TOLO.RO
Nimeni nu poate prezice viitorul, dar negocierile de vînzare a Stelei au iz de circ
duminică, 1 martie 2009, 12:11
Nimeni nu poate prezice viitorul, dar negocierile de vînzare a Stelei au iz de circ
Cu Fathi Taher la Rapid şi cu Shon Mekyten la Steaua, fotbalul nostru mai are nevoie doar de Condoleezza Rice la Dinamo ca să refacă tabloul complicaţiilor contemporane. Atunci să vezi Şoc şi Evlavie, doctrina de timorat popoare şi cucerit lumea.
Primul înspăimîntat părea Lăcătuş. În crucea nopţii de sîmbătă spre duminică, antrenorul a intrat la OTV şi a scîncit: „Bine, Gigi, eu aflu de vînzarea echipei de la televizor?! Jucătorii mă sună şi nu ştiu ce să le spun”. Îhî.
Stai blînd, Lăcă, nu e nimic de spus! Cu mare probabilitate e vorba de o întîlnire a clubului Aroganţă Fără Frontiere, în care s-au cuplat spiritul lui Gigi Becali cu cel al lui Nathi Meir. Aţi auzit măcar de un caz în care intenţiile afaceristului evreu să se fi materializat? Unul singur! Îhî.
Asistăm nu la negocieri serioase, ci, după expresia jurnalistei canadiene Naomi Klein declinată în fotbal, la „un raid deliberat asupra spaţiului public”, la o operaţiune de şocare a tribunei steliste, a jucătorilor şi a antrenorului. Folosindu-i pe Meir şi pe invitaţii lui, sau mai degrabă în conivenţă cu ei, Becali vrea să sperie Steaua, arătîndu-i cum ar fi viaţa fără el.
Frăgezirea psihică a steliştilor este o eroare a patronului. Incidentele de la finalul meciului cu Vasluiul sînt doar prima consecinţă. Un Lăcătuş nesigur, care a alergat la fel ca Bănel, numai că pe loc, în faţa băncii, şi l-a contestat permanent pe arbitru, un Argăseală care şi-a pierdut cumpătul pentru prima oară de cînd e în Ghencea şi a dat buzna în cabina brigăzii, iată cum arată un club la care doctrina şocului a început să prindă.
Suporterii nu s-au înfricoşat că pleacă Becali, dar echipa şi angajaţii, da. Problema unei astfel de politici e că ai nevoie de crize din ce în ce mai mari ca să-ţi justifici controlul, şi că, niciodată în istoria sa, nici acum şi nici în viitor, sportul nu se poate face în regresie mentală. Dacă Steaua deţine un tezaur cu care a sedus milioane de oameni, acesta e jocul de plăcere, nu de frică.
corneliu popa • 1 martie 2009, 12:35
Am tipat din decembrie toata campania de presa impotriva Stelei a fost facuta ca sa se transmita “tuturor”, ca Steaua numai este sustinuta de „nimeni” si poate fi „facuta”. Si mass-media inocenta, acum mai si incita la violenta prin publicarea benerelor, sa ni se faca frica sa ne mai ducem pe stadion si sa stam la TV, nu? Le creste audienta? Ce sa dam bani la oier? Auzi, te duci la teatru, esti suparat ca nu joaca bine actorii si ceri demisia patronului!! Si mass-media arunuca pe toate canalele „mizeriile de benere” De ce oare, cui foloseste? Asta nu este instigare la nesupunere? Numai ca sa aveti audienta ati nenorocit gimnastica feminanina, tenisul si acum o legenda a fotbalului romanesc, Steaua! Papagalii, care vezi doamne sunt suporteri, ieri, au strigat si injurat impotriva Stelei! Ei nu sunt suporterii Stelei, sunt dusmani ei! Sa nu se mai ascunda ca se duc la stadion ca trebuie sa-l schimbe pe Becali! El este patron, nu director! Nu m-as mira daca as afla ca si trag pe nara, ca asa este moda acum! Se citeste frustrarea pe fatal or! Nu la place de patron? Sa nu mai cumpere bilete si sa numai vina la stadion, sa dea faliment patronul, dar echipa trebuie sustinuta, nu cum s-a intamplat ieri!Sunt suporter stelist, nu fanatic, ca m-as fi facut rapidist! Auziti sintagma la mass-media „coregrafie”? Nu domnilor difuzarea lor in mass-media este instigare la violenta si nesupunere! Si este prevazutin codul Penal! Nu stiu cine va da calitatea de jurnalisti pentru la publicarea unor stiri sau materiale, daca nu sunt „comandate” de Politic. ca la noi in tara, ar trebui sa aveti si responsabilitate, doar sunteti formatori de opinii, nu? Asa a pornit si mineriada! Ati amutit clasele sociale una impotriva altora! Acum ii „sacrficati”, voit, pe acesti tineri inconstienti pentru va „onora” comenzile fata de patroni si Politic! Voi cei din mass-media de ce nu va injurati patronii si ascultati „orbeste” ordinele? Nu stiu, CNA-ul ce face? Tot la „comanda” Politica se sesizeaza si ei, ca DNA-ul? Este ordin de Basescu sa-l „faceti” pe oier si vreti „sa-l rezolvati” cu ajutorul suporterilor? Stiti cum s-ar rezolva problema voastra, a „asa-zisilor” suporteri stelisti? Sa faceti un memoriu semnat de sute de mii de suporteri stelisti, nu prin campanii de presa comandate, iar dupa ce ati obtinut semnaturi adevarate, nu „facaturi”, le trimiteti la Liga de Fotbal, Agentiile de stiri si faceti proteste de strada in fata Ministerului Sportului, nu pe stadionul Ghencea! Nu sunteti voi singuri suporteri ai Stelei, suntem milioane, dar de scarba si de frica numai venim pe stadion! Iar mass-media va cultiva su va manipuleaza! Nu a zis Basescu ca Becali a fost scos de pe esicherul politic de electorat? Acum vrea sa-l scoata din fotbal, democratic, cu ajutorul suporterilor care-si trag pe nara? Manipulatilor! Maine o vina randul vostru! De ce trebuie ca frustrarea lor sa ne urmaresca? Trecem de la particular la general prin manipularea copiilor? Noi ar trebui sa ne ducem, daca suntem suporteri, la stadion sa ne incurajam echipa, daca nu joaca bine sa-i huduim, eventual sa cerem schimbarea jucatorilor, antrenorilor, a “actorilor” principali! Si pe urma sa ne ducem la un “mic si-o bere” si sa disecam jocul echipei favorite si maniera arbitrului Hategan, “omul de casa” al trioului, acum asa se merge, Borcea, Porumboiu, Paszkany! Si Iisus s-a nascut in iesle! Iar mass-media va trebui „sa deconteze” manipularea in zcazul „Steaua, cat de curand!
alexx • 1 martie 2009, 12:38
si dak o s o vanda? :))
ai mai scris u un articol odata k buzaul se retrage din campionat pt k sa castige steaua
2 puncte si vad k ieri o luat bataie de la farul..deci mai usor cu presupunerile 😀
spydig • 1 martie 2009, 12:43
Tot ceea ce se intmpla in fotbalul romanesc are iz de circ…Toti antrenorii din Romania sunt revoltati cand un arbitru ca hotogan asta face praf meciul aplicand regulamentul dupa bunul plac si doar in directia in care lupescu i-a spus s-o faca. Arbitrajul lui hotogan a amintit mult de cel al lui tudor in meciul dinamo-steaua din returul sezonului trecut cand practic ultimle 20 de minute ale meciului a facut tot ce era posibil sa-i tina pe stelisti departe de poarta lui lobont. Liga 1 are iz de circ pt. ca frf foloseste orice mijloace pt. a alege campioana in afara terenului…Saracul Mekyten habar n-are in ce se baga daca vine in fotbalul romanesc. Degeaba ii aduci pe Robbie Keane si Benayoun, degeaba te intaresti cu Messi si Cr.Ronaldo daca te arbitreaza hotoganii lui lupescu care-i lasa pe adversari sa te macelareasca. Astazi vom vedea circul ligii 1 partea a 2a: non-combaturile facute de bistrita, pandurii si otopeni, in spiritul de capra cooperatista care domina fotbalul romanesc, fotbal care tocamnai a fost „vindecat de pericolul” premierilor printr-o infuzie masiva de blaturi traditionale!!!
ULTRAS STEAUA • 1 martie 2009, 12:47
becali, PLEACA DIN GHENCEA!!!
IcE MaN • 1 martie 2009, 12:54
Mult zgomot pt.NIMIC!!
jan viola pitesti • 1 martie 2009, 12:55
bukurestiul este vindut strainilor sper ca provincia sa fie romaneasca si sa aiba rezultate bune
NECnimeni • 1 martie 2009, 12:59
Si daca o vinde iti ceri scuze…? La fel cum ti-ai cerut si pt. ca Buzaul nu s-a retras din campionat? Invidie cam mare la GSP…Oricum, stati flexati ca din cate il cunosc eu pe JIJI probabil o sa vanda 49% si ramane el cu 51%…Nu v-ati prins pana acum ca procentul de 50% e o vrajeala…? In orice societate exista un actionar majoritar…
papanas • 1 martie 2009, 12:59
Scuze ptr. greseli si de fapt problemele sunt la ei…
Dennis • 1 martie 2009, 13:01
Si ce se intimpla pina la urma, Pleaca ori nu Pleaca Zgirgigi Berbekali ?
costi • 1 martie 2009, 13:33
salut tolo!
ce ar fi de spus ,cand in acest magazin virtual ,in care, de vanzare se afla un singur articol”clubul de fotbal steaua bucuresti”?
vanzatorul,sta la taraba si incearca sa-si expuna marfa.
cumparatorii,produc zarva si atrag curiosii.
curiosii ,incearca sa afle ce se intampla,dar ,gasind niste cumparatori ca NETHI MEIER,considera ca atat oferta de cumparare,cat si cea de vanzare ,este una care nu prezinta interes.
curiosii pleaca mai departe.
noi ,acesti curiosi,cred ca este cazul sa mergem mai departe ,depasind acest circ ,pe care nu-l ofera neaparat Gigi Becali, ci mai degraba NETHI MEIER impreuna cu evreul,si noi.
