Ciobănaşul, domnule

4x5z9707.jpgDespre Becali şi suporterii Stelei. Ce uită fiecare

miercuri, 3 decembrie 2008, 10:01

4x5z9707.jpgDespre Becali şi suporterii Stelei. Ce uită fiecare

De ce sînt rezonabili oamenii mai ales cînd pierd? De ce, după ce în cîteva săptămîni i s-a înjumătăţit averea, încrederea de 37% din august s-a transformat în doar 15% voturi, iar Steaua a ajuns din „mergem în primăvara Champions League, vedeţi voi!” pe locul 4-5 în campionat, de ce, aşadar, abia acum vedem un Becali cumpănit?

Schimbarea la faţă
Luni seara, după victoria in extremis cu Urziceniul, apare la sport.ro. E nebărbierit şi îmbrăcat pe grabă, mult mai uman decît în momentul în care închidea magazinele la Monte Carlo ca să cumpere „tot raftul ăsta!”. Deşi, în materie de excentricităţi vestimentare, nu-l poate egala pe vărul său Giovanni Becali.

Coborît în holul unui hotel din străinătate, impresarul a realizat că e cam frig afară. „Nu mai urc în cameră, îmi e lene”, a zis Giovanni şi şi-a cumpărat o haină de piele de cîteva mii de euro din buticul hotelului.

În studioul sport.ro vorbeşte Radu Banciu, jurnalistul pe care acum cîţiva ani Becali l-a făcut jidan, asta după ce mai avea puţin şi-l alerga prin platou. Acum, patronul din Ghencea îi observă calităţile, iar Banciu punctează corect: „Dumneavoastră aveţi o problemă sportivă, nu politică sau de alt gen, cu suporterii Stelei”. Dar suporterii Stelei au o problemă?

Istoria de dinainte de el
Becali este al treilea administrator civil din istoria clubului. Pînă în 1996 Steaua e condusă de militari şi obţine cele mai mari performanţe ale sale şi, totodată, ale fotbalului românesc. În 1996-1998, manager vine Marcel Puşcaş, care adaugă în palmares două titluri şi o cupă.

În 1998, Viorel Păunescu preia clubul şi, pînă în 2003, în Ghencea ajung un singur titlu şi o cupă. Echipa ratează de două ori participarea în Liga Campionilor. Datoriile cresc, se discută despre sechestru şi în Ghencea miroase a friptură gătită pe gazonul unui trecut preţuit.
Începe perioada Becali.

„Pleacă acasă!”
Din patru campionate complet disputate, Steaua cîştigă două, merge de trei ori în grupele Champions League, joacă o semifinală de Cupa UEFA şi, într-o seară ceţoasă de 1 decembrie, 15.000 de oameni strigă „Ciobane, pleacă!”.

„Cum vă simţiţi cînd îi auziţi?” e întrebat Becali. „Eu?”, întoarce el capul,  derutat. „N-am nici o problemă, mă duc acasă”, spune, iar acel „nici o problemă” nu sună deloc maybachian, e mai degrabă resemnarea tîrzie a cetăţeanului Kane, care se întoarce la sanie după ce a stăpînit lumea.

Iar „casa”, o simţi din voce, nu e palatul de la Şosea, poate nici vila din Pipera, ci vechea odaie părintească, unde îl cuprindea frigul cînd se trezea ca să meargă în piaţă şi să vîndă brînză.

Mielul fără lacrimi
Becali nu va accepta niciodată ceea ce cineva numea „enorma condescendenţă a posterităţii”. Oamenii care, după înjumătăţirea averii, rămîn cu 500 de milioane de euro se pot descurca. Nu trebuie compătimiţi, dar pot fi priviţi. Şi, privindu-i, pe ei şi pe cei 15.000 care îi cer plecarea, revezi versurile melodiei lui Florian Pitiş si Mircea Vintila, pe versurile lui Adrian Paunescu.

La întrebarea „Cin’ te mînă, mielule?”, răspunsul e: „Ciobănaşul, domnule!”.
La întrebarea „Cin’ te taie, mielule?”, răspunsul e „Măcelarul, domnule!”.
Ceea ce e o altă meserie.

PS: Melodia mai conţine şi întrebarea „Plîngi de frică, mielule?”, cu răspunsul în două versuri. „Nu plîng, nu plîng, domnule / Eu n-am lacrimi, domnule!”. Merge şi „Eu sînt Steaua, domnule!”.

