 2008, 11:58
nu ca asta-i culmea. cum sa capete punctele inapoi? rezultatele raman, restul castiga la masa verde, cum se zice mai jos. eventual, sa anuleze rezultatele din retur, toate, dar nu cele din tur, daca nu se retrage inainte de ultima etapa ramasa!***
Costinvlad • 24 noiembrie 2008, 12:07
Cred ca deveniti paranoia cu teoriile astea de consipartie……
Eugen din Timisoara • 24 noiembrie 2008, 12:20
Buna ziua tuturor,
Orice ar spune Catalin de bine sau de rau pana la urma oricine are dreptul sa zica ce vrea in democratie. CERTITUDINILE legate de Steaua vazuta de un ochi neutru caruia campionatul intern nu-i mai transmite nici un mesaj sunt clare. Si anume atitudinea patronului este de zbir pe plantatie. Jucatorii si antrenorii accepta sa joace pe plantatie cu un zbir. Spectatorii sunt batuti de candidatul PNG „domnul” Zmarandescu si continua sa mai mearga la stadion. Asta e poza pe scurt vazuta de aici.
Ia puneti-va ambitia suporteri stelisti sa nu mergeti la ultimul meci cu Fiorentina din CL de exemplu sau ca exemplu si mesaj pentru Dl. George. Sa fie stadionul gol. Sa bata toba baietii cei cu muschi dar putin creier si nu suporteri ai echipei.
Cat despre domnul George am mai spus-o si o repet: tot respectul pentru faptul ca investeste bani la Steaua. Dar de aici si pana la epoca sclavagismului sunt diferente de cateva sute de ani.
Si mai am o observatie pentru cei care s-au gandit sa-l voteze pe dl. Zmarandescu din partidul domnului George Becali
Stiti ce era militia pe vremuri comuniste (inainte de ’89 pentru cei mai tineri)?
Inima partidului care batea, batea, batea…
Nici o legatura intre domnii George, Zmarandescu si comunism ziceti?
Dureri de cap domnule George? Pe care nu le poate rezolva o aspirina? Poate la un moment dat veti intelege mesajul. Dar nu doar cu inima comunista ca sa zic asa…
Numai bine si hai Mancehster United.
lau • 24 noiembrie 2008, 12:34
Daca Gloria o sa se retraga o sa o faca din alte motive nu ca sa avantajeze Steaua
nebunu’ • 24 noiembrie 2008, 13:04
Jumate din articol este o mare presupunere cu o probabilitate de adeverire de 50% iar cealalta este plina de rautate;
independentu • 24 noiembrie 2008, 13:15
in primul rand buzaul nu se va retrage.
***
rocky • 24 noiembrie 2008, 13:42
si daca nu se retrage gloria ce veti face? veti spune k din cauya presiunilor celorlalte echipe, nu s-a retrtas gloria. doar ca sa iesiti basma curata. alta varianta ar fi una de onoare, dar voi nu aveti asa ceva si se numeste demisia in bloc.
milici • 24 noiembrie 2008, 13:44
Din nou urechisme si presupuneri marca inregistrata…
Esenta problemei e ca retragerea unei echipe din campionat ar trebui urmata de anularea tuturor rezultatelor echipei si reconfigurarea clasamentului in acest sens ca si cum echipa nu ar fi existat+masuri impotriva patronilor.Aceasta reactie e logica si normala spre deosebire de cea din regulamentul FRF.
***
Daca ar fi facut nu se mai batea campii astazi…
Rog mediere si stergere urgenta a comentariului.
Marius Enescu • 24 noiembrie 2008, 14:01
Domnule Tolo !
Sigur, daca Steaua ar silui Buzaul sa se retraga n-ar fi prea moral .Insa ,asa cum ne-a obisnuit **** priiviti doar fata monedei ce va convine.
Hai sa va spun si eu care este si cealalta fatza .
Deci „Steluta” a incurcat doar pe Steaua , iar pe celelalte echipe nu. Matematic, suna senzational, nu-i asa ? Dar oare nu realizam ca de 2 ani incoace, Buzaul o ciupeste doar pe Steaua iar in preajma celorlalte echipe nici nu bazaie ? Cum va explicati ? *** E clar ca in Ghencea Buzaul s-a comportat ca o echipa „normala” de provincie . Pe langa antijoc au aparut si binecunoscutele tertipuri (mult facatoare de bine fotbalului, de vreme ce voi, presa, nu le amendati) cu trageri de timp interminabile si chematul targii. Cred astfel ca „Steluta” si-a depasit chiar si conditia pe care o doriti „sa joace corect” si a intrat prea mult in sfera nesimtirii. De acord si cu asta, dar cand o sa puna reteta in practica cu Dinamo, cu CFR , ca doar cu ele este doar un partener de antrenament de mijlocul saptamanii ? Si oare de ce persista aceasta situatie ? Chiar sa fie atat de greu ptr dvs sa va dati seama ?
