TOLO.RO
Nu e nevoie să fii simpatizant al lui Piţurcă, nu trebuie să crezi în teoria Liniştii Necesare şi Imposibile înaintea şi în timpul unui meci decisiv ca să tresari cînd auzi că Ladislau Boloni vine la România – Serbia.
joi, 26 martie 2009, 4:18
Nu e nevoie să fii simpatizant al lui Piţurcă, nu trebuie să crezi în teoria Liniştii Necesare şi Imposibile înaintea şi în timpul unui meci decisiv ca să tresari cînd auzi că Ladislau Boloni vine la România – Serbia.
În 2001, demisionează. Invocă motive personale, deşi norodul microbist ar fi acceptat cu tactul pe care-l are uneori mulţimea că nimic nu e mai personal, pentru obsedaţii de fotbal, decît o carieră de antrenor pe marile stadioane ale lumii. De atunci, merge o singură dată în tribună la un meci al „naţionalei”, în octombrie 2004. Nici o culpă, doar o constatare.
Astăzi, Boloni se întoarce în cel mai greu moment pentru Piţurcă. A confirmat la gsptv, a confirmat în ziar că vine. Şi o va face. O va face firesc, aşa cum îi stă bine unui antrenor şcolit în Franţa, purtat pe braţe de mistralul primăvăratic şi uscat al declaraţiilor lui Mircea Sandu: „Boloni ar fi o bună soluţie cînd Piţurcă renunţă”.
Ce se face însă Loţi dacă meciul merge rău pentru România şi oamenii întorc capul, căutîndu-l în tribuna oficială, ritual intim legat de spiritul stadioanelor?! Ce va face Sandu dacă noi jucăm rău, iar sîrbii, bine şi lumea începe să-i strige numele lui Boloni? Cum vor fi afectaţi jucătorii şi rezultatul, acela care ni se spune tot timpul că e singurul care contează?
Constanţa nu e finalul acestei campanii dure. Ceilalţi se pot încurca, rezultatele indirecte pot compensa pentru noi, orice e posibil şi fiecare punct şi moment contează. Ca, de exemplu, secunda cînd şeful FRF l-a îmbărbătat public pe antrenor, discutînd despre calităţile lui. De Boloni vorbim, pentru că ultima oară cînd l-a lăudat pe Piţurcă a fost înainte de a merge la Europene.
milici • 26 martie 2009, 16:40
Toata analiza e in zadar daca madam Boloni persista in ideea ‘Nem szeretem o Romania…’
name • 26 martie 2009, 16:55
Altul mai bun decat Laci, in momentul asta, nu cred ca ar putea sa-l inlocuiasca pe Piturca.
Catalin, ai vazut ce scrie cineva la ultimul comentariu la articolul din 24 martie? Daca asa e e grav de tot.
tg muresean • 26 martie 2009, 16:59
Da, dar nu mai sunt la varsta la care tot timpul sa fie impreuna…
Mie, personal, mi-ar placea sa fie Boloni antrenorul nationalei (dupa mandatul lui Piturca – ar trebui last sa-si termine treaba si el).
Cred ca dp Lucescu senior, este cel mai valaoros antrenor din Romania contemporana.
Hai Romania !
Hai Standard Liege !
Alex • 26 martie 2009, 17:39
Nu cred ca suporterii nationalei au uitat anul 2001. Motivele lui personale
s-au numit Sproting Lisabona si un salariu mai mare. Si parca anul trecut
afirma sus si tare ca natia lui este cea maghiara. Nu am nimic impotriva
acestei afirmatii, dar nu si-a atras simpatie cu ea. Iar daca a plecat odata
pentru mai multi bani, o va face si a doua oara. Este ca atunci cand inseli.
Acest caracter indoielnic a plecat intr-un moment cand eram aproape de
calificare. Si daca nu ma insel a urmat o perioada de 6 ani in care nu am fost
la nici un turneu final. Nationala nu are nevoie de oameni duplicitari ca
acesta. Sa stea la el in Belgia sau Ungaria. Noi suntem mai saraci, nu ne
putem ridica la pretentiile materiale, umane si intelectuale ale acestui
personaj indoielnic.
moftul roman • 26 martie 2009, 17:47
boloni este un moftangiu, asa ceva nu se face. stie ca romania va pierde si vrea sa fie aproape de mircea sandu. eu unul, na-s mai baga in seama pe unul care a dat cu piciorul. de antrenori nu ducem lipsa, de jucatori ar cam fi nevoie.
paraipan • 26 martie 2009, 17:50
Piturca trebuia schimbat imediat dupa Europene. Nu trebuia sa i se faca un
contract beton.
