TOLO.RO
Proţăpit la pauza meciului cu microfonul Antenei 1 în mînă, „Alo, Camelia, eu sînt noul proprietar!”, asta spunea atitudinea lui, Becali l-a sfătuit pe Teo Crăciunescu „să se lase pentru că n-are valoare”.
miercuri, 22 aprilie 2009, 10:05
Proţăpit la pauza meciului cu microfonul Antenei 1 în mînă, „Alo, Camelia, eu sînt noul proprietar!”, asta spunea atitudinea lui, Becali l-a sfătuit pe Teo Crăciunescu „să se lase pentru că n-are valoare”.
A citit în chelia vîlceanului semnele unei „excentricităţi” care-l face incapabil să arbitreze. Poate că i s-a făcut dor de competenţii de pe lista FIFA – DNA. Indicaţiile internaţionale sînt ferme: cine bagă sanie cu tălpile înainte merge la vestiar.
Să presupunem însă că arbitrul s-a pripit. Dar dacă Teo Crăciunescu este excentric, cum se numeşte patronul care îşi schimbă politica şi antrenorii de patru ori pe sezon? Cum se numeşte patronul care cîştigă în ultimul an din fotbal, dar nu transferă fotbalişti importanţi?
Răspunsul la televiziunile „care m-au salvat”, după cum se alintă omul cu microfonul.
nu conteaza • 22 aprilie 2009, 22:15
De ce ai simtit nevoia sa intervii pt Craciunescu? Interventii tip sanie cu talpi cum iti place sa spui a avut si CFR. Urmareste-l pe jucatorul Pereira. Dar ma rog, asta nu se pune, pt ca trebuie sa tragem in Steaua.
spellbound • 22 aprilie 2009, 22:16
Rosu corect la LOVIN! Sa spunem ca-i lua picioarele si-l accidenta grav, Rosu ar fi fost prea putin
cosmin • 22 aprilie 2009, 22:17
Catalin, sunt perfect de acord cu tine. Dar trebuie sa recunoastem ca o intrare la fel ca a lui Lovin a fost facuta de Petre Marin, o alta a fost facut de un clujean, in a 2a repriza. De ce nu se judeca cu aceeasi masura? de ce nu s-a dat nici un cartonas la faultul asupra lui Semedo din finalul meciului? Fotbalul romanesc e intr-un impas, ca sa nu zic groapa…
Meciul din seara asta putea fi unul foarte frumos, chiar mi-a placut datorita daruirii si a vitezei cu care decurgea jocul. Dar Teo Craciunescu a facut terci meciul din seara asta.
robert • 22 aprilie 2009, 22:18
Catalin, cine i-a pus microfonul in mina? Cine il promoveaza in continuare
desi stim bine ce parere are despre ziaristi in general si despre trust in
special? Nu te mai lamenta, esti unul dintre creatorii lui.
gspsugepula • 22 aprilie 2009, 22:20
parca a fost prea multa liniste in aceasta „pauza” a lui jiji, acum trebuie sa ne asteptam la ce e mai rau din partea acestui om, gata linistea a luat sfirsit a revenit „CIOBANUL”
edy • 22 aprilie 2009, 22:20
si mie mi s-a parut jenanta faza de la pauza meciului. sincer va spun ca dupa ce a iesit din arest si a inceput cu „multumesc trusturilor de presa „mi s-a facut greata. eram fan gsp si a1 dar a inceput sa mi se faca scarba de personajul asta numit Gigi.
neamtzu • 22 aprilie 2009, 22:22
Ai si nu prea dreptate…..ai vazut faza din min 88 cand perreira il faulteaza pe semedo??? galben curat si rosu si totusi el nu da…cum explici?????? numai prin faptul k nu se pricepe, nu le are cu arbitrajul………
Da, corect nu a cumparat jucatori, dar voi sunteti cei care ii cantati in struna lui becali…
Si mai mentionati un lucru…..la tribuna I si tribuna II de pe ghencea, reactiile impotriva peluzelor nu inseamna ca il sustinem pe becali, ci faptul ca noi suntem acolo pentru a sustine echipa, si nu ne intereseaza becali…vrem k tot stadionul sa sustina echipa…
Atat…
Cristi • 22 aprilie 2009, 22:24
Pai si tu doar asta ai vazut din arbitrajul lui ? Au fost zeci de greseli in favoarea sau in defavoarea Stelei. E f. slab ca arbitru.
