Nu e obligat nimeni să vă înţeleagă

Ce vreţi nu puteţi explica. Legiuitorii, psihologii, sociologii, antrenorii, jandarmii, jucătorii şi ceilalţi suporteri, mereu majoritari şi mereu ostatecii violenţelor voastre, toţi aşadar încearcă să vă înţeleagă.

joi, 20 august 2009, 11:19

Ce vreţi nu puteţi explica. Legiuitorii, psihologii, sociologii, antrenorii, jandarmii, jucătorii şi ceilalţi suporteri, mereu majoritari şi mereu ostatecii violenţelor voastre, toţi aşadar încearcă să vă înţeleagă.

Se cheltuiesc bani şi energii ale unor oameni care, pe bune, au şi alte lucruri de făcut. Sînt fraţi, părinţi şi copii. Sînt femei şi bărbaţi care de dimineaţă se duc la serviciu. Şi se întreabă: ce vreţi?!

Ce vreţi de opriţi un joc pe care nu-l înţelegeţi?! Şi nici nu vă pasă că echipa voastră riscă să fie eliminată pe ani buni din Europa. Ce vreţi? Asta nu e gherilă urbană, nu e nihilism social, e pur şi simplu furie lipsită de inteligenţă.
Pînă la urmă, putem gîndi şi aşa. Cine sînteţi voi de vreţi să vă înţeleagă mereu alţii şi voi să nu înţelegeţi pe nimeni?! Nu am nici o simpatie pentru Vasile Turcu, dar ce drept aveţi voi să-i vopsiţi gardul şi să-l ameninţaţi?! Acţionarii, jucătorii şi ceilalţi tremură în faţa voastră.

Incidentul de aseară pune punct unei epoci. Dacă cineva din fotbalul românesc mai acceptă să pălească în faţa forţeiînseamnă că-şi merită soarta. În mod normal, soluţia e simplă: băieţi, nu vă mai  înţelege nimeni!doye

Comentarii (280)Adaugă comentariu

miticofanu  •  20 august 2009, 23:25

stimate maestre ,

observ ca in toate comentariile dvs. steaua e pe primul loc la negativisme ( dinamo – echipa dvs. de suflet – e pomenita doar mai in treacat , asa sa fie ) , lucru de inteles pentru cineva care sufera in momentele astea. sufera rau de tot , ca s – a dus ******** ( sa ma scuzati ) de tot sandramaua aia de trista inspiratie si aducere aminte numita dinamo . S -a dus din toate punctele de vedere dar mai ales fotbalistic , chit ca termenul asta nu trebuie asociat cu talentele din stefan cel mare ca n – au nici o legatura cu el . el fotbalul adica. la fel nici conducatorii cooperativei alb – rosie si sustinatorii lor din presa , cica cunoscatori ai fenomenului . maestre rugati pe cineva de-acolo , ca tot i – i cunoasteti si simpatizati , sa – si ceara radierea si sa – si deschida un lazaret unde sa se cazeze . impreuna , cu maidanezii aia de suporteri cu tot . ca sunt ciuca batailor in europa , eliminati rand pe rand de – a lungul anilor de echipe de care n – a auzit nimeni , e o alta treaba care nu intereseaza pe nimeni , da ce – au facut azi e mult prea mult. radierea maestre , radierea . va rugam ajutati – ne si ajutati – i.

Leo  •  20 august 2009, 23:27

Bai Mircea, nu se poate ma asa ceva, l-am sunat acum pe Roth sau cum naiba il mai cheama pe ala de la UEFA, seful arbitrilor. Bai Mircea, e incredibil ma, nu-mi raspunde. Gata, maine il suni pe Michel si ii spui clar ca de acum inainte in cupele Europene vrem arbitri romani. Mircea, ma auzi ma? Arbitri romani ca nu se mai poate…Paic e ma, sta Zicu, Tamas si cu Diamantul acasa din cauza astora? Si m-a sunat si Gigi, pai e posibil ma ca rusul ala sau ce natia dracului o fi sa nu inteleaga nimic din ce-i striga el de la balcon? Da ce ma, astia vin aici si nu vorbesc limba, ma? Gata, nu se mai poate. Ma suni maine dupa ce vorbesti cu Michel. Ne calificam in Cehoslovacia fara probleme.
Hai gata, suna-l acum… da ma, am vazut au intrat pe teren, da ma, s-a dus Vasile acum la Mitica, Cornel scrie acum un comunicat despre cat de educati sunt suporterii nostri…rezolvam… Da ce, ma, sa avem probleme ca un arbitru s-a speriat si a fugit la cabine? O merita, am avut trei penaltyuri, ii bateam ma.
Hai gata, rezolvi maine ca altfel ne suparam. Arbitri straini in campionat, arbitri romani in cupele europene. Si mai negociaza la barem, vezi doar cat investim.
Te-am pupat.