Comentarii (171)Adaugă comentariu

stelistul  •  3 decembrie 2008, 10:50

cam tarziu ai constatat ca si ciobanasii sunt oameni pana la urma …iar despre suporteri ca sunt si ei tot romani … oricum ai nota de trecere …apucate si de un comentariu sportiv poate iti iese ceva pana la urma

Alex  •  3 decembrie 2008, 10:51

Domnule supoerter strain din germania. Probabil ca d-voastra, ori sunteti cazut in cap , ori probabil sunte-ti venit de la tara , cu tot respectul. Definitia de comunism probabil nu sti ce inseamna. Orice echipa din acel timp de fotbal, era condusa de comunisti. Asa au fost acele vremuri. Sunt sigur ca si tu ai fost pionier, deci asta ce inseamna, d-le suporter strain?? Ca sunteti tot un fel de comunist. Daca este sa o luam in acest fel, toti am fi comunisti… Gandirea ta lasa de dorit… Pacat. Dechid eo carte si citeste notiunea adevarata de a fi comunist si ce inseamna ea.

stelist pe viata  •  3 decembrie 2008, 10:53

STEAUA= VASILE IORDACHE,SAMES,VIGU,FL.MARIN, TUDOREL STOICA,DUMITRU,IORDANESCU,MARCEL RADUCANU,DUCADAM,IOVAN,BELODEDICI,BUMBESCU, BALAN,ROTARIU,MAJEARU,WEISENBAHER,PISTOL
LASATUS,PITURCA,BALINT,GHEORGHE HAGI,ADI ILIE,VIVI RACHITA,DIDI PRODAN,TONI DOBOS, DAMIAN MILITARU,LAURENTIU ROSU,DANCIULESCU, CATALIN MUNTEANU,MIREL RADOI,NICOLITA,PETRE MARIN SI MAESTRUL EMERICH jENEI,

mario  •  3 decembrie 2008, 10:57

Frumos si urat …in acelasi timp…ptr. un STELIST…dar mai e mult pana la probleme rapidiste sau dinamoviste….Stelist Fost Craiovist…inainte de asta Student…Ciobanasul muntean are probleme …cel ardelean e mai tare ..oile lui sunt in „forma”…pasc dar si dau lapte , branza, carne…cel muntean se pregateste pentru PASTELE SFANT…poate mai cresc ceva miei locali…poate mai ia teapa cu vreun berbec „etranger”…..ciobanasul moldovean e vai de capul lui …si mai vine si criza asta…asta e ..STELIST VOI RAMANE…Hai STELUTA!!!!!

lord belial  •  3 decembrie 2008, 10:58

mare flatus compunerea de azi

fanfotbal.org  •  3 decembrie 2008, 10:58

Felicitari, pentru acest articol.Mi s-a parut foarte bun si confera o stare de indoiala celor care il contesta pe Becali.

Dragomir  •  3 decembrie 2008, 10:59

ba n`am nimic cu nimeni dar bine ar fi sa se introduca legea aia ca in Anglia si la noi.parnaie tata si uite asa o sa fie si civilizatie pe stadioane.ati vazut la Chelsea sa`l injure niste disperati dintr`un colt al stadionului pe Abramovici ?? banuiesc ca nu ,cunosc persoane care locuiesc aproape de Ghencea si n`au fost la stadion decat la 2-3 meciuri din UCL in cativa ani, nu la derby`uri ca acolo e belea.***

marius  •  3 decembrie 2008, 10:59

Un articol ok… Sunt suporter stelist de cand ma stiu. Nu sunt fan George Becali, nu vreau sa par un un apologet al lui. Dar ma gandesc cu teama la ceea ce a insemnat Steaua inainte de „Era Becali”. Sper din tot sufletul sa nu mai traim acea perioada, perioada in care, dincolo de lipsa de rezultate, mai grava a fost criza financiara si de onoare de la club. Prefer un om care spune ce gandeste (chiar daca gandeste putin) unui om care stie lingvistica, fiind capabil sa isi ascunda gandurile (in cazul acesta mai multe) intr-o limba de lemn. Faptul ca nu stiam in acea perioada ce se intampla in dedesubturile echipei, nu insemna ca toate erau bune, dovada si lipsa rezultatelor. Aveti grija ce va doriti, ca s-ar putea sa se implineasca. Nu vad nici un om capabil financiar sa conduca Steaua. De ce? Deoarece iti trebuie si un pic de nebunie ros-albastra, pe care, fara echivoc, spun ca Becali o are. El traieste pentru Steaua si, e drept, si prin Steaua. Ganditi-va la un alt patron:Iancu??? Imi vine sa rad…Copos…Chiar nu ma pot opri…Borcea si Turcu???? Ce ziceti?

ziaristu`  •  3 decembrie 2008, 11:01

Excelent! Tolo, ca de fiecare data, esti excelent! Chiar daca sunt ”caine” ii compatimesc pe ciobanasii din Ghencea. Nu ca la Dinamo ar fi ok, dar la ei este dureros (pt ei)…Acum sTEAUA este recunoscuta ”afara” prin gafele lui jiji, si nu prin performantele sportive…Din amintiri nu se poate trai o vesnicie!