stef • 22 aprilie 2009, 22:25
Nu sunt de acord cu acest tip de atitudine. Nici la dl Becali, nici la dl Tolontan.Chia nu va inteleg. Pana acum ati facut tot ce ati putut, prin teribil de agresiva campanie de presa, pentru a-l elibera, punand o reala presiune pe justitie, incalcand astfel norme de moralitate fundamentala, iar acum deveniti domnule Tolontan un principial devarsit!!! Hmm! Sa intelegem ca prin actiunie sale deplasate, pe care doar dumneavoastra aveti dreptul sa le stabiliti si judecati, trebuie sa luam atitudine, dar numai pentru a va valoriza ca un mare si deontolog jurnalist, dar atunci cand chiar se intampla ceva important in mod real, trebuie sa vedem doar o conspiratie, si de aceea sa ne aplecam in fata inocentei si corectitudinii domnlui Becali. Cred ca mi-am pierdut de multa vreme increderea in dumneavoastra ca etalon de moralitate, domnule Tolontan. O noapte buna!
andrei • 22 aprilie 2009, 22:28
100% adevarat. Fotbalul romanesc este o mizerie patronata de 2 tipi porecliti
intamplator sau nu, Nasul si Corleone! Nasul se delimiteaza de tot ce
se intampla rau in „casa fotblalului” iar Corleone dispare de la Tv cand
e vreun scandal.
Exista si un stereotip de patron de echipa: Becali, Borcea, Turcu, Mititelu,
Penescu etc…
THE SHOW MUST GO ON!!! 🙂
are_statul • 22 aprilie 2009, 22:29
@ post5:
Staaai..se judeca inca cazul lui Jiji….Va fi liniste…TOTALA!
Clujeanu din Atlanta • 22 aprilie 2009, 22:29
Cataline,voi ia-ti pus microfonul in mana…Aseara voi la-ti chemat la Atena1.Voi presa il promovati in fiecare zi.Nu mai pueti fara el…Promovati inculura si nesimtirea.
sorinache • 22 aprilie 2009, 22:31
Deja mi-e scarba. Mai bine nu-l arestau. Acum nu mai incapi la tv de Becali!
daniels • 22 aprilie 2009, 22:33
lovin’it AGAIN!!!
Acelasi Becali , acelasi lovin , acelasi public si aceleasi rateuri ale unor semivalori care nu vor putea sa spuna un loc mai sus de „sase”!!!
In epoca in care „fluierasii” vor fluiera printre zabrele, in care jijica s-a botezat in catuse ca Isus si a venit inapoi in mocirla sa mai adauge la pacate, iata , un mic Phoenix se renaste ..incet timid .. o licarire mica , dar totusi o scanteie care vrea sa alimenteze speranta si visul…si licarirea suna cam asa …: poate se intampla o schimbare in fotbalul nostru cu posibilitatea de a avea un antrenor ca Razvan la nationala cu arbitrii „partinitori” care se curata , cu un campionat in care se lupta pana la final ,cu speranta ca fotbalul romanesc incepe sa arate a fotbal !!!
jijica nu face altceva decat sa intunece putin licarirea asta dar campionatul nu poate sa il mai „sechestreze” niciodata cu echipa asta (si cu Lacacatus antrenor si jucatori lovin’it!) …
dar nu imi mai ramane decat …fotbalul …sa…LOVIN’ IT asa cum crede ca va deveni el printr-o licarire!!!
alex • 22 aprilie 2009, 22:36
Ce delir e pe gsptv acum ..e live omul cu microfonul
Chat Noir • 22 aprilie 2009, 22:38
Îmi pare rău dar aici Becali a avut dreptate … Crăciunescu a făcut
meciul praf.