Noi ,cei care luam seama si nu realizam ca trebuie sa plecam mai departe!
george • 1 martie 2009, 14:16
domnule tolontan am rugamintea sa faceti un set de cercertari in privinta acestui om nati meir din punc de vedere al activitatii sale sociale in speta actiunile de finantare, deoarece in urma cu ceva timp acest nati meir a fost finantator la o echipa din fosta divizie b Laminorul Roman.Roman din judetul Neamt unde dupa un parcurs bun al echipei deodata sub pretexte vagi domnul nati meir s-a retras. sunt convins ca ceva nu nu e chiar atat de constructiv pentru echipa steaua in eventualitatea preluarii echipei de persoane ce au ca delegat al propriilor interese pe acest suspect nati meir. Va multumesc pentru timpul acordat si pentru intelegere! o zi buna!
Realist • 1 martie 2009, 14:18
In argou exista un singur cuvant de natura sa explice acest tambalau prost regizat:VRAJEALA.Naty Meyr,cu atatea dosare penale in curs de cercetare si cu „activitatea sa politica” este tot atata de credibil ca si patronul Stelei.Coniventa intre presupusele parti este detectabila pana si de o oaie.Creerea unui soc pentru contestatarii patronului,care eventual sa il cheme inapoi,interventia lui Lacatus,marirea incontinuu a sumei de achizitie sunt”facaturi” ieftine.Chiar daca va fi totusi puternic cenzurata voi adresa o scrisoare deschisa patronului:
Patroane !
Indopat cu bunuri si cu bani nu-ti mai dai de nas si ti se pare ca toata lumea sta”slusi” sa iti serveasca madularele tale.Incepi sa tremuri cand lumea iti spune adevarul,cand arata cu degetul spre tine si iti aspune cine esti cu adevarat,cand nu se lasa cumparata pentru a-ti sluji interesele si a te propulsa pe trepte visate numai de tine.Ai manjit totul in jurul tau,ai batjocorit oameni,ai indreptat cu furie si rautate sudalme la adresa persoanelor care au alte pareri decat tine,ai contestat din „varful incompetentei” si inculturii tale,atat de vadite competentele unor personalitati.Incompetenta in sport,scandalul si incultura,badarania si „talentul de bun cunoscator al tablei impartirii” le-ai ridicat cu succes la la rangul „celor mai inalte virtuti”.Acum joci un „teatru ieftin de pe linia de centura” a urbanului,cooptand langa tine ca intotdeauna oameni indoielnici.Un scenariu ieftin care te defineste si pe care il denumesti chiar tu:”VRAJEALA”Din fericire,nici unul dintre oamenii de bun simt si cu ceva „glagorie” nu se poate mandri ca le esti contemporan.
stel-bz • 1 martie 2009, 14:28
Toata stima pentru ideile expuse mai sus de catre CORNELIU POPA.
Sunt intrutotul de acord.
Acei indivizi par a fi veniti direct din jungla. Suporterii adevăraţi nu vin sa rupa scaune, nu dau foc, nu se bat între ei, nu vandalizează şi, în general, nu sunt agresivi si nu reprezintă un pericol. Vrem la Steaua suporteri adevarati…
mihai • 1 martie 2009, 14:59
CORNELIU POPA!! TOTAL DE ACORD CU TINE!! DAR CUM SA FACEM SA FIE CEVA MAI MEDIATIZAT COMMENTUL TAU. VREO IDEE, CEVA?? ESTE FOARTE IMPORTANT CA LUMEA SA INTELEAGA CE SE INTAMPLA, IAR CE AI SCRIS TU ACOLO SINTETIZEAZA FOARTE BINE!
Albu Sibiu • 1 martie 2009, 15:10
Domnule Tolontan, Gigi a gresit luna. A interpretat 1 martie drept 1 aprilie. Oare cum o fi sa dai 30 de milioane de euro pentru nimic? Evreilor alora probabil le-a prins bine sa-si arate mutrele pe la televizor, ca persoane potente financiar in perspectiva unor viitoare tzepe financiare in Romania. Si uite asa se impaca toti idiotii pe timpul dumneavoastra de antena. Apropo, am vazut astazi pe la amiaza pe GSP o emisiune ceva gen „Global Football” cu imagini din UEFA si din cateva campionate din lume. Astea si Eurogoals de pe Eurosport sunt adevarate delicii pentru un fan de fotbal si nu toate tampeniile debitate de gangavi din fotbalul nostru.
