TOLO.RO
marți, 21 iulie 2009, 12:59
[tab:Capitolul 1]
Monica Ridzi a ajuns cunoscută şi în Brazilia, Spania sau Germania pentru că „a cheltuit 630.000 de euro fără să-i explice, cumpărînd, printre altele, ştiri la televiziuni”
Răspunsul e pe net
Unul dintre cei mai răsfăţaţi oameni politici ai momentului, ministru într-un Guvern sprijinit de o majoritate parlamentară de 70%, Monica Ridzi a demisionat în ciuda sprijinului Palatelor. Pentru că, împotriva ei, s-a unit reţeaua invizibilă a internauţilor din România.
Sute de mii de cititori
140.000 de oameni au însoţit, zilnic, pe gsp cazul Ridzi. Lor li s-au adăugat alte sute de mii pe siteurile ziarelor şi televziunilor. Relatările live au fost urmărite pe tolo.ro de 20.000 de oameni pe zi, triplu faţă de traficul obişnuit la astfel de transmisii.
A fost una dintre ocaziile care au demonstrat că, bizuindu-se pe inovaţia tehnologică a Internetului, un grup de oameni aliniat unor valori democratice poate obţine un succes uimitor.
Din Ţara Bascilor…
Rumoarea a alunecat peste graniţe. Prin net, Ridzi a ajuns cunoscută şi afară, ca model de risipă şi de deturnare a banilor publici, developat prin intermediul new media. Mai multe bloguri, unele ataşate unor mari ziare din străinătate, au comentat „revoluţia blogocratică din România”.
Deia.com, siteul unui cotidian din Ţara Bascilor, scrie că „Ministrul român al tineretului şi sportului a demisionat, neputînd justifica cei 600.000 de euro cheltuiţi pentru organizarea Zilei Tineretului”
„Totul a izbucnit pe 16 iunie, cînd ziarul sportiv Gazeta Sporturilor a acuzat-o pe Ridzi că a adjudecat, fără licitaţie prealabilă, contracte pe care ministerul nu le-a putut explica”
Deia, Spania
… pînă în Porto Alegre
Dincolo de Atlantic, Rodrigo Lopes, editorialistul ziarului brazilian Zero Hora, notează pe propriul blog că „o întîmplare fără precedent, dezvăluită de ziarul Gazeta Sporturilor, vorbeşte despre felul în care ministrul tineretului a cumpărat ştiri la cinci televiziuni din România”.
Zero Hora, ziar din Porto Alegre, face parte din grupul media RBS, cu 18 televiziuni, 25 de posturi radio şi 8 cotidiane.
„Gazeta a scos la iveală, printre altele, că evenimentul a beneficiat de 87 de ştiri video pe televizor, iar în unele dintre ele apare Elena Băsescu, fiica preşedintelui Traian Băsescu, de care ministrul Monica Ridzi este apropiată”
Zero Hora, Brazilia
Nemţii se gîndesc să facă un documentar pe Arte
Blogul balkanblog.org, specializat în politică şi cultură, postează un text în versiune engleză şi germană, în care subliniază că: „După ce Gazeta Sporturilor, un ziar important din România, a publicat documente oficiale, pentru prima oară în această ţară Parlamentul a acuzat un ministru în funcţie”.
Televiziunea de stat din Germania, ARD, studiază posibilitatea unui documentar pe care să-l găzduiască postul Arte, despre „efortul ziariştilor români de a schimba sistemul”.
„Ne interesează situaţia dramatică a jurnaliştilor români independenţi pe o piaţă media care devine tot mai controlată se pare de interese economice private şi de jocuri politice”, ne-au scris ziariştii de la ARD.
„Ne dorim să spunem această poveste telespectatorilor noştri şi vrem să înţelegem resortul care v-a împins în lupta cu doi adversari redutabili: politicieni corupţi şi televiziuni coruptibile”
ARD, Germania
[tab:Capitolul 2]
Ca să ajungă subprefecţi de Dolj, doi pedelişti au fost angajaţi formal în MTS
Noi recorduri ale Monicăi Ridzi ies la iveală. Nu doar că a înregimentat sute de membri PD-L în MTS, dar a şi folosit ministerul pentru angajări practic fictive, ca să înlesnească drumul unor colegi de partid către alte funcţii.
Pedeliştii Cristian Şovăilă şi Eugen Georgescu au lucrat o scurtă perioadă de timp la MTS! O verificare a CV-urilor celor doi reprezentanţi ai Guvernului în Dolj confirmă acest lucru. Cristian Şovăilă (36 ani) şi Eugen Georgescu (55 ani) au fost angajaţi în luna februarie 2009 în MTS, primul ca inspector clasa I, iar celălalt, consilier superior clasa I.