mihai • 22 aprilie 2009, 22:40
Se vede ca a iesit ciobanu’la aer, iar bate cimpii la greu.Incredibil tupeu pe acest om:alearga cu valize de bani dupa jucatori adversi,vorbeste la telefon cu mititelu ca sa aranjeze meciul cu craiova,promite bani in direct la tv, …etc iar acum face pe lupul moralist!!!! Si cind te gindesti ca mai sunt oameni care cred in aberatiile acestui „conducator”
geo • 22 aprilie 2009, 22:43
Opritil pe ciobanel!!!!!!!!! Ia-ti dat microfonul si acum bate cinpii!!!!!
Voi la-ti promovat si-l promovati !!!!! Rusine !!!!!!!
Paul Andrei • 22 aprilie 2009, 22:45
O astfel de faza cum a fost cea a lui Lovin nici n-ar trebui sa nasca
discutii…rosu direct…daca jucatorul CFR-ului se uita in alta parte si
nu sarea, acum era la spital cu picioarele in mana…atat e de comentat…
vali • 22 aprilie 2009, 22:49
Haide Tolo sa incercam sa fim obiectivi. Arbitrajul de asta seara nu a fost partinitor ci doar incoerent pe alocuri. Calitatea de arbitru a lui Teo nu poti sa o judeci nici tu nici Becali pentru-ca pareti sa fiti subiectivi amandoi. Un plus pentru Becali asupra calitatii arbitrului. Hai sa lasam vanatoarea vrajitoarelor si sa recunoastem lipsa de valoare atunci cand exista si se manifesta.
Alexandru • 22 aprilie 2009, 22:56
Catalin Tolontan oameni ca tine ii dau lui Becali imaginea si promovarea. Vad ca acum de cand a iesit e mai bine sa te dai viteaz ca il ataci. In fine. Legat de intrarea asupra lui Lovin nu cred ca a fost rosu pentru ca talpa nu e sus sanie. Talpa e pe pamant. Daca dadea steauagol la atatea faze cate a avut pana la urma nu mai conta. Dar caracterul se cunoaste in situatii limita.
Fabiu • 22 aprilie 2009, 23:01
Nu tin nici cu Steaua nici cu CFR. De cand am auzit ca Teo Craciunescu a primit aceasta dubla dificila am stat cu ochii pe el. Astazi a arbitrat extraordinar. A avut ceea ce nu au arbitri din Romania. Curaj! Rosu, fara alte discutii, fara alte palavrageli. Interesant era daca vedeam si jucatori profesionisti care nu protestau si nu incingeau atomsfera. S-a vazut perfect valoarea lui Dayro. Priviti momentul cand ia galben
sint unul care e banat pe gsp ca a spus ca prunea e zdreanta • 22 aprilie 2009, 23:04
abia a iesit ,poate putin mai linistit(ingrijorat)voi toti calare pe el,microfonul a fost pus in mina lui de voi,dar nu mai spun eu acelasi lucru pe care il spune multa lume;ca Lovin a fost eliminat poate e corect,dar mergea si galben fara probleme,de ce pomenesti de reglementarile UEFA doar cind iti convine,Becali e patronul Stelei(clar ca e subiectiv)si cred ca are dreptul la parere…..ca iti convine tie sau nu ca nu citeaza din Cioran
Marian • 22 aprilie 2009, 23:05
Noroc cu eliminarea lui Lovin ca altfel nu mai egalam =))
claudiu • 22 aprilie 2009, 23:10
cum sa existe discutii ? numai un om cu lipsuri materiale in teasta poate sa
zica ca zica ca nu a fost fault acolo. este si contact si este si cu ambele talpi in fatza
talpi in fatza. nici nu se uita la minge, intra direct la sacrificiu. ROSU
vivi • 22 aprilie 2009, 23:15
dar arbitrajele din campionatul trecut au fost uitate?
blaturile ordinare cu cfr, steaua, dinamo, rapid … toata lumea a uitat cumparat steaua meciurile si cum se dadeau restul echipelor din calea cfr-ului
kappa • 22 aprilie 2009, 23:19
Intrarea a fost extrem de violenta. Nu au ce cauta pe teren jucatori care intra de asa maniera. A procedat correct ca a dat rosu. Culio a reusit sa se fereasca, altfel iesea pe targa de pe teren si poate din fotbal. Iar Lovin a pus pe sine presiune mai mare decat poate duce asa ca si-a croit singur drumul spre vestiar.