sportarad.ro • 1 martie 2009, 15:12
sa faca becali ce vrea dar prima data sa o astepte pe UTA de bani ca sa putem si nois a terminam returul in Liga2…pentru noi doar UTA conteaza
sportarad.ro • 1 martie 2009, 15:16
becali amina te rugam datoria UTEI pina in vara…vrem sa jucam returul
in Liga2
ned • 1 martie 2009, 15:26
ciudat ca unul ca tine a auzit de naomi klein!sint insa convins ca n-ai
inteles nimic din ce-ai citit pt ca este prea complicat pt voi obisnuiti
sa va extrageti toata stiinta din zvonuri povestiri si filozofie de anii 70
de la eu. lib.
localnick • 1 martie 2009, 15:39
Indiferent daca negocierile se vor finaliza sau nu, ramane gestul. Gestul de
a negocia cu un investitor strain si posibilitatea realizarii unui 50/50 cu
acesta, sau chiar a vanzarii 100% contrazic tot discursul de pana acum al lui
Becali despre Steaua ca echipa romaneasca, crestin-ortodoxa, cu crucea pe
autocar. Gestul acesta dovedeste, daca mai era cazul, ca izul de circ al
acestor negocieri nu inseamna nimic fata de imensul circ nationalist-crestin-
fotbalistic pus in scena de Becali in toti acesti ani, pentru a castiga bani
si notorietate. Acum, cand realizeaza ca a fi patron la Steaua nu ii mai
aduce nici bani, nici imagine, vrea sa vanda. A venit criza si, pentru
Becali, nationalismul fotbalistic-ortodox nu mai e rentabil.
laur • 1 martie 2009, 16:00
circ marca becali!infantilism extrem,sfidarea opiniei publice si,ce e grav,to
tul se desfasoara cu complicitatea presei,care este mai naiva decat un cioban
cu creier de furnica!nu va bucurati,nu scapam de paranoic decat daca il leaga
justitia!
vasglo • 1 martie 2009, 16:16
@corneliu popa
Va urmaresc de mult si va apreciez pentru ca ati inteles ce se peterec de fapt la Steaua. Este cat se poate de evident ca, spre rusinea ei, presa sportiva si nu numai, atata focul atunci cand pare a se stinge. O data cu revenirea lui, Lacatus avea sansa sa linisteasca apele la Steaua. Ti-ai gasit, imediat ziarele de sport au inceput sa explodeze: Becali nu mai transfera jucatopri, Becali renunta la „cei mai buni” fotbalisti: Abel Moreno,Badea, Croitoru, Cirstocea etc. pe care tot ea in „desfiintase” in tur, B
mety76 • 1 martie 2009, 16:28
„Asta nu este instigare la nesupunere? Numai ca sa aveti audienta…”
Asta este informare, daca nu s-ar scrie despre asta ar insemna ca nu s-a intamplat?
Patronul este de vina aici pt ca el vrea sa fie si antrenor si manager, dar de fapt nu stie nimic.
vasglo • 1 martie 2009, 16:49
@ corneliu popa.
Tot respectul. Asa este!
Marele „balon de sapun”, cazul „valiza” e pe cale sa se sparga,iar revenirea lui Lacatus la Steaua putea readuce echilibrul la echipa. Si, atunci a intervenit „agentul de serviciu”, presa: Becali goneste „cei mai buni jucatori”: Abel Moreno, Arthuro, Croitoru, Cristocea, Badea etc, pe care, nu cu mult timp in urma tot ea ii desfiintase; Becali reduce salariile; „falsi antrenori”, ca Lita Dumitru (cel care pleca de la Steaua la Poli Timisoare in 1985, zicand ca nu are conditii de performanta; peste un an Steaua castiga Cupa) umplu paginile ziarelor de sport si ecranele TV cu „judecatile lor de valoare” despre „dezastrul” de la Steaua; stenograme, nule din punct de vedere valoare probatorie, umplu paginile ziarelor, personaj exclusiv Becali; Becali il da afara pe secundul turc numai ca e..”turc”, FIFA se sesizeaza din ziare romanesti etc., etc..
Ce mai ramasese,evident suporterii Stelei….
galanthus nivalis se intoarce • 1 martie 2009, 20:01
Asa cum am mai scris pe acest blog , echipa Steaua a devenit sub conducerea lui jiji berbec*li , doar o turma de oi speriate care se infricoseaza la primul latrat de caine si tremura atunci cand aud o behaitura mai puternica ,venita din partea unei echipe adverse !
aleix • 1 martie 2009, 22:17
Si eu sunt deacord cu Domnul Popa Corneliu.
Nimic de completat.
aleix • 1 martie 2009, 22:22
mety76.
Sa inteleg ca tu esti unul din mandrii purtatorii de steag.
Sunteti penibili si nu aveti ce cauta intr-un loc public.
