TOLO.RO
Ce vreţi nu puteţi explica. Legiuitorii, psihologii, sociologii, antrenorii, jandarmii, jucătorii şi ceilalţi suporteri, mereu majoritari şi mereu ostatecii violenţelor voastre, toţi aşadar încearcă să vă înţeleagă.
joi, 20 august 2009, 11:19
Ce vreţi nu puteţi explica. Legiuitorii, psihologii, sociologii, antrenorii, jandarmii, jucătorii şi ceilalţi suporteri, mereu majoritari şi mereu ostatecii violenţelor voastre, toţi aşadar încearcă să vă înţeleagă.
Se cheltuiesc bani şi energii ale unor oameni care, pe bune, au şi alte lucruri de făcut. Sînt fraţi, părinţi şi copii. Sînt femei şi bărbaţi care de dimineaţă se duc la serviciu. Şi se întreabă: ce vreţi?!
Ce vreţi de opriţi un joc pe care nu-l înţelegeţi?! Şi nici nu vă pasă că echipa voastră riscă să fie eliminată pe ani buni din Europa. Ce vreţi? Asta nu e gherilă urbană, nu e nihilism social, e pur şi simplu furie lipsită de inteligenţă.
Pînă la urmă, putem gîndi şi aşa. Cine sînteţi voi de vreţi să vă înţeleagă mereu alţii şi voi să nu înţelegeţi pe nimeni?! Nu am nici o simpatie pentru Vasile Turcu, dar ce drept aveţi voi să-i vopsiţi gardul şi să-l ameninţaţi?! Acţionarii, jucătorii şi ceilalţi tremură în faţa voastră.
Incidentul de aseară pune punct unei epoci. Dacă cineva din fotbalul românesc mai acceptă să pălească în faţa forţeiînseamnă că-şi merită soarta. În mod normal, soluţia e simplă: băieţi, nu vă mai înţelege nimeni!
madonna • 21 august 2009, 0:36
daca dinamo este eliminata 3 ani din europa, doresc sa dau in judecata pe indivizii care au intrat pe teren si au condus la oprirea jocului si doresc in plus si compensatii materiale pentru traumele curente si viitoare de la respectivii infractori.
arh. Gheorghe Petrescu • 21 august 2009, 0:41
Nu tin cu Dinamo dar, spectatorii au dreptate. Pai spuneti ca la Dinamo e liniste? Cum sa fie liniste daca echipa nu merge, spectatorul da banul pe orice, bilet de intrare, steag, tricou, fular, insigna, sapca cu emblema echipei, carti, brosuri etc. Unde sant banii lor? Nu stadion performant, nu teren de joc la nivel competitional, etc. Si vreti ca spectatorul dinamovist sa stea in banca lui si escrocii din staff-ul echipei, sa numere BANII. NU TINE. VETI DA INAPOI TOT CE ATI LUAT CU JAPCA. HAI STEAUA !
tavi_c • 21 august 2009, 0:43
@PaSo
Ce a scris Stuttgarter Zeitung despre meci si mai ales despre „Stimmung” de pe DP ?
mitica bucsatu • 21 august 2009, 0:47
saracul n doye chiar daca el vine dintr-o tara bananiera nu pricepe deloc ce se intampla aici intr-o tara care ar trebui sa fie civilizata!!
calin • 21 august 2009, 0:47
SINGURI IMPOTRIVA NOASTRA
ROMANIA ESTE O TARA PE HARTA LUMII;
SI O CLEPSIDRA INCLINATA LA 45 DE GRADE ARE LOGICA EI;
Ei bine, pe noi nu ne intereseaza ca o comisie a fost infiintata sa dezlege misterul banilor publici, care presupun unii (pana se dovedeste), au fost cheltuiti cu anumite scopuri; interesul este clar politic si se incearca incriminarea personaei care, din functia in care este, a procedat la fel ca anteriorii; acea comisie, paradoxal, s-a transformat in comisia care nu realizeaza ca suntem in secolul XXI in ceea ce priveste inregistrarile, ascultarile, amprentarile de orice fel, incercand conform pregatirii ante-post revolutionare, fabricarea-intocmirea dosarelor de orice fel. Si traind in aceasta lume logica, fortat disgratioasa, auzim cum unii (fara nici o baza) il acuza pe Badea de la Dinamo de esecul echipei; Badea care nu poate avea nici o legatura cu derbedeii (vorba lui Gigi), doar in detrimentul lui si care are interese mari la acel club; sau poate (cu siguranta) unii doresc eliminarea omului cu principii, (in favoarea unor agramati) nu in mod special fara studii, sau evidentierea lui Borcea, sau Turcu, sau Netoiu, sau… la Vaslui, Porumboiu care in curcubeul inspiratiei, orbit de succesul tanarului Lucescu sau de culorile drapelului national, refuleaza in acuzatii pentru arbitraj de culise (vecini de birou la FRF). Daca pentru cei mai multi e greu de inteles ce se doreste a fi scos in evidenta de acest text, e clar … are logica: ca si clepsidra inclinata la 45 de grade, ca si Romania reliefata pe harta lumii, se ia totul dupa ureche, pentru ca este mai usor si nu e nevoie de cultura.