Florin1412 • 22 aprilie 2009, 23:22
Arbitrajul a fost cel putin tendentios. Steaua a mai avut un penalty la Semedo, la faza la care a tras Kapetanos in bara, dar nimeni nu spune nimic despre acest lucru. Daca Muresan nu ajunge la DNA dupa arbitrajele de care a beneficiat, inseamna ca este mana in mana cu procurorii. Tot respectul pentru echipa, si pentru Thiago, un jucator SENZATIONAL!
John • 22 aprilie 2009, 23:25
Dle Tolontan,
Gigi Becali este produsul societatii romanesti. Mai mult decat atat, presa din Romania l-a umflat cu pompa. Trist dar adevarat. Ati creat un monstru si nu il mai puteti controla? Asumati-va raspunderea pentru acest „Frankestein”. In legatura cu meciul din aceasta seara, Craciunescu a arbitrat foarte dur sa nu scape meciul din control. Faza cu „preferatul patronului” si amblele talpi, era direct rosu. Il ologea pe Culio. Bravo TEO, pune-i la zid ca se cred mari jucatori cu tupeu si fac ce vor in teren.
Albu Sibiu • 22 aprilie 2009, 23:29
Domnule Tolontan, stiti ce e cu adevarat trist? Ca cel la care va referiti, martirul unui popor, cel care creease asa o stare de liniste declarativa cat timp a fost arestat a fost lasat sa vorbeasca nu mai putin de 50 de minute! Verzi uscate, tampenii, magarii, fantasme bolnave, fanfaronade toate si-au gasit locul in declaratiile lui. N-am mai putut rabda si am pus pe mute doar ca sa-i observ grotescul joc scenic. Ati incercat vreodata sa vedeti un Becali pe mute? Tema de acasa pentru toata lumea!
Toate astea se intamplau la analiza unui meci intre doua echipe, doua parti, doua tabere, avand fiecare sustinatorii sai. Cum va explicati dumneavoastra ca nu a existat nicio reactie din partea CFR-ului, nici macar in cele 30 de min de emisiune care au mai urmat? Unde e echilibrul? Ce ofera trustul din care faceti parte si dumneavoastra sustinatorilor CFR-ului in afara de un site pe care sunt date cu copy-paste stiri superficiale? Una din functiile mass-media era si cea de educare, nu doar informare si divertisment. Prin ce a fost educativa emisiunea de aseara, cea care trebuia sa analizeze meciul CFR?
Tinand cont ca moderatorii emisiunii in cauza sunt si colegi ai dumneavoastra, tinand cont ca aveti totusi o pozitie dominanta in cadrul redactiei sportive as fi foarte curios si recunoscator sa aflu raspuns la intrebarile sincere ale mele.
petre stelistu • 22 aprilie 2009, 23:31
Pereira trebuia sa ia rosu de vreo 2 ori.Intrarea lui Pereira la Toja a fost aproape identica cu cea aproape identica cu ceea a lui Lovin.Cei ce il contesta pe Laca habar nu au de fotbal.Steaua are nevoie de patron si de ceva jucatori de valoare,in special de 2 atacanti.