florin  •  20 august 2009, 23:30

super tare comentariul…chiar,ce vreti?..libertate pentru suporteri???

claustrofobus  •  20 august 2009, 23:30

de ce comentatorii de la televizor asociaza pe golanii de la dinamo cu suporterii timisoreni? pt ca s-a pornit o campanie stelisto-urzicenisto-clujana impotriva timisoarei le este frica ca timisoara va deveni cea mai iubita echipa din romania! dar din pacate si noi timisorenii suntem de vina pt. ca atunci cand meme stoica, dan petrescu, gigi becali ne acuzau ca am facut blat cu dinamo, unii dintre noi am pus botu’si acum platim si vom plati pt. prostia de a crede ca baieti au facut blat cu dinamo si astfel suntem tot mai des asociati cu dinamo care este un club in disolutie si de mult nu mai este un pericol pt. timisoara. acum pe langa dinamo avem de luptat un razboi de imagine cu steaua, urziceni, si cluj si chiar cu craiova care mai nou ne numesc fulgerul bragadiru. asa ca lasati dinamo sa dispara in pace si nu mai cadeti in plasa celorlalti steaua, urziceni, cluj, craiova chiar!

ar fi bine  •  20 august 2009, 23:31

…sa se termine odata cu pseudo-echipa asta. Desfiintarea!!!

stelist  •  20 august 2009, 23:32

cel mai simplu este intotdeauna sa dam vina pe suporteri pt ca ei sunt oameni simpli si fara bani………………ceea ce am vazut in aceasta seara este efectul…….cauzele sunt altele,pt cei ce faceti parte din acest sistem infect v as spune sa dati o lege in care cei ce nu sunt de acord cu voi sa intre la inchisoare…….sa ramaneti doar cei care aveti bani si ziaristii………..voi nu aveti niciodata nicio vina

Firi  •  20 august 2009, 23:32

Just.
Nu inteleg de ce nu sunt inchisi.
Trebuie sa moara cineva ca sa se intample asta?

Cristi  •  20 august 2009, 23:33

Asa Tolo, asta e genul de reactie pe care o astept. Sper sa se schimbe ceva, deja suntem penibili.

Un_Suporter_CFR  •  20 august 2009, 23:34

Cine sunteti si..cu ce drept va comportati astfel,riscand sa aduceti prejudicii atat echipei voastre cat si sportului in sine…
Multi suporteri ai altor echipe,care atunci cand joaca Dinamo in cupele europene tin si cu aceasta echipa – ce anume va face mai buni suporteri ?
In aceasta seara,fotbalul trece in plan secund pentru a lasa loc unui fenomen de huliganism prea putin specific 🙁

Dantes  •  20 august 2009, 23:35

Din pacate ei nu citesc editoriale, ei sunt pe site-ul K1.
Trebuie sa se termine cu blandetea si sa se treaca la pedepse dure.
Puscarie cateva luni pentru prima abatere sau munca grea in folosul comunitatii. Oricum in Romania Justitia e moarta si nu o sa se rezolve nimic. Speram doar sa nu se ajunga la anarhie!
Sa rezistati bine!!

cati  •  20 august 2009, 23:36

corect. scurt si la subiect. una e sa strigati impotriva conducatorilor dar ce sa intamplat in aceasta seara e prostie curata. stiu ca voi fi facut fel si chip de „adevaratii fani” dar cred ca esti fan in momentul in care faci un asemenea act care poate duce la suspendarea/penalizarea echipei de suflet.

cati  •  20 august 2009, 23:37

dar cred ca esti fan in momentul *pana* in care faci un asemenea act, care poate duce la suspendarea/penalizarea echipei de suflet.

