Sabotajul gazonului şi lecţia valorii

Steaua a pierdut pe mîna incompetenţei clubului, Dinamo a cîştigat pe ştiinţa echipei

duminică, 30 august 2009, 10:55

Steaua a pierdut pe mîna incompetenţei clubului, Dinamo a cîştigat pe ştiinţa echipei

Cînd Ghionea a dat mîna cu Tamaş la începutul meciului, era ceva în atitudinea stelistului care anunţa seara.
Bergodi a făcut multe. A aşezat jucătorii, a lucrat serios la antrenamente şi munca lui se vede. Steaua afişează un joc combinativ superior ultimului sezon. Aseară, toate acestea n-au ajuns.

Pentru că Bergodi nu poate transfera jucători. Şi nici nu poate ara terenul. El a spus, încă de acum o lună, că iarba împiedică echipa. Putea să-i zică sabotaj. Nu era un moft. Pentru că, de la un anumit nivel încolo, incompetenţa nu strică doar spectacolul, ci provoacă chiar victime. Imaginea gleznei întoarse a lui Ghionea a strîns inima în toţi cei care au călcat vreodată strîmb în viaţa lor. Nu e cazul omului din loja centrală şi virtuoasă din Ghencea.

De ce n-a ajuns toată lupta Stelei în acest derby? Pentru că, dincolo de efectul Slovan, Dinamo are şi un lot mai bun. Nu există în Ghencea un mijlocaş de rafinamentul lui Adrian Cristea. Pe un teren de care se ocupă parcă Halaicu, Cristea manevra balonul în impoderabilitate, dincolo de gîlme şi de puterea de înţelegere a adversarilor. Dribla, evita şi apoi zîmbea în momentul în care era faultat. Zîmbetul acela care l-a scos din minţi pe Piţurcă, atunci cînd Cristea a venit în faţa lui şi i-a zis: „Mister, poţi să te superi, dar eu nu pot să alerg mai mult!”. Aseară, a alergat şi el, motivat de entuziasmul echipei şi tractînd, la rîndu-i, toate tricourile albe prin vrăjile pe care le face cu mingea.
Şi, desigur, cîteva erori de arbitraj, unele poate mai grave, de ambele părţi. Asta e. Cînd mai jucăm fotbal în praf lunar să chemăm un american de la NASA, nu un italian din Serie A

Comentarii (86)Adaugă comentariu

pro  •  31 august 2009, 13:40

mi-a placut mai mult jocul echipei de la liberec….

DINU  •  31 august 2009, 14:03

Multi stelisti considera ca un motiv de luat in considerare in faptul ca Dinamo a castigat aseara in Ghencea este ca a tras de timp ! Exista in mintea romanului consideratia ca daca ai pierdut numai cu 1-0, iar diferenta de joc nu a fost ca intre Barca si Avintul Pogoanele, ai castigat numai prin noroc ( si prin trageri de timp )! E adevarat, aseara Dinamo nu a a fost atat de buna cat sa dea 4-0 in Ghencea ( ca acum doi ani, insa si acolo au tras de timp pentru ca mai puteau da 2-3 goluri ). Cum poti admite ca adversarul a fost mai bun, daca nu a fost atat de bun incat sa te bata sa nu mai poti vorbi ? Pentru ca, in Romania, unii , daca mai pot vorbi dupa ce iau bataie, spun ca adversarul nu e mai tare daca nu l-a lasat lat !
Mai toti stelistii recunosc faptul ca daca ii compari post pe post pe jucatorii Stelei cu cei ai lui Dinamo, cel putin in jocul de aseara, dinamovistii au jucat mai bine ! Asadar, nu a meritat Dinamo victoria, chiar daca a fost numai 1-0 ?

