TOLO.RO
Ce vreţi nu puteţi explica. Legiuitorii, psihologii, sociologii, antrenorii, jandarmii, jucătorii şi ceilalţi suporteri, mereu majoritari şi mereu ostatecii violenţelor voastre, toţi aşadar încearcă să vă înţeleagă.
joi, 20 august 2009, 11:19
Ce vreţi nu puteţi explica. Legiuitorii, psihologii, sociologii, antrenorii, jandarmii, jucătorii şi ceilalţi suporteri, mereu majoritari şi mereu ostatecii violenţelor voastre, toţi aşadar încearcă să vă înţeleagă.
Se cheltuiesc bani şi energii ale unor oameni care, pe bune, au şi alte lucruri de făcut. Sînt fraţi, părinţi şi copii. Sînt femei şi bărbaţi care de dimineaţă se duc la serviciu. Şi se întreabă: ce vreţi?!
Ce vreţi de opriţi un joc pe care nu-l înţelegeţi?! Şi nici nu vă pasă că echipa voastră riscă să fie eliminată pe ani buni din Europa. Ce vreţi? Asta nu e gherilă urbană, nu e nihilism social, e pur şi simplu furie lipsită de inteligenţă.
Pînă la urmă, putem gîndi şi aşa. Cine sînteţi voi de vreţi să vă înţeleagă mereu alţii şi voi să nu înţelegeţi pe nimeni?! Nu am nici o simpatie pentru Vasile Turcu, dar ce drept aveţi voi să-i vopsiţi gardul şi să-l ameninţaţi?! Acţionarii, jucătorii şi ceilalţi tremură în faţa voastră.
Incidentul de aseară pune punct unei epoci. Dacă cineva din fotbalul românesc mai acceptă să pălească în faţa forţeiînseamnă că-şi merită soarta. În mod normal, soluţia e simplă: băieţi, nu vă mai înţelege nimeni!
Cristina • 21 august 2009, 12:36
Da, spuneati ca acesti derbedei sunt majoritatea in tara… Posibil. Dar ceea ce este adevarat este ca au fost educati… nu de fiecare dintre noi, ci de sistemul pe care l-am construit cu totii, intr-o inconstienta de ani de zile.
Va trebui sa ne schimbam mentalitatile, va trebui sa ne infrangem teama, pentru ca lucrurile s revina la normal. Si tot ar trebui sa treaca destul de mult timp pentru asta.
red • 21 august 2009, 12:41
Oare asta e socul de care avea nevoie Dinamo pentru a incepe reconstructia si gandii o noua strategie (nu una bazata pe arbitrii si blaturi!) Au ajuns pe fundul prapastiei?
@disneyland f tare comentariul!
Cristina • 21 august 2009, 12:51
Oare acesta este socul de care aveam cu totii nevoie pentru a ne dezmetici? Sau ne trebuie o infinitate de asemenea socuri de acum inainte?
ZeB • 21 august 2009, 12:51
Echipa asta a noastra a reusit ce nu a reusit nici o alta echipa in istoria clubului , si anume sa-i faca pe suporteri sa intre de 2 ori pe teren .Din pacate de data asta intr-o prezenta europeana (nasol).
Putem sigur condamna suporteri dar nu uitati si ceilanti factori , cum ar fi „baieti” aia care au alergat dupa primu suporter care a intrat in teren.Respectivu dupa cateva sarituri peste panourile publicitare oboseste si ridica mana anuntand ca sa resemnat , dar nu astia sar cate 5 pe el de zici ca lau prins pe BinLaden il tavalesc pe jos cu mana in beregata il ridica ca niste vanatori aratand trofeul.Dar cum se vede asta din galerie stiind sutele de abuzuri ale fortelor de ordine asupra suporterilor din toata tara. Aceste acte de ciobanisme .INSTIGA SUPORTERI LA VIOLENTA.
Cri • 21 august 2009, 13:05
Trebuie desfiintat acest (aproape) ultim vestigiu securisto-comunist din fotbalul romanesc !
A dovedit-o din plin ca nu are ce cauta in sport !
Nu retrogradat in divizia C, pentru ca pilele, presiunile si banii actionarilor o vor aduce repede inapoi, sa ne faca iar de ras in Europa !
E o echipa extrem de slaba, condusa mizerabil, atat din punct de vedere al antrenoriatului, cat si financiar.
borcea e cel mai periculos factor de decadere a actului sportiv. Face toate manevrele posibile pentru un singur scop: sa invinga dinamo !
Corupe arbitri, se sprijina temeinic pe federatie (doar lupescu si prunea au trecut pe la dinamo, de !), face mare tapaj la tv, indeamna la violenta.
Rezultatul: niste jucatori indolenti, care nu „pun osul”, tot mai putine victorii, iar pe plan extern – dezastru.
Ce sa mai spun de „galerie” ? E oglinda fidela a conducerii dinamoviste, violenta, ne-educata, face mai mult rau echipei, fotbalului romanesc, in final imaginii tarii.
Ca urmare, singura solutie este DESFIINTAREA echipei !
P.S. Nu pot scrie cu majuscule unele nume proprii…
Johnny Americanu • 21 august 2009, 13:10
Cine e de vina?
Organizatorii, suporterii, actionarii, fotbalistii si lipsa ar putea continua. Dar mai important decat orice e nerespectarea legilor. Si asta o vezi la tot pasul: ex-fotbalist prins pe autostrada mergand ca la F1, pensionar batut in timp ce statea la coada sa-si plateasca factura, ministru care fine si pleaca cand vrea la comisia de ancheta a Camerei Deputatilor, presedinte care-si permite sa injure ziaristii, etc.