Adriano • 22 aprilie 2009, 23:33
DA. Televiziunile si Ziarele l-au scos din detentie pe un’BECALI’ si ni l-au adus iarasi pe cap pentru a urla iarasi cit il tine gura ca TOT EL E SEFU’ !!!…
TOTI ROMANII MULTUMESC TELEVIZIUNILOR SI ZIARELOR… ATI FACU SI FACETI, IN FIECARE ZI, UN MARE SERVICIU NATIUNII…
Inca o data, VA MULTUMIM…
Marku • 22 aprilie 2009, 23:38
Daca vorbiti de un arbitraj „corect” „curajos”, cand Craciunescu a ingalbenit-o pe Steaua de tot
si ezita la toate faulturile Clujului,chiar unul la dat invers..inseamna ca vorbiti
ca admiratori ai Clujului sau Dinamovisti…care a-ti jucat cu echipa a 3 a , a Gloriei…
De ce nu vorbiti si de meciul Brasov – Rapid, unde nu am vazut nici-un atac sa puna in pericol
poarta Rapidului …Vorba lui Lucescu: Jucatorii ” nu sau regasit”… inca se mai fac aranjamente
si nu le bagam in seama, ptr. ca il avem pe Jiji si putem umple ziarele cu el …ca
sa ne acoperim filiatiile…Tolontan alceva nu poate sa scrie…cred ca asta e in fisa postului: Jiji si numai Jiji…si indirect sa doboare ce poate la Steaua…Nu mor caii cand vor
„CAINII” …CFR-ISTII …”PERSONALUL” (Rapid era altadata)
Sorin • 22 aprilie 2009, 23:46
arbitrajul nu a fost prea bun. Rosul dat cfr-ului de ex. a fost dat in
compensatie, in mod normal nu il elimina acolo. Nu mi s-a parut ca a avut
intentia de a favoriza pe una din echipe, mi s-a parut slab pur si simplu.
george • 22 aprilie 2009, 23:50
mama, ce de specialisti in arbitraje aici. te ia durerea de cap. da, a fost
fault, de fapt joc periculos pt ca nu a existat contact. si da, se da galben
pentru asa ceva, insa in nici un caz ROSU!! sunteti si voi mari specialisti
in ale arbitrajelor. si ca am vazut ca unu dintre voi a zis de „simularea”
lui dayro cand ia galben, sa se uite atent si sa vada ca a fost fault:
ceferistul si-a ferit corpul din calea lui dayro, dar cu piciorul l-a
impiedicat sa continue. pentru comentariu, atat gradinescu cat si vochin au
nota 4 cu indulgenta.
george • 22 aprilie 2009, 23:53
sorine, rosul luat de cfr e singurul corect din arbitrajul lui craciunescu.
nu a luat al 2-lea galben pentru fault, ci l-a luat pentru ca a indepartat
mingea de la locul infractiunii si a intarziat reluarea fazei. oricum, nu zic
ca arbitrul a fost corupt. in nici un caz. astea sunt limitele lui. a mai facut
el praf si alte meciuri la care a „participat”, nu e asta primul.
Bogdan • 23 aprilie 2009, 0:25
eu sunt suporter Steaua,nu impatimit,dar tin cu aceasta echipa,de mai bine de 30 ani.Aseara am fost la meci,primul meci dupa multi ani.Impresii:am luat bilete la tribuna 1 -30 lei,suma destul de maricica,dar ma rog,poate nu.Diferente fata de restul-nici una,daca luam la tribuna 2 era exact la fel,scaune murdare.Despre public-emotionant cand se incuraja echipa,in rest aceleasi scandari anti-Dinamo(desi jucam cu CFR),DESPRE ORGANIZARE-IMPRESIE BUNA,DAR SE POATE FACE MAI MULT PENTRU SUPORTERI MAI MULT,bun controlul la porti,desi am vazut totusi ca se arunca cu tot felul de obiecte,despre joc,repriza 2 buna,ceva mai buna-parere lovin praf,arbritaj-slab ,timorat si parca anti-Steaua(poate sunt subiectiv),eliminare Lovin corecta,Educatie suporteri – nula,dupa meci lumea a luat-0 printre scaune,jucatorii si Lacatus au venit sa salute peluza era deja jumate goala.Parere personala-steaua nu are un imn-si scandari,ar trebui pliante pe fiecare scaunecu asa ceva si credeti-ma atmosfera ar fi alta.Cand un intreg stadion scandeaza-cum a fost inrepriza 2 e ceva de vis.Despre Gigi-NIMIC-CHIAR NIMIC-SI ASTA AR TREBUI VREO 5 MECIURI,SI LA PRONUNTAREA NUMELUI-BATISTE ALBE-CA LA BARCELONA-.in rest,a fost o seara superba,salutari suporterilor si multumiri caci atunci cand vor atmosfera e UNICA IN GEHENCEA SI TE FACE SA TE REINTORCI,BUNA SEARA.