Calin Sarmasan
daniel • 21 august 2009, 0:47
Dle tolontan, v-am admirat f mult timp dar m-ati dezamagit in seara asta. Ati preferat ca ziar si ca jurnalist sa discutati neperformanta si violenta in locul performantei, muncii si curajului. Nu sunt fan decat poate a lu Poli Iasi, asa ca nu am simpatii sau antipatii, dar dumneavoastra ati ales sa vorbiti de incapacitatea unei asa-zise echipe mari romanesti(chiar imi pare rau de fanii dinamovisti de care isi bat joc o conducere si niste jucatori) si nu ati vrut sa vorbiti de performanta Vasluiului care o bate pe AEK!!!! Ce fel de ziar sunteti? cate stiri cu Vasluil sunt pe prima pagina a ziarului online? M-ati dezamagit pentru ca daca vreti sa ii pedepsiti pe acei fani, jucatori sau conducere, presa ar cea mai eficienta arma si anume sa nu mai scrieti despre acea echipa, vorbiti 10% din cat vb acum. Voi ati ales sa faceti acest lucru cu vaslui. Ar fi un bine pt fotbalul romanesc daca Dinamo ar fi data afara din europa pt urmatori 3-5 ani, e un bine pentru Dinamo, poate asa va evita aceste momente, se va reconstitui, si nu va mai da sperante false suporterilor. M-ati dezamagit
robbie • 21 august 2009, 0:48
Imi place mult imaginea..
Sa fim seriosi…Suporterii din peluza cainilor nu au mai acceptat alte umilinte…Si nu vor mai accepta…Doar asa iti poti face fotbalistii sa joace…Sa-ti stie de frica…Altfel,te rad cu fundul ca tu ragusesti in peluza pentru culorile clubului…
Inca ceva,vor veni vremuri grele peste suporterul roman din peluze,de pretutindeni.O seara buna!
benny • 21 august 2009, 1:00
uite inca o seara frumoasa…. ca doar noi sintem romani si le putem face pe toate!!!
nu au nici o scuza suporterii astazi ,a fost oribil,dar sincer cred ca de vina e conducerea lui dinamo cit si sistemul de securitate care il avem in romania!!
daca nici dupa aceasta seara nu se schimba nimic….ma chindesc la oamenii sus pusi….inseamna ca ne place asa!!!
exemplu:in anglia oamenii se uita la meci fara gard ,ca la o piesa de teatru sau spectacol pentru ca sint legi aspre si nimeni nu se incumeta sa faca ceva chiar daca nu sint de acord cu echipa sau deciziile arbitrului(asta cind suporterii din anglia is cunoscuti cit de „rai „sint)!!!
Ghandalf • 21 august 2009, 1:00
Ca dinamo este eterna RUSINE a fotbalului romanesc am mai spus-o de nenumarate ori !!! Ieri a fost postelnicu, azi e borcea, maine… de nu le-ar mai fi nimeni !!! Ce tot va ascundeti de dupa corcodus : ce fotbal vreti sa joace o echipa a carei director executiv da un puci la CCA fiindca Huzu a refuzat sa traga de partea emenangitelor!!! Ce vreti sa faca suporterii pe care acelasi director executiv ii instiga sa devasteze Urzicenii daca nu sunt lasati sa intre pe stadion (ministerul tutelar l-a protejat de un dosar penal pentru instigare la violenta, pregatind temeinic dezastrul din aceasta seara)!!! fc doi a fost, este si va fi mereu mascariciul de serviciu ! Numai orbii si cei care n-au vrut sa vada nu si-au dat seama ca alea care au intrat pe teren erau sub influenta consumului de substante interzise !
giggs • 21 august 2009, 1:01
Felicitari mediei sportive din Romania pentru confuzia intretinuta constient si interesat ani de zile atunci cind ati luat partea „suporterilor” in razboiul lor cu toata lumea. In tot acest timp suporterii adevarati au plecat de pe stadioane iar acolo au ramas doar gastile de huligani care-si zic ultras, brigate sau legione.
Mister Tolontan, aveti acum fatarnicia sa-i intrebati pe acesti nemernici „Cine sînteţi voi…”?
Sunt cei care v-au adus tiraje mari, accesari multe si salarii grase.