De ce? Pentru a se califica pentru funcţiile de subprefecţi Dolj, Şovăilă şi Georgescu au trebuit să capete cît mai repede calitatea de funcţionar public, lucru posibil numai prin angajarea lor în sistemul bugetar. La începutul lui 2009 însă, Guvernul a blocat toate posturile, cu excepţia celor de la instituţiile nou înfiinţate, cum este MTS şi Ministerul Turismului al Elenei Udrea. „Georgescu şi-a făcut stagiul la MTS, dar în sinea lui tînjea să lucreze sub Udrea. Aşa se face că atunci cînd şi-a completat CV-ul i-a tremurat degetul pe taste şi a trecut ca ultim loc de muncă Ministerul Turismului şi Sportului”, a titrat ieri site-ul www.oltenasul.ro.
marius • 21 iulie 2009, 1:12
as da orice sa se faca documentaru…sa fie premiera in „parlamentu Romaniei” Oriu unde in politica sun oameni corupti.nu doar la noi.Dar macar ei fura,dar si mai fac cv pt tara.La noi NUMA SE FURA. Ii criza domnle,nau bani de ….o geanta de picior cu 3 mii de $.
Felicitari GAZETA pt toate dovezile,si la mai multe,k sunt destule.
Astept documentarul
aziz • 21 iulie 2009, 1:15
Mesaj pentru clasa politica romaneasca:
„Va batetzi joc iar noi va batem pe umar
Ar trebui sa fitzi batutzi de mici
Cu paru’… FARA NUMAR!”
-Smiley-Am bani de dat-
Stefan • 21 iulie 2009, 1:57
bravo, ma, oameni buni de la Gazeta 🙂
sa nu va lasati, Tolontane !!! Da’ nu uita sa mai si dormi 🙂
Constantin • 21 iulie 2009, 2:46
Ce faima mare avem noi in lume ?!?
Am ajunj ultimii oameni din lume , devenim foarte depresivi sa vezi ce a ajuns Romania !!!! ce maimute ne conduc !!!! ce hoti ne fura fara jena si fara sa ajunga la puscarii !!!!!!!!!
NE TREBUIE O NOUA REVOLUTIE ALTFEL NIMIC NU SE MAI SCHIMBA !!!!!!!
TARA HOTILOR SI CRIMINALILOR !!!!! TARA CORUPTILOR !!!!!!!!!
RUSINE PT TOTI CARE II VOTEAZA SAU I-AU VOTAT !!!!!
nIMENI NU FACE NIMIC SA SCHIMBAM TARA DIN TEMELIE !!!!!!!!!!
al • 21 iulie 2009, 2:48
blogul tau este primul dintre cele 7 bloguri romanesti din reader. felicitari pentru descoperirea cazului Ridzi.dupa parerea mea esti un Woodward sau daca preferi, Bernstein. ai spart un zid. ai creat o bresa. dar move on. eu unul m-am saturat de ridzi, vreau sa stiu ce crezi despre turul frantei, despre steaua etc. tine un ochi pe ei, sa ne informezi in caz ca se intampla ceva interesant, in caz ca evenimentele se precipita sau iau o noua turnura. ai cititori educati si inteligenti. daca supralicitezi o sa-i pierzi
cally • 21 iulie 2009, 3:38
Foarte bine GSP! La puscarie cu adevaratii mafioti!
val • 21 iulie 2009, 7:43
Domnule Tolontan,
Va felicit inca odata, pentru succesul obtinut in rezolvarea cazului Ridzi, desi cred ca niciun ziarist nu a primit vreodata atatea felicitari. Mai ales ca o parte din laude s-au rasfrant si asupra romanilor simpli – cititori ai GSP sau internauti – spalindu-ne oarecum de eticheta de popor-leguma.
Nu credeti ca ar fi cazul sa va implicati putin si in cazul universitatii SH? Biata doamna ministru Andronescu, avand curajul de a face putina ordine in marea escrocherie a comertului cu diplome, va fi nevoita sa dea inapoi. Propriul partid, toata floarea politicii romanesti mituita cu masterate si doctotate, beneficiarii simpli si multi ai diplomelor iluzorii sunt impotriva ei.
Victoria in cazul Ridzi este importanta mai ales pentruca din acest moment se poate spera intr-un nou curs al democratiei in tara,iar ce a indraznit d-na Andronescu ar fi al doilea.
Aceasta infrangere ar transforma cazul Ridzi dintr-un inceput intr-o exceptie.
Jhonny • 21 iulie 2009, 7:46
Dar si Gazeta si dvs au ajuns la fel de cunoscuti, deci… 🙂 !
Bravo pentru investigatie! Nu uitati sa scrieti si „scorul” si „echipele”: asta,Ridzi, a dat…la 2 echipe „firme” sa se ocupe de evenimente, iat banii…la Antene 125.000,la Realitatea 65.000,la conul Voiculescu prin LOCO etc…x % (campania PSD+PC?!) etc.
