Departamentul de Stat al SUA da exemplu Gazeta Sporturilor

Raportul privind drepturile omului in Romania pe 2009, elaborat de oficialii SUA si oferit ieri publicului, contine un capitol referitor la libertatea de exprimare si libertatea presei. In document se mentioneaza episodul cind, in plin caz Ridzi, colega de partid si prietena ministrului MTS, Elena Udrea, si ea membra a guvernului, a abordat si amenintat pe holul parlamentului un jurnalist al Gazetei Sporturilor, ziar care investiga cheltuielile publice ale sportului.

vineri, 12 martie 2010, 1:50

Raportul privind drepturile omului in Romania pe 2009, elaborat de oficialii SUA si oferit ieri publicului, contine un capitol referitor la libertatea de exprimare si libertatea presei. In document se mentioneaza episodul cind, in plin caz Ridzi, colega de partid si prietena ministrului MTS, Elena Udrea, si ea membra a guvernului, a abordat si amenintat pe holul parlamentului un jurnalist al Gazetei Sporturilor, ziar care investiga cheltuielile publice ale sportului.

In prima instanta, cind Udrea a spus „Ma voi ocupa personal de dumneavoastra! Voi cauta informatii despre dumneavoastra si familie prin care voi demonstra ca sinteti rau intentionat. Eu nu sint Ridzi, tineti minte, am mijloacele mele sa aflu lucruri! Atentie, voi avea grija personal de dumneavoastra!”, am simtit doar iritarea oricarui cetatean  in fata functionarului platit de el, fie om de la ghiseu, politist de circulatie sau inspector financiar, care incearca sa-l domine, in virtutea convingerii inflate ca nu el, ci tu ii datorezi ceva, in primul rind supunere.

Apoi, dupa ce intilnirea a fost vazuta de zeci de oameni, unii dintre ei au auzit si frinturi din ea, am realizat ca avertismentul Elenei Udrea are datele unei relatii patologice intre stat si contribuabil si ca, precum orice nevroza care se respecta, este periculoasa tocmai pentru ca se prezinta drept normala! „La urma urmei, ce e atit de nefiresc ca un om politic, ministru, om de afaceri si apropiat al presedintelui tarii sa urmareasca un jurnalist sau pe oricine doreste cu resursele nelimitate de care dispune?”, cam asa sintem impinsi sa gindim.

Asta spune Raportul Departamentului de Stat al SUA! Dincolo de nume si de situatia concreta, putem intelege ca daca subestimam costurile democratice ale unor astfel de intimplari, le vom inghiti si repeta la infinit, cultivind absoluta siguranta de sine a guvernantilor si neincrederea noastra in ei, in noi, in orice. Calm. Un roman nu trebuie sa tremure in fata celui platit de el sa-l serveasca sau sa-l reprezinte.

Din partea jurnalistilor, mesajul pentru Departamentul de Stat al SUA este urmatorul: multumim Josh, Toby, CJ, Leo, Sam si domnule presedinte Bartlet 🙂 Sigur ca sinteti doar personaje de film, dar ceva subtil si fragil  din valorile despre care vorbiti si pentru care lucrati ne sustin sa incercam sa facem si din lumea noastra altceva decit pustiul care ar putea fi!

Comentarii (54)Adaugă comentariu

petre sabau  •  12 martie 2010, 13:58

O ancheta curajoasa si facuta cu profesionalism

alex  •  12 martie 2010, 13:59

regret ca sunt contemporan cu Udrea…

Cătălin Tolontan  •  12 martie 2010, 14:34

alex: nu ne alegem locul nasterii si contemporanii 🙂 Important e sa nu-i lasam sa domine discretionar viata publica

olteanu  •  12 martie 2010, 14:36

Nu imi place ziaristul de sport Catalin Tolontan,insa in schimb imi place omul de presa Catalin Tolontan,sunteti printre putinii ziaristi care nu cred ca ii poate cumpara cineva sau intimida.Cum spunea si Alex si eu regret ca sunt contemporan cu Udrea,o fiinta care ascunde multa ipocrizie,parsivenie si mediocritate in spatele acelui zambet fals.