UNU • 1 martie 2009, 23:23
NU V-ATI PRINS PANA ACUM CA ACEST BECALI ESTE UN ARLECHIN ? NUMAI GURA E DE EL
Cipri • 2 martie 2009, 8:49
Vorba bancului cu Rabinul. are dreptate Tolontan dar si Corneliu Popa are dreptate!
Adevarul e ca va place Becali, domnilor ziaristi!
***
rosu • 2 martie 2009, 9:15
ce sa-i faci cand presa pune repede tot arsenalul la bataie ptr un fas,cred c
a Gigi a vrut din nou sa fie in prim plan si a reusit toata lume vorbea de marea
cacealma a lui,nu tu fotbal intern international sau domne fereste alte sporturi
.Tactic a reusit pe deplin urmeaza marea inpacare cu suporteri si revenim la valize
.Vad ca unii deja cerceteaza cine-i ala cine-i celalalt dOAR pe Gigi nu-l mai judeca nimeni odata
Vrb de Hategan dar etapa de etapa arbitri isi fac de cap in folosul cui numai ei stiu
si mai grav nimeni nu poate(nu vrea)sa ia masuri concrete care sa duca pana la excluderea lor si poate chiar a rejucarii meciurilor conpromise de acesti ,,banditi”.Nu poti mai ales pe criza sa-ti bati joc de banii altora in halul asta.Totul este de vanzare presa,arbitri,jucatorii si mai nou chiar fotbalul care ne agita atata!
Gogu • 2 martie 2009, 9:42
Domnule Tolontan poate retineti ideea de a face o paralela intre legendarul Lacatus si modestul Oli ca antrenori. Eu zic ca nu strica si poate Laca se va opri din scaldatul in mocirla in care singur s-a bagat. E pacat ca fiara a ajuns in situatia asta si poate ca va face ceva cat mai e timp.
Multumesc
Seneca • 2 martie 2009, 9:48
Atata timp cat la Steaua va fi Lacatus, nu vor exista performante niciodata. Lacatus este un antrenor pt. echipe gen Otelul, Brasov, Bistrita care sa le aduca in Intertoto si atat. Lacatus nu este antrenor de CL si nici macar de Cupa UEFA. Publicul din Ghencea este impotrica lui Becali, din cauza echipei, care nu joaca nimic, nu a investit nimic in echipa Becali. Tot timpul Becali a spus ca vrea performata la Steaua, dar cu cine? Vrea sa ajunga in CL, in optimi, dar nu baga bani in jucatori. Dinamo o sa pateasca la fel ca Steaua. Jucatori precum Niculae, Danciulescu, Niculescu sunt buni pt. campionatul nostru, aici ei inscriu goluri unul dupa altul, dar cand o sa joace in CL nu o sa mai dea niciun gol. Acolo fundasii nu sunt marionete, sunt fundasi profesionisti, la fel si portarii. De ce credeti ca celebrul Niculescu s-a intors in Romania? Daca era atat de bun (vezi si pe Mitea) nu juca in Vest? Niculescu nici macar la ciprioti nu a avut loc. Uitati unde se afla Nationala, nu o sa mai prindem un CM sau CE inca 20 ani de aici incolo.
corneliu • 2 martie 2009, 10:29
pentru nike mety76. Frate iil huidui si-i spui pe bener, „nu pe coregrafii”, „becali nu esti antrenor si manager”, punct! Dar nu-i spui „pleaca” El nu este antrenor sau director sa-i comanzi tu suporter: „pleaca” Fa scandal ca nu face achizitii, fa scandal ca nu sa se mai bage la echipa! De acord! Da lasati un proprietar, ca va convine sau nu, asta e, sa fie propietar, m-am saturat de nationalizari!! Mass-media a primit „comanda politica, sa-l faca” pe becali si cum se poate face mai „democratic”, decat instigand asa-zisii suporteri sa faca scandal, ca pe deo parte sa poata scrie de scandalurile din Ghencea, iar pe de alta parte „isi onora” si „comanda” fata de Politic si Patron. Ca la ei se executa ordinele, patronul se poate implica si „comanda” prin redactii, becali nu poate la el, in clubul pe care-l finanteaza! Nu-i dau voie suporterii, fosti jucatori sau antrenori ai Stelei si ei la randul lor incitati de mass-media!! Spuneti-mi un singur club din Romania unde, dupa ce pleaca un jucator la alta echipa, este „urmarit pana declara ceva sau este rupt din context” o declaratie impotriva clubului de unde a plecat? Va spun eu, numai echipa Steaua este tratata asa de mass-media! Nu este clar cum la unison de un an de zile Becali si prin el clubul Steaua este „atacata de intreaga mass-media”? Se rascoleste de la strabunica lui marius lacatus, vecinul de la stadionul Ghencea, emigrantul din spania, de pe Luna si Marte! Hai sa fim seriosi! Cum nu este rezultat Steaua pe locul 2 in campionat si calificare in CL pentru a treia oara? Aaaaaaaaa, ca n-a castigat CL, sunt de acord, dar am fi absurzi sa cerem asa ceva! Macar sa reuseasca alte echipe din Romania mai mult si sa nu ne facem de ras ca anul trecut cand cinci echipe romanesti nici macar nu s-au calificat in UEFA sau astea in mass-media nu se pun? Nu este comanda? Deci nu eu inventez asa ceva, vad, citesc in mass-media si constat! Exact cum se intampala la un Trust de Presa unde patronul nu este „atacat niciodata” de ***** din mass-media? cum pe patron? Nu se poate!