joe  •  31 august 2009, 14:10

Dle Tolontan sunt un suporter de fotbal foarte obiectiv iar uneori sunt ca un parinte care desi stie ca , copilul lui in fata blocului a fost mai putin vinovat la spargerea unui geam decat ceilalti 3 prieteni cu care era , este mai sever cu copilul lui decat cu ceilalti .
Dar ce am vazut aseara la Recursul Etapei cand s-a discutat 40 de minute faza golului a fost incredibil . Pornind de la ” suspiciunea ” dlui Craciunescu si confirmand zicala ca atunci cand un nebun arunca o piatra vin 50 sa o caute ,dl.Ioanitoaia i-a cantat in struna ( voit ) ca sa ce ? Ca sa opresti imaginea cadru cu cadru ca la NASA ,sa diseci pelicula milimetru cu milimetru si sa ajungi dupa 40 de minute sa spui : Nu a fost ofsaid dle Craciunescu , nu a fost hent dle Craciunescu si nici fault deci nu era penalty , deci sa confirmi ceea ce au facut arbitrii aceea pe teren lund decizia la moment . Iar dl Craciunescu , zambind prefacut sa spuna nu dle eu nu am zis ca a fost am avut doar o suspiciune . Oare de ce ii canta in struna dl Ioanitoaia dlui Craciunescu ? Stiu o sa-mi spuneti sa-l intreb pe dansul .

durden  •  31 august 2009, 14:18

dle tolontan,hai sa nu dam vina pe gazon.i-am batut fara drept de apel si ar trebui sa fie recunoscatori ca n-au mai luat 2-3 boabe.in afara de o posesie inofensiva(si aceea explicata prin faptul ca a jucat acasa) steaua nu ne-a surprins cu nimic!!nimic!!!am fost peste ei la toate capitolele si daca mai dura meciul 3 saptamani tot nu primeam gol!!

cianar  •  31 august 2009, 14:19

incorect. diferenta a facut-o un gol inscris din offside si un penalty neacordat stelei, dupa ce, cateva minute mai devreme, arbitrul acordase lovitura libera la o faza similara, dar in favoarea lui dinamo.
„felicitari’ comentatorilor tv care parca urmareau nu un derby romanesc ci un meci al lui dinamo impotriva unei echipe straine.
fotbal mediocru, jurnalisti mediocrii…

Cristina  •  31 august 2009, 14:32

Sa se fi ambitionat dinamovistii dupa incidentele din ultimul meci din cupele europene?

SABOTAJUL SUPORTERILOR  •  31 august 2009, 14:55

Pentru toti acei suporteri stelisti care au fost duminica la meci si au vrut sa si incurajeze echipa si au fost alungati, bruscati, batuti si pana la urma evacuati de catre „ultrasii de carton”, lansez un indemn sa ne mutam in alta parte undeva unde putem sustine cu adevarat echipa si nu sa injuram adversarii sau sa strigam impotriva conducerii.

Un fost „sudist”

mujotutun  •  31 august 2009, 15:07

La pozitia 54 se lafaie un mesaj ce nu necesita nici o moderare. Semnat de @cianar (s-o fi gandit la culoare ori la otrava? ori poate doar la aroma!), postarea ne explica cat de nedreapta este aceasta infrangere a Stelei. Cine – si de ce? – sa cenzureze asa ceva? Nu poate omul sa-si spuna oful, sa-si descarce sufletul?
Asa e, Steaua a luat-o pe coaja nemeritat, numai din cauza ca a intalnit o echipa mai buna, iar arbitrul nu a fost prevenit. Mare rusine! In conditii normale, cu un Tudor in deplinatatea fortelor sale antidinamoviste, ce biruinta frumoasa ar fi repurtat echipa din Ghencea!
Si ne mai miram ca suntem „rasi”?! Tunsi & frezati!