XANDER • 21 august 2009, 1:06
DINAMO, AI VAZUT CUM A JUCAT STEAUA??? 🙂
RAPID=OUT DIN EUROPA,DINAMO=OUT DIN EUROPA,CURAND SI PT 3ANI…STEAUA=IN GRUPELE EUROPA LEAGUE…FRATILOR,LASATI-L PE GIGI BECALI IN PACE PT CA STEAUA E SUS DE TOT,PESTE TOTI SI TOATE…RAPID SI DINAMO APROAPE IN COLAPS SI FALIMENT IAR STEAUA A RENASCUT SI INCA NU ARATA TOT.NU MA BUCUR PT DUSMANI…DAR UNDEVA ACOLO SUS E SCRIS CA STEAUA DOMINA FOTBALUL ROMANESC,CA ROMANIA FOTBALISTICA EXISTA DOAR PRIN STEAUA CHIAR DACA UNEORI CATEVA ECHIPE MAI REUSESC VICTORII.FELICIT ASTFEL VASLUI SI CFR,ASTEPT SI URZICENIUL…STEAUA ESTE INSA EMBLEMA NOASTRA,MANDRIA NOASTRA…
DINAMO??NU MAI EXISTA.E O ECHIPA A NIMANUI LA FEL CA SI SUPORTERII EI…
mihnea • 21 august 2009, 1:09
hai sa recunoastem deschis: este printre primele dati cand cineva din romania a luat atitudine! aveti tupeul sa le spuneti huligani? betivi?! nu, oameni buni, sunt doar unii care s-au saturat de buteliile lui borcea. nu sunt fan dinamo si nici nu am sa fiu vreodata. dar ma doare de fiecare data cand o echipa de-a noastra se face de ras. calcati-i in picioare, ca merita!!! imi aduc aminte de intentia unor suporteri ai stelei de a face in asa fel incat echipa sa fie suspendata din cupele europene… nu v-ati plictisit sa va calce toata lumea in picioare si sa nu aveti nimic de spus? nu v-ati plictisit sa fiti la fel de reactivi ca o amiba? mai vreti sa isi bata primul barbugiu model piturca joc de voi dupa cum are chef? respect suporterilor care iau atitudine! sigur ca nu e cea mai corecta atitudine dpdv social, sau al fair-play-ului… dar haideti sa ne trezim! nu avem nevoie de un dus rece?
hai romania, in orice forma ar fi ea!
Moro • 21 august 2009, 1:21
buna seara . nu avem nevoie sa ne inteleaga cineva . nu mai putem avea pretentii intr-o tara condusa de oameni ca ‘voi’, ca ‘ei’… NOI traim pentru DINAMO . pentru NOI , DINAMO este viata . tot ce inseamna IUBIRE , pentru NOI se traduce intr-un singur cuvant DINAMO . NU am mai suportat umilinta . NU vrem sa mai suportam umilinta la care ne imping ilustrii conducatori Dinamovisti . reactia NOASTRA a fost pe masura umilintelor traite in ultimii 7 ani din cauza acestor conducatori . a fost un gest EXTREM , poate premeditat pe alocuri dar credeti-ma NU AM MAI SUPORTAT UMILINTA . ar fi trebuit sa facem mai de mult acest lucru deosebit de grav . doar asa se poate schimba DINAMO . doar asa pot disparea toti actionarii si toti bisnitarii de jucatori din jurul clubului DINAMO . doar asa DINAMO o poate lua pe un fagas de normalitate . ne veti judeca mereu dar NOI stim ca era singura sansa sa salvam DINAMO . ne-am saturat de blaturi , spagi la arbitri , spagi la comisile federale , falsuri in toate documentele legate de transferuri , interventii la toate nivelurile pentru a favoriza pe DINAMO sau a defavoriza celelalte competitoare …etc , si lista poate continua la infinit . la DINAMO s-a obisnuit ca orice greseala sa nu fie penalizata , orice s-ar fi intamplat nu trebuia sa plateasca nimeni . a sosit vremea PLATII . gata , pana aici a fost . nu sunt mandru de ceea ce am facut in seara asta si sper ca NOI toti cei care am facut acest lucru grav sa platim . dar altfel nu se mai putea . acesta este momentul 0000000000 al clubului DINAMO . sa plece toti actionarii , clubul sa fie preluat de un om onest si cinstit , sa existe 3-4 ani de chin si purgatoriu si NOI vom fi tot acolo IN PELUZE asteptand NOUL DINAMO .
niku • 21 august 2009, 1:22
poate ca aveti dreptate, domnule tolontan
nu mai vrea nimeni sa inteleaga o claca de semianalfabeti, care nu se inteleg nici ei.
doar ca as adauga eu, ca nu sunt decat o normalitate a intregii dezvoltari ai societatii romanesti contemporane. acea noua generatie, care-si permite libertatile pe care altii le visau. asta e normalitatea democratiei, inteleasa de unii sa o manifeste prin nemernicii de genul celor intamplate in seara asta in groapa. ce ar fi de inteles de la „salupa” care a intrat in ghencea sa marcheze impotriva celor de la ujpest? hilar chiar sa cautam aceste explicatii. si totusi ele sunt in fata noastra, ne trezim si le vedem langa noi, in fiecare zi, in jurul nostru, si niciodata nu suntem constienti de ele. sunt exact proiectia a 20 de ani de guvernare proasta, impotriva romanilor, a accesului la conducere a culor inculti, a manelizarii valorilor morale si sociale ale romanilor, a accesului in conducerile locale si nationale a incultilor, parvenitilor, si „smecherilor”. daca tot am devenit o tara de „smecheri”, de ce n-ar avea voie si ei sa fie la fel?