*** eu salut astfel aceasta manevra a lui Becali de a-i sili sa se retraga. Daca asa se va intampla, se va indrepta „raul nr 1” cu „raul nr 2”. Despre primul, oricum nu o sa se pomeneasca ( desi el exista fara indoiala) **** Vreau sa doar sa va atrag atentia ca, pe mine Marius Enescu-un microbiist obisnuit de 35 de ani, nu ma pacaliti asa usor.
alex • 24 noiembrie 2008, 14:18
daca buzaul se retrage, castiga si timisoara 3 puncte?
intreb si eu, pt ca sunt doua variante.
1. timisoara ramane cu acelasi numar de puncte pe care il are si punctele castigate cu buzaul se considera ca fiind incluse in cele 6 deja retrase de uefa.
3. timisoarei i se mai scad inca trei puncte?
Ovidiu Miron • 24 noiembrie 2008, 14:49
De ce Buzaul accepta umilinta?
Puteau juca in B si fara „ajutorul” lui Gigi Becali din aceste sezoane. Gloria nu are tineri jucatori care abia asteapta sa fie promovati? De ce se complica cu tinerii Stelei ori cu straini adusi pe internet?
Gloria Buzau este exemplul clasic de echipa distrusa de jocurile de interese politice si imobiliare.
Adigala • 24 noiembrie 2008, 14:59
Ptr Jerry,
Fratelo,pai Gigi face ceva ptr echipa,**** Nu vezi ca de cand a venit la Steaua,numai rau a facut?
**** crede ca daca baga bani in echipa are tot dreptul sa ii biciuiasca pe subordonati.Nici daca se pricepea la fotbal nu avea dreptul asta.Exemplul clar la Urziceni:patronul isi vede de treaba lui,baga bani in echipa atat cat e necesar si nu ii tulbura pe jucatori / antrenori si uite rezultate la o echipa de care eu nu auzisem pana acum 2-3 ani.
Asa ca nu mai spera ca Gigi *** sa faca ceva,ca va face si mai mult rau…
Adigala • 24 noiembrie 2008, 15:08
Ptr Eugen din Timisoara,
Iti multumesc ptr postul tau,m-a uns la suflet.Ai dreptate in ce ai scris,parerea mea…
doru • 24 noiembrie 2008, 15:36
Lesin de ras in ce hal ati ajuns suporterii marii campioane a rromaniei.nu merge jocu, nu ati mai castigat de 12 meciuri macar sa cersiti puncte de la o echipa retrogradata din momentu in care a intrat in divizia a…. mandrii suporteri ai stelei… ***
psycho • 24 noiembrie 2008, 15:40
buzaul nu trebuia sa se prezinte in campionatul asta stiind ce probleme au. puteau sa anunte frumos federatia la sfarsitul sezonului trecut si sa vina o alta echipa din divizia b (desigur nu ceahlaul) si nu mai erau toate aceste discutii. nu stiu cat este masinatiunea lui becali sau cat este imposibilitatea lui bucur de a sustine echipa. cred ca sunt amandoua dar in orice caz astfel liga 1 scapa de o echipa foarte slaba
PISICA NEAGRA • 24 noiembrie 2008, 15:55
@MOTANU
CORECT. SALUTARI DE LA UN STELIST.
montezuma • 24 noiembrie 2008, 17:21
***Daca batea Steaua pe Buzau, ucru absolut posibil dar iata nerealizat, toate ziarele din romania ar fi scris: „Blatul din Ghencea”. Daca Buzaul s-a comportat absolut corect, si-a aparat sansele, si a smuls un rezultat de egalitate **** De ce nu spuneti ca Buzau a luat 4 puncte stelei (din 9 posibile) si 0 (ZERO) puncte celor de la dinamo si cfr. Asa arata o „stelutza”????
In comparatie va rog sa calculati cate puncte a luat Poli Iasi echipei Dinamo in ultimele 5 sezoane. Asa de dragul calculelor.
***
gil • 24 noiembrie 2008, 17:36
daca e asa cu buzaul,mitica ar trebui sa ia atitudine,amendati cei de la buzau,acum se vede de ce au luptat cei de la liga pentru 18 echipe,nu se mai lauda mitica ce fotbal intern avem?ce bun conducaror este,sar putea an retur sa ramana 12 echipe,si atunci poate intra ceahlaul
adi • 24 noiembrie 2008, 19:13
foarte bine catalin… cum zici tu… dar steaua recupereaza 2 puncte fata de unirea urziceni… iar jocul stelei nu este si nu a fost mai slab decat cel al lui dinamo,rapid sau c.f.r deci nu are o problema aici… si daca buzaul il asculta atat de mult pe becali campionatul trecut era al stelei la fel cum in acest moment lacatus era inca antrenor… deci nu mai aruncati zvonuri de genul ce blaturi face steaua, mai bine sa revedem partida Fulgerul Bragadiru din timisoara-DINAMO o rusine de meci precum obisnuita blatista a campionatului galati( si cu dinamo si cu arges) sau farul-dinamo, ce sa mai spunem de ovidiu sabau si a sa atotblatista ekipa(ca doar si el a facut o cariera la dinamo si din vara are locul asigurat) daca cei 297 de spartani ar fi jucat pe bune in acest tur probabilerau la retrogradare. de ce nu vb. despre aceste ekipe cataline sa vedem si noi ca esti impartial. apropos te mai intreb odata cine sanctioneaza jandarmeria si firmele de paza in baza legii lui mitica? la craiova nu a mai fost nevoie de interventie in forta chiar daca au fost mai multe torte si s-a si aruncat cu ele? de ce nu ne declara dl militarul de la jandarmerie despre necesitatea intrarii in forta pe oblemenco?