Acum e tardiva treaba, si vorbim discutii, calificarea e ca si pierduta.
Ce e mai grav e ca desi avem jucatori bunicei din cauza capcaunului de Piturca
nu avem echipa, si nici perspectiva nu e mai roza.
Hai Romania, trezeste-te!
affu • 26 martie 2009, 17:53
La cate porcarii si manareli a facut marele „nea Pitzi” merita si el o asemenea atmosfera.Oricum,ca natrenor si nu numai,Boloni este peste barbugiu cu 10 clase.Sper sa bata Romania si sa plece bretonatul.Utopic,nu?
KVSC1907 • 26 martie 2009, 18:13
Nu stiu de ce vorbim despre inlocuirea lui Piturca.Deocamdata el e antrenorul Romaniei ,restul sunt fabulatii.Hai Romania,Hai CFR!
Freddy Rekla • 26 martie 2009, 18:22
Da, „Hai Standard Liege” – cum se zice „ai dat cu basca de pamant” in ungureste?
behehe • 26 martie 2009, 18:23
haideti sa fim seriosi domnilor, Boloni a plecat de la nationala pentru ca trebuia sa fie numit „regele” Hagi…si dk nu pleca zbura oricum deoarece erau destui care il sapau atunci…
[D][S][N] • 26 martie 2009, 18:26
Boloni e liber, daca doreste sa vina la fiecare meci al Romaniei, ba chiar si
sa fluture o batista alba in tribuna, in semn de protest, daca Romania
joaca slab!
behehe • 26 martie 2009, 18:27
si retineti inka ceva, oricine va veni la nationala va trebui sa serveasca interesele anumitor „agenti fifa” si a anumitor conducatori de cluburi care vor sa umfle artificial valoarea anumitor jucatori prin convocari la nationala (se vede cu ochiul liber si acum ca nu forma sau valoarea conteaza ci echipa la care joci sau cine te reprezinta ca impresar), deci nu cred k Boloni o sa se mai intoarca la nationala…
europa • 26 martie 2009, 18:42
Si ce sa laude la Piturca ***?meciurile alea bune de la europene sau astea si mai bune de la calificari pt.CM?Scrieti si voi….mai bine ati desena.In plus Bölöni ar decide foarte rau daca ar decide rau daca ar veni.Loti,stai in banca ta ca sai bine acolo in…..EUROPA.
aliuta • 26 martie 2009, 18:51
lumea nu stie ca lui Loti i s-a oferit acel contract numai ca sa plece locul lui fiind pregatit lui Hagi.Romania era deja n baraj,daca ajungeau la mondiale era o mina de aur pentru Becalieni care au realizat tranzactia pentru Boloni.Altfel, nici lui Loti nu-i convenea iar si FRF-ul se facea de ****
daniels • 26 martie 2009, 19:21
„Loti pe aripile vantului schimbarii” zic eu ca se potriveste mai bine domnu’ Tolontan …ca uite de aia vine Loti chiar acu , in momentul al mai interesant al acestor calificari …cand piti , vechiu coleg de camera de la Steaua este maturat „diplomatic” de Sandu pentru ca altfel se pare ca nu merge treaba cu Don Victor!!! Clar ca buna ziua ca Loti baga jar prin vantul ce-l aduce dar in acelasi timp vrea sa vada viitoarea echipa : ce potential au jucatorii , cum se leaga jocul de pase dintre ei , cine sunt atuurile si nu in ultimu rand cam ce zice „tribuna” !!! Ca o sa fie bine si ainostri ii bat pe sirbi si Piti respira mai departe , ca o sa fie rau si sirbii ne arata care ne este vavaloarea , nu mai conteaza pentru Loti …e clar ca Piti nu mai apuca sa vada nationala chiar daca o califica …iar noul antrenor este practic introdus pe scena!!!!