Asta e noua societate care s-a creeat. Indiferenta celor cu educatie, egoismul celor care isi vad de viata lor fara sa se intrebe pana cand sa suportam becalisme, vadimisme si vasile-turcisme?
Mergeti in Europa, pana la Budapesta daca nu se poate mai departe si vedeti diferenta. Vrem sa fim mai europeni, sa avem grija ca huliganii sa nu aibe acces asa usor pe stadion, iar organizatorii sa fie mai competenti. Daca e nevoie de mai multi oameni de ordine sau sarma ghimpata ori caini de paza, sa o faca. Lasa-ti fotbalul sa ramana, un motiv de bucurie, sa iti sustii echipa la victorii sau la infrangeri si doar atat.
Ne suparam ca aducem antrenori, jucatori, arbitri strainii. Poate ca n-ar strica sa aducem si organizatori straini. Englezii au suferit de pe urma huliganilor, aceste elemente le gasesti in toate societatile si trebuie minimalizate pentru ca majoritatea sa nu sufere.
Bravo Steaua!
carpisca • 21 august 2009, 13:19
nu,nu este furie lipsita de inteligenta,este MASOCHISM in adevaratul sens al cuvantului
radu • 21 august 2009, 13:22
D-le Tolontan, nu sunt nici pe departe unul dintre cei care au intrat -sau ar intra pe teren aseara. DAR, asta cu intelesul e mai simpla sa stiti. Ce vor suporterii? PAi: vor ca actionarii lui Dinamo-inclusiv Turcu sa nu-si mai bata joc de un club vechi si cu numerosi suporteri. Vrem sa nu mai auzim ca nu mai sunt bani, dupa ce ani de zile banii negri obtinuti din transferuri au imbogatit actionarii. Acum, cand nu se mai vinde e greu sa rupi o parte din banii FURATI DE LA DINAMO si sa sustii echipa? D-le Tolontan, ma numar printre cei care se cearta cu toata lumea ca nu, Dinamo nu face blaturi, ca a vut ghinion in cupele europene etc.Dar cand al patrulea an la rand nu poti trece de primul tur, ce sa mai zic? Spuneti-mi dumneavoastra! Ce motivatie sa mai am sa sustin o echipa celebra doar prin declaratiile penibile ale unor actionari parveniti, imbogatiti in mare parte de la Dinamo?Cine a adus indolentii jucatori ai lui Dinamo? Cine l-a adus pe boneti? dvs? eu?
E infantil si nejudecat ce au facut suporterii, dar ganditi-va ca poate nu mai suporta aceasta umilinta perpetua! De ce i-au vopsit gardul lui Turcu? E putin, foarte putin fata de raul pe care Turcu l-a facut lui Dinamo! Suporterii nu au bani , jeep-uri si fotomodele. Sunt oameni simpli, care se gandesc la Dinamo, va asigur muuult mai mult decat Borcea, Dinu, Turcu sau Badea. Ar da orice sa traiasca bucuria unei calificari, nu cer milioanele de euro scosi de actionari. Si cand vad ce se intampla, unii se manifesta. violent sau nu. Dumneavostra ce ati face?
george_ist • 21 august 2009, 13:23
Este atat de simplu: saltati, judecati si apoi la facut autostrazile cu ei … cu lopata … oricum le termina mai repede decat cei Bechtel. Fortele de ordine sunt de vina … si clubul care ar trebui sa ii dea in judecata, sa cera daune civile si sa le ia si chilotii.
POP TITUS • 21 august 2009, 13:26
Nu ajunge NUMAI declaratia lui Lazarescu!!!
DOMNILOR… VORBIM DE SUTE DE MII si DE MILIOANE DE EURO, INTR-O TARA IN CARE VENITUL MEDIU ESTE DE 200 DE EURO PE CAP DE LOCUITOR!!!
Deci… ar fi nevoie de un efort de sute de ori mai mare decat cel depus in cazul Ritzi, pentru a demostra ceva!!!
SUPORTER • 21 august 2009, 13:38
„derbedei”, „huligani”, „elemente antisociale”… cati dintre cei care au postat aici au fost macar o data in viata lor intr-o deplasare??? aveti idee cum e sa iubesti o echipa de fotbal? cum e sa traiesti o saptamna doar cu gandul la meciul din weekend? sa pleci oriunde in tara pe banii tai pentru echipa TA ??? sunteti genul de oameni care stau pe stadion 90 de minute si sparg seminte… voi nu sunteti suporteri…
CIPRIAN • 21 august 2009, 13:43
2-0 + un “autogol” egal afara din Europa ! Nu numai pentru Dinamo ci si pentru toate echipele Romanesti timp de 10 ani ! Doar asa se vor invata huliganii romani ca fotbalul si oricare alt sort e o arta. Fara golani de doi lei va fi mai bine pentru sportul nostru. De ce nu se iau masuri de autoexcludere din galerii a huliganilor? NU STITI ? va spun eu : sunt sprijiniti de chear patronii echipelor noastre “fruntase” in tara. pentru a pune presiune pe alti posibili investitori in sport si de a baga frica in ei. Posibilii investitori zicand ceva de genu’ Nu se poate lucra cu indivizii astea daca nu le convine ceva sunt in stare sa ma omoare. Acesta este crudu adevar prin huligani ei isi asigura functiile pe care le au. Nu fac compromisuri pentru suporterii adevarati nu imbunatatesc conditiile de pe stadioane si mai ales vor sa pastreze in continuare masina de spalat bani fotbalul.
dimitris • 21 august 2009, 13:47
eu nu spun ca n-ati dat stirea ci doar observam minimalizarea ei..mai ramane sa apara dragomir sa ne spuna ca borcea e baiat destept iar moderatorii de la gsp sa zambeasca complice asta ca sa avem tabloul complet al peisajului
Tudor(GT) • 21 august 2009, 13:50
Grav , foarte grav , poate , de ce sa nu o luam ca pe un nou inceput .