Marius • 21 august 2009, 1:27
Dinamo se face inca o data de ras in cupele europene in stilul propriu si caracteristic. Fanii sunt frustrati, si pentru asta ii inteleg, dar de la scandari la ruperea gardului de protectie si intrarea pe terenul de joc e cale lunga. Asta este huliganism, acesti oameni sunt niste brute, nu sunt suporteri. Nici fanii Stelei sau ai Rapidului nu sunt usa de biserica, dar unii dintre dinamovisti parca au violenta si dispretul fata de lege in sange. Doar niste exemple: incendierea unei peluze in Giulesti (parca), bataie cu jandarmii la un meci cu Farul, bataie cu fortele de ordine la Nijmegen sunt doar cateva „reusite” din „palmaresul” huliganilor dinamovisti. Si din cauza catorva huligani, vor suferi atat echipa, care va fi suspendata din cupele europene urmatorii 3 ani, cat si adevaratii suporteri ai lui Dinamo care isi sustin in mod civilizat favoritii.
Leeloo • 21 august 2009, 1:32
La Dinamo se intampla acelasi scenariu de cand ii stim.
Nicio noutate.
imi vin in cap acum doar cuvintele lui Borcea:
„ne antrenam pentru Liga Campionilor”
klaus • 21 august 2009, 1:34
ASA-ZISII SUPORTERI TREBUIE ACTIONATI IN JUDECATA ,CU PEDEPSE EXEMPLARE,SI ATUNCI SA VEDEM CINE O SA MAI AIBA CURAJUL SA NAVALEASCA PE TEREN !!!!!
gigi • 21 august 2009, 1:34
Bine, lasa…
Noi s-asa suntem stelisti.
Mai bine zii ce ce ne facem cu Nutzi.
Sport, turism tot dracu ala.
Sau chiar asa mare sa fie diferenta?
Hai ca se poate!
coane • 21 august 2009, 1:35
coane,
dupa distractia din St. cel Mare, primul care a vorbit la Sport.ro, c sa ne explice si noua despre ce e vorba, a fost, asa cum stii Gigi B. N-a stat mult, decit vreo 15 minute, dar a reveni, ceva mai tirziu, prin telefon.
Repet: dupa meciul lui Dinamo, cel care vorbeste e tot Acelasi!
eu insumi • 21 august 2009, 1:36
ne-ai dat zile si ani in sir declaratiile lui becalei, ale lui borcea si ale lui turcu si acuma ai tupeul sa critici????
culegeti ce-ati semanat.
reactia dinamovistilor de azi e efectul. care e cauza? ia-te de mana cu becali si draomir, tolontane.
lord belial • 21 august 2009, 1:40
sint stelist si ma lasa mega indiferent ca suporterii echipei din stefan cel mare au intrat pe teren. ce ma deranjeaza insa e ca cest incident ii da apa la moara ciobanului din ghencea, in tentativele lui de a pune ziduri de beton in fata galeriei.
ps: steaua victorie x 25000; bravo si cfr, bravo si vaslui.
seba • 21 august 2009, 1:43
SA VA FIE RUSINE!!!!!!! OAMENI DE NIMIC!….BUN ARTICOL, FELICITARI D-LE TOLONTAN
coby • 21 august 2009, 1:51
Tocmai pentru ca pana acum s-au tot cautat scuze in fata acestor suporteri am ajuns aici. Dinamo si suporterii ei au fost cei mai protejati de sistem, pe nedrept. Iar cand s-a vrut a se da un exemplu, acesta s-a facut impotriva altor echipe, gen Timisoara sau Craiova. Ce s-a intamplat azi reprezinta consecinta deciziilor luate in „culisele” acelor comisii de disciplina ai ale altor comisii FRF. Acele comisii care dupa meciul cu Arges trebuia sa actioneze drastic impotriva lui Dinamo si suporterilor sai. Si daca ne gandim la comisii, ne gandim la Sandu. Acesta este fotbalul condus de dansul pentru ca se stie ca la comisii nimic nu misca fara ca dansul sa aprobe. Fotbalul romanesc merita sa primeasca ceea ce merita, adica o lovitura sub centura de la UEFA.
HULIGAN • 21 august 2009, 1:53
VREM SA SCAPAM DE CREDITORII CLUBURILOR!
eu • 21 august 2009, 1:58
Pentru Dinamo… doar un lucru LOL. Imi pare rau ca o echipa romaneasca a fost eliminata deja din europa, dar sper ca dinamo sa stea pe margine macar 3 ani si mar bucura foarte mult sa se desfiinteze clubul. Mai aveti cateva zile sa va vindeti jucatorii, si punetii pe huliganii din tribune sa joace… sau mai bine… deschideti stadionul.. si lasatii sa intre pe terenul gol cat vor ei.
