Turcu şi ficatul

Despre încercarea amuzantă a unui miliardar de a timora un jurnalist

duminică, 30 noiembrie 2008, 12:12

Despre încercarea amuzantă a unui miliardar de a timora un jurnalist

Vasile Turcu i-a promis lui Alin Buzărin „vreo două calde la ficat”. Vorba lui Asimov, violenţa este ultimul refugiu al incompetenţilor. Ieşirea, consemnată în direct sîmbătă seară pe gsptv, va trece probabil neobservată. Uneori mai are dreptate şi Nicu Gheară! Dacă spunea el aşa ceva, săreau şi Reporterii fără Frontiere.

Turcu însă, nu sperie pe nimeni. El este caraghios şi infam cînd ameninţă. Şi, de fiecare dată cînd îşi strigă micimea la televiziuni, zăreşti cum scrie pe burtieră, cu cerneală invizibilă: „Sînt un nimeni, băgaţi-mă în seamă!”. Numit în funcţia de miliardar de Ministerul de Interne şi de contractele cu statul, Turcu este Omul Nou, visat de Ceauşescu şi blagoslovit de Iliescu. A venit de nicăieri, dar s-a dat rotund în faţa lui Dumitrache şi l-a înţepat pe Dinu. Cum să-i ceri un fior de reţinere dacă el habar n-are fotbal, sport , glorie?!

Cînd a fost ameninţat fizic de fani, am scris că e anormal ce păţeşte şi vom proceda la fel de un milion de ori. De fapt, însă, el are acelealaşi instincte de Hanibal Lecter. Dar care îşi joacă propria comedie.
 

Comentarii (131)Adaugă comentariu

abudabi  •  30 noiembrie 2008, 14:46

am vazut discutia si a decurs asa: a inceput Buzarin sa zica de contracte de afaceri cu statul (si nu zic ca nu are dreptate)…apoi Turcu a zis opreste-te ca iti dau vreo „doua calde” referindu-se la ceva lucruri pe care stie despre Buzarin…nicicum la bataie…Buzarin a inteles ca e vb de bataie si a intrebat daca pune bodyguarzii pe el…si Turcu a zis…domne daca vrei sa ne batem nu e nevoie de bodyguarzi…cam asta a fost tot…de unde amenintzari nu stiu

rssss  •  30 noiembrie 2008, 14:47

D-le Tolontan, va rog din tot sufletul mai schimbati articolul cu „GRASIMA BETIVA (NEAGU)” ca sa pot citi si eu gazeta D-VS.

abudabi  •  30 noiembrie 2008, 14:50

aaaa…am uitat…are un stil Stiucan sa le scoata din context sa ii iasa scandal la emisiune de nu e adevarat…inca nu am vazut o emisiune a lui fara sa puna vreo 2 sa se certe…inclusiv atunci cu banii lui Nesu…Nesu ii zicea ca a trimis scrisoare sa isi primeasca banii…Stiucan ii zicea…pai vezi ca Radoi a primit banii si Steaua sigur a primit scrisoarea ta :O
de unde le stie el pe toate…habar nu am…dar cu asa moderatori de ce se mira ca apar scandalurile?

done  •  30 noiembrie 2008, 14:52

ha

Florin Holostencu  •  30 noiembrie 2008, 14:54

Asa va trebuie din moment ce luati interviuri la toti ratatii gen Turcu, Jiji, Iancu etc.

EToS  •  30 noiembrie 2008, 14:55

Soarecul Vasile Turcu nici nu merita bagat in seama.

moldo  •  30 noiembrie 2008, 14:59

aloo gsp=le . dinamo e pe locul 1 cu 35 pct. mai schimbati dracu clasamentul

de acord  •  30 noiembrie 2008, 15:01

DE CE II SUNATI DE CE IN BAGATI IN SEAMA CINE II CAUTA LA INTERVIURI.PENTRU CA VA PLACE SCANDALU .FACE-TI PE VOI DAR VOI SUNTETI PRINCIPALI VINOVATI.CINE FACE EMISIUNI BAZATE PE SCANDAL SI PE PROSTIE.SUNTETI O PRESA DE CAN CAN NU O PRESA SPORTIVA SUNTETI NISTE PARVENITI AI SOCIETATI.CA SI EI.PRIN PRESA SE POATE EDUCA DAR VOI CE FACETI.APOI VENI-TI CU SABIA LU ZORRO SA ARATATI DREPTATEA SI NESIMTIREA,DAR NESIMTIREA E LA VOI.