Anotak  •  31 august 2009, 15:07

D-le Tolontan,Steaua a pierdut pentru ca a fost mai slaba si a jucat mai prost ca Dinamo,cum de altfel a jucat mai prost si ca CFR si ca Urziceni.Acest lucru se datoreaza lotului precar pe care-l are d-ul Bergodi la dispozitie.Este o vorba din popor”sa faci din r-a-h..bici si sa mai si pocnesti cu el,nu se poate”.Vina principala o are bECALI,care invocand criza nu mai vrea sa bage bani.

gogu  •  31 august 2009, 15:35

da, catalin, ai dreptate. In atac eu zic ca Steaua e mai buna, poate, decat Dinamo. Dar ce folos, fazele adevarate au fost facute de Cristea si Torje. De la Steaua, de nivelul lor e doar Toja, care n-a jucat si poate Tanase, cand o sa joace. Deci, nediscutand de potential, ci de ce-a aliniat fiecare echipa aseara, n-avea cum sa iasa altfel rezultatul. Nicolita e praf (by the way, aseara ne-a mai dat o palma), Onicas si Ionescu extraordinari doar in capu lu becali, Szekely, ce sa mai zic. Poate-i spune cineva si lu becali, dintre gazetari sau oamenii de sport ca Grzlak e incomparabil cu astia de i-am enumerat mai sus. Desi se simte efectul batjocurii (asta cica-i crestin) pe care i-o aplica becali, tot a dat vreo 2 pase de clasa in putinul timp cat a jucat. Catalin, cum sa-l facem pe becali sa priceapa ca e paralel cu fotbalul si trebuie sa lase antrenorul sa-si faca treaba? Eu zic ca jurnalistilor carora le pasa de Steaua ar trebui sa se inhame la misiunea nobila de educare a patronului Stelei. Te vad ca fiind unul dintre ei. NUmai bine

PussyCat  •  31 august 2009, 16:05

steaua a pierdut doar din cauza faptului ca dinamo este mai in forma. si gata 😉

cataracta  •  31 august 2009, 16:22

Dintre doi proşti Dinamo a fost prostu’ mai bun.

cosmin  •  31 august 2009, 17:13

DINULE, iti raspund eu. ca stelist, recunosc ca aseara dinamo a meritat victoria. daca ar fi sa judec dupa joc, consider ca niciuna din echipe nu merita sa castige. voi insa ati fost mai pragmatici si, din pacate, aveti un lot (mult) mai valoros decat al nostru. asta e! ati fost mai buni aseara. va batem in Groapa! ( 🙂 sper!) cat timp il vom mai tine pe Nicolita integralist insa…nu stiu zau ce o sa facem. mi s-a parut praf aseara. nu stiu daca i-ai iesit trei centrari tot meciul…

Donkeypapuas  •  31 august 2009, 17:14

De multe ori până acum la Steaua erau introduşi în joc oameni nepregătiţi fizic. După un joc, două urma accidentarea şi apoi juma de an pe tuşă. A primat interesul imediat în dauna celui de lungă durată. Aşa că eu cred că face bine bergodi că îi lasă pe cei accidentaţi să se refacă integral până a-i introduce în foc. Mai bine o înfrângere sănătosă acum, la începutul campionatului, şi un retur în forţă, decât invers.
PS: Steaua practic a disputat până acum o treime de campionat. Când vor veni meciurile importante din Europa pentru toate echipele ce se bat la titlu se va vedea cum stau lucrurile.

RED STAR  •  31 august 2009, 17:22

Referitor la meci, Dinamo a fost net superioara stelei.Ca suporter dinamovist am tremurat doar la capul lui Onics din faza aceea fixa.Apoi n-am mai tremurat deloc.
Steaua A AVUT DOAR O OCAZIE! Pai cum sa coti macar un egla cand ai doar o ocazia? Asa cum a tras de timp Dinamo , totusi a avut inca vreo 3 suturi periculoase pe poarta pe langa gol, ocaziile : Adrian Cristea(inceputul reprizei secunde); Andrei Cristea( sfarsitul reprizei a doua sut scos cu picioarele de Tatarusanu) si Niculae (prima repriza) INVIT TOTI STELISTII SA-MI ENUMERE OCAZIILE STELEI? (nu exista) 🙂
Referitor la arbitraj, cei de la GSP au facut analiza fazelor la emisiunea lui Ioanitoaia si au ajuns la concluzia ca singura faza gresit a fost ‘ofside-ul’ inexistent la Andrei Cristea.
DECI AM BATUT STEAUA FIIND DEZAVANTAJATI SI DE ARBITRAJ !!!!