Pacuiul lui Soare  •  20 august 2009, 23:37

„Lasati-ne sa ne pregatim de Liga Campionilor!” :)))

Alex  •  20 august 2009, 23:39

Am facut parte din galeria echipei Steaua si am ales sa nu mai merg la meciuri din 2 motive: unul este atitudinea D-l Becali si a oamenilor lui de paza si al doilea motiv atitudinea suporterilor care fara sa se gandeasca prea mult provoaca scandaluri, batai si alte evenimente.
In aceasta tara buna sau rea noi traim si trebuie sa respectam regulile. Cui nu ii convine ii propun sa mearga oriunde doreste dar sa ne lasa sa ne mai vedem si noi de problemele noastre ca ne ajung.
Pentru cei cativa huligani de la noi care se considera mari suporteeri dar pentru ei mersul la stadion este sinonim cu bataile dintre galeri le propun sa emigreze in Antartica poate acolo se mai linistesc.

2Stupid Dogs  •  20 august 2009, 23:39

Dinamo in UEFA

Anul competitional 2007-2008
Dinamo-Slovan Liberec 0-2 (3)
Dinamo-NEC Nijmegen 0-0
NEC Nijmegen-Dinamo 1-0
IF Elfsborg-Dinamo 0-1
Dinamo-IF Elfsborg 1-2
Dinamo-Benfica 1-2
Benfica-Dinamo 1-0

houdini  •  20 august 2009, 23:40

foarte bine au facut,acesti conducatori au distrus pe dinamo….oricum era al treilea an in care ratau europa,…poate daca mai trec vreo 3,vor sti ce sa faca cu acest club,nu sasi bata joc de el aducandul pe acest boneti…

M. Badea  •  20 august 2009, 23:41

TOLO. BRAVO.

sorin  •  20 august 2009, 23:42

hai acum sa va vad cum reactionati… ar fi cazul sa o faceti mai incisiv decat in cazuri politice (in care v-ati implicat mai mult decat va privea…). asta ar trebui sa fie o dovada evidenta ca va pasa de sport… aveti imaginile filmate, puteti ajuta jandarmeria sa ii identifice pe cei care au facut de ras romania in seara asta…

dar o parte din vina sa stiti ca o purtati voi ziarele de sport… le-ati cantat in struna ani de zile… acum i-ati pierdut de aliati (ca deh… nu puteti sa le mai tineti partea…. cum faceati acum ani de zile…)… chiar sunt curios cum se va termina aceasta poveste.. nu din partea UEFA.. ca acolo este clar … 3 ani fara europa…

sunt suporter stelist… imi aduc aminte de anii cand mergeam cu parintii si prietenii (copii fiind) la meciurile cu anderlecht, galatasaray, benfica… si chiar as roma… acum imi este frica sa fiu insotit de cineva pe ghencea… nu suntem nici noi foarte departe de ceea ce s-a petrecut in seara asta in groapa… de ce sunt montate camerele de luat vederi? doar ca este obligatoriu? de ce jandarmeria nu isi face datoria? de ce le permite persoanelor in stare de ebrietate pe stadion? sa nu mai vb de drogatii din factiunile ultrase?

si apropo… in afara de dinamo… mai presus de groapa… vasluiul a castigat cu 2-1 in fata lui aek… o echipa muuuult mai titrata decat toti descultii care ii fac de ras pe dinamovisti… an de an…. o noapte buna va urez si de astazi m-ati pierdut definitiv de data asta de cititor…

Cătălin Tolontan  •  20 august 2009, 23:43

Dantes: las’ k mai si citesc, nu e vorba neaparat de IQ aici, ci de violenta

blackstone  •  20 august 2009, 23:46

Domnule Tolontan, cu tot respectul pt dumneavoastra, va spun ca de aceasta data gresiti. Desi sunt un suporter moderat, consider ca actiunea din aceasta seara a fost una normala, in raport cu ceea ce s-a petrecut la acest club in ultimii 20 de ani. Mizeria ce a cuprins Dinamo tindea sa ramana definitiva daca intr-un fel sau altul nu s-ar fi dat un exemplu concludent. Eu ca suporter m-am saturat sa vad an de an aceeasi batjocura din partea unor neispraviti (aici intrand conducatori, antrenori, jucatori si anumiti suporteri care au anumite legaturi chiar cu cei pe care ii contesta) care castiga sume jignitoare in raport cu orice om normal. In incheiere as spune ca orice lucru durabil nu se poate realiza decat prin constrangere (de orice natura ar fi ea).