xaba • 26 martie 2009, 19:21
Pt. Milici: Te rog sa-mi spui cand l-ai auzit pe Boloni spunand ‘Nem szeretem
o Romania…’. Ma intereseaza o inregistrare video sau audio – nu de altceva,
dar pe ziaristii autohtoni ii cunoastem. Tot ce a zis Boloni a fost ca el s-a
nascut ungur in Romania, adica este cetatean roman de etnie maghiara. A mai explicat
ca a fi maghiar nu este optiunea lui, asa l-a facut Dumnezeu. Faptul ca in
Romania afirmatiile sale au ajuns in forma „Nu iubesc Romania” se datoreaza exclusiv
relatarilor „fidele” cu care ne-a obisnuit presa autohtona.
sd • 26 martie 2009, 20:17
piturca are nevoie de o pauza sau de o „reciclare” cum se spunea pe vremuri iar nationala are nevoie se suflu proaspat, atit antrenor cit si jucatori; dar daca vrem sa comparam, piturca e un antrenor mai bun decit boloni; marturie stau si rezultatele celor doi; in plus daca vrei sa primenesti nu te intorci la o solutie deja experimentata si care nu a dat rezultate; iar nasu trebuie si el primenit.
eu • 26 martie 2009, 20:21
Ai dreptate tolo, eu personal cand am citit declaratia domnului Boloni am avut
un sentiment de bucurie! Ar fi fantastic ca acest om sa preia Nationala! Cred ca
Nationala are nevoie de un antrenor adevarat! Un om „asezat”, impartial, si care
doreste sa-si demonstreze veleitatile cu adevarat!
eu • 26 martie 2009, 20:27
Milici : nu conteaza ce afirma, conteaza rezultatele!Iar ca fapt divers eu cred
ca aceea a fost o scapare a domnului Boloni!Nu zic ca nu ar fi vrut sa-si afirme
originea, cand spun scapare ma refer la momentul in care a facut declaratia.Dar
nu-i de condamnat.Oricum el a facut mult mai multe pentru aceasta Romania decat
altii care au spus mai vrute si nevrute dar de realizat nimic.
Manolo • 26 martie 2009, 20:54
NU e o varianta ok cu loti la nationala. Daca tot vrem un antrenor strain atunci putem gasi unul mai de soi. Pate un italian…;)
darko • 26 martie 2009, 21:26
probabil ca Boloni este un antrenor bun.
se poate discuta.
probabil ca este un om cumsecade.
despre asta se poate discuta si mai mult.
va marturisesc ca sunt unul care nu trebuie sa
faca un efort deosebit ca sa pronunte corect ‘Bölöni’.
si totusi comportamentul si deciziile lui imi creaza un disconfort clar.
eu • 26 martie 2009, 21:29
Manolo: sustin ideea antrenorului strain insa la momentul de fata cred ca
putem sa ne uitam mai aproape 🙂 Antrenori gen Lucescu,Boloni,Rednic,Petrescu
merita o sansa:) si mai vin din urma… Razvan, Moldovan…
lau • 26 martie 2009, 23:00
lasa vere, sa vina. eu sper sa batem. 🙂
florin • 27 martie 2009, 0:07
aceasta tara are o mare problema,nu este condusa de profesionisti.sa ajungem sa l criticam pe Loti ca a ales un proiect mai serios mai profesionist si implicit mai bine platit arata amatorism si o mentalitate balcanica.sper sa castigam la Constanta,dareu unul imi doresc un profesionist un pedagog,un om credibil si increzator cum este dl Boloni.Avem nevoie de cineva care se impune in relatia cu federalii,procuratorii si mai important schimba mentalitatea unor jucatori deprimati de fauna din fotbalul romanesc.
pirlo • 27 martie 2009, 1:01
la meciul cu lituania,boloni a fost antrenor,nu?
la meciul cu feroe,boloni a fost antrenor,nu?
la meciul cu franta,boloni a fost antrenor,nu?
mai tineti minte cum juca steaua pe timpul lui piti,piti,lasa-ne?
udar • 27 martie 2009, 2:52
Mi se pare absurd ca se pune atata accent pe faptul ca Bölöni e etnic maghiar. Daca va uitati la echipele de la inceputul secolului pana acum fiecare din ele a avut cel putin un maghiar important., irar Bölöni e chiar unul din golgheterii nostri cei mai importanti. Mai mult de atat ce putea aomul sa faca? Atunci, cand a plecat, nu se putea intelege cu Hagi, si s-ar putea ca asta sa revina daca nu se va intelege cu Mutu…Dar faptul ca e maghiar nu are nici o importanta.