Cătălin Tolontan • 2 martie 2009, 10:46
ned: „zvonurile” europei libere, la care te referi cu o ironie pe care nici macar nu ai puterea sa o argumentezi, au adus romanilor in case un altfel de discurs. Eu unul am auzit pt prima data la Europa libera cum s-a tras la Timisoara. Ce treaba are asta cu Naomi Klein si cu monopolul pe care crezi ca-l ai asupra ei? 🙂 si nu, nu am auzit de ea, am citit-o. sper ca asta nu e o culpa
sevilla86 • 2 martie 2009, 11:15
La aceasta ora jiji negociaza vinzarea Stelei,cu un grup de investitori americani format din:Tom si Jerry, tom and jerry, Donald Duck, Bugs Bunny si Miky Mouse! Tratativele se duc la stina din spatele palatului!Urmeaza un nou desen animat!
Iancu de Hunedoara • 2 martie 2009, 12:29
STEAUA nu reprezinta nimic in viitor daca nu face rapid 3 mari schimbari:
– GB ‘out’;
– 10 jucatori ‘out’;
– Oameni de valoare ‘in’.
Laca si Argaseala trebuie ‘feriti’ (ascunsi, inlaturati) de (vai-Doamne!) vanzarea clubului pe care o pregateste GB. Rusinos e faptul ca mass-media si o buna parte din oamaenii-de-sport, stau cu gura cascata la ineptiile lui GB. Gata ! Este vremea ca STEAUA sa renasca si pentru aceasta e nevoie de ‘sange nou’ si viguros. Cu cat mai repede cu atat mai bine si mai sanatos !
corneliu • 2 martie 2009, 12:42
Si in ca o intrebare: „poate un redactor-sef sa hotarasca politica editoriala a unui cotidian sportiv? daca, da, de ce n-a faci? Nu trebuie sa cultivam civilizatia si nicidecum „derapajele de civilizatie?
ALEX • 2 martie 2009, 12:53
STEAUA CU BECALI NU MAI ARE VIITOR A SPUS CU GURA LUI CA NU MAI BAGA BANI
dr.oetker • 2 martie 2009, 12:55
Becali si Copos isi permit sa faca misto din restul tarii. Interesant la Copos circul dureaza de ceva timp,si la declansat cand organele de urmarire penala erau pe urmele sale.Cat va fi anchetat vinde.Becali a imprumutat modelul.Cat are suporterii pe cap si este anchetat ,vinde.Becali va avea de tras cu suporterii.N-a cumparat niciun jucator,ca sa arate ca daca nu investeste el Steaua moare.Becali e slab la fotbal,ca si in politica.Steaua a luat 2 campionate chinuite.Nu aduce oameni titrati langa el,pentru ca fiindca are sentimentul ca este eclipsat.Ca si Ceausescu e dictator.Rea nevoie de oameni supusi ,fie ei mediocri,pentru a nu fi eclipsat.Fostele vedete n-au loc,are Sentimentul ca cineva ii va lua Steaua.Acest sentiment il ai cand nu obtii ceva legal,prin cumparare ci ilegal.
IULIUS • 2 martie 2009, 13:10
De ce le este frica fotbalistilor de la steaua ca vinde GIGI clubul ?va spun eu ;ca le este foarte teama deoarece cel ce va veni o sa-i dea pe toti afara fiindca multi dintre ei nu au valoare,chiar si LACATUS e departe de a fi un mare antrenor,de acea le tremura chilotii pe ei pe GIGI l-au tot prostit dar daca vine altcineva nu o sa mai vina la steaua tot felul de jucat. fara valoare.
gabi • 2 martie 2009, 13:19
s-o vanda…nimeni nu plange dupa el!
s-o vanda…nimeni nu plange dupa el!
s-o vanda…nimeni nu plange dupa el!
fcrb78 • 2 martie 2009, 13:23
Bravo,Corneliu Popa!Suporterii Stelei n-au cum sa se compare cu suporterii Rapidului.Noi iubim voi simpatizati.Da,suntem fanatici,iar asta nu denota ca dorim sa ne batem pe stadion.Noi iubim Rapidul neconditionat,Rapidul e familia noastra!Marea majoritate(nu toti,insa destui) dintre voi,stelistii,sunteti doar admiratori de conjunctura.Cati suporteri avea CFR-ul acum 2 ani si cati au acum?Jumatate din cei care tineau cu Steaua si-au indreptat simpatia catre CFR.Pe noi necazurile ne uneesc,pe voi insuccesele va imprastie catre alti lideri ai diviziei A!