Leo  •  20 august 2009, 23:47

Ce buna e poza!
Abia astept sa vedem ce decizie ia UEFA, pe Timisoara i-au iertat dupa finala Cupei, in pauza competitionala.
Finalul articolului trebuie generalizat nu doar pentru suporteri ci si pentru conducatori.

Arbitri „STRAINI”  •  20 august 2009, 23:47

Ai dreptate prietene Tolontan, NIMENI nu-i mai intelege, NIMENI nu mai intelege nimic. Dar se pare ca nici pe Borcea nu ar trebui sa-l mai intelegeti voi jurnalisti il bagati foarte mult in seama. Ce puteti sa intelegi voi jurnalisti de la un personaj cu BANI care vrea arbitri STRAINI? De ce vrea arbitri STRAINI cand el nu are echipa, poate nici antrenor. Dar mai mult ca sigur nu are nimic in cap. Impreuna cu Mircea Sandu si Mitica Dragomir, au reusit sa distruga fotbalul romanesc si arbitrajul romanesc. Voi cei din presa nu prea aveti curaj sa va luati de aceste personaje cu BANI. In incheire pot spune ca nu imi pare rau de aceasta echipa Dinamo care terorizeza fotbalul romanesc prin acest Borcea si cu acesti suporteri huligani. Chiar o sa ma rog sa nu mai vada vreun trofeu niciodata atat timp cat va exista la echipa acest Borcea. Cu bine

Amedeo  •  20 august 2009, 23:49

Oare nu a putut Borcea sa aduca arbitrii romani la meciul asta? Ca tot e pe invers cu tot ce se intimpla in fotbal. Acum citeva zile la intrbarea unui ziarist daca Bonetti pleaca in caz de esec a raspuns:”numai timpitii spun asta!”. Abia astept sa-l aud maine cum se face singur timpit!

emilutz paraipan  •  20 august 2009, 23:51

fotbalul e doar un joc si chiar nu merita sa-tzi mananci ficatzii cu astfel de fenomene!!!!!!!!!!!!
promit ca o saptamana nu ma mai uit la dinamo!!…ashtia( actzionarii) chiar nu intzeleg ca mai bine ne zbatemla mijlocul clasamantului , curatzi dar mandrii , decat sa ne asocieze lumea cu Borcea, Turcu etc( ma rog avantajul nostru ca n-avem chiar becali)
cred ca BADEA shi-a demonstrat limitele manageriale si ar trebui sa-shi faca o retragere onorabila

e PREA MULTA SUFLARE DINAMOVISTA CA SA MAI SUPORTE UMILINTZE !!!…iubim prea mult echipa ca sa nu ne pese SA PLECE TOTZI CARE AU AVUT PANA ACUM DE AFACE CU NOI….!!!…SA VINA TIRIAC!!!!!

alexe  •  20 august 2009, 23:54

Imi e rusine de noi

Nu sunt dinamovist, m-as fi bucurat sa castige Dinamo. Mai bine pentru orice echipa romaneasca inseamna mai bine pentru toti.

In seara asta am promis ca nu mai vreau sa am de-a face cu fotbalul romanesc. Cu Romania. Ce am vazut nu e sport. Este insa imaginea Romaniei asa cum o vad in stirile de la TV. Violenta haosului

Exact in seara asta in timpul meciului la Campionatele Mondiale de Atletism Usain Bolt a avut un nou record mondial la 200 de metri. Eu am ales fotbalul si regret. Din seara asta nu mi-a ramas din ce am vazut la TV decat o singura imagine. Imaginea unui tata dinamovist care se grabea sa iasa din turbulenta suporterilor protejandu-si atat cat putea copilul din brate.