In rest… asta ar trebuii sa fie inca un semnal de alarma pentru legile din Romania. Daca ar fi lege ca oricine intra pe teren o sa fie condamnat la macar un an de inchisoare… sar putea pune scaune pe iarba din marginea terenului ca nimeni nu sar indumerii sa faca un pas pe teren, oricat de mult si-ar iubi echipa sau ar urii arbitrul. Eu locuiesc in SUA .. si nici prin cap nu trece la nimeni aici sa intre pe teren, chiar daca gardurile sunt inexistente. Nu intra nimeni pe teren cand stie ca poate lua ani de inchisoare pentru asta.
Feliciari Timisoarei si Stelei (deja in Europa League) .. si bafra Clujuli si Vasluiului .. care au putin de munca .. dar sanse mari.
dodo • 21 august 2009, 2:00
Tocmai am asistat la un moment al fel de important ca greva minerilor din ’77.
Suporterii nu au mai acceptat sa stea linistiti la locurile lor asa cum doreste federatia si eternul ei nas, jandarmeria, FIFA, UEFA, presedintii cu patru clase si presarii deontologi si si-au eliberat echipa de diktatura unor manelari si a unui lot de lenesi netaentati platiti regeste care duceau repede si sigur clubul de rapa.
Acesta este doar inceputul, miscarile vor cuprinde cat de curand si alte domenii.
calin • 21 august 2009, 2:06
INTELEPCIUNEA DISGRATIOSULUI
Ascultand intamplator una din multele inteverventii ale lui Gigi Becali, fara euforie trebuie sa recunosc faptul ca ceea ce spune romanillor, PARLAMENTARUL EUROPEAN, este ADEVAR crud. Da, majoritatea tinerilor (si nu numai, vezi oameni care au ajuns in mediul urban si nu realizeaza locul in care traiesc si isi desfasoara activitatea, adoptand obiceiurile din mediul rural) din Romania, au o mare suferinta: LIPSA DE PERSONALITATE. Aceste personae trebuie sa se evidentieze chiar daca nu au valoare. Ex: o figura fada, nebagata in seama, isi aprinde tigara in intersectie…sau un jaf – supermasina se etaleaza deasemenea in intersectie si multe alta cazuri (de 7 ani de acasa) si toata lumea se opreste si dez-sau-aproba gestul, dar nu se aplica legislatia. Principala cauza este disparitia SPIRITULUI CIVIC, scuzati cacofonia, care functioneaza de sute de ani in tarile civilizate, neavand de a face cu politia politaca, ci pur si simplu pastrand relatiile umane raportate la legislatie. “DECI” chiar nu au ce cauta pe stadion cei care merg cu scopuri ANTI – FAIR PLAY. Chiar daca chiaburul nu se poate exprima logic si gramatical, trebuie sa inteleaga toti DOBITOCII, ca lumea asta este condusa dupa niste legi pe care ei nu le stiu pana in momentul in care sunt aplicate pentru EI
gicu • 21 august 2009, 2:07
SUNTETI O RUSINE NATIONALA!!! MACAR UN PIC DE RESPECT FATA DE CEI CARE BAGA BANI INTR-O ECHIPA CU ASA SUPORTERI . PUTIN VA PASA DE IMAGINEA ROMANIEI , PUTIN VA PASA CA DAM APA LA MOARA ALORA CARE NE CONTESTA SI NE BAT CU PIETRE PE UNDE NE PRIND PRIN EUROPA. PANA IN SEARA ASTA ZICEAM CA AIA CARE NE CONTESTA PE AFARA SUNT NISTE INCUIATI , DAR DE AZI SUNT DE ACORD CU EI. RUSINE VOUA,A-TI MERITA SA INFUNDATI PUSCARIILE !
DOMNULE BADEA, DOMNULE BORCEA, DOMNULE TURCU ,DOMNULE DINU DACA CITITI ARTICOLUL SI COMENTARIILE, VA SFATUIESC SA FACETI CA SI WALTER – LUATI-VA BANII, KNOW HOW -UL , CONSILIERII SI PLECATI DE ACOLO. MAI BINE LUATI O ECHIPA DIN DIVIZIA C SI IN 3-4 ANI SUNTETI EROI LOCALI SI NATIONALI. DACA MAI RAMANETI LA DINAMO , VA TREZITI SI FARA BANI SI CU CAPETELE SPARTE.
rapid • 21 august 2009, 2:16
Ceea ce s-a intamplat aseara pe Dinamo, este si din vina voastra a ziaristilor. Ziarele voastre nu mai analizeaza de mult ceea ce se intampla in sport ci au devenit ziare de scandal. Voi ati stiut de mult de blaturile din fotbal si le-ati acceptat. Voi ati permis ca mitica si sandu sa traga sfori in campionate si nu ati spus nimic despre asta. Voi ati permis ca borcea, becali si multi alti sa faca ce vor in campionate. Ziarele voastre, ale presei sportive, inaintea oricaror derbiuri, nu scriu decat de razboi in ghencea, in giulesti sau in stefan cel mare. Si voi incitati la violenta la fel de mult ca si incultii aia de pe stadioane. Ati ascuns blatuitorii, ati incitat la violenta si acum culegem roadele.
