TOLO.RO
Va rog cititi! „Este de notorietate in domeniul publicitar ca potentialul relational printre componentele acestui mediu sa fie un considerent principial pentru reusita, in acest fel nefiind necesara o echipa pentru a cunoaste elementele sistemului publicitar, numele si omul fiind reprezentative pentru inter-relationare”.
luni, 10 august 2009, 12:12
Va rog cititi! „Este de notorietate in domeniul publicitar ca potentialul relational printre componentele acestui mediu sa fie un considerent principial pentru reusita, in acest fel nefiind necesara o echipa pentru a cunoaste elementele sistemului publicitar, numele si omul fiind reprezentative pentru inter-relationare”.
Asa se incheie replica pe care o firma de PR si publicitate o ofera dupa ancheta Hotnews despre banii cheltuiti de Eximbank, banca de stat condusa de cumnatul lui Mircea Geoana. CNA a sanctionat mai multe televiziuni pentru ca au difuzat stiri publicitare, camuflate in stiri editoriale pentru Eximbank. Firma de PR respectivă are c0ntract de imagine cu Eximbank.
Fraza este absolut uluitoare si spune povestea relatiei fara sens dintre banca de stat, firma de PR si televiziuni! Exprimarea depaseste in pretiozitate ridicola si efect comic involuntar orice am citit in ultima vreme.
Dorian • 10 august 2009, 12:47
=)))))))))) Aplecandu-ma spre latura incognoscibilului, aprioric vorbind, asta vis-a-vis de lamentatia mea launtrica, pot sa spun ca nu voi castiga premiul. :-)))))))) Meandrele concretului, indubitabil.
lupus • 10 august 2009, 12:49
In fraza vrea sa se transmita mesajul ca orice tip de organizare din domeniul publicitar este situat dupa relatia umana dintre coordonatorii si colegii din respectiva societate comerciala.
Mihai • 10 august 2009, 12:56
Bai Tolo, cu toti anii tai de advertising si publishing, iti mai trebuie inca pe atata ca sa intelegi un comunicat de PR. Rusinica! 🙂
Uite-te in ce firme a lucrat actionarul Dragos Tomescu si o sa ai raspunsul la multe intrebari.
„Reprezentantul societatii, dl.Dragos Tomescu, activeaza in domeniul publicitate si PR cu o experienta profesionala de peste opt ani, avand derulate nenumarate campanii publicitare. Dl Dragos Tomescu a lucrat la publicatiile Ziua si HIGH LIFE si la Camera de Comert si Industrie a Romaniei, divizia media.”
Omul a invata sa faca vanzare la Ziua intr-o vreme in care Ziua era renumita pentru modul in care castiga clienti. Si are 8 ani de publicitate in spate. E un Matusalem cu experienta pe masura, ce mai!
alk • 10 august 2009, 12:57
Nu pot, deja ma doare capul…..
Andi • 10 august 2009, 12:58
Pai te-ai autopremiat pentru: ”Fraza este absolut uluitoare si spune povestea relatiei fara sens dintre banca de stat, firma de PR si televiziuni! Exprimarea depaseste in pretiozitate ridicola si efect comic involuntar orice am citit in ultima vreme.” ??
Sunt doar limbi de lemn pe care le schimba intre ei publicitarii cu PR-istii. Parerea mea 🙂
fotbal • 10 august 2009, 12:58
stiu eu sa spun mai simplu
1. Omul sfinteste locul 🙂
sau, ca in armata,
2. Functia bate gradul 🙂
oamenii astia n-au simtul ridicolului
cristiangrosu • 10 august 2009, 13:01
pai ce-i asa de greu, asta e o explicatie ale carei „meandre” evita un autodenunt 🙂
in principiu spune chiar ce se intampla: numele si omul bat regulile unanim acceptate dupa care functioneaza piata de publicitate de la stat 🙂
gaga • 10 august 2009, 13:05
traducere:este cunoscut in domeniul publicitar, ca puterea de a creea relatii intre cei care alcatuiesc acest domeniu ( publicitar ),este factorul principal de reusita.asadar nu este necesara o echipa pt a cunoaste acest domeniu, mai buna e o rel. personala, apropiata…sau cam asa ceva. mai bine traduceam din cantoneza…in fine, ce premiu imi dai ?
just kidding 🙂
A.B. • 10 august 2009, 13:38
@Tolontan
Fraza e simpla. Adica noi baietii destepti de la Prompt Solutions nu trebuie sa avem chiar o echipa de angajati in domeniul publicitar ca sa punem mana pe niste bani. Cel mai important e sa cunoastem alti baieti destepti sa zicem de la o banca de stat. Cu ei noi ne dezvoltam asa o relatie personala care infloreste intr-un contract sa zicem de 200 000 de euro.
explorish • 10 august 2009, 13:44
fraza zice aşa: „normal că în publicitate e pe pile”.
după mine, ăsta ESTE un AUTODENUNŢ. se sesizează cineva?