vali  •  3 decembrie 2008, 11:03

Steaua nu este pregatita sa il piarda pe Becali. Si nici nu va fi pana nu se gaseste unu cu cel putin la fel de multi bani, ca sa o sustina financiar. Sunt suporter Steaua de cand am aflat ce e ala fotbal. Insa Steaua nu este reprezentata de suporterii aia huligani de pe stadioance care urla si zbiara ca niste oi rebegite. Turma lui Gigi. Nu Fara Becali, cifara banii lui nu se putea face performanta la Steaua in conditiile in care fotbalul evolueaza in aceasta directie. Cel putin nu una de durata. Sa asteptam meciul cu Fiorentina ca prea am sarit ca arsi toti. Iar banerul ala „pac pac nu te-am votat” nu poate decat sa imi puna un zambet amar pe buze. Sunt apolitic, si chiar ma bucur ca nu a iesit PGN cu procent mare la alegeri, insa nu pot sa nu ma gandesc.. cu cine or fi votat acei huligani?
Despre Becali, se ridica el, nu aveti grija, nu ii plangeti de mila. Sper insa sa se ridice intr-atat de mult incat sainvesteasca in continuare masiv la Steaua. Daca nu… sa lase locul altuia!

lord belial  •  3 decembrie 2008, 11:04

pittis, numele corect, cu doi de t

corneliu popa  •  3 decembrie 2008, 11:05

aore nu-i incitare la violenta instigarea suporterilor prin mass-media? Citesc pe bloguri:
– Steaua comunista
– Rapid (si alte cluburi muncitoresti in perioada 1923-1929) infiintata cu bani de la Internationala a III-a cu sediu la Moscova
– CFR Cluj 1907 infiintata in Imperiul Austro-Ungar de etnia maghiara din Kolosvari (rom. Cluj-Napoca)
Si pot continua cu speculatii si inventii pentru a putea trage atentia ca sa nu zic „AUDIENTA” Toate echipele din fotbalul romanesc „se caznesc” sa supravituiasca noi inventam numai falimente, demisii, DNA, arestari, divorturi, sprituri! Dar faptul ca Craiova are o Academie de fotbal, Steaua are alta (finantata si infiintata tot de de CIOBANAS) De acord suporterii stelei l-au tras de maneca pe patron pentru imixtiune in treaba staffu-lui tehnic si pentru prostul manegment facut de nagajatii sai, dar acum trebuie sa strangem randurile si sa sustinem Clubul Steaua si jucatorii care isi RUP OASELE IN IARBA, pentri banii lor si bucuria sau satisfactia nostra1

DNA Cluj  •  3 decembrie 2008, 11:06

Sa vedeti ce smerit va deveni el in curand cand se va da drumul la dosarul DNA! A fost inghetat dosarul ca sa-i fure din procente PRM-ului si sa nu intre niciunul dintre partide in Parlament! Acum, ca nu mai e util, va fi executat in sfarsit! Prea multe a facut, prea cioban a fost si prea multi i-a jignit, injurat, etc. It’s payback time!

Chat Noir  •  3 decembrie 2008, 11:10

Becali e doar un om cu bune si rele (cele rele ies mai mult in evidenta datorita carentelor de educatie). Frumos articol dar nu cred ca Gigi o sa se indrepte. Pentru asta trebuie sa te invarti intr-o alta lume, mai curata, cu oameni cinstiti si corecti in aprecieri. Din pacat in Romania face pui o tagma, cea a „pupinilor”. Ceea ce ma deprima este ca aceasta tagma pare a fi in spiritul nostru est european. Sper ca totusi romanul se poate trezi (bine spune imnul – desteapta-te …). Sanatate !

MAKO  •  3 decembrie 2008, 11:10

Daca GIGI BECALI ar fi om cumpatat in declaratii, gen Cornel Dinu…am avea patronul perfect…dar nu e,nici pe departe asa ca… 🙂

Chat Noir  •  3 decembrie 2008, 11:12

Pentru lord belial
Numele corect este Pitis (Pittis era scris pe afisele de spectacol). Am vazut un interviu al lui in care explica treaba asta.

tavi  •  3 decembrie 2008, 11:17

SI DACA…

steaua bate fiorentina si va fi singura care tine capul sus in europa atunci ce veti mai scrie domnule tolontan,cu siguranta nu veti mai vedea un gigi descumpanit.Mie nu mi s-a parut deloc descumpanit ci decat o persoana echilibrata.Ce ati fi vrut sa faca?Sa sara in sus de bucurie ca a castigat dupa 13 meciuri?Sa fie euforic pentru ca a dat steaua un gol de tot rasu’?

