Altfel despre cazul Dinamo

Marţi vom vedea cum gîndesc oamenii din spatele fotbalului european

luni, 24 august 2009, 2:41

Marţi vom vedea cum gîndesc oamenii din spatele fotbalului european

Zile imaculate. Zile în care ne-am îmbibat de puritate şi de un extaz al severităţii. Zile în care degeaba condamni invazia suporterilor pe pista stadionului din Ştefan cel Mare dacă nu ceri şi suspendarea, raderea, euroostracizarea şi consemnarea lui Dinamo în carantină pe ţî ani.

Teoria asprimii maximale ca măsură antiviolenţă are ceva din inocenţa momentelor în care credeam că o injecţie e cu atît mai eficientă cu cît e mai dureroasă şi îţi face fundul vînăt. De fapt, dacă vrei să diminuezi brutalitatea pe stadioane nu loveşti în echipe sau în publicul nevinovat, ci încerci să-i îndepărtezi din fenomen pe cei care n-au ce căuta acolo.

Nu cred că, marti, UEFA o va exclude pe Dinamo din competiţie pe mai mulţi ani. Nu cred că europenii sînt străini de observaţia elementară potrivit căreia izolarea e distructivă şi că abia atunci faci jocul celor care au năvălit pe pistă în timpul jocului Dinamo – Liberec şi care au dorit, după expresia lor consemnată pe gsp.ro, „să resetăm clubul şi să facem istorie”. Aruncînd-o pe Dinamo la coş, UEFA legitimează succesul ultim al năvalei: scrum, frate, şi totul de la zero, dă-i în gîţii lor!

O echipă jefuită de capacitatea de a obţine răsplata performanţei sale din cauza incapacităţii clubului de a se proteja aduce deservicii campionatului şi fotbalului. Dacă punctele naţionale nu se pot converti în puncte europene, atunci ele vor ajunge pe piaţa neagră internă. Nepermis, desigur, dar previzibil.

Ştiu că trăim zile interesante, zile în care e cool să fii intransigent plin de pietate, dar pronosticul, recunosc, afectat de colaboraţionismul făţiş cu ideea că vai de fotbalul ajuns din mîna nebunilor în cea a inchizitorilor neprihăniţi, pronosticul aşadar e că UEFA va înţelege exact cazul Dinamo şi nu va exclude echipa din Europa.

Comentarii (139)Adaugă comentariu

DS  •  24 august 2009, 14:46

In conditiile financiare de „acolo” sunt sigur ca si o amenda usturatoare face ravagii.
Un 3-0 la masa verde, dar cu permisiunea de a juca partida retur. Poate asa aduc si dinamovistii niste puncte coeficientului Romaniei, fiindca la asta au ramas datori de cativa ani.

RBoy  •  24 august 2009, 14:48

Eu zic ca Dinam0 v-a fi exclusa macar un am din Europa.

calin  •  24 august 2009, 14:51

Si eu mi-as dori o asemenea atitudine. Dinamo inseamna mai mult decat gloata de huligani si un club, ca si o natiune, se vindeca in interiorul competitiei, nu in afara ei…

Carol Dumitrache  •  24 august 2009, 14:52

Foarte corect.Suspendarea naste mai multa ura;si asa de ajuns pana acum.

ionut  •  24 august 2009, 14:53

citeste atunci articolul lui buzarin, cred ca el are dreptate!!! si ce mare dezvaluire ai facut de ai postat ca in juma de ora aflam nu stiu ce lucru,ai facut ca si d.diaconescu cand zicea ca a gasit-o pe Elodia. Slab articol!
De ce nu faci ca sa putem sa iti dam note pt articole?? nu ai bani??? Atunci bea UN GOLDEN BRAU

ady  •  24 august 2009, 14:54

MdA..in sfarsit un om care nu e stelist…..care nu e antidinamo,care gandeste nepartinitor asa cum ar trebui sa o faca toti ziaristii care din pacate nu o fac

independentu  •  24 august 2009, 14:54

in sfarsit o tratare logica a acestui caz, pana acum numai aberatii. cum e posibil ca intr-un stat de drept sa crezi ca solutia ar fi sa intri cu bodyguarzii peste ei asa cum se lafaia un infractor, ion becali la o emisiune tv, la care vlad enachescu pe care il stimam in loc sa ia atitudine se hlizea la fel ca toate pipitzele care iau interviuri. cum e posibil ca aseara, la alta televiziune primu interviu dupa meciul dinamo-cfr sa fie cu gigi becali?