nem boloni !! • 27 martie 2009, 3:04
Sunt de acord cu florin, dar in boloni nu poti avea incredere !! te lasa cind ai mai multa nevoie de el !! se pot gasi si alti antrenori in care macar poti avea incredere ca nu te lasa…
Norbert • 27 martie 2009, 4:17
DRAGII MEI…Loti Bolony e un antrenor cu stofa,asa cum a fost un jucator cu stofa.Problema e alta si nimeni nu observa REALITATEA:asa cum au afirmat si altii,jucatori ne-ar cam trebui,eu spun o alta mentalitate realista ne-ar trebui,infuzie de tinerete si valoare incepind cu cel de la liga,cu cel din fruntea FRF,in opinia ea astia au fost alesi pe viata ori sint lasati prin testament de Ceausescu??? Hai sa ne trezim la realitatesa fim europeni si sa batem europa sa le sune apa in cap ca fiecare generatie are valorile ei.Dar trebuie gasite cizelate,nu conceptii de genul cu curu in poarta….asa ori la 3-0 pt noi bagam tinjaua etc,etc.Schimbare de mentalitate,de generatii si ajungem unde ne va fi locul:intre cei mai buni
Norbert • 27 martie 2009, 4:40
Apropos de mentalitatea de a baga tinjaua de pe iza la 3-4 zero pt noi,neamtul zice:nu ne oprim pina la fluierul final si le dam 12-0 apoi le luam izmenele de pe ei.Noi la 3-0 Incepem cu tinjaua:pe iza si pe mara…si apoi o luam pe cocoasa
soorin • 27 martie 2009, 4:49
Piti trebuie lasat pana la sfarsitul campaniei de calificare, indiferent de rezultatul de sambata seara.
Nu uitati ca asta vara la CE daca Mutu nu rata pebalty-ul din meciul cu Italia, ne calificam si Piti devenea erou national.
Boloni daca mai vrea (pt ca a avut deja sansa) sa antreneze Nationala, sa astepta sa se termine campania aceasta si sa vina la inceputul urmatoarei!
Sa totul de la inceput si sa vedem ce poate sa fac si el!
Ion Ionescu • 27 martie 2009, 5:12
Cind imi aduc aminte de declaratiile lui Bölöni de anul
trecut, despre romani, Romania samd si acum imi vine rau.
Acum vine in Romania ca si cum nici usturoi n-a mincat!
In vara ii expira contractul si vrea sa-si negocieze
conditii mai bune la Liege! Acest Bölöni este o ***si
prostul de Sandu se lasa folosit si manipulat! Ar trebui
un antrenor olandez, pe bani mari, dar care ar face treaba
si n-ar putea fi suspectat ca face smenuri cu ai lui Becali!
decebal101 • 27 martie 2009, 5:57
ATI UITAT??? NU AU TRECUT DOUA LUNI DE CAND SOVINUL DECLARA CA POPORUL ROMAN ESTE FARA CARACTER SI IN INIMA LUI ESTE UNGUR CONVINS, NU ARE CE CAUTA LA ECHIPA NATIONALA A ROMANIEI UN ASEMENEA CARACTER DE DOI BANI, HAI ROMANIA SPER DIN INIMA SA CASTIGAM CACI DACA VINE UNGUROAICA LA CARMA NATIONALEI AI MAI PIERDUT UN SUPERTER INFOCAT
george • 27 martie 2009, 6:21
daca miine seara jucam cu trei atacanti suntem salvati si mergem la mondiale.daca nu pa mondiale
arh. Gheorghe Petrescu • 27 martie 2009, 8:31
Boloni, nu are ce cauta acum la Nationala Romaniei.
A demonstrat-o practic. Sa-l lasam pe Piturca sa-si
faca treaba si sant sigur ca vom merge la MONDIALE.