Nu sunt stelist ci dinamovist dar nu pot sa recunosc faptul ca steaua este singura echipa din Romania care are anvergura unei echipe mari,care se mobilizeaza exemplar cand este cazul.Am vazut tot felul de critici la televizor,penibile de altfel.13 meciuri fara victorie dar fara ca macar o persoana sa se uite si cu cien a jucat:dubla cu lyon,dubla cu bayern munchen,deplasare dinamo(unde oricum eu raman la parerea ca a facut cel ami bun meci din acest tur de campionat),deplasare rapid,deplasare cfr,acasa cu timisoara(iarasi un meci extraordinar facut de steaua,au aratat ca sunt o echipa de luptatori),deplasare craiova(o craiova care foarte greu a trecut centru terenului) si lista se incheie cu urziceni.Cred ca gigi a concluzionat cel mai bine luni seara.Nu a fost un tur chiar atat de catastrofal cum s-au grabit sa zica altii.La 6 puncte de primul loc si cu sanse reale de a face ca numele Romaniei sa fie strigat si la tragerea la sorti pentru primavara europeana.

ss1  •  3 decembrie 2008, 11:18

am ajuns sa compatimim un cioban care batjocoreste oameni de cand l-am vazut prima oara la tv…daca am ajuns sa ne fie mila de el..e grav si pt noi si pt el…****a…si nu-l mai mediatizati poate ni se indeplineste visul nostru ,al tuturor stelistilor adevarati…ziua in care acest om va pleca din ghencea!!!

gp  •  3 decembrie 2008, 11:25

De ce sînt rezonabili oamenii „puternici” mai ales cînd pierd?
Din pacate aceasta putere data de bani nu e completata cu alte calitati umane , de aici rezulta invidia si anume ,unul ca noi sau chiar mai jos din multe puncte de vedere a dobandit o avere considerabila. Din aceasta cauza pentru multi Gigi Becali nu e rezonabil chiar daca a pierdut momentan . Lumea uita totusi ca Gigi Becali e un fin psiholog , un om care simte imediat prada , un om hotarat , un om care nu are simtul ridicolului (asta poate fi si o calitate), un one man show … Cati ne-am putea incadra in descrierea de mai sus ?

Chat Noir  •  3 decembrie 2008, 11:28

Eu nu-mi doresc ca Becali sa plece din Ghencea, ci ca sa se schimbe (bine asta este o dorinta cam greu de realizat, dar cine stie). Sunt putini oameni care au bagat atatia bani in Romania intr-o echipa de fotbal si uitam ca acest lucru ne-a adus noua suporterilor satisfactii si, e adevarat, si mari deceptii. Dar asta nu mai este numai vina lui Becali.

andy  •  3 decembrie 2008, 11:29

Daca ne intoarcem iar la florian pitis si paunescu, daca ne intoarcem iar la miorita, meritam sa fim un popor batut de soarta. In momentelle grele romanii se intorc la miorita, la versurile lui adrian paunescu si la cantece cu miei. Rusine tolontan, rusine paunescu, mai lasati-ne cu mioritele voastre, inapoi la fotbal….haideti cu picioarele pe pamant.

STL  •  3 decembrie 2008, 11:29

Numai scrie tu Tolo despre suporteri . ca nu esti in cunostinta de cauza.
***
De noi sa numai scrie nimeni. ca tot ce scrietzi scrietai ca suntem drogati, alcoolisti, analfabetzi etc.

Articolele despre suporteri apar doar in 2 cazuri :
1 ori unul a luat interdictie !
2 s`e aprind torte .
3 o echipa nu are sustinerea suporterilor .

N`am vazut una articol in ziare prin care o galerie sa fie apreciata pentru suportul adus echipei pe durata intregului meci , o coregrafie reusita.

Asa ca Tolontane . scrie despre gigi si argaseala ** !

sevilla86  •  3 decembrie 2008, 11:34

Cind o sa citeasca articolulul jiji o sa plnga,si te va suna-„ai dreptate Cataline”

milici  •  3 decembrie 2008, 11:37

Reteta clasica de GHIVECI marca inregistrata TOLO.Ingrediente obisnuite:
URECHISME neverificabile pentru tragerea la tema , cum ar zice rebusistii:Injumatatirea averii , 15000 spectatori strigand ‘du-te acasa’, raftul de haine
Elemente de UMPLUTURA SFIDAND LOGICA, la deruta:Ce uita fiecare (aici a uitat Tolo sa dezvolte tema),excentricitati+Giovani ,Radu Banciu,Istoria Stelei
INCITARI care genereaza ‘la sigur’ comentarii care mentin primul blogger al tarii pe pozitie:aluzia fina cu ciobanul+vinzarea branzei
La atata iesle ar fi si o unghie de Cristos (Vorba lui Fanus)-asocierea Stelei cu mielul lui Paunescu chiar daca nu are nici o legatura cu tema sugerata de titlu.
Urmeaza MODERAREA siSTERGERA vigilenta a acestui comentariu.
Asta e Tolo , asta e ziaristica asta e GSP!