Arbitri „STRAINI”  •  20 august 2009, 23:57

Draga prietene Tolontan, de aceea nu aveti curajul sa scrieti sa luati aparare in speta ARBITRILOR ROMANI. In incheire – MIE IMI PASA DE ARBITRAJUL ROMANESC, POATE CHIAR PREA MULT.

yobogdan  •  20 august 2009, 23:58

catalin, chiar nu se poate gasi o formula de atac pe cale civila impotriva celor care au oprit jocul acesta, a celor care au facut bannerele la meciul cu ujpest. sa fie nevoiti sa plateasca daunele pe care le suporta cluburile(inclusiv biletele nevandute la meciurile fara spectatori).

F.T.  •  20 august 2009, 23:59

Domnule Tolontan,
Am fost la meci in aceasta seara. Sunt abonat de 11 ani si stau la tribuna 0. Ce trebuie sa intelegeti dvs este ca suporterii nu se mai indentifica cu aceasta echipa. Pentru ei, ea nu mai este Dinamo. Este doar divizia de marketing a Becali Sport. Dinamo este o vitrina unde jucatorii sunt prezentati in ipostaze avantajoase pentru a fi vanduti, spre bunastarea actionarilor si a procuratorilor.
Ca ultima solutie la aceasta situatie, suporterii s-au gandit, probabil, ca lipsa spectrului Ligii Campionilor, obsesie onirica a conducerii clubului, ii va determina pe acesti pseudo-actionari sa plece.
Nu aprob atitudinea peluzei nord dar, credeti-ma, o inteleg. Ca un om care iubeste Dinamo va spun fara echivoc: ASA NU SE MAI POATE!!!
Murim sau renastem, orice numai statu-quo sa nu se pastreze. Eu, unul, va marturisesc ca nu mai pot, si milioane de dinamovisti sunt in asentimentul meu. Pur si simplu, Dinamo este ceva alogen, ne paraseste in fiecare zi. Pentru multi dintre noi este un sentiment prea dureros pentru a-l ignora. Ne pasa de Dinamo, poate prea mult!

sorin  •  20 august 2009, 23:59

pentru raspunsul nr 19…
pai si crezi totusi ca un om inteligent (suporterii din galeria lui dinamo?!?!?!), cu un IQ ridicat ar fi sarit la bataie, ar fi rupt gardurile????

cum ai zis si in articol… ar fi halauit noptile cu sprayuri sa zugraveasca garduri si masini?… sa fim seriosi…

schoenbirk  •  20 august 2009, 23:59

N-are rost sa ne batem capul cu subiectul dinamo!in spatele circului de azi se afla tot fosti sau actuali conducatori dinamovisti.Merita atentia noastra modul cum si-o trag unul altuia?eu zic ca nu!Vor fi iarasi de ras si chiar mai mult decat atat!

marius  •  21 august 2009, 0:00

fabulos ce tricou are acel suporter al lui dinamo: „be cool”. banuiesc ca au fost cool in seara asta cei care au facut ce-au facut….

dan  •  21 august 2009, 0:00

eram revoltat ca si dumneavoastra. doar ca au dat cei de la televiziuni drumul la interventiile telefonice.

violenta de pe teren nu a adus la suprafata o reactie civila, decenta si organizata.

ioan becali, gigi becali, dragomir, netoiu si tot asa. mi s-a facut sila.

toti urlau ‘sa li se dea ani multi de inchisoare, nu trei luni’. si atunci am vazut asa, ca un cor de infractori care cere ca legea sa fie mai dura. absurd si odios.

de ce trebuie sa se revolte ioan becali? revolta lui nea-gheorghe sau a jucatorilor nu sunt suficiente?

poate parerea mea este profun injusta, dar totusi nu ni se face greata? macar asa putin.