jony  •  31 august 2009, 17:44

tipic stelist,cand pierd nu au avut noroc,au fost furati ,gigi spune ca dinamo nu a existat aseara,ce penibil!*** ,ce a facut nicolita aseara? sarea mingea din el ca din zid.dam vina pe gazon(parca dinamo a jucat pe alt gazon),pe arbitri,dar noi nu jucam nimic!dinamo a demonstrat aseara ca are valoare mai mare.e greu de suportat de unii, dar asta e! din tri meciuri acasa steaua a luat 1 pct!tot gazonul e de vina?argaseala sa ne spuna!

theKidd78  •  31 august 2009, 18:18

cine mai poate sa-l inteleaga pe *** becali?
aseara am impresia ca el s-a uitat la alt meci…….nu am nimic cu tanarul Onicas, dar aseara a fost depasit complet de miza jocului…dar ca sa revin, nu stiu cum ***s-a uitat la meciul asta becali, de a vazut Steaua in 10 (sau poate ca are dreptate, numai ca ala lipsa era Banel). Alergatorul asta a facut toate preluarile in tribuna, dar *** cioban se ia tot de Szekely si Grzelak…….bai incultura fotbalistica nu ai cumva si vreo explicatie la faza golului (cam la ce cumparaturi era Tatarusanu, de l-ai vazut vinovat iar pe szekely)?

Ciprian  •  31 august 2009, 18:54

Decat un extraterestru,mai bine un arbitru de Serie B !

levin  •  31 august 2009, 18:54

felicitari ptr calitatea articolelor si ptr echidistanta,d-le tolontan! in rest,ma bucura sa vad o stare evidenta de disconfort la multi colegi de breasla ai dv incepind chiar cu decizia uefa de a nu exclude dinamo din europa!

americanu  •  31 august 2009, 18:55

salut tolo. poate ne spui mai multe despre noutatile din cazul mutu-chelsea. de ce s-a ajuns chiar pana aici?

TAVITZ  •  31 august 2009, 19:35

BERGODI NU A INTELES MIZA PSIHOLOGICA A ACESTUI MECI……..!

dangina  •  31 august 2009, 19:53

Salut dl.Catalin,

Nu cred ca este o scuza starea gazonului, iar Dinamo fara discutii a fost mai buna. Nu sunt nici dinamovist nici stelist

Totusi lucru care a contat mai mult ca jocul in sine , a fost modul in care STEAUA si-a asteptat si felicitat adversara dupa meci. Cu adevarat un gest unic in fotbalul romanesc , lucru ce trebuie cu adevarat promovat de massmedia din Romania, mai ales de ziarele de sport. Echipa Steaua a o oferit o lectie de Fair Play :
– PRESEI ( sa nu mai incite la violenta )
– SUPORTERILOR ( totusi fotbalul este un spectacol, unde adevaratii suporteri aplauda cand adversarul este mai bun – vezi Mesi pe Santiago Bernabeu )

FELICITARI STEAUA – PENTRU SPORTIVITATE

Mark  •  31 august 2009, 19:56

Steaua a pierdut pt. ca era normal sa piarda.Are lot de locurile 10-11.De ce s-a ajuns aici?
1-Pt. ca echipa a cazut pe mainile unui „investitor”care nu investeste(cum o fi asta numai Becali cu inteligenta lui ne poate explica ).
2-Acelasi „investitor” considera o echipa de fotbal ca o uzina unde muncitorii castiga cat muncesc.A facut 10 suruburi,moare de foame,a facut 100 de suruburi are ce manca.
In concluzie,nu cumperi jucatori de valoare si nu vrei sa-i platesti,ajungi sa te umileasca orice echipa putin mai rasarita.Si pe urma,te intrebi de ce te contesta lumea.