costin  •  3 decembrie 2008, 11:40

ce suporteri?! cei care injura si se bat timp de 90 min?! cei care cred ca steaua le datoreaza lor ceva si nu invers? astia nu sunt suportri, ci doar niste caraghiosi zoologici!

civilizatia net-ului isi inchipuie ca poate dicta asupra istoriei? fals, caci steaua inseamna mai mult decat o minoritate galagioasa si needucata! steaua este suflet din sufletul celor care au fost, sunt si vor fi! steaua va fi mereu!

Cătălin Tolontan  •  3 decembrie 2008, 11:43

milici: de ce citesti lucruri care te dezgusta in asemenea hal? de ce citesti articole proaste ca acesta al meu?

io  •  3 decembrie 2008, 11:44

Doua lucruri:unu:d le tolontan de ce nu ti cauti de munca pe la acasa tv,la o emisiune de aia damblagita de cauta sa emotioneze babele frumoasei noastre tari?!ai da foarte bine!doi:nu s ar putea fara asta?nu exista altul sa preia steaua?cati suporteri are steaua in tara?cum se sustin real madrid,f c barcelona?domnilor la steaua ar fi nevoie de manageri foarte buni,banii se gasesc in orice fel.plus de asta steaua daca nu facea toate transferurile de maimute ce le a facut in ultimul timp,era pe plus!!!daca nu cumva e si asa!deci cu un management bun,orice club poate trai si chiar avea profit si rezultate!!!vezi si mancester united…ciao

Kristi  •  3 decembrie 2008, 12:01

Tolontane…iar scrii numai prostii!!!
Niciodata ciobanul nu o sa fie STEAUA,e o caciula prea mare pentru el.A bagat niste bani la inceput,pe care i-a scos de vreo 3 ori pana acum.Ne abureste an de an cu niste transferuri de 3 lei,jucatori de 200-600 de mii de euro si el scoate din STEAUA o gramada.El de 3 ani nu mai baga niciun leu in STEAUA,pe langa multele milioane luate din liga,mai ia de la sponsori,drepturi de televizare…asa ca…Nu merita sa fie iertat,atata timp cat el ma face huligan si vagabond.Am de 3 ori mai multe clase ca el…alea reale,chiar facute…si nu cumparate.Nu am luat in viata mea o amenda si am ajuns sa fiu facut golan si derbedeu de un om de 4 clase.
Apropo,ai scris acum o saptamana ca face STEAUA magarii,ca se retrage Buzaul,un articol jignitor la adresa STELEI…macar din bun simt ai fi putut sa iti ceri iertare daca ai vazut ca nu s-a intamplat ce ai scris tu acolo…***

marcelinho  •  3 decembrie 2008, 12:02

cea mai mare greseala a lui e ca se pune in fatza Stelei, a suporterilor. Eu sint Steaua! A avut o sumedenie de sfatuitori care ar fi putut sa-i sugereze sloganul – Noi sintem Steaua! Citeva milioane de romani si eu printre ei. Ar fi cistigat enorm si la imgagine, si la ruble. Ar fi investit si ar fi scos bani din asta fara ca cineva sa-si puna multe intrebari…
Si luati odata cana asta rosie de pe cursor ca ma enervez!

byanka  •  3 decembrie 2008, 12:03

Ne-ai desenat un Gigi Becali uman, atit de aproape de situatia noastra, a destui romani, incit nu ne vine sa credem. N-o sa-i plinga nimeni de mila daca saraceste sau daca pleaca de la Steaua. Dar uneori e bine, mai ales pentru suporterii stelisti, sa aiba grija ce-si doresc. „Rau cu rau, dar mai rau far’ de rau”.

pentru milici  •  3 decembrie 2008, 12:07

bravo milici, sunt perfect de acord cu tine, intamplator am intrat pe site, oricum ziarul nu-l mai cumpar de foarte multa vreme, cred ca de vreo trei ani, pe gsp mai intru doar sa vad rezultate, astea sunt singurele articole care sunt sigure si unde nu pot denatura adevarul, as mai avea multe de spus dar si asa regret ca le-am facut trafic …