Dragos  •  30 noiembrie 2008, 15:02

Doi oameni de nimic ! Si Turcu si Buzarin ! Au vorbit 20 minute numai porcarii ! Doi inculti care se pretind oameni inteligenti ! Rusine ! ! !

explorish  •  30 noiembrie 2008, 15:03

daca tot ati adus faza in discutie, mie mi se par extrem de penibili AMANDOI.

DENMARK  •  30 noiembrie 2008, 15:04

DOAMNE DUMNEZEULE….SUNT DINAMOVIST DE 20 DE ANI DAR NU VREAU DECAT SA SPUN: STIMATE dOMNULE turcu ESTI JALNIC!
ASA VA TREBUIE DRAGA PRESA profi DIN ROMANIA:
-turcu-muc cel mic
-sexy braila prostituata
-magda tu nebuno tu
-tarky cel gay
SI LISTA CONTINUA……DAR SUNT FOSTI MARI FOTBALISTI,BUMBESCU,DRAGNEA,AL. NICOLAE,ETC,ETC,NIMENI NU-I INTREABA NIMIC…:(
SUNT COPII MINUNE BUNI LA…SAH,NIMENI NU-I INTREABA NIMIC
SUNT ROMANI MANAGERI LA MARI COMPANI IN LUME,NUMENI NU-I INTREABA NIMIC

PS:ROMANIA TREZESTE-TE…PANA ATUNCI DULCE BALACAREALA CU DE-AI CA TURCU
BYE,BYE

CITESTE-MA !!!!!  •  30 noiembrie 2008, 15:05

TURCU E O BURUIANA CARE CRESTE DOAR UN DE GASESTE TEREN PROPICE SA SE DEZVOLTE. FOTBALUL SI PRESA DIN ROMANIA I-AU PERMIS SA SE DEZVOLTE, STUCAN PARE UN GRADINAR DESTOINIC SI PRICEPUT IN CRESTEREA ACESTOR BURUIENI ,PRIN ALIMENTAREA LOR CU SCANDALURI…ASADAR,DE CE VA MIRATI CA ”S-A DAT” LA VOI ? CAND S-A DAT LA NEGOITA ERATI EXTAZIATI CA SE VINDE BINE ZIARUL,ACUM NU MAI E BINE ?

PACAT CA OBSERVATI NOCIVITATEA UNOR ASA PERSONAJE DOAR DUPA CE DEVENITI VOI TINTE !

dani  •  30 noiembrie 2008, 15:08

cred ca degeaba mai comentam si noi asemenea evnimente voi jurnalisti tot ce vreti voi faceti ,nu ceea ce trbuie

Andrei  •  30 noiembrie 2008, 15:08

Cataline sunt curios daca pe JiJi il faceai caraghios si infam ?! Cat despre Buzarin, inainte de a comenta pe GSPTV era numai total neinteresant ca editorialist, acum este si penibil !!!!!!!!!!

florian  •  30 noiembrie 2008, 15:09

Pai daca bagati in seama toti afonii! IGNORATI asemenea indivizi!