Cocos  •  31 august 2009, 20:00

Steaua nu a miscat in fata unui Dinamo determinat sa obtina un rezultat bun in Ghencea. In timp ce Steaua nu a avut nici macar o singura ocazie care s-o indreptateasca la marcarea unui gol iar Dinamo a facut citeva greseli inexplicabile pe contraatac diferenta de pe tabela de marcaj nu reprezinta realitatea de pe teren unde Dinamo merita sa cistige cu un lejer 3-0.

Gazonul a fost o problema pentru ambele echipe deci trebuie scos din discutie.

zamolxe7  •  31 august 2009, 20:38

iar dam vina pe arbitri, gazoane, investitori si alea, alea …

1) sa luam arbitrul = JALNIC ! chiar PENIBIL DE JALNIC !
nu dai fault dar nici cartonas galben pentru simulare (si sa fim drepti – a fost simulare) !! pai din una …doua ??!!
nu vezi (si de o parte si de alta faulturi clare (sub ocii tai !)
nu vezi LOVIRE FARA BALON ! PAI DACA ERA ARBITRU ROMAN ACUM ERA TRANSAT, AMBALAT SI VANDUT !
inghite fluierul si opreste faza de joc aiurea … ??!!
A FOST MAI BUN ? NUUUUUUUUU ! A FOST MAI PROST ! (decat cel mai prost arbitru roman de liga 1)
EU UNUL NU SUNT DE ACORD CU ARBITRI STRAINI !

2) cum se face ca de cate ori sunt batute (intern si extern) toate echipele (inclusiv nationala) da vina pe gazon ! CARE GAZON ? ALA PE CARE BAT CEILALTI ? ADICA CUM ? cei care bat vin si joaca pe gazonul lor ?

3) Steaua nu se poate numi echipa – ca n-are !
jucatori adusi pe dvd-uri ? Astia sunt ! Aduci din tara jucatori care sunt buni DAR NUMAI LA ECHIPA CARE JOACA ! nu si la steaua
Becali trebuie sa inteleaga ca o echipa de fotbal este o „fabrica de rezultate” in care daca n-ai „tehnologie” dai chix !

4) Conducatori de cluburi oieri, butelii_isti, militieni, morari, vacari sau ce-or mai fi au oameni angajati pe care-i platesc sa faca echipa, sa fie „ministrii stadionului si ai gazonului”, sa antreneze echipa in speta SA OBTINA REZULTATE !
NU apar ei la televizor sa discute despre fotbal (ca nu cunosc nici fenomenul nici regulamentul de joc al fenomenului – regulamnet de joc pe care NU-L CUNOSC NICI JUCATORII !!!!! )
NU fac ei achizitii de jucatori – CA SUNT BATA LA FOTBAL !
NU se baga peste antrenor – ca vezi i-l bagi in teren pe ala care „ciripeste” ce se vorbeste in vestiar – CA SUNT BATA LA FOTBAL !
NU critica arbitrajele – CA SUNT BATA LA FOTBAL !

DESPRE FOTBAL SA VORBEASCA OAMENII CARE AU FACUT FOTBAL SI AU ARBITRAT JOCUL ANI MULTI !

restul – inclusiv noi – CIOCU MIC !

Apropo am facut scoala de arbitraj de fotbal 2 ani – 1974-1975
Am arbitrat la margine la jocurile de tineret (obligatorii pe vremea aia in deschidere)
Am avut profesori arbitrii UEFA

SI SUNT STELIST !