Cristian • 23 aprilie 2009, 1:14
Este evident o decizie corecta si de bun simt cea cu rosu la Lovin.
Din pacate pentru acest baiat care a ajuns in fotbal prin noroc si prin
incompetenta antrenorilor care considera ca daca ai 2 metri restul se invata, FIFA
nu sanctioneaza si prostia de care Lovin saracul da dovada de multa vreme,
oriunde si aproape intotdeauna.
Vina cea mai mare este a antrenorilor, in special a celor care au jucat
fotbal, si care ar trebui sa dea dovada de catusi de putin fler in alegerea
jucatorilor. Talentul, vointa, ambitia, placerea si bucuria de a juca,
fair play-ul trebuie sa primeze. Dar cand ai rupt picioare cu intentie deja
…. Chelsea-Liverpool avea miza de n ori mai mare, dar ce frumusete,
ce placere de a juca … si de a privi, cat respect pentru sport,
pentru ceilalti, pentru ei insisi. Sa pleci cu capul sus si fara rusine,
in aplauzele suporterilor face cateodata mai mult decat o victorie nemeritata.
Multumit si suparat in acelasi timp, dar sigur de tine ca data viitoare
vei da mai mult. Acesti oameni te fac sa iti doresti sa fii pe stadion, nu
in fata televizorului, incurajandu-ti echipa, cantand, si fiind sigur
ca nu vei fi dezamagit nici daca nu vor castiga.
Asoc. de locatari • 23 aprilie 2009, 2:21
Acest ziar nu are decit marginal ceva cu sportul, asa ca nu cereti
mai mult decit e posibil. Nu cereti neutralitate, cunostiinte
peste medie in sport! Arbitrul e omul lui Paszkany, numai
ca a luat-o cam tare dind rosu lui Lovin. Incercind sa repare grseala
a distrus meciul total. Personal am asteptat mai mult de la CFR
iar Steaua a jucat mult peste conditie! GSP are un rol important
in masina manipularii, lasind lumea sa injure, sa-si verse „naduful”!
Scandalul din fotbal pornit la momentul oportun a facut uitate
afacerile familiei Basescu! E mult mai bine cind binele invinge
in razboaiele mici iar raul cistiga pe cel mare. Avem alegeri anul
acesta si nu uitati ca Mircea Sandu e numai seful FRF, nu al statului!
NOs • 23 aprilie 2009, 2:56
A fost un meci foarte frumos pe care arbitrul l-a stricat! Teo Craciunescu este foarte slab ca arbitru si punct.
dandy • 23 aprilie 2009, 3:00
Am locuit mai multi ani la Londra si acum locuiesc in Canada. Cit timp am lociuit in Anglia am urmarit cu atentie Premier league !!! Pai unul ca Ion Craciunescu acolo, ar da fotbalul britanic cu 100 de ani in urma !! Pai nici 10 % din aceste cartonese galbene sau rosii nu s-ar acorda in Premier League !!! Sa nu imi spuneti acum ca aia nu stiu sa arbitreze sau ca rupa la picioare ca atunci vorbim aiurea !!
