TOLO.RO
„Steaua riscă retrogradarea în urma Cazului Valiza pentru că această pedeapsă este prevăzută în regulament”
Ionuţ Lupescu
duminică, 21 decembrie 2008, 3:01
„Steaua riscă retrogradarea în urma Cazului Valiza pentru că această pedeapsă este prevăzută în regulament”
Ionuţ Lupescu
Da, este prevăzută. Dar este acum, în decembrie 2008, şi nu era atunci, în mai 2008. De fapt, a fost introdusă în vară, cînd Comitetul Executiv al FRF s-a întrunit în Elveţia, pe timpul Campionatului European.
Stenogramele sînt clare şi dezonorante. Becali nu vrea doar să-i dea bani lui „U” ca să joace cinstit. Se şi umileşte în faţa lui Mititelu înaintea meciului direct ca să bage echipa a doua a Craiovei. „Te bat şi cu rezervele”, îi replică olteanul. La care Becali zice „măcar un egal atunci, hai să facem egal!”. Şi e refuzat cu cuvintele: „Aici e Craiova!”. Ce a ajuns Steaua!
După cum tot în cele 155 de pagini ale rechizitoriului DNA apar şi alte „combinaţii”, în terminologia de selecţioner a lui Piţurcă, între Steaua şi Mioveni şi între Steaua şi Pandurii. Ce a ajuns Steaua!
Dezgustul este maxim. Dar legea nu se aplică retroactiv. Toate aceste discuţii aveau loc în momentul în care retrogradarea nu exista în Regulamentul Disciplinar. Depunctarea era pedeapsa maximă.
Să spui că Steaua poate fi retrogradată în baza unui regulament din vară pentru o faptă din primăvară e ca şi cum ţi-ai cumpăra bilet de avion pentru Japonia la cursa de marţi şi te-ai prezenta miercuri la aeroport. Ceea ce înţelegem că Lupescu n-a făcut, de vreme ce a oferit această declaraţie şocantă din Tokyo.
Dan • 21 decembrie 2008, 15:10
Milogule, ti-e frica de retrogradarea Stelei, ai? Ai suferit ca un caine zilele astea, o stim cu totii. Tot incerci sa dai argumenete, solutii, ca sa iasa Steaua cat mai bine.
Tolontane, ce-ai fost si ce-ai ajuns…
berbec • 21 decembrie 2008, 15:11
lupescu este un retardat , ar fii cea mai mare realizare din viata lui dar ar retrograda steaua . EL oricum a fost zero k tot si k jucator si k om si akm k si conducator. Este nul profesional si nici macar nu recunoaste regulamnetul. Asa e fotbalul la noi numai inncopetenti in conducerile federatiei la la anumite cluburi, Niste retarzii
redandblue • 21 decembrie 2008, 15:11
ce e asa senzational in convorbirea dintre gigi si mititelu? hai tolontane gandeste corect…
firi • 21 decembrie 2008, 15:11
Prietene NU MAI ASOCIA pe Becali cu STEAUA!!!
insider • 21 decembrie 2008, 15:12
Nea Tolo, in arta razboiului o batalie se castiga inainte de a incepe! Iar Mititelu vroia scuze atunci de la cefere! Normal ca vrei sa folosesti orice tertipuri pentru a castiga orice!
Dar din cate stiu eu, in acelasi Regulament adoptat la europene, astfel de practica nu mai e interzisa! DECI, retrogradeaza doar cine propune pierderea unui meci si nu castigarea lui! Deci, cazul dpdv fotbalistic este simplu: NU SE POATE INTAMPLA NIMIC! In cel mai rau caz se poate depuncta Steaua cu maxim 9 puncte in campionatul 2007-2008, dar tot pe 2 termina din cauza de 14 puncte in fata locului 3!