caleb13  •  24 august 2009, 14:56

Articol foarte bun. Sunteti printre singurii ziaristi adevarati care nu incearca sa manjeasca si mai mult Dinamo si tot ceea ce inseamna acest club.
Nici eu nu vad de ce ar trebui sa suferim tot noi, astia care stau acasa si plang ca pot ajunge pe stadion din cauza unor astfel de animale. Care la fiecare meci trebuie sa accepte umilintele ziaristilor legate de faptele „suporterilor”. Si ei ce fac? Pun pariu ca jumatate din acei fani care strigau pana mai ieri „Dinamo suntemn noi!” si care au navalit in teren ii poti vedea oricand in alta galerie cantand cu aceeasi daruinta. Iar fanii adevarati sufera.

gabriel  •  24 august 2009, 14:56

Bravo Cataline

Ai perfecta dreptate dar parca Dinamo merita asta.Sunt dinamovist de 35 de ani.Ma doare ca acest club a ajuns aici dar in viata trebuie citeodata sa ajungi jos ca sa poti sa te ridici si sa o iei de la capat mai puternic.

Deja-vu  •  24 august 2009, 14:56

Daca te tine instalatia si chiar vrei sa faci un bine suporterilor dinamovisti ,fa tata o emisiune cu situatia la Dinamo , cu transferuri ,cu modul de operare ,infrastructura care nu exista , cum se minte ca se bag bani in club si vin numai jucatori liberi de contract . Fa tata ziaristica si ajuta-ne pe noi suporterii ,nu pe astia care sunt la putere si-si bat joc de noi . Am ajuns la disperare cu conducerea asta incapabila de managment . Asta doar daca ai sange in instalatie ,daca nu prefate ca faci ziaristica si pune-le intrebarile care si le doresc ei ca sa sara la cap cu cate o minciuna ,cum fac majoritatea colegilor tai . Ai ma Tolo sau nu ai ?

ilie  •  24 august 2009, 14:58

Corect!!! Dand apa la moara huliganilor, care si-ar vedea scopul atins, ar fi ca si cum le-ai arata drumul care duce la obtinerea a ceea ce vor ei si nu neaparat acest ceva e spre binele echipei. Cand ii vad rupand scaune si dand in cap unuia sau altuia, strigand in acelasi timp ” Dinamo suntem noi !”, ma bucur ca pot vedea meciuri linistit pe Mestalla, alaturi de fii-mea, cu toate ca sufletul mi-e in Groapa alaturi de cei care iubesc Dinamo.

calin  •  24 august 2009, 15:01

@Ady,

Eu sunt stelist dar nu suport sa dea toti intr-un club care inseamna mai mult decat o mana de descreierati… Nu preferintele determina atitudinea!

Cătălin Tolontan  •  24 august 2009, 15:03

ady: stai putin! Nu inseamna k cineva care se gindeste ca Dinamo merita suspendata e stelist. Inseamna k asa crede el. Eu nu cred asta. Eu nu cred ca o suspendare ar aduce ceva bun, ci dimpotriva

Cătălin Tolontan  •  24 august 2009, 15:04

Deja-vu : anchetele nu se fac la emisiuni tv de analiza. Anchetele se fac in ziare si de aici ati aflat, de pilda, ca multi sefi ai lui Dinamo s-au imbogatit din transferuri cu jucatorii lui Dinamo

Serban  •  24 august 2009, 15:04

99% Dinamo va fii exclusa din Europa League! Domnu’ Tolo, eu inteleg ca si multi altii ca sunteti avizi dupa imagine, insa va promovati cu titluri de 3 lei. Lumea nu mai pune botul la: „În jumătate de oră, Cătălin Tolontan va posta pe blog un text surprinzător despre sancţiunea lui Dinamo!”