Cătălin Tolontan  •  12 martie 2010, 14:38

olteanu: sint multi astfel de jurnalisti. Mii

TTA  •  12 martie 2010, 14:45

Domnule Tolontan imi pare mie sau ati uitat cand era sa fiti dat afara din trustul Impact din cauza ca in timpul acelei anchete ati scris ca majoritatea banilor sau dus la niste firme din acelasi cerc de interese de afaceri patronate de Motanul Felix? Cand cateva zile nu a mai aparut nimic scris de dumneavoastra pe acest site sau in ziar? Asta da libertate a presei.

olteanu  •  12 martie 2010, 14:46

Dvoastra cunoasteti mai bine mediul,eu ca simplu cititor de presa ,in afara de dvoastra si CTP, nimeni nu imi inspira incredere.E punctul meu de vedere,bineinteles nu inseamna ca e si cel corect,dar pe restul ii vad usor dominati si intimidati,sau cazuri gen Bogdan Chiriac.

mieusa  •  12 martie 2010, 14:59

O organizatie mai putin mincinoasa (DoS)n-ati gasit sa va laude (sau s-o laudati)? Nu sti ca telefonul rosu, este rosu tocmai pentru ca e in legatura directa cu Iadul?

stresu  •  12 martie 2010, 15:05

Domnule Tolontan,

Plec de la introducerea dvs.:

„Raportul privind drepturile omului in Romania pe 2009, elaborat de oficialii SUA si oferit ieri publicului, contine un capitol referitor la libertatea de exprimare si libertatea presei. ”

Sunt de acord, in totalitate, cu aceste aspecte, dar…:
– ziaristul sa exprime realitati, care la nevoie sa poata fi dovedite;
– parerile si opiniile personale sa le exprime in „Cismigiu” sau in alte locatii limitate;
– ziaristii nu trebuie sa dea sfaturi sau sa judece oameni.

Sa nu ma intelegeti gresit: nu sunt de partea Elenei Udrea sau Monicai Ridzi, chiar am fost placut surprins de ancheta dvs; nu sunt de partea hotilor si a spagarilor. Sunt de partea cinstei si a dreptatii.

Nikko  •  12 martie 2010, 15:11

Foarte frumos din partea Departamentului de Stat al SUA.

Dar as vrea mult un raspuns la o intrebare. In acelasi ziar, numarul de azi aveti un articol, in care se spune ca Razvan Lucescu a declarat ca:

„Dacă se dovedeşte că Bogdan nu a avut nimic, e foarte grav! Lucrurile se vor afla, vom şti care a fost situaţia lui şi dacă nu a existat nici o accidentare, iau în calcul să nu mai apelez la jucătorii de acolo la următoarele convocări!”

Si titlul cu majuscule „tzipa”:

RUPTURĂ! Lucescu: „Nu mai convoc pe nimeni de la Steaua, NICIODATĂ!”

Mi-as dori sa stiu si eu cum se impaca aceste doua chestiuni.

Cătălin Tolontan  •  12 martie 2010, 15:17

stresu: opiniile sint importante intr-un ziar, dar nu trebuie prezentate ca fapte. nikko: n-am citat toata conferinta de presa, dar e posibil ca acea afirmatie sa fi fost citata gresit si ne vom cere scuze daca e asa. Pe de alta parte, sa fiti convins ca antrenorii au obiceiul sa spuna una in public si alta intre patru ochi su stafful, insa asta nu scuza eroarea noastra, daca va reiesi din verificarile pe care le vom face

Paul  •  12 martie 2010, 15:18

Discutand despre libertatea de exprimare (nu despre cazul Ridzi, acolo daca a gresit va trebui sa plateasca), cred ca si dumneavoastra aveti o perceptie gresita despre functionarul public, investit de stat cu anumite atributii.
,,Am simtit doar iritarea oricarui cetatean in fata functionarului platit de el, fie om de la ghiseu, politist de circulatie sau inspector financiar, care incearca sa-l domine, in virtutea convingerii inflate ca nu el, ci tu ii datorezi ceva, in primul rind supunere”, spuneti dvs.
Expresia ,,platit de cetatean” cred ca este eronata. Este platit de stat. Asa cum dvs, ca angajat al Gazetei, nu sunteti platit de Voiculescu, ci de societate, deci nu ii datorati nimic omului. A, daca nu va faceti treaba veti fi sanctionat, este altceva, dar nu ii datorati nimic si nu va datoreaza. Cred ca fiecare trebuie sa-si faca treaba pentru care este platit si nu mai induceti ideea eronata ca functionarul datoreaza ceva cuiva. E fals, el trebuie sa fie corect si atat si nu il plateste Ionica sau Georgica, ci statul roman.