Ca „pica” bine …orice cu „rezonanta” anti-Base, se vede. Dar, dle Tolontan: cand intrebati, cand afirmati (si) pe blogul dvs si in media ca JUSTITIA nu s-a pronuntat, nu a judecat cazul in sine, dincolo de salutara investigatie jurnalistica a Gazetei si de „sentinta” Comisiei Parlamentare (mai stiti dvs vreun loc in UE unde astfel de comisie da verdicte juridice, condamna penal etc?)…
Totusi, asa cum si Ridzi avea nevoie de mai multa pricepere manageriala si decenta in actul de cheltuire a banului public (in esenta, asea-s coordonatele anchetei dvs, dar…ce e la Min.Mediului sau la IMM, aici e „mizilic” !), prin urmare, poate si din punct de vedere jurnalistic ar trebui sa existe o limita, deja postarile si comentariile au ajuns paroxistice si belicoase, cu injurii si atacuri la persoana complet deplasate si asertiuni/legaturi care au la baza doar „supozitii” si „pe surse” etc.
Suntem interesati, categoric, de toate demersurile pentru aflarea adevarului, in orice caz de politician (inclusiv ale fostului premier PSD, caz dosit de 5-6 ani de parlamentarii PSD si PNL, care refuza efectiv ca A.Nastase sa mearga la judecata, ca si de al altui fost premier Tariceanu, cu petrolul dat din platoul I.Serpilor, dar…sa n-ajungem ca in cazul actualului PNL-ist P.Roman,fost si el premier, cand s-au…”topit” afacerile MegaPower s.a.! ).
Dar, pe bune, ne-am cam plictisit si chiar ne agaseaza puzderia de isterizari, instigari, ura si „condamnari la 11 noaptea” etc. Acum, parerea mea, dvs si presa (in general) ar trebui sa preseze justitia sa ia in calcul si sa judece toate cazurile supsecte real de potlogarii, care zac de ani de zile sau sunt noi servite de presa etc.
Altfel, o sa fim monitorizati de justitie de catre UE …pe viata! Ca magistratii au ajuns cam „stat in stat” (ei isi dau salarii uriase, ei se „premiaza”, ei judeca, „ei centreaza, ei dau cu capul”, ei nu mai recunosc si agreseaza alte institutii ale statului, asta e iarasi o mare problema in Romania. Din pacate.
val • 21 iulie 2009, 7:48
erata:
iar ce a indraznit d-na Andronescu ar fi al doilea pas.
cris • 21 iulie 2009, 8:05
Sa dea Domnul sa se face acest documentar!!!Tolo tine-o tot asa!felicitari!pana la capat!nu poate scapa basma curata!ar fi de tot rasul!
cris • 21 iulie 2009, 8:08
Tolo, am o intrebare pt tine? de ce acest subiect este pe zi ce trece tot mai la urma?!de ce nu mai este pe prima pagina???tine-l in capul listei, sa nu se raceasca.multumim!
niculae • 21 iulie 2009, 8:36
Ridzi poana are sa fure si documentaru, ascultati-ma pe mine. Tipa e magnetica, atrage tot si nu mai lasa nimic din mana. SA SE FACA DOCUMENTARU SI SA SE DEA PE DVD IMPREUNA CU GSP, URA!
Cristina • 21 iulie 2009, 8:39
Asta da „reclama” pentru Romania. Pacat ca e reclama negativa…
Dorel • 21 iulie 2009, 8:40
Ridzi, casa ta e puscaria, spune toata Romania!!!
pandora • 21 iulie 2009, 8:41
Cataline,tu si echipa cu care lucrezi,sunteti extraordinari,dar sa nu uitati ca nu sunteti singuri,aveti in spatele vostru o armata puternica ce va lupta cu nebanuite forte pentru a scapa de mizeria din clasa politica.Poate ca nici nu va dati seama cata forta ne-ati transmis,ce lucru extraordinar ati facut.Democratia va invinge si in Romania datorita curajului vostru sublim.Va multumesc pentru ca mi-ati redat demnitatea de a fi roman.
rekoj • 21 iulie 2009, 8:50
no, acum toate is bune si frumoase, da de doamna Udrea cine se ocupa??? tot scandalul cu Spiru Haret Universitate e cumva praf in ochi sa abata atentia de la guvern?
der • 21 iulie 2009, 9:02
ce vor nemtii sa faca?!un documentar pt cazul asta din romania care fata de ce este la ei si la vestici in general nu poate fi decit o gluma?mor de ris nu altceva!in germania s-a constrit un port de care nu are nimeni nevoie cai ferate poduri etc.toate cladirile guvernamentale au costat pina la final cu pina la 400% mai mult decit pretul contractat pe an „se risipesc” 50 miliarde euro din buget iar economia paralele are o valoare de 360 miliarde euro.la asta mai adaug ca bosii nu platesc impozit decit atit cit vor ei asta daca chiar vor pt ca la fel de bine au posibilitati de ocolire a orice pt ca legile in modelul democrat 🙂 sint pt catei nu pt dulai.aici nu mai amintesc de criza asta si de ce o avem printre altele nu din din cauza cinstei si corectitudinii.si la renumitul u.e. ce se intimpla?saracii cinstiti vestici! 🙂 recunosc ca prin capul romanilor tot circula timpnii si legende prostesti cu un vest plin de cinstiti. 🙂 toate datele pot fi chasite prin presa lor si la tv insa nu se intimpla nimic deoarece legile vestului nu permit de exemplu controlul contractelor asa ca ridici pretul cit iti trebuie ca sa iesi din faliment deoarece asa cum se vede mai ales acum vestul asta plin de succese n-a avut de cind se stie nici macar o firmulica 🙂 rentabila prin metode normale.