Sint dinamvoist , si ce daca , aseara de la 1-0 eu unul nu m=am mai uitat la meci , nu avea rost sa vad niste tute platite bine care isi bat joc d fotbal .
Dar sa revenim la suporteri , sint copiii acestei epoci , si vor mai fi si de aici inainte , cine lucreaza cu publicul larg stie foarte bine ce spun , daca tu parinte iti lasi copilul sa urle (copil de 3-4 ani)sa scuipe sa alerge sa loveasca lucrurile din incinta respectiva si nu-i zici absolut nimic si cind eu care lucrez 10 ore acolo iti fac observatie sa-ti potolesti copilu si tu in loc sa-l calmezi ma jignesti pe mine , la ce concluzie poti ajunge ….va las pe voi sa ginditi ce va urma incontinuare in societatea romaneasca .
Oricum sa le fie de cap , puteau sa paraseasca stadionul , sa le intoarca spatele , sa nu-si ia abonamente , sa arunce batista , dar , no comment
Cristina • 21 august 2009, 13:50
@radu: Dar de ce sa te „razbuni” pe imaginea, poate, a unei tari intregi? Daca ai ceva cu clubul, da-l in judecata sau rafuieste-te doar cu el intre patru ochi…
numele autorului • 21 august 2009, 13:53
nu vorbim aici numai de suporteri… vorbim de un intreg club… un club in care presedintele consiliului de administratie nu face absolut nimic in afara de a trage sfori in culise, actionarii se bat pe cascaval ca chiorii, directorul sportiv este un huligan care a batut arbitri in timpul meciurilor si a rupt picioare distrugand cariere de jucatori, si, last but not least, culmea nesimtirii: presedintele executiv insotit de jucatori, inclusiv de actualul capitan al echipei, participa la parangheliile huliganilor care aniverseaza incendieri de peluze…
vorbim deci de un club care, prin haosul generalizat in care se afla, si mai ales prin influenta malefica pe care o are in structurile corupte afe FRF, a devenit o amenintare reala la adresa nu numai fotbalului romanesc, dar a intregii societati..
mircea • 21 august 2009, 14:07
ba-i intelegem ca nu mai au bani din ce trai.
s-au dus vremurile cand „galeria” era pe statul de plata al cluburilor.s-au dus vremurile cand liderii de galerii isi trageau comisionul din banii primiti de galerie si prosperau in afaceri care mai de care cu acesti bani(ex.:jean pavel-firma de transport daca nu ma inseala memoria).de ce credeti ca borcea umbla pe la comisii sa repare ce stricau galeriile?
in galerie sunt x,y si z ca fiind neamul lui cutare si cutare relatie de-a lui borcea sau mai stiu eu care actionar de la dinamo.
din cei 4 depistati de politie va garantez ca nu e nici-unu cu propteala,sunt 4 acari paun care vor plati oalele sparte de liderii
galeriei.
apropo ati mai auzit ceva de derbedeii care au spart autocarul Stelei acum cateva luni?
tot ce se-ntampla la dinamo si steaua e numai razbunare fata de inchiderea robinetului.
un coleg de-al d-voastra a facut referire la „Psihologia multimilor” de Gustav LeBon.cititi-o si-i veti ingelege pe acesti derbedei.
e vorba si de manipulare.
cipi • 21 august 2009, 14:24
Fotografia spune totul!!!
dumitru • 21 august 2009, 14:38
cataline am si eu o sugestie pentru tine. Nu ar fi posibila afisarea pe net a cat mai multor poze cu cei iesiti pe gazon si sa cerem celor din galerie sa ii identifice. Aceasta ar fi o modalitate buna pentru adevaratii suporteri care se dezic de actiunile acestor derbedei. Aceasta este cea mai buna solutie sa fie identificati si trasi la raspundere. Cea mai buna solutie este sa bagam frica in ei. Este timpul sa se porneasca o adevarata campanie anti-huligani. Mentionez ca sunt stelist si aceasta campanie doresc sa fie facuta pentru toate echipele.
suporter • 21 august 2009, 14:40
Imi pare foarte rau ca un personaj ca lupescu ionut este cine este in Federatia Romana de Fotbal.Daca as fi jurnalist ,reporter etc,…dupa ce i-as lua un interviu,as inchide reportofonu si l-as intreba
– Dom’le ,matale iti bati joc de mine sau atat va duce capul ?
Dupa cele intamplate cu suporterii lui Dinamo,personaju de mai sus in calitate de nush ce mare director din federatie da lamuriri presei
„- Clubul Dinamo risca sanctiuni mari de la UEFA.”
…Ditamai „derectoru” de federatie ne-a lamurit pe toti.Cum spunea un jurnalist de la „sport.ro”- „ne asteptam la mai mult de la ditamai directoru de federatie” .