Andrei  •  24 august 2009, 15:06

Feyenoord a fost exclusa 1 an pentru mult mai putin . De ce sa aiba oficialii UEFA mila de Dinamo ? Oricum nu e un club care sa conteze la nivel european . Joaca maxim 2 meciuri si apoi eliminare

RADU  •  24 august 2009, 15:08

eu cred ca o suspendare din cupele europene pe 2 ani a lui dinamo ar fi benefica pentru romania..
dinamo nu ne-ar mai face de rusine in europa
si echipa care ii va lua locul va avea mai multe sanse de a obtine puncte pentru romania

Ionut  •  24 august 2009, 15:09

@Catalin Tolontan ,
Felicitari pentru articol. In zilele acestea mai toti ‘jurnalistii’ n-au facut decat sa o loveasca pe Dinamo. S-o umileasca prin ‘articolele’ lor si sa faca misto de Dinamo. Uita-te si tu pe blogurile colegilor tai si vei vedea treaba asta. Una era daca spuneau intr-un mod obiectiv ca se impune excluderea din Europa dupa parerea lor si alta e sa faci misto de Dinamo si s-o ‘lovesti’ cu salbaticie prin ‘articolul’ tau. In fine. Sa speram ca se va intampla cum ‘prezici’ tu in articol 🙂
Inca o data : FELICITARI pentru atitudinea ta obiectiva !

razvan  •  24 august 2009, 15:12

Catalin, se pare ca tu nu ai citit articolul lui Buzarin :”o cauza nationala , dinamo basma curata ” . Ce sa intelegem ? Ca trebuie sa asteptam pana cand huliganii vor bate si jucatorii, arbitrii , etc ? Pentru ce sa nu fie uefa intransigenta ? De ce ? De teama ca dinamo sa nu vanda puncte in campionat ( apropo , le-a vandut acum 2 ani cfr-ului, iar aseara i-au fost date inapoi ) . Parerea mea este ca trebuie taiat raul din radacini. Daca stelei, pt niste cuvinte scrise , i-a fost suspendat terenul 2 etape , pai pentru ce-au facut huliganii la dinamo-liberec… sau violenta verbala este mai periculoasa decat cea fizica ? Noi cei care privim un meci de fotbal, suporterii care sustin echipa si la bine DAR MAI ALES LA GREU ( adica si atunci cand joaca PROST ) , nu mai intelegem nimic .Pana cand trebuie iertata o astfel de conducere de club ( caci in definitiv ei sunt cei care vor fi sanctionati )…Ei au fost si ei sunt cei care permit astfel de manifestari .Cei care conduc azi dinamo .Le-au permis huliganilor de tzi ori sa se manifeste la fel si nu au luat masuri .Ori asta inseamna complicitate , si dupa cum stii si tu complicitatea are acelasi grad de vina .
Dupa mine, borcea, turcu, badea si toti cei ca ei merita sa fie exclusi din fotbal . Iar asta trebuie sa fie inceputul .

Ciolanus  •  24 august 2009, 15:13

Eu nu stiu o solutie pentru astfel de specimene. E cert ca toti care suntem pe siteurile sportive suntem buni, suntem corecti, iar cand ajungem pe stadioane unii ne transformam in bestii.
Ma gandesc eu, in prostia mea, oare e greu sa iei cateva camere de filma de inalta rezolutie, sa filmezi toata tribuna si la sfarsit sa ii retii pe stadion 30-60 de min pana se uita niste oameni pe ele? Asta ca sa-i identifici, dupa exista si problema cum sa-i opresti ca sa nu mai intre pe stadion, mai ales la cercelati, tatuati si vopsiti.
Despre Dinamo… cred ca o suspendare pe anul acesta ar fi destul. De ce nu mai mult? Pentru ca vor fi alte generatii, se vor face alte calcule, samd. Iar daca vor scapa cu mai putin nu e bine pentru ca pana acum tot am primit (cluburile) amenzi, jocuri fara spectatori si alte chestii.

Cătălin Tolontan  •  24 august 2009, 15:14

razvan: am citit articolul lui alin. Eu am alta parere.