Tovi  •  3 decembrie 2008, 12:09

Lasa ca era timpul sa piarda si el.Prea umbla dupa smekerii.El si multi alti speculanti mai marunti sau maricei au facut sa creasca enorm preturile la terenuri , asta ingreunand mult constructia de locuinte.De acolo s-a imbogatit.De aia stau si eu in chirie.Dac era destept si vrea sa faca ceva pt tara , investea si in ceva productiv , nu numai in specula cu terenuri.Il apreciez ca a bagat bani in Steaua insa ca roman , pana ce si paranoicu ala de Porumboiu a facut mult mai mult.A reusit sa se imbogateasca si sa creeze atatea locuri de munca din agricultura.Daca facea si gigi asa ceva,am fi putut spune ca e un mare roman.SI l-am fi votat. Dar faptul ca a finantat Steaua , si a mai dat niste bani la saraci..nu e de ajuns. Sa faca si el ceva ce sa ajute la dezvoltarea economica a tarii.
Oricum , Steaua este numai una , dupa cum a spus si Pulhac 🙂 , deci orice probleme vor fi , va fi tot acolo sus , si nu va inceta sa straluceasca!

anonim  •  3 decembrie 2008, 12:11

Felicitari pentru articol domnule Catalin Tolontan…mi-a placut 🙂
Tineti-o tot asa
Salutari

eminescu  •  3 decembrie 2008, 12:13

daca becali nu cumpara echipa de fotbal steaua aceasta retrograda sau se intorcea la ministerul apararii

somebody  •  3 decembrie 2008, 12:13

Poate becali nu merita injurat … poate … niciodata nu am fost pro injuraturi pe stadion, indiferent cui ii sunt adresate. Mi-a placut de gigi becali cand a venit la Steaua. Sincer. Dar cand am vazut cum oamenii de baza ai Stelei sunt alungati unul cate unul, nu prea a mai ramas in sufletul meu. Am trecut peste cand am vazut ca Danciulescu, Miu, Bordeanu, pleaca de la Steaua la rivale (Dinamo, Rapid), am tacut, am zis ca poate e mai bine. Am sperat. Am vazut o schimbare. Acu’ 3 ani Steaua a intrat pt prima data dupa ani buni de asteptare in grupele UCL. M-am bucurat, m-am simtit implinit ca Stelist. Meciuri grele in grupa. Am reusit sa ajungem in Cupa Uefa unde am facut o figura frumoasa zic eu. MULTUMIT. Apoi dupa toate aceste lucruri frumoasa din Istoria Stelei isi incepe dictatura lui Gigi Becali. „Poate e mai bine asa mi-am zis”. Oare a fost ??? Sau mai bine este ??? Nu stiu dar nu prea mai cred asta. Din 2007 cand am vazut ca la Steaua s-a schimbat conducere, administratie, am simtit ca ceva scartie rau. Au inceput sa vina strainii 🙁 Lucru sincer pe care il regret la Steaua. NU vreau sa par RASIST, dar nu vroiam la Steaua pe care o iubeam asa mult atatia straini. Macar de ar fi fost buni, sa raman uimit de ei, sa vad o schimbare in bine, dar surpriza schimbarea a fost in mare rau 🙁 O singura mutare decisiva a facut Steaua: Zapata omul pe care il voi respecta toata viata pt ce a facut pt Steaua, dar acum ii doresc sa plece caci e mai bine pt el. SINCER. Restul strainilor care au luat cu alai plaiurile Stelei, nu stiu daca pot spune ca au dat randament. NICIUNUL 🙁 Acum simt un gol in suflet cand imi vad Steaua mea jucand asa slab. Nu o mai recunosc. Sunt nedumerit: ce cauta acesti straini la Steaua ??? DE ce zice Becali ca Dayro e „diamantul Stelei” nu inteleg asta ??? nu pot. Nu vad prea multe chestii iesite din comun la el 🙁 chiar nimic special fata de Ochirosii. NU pot sa mai inteleg nimic. Si ca sa inchei si sa nu mai prelungesc, caci daca ma apuc de scris tot ceea ce simt, cred ca voi scrie un roman, IMI PARE RAU CA AM AJUNS SA VAD STEAUA CONDUSA DE ACEST OM, CRED CA ISI MERITA SOARTA 🙁 IMI PARE RAU DE EL. Daca ar fi fost un om destept, asa cum se lauda, asculta de oamenii din jurul lui si de suporteri, atunci cand era nevoie 🙁 Unii chiar vor binele echipei 🙁 SI SA NU UITE CA STEAUA E CEA MAI IUBITA ECHIPA DIN ROMANIA. Mult noroc va doresc !!!

gp  •  3 decembrie 2008, 12:22

As incerca eu un raspuns pentru Milici … fiindca Ioan Chirila nu mai scrie , fiindca Fanus Neagu nu mai poate/vrea sa scrie, fiindca … si atunci citim articole, din pasiune pentru fotbal/sport, scrise de oameni valorosi dar nu geniali.

vasco  •  3 decembrie 2008, 12:22

Nu aveti nici unul dintre ziaristi sau realizatori de emisiuni TV curajul sa-i spuneti acestui individ ceea ce cu adevarat credeti despre al si vede toata lumea: ca e un individ mai mult decit dubios,certat cu legea cu bunul simt si cu cultura,mai bine zis un specimen demn de studiu la catedra de psihiatrie a facultatii de medicina.Din pacate este reprezentativ pentru societatea romaneasca actuala bolnava la rindul ei.