Dao • 21 august 2009, 2:21
Felicitari Vasluiului, Stelei si Clujului. Restul nu merita mentionat. Cred ca suntem pe calea cea buna in fotbalul romanesc. Spun asta referindu-ma la realitatea din ultimii doi ani. S-au impus echipe din provincie determinand astfel o concurenta foarte mare in Liga I. Concurenta interna duce la dezvoltare si evolutie si sper la conturarea unei echipe nationale puternice. Nu sunt un microbist inrait doar pentru un singur motiv: comportamentele si limbajul de animale scapate din cusca ale fanilor anumitor echipe. Si asta e doar un efect al anturajului creat si al frustrarii din viata de zi cu zi. Sportul a devenit o supapa de exteriorizare a esecurilor de pe alte planuri. Aceasta supapa e necesara, dar devine perculoasa atunci cand se depaseste limita. Hai ca tre sa ma duc la munca sa-mi castig salariul de vreo 10 ori mai mic decat al unui jucator de la Dinamo!
Clujean din State • 21 august 2009, 2:31
Catalin…. caut de 30 de minute pe site si nu gasesc o caseta care sa-mi arate cine sunt marcatorii la steaua – st Patrick’s…. Talk about usability….
[Moderator: Mulțumim pentru mesaj. Caseta se află chiar în prima știre de pe site legată de meciul Stelei, în articolul Mariei Andrieș, mai exact aici: http://www.gsp.ro/international/europa-league/trei-busteni-152053.html%5D
Realist • 21 august 2009, 2:39
Stimate Domnule Tolontan,
Aveti dreptate,dar trebuie sa ne mai punem niste intrebari pentru a incerca macar in al nu stiu catelea ceas sa facem ceva si acel ceva se cheama „VIDANJARE SOCIALA”:
1.Intretinerea acestei „infectii” nu este cumva si „rodul”unor complicitati vinovate la nivelul diriguitorilor fotbalului,in care un agramat, Dragomir ,a profitat de o lege facuta stramb de unii ilustrii necunoscuti pe undeva prin lanul de porumb si si-a asumat paternitatea acesteia ?
2.Intretinerea acestei infectii nu este rodul tolerantei vinovate al unor comisii care au inchis ochii dupa „episodul”Pitesti,”dirijate” din umbra de mereu „nevinovatul”Dragomir,cel platit cu 15.000 E lunar ,doar pentru a fi complice ?
3.Dar despre toleranta manifestata cand aceiasi galerie a distrus interiorul unui avion sau care a avut manifestari violente si in Bulgaria ,soldate cu arestari ce putem spune ?
4.Dar la dosirea „materialelor de razboi pirotehnic”in interiorul stadionului Dinamo ,cine o fi de vina ? 5.Exprimari „imbecilo-comice” precum „sa dezlantuim jihadul” sau alte aberatii emanate de la prea cultii Becali sau Borcea nu stimuleaza cumva un astfel de comportament ?
5.Nu in ultimul rand managementul defectuos,de tip Borcea,nu are nicio culpa ?
Din nefericire,astfel cum aceste intrebari vor ramane fara raspuns,tot asa aceasta situatie va avea o rezolvare.
De aceea trebuie „vidanjare”.Treaba este clar…chiar pute rau !
booba_viola • 21 august 2009, 2:59
Ati ris de Jackie Ionescu cind a zis ca departamentalele se vor autodistruge. Iata Dinamo o face cu brio. Suporterii lor sint ca si patronatul si echipa. Niste neciopliti care se cred vedete, in mare parte pt ca sint nu doar tolerati, dar si ridicati in slavi, mai ales de presa.
Urmeaza Steaua, unde Becali va reusi sa faca si el una cu pamintul acest club. Aceeasi Marie cu alta palarie.
Nu pot sa zic ca ma bucur ca Dinamo o incalta, ci doar ca o merita, pt atitea si atitea netrebnicii, din 1948 incoace.
Sebastian • 21 august 2009, 3:06
Sunt fan stelist de cand ma stiu, dar ce intampla la Dinamo este foarte trist. Este o presiune la Dinamo incredibila si placinta are mai multe felii. O stiti pe aia cu „la omul sarac nici ….etc”
In viziunea mea, degeaba vor sa ajunga in „Europa League” atata timp cat la conducerea clubului se afla un grup de oameni ieftini si care vor sa fac din ***** bici si sa pocneasca.
Cat despre turistii(fani nu le pot spune) care au intrat pe teren ar trebui sa ia niste amenzi incredibil de mari ca sa se faca un precedent si oamenii sa invete. Le-as da cam $30000/amenda fara nici un fel de remuscare…iar daca nu au sa faca puscarie. Daca nu poti invata nimic din ce vezi in alte tari atunci la puscarie frate.
Si asa sa faca cu toti golanii de pe stadioane….sa-i arda la contul din banca.