simplu suporter • 21 iulie 2009, 9:21
mai tolo, asa mai subtil dar te dedai si tu la manipulare :-). la inceputul articolului ne periezi ca am contribuit si am facut o revolutie online datorita careia ridzi a cazut si apoi mai inteleg eu ca ziarele sau mediul online strain recunoaste si citeaza aceasta revolutie online. totusi din citatele tale nu rezulta foarte clar ca strainii recunosc revolutia online ci pe cea jurnalistica. aceasta din urma da, a fost salutara, dar nu cred ca e util sa ne aduci merite pe care nu le avem. meritele sunt ale jurnalistilor cu adevarat independenti. te rog nu aluneca in panta manipulativa, pt ca cititorii tai sunt oameni destepti si o sesizeaza.
Bula • 21 iulie 2009, 9:21
What´s too much is too much!
espana • 21 iulie 2009, 9:29
Vad ca nimeni nu zice nimic de cei care ar fi trebuit in mod normal sa descopere situatia asta. DNA-ul sforaie, si a fost nevoie sa le faca treaba cei care in mod normal ar trebui sa se ocupe doar de sportul propriu-zis. Poate guvernul ar trebui sa dea fondurile DNA-ului celor de la gsp, pentru astfel de anchete, daca tot fac jurnalistii munca procurorilor.
CĂLINESCU MIHAIL • 21 iulie 2009, 9:33
IMPLICAŢI-VĂ MAI MULT ŞI ÎN CAZUL ELENEI UDREA, NICIODATĂ SPORTUL N-A FOST RUPT DE TURISM, ÎN ŢĂRILE CIVILIZATE! SĂ NE GÂNDIM DOAR LA CÂŢI TURIŞTI VIN ÎNTR-O ŢARĂ CU PRILEJUL UNOR COMPETIŢII SPORTIVE IMPORTANTE! CE NE POATE SPUNE ELENA UDREA CĂ A ÎNTREPRINS ÎN PERSPECTIVA ORGANIZĂRII DE CĂTRE ROMÂNIA A FINALEI EUROPA LEAGUE ÎN 2011?
Gabriel • 21 iulie 2009, 10:13
Ar trebui sa mai iesim si cu altfel de stiri in europa…..,nu numai cu astfel de Ritzstiri. Nu pot sa cred ca multi astfel de oameni ajung in functii de mare raspundere unde nu fac altceva decat sa se inbogateasca abordand o strategie care se confrunta cu bussnisul personal.
Dragi oameni politici… HAI SA MAI FIM SI MORALI…..VA RUGAM MULT…INCERCATI SA FIM MANDRI DE VOI
Cristina • 21 iulie 2009, 10:14
Sau poate ca toate aceste „afaceri” sunt trecute cu vederea de catre guvern?
crinul negru • 21 iulie 2009, 10:36
-CE SPUNE IMPRESARUL EI,CAM CAT AR PUTEA CASTIGA ROMANIA IN URMA UNUI EVENTUAL TRANSFER?
liviu stanciu • 21 iulie 2009, 11:05
Chinezii au o vorba: daca salvezi viata unui om, esti responsabil pentru ea pana la sfarsitul zilelor !
Eu sper ca ai asimilat, Tolo, mesajul proverbului, inca dinainte sa-l citez…
Daca nu, avem de a face cu (inca) un BOOM jurnalistic.
(Doar) o lovitura de CV…
In varianta optimista, esti un Don Quijote, sau floarea care nu face primavara dar care ar putea s-o inceapa…
Daca madam Ritzi nu va fi condamnata in justitie, infrangerea va fi exclusiv a ta. Ca natie, noi am fost de mult invinsi de propriile carente genetice… Pana la urma, politicienii sunt ROMANI, dintre ROMANI. Micile exceptii nu se vad, cu mici exceptii. Tu ai putea fi una dintre ele. Alti jurnalisti ar putea sa fie continuarea. Restul florilor care fac primavara.
Personal, sunt sceptic. Nu cred ca mai avem vreo sansa. Ca natie.
Nu manifestam simt civic decat – pasager- prin cateva click-uri pe net. Acum, ele nu inseamna mare lucru, dar reprezinta un DEBUT CIVIC. Ceea ce inseamna enorm…
Mai departe – vrei, nu vrei – responsabilitatea iti revine TIE, ca prim inhamat la caruta. Esti obligat sa rostogolesti un bulgare, sa-l cresti, sa angrenezi tot mai multi jurnalisti…tot mai multe clickuri. Pana ne trezim.