Cristi • 2 martie 2009, 13:31
Eu astept momentul in care pe Ghencea se vor duce numai oameni multumiti, suficienti si linistiti. ****
claudiu • 2 martie 2009, 13:35
Imi pare rau sa o spun, dar acest articol este total gresit:
1. becali este doar un alt mafiot pe care nu il mai suporta nimeni ***
2. sunt convins ca doar voi i-ati umflat averea lu becali, asta n-a avut niciodata bani lichizi iar acum ca a inteles lumea ce mare fas e Pipera, e disperat dupa orice banut. Ar vinde Steua urgent daca chiar ar veni cineva cu banu’.
3. Tin cu Steaua de cand ma stiu si tot ce imi doresc e sa o cumpere un mare bogatas din Honolulu, de unde vreti voi, sa aduca jucatori si sa joace Steaua in UCL in fiecare an.
Asa ca de unde pana unde sunt oameni socati sau inspaimantati?? cel mai bun lucru ce se poate intampla stelei e ca statul sa ii piteasca putin pe cei trei „crai” becali
Cătălin Tolontan • 2 martie 2009, 13:55
corneliu: ai toate datele pentru a gresi. esti sigur pe tine, insuficient informat si convins ca detii adevarul. In ziarul acesta si pe acest blog, dan voiculescu sau partidul sau au fost criticati permanent
bigi • 2 martie 2009, 13:58
@Corneliu Popa
Din pacate eforturile dvs, DE ADEVARAT STELIST, sunt in van.
Dupa cum singur ati dedus, Becali s-a autoeliminat si, cu regret trebuie s-o spun, din vina lui…Basescu dorea prin Steaua popularitate, iar Becali i-a refuzat-o, crezandu-se Mihai Viteazu’.
La acest nivel, lucrurile astea nu se iarta.
Singura sansa a lui Becali erau suporterii Stelei, numai ca nu este capabil sa realizeze asta si, inconstient, ****
Cred ca va este clar, jocurile sunt facute: Dinamo i-a campionatul si CFR va termina pe locul 2. Unde sa joace Dinamo in Liga daca nu la Cluj? Toata lumea e mobilizata in acest sens, de la Victor si Giovani care-si manipuleaza varul cum vor ei, la FRF, presa, etc. Cooperativa se intoarce, dar e drept, la alt „nivel”. Politicul e peste tot..”in toate cele ce sunt si-n cele ce maine vor ride la soare”..
Iar acesti asa-zis suporteri Stelisti, care pun **** la tot ce scriu ziarele, ar trebui sa ia exemplu de la galeria Rapidista care, „flamanda, goala, plina de nevoi”, dupa ce si-a alungat patronii cu pietre si le-au mizgalit casele, s-au dua la Bistrita si si-au incurajat frenetic favoritii..Unde e demnitatea si istetimea stelista? ***
corneliu • 2 martie 2009, 14:17
Domnule Tolontan, nu sunt infailibil, pot sa gresesc si sa recunosc, face parte din un comportament civilizat sa recunosti cand gresesti! Dar tin sa va aduc la cunostiinta ca toate datele mele, „sursele”, sunt din mass-media! Luati punct cu punct si veti vedea ca nua am psus nimic licentios sau inventat, sunt idei culese din scrieti dv. Vi se pare normal ca mass-media sa „arunce pe toate canalele” denumite pretentios drept „coregrafii”, cand de fapt sunt niste benere facute de niste tineri care nu cunosc „dreptul la propietate”? Cui foloseste? Asta nu este instigare la violenta? ce fac eu, om de rand cu putina carte, dar inima mare, cand vad ca mass-media imi „ofera” modele de „coregrafii” Sunt de acord „face bine” pentru presa de scandal, dar cand se vor laua la bataie pro si contra intre ele si va curge sange, cum va fi, domnule redactor-sef? Eu pot sa fac asta sunt un suporter,un neica-nimeni, dar dumneatale esti redactor-sef, n-ai o responsabilitate? Cine-i in greseala, EU sau DUMNEATA? nu trebuie sa te superi, doar discutam, poate ai argumente mai puternice! spre exemplu nike bigi, trebuie sa recunosc, in mare, are dreptate si-i multumesc!