UN ROMAN  •  21 august 2009, 0:01

DOMNULE TOLONTAN,
ACUM ESTE MOMENTUL CA TOATA PRESA DIN ROMANIA, IN SPECIAL PRESA SPORTIVA, SA FIE UNITA IMPOTRIVA ACESTOR ANIMALE! FACETI FRONT COMUN SI CONDAMNATI-LE ACTIUNILE! GATA, PANA AICI! I-ATI APARAT DESTUL! DE FIECARE DATA CAND LI S-AU SPART CAPETELE ACELEA SECI SAU PLINE SI LE-ATI LUAT APARAREA SI ATI BLAMAT FORTELE DE ORDINE!
SA VA FIE RUSINE TUTUROR DACA NU VOM PUTEA MERGE LA STADION SA SAVURAM SPECTACOLUL SPORTIV!

UCV  •  21 august 2009, 0:02

Domnule ziarist , iti spun eu ce vrem si ceea ce nu vom obtine niciodata . Vrem sa fim liberi intr-o tara care , la aproape 20 de ani de la revolutie , este inca sub comunism . Vrem sa ne deplasam liber alaturi de echipa (vezi 20.08.2008 dinamo – craiova) , vrem sa fim lasati sa ne sustinem echipa prin : COREGRAFII (vezi craiova – timisoara unde o coregrafie superba la care s-a muncit din greu ne-a fost confiscata ), STEAGURI – la craiova in ultima etapa au fost interzise betele , FULARE – la craiova-pandurii interzise fularele cu urmatoarele mesaje „Craiova Noastra” si „Dragostea care ucide” , fulare ale gruparii BLue Lions – fan club cu personalitate juridica si care urmeaza echipa peste tot de peste 10 ani -, TORTE FUMIGENE FACLII total inofensive si care sunt interzise ! Vezi spectacolul de la timisoara-craiova cand toata lumea s-a bucurat de atmosfera , iar cei care au creeat acel spectacol au acum interdictii , vrem LIBERTATE DE EXPRIMARE asa cum sunt sigur ca si tu ai pe blog-ul tau , vrem sa dispara ABUZURILE jandarmilor !
Acum spune-mi , domnule Tolontan , trebuie sa fii legiuitor , psiholog , sociolog etc ca sa iti dai seama de asta ? Este OARE prea mult ceea ce cerem ?
Chiar as dori un raspuns din partea dvs . Multumesc !

Bladez  •  21 august 2009, 0:02

Ar fi interesant de stiut cum de au ajuns acesti suporteri sa detina o asemenea „putere”. Povestea este lunga dar interesanta.

robbie  •  21 august 2009, 0:03

Ce ati fi vrut domnilor?Sa stea baietii sa vada cum torje si ai lui se fac din nou de ras?Lasa sa nu mai joace in cupe…Sa joace tineri pentru Dinamo dar,care sa iubeasca acel club,nu banii…Sunt sigur ca dinamovistii vor fi mandri de apartenenta lor…Bravo voua baieti!Numai bine.

Sibelius  •  21 august 2009, 0:04

Culegem ce am semanat. Dam vina pe tot universul, doar pe jucatori nu…Cat timp gesturile si vocabularul de maidan alfotbalistilor vor fi tolerate si APARATE de conducatori nu cred ca are rost sa asteptam altceva de la public. De cand a inceput campionatul Dinamo si CFR sunt echipele „vocale”…pana la urma galeata cu zoaie trebuia sa reverse; cu marele ajutor al comisiilor si spiritului de „fair-play”.

Romania  •  21 august 2009, 0:05

Pacalicii de serviciu au facut iar de ras Romania…de cand ma stiu dinamo ca echipa ne-a facut de ras in europa iar suporterii ei si-au dat tot timpul in petec indiferent ca juca echipa lor mergeaus a sustina nationala…sa vedem daca acum borcea mai scot echipa asta de 2 bani ..sa vedem daca sandu si lupescu ii mai scot