Clujeanu din Atlanta • 23 aprilie 2009, 3:30
Bravo ambelor echipe! Mare speranta Thaore. Trecea pe langa saracu Goian ca rapidul pe langa marfar.
danSteaua • 23 aprilie 2009, 6:45
Craciunescu a fost OK! Lovin a meritat rosu, fara discutii. Steaua a ratat f. mult si asta e cauza meciului egal. Panin a meritat si el al doilea galben pentru ca a lovit mingea dupa fluierul arbitrului. Oricum, n-a fost un meci chiar rau dar avem prea multi jucatori ametiti in liga I.
quiet • 23 aprilie 2009, 6:47
De ce nu esti corect si principial Tolontane?cu talpile inainte ai vazut tu e o foarte mare diferenta cand spui cu talpile inainte ori cu picioarele inainte asta se numeste alunecare in termeni fotbalistici raman la parerea ca in aceasta situatie se putea da doar cartonas galben ori chiar nimic,asemenea faze sunt cu zecile in orice meci de fotbal..dar deh
17 elfsborg • 23 aprilie 2009, 7:23
penibil arbitrajul lui kojak.steaua a avut cel putin un penalty neacordat.ori la kapetanos ori la semedo in repriza a doua,inaintea sutului in bara al lui kapetanos,insa cei doi jalnici comentatori,”n-au vazut”
habarnam • 23 aprilie 2009, 7:25
a fost de rosu la lovin. n-a fost de galben (ma refer la al2lea) la panin. a mai fost un galben
dat aiurea la dani pentru fault la semedo.
nu mi-a placut abritrajul. craciunescu mi s-a parut ca si-a facut singur
meciul greu.
adi • 23 aprilie 2009, 7:31
Pe mine m-a dezamagit Lacatus ! Toata lumea savura spectacolul fotbalistic, jucatorii jucau, tribunele sustineau echipa, si Lacatus avea chef de bataie (si nu e prima oara)! El ar trebui sa stie ca e o onoare sa fi antrenor la Steaua. Clubul trebuie reprezentat cu demnitate !E ok sa ai temperament, dar nu te poti comporta ca un huligan pe banca Stelei, trebuie sa te comporti ca un domn, trebuie respecti traditia Stelei. Iar traditia Stelei nu e nicidecum sa sari la bataie, ci sa joci fotbal de calitate, ceea ce, in mare parte, jucatorii au si reusit. Daca Lacatus nu realizeaza asta, ar trebui sa se ia de mana cu Zmarandescu, ca vad ca sunt pe aceeasi linie amandoi !
Paul • 23 aprilie 2009, 7:31
Daca ai dreptate in privinta lui Becali, nu sunt de acord pentru ca ii iei apararea lui Teo Craciunescu. Este clar ca a stricat meciul, cu decizii controversate in ambele directii. Nu e arbitru, e ambitia tatalui sau de a-l face arbitru.
Scritube • 23 aprilie 2009, 7:35
eu zic ca a fost echitabil rezultatul.
Nici o echipa nu merita mai mult
sile • 23 aprilie 2009, 8:07
Eu sunt de pe margine, nu sunt nici fan Steaua, nici fan CFR. Arbitrajul a fost pe alocuri confuz, dar si meciul a fost foarte greu. La acel rosu la Lovin se putea da doar galben, dar e destul de discutat aici. Oricum a fost un arbitraj curajos si fara complexe, lucru destul de rar la noi. Si un arbitraj neutru pana la urma, greselile care au existat au fost destul de echilibrat impartite. Jucatorii au mai fost deranjati si de jocul lasat destul de liber, ei erau invatati sa se arunce ca in bazin si sa primeasca repede fault (mai ales cei de la Steaua), ori arbitrul a fost foarte atent la simulari si le-a ignorat foarte bine zic eu.
Deci nu cred ca arbitrajul a influentat rezultatul, doar ca Becali astepta de la arbitrii sa fie mult mai „de casa”, tinand cont ca Steaua juca acasa. Si asta nu s-a intamplat. Una peste alta Clujul a jucat absolut oribil si a avut noroc cu carul cu acest egal. Steaua a fost enervant de naiva, a avut enorm de multe faze de gol care se rezolvau usor, dar jucatorii au fost mult prea incrancenati ca sa mai fie si exacti/cu sange rece.