Cu echipa asta asa mai slaba cum spun unii, vom aplauda
intrarea ei in Mundialul African. HAI ROMANIA! HAI BAIETI!
enescu • 27 martie 2009, 9:47
D-le Tolo:))
Eu, personal, nu cred in teoria revenirii lui Boloni la natioana. in primul
rand, FRF nu are banii necesari oentru a-l atrage pe Boloni…de fapt, pe
oricare alt antrenor cu experienta. In al doilea rand, cred ca nu este primul
antrenor care vine la un meci al echipei nationale…asta ar insemna, ca
fiecare vrea postul lui Piti…nu in ultimul rand, daca cineva nu dadea sfara
in tare despre venirea lui la meci, nu se consuma atata cerneala despre
amenintarea „fantomei”:)
Radu
vlad • 27 martie 2009, 9:49
Asa este! Ar trebui sa avem rabdare si incredere in Piti, orice echipa a trecut si prin momente mai grele.
geos • 27 martie 2009, 9:53
Dincolo de toate jocurile murdare care se fac in peisajul fotbalului autohton(si nu numai),ar trebui sa analizam valoarea individuala a fotbalistilor romani ,nu numai cei chemati la lot da catre Piturca,plus dorinta lor de a da totul atunci cand vin la nationala…Tuturor ne-ar placea ca Romania sa defileze in campaniile de calificare,iar la turneele finale sa ajunga cel putin in semifinale,dar…Va propun sa fim realisti si sa fim multumiti daca vom mai participa la vreun turneu final in viitorul apropiat-asta ne e valoarea,iar pana una alta,dincolo de toate Piti a obtinut rezultate, mult peste valoarea fotbalului romanesc la ora actuala,n-a castigat un meci sau doua intr-o faza a unei cupe europene ci a reusit trei calificari la tunee finale,in urma unor campanii cu multe meciuri si adversari dificili…Noi nu stim sa mancam cu furculita,dar am vrea sa fim invitati de onoare la Baluri de cristal…
nelu • 27 martie 2009, 12:34
Sunt total de acord cu comentariul pertinent facut de Alex ieri 26.03. la 5.39 pm si consider ca echipa nationala trebuie sa fie SFANTA atat pentru cei ce ne reprezinta prin joc,cat si pentru antrenorii ei.Am urmarit aseara la B1 TV pe Cosmin Olaroiu,care ne-a dat o lectie de civilizatie,comportament,profesionalism,daruire,abnegatie si pasiune,prin ceea ce a facut la AL HILAL.Un astfel de caracte ne trebuie la conducerea echipei nationale.Si ca el ar fi multi antrenori romani.Nu am nici o indoiala de calitatie profesionale ale lui BOLONI,care dealtfel a fost un model si ca jucator,dar faptul ca partea financiara primeaza in munca lui de antrenor,ma face sa spun cu tarie ca el NU TREBUIE sa mai fie antrenorul echipei noastre nationale.Am vazut in ultimul timp multi antrenori romani care au declarat ca ar accepta sa antreneze echipa nationala a Romaniei fara ezitare,considerand ca aceasta este o ONOARE pentru orice ROMAN.Astfel de antrenori trebuie cautati.As merge mai departe si as propune ca staful tehnic al nationalei sa lucreze GRATIS sau sumele stipulate in contract sa fie donate in diverse scopuri caritabile.Atunci sa te vad DOMNULE BOLONI,te-ar mai interesa ECHIPA NATIONALA A ROMANIEI ???Haideti DOMNILOR ANTRENORI,va rog inscrieti-va la POSTUL DE SELECTIONER AL ROMANIEI.D-le Tolontan,cum ar fi daca „ne-am juca” putin in presa cu o astfel de invitatie la a descoperii pe adevaratul antrenor al echipei nationale.Poate „joaca” devine serioasa ! SUCCES ROMANIA,SUCCES TRICOLORI !!!Pentru a-l avea voi trebuie sa puneti mai intai SUFLET,PASIUNE,DRAGOSTE DE TARA,ceea ce au pus TOTI MARII CAMPIONI AI ROMANIEI de-a lungul timpului!!!
James Crissilv • 27 martie 2009, 12:40
Sa fie oare Loti clebra papusa de sub pat, Charlie, pentru Piti?
O zi minunata iti doresc
abramburel • 27 martie 2009, 12:49
Care norod a acceptat atunci ca a lasat balta echipaca sa plece, indiferent ca era pentru faima, bani sau altceva?