Eugen din Timisoara  •  3 decembrie 2008, 12:34

Salutari tuturor,

Este foarte adevarat ca uneori, dar foarte rar, George Becali mai „cade” din palatul sau de aur si devine uman.
Referitor la ratarea alegerilor respectiv injumatatirea averii lui George Becali va pot spune ca asa cum si-a gestionat averea asa si-a gestionat si candidatura: fara sa inteleaga nimic si chiar el, George Becali a recunoscut-o la o televiziune de si cu nasi, adica o televizune de dreapta clara.
Toata tevatura asta cu miliardele lui George Becali sunt praf in aer. Banii lui George sunt in terenuri. Terenuri care in Pipera sunt mai scumpe de trei ori decat in New York sau Paris. Dar pana la criza n-a observat nimeni ca averea s-a umflat cu pompa si s-a dezumflat ca un balon de sapun spart de criza bancara si economica revenind la preturi de Romania si nu de America. Dar nu-l plangeti ca asta e valoarea reala a averii, ma rog a investitiilor lui George Bacali.
Cat despre relatia dintre George Becali si suporterii Stelei va spun/scriu un banc:
Un director de marketing moare si ajunge in fata lui Dumnezeu. Deoarece este la limita cu faptele bune si rele Dumnezeu e nehotarat daca sa-l trimita in rai sau in iad. Asa ca-i spune: in prima zi te voi trimite in rai, in a doua zi te voi trimite in iad. In a treia zi ne reintalnim si trebuie sa decizi unde vrei sa mergi in viata de apoi. In rai fostul director de marketing gaseste soare, liniste, pace, copii la joaca pe o pajiste imensa cu iarba fina, etc. In rai a doua zi directorul de marketing gaseste muzica tare, curse de masini, valize cu bani, casinouri, etc. A treia zi se duce la Dumnezeu si spune: Dumnezeule eu m-am decis sa traiesc viata de apoi in iad. In rai este prea multa liniste si pace si m-as plictisi. Asa ca ajunge in iad. A parta zi diavolul in persoana i-l asteapta cu biciul in mana si-l repede pe fostul director spre un cazan cu smoala. Hai treci in el repede ca avem treba. Contrariat fostul director se ia de diavol: dar acu doua zile aici era muzica, bani, masini, casinouri, etc. si acum nu-s! La care diavolul raspunde: nu-i asa ca avem un marketing bun?
Cam asta e si relatia dintre George Becali si suporterii Stelei din ce vad eu la televiziune si citesc prin presa. De ce sa fie liniste si sa joace fotbal cand poate sa fie scandal si sa nu joace nimic. Dar vedeti sa nu fie doar un marketing bun! Ca dati de diavol in persoana…

Stelist  •  3 decembrie 2008, 12:48

Catalin,

Cu becali Steaua pierde la nivel de brend, istorie, ideologie, spirit, mandrie, decenta, sportivitate si pasiune.

Este un zero barat, un nimeni si nu-l mai sufar!!!

marius  •  3 decembrie 2008, 12:59

ciobane, pleaca din ghencea!!

e un incult, un mahalagiu, un oier, un bolsevic care nu accepta si alte pareri. un ingust la minte care si-a atins perioada de urcus si acum nu mai poate opri orice ar face coborasul. de acum inainte din pct meu de vedere el o sa faca mai mult rau decat bine stelei, oricati bani ar baga el ca sa incerce sa mai salveze situatia.

robert  •  3 decembrie 2008, 13:02

becali reprezinta esenta parvenitului care se crede buricul pamantului, incult si grobian, un om care-l face pana si pe vadim sa para normal.actele lui de caritate nu-s nimic altceva decat calcule cost-beneficiu fara nimic moral in ele. steaua era bine mersi si fara el, poate cu rezultate mai bune,poate nu, dar in mod sigur avea o imagine mai buna