deontologie 2.0  •  12 martie 2010, 15:23

Catalin Tolontan: un om

Marius  •  12 martie 2010, 15:25

A fost intradevar poate una din cele mai curajoase anchete facute de un jurnalist impotriva politicului. Dumneavoastra ati facut o treaba excelenta, ati oferit intr-o luna dovezi mai mult de evidente asupra deturnarii banului public. Intrebarea mea este de ce dupa mai bine de un an de acheta DNA-ul inca nu a initiat urmarirea penala, de ce nu a fost pusa sub acuzare?, de cat timp mai au nevoie?. Nu zic de arestare, ca pana acolo e cale mult mai lunga….
„Succesuri!”

stresu  •  12 martie 2010, 15:26

Domnule Tolontan,

Multumesc pt. raspuns, dar nu sunt de acord cu el, nu sunt de acord cu opinia dvs.

Ma voi explica:
La un moment dat, un „personaj” poate deveni tinta unui anumit ziar.
Opiniile acelui ziar, cu tiraj mare, la nivel national sau judetean (evident negative) se pot transforma cu usurinta din opinii personale in formatori de opinie, iar acel personaj nu se poate apara la acelasi intensitate fata de cum a fost asaltat. El nu are la dispozitie un cotidian, in care sa raspunda asa cum ar dori el.

Deci este o inegalitate ecidenta !

Va multumesc.

Cătălin Tolontan  •  12 martie 2010, 15:31

marius: de un ziar, nu de un ziarist 🙂 Si, de fapt, de mai multe ziare si televiziuni care au venit cu propriile date
Paul: nu va dau dreptate. Functionar public este slujeste interesul public. Dar, intr-adevar, asta nu il face cu nimic inferior lucratorului de la privat. Am scris de multe ori ca pina cind nu vom face din cariera publica o tinta respectabila si pina cind nu le vom oferi acestor oameni resurse, lefuri… nu putem rectifica ce nu merge in RO. Insa, inca o data: nu statul il slujeste, ci pe cetatean

rekinu  •  12 martie 2010, 15:49

CATALIN…….DESPRE SPORT TE ROG….DE ASTA DESCHID GAZETA…….PLLSSS

luter  •  12 martie 2010, 16:20

nu cred ca esti cinstit cu cei din tara si cu cititori gazetei care ,IN ULTIMUL TIMP POSTEATI NUMAI CE VA CONVINE VOUA TU CATALINE ESTE ZIARIST DE SPORT NU DE INVESTIGATII ,DECI AI PUS PE TAPET ACEASTA INFRACTIUNE PENTRU SIMPLU FAPT CA ATUNCI AVEAI CREDITIBILITATE LA NIVEL NATIONAL .ACUM MAI DOCUMENTEAZATE SA VEDETI LA CE NIVEL SUNTETI ,SUPUSI STRUNGARULUI DIN PIPEREA .

vasglo  •  12 martie 2010, 16:27

Felicitari Tolo!

Pe cand si un demers hotarat si permanent pentru combatera huliganismului de pe stadioane, in care sa se faca distinctia necesara intre protest si injuria scabroasa, intre protest si violenta fizica si verbala, intre protest si sabotarea echipei pretins iubite, ca „arma” intr-o asa-zisa lupta impotriva patronului care finanteaza echipa? Constat cu regret ca de cele mai multe ori media prezinta manifestarile huliganice ca pe niste „proteste”, mai ales atunci e vorba de Steaua. N-am vazut in media nicio paralela (Asa da, Asa nu!), intre protestul suporterilor englezi impotriva patronilor americani, care nu se repercuteaza in niciun fel asupra echipei iubite si „protestul” peluzarilor sudisti in cazul Stelei. Pe langa rolul de „gardian al democratiei” presa are si rol educativ, nu-i asa?

radu  •  12 martie 2010, 17:42

Bravo, ca de la agent la agent.