adriano • 21 decembrie 2008, 15:13
steaua in b si becali la puscarie
Sohil • 21 decembrie 2008, 15:13
Oricum, daca nu ar fi fost insistenta DNA-ului, acest caz ar fi fost demult ingropat de catre FRF. Atat timp cat vom avea actualele conduceri ale LPF si FRF, presurile fotbalului nostru vor ascunde sub ele tone de gunoi. Lumea fotbalului e putreda. Si nu doar aceea de la noi.
caprarosie • 21 decembrie 2008, 15:16
Lupescu este un mare mafiot si magar al fotbalului romanesc! Nu e cu nimic mai presus decat Becali, m. sandu sau dragomir…de fapt…cred ca asteapta sa „sara’ JIJI cu banii ca sa o ierte pe Steaua!
dan1672 • 21 decembrie 2008, 15:17
poate steaua nu poate fi pedepsita, dar becali, radoi, petre marin, raducanu, goga si ceilalti ar merita cu prisosinta. In schimb presa marseaza pe transferul fantasmagoric al lui radoi la inter. radoi si ceilalti trebuie sa invete ca prostia se plateste…asta trebuia sa scrii tu aici!…dar cu sigurantza ca nu o vei face…
ovidiu • 21 decembrie 2008, 15:20
asa este cataline! dar la mintea pe care o are lupescu, ce sa ceri? plus ca el a jucat la dinamo si are o „obligatie morala” fata de borcea ca sa-l ajute sa mearga in c.league ca sa-si mai revina si ei financiar cu cele aprox.10 mil de euroi pe care i-ar inacasa.
asta vara au facut vacanta in sardinia daca imi aduc eu bine aminte si sigur n-au discutat despre literatura (chiar ce carte or fi citit aceste SPECIMENE ultima oara?) finante etc…
mavide • 21 decembrie 2008, 15:20
Nu „Ce a ajuns Steaua”.
Asa a fost dintotdeauna. Si cind lua Cupa Campionilor facea la fel. Diferenta e ca, acum, mai multa lume afla si mai multa lume se convinge de modul in care cistiga(u) puzderie de meciuri. Iar rezultatele in Europa erau pentru ca, in campionat, in afara de citeva meciuri(Dinamo, Rapid) si alte citeva echipe ce nu vroiau sa se predea(Craiova, Poli), restul era cantonament, nu meciuri adevarate, cum aveau cei din campionatele respectabile.
Timpul le va rezolva pe toate…
Poppy • 21 decembrie 2008, 15:28
Ma asteptam la o implicare mai mare a voastra Cataline in cazul acestor stenograme, printre altii: T.R.Ungureanu, Adrian Georgescu, Tudor Octavian, s.a.. Va multumiti sa va lasati ucenicii sa „bombeze” titlurile articolelor pentru cresterea rating-ului.
css • 21 decembrie 2008, 15:28
propun ca steaua sa primesca un bonus de 8 puncte pentru cazul valiza…
D2T • 21 decembrie 2008, 15:29
om de nimic ,asta esti.m-am mai luat de tine de la aceasta rubrica.te-a lovit viata exact unde te doare,in iubita ta steaua.daca pana acum o facea-i pe apostolul dreptatii acum cauti orice scuza ca sa scoti steaua basma curata .ma mir ca nu -ti e rusine!
bogdan • 21 decembrie 2008, 15:30
Catalin, gresesti, se aplica regulamentul in vigoare atunci cand se analizeaza faptele si se decid sanctiunile, nu cel in vigoare atunci cand s-au comis. De exemplu, daca X comite o serie de omoruri iar la data respectiva exista pedeapsa capitala, dar la data judecarii aceasta pedeapsa a fost abolita, judecatorul nu poate sa dea pedeapsa capitala. Nu are temei legal.
Gandeste-te invers: daca in mai 2008 ar fi fost posibila retrogradarea Stelei, dar in dec 2008 se schimba regulamentul si se poate da maxim depunctare, NU se poate ca Steaua sa fie retrogradata printr-o sentinta data dupa ce modificarea regulamentului a fost facuta. In baza a ce, a unui regulament care nu mai e valabil?