Avem multe ministere si enorm de multe personaje gen Ritzi. O stim cu totii. Tu ai reusit sa arati cu degetul (doar) spre unul dintre ei.
In „economia jocului”, reprezinta infim. In noua conduita jurnalistica si civica ar putea reprezenta ENORM.
Depinde de toti, incepand cu TINE.
Succes ! Si iti multumim !
Cătălin Tolontan • 21 iulie 2009, 11:28
al: toate informatiile despre care vorbesti le ai pe gsp. In fiecare zi. Cit despre mine, voi scrie si despre sport, iti promit asta. Dar te rog sa intelegi ca sintem concentrati pe acest caz dintr-un motiv simplu: dc nu stai, ora dupa ora, cu ochii pe institutii, ele nu functioneaza. Dc nu aduci probe in spatiul public, subiectul moare. Pentru ca exista un interes major din partea celor cre conduc, din umbra, desi nu au fost alesi de nimeni, romania, ca sistemul sa nu iasa la iveala. Multumesc!
Cătălin Tolontan • 21 iulie 2009, 11:31
liviu stanciu : inteleg ce spui. Cu unele lucruri sint de acord. Cu altele, nu. Purtam raspunderea actiunilor noastre, nu ale tuturor celorlalti. Eu raspund de ceea ce scriu eu si colegii mei de la gsp,a caror munca enorma a dat roade. Conteaza, sigur, ce fac altii, dar e nevoie de atitudinea fiecaruia. Nu ne substituim justitiei, judecatorii trebuie sa analizeze probele si cazul conform constiintei lor si legii. Sint convins ca lucrurile nu vor ramine aici.
Cătălin Tolontan • 21 iulie 2009, 11:33
pandora : succes 🙂
McGogoo • 21 iulie 2009, 12:11
Desi nu cred ca Ridzi o sa ajunga la parnaie, demersul tau poate ii face si pe altii sa nu mai faca anchete la comanda – meciuri intre oameni de afaceri.
si su sunt sceptic ca si liviu stanciu. suntem o natiune bolnava si nu ne vindecam decat daca pica o bomba nucleara peste noi.
Dan Georgescu • 21 iulie 2009, 12:15
Tolo, tot cautand pe site-ul licitatiilor publice am dat peste trei anunturi: 82661, 82625, 82689. Sunt licitatii pe care TVR-ul le organizeaza pentru Cerbul de Aur. Stii de la cat pleaca licitatia pentru scena? de la un maxim de 20.000 de euro. N-or fi auzit de scena Ridzi? Daca vrei sa le vezi intra pe site-ul e-licitatie sau da-mi un mail unde sa ti le trimit.
miriam • 21 iulie 2009, 12:23
Un profesionist nu se lauda niciodata. Deci pana la jurnalist, jurnalism independent e cale lunga… Faptele vorbesc, nu?
flavius-LISABONA • 21 iulie 2009, 12:31
vai de tara noastra cum a ajuns.Cu toti TILHARII la puscarie
Cătălin Tolontan • 21 iulie 2009, 12:35
miriam: ne arati care sint cuvintele cu care ne laudam? Am citat niste ziare, televiziuni si siteuri de afara
LUCI • 21 iulie 2009, 12:40
ATATA TIMP CAT NASTASE ESTE LIBER,TARICEANU CARE A DISTRUS O TARA PENTRU INTERESUL PERSONAL DEASEMENEA LIBER NICI UN GUVERN NU VA DEMONSTRA CA LUPTA CU ADEVARAT IMPOTRIVA CORUPTIEI.SUNT DOAR VORBE DEOARECE TOTI POLITICIENII NOSTRII POSTREVOLUTIONARI AU FACUT AVERI DUBIOASE.OARE DE UNDE ARE PATRICIU ATATIA BANI?OARE DE UNDE AU POLITICIENII NOSTRI CATE 5-6 VILE?DE UNDE AU MASINI SCUMPE SI MULTI BANI IN BANCI?TOTI ZIC CA AU CONTURI MICI IN BANCI DAR BANII SUNT PE NUMELE SOTIEI SAU A COPIILOR.DE CE NU SE FACE UN CONTROL ASUPRA AVERILOR ACESTOR HOTI CARE AU SARACIT TARA?NU SE VREA PENTRU CA PE LANGA POLITICIENI CORUPTI SUNT SI CEI DIN JUSTITIE CARE II AJUTA SI ACUM SA-SI ACOPERE LUCRURILE MURDARE.CUM POTI SA ATEPTI MNUNI IN ROMANIA PENTRU MAI BINE CAND ACESTE PERSOANE CARE NE CONDUC DESTINELE TARII NE BAGA IN SEAMA DOAR LA ALEGERI CAND PROMIT ORICE CA SA CASTIGE,IAR CAND AJUNG LA PUTERE SCUMPESC TOT,MAI INVENTEAZA NISTE TAXE,MAI INCHID CATEVA