Budd  •  30 noiembrie 2008, 15:14

Tare frate! Deci acum nu se aproba alte pareri decat ale tale. Totusi,ma bucur ca a ramas un comentariu care spune acelasi lucru ca mine.

dz  •  30 noiembrie 2008, 15:14

HAHAHAHAHAHAHAHHAAA…WELCOME TO R-O-M-A-N-I-A

dan  •  30 noiembrie 2008, 15:28

ai perfecta dreptate Catalin cum il caracterizezi pe ****asta. Dar ai omis un lucru, acest personaj este permanent promovat in mass-media. Nu exista emisiune sportiva, fie in cadrul stirolor, fie talk-show la care sa nu intervina **** asta. A ajuns sa fie mai mediatizat decit gigi. Cea mai mare pedepsta pentru el ar fi SA IL IGNORATI!

cainele  •  30 noiembrie 2008, 15:30

cineva destept a zis un lucru , odata: nu te lua la cearta cu prostu ca lumea s-ar putea sa nu faca diferenta intre tine si el.Domnu Buzarin nu stie acest adevar si in felul asta imi confirma ca nu prea isi merita functia de editorialist sau redactor ( ce-0 fi ca nu stiu) la un cotidian de prestigiu .Cat despre domnu Tolo , respect pt ca isi apara colegu dar cam atat…..

noni  •  30 noiembrie 2008, 15:43

oare ce a-ti vazut la Turcu? mie mi se pare ca arata ca unul care acum s-a dat jos de pe tractor, si a zis si el sa isi ia singurul sacou din casa pe el ca se vede la televizor.

ady  •  30 noiembrie 2008, 15:49

Ca Turcu e nu nimeni nimic mai adevarat . Buzarin insa nu-i departe de el . unde e prestanta domnului Chirila ? nicaieri . va revoltati cand un un microcefal va jigneste ? nu cred ca trebuie . va meritati pozitia . atat trageti de amaratul asta de campionat si incercati sa scoateti ceva senzational din el incat sunteti in stare sa scoateti pe scena orice **** vorbitor ***

badea ovidiu  •  30 noiembrie 2008, 15:55

domnule,nu iti pot scrie numele deoarece te consider, pe dta. si pe cel ce te conduce,cei mai duplicitari oameni din presa scrisa si vorbita.acum sa revenim la ale noastre.sper ca in momentul in care ai scris articolul sa fi vazut si emisiunea.eu din ceea ce a spus individul, am inteles ca toti actionarii lui dinamo au investit pt. ca au dosare penale si s-au ascuns sub umbrela ministerului de interne.cred ca auzind aceste acuze,turcu ar trebui ,obligatoriu,sa-l dea in judecata pe comentator.spun acestea,nu pt. ca il simpatizez pe turcu,dar atata ironie si venin erau in vorbele individului, incat de data aceasta ii dau dreptate lui turcu.si altceva:eu,ca suporter al lui dinamo,as vrea sa te intreb:de ce dinamo este tratata altfel decat steaua?daca dinamo a cumparat meciuri si arbitrii ati scris si scrieti si osa scrieti in continuare.aveti dreptate.dar despre steaua tangential si mai usurel.probabil sa nu se supere jiji si sa taie sponsorizarile.si altceva:il laudati pe radoi atat de mult de zici ca nu a mai fost si nu va mai fi fotbalist ca el.cred ca este singurul mijlocas din lume care nu a dat niciodata o pasa de gol.despre daruire si dorinta ,jos palaria!,dar pt. a fi mare fotbalist nu este de ajuns.vad ca mai jos aveti afisate si niste reguli,pe care voi ziaristii le incalcati zi de zi.sa va fie rusine!!!!

marius  •  30 noiembrie 2008, 15:55

:))))) turcu e demn de caragiale
dar nici buzarin nu e vreun mare ziarist, asta cu siguranta. ii cam place sa se dea in spectacol

Chefere  •  30 noiembrie 2008, 16:00

Stii cum e Cataline…”Semeni vant, culegi furtuna”..stii la ce ma refer… Asta e, personajul „caine” e un nimeni, evident. Dar daca pornesti o chestie iti asumi succesul financiar (inchizi ochii si taci din gura), in alte cuvinte „succesul” are un pret. Ti-am scris codat, dar stiu ca intelegi.
Altfel, o zi buna si succes in continuare! Felicitati pentru premiu!