Maccarone • 21 decembrie 2008, 15:32
tolontane, din cauza astora ca tine a ajuns tara asta si fotbalul atat de jos!!! Sa-ti fie clar si tie si altora, steaua TREBUIE RETROGRADATA!!!Prea mult a murdarit fotbalul romanesc!! Trebuie sa plateasca pentru toate nedreptatile pe care le-a comis! Vorba cantecului: „Ceausescu nu mai e/ A pierit beleaua!/ Nu mai face ordine,/ Sa castige steaua!!”
alex pop • 21 decembrie 2008, 15:32
Nu Steau trebuie retrogradata…retrograzi gen Becali trebuie eliminati odata si pentru totdeauna din fotbalul romanesc… E atat de simplu…(zis, mai greu de facut)
sergius • 21 decembrie 2008, 15:34
perfect adevarat.
pertinenta observatie d-le tolontan.
cat despree lupescu: ne-a demonstrat inca odata (desi nu mai era nevoie) cat de pregatit este.
Rads • 21 decembrie 2008, 15:35
trebuie retrogradata !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! poate invatama ceva atunci ….
nicu • 21 decembrie 2008, 15:38
Nu stiu Tolo daca e asa cum zici tu. Depinde cum e la tribunal. Daca te judeca azi pentru o fapta comisa in trecut, nu cred ca te judeca dupa legea care era la momentul cand ai comis resptectiva fapta. Eu zic ca te judeca dupa legea actuala.
bulgaru • 21 decembrie 2008, 15:39
dl tolontan inregistrarea cumititelu este facuta dupa meciul direct nu mai dezinformati oameni
iar cuvintele sunt scoase din context.eu sunt dinamovist dar cred a da prima unei echipe sa si apere corect sansele este un lucru care intareste competitia fara aceste prime la noi in campionat ar fi o gramada blaturi ca in anii 2000 .onoarea la noi se apara doar daca esti platit nu merge ca in alte campionate unde chiar exista onoare
deco • 21 decembrie 2008, 15:40
ai dreptate, dar nu cred ca a ajuns asa rau steaua, pentru ca nu a facut blat cu nimeni. becali vorbea asa, dar spiritul jucatorilor stelei sau al craiovei nu ar fi lasat sa fie un blat la mijloc.
jack • 21 decembrie 2008, 15:40
PENTRU CA TRAIM IN TARA ASTA FFF CORUPTA NUMITA JEG DE ROMANIA !!!!!
SIMONA • 21 decembrie 2008, 15:42
MULTI AR VREA RAU STELEI,DA NU-I CAZU MA.
Poppy • 21 decembrie 2008, 15:46
Il retrag pe d-ul Tudor Octavian din mai jos numitii, tocmai am citit „Golani, nu mafioti !”. Excelenta descrierea gunoaielor care au pus stapanire pe football-ul nostru.
asteri • 21 decembrie 2008, 15:47
domnu’ tolo,e clar ca discutia cu mititelu e doar o gluma(proasta ca de obicei) a machedonului.e ca un vis urat acest om pt. majoritatea stelistilor.pur si simplu am obosit sa-l mai vad.am intrat in depresie.ne distruge si ne calca in picioare tot ce iubim mai mult…STEAUA.pt. el e o jucarie,pt. noi e totul.
Dragos C • 21 decembrie 2008, 15:48
Asa este D-nule Tolontan, numai ca dupa regulamentele FIFA si UEFA, in vigoare in luna mai, Steaua si oricare alta echipa care cumpara meciuri, face aranjamente, mitueste jucatori, recompenseaza alte echipe etc, ei bine, oricare echipa care procedeaza in acest fel trebuie sa fie retrogradata!