Aseara dupa sufletul depus in joc steaua ar fi trebuit sa castige !
Dupa jocul efectiv asta este rezultatul just !

teo  •  31 august 2009, 21:12

finalul articolului explica clar deznodamantul partidei de aseara.dinamo are fotbalisti,pe cand steaua are niste mici alergatori care mai repede fug de minge decat cu ea.am gresit putin,dinamo are cativa fotbalisti,adrian cristea iesind clar in evidenta,pe cand la steaua si sa ma chinuiesc si nu vad vreunul.cred ca astia mici de la steaua au luat de bune vorbele cu arsenal de romania etc.,si s-ar putea sa-i coste mult,asa cum si dinamovistii au cazut in aceeasi capcana la finele campionatului trecut.parerea mea e ca patronii fac mult rau echipelor prin declaratiile lor teribiliste.

dorin  •  31 august 2009, 21:27

pana acu putin timp toata lumea tragea in dinamo de pe unde se putea,cum se putea…..asa zisii suporteri ai stelei ai injurau pe site-uri….unii ziaristi scriau numai la misto de echipa spunand ca ei criticau constructiv si nu ar trebuii sa nu se supere!
dar…de ce nu e criticat si maria sa ciobanul care de ani de zile vinde jucatori pe zeci de milioane..construieste de ani de zile un arsenal care nu se vede de loc…,vorbeste,vorbeste si el si acolitii lui(acum a intors-o ca stia el…)dar….nimeni nu zice nimic!
poi vedeti?….ca nu e chiar asa cum ziceti voi…?

mmyyttoo  •  31 august 2009, 21:40

Nu. Nu reusesc. Pur si simplu nu reusesc sa scap de acest refren: „ALE ALE AOOOOOOO…” Voi?

Cornel  •  31 august 2009, 21:43

Derby-ul a aratat doua echipe mici, care lasa putine sperante pentru EL. Terenul a semanat mai mult cu o miriste rurala, jocul a fost incilcit, ocaziile de gol sarace. Meciul s-a jucat in prima jumatate de ora, Steaua si-a ratat ocazia, Dinamo nu – multumita si unui Tatarusanu confuz de atitea laude primite de la patron. Dupa gol, orice pretentie de fotbal a incetat: stelistii au bilbiit la infinit aceleasi faze stereotipe iar dinamovistii s-au zvircolit de zor in iarba rara ! Chiar si karatistul Nicolae a fost atins de o pala de aer care l-a facut sa se zbata ca o gaina decapitata vreo zece minute pina l-a plictisit pima si pe complezentul „var” Bergonzi. Un meci de mare golanie, care a dat cistig de cauza celor care se pricep mai bine la asa ceva.

antrenorul  •  31 august 2009, 22:11

pentru 54.Se pare ca esti in afara problemei.Oricum toti copiii mici ,din frageda pruncie stiu ce mobilizari enorme,de tot felul, au loc in sanul echipei Dinamo,cand vine vorba de confruntarea cu Steaua.Aceasta intalnire a dinamovistilor este adevarata lor iesire internationala in lumea buna a fotbalulului international!Ce CHAMPIONS LEAGUE!CE EUROPA LEAGUE!Astea sunt pt. campionatul intern,a invinge pe steaua acesta este visul lor de decenii!Numai ca dinamovistii se imbata cu apa chioara,bucurandu-se ca niste copii la inghetata,IAR STEAUA RAMANE….STEAUA!PENTRU MOTIVARE , IN VIITOARELE JOCURI INTERNATIONALE, IL RUGAM PE D-L BORCEA ,STAFF-ul SI ECHIPA, DUPA CE IES DE LA CALDARUSANI ,SA VIZITEZE SALA CU TROFEE A STELISTILOR!DUPA VICTORIA CU LIBEREC,CA ROMAN,M-AM BUCURAT,DAR VIITORUL V-A ARATA CA A FOST O INTAMPLARE!Va urez-‘SUCCESURI’

copy-paste  •  31 august 2009, 22:48

Comunicat Peluza SUD Steaua
Postat de UnBaiat pe 31/08/2009 in categoria Abuzuri. 2 comentarii
Prin acest comunicat, dorim sa aratam motivele precise pentru care am decis parasirea peluzei in timpul derby-ului.