Sire  •  3 decembrie 2008, 13:05

urat articol..de ce-l citim? pai, trebuie sa-l citesti ca sa-ti dai seama despre ce e vb in el, nu? nu sunt stelist dar, din cate vad, nici persoanele care comenteaza aici n-ar trebui sa se intituleze asa…sa va fie rusine

de-al casei  •  3 decembrie 2008, 13:06

De ce vede tocmai acum Becali? Raspunsul este simplu: necajit pe toti si pe toate si mai ales ca investitiile lui de imagine nu au dat roade nici in politica nici in alta parte, fara sa mai incerce sa ascunda ce era deja evident pentru unii, incepe sa evalueze lucrurile asa cum sunt.
In politica nu e dorit, suporterii nu-l mai vor la club. Dehh, banii nu inseamna totul.
Fotbalul ar trebui sa fie un spectacol pe teren sustinut si de cei din tribuna (asta implica niste costuri) Patronii de la noi nu sunt dispusi sa-l sustina decat pe ala din afara stadionului. „Zero fotbal” pe teren, multa violenta in tribuna – vorbita si fizica – de la peluza la oficiala, si mult trancanit de prisos. Important pentru patroni este sa scoata repede banu’cu orice pret si prin orice metoda.”Ce, conteaza daca jucam sau nu fotbal?!Banii vin.Cee?!Suporterii sunt nemultumiti?! A, sa nu mai vina…”
Cainii latra ursu trece…pardon oaia trece!
(ce a facut Becali pentru Steaua, de fapt nu a facut pentru Steaua, a facut pentru El, sa aiba El cu ce sa se dea rotund si sa mai adune „un ban, doi”)

corneliu popa  •  3 decembrie 2008, 13:07

nike, eugen din timisoara!!! De te lasi intoxicat de cei de pe bloguri? Tu vrei sa ne faci sa cred ca un „vulpoi viclean” cum este oierul de Becali (si asa sunt toti oamenii simpli, isteti, chiar daca n-au studii, au fler!!! Atentie, nu sunt malitios!) El stie cate sute de hectare are si cat sunt de valoroase, mai are si alte bunuri si a investit si in alte activitati! El a intrat in „malaxorul mass-medei” pentru ca a fost in campanie electorala! Unde se „trage din toate pozitiile si cu tot feleul de arme”, chiar arma mediatica! Esti un fanatic timisorean, care, normal esti impotriva Stelei! Foarte bine! Dar uitati-va si-n curtea voastra, ca de-a noastra avem noi grija!

cata  •  3 decembrie 2008, 13:12

Domnule Tolontan,
Am citit articolul de saptamana trecuta despre retragerea Buzaului. Stiam ca este doar o manipulare, dar am asteptat sa treaca si ultima etapa din retur si sa vad scuzele de rigoare la adresa Stelei dar si a Buzaului…
Vad ca nimic…
Turul s-a incheiat, Buzaul nu s-a retras, deci toate acele murdarii la adresa celor 2 echipe au fost gratuite… Asta numiti dumneavoastra jurnalism?
Multumesc, astept un raspuns macar aici pe blog…

Moldovanu Radu Petru  •  3 decembrie 2008, 13:13

Cu Becali la conducerea Stelei s-a ajuns la performanta de a castiga 2 campionate din 4 , 3 participari consecutive in Liga Campionilor si o semi-finala a Cupei Uefa…
De ce trebuie sa ne legam de viata lui,de trecut ,de cat de mandru e,arogant DE CE NE LEGAM DE TOATE ASTEA CAND NOI , SUPORTERII ADEVARATI VREM DOAR PERFORMANTA IAR SUB CONDUCEREA LUI ASTA AM AVUT ?!

Adi  •  3 decembrie 2008, 13:29

Desi nu sunt stelist, parerea mea e ca intre jiji si suporterii stelei s-a produs o ruptura care nu mai poate fi reparata niciodata, in niciun fel. Iar treaba asta s-a produs in momentul in care ciobanul si-a asmutit cainii pe suporteri, iar treaba asta nu poate fi uitata prea usor, s-au adunat prea multe.

danm  •  3 decembrie 2008, 13:35

Sa zicem ca el pleaca….cine tine Steaua?
Nu se baga nimeni, toti vor sa faca bani repede….
Daca pleaca el, imi este frica sa nu se desfiinteze Steaua ,sau sa retrogradeze…
Toti critica dar nimeni nu cauta o alternativa
Cine vine ? E mai bun ?

eu  •  3 decembrie 2008, 13:47

becali a profitat mai mult de steaua decat steaua de becali; si de ce nu spui in ce conditii au aparut acele clasari in campionat care au permis acele participari din liga campionilor? acele metode fac cinste stelei si imaginii clubului? alergarea cu sacose de bani dupa autocare sau cumpararea a 2 retururi de campionat nu conteaza?

e rusinos ca-i iei apararea…

STEAUA BUCURESTI  •  3 decembrie 2008, 13:51

oierule, pleaca din ghencea!

Comentariile sunt închise.