MIKI II  •  21 august 2009, 0:08

DLE.TOLONTAN, INTRU PT. A DOUA OARA CU UN COMENTRIU LA UN ARTICOL SCRIS DE DVS. O FAC NUAI DEOARECE VA CONSIDER (INCA) UN ZIARIST CU MULT TALENT. NU INTELEG, SAU MAI BINE ZIS NU VREAU SA CRED CA INTELEG, POZITIA DVS. PARTINICA IN FAVOAREA LUI DINAMO. FIECARE PERSOANA ARE DREPTUL SA AIBA SIMPATII PT. UN CLUB DE FOTBAL. EU TREBUIE SA RECUNOSC CA NU AM. MIE IMI PLACE FOTBALUL BUN, SPECTACULOS, REZOLVAT PE TEREN SI NU LA COMISIILE LUI CORLEONE SAU NASU. DVS. CA ZIARIST SI CU IMPACT PUBLIC, AR TREBUI SA COMENTATI JOCUL DE FOTBAL IN SINE, UITAND DE CULORILE DE PE TEREN SI MAI ALES DE PERSOANELE (NU „PERSONAJELE”) CARE POPULEAZA TRIBUNA OFICIALA. VA DORESC CU TOATA SINCERITATEA SA FITI UN ZIARIST ADEVARAT, UN URMAS DEMN AL MARELUI IOAN CHIRILA. TALENT AVETI SI NU RAMANE DECAT CA BUNUL DUMNEZAEU SA VA LIMPEZEASCA CAILE DE URMAT.

mario  •  21 august 2009, 0:09

De vina, Tolo, nu sunt acei suporteri descreierati care au patruns pe teren sau au daramat gardurile. Aia sunt vai mama lor, nu pot discerne nimic, sunt manati de instincte si atat. De vina sunt sunt „conducatorii”, „finantatorii”, „comandantii” (de sub pulpanele nevestelor), liderii de sindicat si cine naiba o mai baga bani si/sau influenta in fotbalul romanesc. Si, mai ales, de vina sunteti voi, „ziarstii” (imi permit ironia ghilimelelor chiar daca nu sunt sigur ca virgulele sunt bine puse). Voi, in goana dupa audienta i-ati cultivat ani de zile pe acestia care au facut bani cum au facut si acum sunt „investitori” in fotbal. Voi i-ati invitat la emisiuni peste emisiuni, i-ati periat, i-ati lasat sa va scuipe si i-ati iertat, i-ati facut oameni iar ei, in schimb, v-au facut oameni pe voi. Nu fotbalistii (artistii), nu suporterii (publicul). Iar acum ai nerusinarea sa te manii? Sa le ceri socoteala?

Bogdan  •  21 august 2009, 0:13

Cataline, si tu esti vinovat pentru ce se intampla…

In fiecare zi, in ziarul tau, aveti numai stiri de scandal.. ii faceti pe suporteri sa se injure intre ei pentru rating..
in fiecare zi trebuie sa stim fiecare lucru spus de Becali & co.
Ura asa trebuie sa inceteze !!!

Asa suporteri … asa jucatori … asa conducatori … asa ziaristi

bogdan-m  •  21 august 2009, 0:15

Un vechi proverb spune: „Cine seamana vant, culege furtuna”.
Am vazut suporteri dinamovisti batandu-se cu politisti bulgari, devastand avioane, smulgand sute de scaune ale peluzei de la Constanta. Ce a facut FRF sau LPF pentru a pedepsi astfel de fapte: NIMIC!
Poate unii uita repede, dar in ultima etapa suporterii dinamovisti au intrat pe teren la Pitesti. Ce au decis forurile competente in acest caz? O etapa de suspendare. In urmatoarea etapa (prima a acestui campionat) pentru o torta ce s-a „plimbat” intre galeria craioveana si cea dinamovista, Comisia de Disciplina a LPF a decis penalizari de 40.000 lei pentru Craiova si 30.000 lei pentru dimano plus un ultim avertisment pentru ambele cluburi. Dupa o saptamana, pentru craioveni pedeapsa a ramas aceeasi in timp ce pentru dinamovisti s-a anulat. Ce s-a intamplat in aceasta seara este doar rezultatul favorizarii continue de catre conducatorii fotbalului romanesc a anumitor cluburi. Spre satisfacerea setei de dreptate a noastra, a suporterilor echipelor din provincie, de data asta va judeca UEFA si nu FRF sau LPF…