bobinatul • 2 martie 2009, 14:18
@corneliu: sunt un suporter stelist care are abonament de 5 ani si care merge constatnt la constant la toate meciurile Stelei.Din pacate nu ai dreptate absolut deloc.Es ti de aceeasi teapa cu Turcu,care declara cand i-au suspendat politistii carn\ etul ca este o conspiratie impotriva lui.Cum poti sa sustii ca este o conspiratie cand politistii au inregistrat pe camera 183km/h? Cum poti sa spui ca patronul celei mai titrate echipe din Romania poate sa isi bata joc de toata istoria noastra? De fapt ai dreptate,el poate sa o faca pentru ca sunt banii lui,insa noi nu vrem sa il mai acceptam asta.Crezi ca valiza este o inventie a presei?!?!?Era sau nu Teia acolo cu banii?Chiar crede cineva ca erau pentru terenuri?!Si-a batut sau nu joc de Hagi/Dorinel si chiar Lacatus?Il stie toata planeta ca discuta vanzarea Stelei pe un camp de oi si apoi recunoaste ca doar si-a batut joc de acel om si de noi toti?Crezi ca fragmentele din presa din discutiile telefonice sunt inventate?Nu,ele chiar exista.Si atunci cum poti sa acuzi presa ca le publica???Ei doar pun pe hartie faptele…din pacate acest personaj dezgustator este sef peste cea mai buna echipa romaneasca si pe noi,cei care il contestam,ne doare acest lucru.Poti sa fii de acord sau nu,sa inventezi teorii ale conspiratiei si sa le scrii agramat,insa faptele astea sunt.Si sper din tot sufletul ca aceasta mizerie si cu acel argat lingau de Argaseala+ tot staful format din veri si rude ale ciobanului sa plece unde vad cu ochii si sa ne lase…raul trebuie taiat de la radacina indiferent de consecinte.Stii cum a ajuns Craiova aici,nu?Tine minte episodul Netoiu si vezi ce inseamna sa ajungi jos si cum te poti ridica…
ShockAndAwe • 2 martie 2009, 14:32
Nu-i inteleg pe unii… Se pling ca presa face si drege, presa da in Steaua,etc… Pe mine Becali m-a facut sa nu ma mai duc pe stadion, nu presa. Presa nu prea o mai citesc, iar atunci cind o fac imi imaginez ca toate sunt mici/mari inventii scrise de niste frustrati (poate cu o exceptie sau doua). Dar sa-i iei apararea unei maimute ***care arunca cu **in stinga si-n dreapta mi se pare cam mult. Ii inteleg pe cei care spun ca un patron nu poate fi alungat, pentru ca baga banii lui, etc. Dar se inseala foarte tare. Patroni au mai fost alungati, n-ar fi Becali primul. Iar Steaua nu e (teoretic) chiar mica lui stina, asa cum Rapidul nu e doar o simpla afacere cu elecronice de-a lui Copos, Dinamo mica dugheana cu butelii a lui Borcea sau Vasluiul ferma lui Porumboiu. In plus, Steaua lui Becali e in faliment moral, iar suporterii ei sunt luati in bascalie de toti ceilalti microbisti. Steaua lui Becali e urita de tot mai multi oameni. Si atunci, de ce sa nu dispara anomalia asta umana? Pentru ca baga bani? Sunt convins ca si-a scos banii cu virf si indesat. Circul cu evreii e penibil si il cred doar copiii. Dar circul facut de sustinatorii lui Becali e mult mai trist, pentru ca ei chiar cred in „binele” facut de acest individ Stelei si in dezastrul care ne asteapta, vezi Doamne, fara Jiji. Si nu-i poti convinge ca gresesc. Pentru ei, ca si pentru maimuta pe care o admira, contestatarii lui Becali sunt doar niste vagabonzi, golani, etc… Si nu e chiar asa.
GABRIEL • 2 martie 2009, 15:21
Este mai bun comentariul lui Corneliul Popa decat cel scris de Tolontan.
Felicitari D.nule Popa.
Cristi • 2 martie 2009, 15:40
Ai dreptate Corneliu. Eu incerc sa-i respect dreptul la proprietate domnului George Becali, in sensul ca nu mai calc pe proprietatea dumnealui de cand a luat-o in posesie. Si am sa-ti povestesc si cum este la teatru cand piesa este proasta ori actorii nu-si fac treaba: sala fluiera si huiduie. Ei bine da, chiar si la teatru. Iti recomand sa incerci sa mergi la teatru, sa vezi cu ochii tai si nu sa povestesti din auzite. Mai remarc totodata si ideea asta masochista pe care o intalnesc la multi romani: nu conteaza cum si ce face, important este ca face dom’le. Se numeste “aflarea in treaba”. Domnul George Becali a cumparat clubul Steaua ca sa se afle in treaba. Si nu s-a rezumat numai la atat, ba i-a terfelit si imaginea. Si continua sa o faca. Daca domnul George Becali ar fi cumparat Teatrul National I.L. Caragiale ca sa faca din el un teatru pentru propria-i familie si prieteni, sunt sigur ca te-ai fi dus cu placere ca sa vezi niste actori amatori care se scalambaie intr-o piesa jenanta si penibila sub regia domnului George Becali. Si ai fi aplaudat la final pentru ca nu-i asa, important este sa respecti proprietatea, investitia in butaforie si mascarici, nu si calitatea actului. Important este ca face, nu? Stii Corneliu, eu cred ca Ceausescu a facut ce-a facut in România, tocmai pentru ca neavand vreodata “coregrafii” negative si presa ostila, avea impresia ca este cel mai bun. Si iata ca nu era singurul care credea acest lucru. Trist.