Legile FRF nu pot sa schimbe legile UEFA sau FIFA decat daca nu mai participam la nici o competitie organizata de aceste asociatii. Ramanem cu legile lui Mitica, facute si desfacute in functie de interese si bani, ramanem in cloaca noastra… La noi ar fi o tragedie ca Steaua sa retrogradeze. la italieni, germani, spanioli etc. ar fi doar un lucru normal. Fotbalul este un joc sportiv si nu un Cazino de trisori. Ma asteptam sa fiti mai dur si nu sa luati apararea unei echipe care a ajuns o cloaca de mafioti! Steaua traieste din trecut. Vremurile cand reprezenta o echipa temuta in Europa au apus demult. In prezent Steaua nu mai sperie pe nimeni si este chiar jenanta! A patruns in Liga Campionilor datorita jocurilor de culise si banilor care s-au platit in Romania. Prestatia ei in Europa nu face cinste Romaniei ci umple doar buzunarele mafiotilor din conducerea echipei. Pe Becali nu-l intereseaza decat sa ajunga in Liga campionilor. Nu conteaza cum si nici ce face acolo. Important este sa vina banii de la UEFA.
Dupa toate mizeriile, actele de coruptie, jocurile aranjate si falsurile facute credeti ca este suficient ca Steaua sa fie depunctata cu 6-9 puncte??? Adica tot atatea cate i-au fost luate Timisoarei pentru niste hartii facute pierdute prin Federatie??? Si apoi sa vina Becali si sa ne rada in nas la toti??? Ce exemplu s-ar da? Toata lumea va proceda la fel ca el dupa aceea! Se va declansa un adevarat iarmaroc in Liga I. Un circ, asa cum se facea in anii 90 cand 80 -90% din meciuri erau aranjate inca de la inceputul campionatului! In loc sa le tremure pantalonii pe ei de frica, patronii o sa scoata punctele la vanzare ca la piata! Jucatori oricum nu mai pot vinde, nu mai au de unde…
zamfir ionut • 21 decembrie 2008, 15:49
Domnule Tolontan daca un om este prins si trimis in judecata pentru o infractiune comisa in urma cu ceva ani si este gasit vinovat , este sanctionat conform legii in vigoare la data judecarii sau cea in vigoare la data comiterii faptei ? Sunteti naiv sau vreti sa dezinformati si sa manipulati ca toti cailalti colegi ai dumneavoastra ?
postashu’ • 21 decembrie 2008, 15:58
cam asa e domnule tolontan. Domnul lupescu nu le are cu regulamentele.
flaviag • 21 decembrie 2008, 16:00
Multe comentarii fara continut. O infractiune exista numai daca este prevazuta de lege la data savarsirii faptei.
Dragos C • 21 decembrie 2008, 16:01
Revin cu un mic comentariu:
nebunia lui Becali a facut inconjorul planetei. La anul ati dori sa reprezinte Romania in cupele europene???? Cum ar fi pentru noi??? Chiar nu mai avem un pic de jena??? Chiar nu mai avem pic de rusine??? Macar orgoliu. Cititi aici cine este Becali si Steaua lui: http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/becali-pus-la-zid-114736.html
nicu • 21 decembrie 2008, 16:02
Zice cineva mai jos „nu mai asociati pe Becali cu Steaua”, ba bineinteles ca Becali trebuie asociat cu Steaua. Becali, Radoi, Lacatus, Piturca in numele cui cereau numere de telefon?