Daca iti asumi un proiect, oricare, nu dai dovada de caracter daca il abandonezi din motive „personale”
Mai ales ca in cazul asta era vorba de echipa nationala.
SmBey • 27 martie 2009, 16:21
„Manolo Says:
March 26th, 2009 at 8:54 pm
NU e o varianta ok cu loti la nationala. Daca tot vrem un antrenor strain atunci putem gasi unul mai de soi. Pate un italian…;)”
Nu știam că Ungaria a învins Italia cu 1-0 prin golul dat de Bölöni.
Și eu care m-am bucurat atunci așa de tare.
Prost am fost, credeam că a bătut România.
Uite că că așa am aflat ca cel mai prestigios rezultat al naționalei
din anii 80 ai secolului trecut de fapt nu ne aparține, ci aparține Ungariei.
Mulțumesc de informație măi „Manolo”!
dorel • 27 martie 2009, 16:40
maestre,fa-ne fericiti si numeste dumneata un antrenor nec plus ultra al echipei nationale,ca tare te mai pricepi la aluzii fine.
Andreas13 • 27 martie 2009, 17:55
Il cheama Latzi (Laci pe ungureste), in nici un caz „LOTZI”, domnule Tolontan,, , un
belizarius • 27 martie 2009, 18:01
Acum pe domnul „nea Pitzi” nu-l am la suflet foarte mult.Dar il prefer pe el,
asa ursuz si tenebros si ciudat,in fata lui Boloni.Boloni a facut ceea ce fac
****:a parasit corabia cand a simtit ca se scufunda.
Da…suporterii ar trebui sa-si intoarca privirile spre Loti,dar doar sa-i
arate obrazul.Si apropo…Sporting sau Nancy nu sunt exact „spuma spumelor”
in fotbalul „ieuropean”.Asa ca explicatia plecarii sale: „carrotten in sein
derriere”.Pa…
booba_viola • 27 martie 2009, 18:54
Singurul care poate face trteraba la nationala e Petrescu. Are calitatile necesare, spre deosebire de Piturca, si nu e spagar ca el sau ca multi altii.
Sandu, Prunea, Lupescu si Piturca trebuie sa se mute in Arabia Saudita sau oriunde altundeva, 1000 km distanta.
CALINESCU • 27 martie 2009, 19:00
Pitzurca e antrenor de tzurca nu de fotbal !!!!
Ce a facut fara Mutu ??? 0-3 cu Lituania !!!!
Boloni e un antrenor de fotbal adevarat !!!!
Nu se poate compara Pitzurca cu Boloni !!!!!
Andrei • 27 martie 2009, 21:21
Rezultatele antrenorului Boloni sunt mai consistente decit cele ale fostului cocoleg la Steaua
Sa vina Boloni , e cazul sa avem un antrenor profesionist la carma echipei
tec • 27 martie 2009, 21:28
TE ROG SA IMI RASPUNZI !!!
Sunt in cehia si am acces doar pe net si nu pot sa vad Antena 1.
Exista vreo posibilitate sa vad meciul cu Serbia pe net? … sau alt fel? si daca da, cum?
Mersi anticipat.
[Admin GSP: Bună seara. Meciul va fi transmis, LIVE VIDEO, şi de către siteul Federaţiei Române de Fotbal, http://www.frf.ro]
dragao • 27 martie 2009, 23:02
Boloni daca imi aduc aminte bine..a lasat nationala in 2001 , pentru bani asadar,pretendentza lui pt postul de selectioner e cel putin tupeista.
Am observat ca tot mai multi suporteri sunt anti Piturca,dar probabil nu-si mai amintesc faptul cain ultimii ani foar Piturca A mai reusit calificari ale echipei nationale la turneule finale, euro 00&euro 2008…
Varza • 27 martie 2009, 23:58
Dincolo de faptul ca e roman sau ungur majoritate vorbitorilor nu stiu ca in primul rand antrenorul este un profesionist (aici nu ma refer la romanul neaos piturca care este un gambler -adica consumator de jocuri in cazinouri-) Romania are nevoie de un profesionist, rus, bulgar,mexican, dar un profesionist. Faptul ca avem o problema cu Boloni ca este sau nu ungur asta tine de traditia si buna educatie a poporului roman.