Pentru acest meci, Peluza Sud pregatise o coregrafie de moda veche, o panza vopsita care infatisa doi jucatori, unul dinamovist si unul stelist, alergand “umar la umar” dupa balon. Mesajul coregrafiei era “Noi, artizanii fotbalului de odinioara / Voi, partizanii nelegiuirilor care fac sportul sa moara”. De asemenea, grupurile din peluza aveau pregatite in jur de 20 de mesaje adresate fie propriei echipe, fie adversarilor, fie conducerii. Am fost chemati, ca de obicei, cu cateva ore inainte de inceperea meciului pentru prezentarea celor pregatite si dupa o asteptare de 4 ore am fost anuntati ca nu ni se va permite accesul cu majoritatea materialelor.

Daca suma de aproximativ 50 de milioane de lei vechi investita in coregrafie sau timpul si munca depuse de-a lungul saptamanii premergatoare meciului nu ar fi reprezentat un impediment pentru unii, in comparatie cu satisfactia prezentei la unicul derby, cu siguranta interzicerea aberanta a unui mesaj cu textul “Ne e dor de tine, Caseta” i-a determinat pe toti membrii peluzei sa decida evacuarea acesteia. Consideram ca am facut toate demersurile posibile inainte de a lua aceasta decizie, in sensul unor discutii purtate cu reprezentantii Jandarmeriei, singurii care au acceptat sa dialogheze cu noi si care ne-au transmis ca in timpul sedintei cutumiare care precede partidei, observatorul din partea LPF (Ion Turculeanu) impreuna cu presedintele clubului FC Steaua Bucuresti (Valeriu Argaseala) au convenit sa cenzureze aceaste forme de exprimare obisnuite stadioanelor.

Prin acest ingradire a libertatii de exprimare, reprezentantii clubului Steaua si LPF ne-au demonstrat, daca mai era nevoie de inca o confirmare, ca protestul nostru impotriva dictaturii instaurante in Ghencea este unul indreptatit. De asemenea, realizam ca incercarile noastre de a protesta in conformitate cu convingerile de “civilizatie a stadioanelor” raspandite in Romania sunt inutile in fata unui adversar care recurge la cenzura injusta, apanajul regimului comunist (pe care, culmea, intaiul oier al tarii il condamna verbal). In ciuda unei bune si, poate, neprevazute colaborari cu Jandarmeria si firma de paza SAS, la singurul meci care inseamna pentru stelisti mai mult decat orice calificare in Europa nu ne-am putut manifesta liber, in virtutea celor consfintite in art. 30 din Constitutia Romaniei, pe care TOTI TREBUIE SA O RESPECTAM si in ciuda faptului ca in alte zone ale stadionului, spectatorilor le-a fost permis accesul cu steaguri si mesaje.

Acest tratament totalitar si neuniform instrumentat tocmai din loja stelista este in opinia noastra inacceptabil, fata de felul in care rivalii nostri au fost sprijiniti inclusiv pentru acest derby de catre conducerea clublui, chiar si in urma incidentelor de la meciul cu Slovan Liberec.

Adresam multumiri stelistilor care nu fac parte din grupurile organizate dar care au ales sa paraseasca Peluza Sud in semn de solidaritate impotriva abuzurilor care au fost orchestrate de conducerea clubului si au fost puse in executare cu ajutorul Ligii Profesioniste de Fotbal.