Imi pare rau pt. adevaratii fani!!!!
<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
:: EU :: Undeva in Canada!!!!
GARDA VECHE,STIINTAe • 21 august 2009, 3:35
MA REFER LA MANIERE SI RESPECT!
Romania nu a ajuns sa guste din acest fruct,pentru faptu ca,nu a ajuns la un nivel de civilizatie,in istoria s a.Atunci cind suporterii englezi,in anii 80,si-au exercitat aceste maniere (dinamoviste) legea engleza si a spus cuvintu,azi oriunde in anglia si tot occidentu,suporterii adversi stau in tribune linga celalt si nu exista adveritati._____ Capii de galerii in romania,sa le zic asa,sunt insusi unii patroni de cluburi,prin declaratiile lor invita la violenta,fara c a ei sa realizeze acest lucru,numai atunci cind zic ca,(ex) dinamo este dinamo!!Este invitatie la violenta deja;Pentru a avea acel nume,si al mentine,trebue sa investesi in seriozitate,si respect pt adversar.
O INTREBARE PT TINERII DIN ROMANIA!
CUM CREDETI VOI CA,ANGLIA A AJUNS SA FIE TARA CU ATITEA COLONII,SI SA LE MENTINA?
DOCUMENTATI-VA!
Monica Mihai • 21 august 2009, 6:26
Felicitari Tolontane! Un punct de vedere obiectiv. Te cunosc de multa vreme si te respect. Se vede profesionalismul tau in cuvintele tale si in modestia ta **
piti2cutze • 21 august 2009, 6:58
Te admir foarte mult Catalin si de cele mai multe ori iti dau dreptate si te sustin in ceea ce faci,asa cum partial te sustin si de caeasta data.Nu este normal ce s-a intamplat la acest meci dar am urmarit cu atentie faptul ca reactia suporterilor nu a fost una violenta deoarece daca ai sa revezi secventele ei intra pe teren doar cu intentia clara de a opri meciul,nu au avut intentia sa alerge jucatorii,sa bata pe cineva.Nu,pur si simplu au vrut sa puna punct rusinii.Rusine pe care nu o au nici fotbalistii nasiti si incuscriti cu actionarii,nici conducatorii care au cea mai mare vina pentru nivelul la care a ajuns aceasta echipa.Daca fratii Becali sunt cei care dirijeaza totul la Dinamo,si stim cu totii ce oameni respectuosi sunt,si lipsiti de violenta,si foarte civilizati,atunci este normal sa primeasca ceea ce au oferit.Poate a sosit momentul sa se retraga si domnul Borcea si acest domn Turcu,sa ne lase toti Netoii si cum i-o mai chema si sa avem si noi din nou un club si o echipa de care sa ne fie drag,sa ne mandrim ca suntem dinamovisti.
NOIMIS • 21 august 2009, 7:34
Ce se intampla la Dinamo deja cred ca este numai vina conducerii vocale care asigura suporterii ca au cea mai buna echipa ,au adus cel mai bun antrenor ,salariul juc. cel mai mare,conditii de joc excelente.poate nu ne suparam pe o echipa cand nu castiga,dar cum sa nu fii suparat pe o echipa car nu munceste pe teren ,iar conducerea spune ca de fapt e cea mai buna .care a fost diferenta pe teren?munca pana la epuizare a echipei adverse.berlusconi ii aduce cu picioarele pe pamant,reducand salariile la jumatate .atentie la conducerea cluburilor si seful ligii care prin comentariile lor de stie tot fac numai rau fotbalului si nu ar fi rau DNA sa continuie cu ce a inceput.
Eu ce vina am • 21 august 2009, 8:02
Eu sunt stelist de mic, dar aseara, pentru ca pe Ghencea nu puteam intra din cauza unor derbedei din cauza carora sufera si altii, m-am dus la Dinamo ca doar sunt roman si as fi vrut ca ei sa castige acest meci. Ca orice roman am luat o punga de seminte (cred ca numai la noi se mananca asa ceva pe stadioan), dar am venit de acasa cu o alta punga pentru a nu arunca cojile pe jos. Meciul de la peluza I s-a vazut foarte bine, toti de acolo cantau si isi incurajau favoritii, pana in acel minut 87 cand au primit golul 2. In acel moment toti cei care pana atunci cantasera s-au transformat in niste oameni primitivi, crescuti in pestera, creierul lor cred ca nu era mai mare decat al unei gaini. M-am ridicat sa plec si bineinteles vroiam sa iau si punga in care aveam cojile de seminte, doar ca nu am apucat pentru ca unul dintre oamenii preistorice a inhatat-o inaintea mea si s-a gandit sa arunce cu ea catre oamenii legii. Eu ma simt vinovat fata de acei jandarmi care nu au nici o vina. Cand o sa pot sa merg la un meci in care oamenii sunt civilizati pana la final? As vrea sa cante si la noi galeria pana in ultima secunda chiar daca echipa favorita e condusa. Cand AS Roma si-au luat bataie cu 7-0 ati vazut vreun suporter sa intre pe stadion? Luati si voi exemplu de la suporterii marilor echipe care sunt civilizati, nu va mai vaitati ca dati bani pe bilet pentru ca banii vostri nu valoreaza nici cat o ceapa degerata daca faceti Romania de ras pentru ca asta ati facut aseara, ati facut o intreaga tara de ras.Sunt oameni civilizati si care fac ceva pentru tara asta care sufera din cauza voastra!!!