Acum cativa ani in urma, inainte sa ajunga „derector” a mai dat o declaratie la fel de tare,(daca va mai amintiti) intrebat de la ce crede ca izbucnit acel scandal intre nush ce conducatori din fotbal, a lamurit-o cu „eh ,a fost o chestie intre ei!!!” …de la ce chestie n-a inteles nimeni nici acum dar vedeti ce a ajuns.
Cand s-a certat cu Marian Iancu a zis despre conducatorul Timisoarei
ca seamana cu un personaj din filmul „Razboiul Stelelor”…
Astia sunt conducatorii fotbalului romanesc si ii meritam
chip • 21 august 2009, 14:41
Pt. ZeB: Erai printre ei acolo? ***. Tu mergi la stadion nu pt meci, ci ca sa injuri in voie, sa astepti sa fii „instigat la violenta”, asta este singurul tau scop. pt toti cei ca voi trb introduse pedepse drastice. citesc si ma uimesc, dupa ce 400 -500 „suporteri” au intrat pe teren, politia a facut 4 arestari, 2 dintre cei care intrasera pe teren, unul care arunca cu pietre in masini in afara stadionului (a fost amendat doar), si unul care introdusese materiale pirotehnice. Atat timp cat dupa un astfel de incident se fac 4 arestari, 2 neavand legatura directa, astfel de evenimente vor mai aparea, se vor mai inmulti si agrava. Pt ca din pacate, multi „baieti da baieti” merg la stadion asteptand doar sa fie „instigati la violenta”. Nu trebuie sa reinventam roata, trebuie doar sa ne uitam la ce au facut altii, englezii au avut probleme mai mari decat noi. acum spectatorii stau la 1-2 metri de jucatori, fara gard de protectie si fara jandarmi cu casti si scuturi ca la noi. rar intra cate un teribilist pe stadion, iar asta nu prezinta riscuri majore pt jucatori, si nu este incheiata partida inaintea timpului regulamentar. Partea interesanta e ca la ei sunt 30mii de spectatori mediu in stadion, iar la noi 5mii , poate si mai putin. si mai interesant este ca cei care asteapta sa fie instigati la violenta vin la meciuri. dar pe stadion, ei se abtin, in afara stadionului…. fotbalul ar trebui inainte de toate sa fie un spectacol, un joc. din pacate, banii, patima exagerata, mediatizarea prost facuta; l-au schimbat in altceva …
Cristina • 21 august 2009, 14:56
@chip: Ai dreptate, in lipsa unor sanctiuni drastice asemenea evenimente se vor inmulti si agrava. Din pacate la noi sanctiunile serioase sunt sublime, dar lipsesc cu desavarsire.
Nu m-as mira daca ar fi implicati si suporterii altor cluburi; in fond, huligani sunt peste tot. Si poate ca tocmai de aceea ar trebui sa fie aplicate masuri extrem de drastice, poate mult mai drastice decat au fost la englezi cu ceva ani in urma.
Si tare ma tem ca haosul incepe sa se arate nu doar in fotbal ci in toata societatea.
OVIDIUDAN • 21 august 2009, 15:08
MASURI DE URGENTA !!!
INDIFERENT DE DECIZIA SAU DECIZIILE DE LA UEFA, DACA SE MAI VREA CONTINUITATEA LUI FC DINAMO IN FOTBALUL ROMANESC SE IMPUN CATEVA MASURI URGENTE :
– MUTAREA ECHIPEI FC DINAMO IN PROVINCIE
– TOATE MECIURILE DIN ACEST SEZON DE PE TEREN PROPRIU SA SE DISPUTE FARA SPECTATORI.
– LA TOATE MECIURILE LUI FC DINAMO DIN DEPLASARE, CLUBUL INTERZICE DEPLASAREA GALERIEI, IAR ACEI SUPORTERI CARE O VOR FACE, VOR FI DIRECT RASPUNZATORI.
– SCHIMBAREA CONDUCERII FC DINAMO, IN FRUNTE CU PRESEDINTE NICOLAE BADEA.
ESTE SINGURA MODALITATE DE EDUCARE A SUPORTERILOR !!!
DOMNILOR MODERATORI VA ROG DIN SUFLET SA TINETI CONT DE PAREREA MEA!!! VA MULTUMESC !!!
calator • 21 august 2009, 15:13
Catalin,
Vina voastra, a celor din presa nu o vedeti? Daca nu ma insel, chiar tu ai scris acum cateva zile un articol despre tribunele goale de la Steaua-Urziceni. Printre randuri ai lasat sa se inteleaga ca decizia a fost nedreapta. Uite ce s-a intamplat aseara! Daca se luau masuri serioase dupa acel meci Arges-Dinamo, acum toti eram linistiti. V-ati ocupat de Ritzi-Piti(mai nou colegul tau Decebal, de Udrea)dar ati ocolit cu buna stiinta problemele din fotbal. Ca unul ce imi arunc ochii destul de des pe GSP, constat cu stupoare ca paginile voastre sunt pline de declaratiile lui Borcea, Turcu, Badea si Becali. Stiti ca Vasluiul a invins AEK? Stiti ca CFR a facut egal in deplasare? Chiar si Steaua a invins cu 3-0!Aveti idee cum se pregatesc Urzicenii de CL? In final stiti ca exista alte 100 de sporturi. Nu-mi amintesc sa fi citit nimic despre echipa Romaniei de spada, despre atletism. Nu vedeti ca ne-am saturat de aceleasi personaje pe care voi si nu altcineva ni le varati pe gat. Ar fi cazul ca si voi cei din presa sa va puneti ceva intrebari de genul: cine sunteti, unde vreti sa ajungeti sau ce ati devenit.