Nu pentru a le folosi in numele Stelei? In Italia nu cumva hotiile lui Moggi au fost asociate cu Juventus?
marius88 • 21 decembrie 2008, 16:10
toata lumea vrea sa-i ea apararea selei dar voi nu vedeti cea facut becali ca suna pe toata lumea sa faca blat si acum doi trei ani fugea dupa jucatori de la bistrita sa le dea bani jucatorilor .si bacali spunea ca bani aia erau pentru terenuri si la el nu e coruptie?
pt. maccarone • 21 decembrie 2008, 16:14
hehehe…Steaua trebuie retrogradata doar daca legea si regulamentul prevedea asa ceva la timpul respectiv. Asa este corect din dpv legal si asa trebuie procedat. Bineintelse ca fra1eri ca tine orbiti de ura impotriva Stelei vor sa-i retrogradeze oricum, dar aminteste-ti un lucru: legea este singura care poate garanta impartialitate in lumea asta. Ce se va inatmpla cu echipa ta (nu ma intereseaza numele) daca niste oameni din fotbal o vor vana si vor schimba regulamentul de la depunctare (sau alte sanctiuni mai mici) in retrogradare DUPA CE ECHIPA TA A FOST PRINSA SAVARSIND ACEA ABATERE?!? Mie unul mi-ar placea daca tribunalul ar obliga DNA sa faca publice TOATE stenogramele din fotbalul romanesc nu doar cele legate de Steaua…Sa vedem atunci cum justifica muresan de ex ca s-a intalnit cu b0rcea in preziua meciului dinamo-cfr (sic) dupa care meciul s-a jucat asa cum s-a jucat cu lobontz in post de mare gafeur, si cum explica ca s-a dus in pauza meciului cfr-rapid in loja lui copos si i-a spus sa le dea prima de 10.000 de euro rapidistilor. Iar in repriza a doua rapidul cu acea „prima” in gand NU A MAI TRAS NICI UN SUT LA POARTA CFR-LUI…Curatirea fotbalului romanesc nu se va desavarsi inainte de a fi facute publice criteriile dupa care lupescu numea arbitrii la meciurile cfr-lui (care arbitrii savarseau erori dupa erori si le aduceau puncte nemeritate clujenilor).
Vasglo • 21 decembrie 2008, 16:15
Catalin,
Pe ce facem pariu ca echipa, repet, echipa Steaua nu va pati nimic? Dupa cum, desigur stii, dar vad ca toti cei din presa se fac ca ploua (ciudat pentru niste oameni care trebuie sa emane impartialitate si sa promoveze informatia corecta), acum vreo doua luni, FRF a scos din regulamentul disciplinar, premierea pentru apararea corecta a sanselor, de la „coruptia din fotbal”, tocmai pentru ca regulementul nostru sa fie aliniat regulamentelor FIFA SI UEFA. Totusi, au mentinut premierea ca fiind fapta interzisa de regulament, dar nu mai e considerata coruptie. Ca urmare, pedepsele pentru acest lucru interzis de regulamentul nostru, se adreseaza numai persoanelor implicate, respectiv amenzi si suspendari. Vedeti de ce a fost chemat Mircea Sandu la DNA. Tocmai pentru a explica de ce FRF facut aceasta modificare in regulament.
In alta ordine de idei, este straniu cum majoritatea oamenilor de presa scriu si sustin ca Steaua trebuie pedepsita ca in Polonia, Italia etc, ca si cum echipele italiene si poloneze pedepsite drastic (retrogradari, penalizari cu puncte etc) au comis infractiuni de premiere a adversarelor contracandidatelor. Chiar nu se stie , sau nu se vrea sa se stie, ca acolo era vorba de meciuri trucate, arbitraje corupte, jucatori platiti sa nu joace corect? Cui serveste acest mod de a face presa?
inos • 21 decembrie 2008, 16:15
dar sa joace in liga impinsa de jocuri de culise a fost corect???
Ai dl Tolontan??