INTREPINDERI ETC.TOTUL DOAR IN DEFAVOAREA POPULATIEI.CUM ESTE POSIBIL SA AI PRETURI MAI MARI LA CARNE,ULEI,ZAHAR,OREZ,PESTE SI MULTE ALTELE CA SPANIA DE EXEMPLU?IN SPANIA SALARIUL MINIM ESTE DE 800 DE EURO IAR IN ROMANIA 150.CARE ESTE EXPLICATIA DOMNILOR GUVERNANTI?DE CE CRESTERE ECONOMICA VORBITI PE ULTIMII ANI CAND CU 1 EURO ACUM CUMPERI JUMATATE DIN CE CUMPARAI CU ACELAI EURO ACUM 5-6 ANI?NICIODATA NU ATI AJUTAT ROMANII DOMNILOR DE LA PUTERE.ROMANI DE RAND SI CINSTITI SUNT TOT MAI SARACI IAR VOI TOT MAI BOGATI.OARE NU VA ESTE FRICA CA ROMANII S-AR PUTEA SA NU MAI REZISTE SI SA SE RASCOALE IMPOTRIVA VOASTRA DOMNILOR POLITICIENI?SA VA FIE RUSINE LA TOTI CE ATI FOST PUTERE SI CELOR CE SUNTETI ACUM CA NE-ATI DISTRUS SI PE NOI SI ACEASTA TARA MINUNATA.DESTEAPTA-TE ROMANE INCA O DATA.
xorin • 21 iulie 2009, 12:48
TE CITEZ!!!Dc nu aduci „”probe”” in spatiul public, subiectul moare. Pentru ca exista un interes major din partea celor cre conduc, din umbra, desi nu au fost alesi de nimeni, romania, ca sistemul sa nu iasa la iveala. Multumesc!!!!!!!!
Cel mai corect ar fi sa te implici ACTIV printr-o plangere PENALA..si sa-ti ASUMI „””probele””” in fata JUSTITIEI……….Noi romanii nu prea avem cultura juridica cum nu prea avem cultura politica sau economica, daca am avea, am putea face diferenta intre INDICII si PROBE sau ce inseamna RESPONSABILITTEA ADMINISTRARII/UTILIZARII PROBELOR….De exemplu la REMES-PNL-Carnatii ( era si un plic pe acolo!!!) la Filmuletul supraedificator ( cea mai elocventa murdarie de coruptie de dupa revolutie, mai elocventa decat la RIDZI) de pe televiziuni…vorbim de PROBE sau INDICII ???
in cazul CNSAS-VOIculescu-Felix…la notele redactate pentru SECURITATE…vorbim de PROBE sau INDICII???…Ne punem intrebarea..oare cum interpretam probele/indiciile??? POLITIC ( fiecare in fctie de simnpatiile politice)…MORAl….JURIDIC…ZIARISTIC etc PE de o parte cred ca esti bine intentionat pe de alta parte cred ca te cam alinti….DOVEDESTE cu „”probe”””” in INSTANTA…altminteri incepe totul sa semene, vorba lui Creanga, a GLAGORIE…
PS..Voiculesc, Remes, Nastase, Copos (v cazul Loteria -evaziune fiscala..)..sunt bine mersi…cu tot alaiul de „probe”…poate ca ei nu au avut parte de un TOLONTAN in instanta…cu PROBE…fii TU primul care rupe lantul si pune pe masa JUDECATORILOR .”””probele””” tale…Formuleaza o PLANGERE PENALA!!!!!!!!!!! ” e usor a scrie versuri; cand -nimic ( dpv juridic)- nu ai a spune”
Gabi • 21 iulie 2009, 13:04
In curand si un film artistic: Incoruptibilul Tolontan fata-n fata cu reactiunea…:))
Exista un risc pe care vad ca nu-l luati in seama…tindeti sa idealizati pana la patetism o ancheta jurnalistica de investigatii.Sper sa nu se intample…mai ales ca Tolontan pare un om echilibrat, in contrast cu Gazeta si cu site-ul acesta, care e plin de exagerari absolut jenante uneori.
Schema lui Ridzi s-a aplicat si se aplica bine-merci si in alte ministere, in continuare.
cvxxv • 21 iulie 2009, 13:11
Tolo,
Cazul Elena Udrea pare la fel de documentat ca si cazul vostru-Ridzi,efectul insa nu va fi acelasi.Eu cred ca agresivitatea,aroganta si lipsa de respect fata de contribuabili au inflamat cazul Ridzi ceea ce nu se intampla cu Udrea care are abilitati mult mai bune de comunicare decat colega ei + o apropiere mult mai mare fata de „parintele”lor.Din cate se pare,dezvaluirile nu starnesc acelasi interes chiar daca notorietatea este mai mare si faptele sunt la fel de grave.Sa nu-mi spui ca lumea e in concediu,doar ce crezi ca se va intampla?