Serban  •  24 august 2009, 15:15

@RADU :ai omis faptul ca odata cu excluderea lui dinamo, un avertisment va fii dat tuturor celorlalti ca de acum incolo sa stea cuminti!

Cătălin Tolontan  •  24 august 2009, 15:15

dodo: tu crezi in gherila urbana, eu in altceva. Si nu, nu cred ca sint depasite cartile.

Dadi  •  24 august 2009, 15:16

Interesant articol… Totusi, ati uitat de echipele engleze excluse fara jena din Europa in urma cu mai multi ani de catre aceiasi diriguitori cu gindire moderna, fara ca acestia sa se simta vinovati ca ar aduce deservicii fotbalului? Pai se compara fotbalul practicat (si) de Dinamo in zilele noastre, cu ce jucau englezii acum 20 de ani ? Cine sa plinga absenta lor ? Din contra ar fi ocazia perfecta pentru forul european sa fie transmis un mesaj clar violentelor de pe stadioane…
In alta ordine de idei, suspendarea cred ca ar cataliza valorile de la Dinamo, atit in rindul jucatorilor, cit, mai ales, al actionarilor, ar ramine doar cei care ar dori cu adevarat sa ajute la redresarea echipei. La ora actuala nu stiu citi din anturajul echipei sint capabili sa vada peste bariera celor (sa presupunem) 3 ani de suspendare, sint prea subjugati intereselor de moment…
Tot respectul pentru articolele pe care le scrieti !

Nicu  •  24 august 2009, 15:17

ce am zis asa de grav de mi-ai sters postul?

Cătălin Tolontan  •  24 august 2009, 15:18

dadi: atunci au murit oameni. Acum s-a intrat pe pista. E o diferenta. Sigur ca nu tb sa ajungem la morti si k tb luate masuri. Eu spun un sg lucru: izolarea lui dinamo de europa nu face un serviciu luptei impotriva violentei

Octavian Marin  •  24 august 2009, 15:19

pare a fi corect ceea ce spui tu
dar continua sa gindesti despre dinamo, pentru ca dinamo este subiectul nostru.
dinamo este aceea echipa care vorbeste, si nu se limiteaza la asta, despre amendarea jucatorilor si injumatatirea salariilor
dinamo este echipa care prin atitudinea conducerii, nu respecta arbitrii
dinamo este echipa care nu isi plateste datoriile contractuale decit atunci cind este obligata
dinamo este echipa ai carei jucatori sint reprezentati de acelas impresar, care niciodata nu ii protejeaza pe acestia de abuzurile clubului
dinamo este echipa care sfideaza pe toata lumea, „fiind condamnata sa cistige”
dinamo este echipa care vinde jucatori la negru (vezi ancheta DNA)
dinamo are niste actionari scandalagii care nu respecta pe nimeni
dinamo se descurca cu greu in europa alimentind suspiciunile ca punctele din campionat nu sint luate corect

dinamo este un element negativ care se manifesta departe de sport, capabil sa-l anunte ca antrenor pe Ovidiu Sabau si apoi sa-l denigreze direct sau indirect intr-un hal fara de hal

si lista ar putea continua cu exemple individuale expuse la nesfirsit.

in calitate de suporter doresc ca asemenea manifestari sa nu mai aiba loc in Stefan cel Mare. Actualii actionari ai clubului nu au cumparat aceste actiuni de la nimeni, ei pur si simplu au intrat fara a cere acordul nimanui in proprietatea care se numeste dinamo.

acesti actionari au vindut jucatori si nu au inregistrat veniturile
acesti actionari declara sus si tare ca au pierderi mari in calitate de actionari, dar nici-unul nu renunta in favoarea altcuiva care poate face clubul profitabil (considerind ca nu e)

cine este dinamo, si de ce trebuie ca ei sa participe in cupele europene sau in Liga 1 ? orice echipa de fotbal trebuie sa genereze spectacol, sa transmita spirit de lupta si de competitie, iar dinamo transmite ura, superioritate, mediocritate si incompetenta.