Carla  •  30 noiembrie 2008, 16:01

cezar ar trebui sa-ti tii gura,cand vei ajunge la performantele domnului Tolontan,atunci sa vorbesti . Articolul ilustreaza perfect parerea oamenilor cu scaun la cap,si anume ca Turcu e un nimeni ce atrage atentia doar prin scandaluri si perle de-ale lui . Totusi prefer sa-l aud cu „tandemul lui in 3” si „stupeficiat”,decat sa ameninte cu bataia un jurnalist, si nu oricare jurnalistt, ci pe Alin Buzarin. Daca domnu’ Turcu nu stie sa aprecieze critica, sa stea in banca lui si sa nu mai critice aiurea. Cred ca acum suporterii se pot simti indreptatiti sa bata si sa injure fortele de ordine,jucatori,actionari etc, sa devasteze stadioane … daca insusi actionarii au un asemenea comportament si un limbaj ce lasa muuulte de dorit . E logic sa vedem mereu batai si sange la diverse meciuri, daca insusi patronii instiga la violenta . Cel mai bine ar fi ca domnu’ Turcu sa ia lectii de Limba Romana si apoi sa iasa in public . Sunt dinamovista si l-am suportat pana acum , cum am putut,dar a depasit orice masura . rusine !

HeyRup  •  30 noiembrie 2008, 16:29

genial dom’le, genial!
turcu a luat-o de la o vreme pe urmele lui becali. intr-un fel are si el dreptate. buzarin si restul comentatorilor de la gsp habar n-au cum se comenteaza un meci de fotbal, de multe ori pun tv-ul pe mute, si asa ma uit la meci. e trist.

addy  •  30 noiembrie 2008, 16:35

o fii turcu cum e dar nici personajul buzarin nu e departe de el.trebuie recunoscut ca este un mare ingamfat.

gabriel sorin  •  30 noiembrie 2008, 16:35

Daca tot aveti clasament intermediar pe site treceti pe primul loc pe dinamo,pentru ca vad ca ati tinut cont de restul rezultatelor.Cat despre turcu, voi l-ati facut mare ca si pe ***!!!!!!!!!!

nebunu’  •  30 noiembrie 2008, 16:36

Fara nici o suparare, dar la Buzarin am observat o mare lipsa de bun simt, foarte* ***, le stie pe toate , le miroase pe toate, toti trebuie sa radem la glumele lui nesarate sau foarte jignitoare – asta este Alin Buzarin in viziunea mea si sincer va spun ca nu il suport este un mare **** de fapt este doar un simplu ziarist si nimic mai mult.
Felicitari pentru premiu d-le Tolontan, il meritati

addy  •  30 noiembrie 2008, 16:43

se pare ca cei doi au intrat in discutii iritati si din pacate a iesit un dialog urat cred ca si moderatorul putea canaliza discutia pe un fagas civilizat.

belledenuit  •  30 noiembrie 2008, 17:16

Vasile Turcu :)) … cred in destin si in oameni predestinati. Domnul Turcu este predestinat sa fie un fel de tantar care bazaie enervant si fara motiv. Predestinat sa fie o esenta mica intr-un recipient mare. Este, prin definitie, omul fara personalitate, omul care, din neputinta, recurge la jigniri si amenintari. In mod cert creierul acestui om nu functioneaza la parametri normali. Din pacate nu e singurul…

marius  •  30 noiembrie 2008, 17:17

Voi „presa”i-ati facut „mari” pe astia de teapa lui turcu. Am asistat oripilat la bufoneriile acestui parvenit si mi-e sila sa il vad daramite sa incerc sa il inteleg. Buzarin nu se numara printre favoritii mei insa a fost chiar soft la faza asta. Trebuia sa ii dea replica acestui specimen,mai ales ca are vocabularul necesar si asa era normal. Somnul ratiunii naste monstrii….va spune ceva asta?