No name • 21 august 2009, 15:29
Radu, o fac pt. ca ei aici ***in lumea lor sunt eroi…
paSSa • 21 august 2009, 15:37
Asta se intampla cand :din cauza conducatorilor de cluburi si de4claratiile lor razboinice si minciunile spuse cu atata non-salanta ii fac pe unii kiar sa creada ce spun si aici ma refer la *** dinamovisti care se credeau intancibili din orice punct de vedere,au mentalitate de trib salbatic.AM O INTREBARE : VAD K NU VREA NICI UN EDIATORIALST SA DESKIDA UN SUBIECT REFERITOR TIRLURILE „CASTIGATE” DE EKIPA MILITZIEI DE LA INFINTARE SI PANA ACUM……….DE CE ?
Sergiu • 21 august 2009, 15:44
Eh…bun articol..pentru ca spune adevarul..chiar daca nu in totalitate…atinge unde trebuie ..chiar daca doare enorm, adevarul trebuie spus..asa cum e el, fara farduri si spoieli ieftine sau cu vreun oarecare interes..
Sunt dinamovist de cand ma stiu si as vrea sa ii spun cateva lucruri lui Catalin dar si celor care au postat comentarii aici .
Ma simt jignit si lovit oriunde vreti voi de comportamentul huliganilor de pe Stefan cel Mare..si in orgoliul meu de suporter al lui Dinamo dar si de roman ..si in minte si in bunul simt cu care m-am nascut si pe care il am intr-o masura mai mica sau mai mare ca si orice alt om de pe planeta asta. Este imposibil sa nu te oripileze ce am vazut aseara..imi venea sa plang de ciuda si de nervi..si nu pentru 0-2 ca rezultat al unui meci in care Dinamo a jucat ce putut si ce a stiut ..ci pentru ce am vazut in tribune.
Am fost de atatea si atatea ori pe stadion, chiar daca nu sunt din Bucuresti..am fost pe ploaie, caldura, ceata..nu conta vremea..conta ca ma duceam sa imi sustin echipa si sa simt atmosfera aia superba de pe stadion…cantec..sperante..deziluzii..toate sunt frumoase intr-un meci de fotbal, chiar daca si dor .. Dar niciodata, NICIODATA nu am stat in peluze ci doar la tribune chiar daca pretul biletului era mult mai mare ..si stiti voi de ce ? Stii Catalin de ce ? Pentru ca in peluze nu puteai sa vezi nici macar o faza dintr-un meci intreg si asta datorita „gunoaielor” umane care stau acolo si care nici macar nu stiu cine joaca pe teren ..
Ii dau dreptate lui Becali care spunea aseara ca aia nu vin sa vada meciul..ci sa simta si ei ca sunt cineva. Si asa este …sa vedeti ce frumos canta si aplauda si sufera lumea sau tremura in tribune si ce nebunie la propriu e in peluze..si cum se injura unii pe altii, ca unii sunt de la sud, altii de la Haldan, ca unii sunt „adevaratii suporteri” , altii doar niste falsi ..si tot asa..si noi ne bucuram sau plangem impreuna in tribune fara sa ne doara de nebuniile si „strategiile” lor…
Si de ce toate astea ? Pentru ca li se da voie si sunt o buna masa de manipulat ..asa cum zicea si Alin Buzarin intr-un alt articol ..pentru a aduce sau fugari actionari..
Vreau sa mai spun un singur lucru..chiar daca Dinamo ar ajunge in Liga a 4-a sa spun eu tot dinamovist voi fi ..si stiti de ce ? Pentru ca imi iubesc echipa si pentru ca nu am nici un interes ascuns in a ajunge pe stadion ..doar vreau sa-i vad cum joaca si daca pot sa ii sustin ..NICI UNUL DIN PELUZE nu gandeste asa…NICI UNUL NU S-AR DUCE LA MECIURI IN DIVIZIA C !!! NICI UNUL !!! Pentru ca..nu i-ar mai vedea nimeni ce „pot” ei sa faca…
Solutia ? …sa se adopte „politica de curatare a tribunelor de huligani” care a fost aplicata cu succes deplin in Anglia…imi salta inima de placere cand vad un meci din divizia a 2-a de la ei ..stadioane de 40.000 de locuri, pline ochi de suporteri care canta dar si injura, gesticuleaza si aplauda, dar stau pe scaune la un metru de teren, fara garduri si fara jandarmi …si isi sustin echipa ..nu o „ingroapa” cu gesturi de huligani si nici nu-i alearga pe teren cu batele cerandu-le socoteala pentru propriile frustrari ..
Sper ca aceasta masura sa fie luata cat mai repede si conducatorii din fotbalul nostru sa isi asume aceasta responsabilitate de a interveni promt in rezolvarea acestei probleme prin toate mijloacele necesare..indiferent daca isi vor pierde sau nu din propria „imagine” si asa destul de gri ..