Cristina • 10 august 2009, 14:22
Intortocheata fraza… Zau ca nu o pot patrunde….:))
valery • 10 august 2009, 14:38
Autorul unei asemenea fraza este fie un papagal, fie cineva care ambaleaza o escrocherie. Cu asemenea fraze care te faceau ca oamenii sa se indoiasca de logica si de bun simt, s-a „implementat” postcomunismul cleptomanilor, botezat capitalism.
aversiuni.wordpress.com • 10 august 2009, 16:16
Mie nu mi se pare ca a fost scrisa cu intentia de a baga in ceata pe cineva ci ca a fost scrisa de catre un om care nu prea are treaba cu limba romana.
Multumesc.
eftimie • 10 august 2009, 16:53
Traducerea este: Trimitem un om la voi,o să-l recunoaşteţi, vorbiţi cu el, ne înţelegem noi.
Cătălin vreau premiul!
Leo • 10 august 2009, 16:54
🙂
Acum il putem intelege in sfarsit pe ion Iliescu, tineti minte: „Sa ne ancoram în sinergia faptelor, fara a eluda meandrele concretului.”
REM • 10 august 2009, 17:08
it makes sense to me
Matei • 10 august 2009, 17:49
Mesajul respectiv: nu va mai bagati nasul unde nu va fierbe oala .
Bradut • 10 august 2009, 20:24
Omul zice „clar” ca relatiile suplinesc profesionalismul. Adica daca cunosti pe cine trebuie unde trebuie, n-ai nevoie sa stii meserie si sa angajezi oameni.
Scoate premiul.
RMN • 10 august 2009, 21:25
Aha, deci acu’ ca vine toamna, „inter-relationarea” e noul „jaf din bani publici”.
Daca inlocuim „publicitar” cu „penal” si semnam „DNA” parca mai merge :P.
ANICK • 11 august 2009, 13:37
Exprimarea este pretioasa insa de ce sa ne ascundem dupa deget, are dreptate !
Adevarul este ca intreaga industri a publicitatii nu se bazeaza pe nimic concret, obiectiv. Cat timp nu exista posibilitatea de a cuantifica eficienta unei campanii adica sa spui am cheltuit 1 milion si am scos doua toate bazele sunt relative. Si cand nu sunt criterii obiective raman criteriile subiective intre care pe primele locuri sunt spaga (cu varianta institutionalizata numita comision de agentie sau rebate) si relatiile interumane pe principiul acum dai tu maine ai incredere ca dau eu. Doar clientii se tot rotesc intre agentii si-si tot schimba directorii de marketing …
Exista scenarii reale in care daca ai de exemplu o campanie de 100.000 este mai ieftin sa se ocupe de ea un singur (anumit) om inarmat cu ceva munitie decat o agentie. Acesta poate obtine cu stimulente oferte last minute, pachete speciale, etc.
Tolo, cu tot respectul, cred ca ai destule surse din piata ca sa stii despre ce eset vorba **
PussyCat • 11 august 2009, 15:17
o fraza idioata cu multe cuvinte fortate !
maria • 11 august 2009, 15:17
deci,analiza pe text.
„este de notorietate in domeniul publicitar” (pana aici e clar)
„ca potentialul relational” (relatiile fratilor, evrikaaaaaaaa, s-a facut luminaaaaaaa!)
„sa fie un considerent principal pentru reusita”.
Cheia enigmei din fraza este „potentialul relational”, aceasta persoana impersonala este foarte importanta sic!acest „potential relational” care capata forma personala, deci tot relatiile cum au zit toti.
In final „relatiile” astea, care plutesc ca niste ingerasi deasupra indivizilor care fac obiectul raspunsului, eventual angajati sa faca ceva,ele sunt suficiente, importante si personalizate in bataie de joc in fraza cu pricina, de o minte constienta ca ea, mintea, fara relatii nu conteaza.
Deci, nici un individ din acest conglomerat de ralationisti nu reprezinta nimic, nu poate fi acuzat de nimic, nu are personalitate individuala. Ce misto!?
Partea a doua a frazei intareste teoria exprinmata in prima.
Asa sunt elaborate si legile in Romania, cam in acelasi mod de exprimare.
Democratia naste monstrii? credeti asta? faptele asta arata!
takeda • 11 august 2009, 15:25
ceva similar a spus dl Vanghelie cu ceva vreme in urma: „ce dracu, astia nici nu stie sa fure!” 🙂
Valentin • 13 august 2009, 14:37
Hmmm, eu cred ca este vorba despre Mihai Viteazul in relatia sa speciala cu poporul Aztec. Am cistigat ;))?
Cornel • 14 august 2009, 13:47
Pe aia de la PR nici nu trebuie sa-i asculti, rolul lor nu e sa te lamureasca ci sa te alunge prin cuvinte frumoase!
De exemplu cand ti se spune: „in acest moment nu va putem oferi detalii suplimentare…” de fapt prin acest mesaj PR-ul spune „pleaca ba de aici, ce…te intereseaza pe tine problemele noastre, hai dispari”
Rotten • 15 august 2009, 21:57
Parca ar fi spus-o Cornel Dinu!
alina • 17 august 2009, 16:33
mihail vartosu. limbajul lui e inconfundabil.