lord belial  •  30 noiembrie 2008, 17:26

daca violenta e ultimul resort al incompetentilor, atunci si pamfletul ieftin este ultimul resort al gazetarilor nevizitati de muza, ca buzarin

neamtu’  •  30 noiembrie 2008, 17:38

Exista un proverb:Cine seamana”APA DE PLOAIE”,culege furtuna.Asta fac majoritatea „jurnalistilor”sportivi de la noi din tara.Cauta scandaluri intre oamenii de fotbal,le intretin,exact cum intretii un jar sa nu se stinga,iar daca nu gasesc scandaluri,le inventeaza.Ei ce gandesc?Hai ca noi suntem inteligenti,si ca sa avem ce scrie,sa ne folosim de gandirea de primate a multor conducatori din fotbal.Dar mai sunt cazuri cand isi mai dau seama si PRIMATELE,si reactioneaza cum stiu ele…Dupa parerea mea,un jurnalist n-ar trebuii sa se multumeasca cu firimituri.El ar trebuii sa informeze corect sau sa demaste cu probe,mizeriile din fotbal.Cu alte cuvinte,noi suporterii,nu vrem sa stam cu”gura cascata”la ce spun primatele,ci vrem sa vedem reportaje si sa citim articole ale unor oameni inteligenti cum sunt jurnalistii.Dar unii jurnalisti au facut din barfa de pe marginea santului,o adevarata arta.Mare pacat!

insider  •  30 noiembrie 2008, 17:57

Domnule Tolo’n’tan!

L-am vazut ieri la gesepeteve pe gigibecali si nu avea voie sa fie acolo!
Se certa cu Turcu! Si-i zicea cam asa: Pai cum bai ****, cate carti ai citit la viata ta??? A se citi, bai Turcule, ai tu banii mei, ba! Plus alte atingeri la gramatica lui Turcu!

Asa ca trecand de la Literatura si Gramatica romana la matematica unde daca a+b=1, iar b+c=1, rezulta ca a=c, putem spune fara nici un pic de greseala ca Alin Buzarin = Gigi Becali = Vasile Turcu! Adica 3 *****prost-crescuti, veninosi si lipsiti de cultura! Acelasi comportament, unii mai putine carti citite, altii mai putin bani, dar aceeasi persoana!

Nu puteti sa ma contraziceti cu argumente, pentru ca s-a vazut cum ranchiunosul Buzarin, poate si invidios!, s-a luat in gura cu Turcu precum un veritabil Becal sau Mititel! A dovedit ca e la acelasi nivel abject ca si acuzatii lui chiar daca a folosit un limbaj „mai elevat”!

A fi mai destept ca un prost, nu presupune ca tu sa fi citit ‘n’ carti mai multe ca el ci a-i da lectii de comportament in orice moment si a dovedi modestie atunci cand e ceruta! Buzarin a demonstrat ca ziaristul roman este exact tipul conducatorului abject si infect din fotbalul nostru si se crede mai presus decat toti! Asa conducatori, asa ziaristi, asa fotbal!

rock  •  30 noiembrie 2008, 17:59

muk cel mik se da grande,un****de rahova care a incasat si el ce a ramas de la ce au aranjat si incasat bosii din mira,dar din resturi se facu cu meleoarde,deh,asa se intimpla cind **** ,din zugrav carator de mortar pe santier ajunse mare la miau-miau,pai numai in romanica se putea intimpla asa,in america poate ajunge o ****din constructii meleordar dar nu din afaceri cu fbi,e o mica-mare diferenta.