da, intr-un mod civilizat, spectatorii au dreptul sa opreasca acest fenomen. ei au dreptul sa ceara schimbarea acestui fenomen public numit dinamo.

la meciul cu liberec un spectator a sarit gardul si a alergat pe gazon intrerupind meciul. a fost amendat pentru gestul lui cu 1000 Ron. si-a primit pedeapsa. vazindu-l o tribuna intreaga a dorit sa faca acelas lucru. n-au fost violenti, au vrut sa intrerupa meciul, au vrut sa intrerupa acest fenomen care este astazi la dinamo si care trebuie inlocuit cu un alt dinamo, mai civilizat, mai profesionist, mai educat, mai valoros.

daca borcea, turcu, giovani becali sau netoiu reprezinta dinamo atunci meciurile acestei echipe merita sa fie intrerupte. pasnic, cu gesturi amendabile cu 1000 de Ron, dar trebuiesc intrerupte.

cu toata stima domnule tolontan, nu ne mai intereseaza fotbalul propus de ei si promovat de dumneavoastra. sa lase locul altora mai civilizati …

Deja-vu  •  24 august 2009, 15:20

Pai da , dar puneti si voi punctul pe i mai mult ,ca se poate ,in fond prin asta chiar sunteti aproape de fenomen si chiar ajutati fotbalul .Nu vrem lucruri imposibile ,un centru de juniori , un manager competitiv si un plan de viitor ,genul de afacere care se intinde pe mai multi ani ,iar beneficiile actionarilor sa fie in timp .Asa noi la ce sa speram ? Reconstructie cu jumate de echipa de peste 30 de ani ,cind vrem sa ne adresam legal ,,actionarilor” ei nu raspund solicitarii si uite asa se ajunge la disperarea suporterului de a intra in teren . Noi ce puteam sa face ? Ca ,,actionarii” astia ne-au luat bucuria pe care inca ne-a lasat-o societatea asta bolnava . Pe mine istoria ma invatat una si buna : nimeni nu pleca de la bine , nici Ceausescu nu a facut-o si nu-mi aduc aminte de un rege sa zica bai eu plec ca … deci ce sa facem ?

Dinamovist  •  24 august 2009, 15:20

Dinamo trebuie sa schimbe patronatul, sa scape de Giovani si fratele, sa iasa din jocurile murdare si atunci vor fi si rezultate! UEFA clar nu va scoate din europa dar va pedepsi rau Dinamo(financiar) si sper sa nu jucam cu portile inchise…mai bine sa jucam in alt oras dar cu spectatori Multumim domnule Tolontan se vorbeste despre fotbal…

Rammstein  •  24 august 2009, 15:21

Catalin,cum ti se pare atitudinea „presei” sportive din Romania, care CERE practic excluderea lui Dinamo pe 3-5-N ani din Europa?

Patreas  •  24 august 2009, 15:21

Si eu spun ca Dinamo ar trebui iertata.
Nu mai conteaza ca fanii dinamovisti au facut ravagii prin benzinariile din Bulgaria, sau pe stadion in Olanda, sau au dat foc unei peluze pe Steaua … sunt si ei oameni, nu ? de ce sa ii izolam ?
De ce sa ii trimitem la inchisoare pe cei care incalca legea ? Nu am face decat sa-i izolam in mod distructiv … saracii de ei.
Pe cuvant, Cataline, parca ti-a tulburat cineva ratiunea.
Slab articolul !

mateo  •  24 august 2009, 15:22

ady: dupa mult timp, tolo a scris un articol ca un ziarist adevarat, adica s-a comportat cu adevarat profesionist;din pacate nu acelasi lucru il putem spune despre altii

cu o floare nu se face primavara dar totul are un inceput.

Cătălin Tolontan  •  24 august 2009, 15:23

Rammstein: nu cred ca presa cere ceva, iertarea sau excluderea. exista multe opinii. Uite, tocmai ai citit si dezbati argumentele impotriva suspendarii

k-pchon dog  •  24 august 2009, 15:24

hmmm ia te uita!!!mai avem si ziaristi de bun-simt si obiectivi in romania.daca nu se exagereaza,exacerbeaza si alte „exa” poate iesi un articol simplut dar bun care reflecta ADEVARATA realitate(daca imi este permis sa zic asa) si nu suferinta unor ziaristi prajiti la cap prin timpul liber si amatorii filmelor lui david lynch.si pun pariu ca tolo nu e dinamovist.hai sanatate si ramane cum a zis marius niculae!!!!!!!!!dinamo suntem noi!