Gab • 21 decembrie 2008, 16:18
Daca in tara asta jalnica nu ne conduce decat URA si PROSTIA,de ce nu incercam sa copiem de la altii.Cu prisosinta Becali merita pedepsit,dar nu pentru asta,ci pt multe alte rele facute.La noi dreptatea trebuie cumparata.Oare ce facea U Cluj daca nu auzeau de acesti bani?Ar mai fi jucat corect? Coruptie ar pute fi la CFR-Rapid sau cu Dinamo.De acele meciuri nu se pomeneste nimic.Cand noi toti mergem la doctor sa fim tratati bine,mai dam un ban. Tot coruptie este? Daca da ar trebui sa fim o tara ce trebuie sa traiasca dupa gratii si sa fim retrogradati…
inos • 21 decembrie 2008, 16:19
cati dintre cei care scriu aici, vb de suporteri stelisti au puterea sa fie echidistanti si sa vb de meciurile cu probleme din campionatul trecut? totusi vb de sport si fair play…
dan • 21 decembrie 2008, 16:20
pt.nicu de la 20…..
nu ai dreptate,daca ai facut fapta in 2001 spre exemplu te judeca dupa legea din acel an.
mai citeste codurile penale, de procedura,civile s.a.,nu mai scrie numa sa scrii. pa
inos • 21 decembrie 2008, 16:22
primele corecte sunt cele impozitate, si date de sponsorul echipei, pe cale legala.
toate avantajele de la terti, fac o echipa sa joace altfel decat ar fi facut-o in conditiile contractului cu clubul sau.
Suporter Stelist • 21 decembrie 2008, 16:29
Discutia dintre Becali si Mititelu’ s-a consumat dupa meciul dintre Craiova si Steaua. Speculatiile pe acest subiect sunt menite sa mai manjeasca Steaua, daca mai era nevoie…La fel pot spune si de comentariul stupid cum ca daca o echipa ia bani (prime) de la terti pentru a juca cinstit si motivat, atunci cu siguranta va lua bani si pntru a „tranti” vreun meci. Domnule Tolontan, nu stiu unde sau daca ati studiat disciplina numita „Logica” (pentru ca exista in progama unor institutii de invatamant) dar cu siguranta aveti unele lacune. Ganditi-va putin: este ca si cum eu as spune ca daca GSP-ul ia bani pe reclame comerciale (cinstit si corect de altfel), atunci cu siguranta ca va lua bani si pentru a organiza o campanie profund negativa si deosebit de agresiva impotriva vreunui club sau patron de club. Ooops, asta parca s-ar potrivi, nu-i asa? Eu totusi nu cred acest lucru. De ce? Pentru ca sunt doua situatii total diferite.
Doctorul • 21 decembrie 2008, 16:32
Tolo,
Fapta nu exista. Se judeca o cauza pierduta.
„Să spui că Steaua poate fi retrogradată în baza unui regulament din vară pentru o faptă din primăvară e ca şi cum ţi-ai cumpăra bilet de avion pentru Japonia la cursa de marţi şi te-ai prezenta miercuri la aeroport. Ceea ce înţelegem că Lupescu n-a făcut, de vreme ce a oferit această declaraţie şocantă din Tokyo.”
Restul? Vrajeala ieftina.
Peace
arg • 21 decembrie 2008, 16:36
Tolontan, gresesti aici:
Nu „e ca şi cum ţi-ai cumpăra bilet de avion pentru Japonia la cursa de marţi şi te-ai prezenta miercuri la aeroport” ci ca si cum ti-ai cumpara luni bilet la un pret si marti ai afla ca trebuie sa mai platesti ceva ca sa poti zbura.
Romania • 21 decembrie 2008, 16:41
Sunt stelist si sper ca Steaua sa fie retrogradata si daca se poate DESFINTATA. Motivele sunt simple>1. Fotbalul romanesc nu merita un asa club sportiv, mai bine mutati echipa in alt campionat, noi suntem pe viata alaturi de club 2. M-am saturat de actiunile anti Steaua in conditiile in care dinamo si cfr nu sunt deranjate …de blaturile CFR-Dinamo si CFR-Rapid a uitat toata lumea….de manevrele CFR/ului de cativa ani incoace nu se spune nimic. ASA CA, ramanti intre voi, si scoateti campioane care sa fie umilite de echipe de pescari, croitori, macelari and so on.