Sa auzim numai de bine de echipele noastre si sper din tot sufletul ca si Steaua, si Vasluiul, si Clujul, si Timisoara si Urziceniul sa faca jocuri frumoase mai departe in Europa..fara huliganisme si nebunii care nu isi au locul nici in tribunele unui meci de fotbal si nici pe teren …
Cristina • 21 august 2009, 15:46
@calator: Da, ai dreptate, sunt alte… 100 de sporturi, parca spuneai, nu? Dar din pacate nu toate au atati de multi practicanti, spectatori (poate ca nu sunt foarte cunoscute…) si deci nu atrag asa de multi bani si nici investitii. In fond, un sportiv de performanta „inghite” bani…
daniel • 21 august 2009, 15:47
giboni…
Adina • 21 august 2009, 15:58
Nu a fost o idee buna intrarea suporterilor in teren, daca vroiau intr-adevar sa dea o lectie actionarilor dinamovisti ar fi trebuit sa-i lase cu tribunele goale la fiecare meci.Suporterii din toate galeriile daca s-ar uni si ar lasa la o parte golaniile dintre ei i-ar aduce la faliment pe toti patronii de cluburi lasand stadioanele goale.Lasati la o parte razboiul dintre voi, uniti-va si luptati curat impotriva lor si a gazetelor sportive care promoveaza non-valoarea.Nu mai mergeti pe stadioane,nu le mai cumparati ziarele.Aseara pe toate canalele de sport nu dadeai decat de becali,nitoiu, badea…Numai in Romania se poate vedea circ la televizor si in ziare.Iar acum gazetarii se dau corecti, cand ei sunt de fapt adevaratii vinovati, pentru ceea ce se intampla in fotbalul romanesc, in goana lor dupa bani.
IONUT • 21 august 2009, 16:00
De ce totusi nu vrei un pic sa analizezi cauzele care au dus la aceste incidente,87 minute ne-am chinuit cu o echipa de nivelul diviziei B nu s-a legat o pasa o actiune NIMIC, ani si ani la rand ZERO BARAt in Europa.
Pentru ce atatea umilinte a suporterului DINAMOVIST pana cand si pana unde sa tot stam sa vedem cum toti REFUZATII sunt adusi de actionari la echipa cu scopul ca vor prinde cateva meciuri bune si vor pleca pe bani buni in strainatate.
P.S.: NU LAUD NICI NU INCURAJEZ ACEASTA INITIATIVA DAR TOTUSI NU SE MAI POATE CONTINUA IN ACEST FEL LA DINAMO SI DACA ACESTA ESTE SINGURUL MOD DE AI INDEPARTA PE TOTI CEI CARE SUNT IN CONDUCERE SI PE LANGA CONDUCEREA CLUBULUI DINAMO DOAR PT A-SI UMPLE CONTURILE SUNT TOTAL DE ACORD CU EA.
romeo • 21 august 2009, 16:01
de acord cu ce cu Tolo
simplu • 21 august 2009, 16:02
Ne complicam discutind. Sa se aplice legile penale in ceea ce priveste lovirea, amenintarea,distrugerea,punerea vietii in pericol a persoanei,comportamentul rasist si xenofob ,etc.Politia,jandarmeria si procuratura nu aplica aceste legi OBLIGATORII, si trebuie sa raspunda pentru ca nu se achita de OBLIGATII DE SERVICIU fata de societate. Cei de aseara nu sint suporteri ,au incalcat LEGEA PENALA,sint faptuitori.Uitati de legea Dragomir care este o abureala.La tv sint chemati „lideri de galerie” la interviuri,tocmai ei care sint alaturi de conducatori gen borcea ,organizatorii dezastrului care goneste lumea de pe stadioane.
Alin • 21 august 2009, 16:27
Stau si ma uit acum pe tv-uri la Turcu si Borcea care dau toata vina pe „suporterii dinamovisti”. Dar nici unul nu-si da seama ce noroc au avut ca au fost cativa care rupt gardul. Oare de ce nu se intreaba nimeni ce s-ar fi intamplat daca suporterii ar fi plecat linistiti acasa si scorul ar fi fost 0-2? Oare mai „pitzigaiau” ceva la televizor? Daca peste o saptamana pierdeau calificarea in teren, si erau singura echipa romaneasca care urmarea la televizor Euro League.
Jucatorii lui Dinamo sunt mari prieteni cu Johny Walker, „keep walking”. Dinamo, „antrenati-va mai departe”
Sunteti o rusine, de ani de zile nu puteti trece de TURUL 1, mai bine ati fi lasat pe altii…
un suport stelist
CPU • 21 august 2009, 16:28
@kiki:fotbalul ca orice alt sport nu mai e demult un eveniment sportiv.pe stadioane nu mai au loc demult spectacole sportive.casele de pariuri si mass-media l-au omorat iar grupurile mafiote l-au transformat intr-o afacere proprie.
costel • 21 august 2009, 16:40
sa fie suspendate toate echipele romanesti din toate competitiile internationale, uefa etc. asa cum si echipele englezesti au fost supendate
Doame ajuta !