Torcea  •  21 august 2009, 0:15

NU E OBLIGAT NIMENI SA VA CITEASCA!!!!
Nu va ascundeti in spatele unui articol ca nu sunteti departe de acei suporteri. Nu stiti decat sa instigati, sa cautati senzational si scandaluri. E de condamnat atitudinea suporterilor si saraca echipa (ca nume ma refer) nu trebuie sa sufere de pe urma lor, dar hai sa privim si din partea cealalta…Poate s-au saturat, poate vor sa vada fotbal daca tot au dat niste bani pe un bilet, poate vor ca macar o data echipa lor de suflet sa le arate adversarilor ca pot. Sunteti hotul care striga hotul nu vreau sa citez din ziar ca mi-e rusine de ce vad…toata ziua Becali, Iancu, Borcea, Mititelu etc, schimbati numele ziarului si puneti Gazeta Sportului (Fotbal) ca oricum de altceva nu mai scrieti. Aratati ca sunteti profesionisti si terminati odata cu otv-ismele astea. Cartonas galben!!!

Vlad  •  21 august 2009, 0:15

Invatati de la colegul Buzarin cum sa scrieti.

Ma bucur pt ca suporterii au intrat. Poate asa scapam de toate relele de la Dinamo.
5 ani fara Europa e perfect, pleaca toti, reconstruim echipa cu oameni care joaca pt Dinamo nu pentru euroi.

sileins  •  21 august 2009, 0:18

Salut Catalin,

Nu crezi ca si voi presa aveti o vina importanta? Eu nu inteleg viziunea si stategiea Gsp de exemplu. Noua ne pasa de sport dar incompetentii din punct de vedere administrativ, sportiv, uman etc. sunt promovati exasperant de mult.

De exemplu, o cautare dupa ‘becali’ pe site-ul Gsp intre 1 Feb 2007 – 16 Aug 2009 are drept rezultat 8403 intrari. Un simplu calcul arata ca 8.92 stiri apar pe acest site zi de zi timp de 2 ani si ceva. Ridzi si Udrea sunt geloase in momentul acesta. Ele au cheluit o gramada de bani pentru a avea asemenea acoperire.

Imi place sa cred ca nu luati bani de la respectivul ci este doar o grava eroare de strategie al business-ului.

Din punctul meu de vedere rationamentul ar trebui sa fie simplu: personaj capabil (sportiv sau administrativ)->genereaza performanta sportiva->genereaza venit si pentru presa.

Mersi,
Silviu

PS:
Asta seara a trebuit sa fug de aceste personaje. Canal dupa canal aceeasi de 20 de ani. Voi din presa sportiva sunteti de o formidala lipsa de imaginatie.

Jakko  •  21 august 2009, 0:19

ai uitat de deviza „YOU DON’T LIKE US, WE DON’T CARE!” – Hooligans

ASD  •  21 august 2009, 0:20

Eu nu inteleg ce vrei tu sa spui. Pe bune…varza editorialul!

P.S. Respect suporterilor dinamovisti pentru ce au facut aseara! Bravo baieti! Asa trebuia sa facem si noi,rapidistii, cu jucatorii pe care ii avem la echipa. Nu trebuiau iertati dupa ce au ratat calificarea in Uefa. Jucatorii stiu numai de frica.

Arbitri „STRAINI”  •  21 august 2009, 0:24

Oricum ma bucur, ca ea aparut comentariul prietenului MARIO – ma bucur, ca poate ce am vrut sa-ti transmit eu in legatura cu unii jurnalisti romani, prin alte cuvinte a reusit MARIO. Bravo MARIO, ai dreptate este si vina jurnalistilor – bine ai scris. Felicitari. Ok TOLO?

PaSo  •  21 august 2009, 0:30

Cea ce se antampla pe stadioane este oglinda societatii din care provin suporterii si a nivelului de civilizatie regionala. Par ex. Timisoara a pierdut cu Stuttgart tot 0-2 doar ca publicul a cantat si i-a aplaudat la final si pe adversari. Modul de-a te exprima,in special atunci cand esti nemultumit,scoate la iveala gradul de cultura al individului si a grupului din care face parte.

ardeleanu  •  21 august 2009, 0:35

Articol bun. Insa prea va ocupati in ultimii ani de prostia sau smecheria unor parveniti si agramati, si, din pacate, ignorati constant un actionar: Ministerul de Interne. Pe mine m-ar interesa si parerea tovarasilor militieni despre aceasta splendida galerie.

Comentează