PS. DRAGA TOLO, nu doar ca retrogadarea nu ar fi regulamentara dar nu ar fi NICI MORALA. Sa ajungi sa platesti pentru ca participantii sa joace corect este trist. Intrebarea este: cine e de vina? In nici un caz Steaua.
brt • 21 decembrie 2008, 16:53
RUSINE dna! Chipurile: „Aranjamente inregistrate” dar aranjamente pe fata gen: Dinamo-Cluj, Cluj-Rapid, Bistrita-Dinamo, ce aveti de zis ochi de vultur de la dna? Oare uita d-l Basescu cati fani are Steaua si cate voturi va pierde prin aceasta manevra de a distruge cea mai iubita echipa de fotbal? Aceasta este o lucrare dinamovista (campioana blaturilor si rusinea fotbalului romanesc dirijata de d-l Basescu si muncita de rusinea justitiei romane dna.
tuareg • 21 decembrie 2008, 17:33
ai dreptate.Securisti si „teroristi” din 89 sunt judecati dupa legea care era in momentul faptei .decmbrie 89.Du-te ,du-te si mai deschide cate o carte.
2449 • 21 decembrie 2008, 18:04
@ doctorul,
da, fapta nu exista. tu stii. se comite o mare nedreptate, stiu. sper ca presiunile internationale sa indrepte greseala facuta de autoritatile romane. jiji foreveeeeeer!
radu • 21 decembrie 2008, 18:10
Pt. toti stelistii care blameaza CFR-ul. Uitati-va la punctele si mai ales la meciurile din CL ale CFR-ului si ale Stelei. Veti vedea diferenta. CFR a castigat un campionat si o cupa pe merit, cu o echipa valoroasa si cu jucatori buni, Steaua a ajuns pe locul doi cu blaturi si a capotat nefericit la primele meciuri adevarate.
De ce nu puteti suporta adevarul? Traiti cu imaginea Stelei de acum 20 de ani. Nu mai este aceeasi echipa. Din pacate.
Florin • 21 decembrie 2008, 18:13
In concluzie in tara asta totul se cumpara :meciuri,voturi,permise de conducere,diplome,cinstea,sanatatea libertatea,etc.Cati au fost pedepsiti?
J • 21 decembrie 2008, 18:23
De ce poate fi Steaua retrogradata?
E destul de simplu, trebuie aplicat numai regulamentul in vigoare campionatul trecut. Pedepse intre 6-9 puncte pentru „motivare”.
Si acum sa le luam pe rand echipele care ar fi fost motivate:
UTA, Pandurii, Gloria Bistrita, U Cluj – Poli Iasi, Vaslui. Dupa meciul cu Iasi se spunea ca 200 de mii de ingerasi au poposit in Iasi la Poli. Iar cu Vaslui, dupa ce ei au facut blat cu Steaua au mancat pamantul la Cluj si dupa ce au pierdut erau prabusiti la pamant parca au pierdut ceva urias … ah, mai e si Mioveniul … cam 7 echipe 7×9=63 de puncte de penalizare pentru anul trecut. Steaua deja a beneficiat de toate drepturile ce li se cuvin dupa ocuparea locului 2. in campionatul precedent, pedeapsa totusi este data sa aiba un efect nu pentru formalitate. Astfel cele 63 punte penalizare vor fi comutate la sezonul actual. Si uite asa Steaua ar putea ave max 17 puncte la finalul acestui campionat, care nu sunt destle nici pentru barem. Dar cine garanteaza ca ei vor castiga 17 meciuri la rand? Poate sacosa lu’Gigi? eh atunci retrogradare directa 🙂
Acesta numai ca sa nu doarme linistit cel care crede ca Steaua nu poate fi retrogradata. In realitate insa vor fi 7 puncte de depunctare si hotul merge mai departe.
Numa’bine!