Craiovean • 21 august 2009, 8:02
Niste retardati. Astia nu sunt suporteri. Trebuie arestati. Mergeam pe vremuri la stadion sa vad Craiova-Dinamo, dar nimeni nu pleca cu sange la nas de pe stadion, sau in dubele Militiei. Noi mergeam sa vedem fotbal. Injuram, ca toti injurau, dar oricum in vacarmul ala nu se auzeau injuraturile noastre, dar sa ajungi sa intrii pe terenul de fotbal, atunci esti chiar dezaxat si trebuie sa stai pitulat undeva intr-un stabiliment special.
marian • 21 august 2009, 8:07
DOMNULE TOLONTAN borcea e cel mai mare vinovat pt ce sa intamplat aseara in stefan cel mare .cine sarbatorea cu huliganii incendierea peluzei din ghencea (care e tot un act huliganic)? borcea .asa ca cine seamana vant culege furtuna.
deoarece • 21 august 2009, 8:11
oamenii astia nu judeca. oamenii astia nu inteleg ca nu e echipa LOR. pentru un jucator profesionist sau pentru un investitor/patron/conducator din fotbal nu conteaza ce zbiara unul si altul din tribuna. iar pentru educatie e cam tarziu pentru ei. cred ca trebuie sa facem ca-n anglia: daca esti zavragiu, vezi meciul la sectie. pana iesi la pensie.
sisif • 21 august 2009, 8:22
Un articol cu totul diferit de al d-lui Buzarin. ** In acesta se vede de fapt ca trebuie facut o data pentru totdeauna ceva cu acesti HULIGANI. Nimic nu le da dreptul de a intra pe teren, unde daca au intrat, de fapt ce au realizat? Dinamo nu va mai juca meciuri internationale oficiale. Daca echipa favorita nu a jucat pe placul lor(ma refer la un suporterii dinamovisti) si a pierdut cu 0-2, nu au decit sa spere ca data viitoare va cistiga, sau sa-si aleaga alta echipa cu care sa tina. Domnule Tolontan, sper sa mai scrieti articole in care sa criticati comportamentul execrabil al suporterilor, indiferent de echipa.
radu • 21 august 2009, 8:28
la psihiatru trebuie consultati BORCEA pentru ca se comporta ca un dendi cu pantofi rosii dansand din buric prin tribune si DINU care filozofeaza cu neuronii lipsa ai cainilor iar echipa DINAMO desfiintata pentru ca este CANCERUL fotbalului ROMANESC
adidas • 21 august 2009, 8:35
si cristi borcea este de vina ptr ca ia aparat tot timpul
… sa i apere si acum
vox • 21 august 2009, 8:39
sansa lui dinamo este sa se desfiinteze si sa revina la denumirea ciocanul din 47.ar putea fuziona cu concordia, astra, gloria buzau, dunarea giurgiu si sub noua denumire sa aiba timp sa se pregateasca 5 ani pt CL.
Cristi • 21 august 2009, 8:44
Ce atata vorba? Ce atatea intrebari? Sunt huligani indiferent de motivele lor. Daca mai era ceva bun in Dinamo, cei care au intrat azi pe teren si-au batut joc de acel lucru.
LA PUSCARIE cu ei !!
ciupi • 21 august 2009, 8:53
furia nu poate fi decit lipsita de inteligenta, dar asta este alta problema. la dinamo se fac cercetari pentru a se afla daca suporterii sunt efectul, iar cauza inseamna jucatorii, sau daca este viceversa. eu inclin a crede ca ambele sunt efecte, deoarece in opinia mea cauza – adevarata cauza – este conducerea cvasicefala a celor din stefan cel mare. nu indraznesc a spune ca desfiintarea acestui pseudoclub ar fi solutia adevarata, gindindu-ma mai mult la trecut decit la prezent, dar stiind in ce tara traiesc pastrez aceste ginduri numai pentru dv.
ciupi • 21 august 2009, 8:58
ps: si ca intotdeauna, in dispute de acest gen, cine-i mai vinovat decit care, adevarul se gaseste undeva pe dedesubt.
Cristina • 21 august 2009, 9:05
Pentru Dumnezeu! ce trebuie inteles aici? Ca niste huligani ****** nu-si mai amintesc povestea cu echipele englezesti eliminate pe multi ani din campionatele europene pentru aceleasi acte de violenta? Ca s-ar putea sa ni se intample si noua acelasi, dar exact acelasi lucru?
Pacat ca s-ar fi putut incheia si altfel povestea…