PELUZA SUD STEAUA

alex  •  1 septembrie 2009, 0:18

n-am fost niciodata dinamovist.de mic am fost stelist.insa port un respect deosebit echipei Dinamo.de ce?am avut o prietena dinamovista care m-a invatat asta: ca valoarea proprie echipe ti-este data de valoarea celui mai puternic adversar. fara Dinamo, Steaua ar fi fost mai putin valoroasa.mi-aduc aminte de derby-urile dinainte de ’89. era singura ora cand dirigu’, un prof foarte exigent, ne dadea drumu acasa, sa vedem meciu’.si ce meciuri erau…lacatus,belodedici,boloni,stoica,lung,piturca apoi si hagi intr-o parte si sabau,lupu,lupescu,stelea,mateut,timofte, raducioiu in cealalta.
oricum nu de-asta scriu postul asta. il scriu pt Danciulescu.
am avut onoarea sa-l cunosc.era prin 83 sau 84 cred, eram intr-o tabara cu scoala generala la Piatra Neamt, un oras superb.eram 3 judete in tabara aia, al meu, al lui si Prahova.si bineinteles ca am facut un campionat de fotbal. ei au castigat :).echipa unde evolua Ionel, ca asa-i ziceam noi cand ne manjeam dimineata cu pasta de dinti:),ca doar eram copii:).ce m-a impresionat inca de atunci a fost determinarea lui. la meciuri era si tatal lui pe marginea terenului care-l lauda sau certa in functie de cum juca(nu stiu cum de ajungea mereu la meciuri).si juca de atunci foarte bine.
asa a fost Danciulescu: un baiat modest, fara fitze, un profesionist 110%, un jucator pe care nu-l vrei in echipa adversa.un jucator care isi face datoria meci de meci fata de echipa unde evolueaza si nu cere recompense pt asta. un jucator care nu pierde noptile in cluburi si din cauza asta probabil prezenta lui in presa a fost mai redusa.un jucator care alaturi de Niculescu a alcatuit dupa parerea mea cel mai bun atac al lui Dinamo dupa revolutie, un atac care din fericire pt Steaua nu mai exista :).
sper sa ii fie bine unde merge si nu pot sa am decat respect fata de astfel de oameni care apar rar…din pacate pt fotbalul romanesc, mult prea rar. succes, Ionele , Godspeed

trucat» Blog Archive » e bine!  •  1 septembrie 2009, 5:25

[…] de Românica: Sabotajul gazonului şi lecţia valorii: Victorie în stil italian: Semne de exclamare şi de întrebare: Însemnare postată de trucat pe […]

florin.b  •  1 septembrie 2009, 9:14

Fratilor,sa nu facem din aceasta infringere un capat de tara.E drept ,ne-a batut Dinamo cel mai mare rival,dar totul se va decide in primavara.Sa ne pastram calmul ,pe cit posibil ,si sa analizam la rece;Steaua a jucat prost dar fara citi jucatori a jucat Steaua ? Stancu,Ov .Petre,Bicfalvi,Toja,Emeghara,pe Tanase nu-l mai pun la socoteala dar in viitor va juca si el.Cu acesti jucatori in teren oare care ar fi fost rezultatul ? Am avut macar un penalty ,clar plus ca Niculae trebuia eliminat cind la lovit cu cotul pe Golanski.Doar orbi nu vad ca Steaua joaca totusi altceva cu Bergodi antrenor,iar victoria lui Dinamo a fost norocoasa si ,cred eu ,nemeritata.Steaua nu are probleme la nivelul jucatorilor ,ci sus ,la conducere,unde Argaseala e sinonimul incompetentei el fiind principalul vinovat pentru distrungerea gazonului .Pe un asemenea teren ne va fi tare greu sa cistigam acasa in fata unor echipe care se vor baga cu totii in poarta.Asta va fi marea noastra problema pe care nimeni in Ghencea nuo va putea rezolva ,cel putin in aceasta toamna.

shampang  •  1 septembrie 2009, 9:17

dupa meciurile cu ujpest si st.patricks toata presa striga : mamaaaa , ce lot valoros are steaua, ce revenire spectaculoasa are banel , ce antrenor bun este bergodi …etc. Singura diferenta la meciul steaua-dinamo a fost ca, dinamovistii au fost mai sufletisti , mai rai in joc si au facut totul sa castige 3 pct.

alex-dinamovistu  •  1 septembrie 2009, 10:00

Cristea e un jucator bun. nu mai ziceti ca daca nu ar iesi in cluburi…ca daca nar avea 10 pitipoance… ar fi mult mai bun, nu e adevarat ar fi un jucator mult mai bun daca ar avea determinare si conditie fizica. Gerrard se bate in cluburi, lampard iese si el in cluburi, insa diferenta e ca presa nu face atat tam-tam pentru asta, e dreptul lor la o viata privata.

Comentează