Cristina • 21 august 2009, 16:45
Mda… Cred ca starea ddin sport reflecta, e undeva, starea intregii societati romanesti. Aceesi brambureala, aceeasi dorinta de afaceri, aceeasi bravada pentru nimic….
gica • 21 august 2009, 16:46
Dl Tolontan nu sint de acord cu cea ce sa intimplat aseara pe dinamo dar sa nu ii judecam doar pe suporteri.Pe huliganii din conducerea cluburilor de ce nu ii condamnati.Cu ce este mai putinh huligan alde BORCEA,DRAGOMIR,BECALI….EU cred ca de aici trebuie inceput.P_ai daca ei se porcaiesc intre ei la tv eu amarasteanu de mine cum sa reactionez?pai nu am tendinta sa fiu ca ei .Unde ati vazut in Europa asemenea specimene de conducatori.Pai ei ar trebuie sa fie primii la puscarie.CE este cind tu conducator de club ii ceri unui arbitru sa se arunce de la etaj? Nu este huliganism?NUMAI ei au ddreptul sa fie huligani? ce este cind tu ziarist sportiv ii permiti unui conducator de club sa debiteze pe micul ecran toate porcariile din lume? NU este oare huliganism?Eu cred ca asa trebuie pusa problema
Clujeanul din Atlanta • 21 august 2009, 16:46
Vina e si ligii.Pedepsele in Ro sunt foarte blande….De ce de exemplu daca regulamentul prevedea suspendarea terenului din Ghencea pt 2 etape s-a decis doar una.Trecem prea repede peste lucrurile astea. Da cum e Mitica e si fotbalul din RO….
leonicu • 21 august 2009, 17:02
Aceste creaturi , animalice sunt platiti tot de catre sefii cluburilor pentru a face aceste lucruri. Patronii cluburilor impreuna cu sefii mari din federatie fac aceste scenarii.; si pentru cat-va euro ,*** sunt in stare sa si ucida pentruca nu au discernamant. Asti sunt cei care l-au ales pe beecalii europarlamentar, si care ne fac de ras in lume .Ce pacat ca o mare parte din aceasta natie este asa
cvali1976 • 21 august 2009, 17:03
Este o atitudine tampita, dar cum sa nu reactioneze asa cand la tv se prezinta cazul ridzi care sfideaza comisii si prosteste 22 de milioane de suflete, cum sa nu faca asa cand o vad pe elena udrea care nu se supune legii, cum sa nu faca asa cand sefii cca declara de borcea, iar dna nu se mai autosesizeaza, dar se autosesizeaza cu becali care nu a facut altceva decat sa-si recupereze masina.
Cum sa faca altfel cand o domnisoara ca elena basescu ne reprezinta la ue. Desteptarea, nu mai merge asa. La puscarie cu toti.
Oricare dintre noi era la puscarie in secunda 2 daca ar fi facut ce a facut madam udrea.
bogdan • 21 august 2009, 17:21
tolo, vad o stie cum ca doar 4 baietzi ar fi fost identificati dupa descinderea de aseara. Cand „statul” a stat deoparte in joc de glezne,m ati intervenit voi si ati aratat ce era cu doamna Ridzi. Ati investigat, bravo. De ce nu investigati si acum, sa duceti listele la jandarmerie-politie-procuratura-judecatorie, nu stiu unde, in care sa le aratati cu poze, filme si amprente cum ii cheama si ce mananca. Aveti oameni destoinici, si va e la indemana s-o faceti. Mult mai la indemana decat unei uniforme. hai sa vedem cum reuseste media sa ma ajute sa-mi fie mai bine cand ma duc la un meci pe stadion. ca dau bani pe ziare si este si interesul vostru. hai azi
Sably • 21 august 2009, 17:27
Da Catalin, da!…
O sa plang probail marti cand voi lua DVD-ul cu Florica, l-am cunoscut, am jucat la Dinamo, eram la juniori, il pandeam cand ramanea dupa antrenament si ii centram, rugandu-ne noi pustii sa ne arate cum dadea el cu capul CU OCHII LUI ALBASTRII, DESCHISI!!!
Da Catalin , da !…O sa plang, ca azi noapte, toata noaptea!
De data asta, ptr. acest articol, MULTUMESC Catalin!
Ma intreb insa, vor intelege oare?…
Sorin81 • 21 august 2009, 17:39
D-le Tolontan, Catalin,
Va citesc, va respect si cateodata te admir. ceea ce ai facut in cazul Ridzi este sincer de necrezut inca pentru mine, iar pentru asta imi ai toata consideratia. insa de data asta nu ai dreptate. daca legile ar fi fost respectate intotdeauna, astazi nu am mai fi aici, ci am fi sarbarit cu totii al 20-lea congres in fata casei poporului. sunt dinamovist si pun suflet pentru aceasta echipa. sunt sigur ca si majoritatea acelor suporteri care au intrat pe teren simt aceeasi frustare ca si mine. dupa ce ca stam toti inchisi in cutii de chibrituri in timp ce ei isi flutura ostentativ pe la televizor banii castigati pe spinarile noastre ale celor multi, vin si ne fura si singurul lucru care ne mai umple din cand in cand sufletele. dreptul la a visa. la a spera.
aceasta e revolutia de care aveam nevoie. doar asa noi cei multi care iubim aceasta echipa fara a astepta vreodata vreun beneficiu material mai puteam sa visam sa obtinem acel Dinamo care ne-a facut sa il iubim. cu dinu, cu dumitrache, cu demollari, cu haldan si nu in ultimul rand cu danciulescu. acel dinamo la care si adversarii isi exprimau admiratia.
de la un fan care regreta ca nu a fost ieri la stadion.
Marius • 21 august 2009, 17:51
Catalin, nu vreau sa fac din comentariul de fata un discurs lamentabil.
Sunt un vasluian ce locuieste de aproape 10 ani in Bucuresti. Incep, bucuros, sa experimentez sentimentul de mandrie cand aceasta echipa minuscula ajunge subiect de discutii la tigara intre microbisti care nu sunt in stare sa arate orasul Vaslui pe harta. Fantastic sentiment!