Serban  •  24 august 2009, 15:24

@Cătălin Tolontan: Cat timp se va mai crede ca romania poate deveni o tara civilizata? Chiar aveti probleme cu vederea? Stadioanele din romania nu sunt decat niste locuri unde golanimea vine sa isi expuna ce are mai de pret, si anume prostia si incultura. Suntem latini, cu totii ne comportam la fel, ne-a mers bine in comunism pentru ca ni se arata ce trebuie sa facem! Nu suntem capabili de mai mult, cei cu putin mai multa minte se uita la televizor!

Cătălin Tolontan  •  24 august 2009, 15:25

Patreas: am scris k tb luate masuri impotrica violentei. Ei tb indepartati si judecati. Dar nu, intr-o maniera de excludere, impotriva echipei. Cine vorbeste despre iertare?

mircione  •  24 august 2009, 15:28

parerea mea ca Dinamo va fi suspendata 1 an

Cristina  •  24 august 2009, 15:30

Sa nu uitam ca cei lipsiti de cel mai elementar spirit de sportivitate reprezinta galeria, reprezinta echipa, reprezinta clubul. Sa fim seriosi: cati au intrat pe teren facand dezastru? Cateva zeci… poate sute… E drept ca nu s-a ajuns la moarte de om, dar la scandal, DA…
Eliminand echipa, e adevarat, nu rezolvi problema. Poate ca doar le faci jocul teribilistilor; pentru ca au fost teribilisti, golani, cei care au distrus nu numai material acele colturi de teren ci si atmosfera de competitie sportiva. Ar fi mult mai simplu si mai corect sa pedepsesti DIRECT DOAR VINOVATII…

Bogdan  •  24 august 2009, 15:30

Dar totusi, fara a contrazice nimic din cele scrise.. cum „recompensezi” incompetenta? Daca eu imi scot portofelul in fata usii, si il las acolo nepazit, probabil ca va disparea. Daca povestesc la 100 de oameni ca mi-a disparut, probabil ca 99 din cei 100 imi vor spune ca am fost tampit, si ca imi merit soarta. Iar al 100-lea ar fi probabil unul din cei cu povestile cu vlad tepes.. vreun vadimist..

Eu nu pot intra pe vreun stadion nici macar cu o bricheta. Nu am intalnit controale de doi lei. Nici nevasta-mea nu a putut sa treaca amarata de bricheta. Totusi la noi nu lipsesc tortele. Cum naiba ajung alea acolo?

Stiu ca un gard metalic solid costa bani, dar am asa, o vaga banuiala ca nu costa nici a 10-a parte din cat e o amenda. Sau angajarea fortelor de ordine din interiorul stadionului.. Toate acestea sunt responsabilitatea clubului. Cum se pot rezolva asemenea probleme?

[D][S][N]  •  24 august 2009, 15:30

Nu s’ar putea sa va preocupati mai degraba de prevenirea unor astfel de
incidente, si nu de urmarile lor ?…

alex  •  24 august 2009, 15:30

da. nu s-a intrat pe gazon, ci doar pe pista. n-a fost nimeni agresat sau in pericol de a fi agresat. cea mai corecta masura este 0-3 si amenda. ca masura exemplara, ar putea ca returul sa fie anulat fara drept de apel. a vorbi despre o suspendare pentru mai multi ani e deja prea mult. uefa procedeaza astfel doar pentru coruptie.