Brady • 24 noiembrie 2008, 19:32
frumos, becali va recupera punctele, dar la cum joaca steaua va pierde acele 2 puncte instantaneu. sezonul acesta Steaua e un dezastru in adevaratul sens al cuvantului :).
Oirucm Buzaul si-a batut joc de Steaua, 2 pct!
alen • 24 noiembrie 2008, 20:28
adi
de curiozeitate.. ai postat si acu 3 ani dupa steaua- poli 2-1, titlul mergea in ghencea, aprecieri de genu „o rusine de meci”?
e bine sa vedem paiu din ochii altora dar sa-l mai vedem si si pe-al nostru..
te astept cu un post dupa steaua- urziceni, care vb targului e aranjat pt steaua
oby • 24 noiembrie 2008, 21:48
Ce ti-e si cu „Teoria Conspiratiei”… Tolo, are nevoie Bucur de rugamintile lui Becali ca sa ia decizia sa se retraga??!! Don’t think so… Problemele lui Bucur sunt mari si e suficient sa te uiti la linia de clasament pentru a vedea ca Buzaul n-are nici o sansa sa faca baremul. Deci, si tu sa fii in locul lui Bucur, n-ai mai pune bani pe calul mort. De asta zic, nu e nevoie ca Becali sa se roage de Bucur… Pe de alta parte, daca Becali vroia sa-si asigure punctele cu Buzaul, isi aranja meciul direct. La cate puncte pierdusera deja Buzaul, ce mai contau astea 3, si in deplasare in Ghencea (de unde oricum nu pleaca multi cu puncte). Faptul ca s-a jucat pe teren partida, v-a cam dat peste cap „calculelele”, asa ca acum, profitati de necazul Buzaului si nu pierdeti ocazia sa-l readuceti pe Berbecali in centrul intrigilor. Rusinica…
zaitev • 24 noiembrie 2008, 23:42
Dispare Steluta din Buzau apare Steluta din Stefan cel Mare 😀
Radu • 25 noiembrie 2008, 2:59
Tolo! Ar fi bine sa-ti folosesti talentul in articole de continut si sa nu derapezi in povesti gen „drobul de sare”. Acest gen de tablete au ca singura menire a atrage marea masa a „comentatorilor” pe blog pentru „a-si da cu parerea”. Nicolae Iorga spunea ca nu exista nicaieri in lume o tara in care sa se consume atata energie in politica precum in Romania. Daca ar fi trait acum, ar fi complectat cu siguranta … in politica si in fotbal. De la mic la mare, de la tanar la batran, de la sanatos la bolnav, de la sarac la bogat avem opinii. Si nu e rau ! Suntem liberi sa ne exprimam dupa puterea si inteligenta fiecaruia dintre noi.Dar … cu ce folos??
ddd • 25 noiembrie 2008, 8:40
Sa-ti fie rusine Tolontane!!!Ai ajuns de rasul curcilor cu astfel de comentarii. Cred ca se zvarcoleste Chirila in mormant cand te vede. RUSINE SA-TI FIE!!!
Alex • 25 noiembrie 2008, 9:32
D-nule Tolontan, spui ca Steaua este cea care orchestreaza retragerea Buzaului. Sincer, as vrea sa stiu pe ce-ti bazezi afirmatia. Nu calculele expuse, nu ca ar avea de castigat 2(!)puncte ci elemente concrete ale intentiei. Deocamdata mi se pare doar o incercare de a manji Steaua cu un eveniment care, pana la proba contrarie, nu e generat de Steaua.
sergiu • 25 noiembrie 2008, 10:55
Anul trecut au furat 3 puncte de la Rapid, anul asta obtin 2 puncte de la Buzau propun ca de la anul Steaua sa pornesca de la inceput cu un avans de 5 puncte ca sa fie linistiti ca cine stie daca nu se intampla nimic in sezonul urmator, si nu pot fura puncte de la nimeni, si daca o fi sa nu aibe nevoie de ele la sfarsitu camp. renunta la ele sa aibe si ei un titlu castigat pe bune, pe teren.
valix • 25 noiembrie 2008, 11:14
esti foarte destept cand vrei , Tolontane 😛 adik jiji nu aranjeaza meciul direct , insa ordona retragerea Buzaului din campionat . ***
Sebulba • 25 noiembrie 2008, 11:56
Am aflat eu din surse sigure ca Poli Iasi si FC Arges orchestreaza retragerea Buzaului din campionat.
Comentariile sunt închise.