babai  •  30 noiembrie 2008, 18:04

TURCU ESTE VANGHELIE DIN FOTBAL DE ALTFEL AMANDOI AU GINGI VINETE CA SI ILIESCU

11  •  30 noiembrie 2008, 18:52

Domnule Tolontan, postarea lui DENMARK nu merita un raspuns? Ba ar merita, doar ca e greu de dat… Sunteti asemenea vedetelor de carton din tara care isi expun public toata viata, apoi, prinsi cu vreo porcarioara, tipa dupa intimitate. Da, idiotii care azi va ameninta in chip jalnic, sunt „umflati” de dumneavoastra. „E dreptul publicului sa stie” sau „nu noi ii expunem public, noi aducem in prim-plan oamenii care investesc in fotbal si sunt atat de utili fenomenului” sunt argumente care ascund interesul direct de a VINDE o marfa la fel de „curata” ca cea a lui Vespasian! asa ca, zau ca ar fi interesant sa de vazut daca, dupa un pumn in ficatul domnului Buzarin”, ati mai scrie ceva despre „investitor”…

dd  •  30 noiembrie 2008, 19:01

presa l-a scos in fata , e creatia voastra , acum suportati-l!
tot timpul il sunati ,il intrebati de zici ca el e ANALIST DE FOTBAL desi demulte ori trebuie sa-ti tii respiratia ca sa-l intelegi ce vrea sa zica ,asa ca ,la asa fotbal asa „oameni”

deny  •  30 noiembrie 2008, 19:03

Un OM mic dar un mare papagal,ce astepti de la indivizi ca el parveniti peste noapte.A intrat in sport sa-si faca un nume si sa ia niste bani de la stat.Inainte nu-l baga nimeni in seama acum e mare investitor cu banii luati din contractele cu Ministerul de Interne.Parca a fost sponsor prima data si la echipa de handbal si au fost vai de mama lor,dar acolo nu-l baga nimeni in seama asa ca trecut la fotbal unde e pe cai mari.Dar tot un nimeni este,asa cum a urcat asa va si cadea si inca rau.

Lucian  •  30 noiembrie 2008, 19:04

Rusine!

Din nefericire, se pare ca oamenii din media nu sunt cu nimic mai presus decat „craii de la rasarit” care „pastoresc” echipele de fotbal romanesti. De dragul rating-ului, se coboara in mod constant la nivelul de incultura, proasta crestere si necivilizatie al interlocutorilor lor. Degeaba stapanesti bine lexicul si normele gramaticale, daca nu stii cum sa le utilizezi intr-un dialog. In cazul de fata discutia ar fi trebuit terminata dupa primele doua fraze rostite de „simpaticul” domn (sic!) Turcu!
Probabil ca nu veti asculta sfatul lui „lucian” – nu suntem una si aceeasi persoana, dar macar ascultati doua sfaturi din bogatul folclor romanesc, pe care probabil l-ati studiat pentru a obtine o diploma de jurnalist: „Cin’ se-aseamana, se-aduna”, si „Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita”.

Adevarul e ca ar trebui sa ascult si eu ultimul sfat, si sa nu mai urmaresc sau citesc emisiunile sau fituicile vostre belicoase.

Inca o data: sa va fie rusine! In toata lumea media are si un rol educational, asadar sa nu va mirati daca in viitor veti avea parte de o avalansa de „turci”, „becali”, si alti navalitori in tara bunei cresteri si limbajului decent. La urma urmei chiar in acest moment ii creati!

Lucian

P.S.: cu siguranta domnul Buzarin va gasi cateva greseli ortografice, de punctuatie sau de exprimare. La urma urmei ne-a spus clar ca e gata oricand sa se ia la tranta cu „turcii” in ringul limbii romane. Halal adversar si-a gasit! Cu toate astea imi asum riscul de a submite acest mesaj 🙂

cristian  •  30 noiembrie 2008, 19:38

Pacat ca dati acces pe postul dumneavoastra tuturor **** unor personaje deja celebre ca cel care l-am „savurat” cu totii ieri seara; a si sa nu uit, sunt fost DINAMOVIST, care a ajuns sarbit de tot ceea ce este dinamo astazi; nu mai e nimic din ce a fost DINAMO.