Sunt, de asemenea, constient ca Vasluiul nu vinde la fel de bine ca Steaua, Dinamo sau Gigi Becali. I get it; I really do! Dar nici macar sa mentionati pe prima pagina, intr-un colt cat de mic, faptul ca a reusit sa castige meciul cu AEK mi se pare josnic. Cand limbajul de lemn din manual nu o sa mai dea rezultate, o sa va para rau ca nu ati trecut niciodata, in meseria voastra, de nivelul scolii primare; si asta pentru cativa banuti in plus…
mois • 21 august 2009, 18:02
Scurt si la obiect: PUSCARIE! Animalele nu au ce cauta pe un stadion de fotbal. Indiferent unde se intimpla in Romania, pe orice stadion, animalele trebuiesc bagate in puscarie pe ani grei.
salo • 21 august 2009, 18:02
nici tu dl tolontan nu esti obligat sa ne intelegi!
Dinny • 21 august 2009, 18:10
@ Catalin Tolontan
Subscriu total opiniei tale.
@ Sorin 81
Si daca erai pe stadion,ce faceai…erai alaturi de acei imbecili care au patruns pe pista stadionului ?!?
prosper boy • 21 august 2009, 18:23
Din pacate, ziarele de sport, site-urile specializate, stirile sportive de la tv si de la radio, nu mai sunt de sport. Ca ultim mohican din randurile gazetarilor sportivi (cum va consider) va atrag atentia ca mergem intr-o directie cat se poate de gresita.
Iau in discutie evenimentele de aseara. Ca dinamovist, recunosc ca e o mare pata pe obrazul nostru. Multe din lucrurile care s-au spus despre noi sunt juste. Chiar si faptul ca numarul de 4 retineri e deosebit de mic e just.
De dimineata pana acum primesc insa o continua lectie, pe care si Dvs., ziaristi – nu numai de sport – trebuie sa v-o insusiti. Site-ul UEFA, forul tutelar al competitie nu a scris absolut nimic despre incidente. Mai mult, s-a scris un singur articol la adresa echipelor romane. Stiti la adresa cui? FC Vaslui. Cu ceva documentare geografica, demografica, istorie a clubului, patronat, antrenor, absenti din prima echipa. LA OBIECT.
Nu Steaua, nu Dinamo, cu care (in ordinea asta) incepe orice ziar sau jurnal de stiri, in mod constant, de cel putin 5 ani.
Mai mult. Sunte reliefate aspectele pozitive, povestile de succes, sau, cand e cazul, dramele pur sportive.
Nici o vorba despre violente. Nici o vorba despre intrat pe pista de atletism (subliniez ca nu pe gazon). Apoi mi-am amintit ca orice televiziune a efectuat transmisuni ale meciurilor de Champions League, a evitat sa prezine scene cu un potential caracter vatamator – nuditate sau violenta ce AR PUTEA aparea in cazul unor spectatori intrati pe gazon (ultima oara, Jimmy Jump s-a „dat” la Federer; ati vazut cum a fost comutata imaginea in alta parte?)
Iar in tot acest timp, Dvs. ziaristii continuati sa prezentati imagini, sa comentati si sa va antepronuntati inaintea Justitiei (cum o fi ea – rea, sau mai putin rea).
Daca as veni dintr-un stat civilizat, as fi nedumerit de ce a fost nevoie sa inghit la toate jurnalele de stiri de pe toate posturile TV parerile inutile (uneori si dictatoriale si discriminatoare) ale unor personaje puerile (Gigi Becali, Victor Becali, Mihnea Ionescu, Cristian Borcea, Vasile Turcu, etc.).
Cu credinta ca m-am adresat cui trebuie, va mai fac o ultima precizare: evenimentul SPORTIV al serii trecute a fost noul record mondial al lui USAIN BOLT la 200 plat, eveniment care se impunea a fi headline in Gazetei SPORTURILOR (as vrea mai putin de 14 pagini cu fotbal si mai mult de 2 cu vagi comentarii din alte sporturi).
Goanta • 21 august 2009, 18:27
Am observat cu uşurinţă ca „o anumită parte” a „fomatorilor de opinie” şi a „câinilor de pază ai democraţiei” au o problemă cu identificarea vinovaţilor, indiferent de situaţie. Când acum ceva ani au fost răpiţi nişte jurnalişti, moderatorii de tocşouri urlau: „Haideţi vă rugam să stabilim cine sunt vinovaţii!” Şi au propus o listă din care să aleagă fiecare: Băsescu, pesede, serei, agenturile, poliţia, armata, jurnaliştii, şefii jurnaliştilor, poliţia de fontieră… Nici urmă de terorist pe lista lor!
Când se sparge o bancă, prima întrebare la tocşoul încropit ad-hoc: haideţi să stabilim cine e de vină, banca sau poliţia?”.Hoţii, bineînţeles, nu apar pe listă, ei nu au cum să fie vinovaţi, şi-au făcut doar datoria.
Aseară câteva specimene care sunt vertebrate doar ca să aibă pe ce se sprijini tricoul intră pe un teren de fotbal, iar moderatorii TV se întreabă disperaţi: „Cine e devină: conducerea clubului, jandarmeria sau firma de pază?.” Băieţaşul cu tricou cool din fotografie nu are, desigur, nici o vină. E prieten cu N’Doye şi venise să-l întrebe dacă mai stă mult la meci, că el se cam grăbeşte…