radu2 • 21 iulie 2009, 13:15
Am si eu o nedumerire legata de faptul ca Ridzi a cumparat stiri, mai precis este corect ca televiziunile sau ziarele sa se lase cumparate astfel? Sa ia bani direct sau indirect de la persoane din zona politica si apoi sa ma prostesca cu tot felul de stiri, mai mult sau mai putin adevarate, despre aceste persoane? De aceea mi-as dori ca, ori de cate ori apare numele lui Ridzi in articole care relateaza faptele comise, sa apara si numele televiziunilor cu care a facut „magaria”, nu de alta dar as vrea sa scot acele televiziuni din grila mea de programe si poate astfel procedeaza si alte persoane.
alk • 21 iulie 2009, 13:32
Cum sa „schimbe ziaristii sistemul” cind „organele” de presa la care lucreaza accepta bani de la ministere si de la oamenii politici pentru cumpararea linistii in campania electorala?
Eu tot astept facturile taiate de televiziuni pentru banii incasati. Asta e, am si eu obsesia asta….
xorin • 21 iulie 2009, 13:42
TE CITEZ!!!!”Monica Ridzi a ajuns cunoscută şi în Brazilia, Spania sau Germania pentru că “a cheltuit 630.000 de euro fără să-i explice, cumpărînd, printre altele, ştiri la televiziuni”
Despre Romania…in Brazilia, Germania..se stie ca ..sunt multi romi discriminati, ca se fura…, ca suntem cam neciopliti, vulgari zgomotosi, ca am intrat cam prin usa din dos in UE, ca avem probleme cu igiena, ca nu avem AUTOSTRAZI,…..cam mincinosi, nu ne respectam cuvantul dat,…..manipulam prin trusturi si multe altele…. CHiar NU ma MIRA ca au auzit de RIDZI!!!!!!!!
xorin • 21 iulie 2009, 14:02
CITEZ radu2 no.38 „”Am si eu o nedumerire legata de faptul ca Ridzi a cumparat stiri, mai precis este corect ca televiziunile sau ziarele sa se lase cumparate astfel? Sa ia bani direct sau indirect de la persoane din zona politica si apoi sa ma prostesca cu tot felul de stiri, mai mult sau mai putin adevarate, despre aceste persoane? De aceea mi-as dori ca, ori de cate ori apare numele lui Ridzi in articole care relateaza faptele comise, sa apara si numele televiziunilor cu care a facut “magaria”, nu de alta dar as vrea sa scot acele televiziuni din grila mea de programe si poate astfel procedeaza si alte persoane.”””
SUBSCRIU ..la punctul tau de vedere radu2… e ok…
Tolontan este o exceptie dezirabila ( il felicit inca odata pt ce a facut)…dar ce se intampla acum pe PIATA MEDIA…cu TRUSTURILE SI ZIARISTII…vezi TRUSTURILE Realitatea- Catavencu si Intact…imi creeaza un sentiment de repulsie..sunt emisiuni TV la care laptele alb e negru si viceversa..iar jurnalistii sunt orbiti de simpatiile politice pana la anihilarea oricarei veleitati profesionale….UNEORI am impresia ca Jurnalistii ne manipuleaza mai DIHAI decat POLITICIENII….e un soi de CARDASIE….
POATE… TOLO va face putintica curatenie si in breasla …asta asa…. ca efecte colaterale la cazurile RIDZI-UDREA…..
Cătălin Tolontan • 21 iulie 2009, 14:48
radu2 : nu, nu e normal ca posturile sa vinda stiri si reportaje
cvxxv : ce se va intimpla in cazul udrea? nu stiu, depinde de multe lucruri. Cazul Ridzi a luat sistemul prin surprindere si au luat initial peste picior investigatia… „un ziar de sport, ce vor astia?’. Acum, la Udrea si ceilalti, sint mult mai pregatiti, dar si mai speriati.
xorin • 21 iulie 2009, 15:03
Cătălin Tolontan Says:
July 21st, 2009 at 2:48 pm
radu2 : „nu, nu e normal ca posturile sa vinda stiri si reportaje”
Doar ATAT!!!!!..nu, nu e normal….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pai la RIDZI..era normal….!!!! Sau cu POSTURILE…e mai greu de DOVEDIT!!!!!!!
xorin • 21 iulie 2009, 15:05
CITEZ -ALK no 39 “Cum sa “schimbe ziaristii sistemul” cind “organele” de presa la care lucreaza accepta bani de la ministere si de la oamenii politici pentru cumpararea linistii in campania electorala?
Eu tot astept facturile taiate de televiziuni pentru banii incasati. Asta e, am si eu obsesia asta….
E interesant modul de abordare….chiar SUBSCRIU….
La inceputul anilor ‘90 puteam vorbi ( cu exceptiile de rigoare) de Ziaristul – FORMATOR DE OPINIE acum putem vorbi Si..de ZIARISTUL – MANIPULATOR DE OPINIE….