Moto2008  •  24 august 2009, 15:31

Liverpool, Heissel, toata Anglia izolata…
Pastrand proportiile, nu cred ca Dinamo are cum sa scape de suspendare…

Serban  •  24 august 2009, 15:32

@Cătălin Tolontan: Si care ar fii masura sau masurile care se impun?
Cozonac cu lapte in loc de alcool la stadioane si inlocuirea prafului inhalat pe nari cu zaharul tos? Hai mane, trezeste-te!

independentu  •  24 august 2009, 15:32

prieteni, uefa nu trebuie sa fie intransigenta si nici sa dea un exemplu cu dinamo. uefa va judeca efectiv dupa fapte si regulamente. ece e mai grav, sa rupi un gard si sa intri pe teren, fara a avea nimeni de suferit din punct de vedere fizic sau sa masluiesti contracte, sa faci bani negri din transferuri etc ???

adidas  •  24 august 2009, 15:33

eu cred ca dinamo va scapa doar cu suspendarea terenului cateva etape
…asa este trebuie umblat in alta parte ca sa nu se mai intample asemenea evenimente si noi romanii trebuie sa facem asta nu uefa

Rammstein  •  24 august 2009, 15:35

Catalin, stii prea bine la ce ma refer.Cand zic presa sportiva din Romania, ma refer la 95% dintre opiniile care au aparut in ziare si pe TV.Si aceste „opinii” spun ca Dinamo TREBUIE exclusa.

mircea  •  24 august 2009, 15:37

Vrem suporteri linistiti cand avem un presedinte care face trafic de arme????

sly  •  24 august 2009, 15:37

„O echipă jefuită de capacitatea de a obţine răsplata performanţei sale din cauza incapacităţii clubului de a se proteja”.
Jefuita de catre cine anume ? Pronunta numele Tolo,nu il ascunde daca e corect ceea ce spui.
Incapacitatea cui anume ? A lui borcica&turcu? De a se proteja de propriile actiuni sau ale celorlalti actionari?
Mai departe : citi sint suporteri ai lui Dinamo,de fapt?Eu nu am vazut niciodata stadionul acela de 5.000 de locuri plin(aici nu intra meciurile Dinamo-Steaua-Rapid,unde se merge doar pentru a arunca invective ).

Minim 1 an de suspendare merita clubul,oricine ar fi la conducere,oricine ar suferi din aceasta cauza.
Imi pare rau ca ai uitat de cei 5(cinci) ani de suspendare a echipelor engleze din competitiile UEFA de acum 20 ani.Acolo s-a vazut rezultatul pedepsei.Pacat,mare pacat.

51 expert  •  24 august 2009, 15:38

Domnilor,nu trebuie judecat acest caz partizan , caci i se poate intimpla oricui.Si eu cred ca nu va scapa fara macar un an suspendare. Pot da si ei un exemplu acum.Poate relatiile lui Sandu si Lupescu, care sunt in comisiile Uefa,sa determine doar o suspendare a terenului vreo 8 etape, dar nu cred. Uefa nu poate sanctiona pe cei care au intrat pe teren ! Ei sanctioneaza aici organizarea ! Asta e beleaua.Orcice echipa trebuie sa-si ia toate masurile posibile si imposibile , numai ca si asta costa.Facem garduri si gropi cu apa, dar miine vin altii cu fumigene, torte si poate si cu arme, totul e posibil. Si atunci ce am rezolvat.Se omoara intre ei in tribuna si tot suspendat esti.De la moartea suporterilor si nu a fotbalistilor sau arbitrilor li s-a tras echipelor englezesti ssupendarea de 5 ani.Ce sa credada Uefa cind vede pe teren 200 oameni , iar clubul spune ca au fost retinuti si pedepsiti 4 !!!!Mai poti avea incredere in acel club.Macar sa fi aresta si politia cca 50-60 sa se vada ca luptam contra huliganilor. Dar asa … Stam si asteptam clementa !

Patreas  •  24 august 2009, 15:42

Atat timp cat conducerea clubului Dinamo sustine astfel de indivizi si manifestarile lor (a se vedea deplasarile ‘sponsorizate’ si afacerile impreuna cu conducerea, ca sa nu mai discutam de cafelele ‘de taina’ intre liderii peluzelor si cei din loja) mi se pare ca pedepsirea echipei/clubului este justificata.
Altfel, o sa excludem 2-3 mai violenti care au intrat joi pe teren si in cateva luni o sa apara alti…

Comentează