vitalis  •  30 noiembrie 2008, 19:40

CRED CA ASTA CHIAR E TURC, CUM **** SE FACE CA TOTI ***** ISI DA CU PAREREA PE LA TELEVIZOR. PAI DACA UN OM CA BUZARIN ESTE TERFELIT IN HALUL ASTA DE UN **** DE CARE NU AI AUZIT DE EL DECIT PRIN DOSARE PE LA DNA, SI CARE FURIND DE LA AMARITI SI CALCIND IN PICIOARE DESTINE A FACUT AVERE CA UN RECUPERATOR, ATUNCI INSEAMNA CA TARA ASTA NU MAI ARE NICI UN FEL DE SCAPARE.
CINE II PERMITE SA VORBEASCA IN HALUL ASTA, CINE SE CREDE ACEST MILIONAR DE CARTON CU PETICE LA PANTALONI **** OARE EL NU O AVEA ACASA COPII, OARE NU II ESTE RUSINA CA ACESTIA IL VAD.
IMI ESTE SCIRBA CA TOTI ***** POT SA APARA PE LA TV, FACE-TI FRATILOR CEVA SI NU II MAI BAGATI IN SEAMA, DE CE TREBUIE POPULARIZATA PROSTIA.
DOMNULE BUZARIN, FI-TI LA FEL, NU LA DUMNEAVOASTRA ESTE PROBLEMA CI LA TREPADUSI DIN ASTIA CU NUME DE TURCI SI CARE ,DACA II CAUTI IN CAP, ALTCEVA IN AFARA DE RUMEGUS, NU GASESTI NIMIC.
VAI DE CAPUL TAU TURCULE!!!!

BABILONUL IMOBILIAR  •  30 noiembrie 2008, 19:43

…Turcu tocmai il amenintare pe Zotta de la Rapid…, tot la **** ca e „slugoi”, cuvinte mizerabile, grotesti etc.

Turcu incearca o poza, altfel decat e, in realitate. Cand isi da in petec, isi da arama pe fatza.

Ca si cu Alin.

Ce „Caragiale”? Pai, da’ turcu ar pangari memoria lui Caragiale…

rele  •  30 noiembrie 2008, 19:46

e adevart ca domnul Turcu e mult sub nivelul de cunoastere si intelegere ale unui om cel putin obisnuit, dar e la fel de adevarat ca domnul Buzarin a insultat primul cu acele referiri la gramatica si la clasa a patra. apoi, atitudinea domnului Buzarin pe tot parcursul discutiei a lasat mult de dorit. atunci cand reusesti sa ajungi un nume in orice domeniu, trebuie sa nu uiti niste chestiuni elementare: modestia si corectitudinea, asa ca nu-i frmos domnule Buzarin!

madalin  •  30 noiembrie 2008, 20:34

tin sa mentionez ca nu sunt de acord cu vocabularul lui turca dar ,va rosg domnule tolontan sa ascultati un meci a lui Dinamo comentat de acest buzarin.v-as sfatuii sa incercati meciul de la tg mures din cupa romaniei.nici nu mai zic de altele.

Post Scriptum  •  30 noiembrie 2008, 20:39

linkul de mai jos va va duce la un amator care scrie cel putin la fel de bine ca dumneavoastra. weird… e doar un amator!

paul  •  30 noiembrie 2008, 22:04

miliardarul e turcu, de asta m-am prins. da’ jurnalistul care e?

ovi  •  30 noiembrie 2008, 22:36

Din cate am vazut Domnul Buzarin este in avantaj clar atat fizic cat si intelectulal.Turcu mi se pare reincarnarea lui Gigi din perioada pionieratului lui in fotbal(2001),cat despre realizarile „marete”ale lui turcu putem remarca acoperisul penibil de la tribuna a II -a si locul de unde se comenteaza meciurile de pe groapa ***,loc demn de un reportaj pe Discovery despre ascensiunea pe Everest a unor jurnalisti temearari.

nebunu’  •  30 noiembrie 2008, 22:38

***
D-le Tolontan, daca Buzarin nu ar fi pomenit de 4 clase si alte jigniri ar mai fi avut acest placut schimb de inteligenta intre doi indivizi***

Comentariile sunt închise.