TOLONTAN este o exceptie!!!!!!!!!..dar a facut imprudenta ca a deschis o CUTIE a PANDOREI..crezand ca numai RIDZI si PDL sunt tapii ispasitori..uitand ca MULTI dintre COLEGII sai de breasla s-au murdarit cu/pt. bani PUBLICI!!!!!BANI PUBLICI!!!!BANI PUBLICI!!!!!!! Pacat…..
Te rog sa nu-l stergi……chiar tin la acest punct de vedere…..e decent…si corect…
Cătălin Tolontan • 21 iulie 2009, 15:08
xorin: e ilegal. Ti se pare ca incercam sa crutam pe cineva? Dupa o luna in care la inceput am vb in pustiu „se cumpara stiri” si nimeni nu stia de sintem indignati? 🙂
xorin • 21 iulie 2009, 15:13
CITEZ!!!!rekoj Says:
July 21st, 2009 at 8:50 am
„no, acum toate is bune si frumoase, da de doamna Udrea cine se ocupa??? tot scandalul cu Spiru Haret Universitate e cumva praf in ochi sa abata atentia de la guvern?”
Vreo 300.000 ( TREI sute de MII !!!!) de docti, semidocti, sfertodocti…urmeaza cursurile unei scoli profesionale…pardon ..UNIVERSITATI…..CHIAR ca e PRAF..IN OCHI…..!!!!!!!!!!Am uitat sa va spun..cf. Ev. Zilei…din TAXE/Afacere ..s-au adunat cam vreo 100.000.000 Euro…o nimica toata!!!…basca..s-au FORMAT INTELECTUALII de maine ai PATREI NOASTRE….Functionari, profesori, economisti….toata floarea cea vestita…a a intelectualitatii…GARANTAT VANGHELIE…A
ferim…SA ne Traiesti NATIUNE……..
mari • 21 iulie 2009, 15:44
Imi place asta:
“Ne dorim să spunem această poveste telespectatorilor noştri şi vrem să înţelegem resortul care v-a împins în lupta cu doi adversari redutabili: politicieni corupţi şi televiziuni coruptibile”
ARD, Germania
………………………………………………….
Politicieni corupti, da, ideea asta este.
Uite d’aia au plecat elitele din tara, aia au constientizat din prima ca e greu sa se faca ceva bun in Romania repede, se face acum, dupa 20 de ani, toate la noi se petrec din 20 in 20 de ani! 🙁
Si totusi asa cum a cazut comunismul, dupa de 2 ori 20 de ani si ceva, daca a cazut(!?), asa vor cade si politicienii corupti, unii mai repede decat ar fi crezut.
Nu se poate ca o mana de baieti care se alfa la visteria tarii sa nu constientizeze ca nu sunt pusi acolo sa fure.
Decat sa ne arate astia la tv cum se contreaza politicienii, mai bine de ziua tineretului, de 2 mai, s’ar promova un program de educarea clasei politice tanara.
Si pe banii ministerelor de resort li se puna pe telefonul mobil in loc de muzica, un citat din juramantul pe care l-au facut cu mana pe biblie,de exemplu: ca sunt in slubja cetateanului.
bootwo • 21 iulie 2009, 16:35
Nu mai sunteti singuri de acum! Odata ajuns totul in presa internationala sunteti mult mai puternici!
Mult succes!
kanuta • 21 iulie 2009, 16:48
Nu stiu de unde scoateti cifrele astea, insa ele nu-mi inspira incredere. Sunt exagerat de mari, dupa umila mea parere.
Filbert • 21 iulie 2009, 17:16
Catalin, atentie! Programul meu antivirus detecteaza un ‘troian’ (‘Fake Alert’) venind de pe site-ul tau.
Se vede treaba ca ‘baietii’ s-au pus pe lucru…
In alta ordine de idei: sincere felicitari lui Catalin si echipei pentru eforturile depuse, eforturi soldate cu rezultate de exceptie. Sint convins ca sentimentul de a vedea ca munca n-a fost in zadar si ca majoritatea cititorilor e alaturi de tine e o mare satisfactie.
Acum tabara opusa nu sta degeaba si cauta punctele slabe ale lui Catalin si ale familiei lui….Nu m-ar mira o campanie ‘anti-Tolontan’ in in media pro-pedelista, Catalin s-a dovedit un ‘inamic’ redutabil care le poate produce in continuare pagube majore.
Am o propunere, sper sa ma sustina si altii, poate chiar pornim o petitie: Catalin Tolontan merita din plin o medalie a Romaniei. Este unul din putinii oameni care merita din plin asa ceva, a facut enorm de mult pentru sanatatea morala a natiunii. Sa vedem daca Basescu are bunul simt sa considere aceasta propunere. E adevarat ca nici nu stiu daca dl. Tolontan ar accepta sa intre pe lista medaliatilor, lista care cuprinde multe personaje extrem de dubioase….