Cătălin Tolontan  •  12 martie 2010, 18:55

radu: poate ca tu, ceea ce e o meserie cinstita 🙂 A noastra e alta

Gracchus  •  12 martie 2010, 19:19

Domnule Tolontan, respect consecventa si indarjirea dumneavoastra!Chiar daca D-na Udrea e partea invizibila a unui aisberg de excremente, soarta i-i e scrisa: plutirea in deriva, farmitarea progresiva si disparitia lenta in marea primordiala. Si chiar daca isi doreste cu disperare o ciocnire glorioasa cu vreun Titanic, probabilitatea-i practic nula. Va urez sa fiti sanatos si vreme insorita!

mitica  •  12 martie 2010, 19:52

D-le Tolontan, voi crede raportul Departamentului de Stat cind va explica si situatia unui partid, care n-a intrat niciodata prin forte proprii, urmare a unui vot popular in parlament ci doar ca apendice al unui alt partid, datorita(sau mai bine zis, „din cauza”) posesiei unui trust media folosit cind ca „ghioaga”, cind ca „inalbitor”, dupa interesele proprietarului(si de trust, si de partid).

mm  •  12 martie 2010, 21:41

Ai inceput sa te indoiesti si tu de corectitudinea si eleganta demersului tau indreptat cu prea multa vehementa impotriva unei femei cand in jurul tau toti fura cu legea in mana, incat ai ajuns sa invoci in mod exagerat un asa zis „sprijin moral”, in relaitate inexistent, al americanilor. Ai imbatranit, tolo, degeaba! De ce nu ai luat aceeasi atitudine vehementa impotriva blaturilor si aranjamentelor din fotbal, impotriva salariului nesimtit al lui Mitica Dragomir, impotriva … ? Nici nu mai stiu cate ocazii de reabilitare a ta ai ratat!

Marius Banuta  •  12 martie 2010, 22:33

Rusine sa ii fie domnei Udrea , daca nu ii cer prea mult . Astia sint NOI CIOCOI ai tarii . Cu aproape nimic diferiti de Ioan Avram Muresan , Hrebenciuc si alti „mari oameni politici” ai tarii .

cynic  •  13 martie 2010, 0:10

„Apoi, dupa ce intilnirea a fost vazuta de zeci de oameni, unii dintre ei au auzit si frinturi din ea, am realizat ca avertismentul Elenei Udrea are datele unei relatii patologice intre stat si contribuabil si ca, precum orice nevroza care se respecta, este periculoasa tocmai pentru ca se prezinta drept normala!”

perfect descris. vorba lui Gigi „vezi cum stii tu Tolo sa le zici bine”.

acum sincer,enuntul este perfect si desi ma gandeam la treaba asta in lungile mele contemplari ale democratiei originale,nu stiam exact cum s-o spun.

ilie pintilie  •  13 martie 2010, 0:26

Tolo, uite ce am invatat prin clasele primare: lauda de sine nu miroase-a bine . Daca te dai baiat cu facultate, ar trebui sa stii

Flavius I.  •  13 martie 2010, 1:28

Respect Catalin! RESPECT!

mm  •  13 martie 2010, 10:07

Tolontane, ai auzit de spaga ceruta de „oficialul FRF Cheran” – 7000Euro de la un singur jucator? 11 de pe teren + rezervele inseamna ca a luat aceeasi spaga ca Ridzi! Exista acelasi fel de dovezi care te-au facut „mare”, inregistrari, dar nu te-am auzit luand atitudinea aia vehementa din cazul unei femei si impotriva acestui spagar de la lotul U17 si a altora ca el! Arata-ne ca ai sange-n instalatie si demoleaza spaga din FRF!

camil  •  13 martie 2010, 11:45

una dintre cele mai bune anchete întreprinse de un ziar (culmea, de sport!), soldată cu demisia unui ministru (Ridzi, mediocru de altfel) și cu „alarmarea” unei întregi congregații :). la mai mare!

Cătălin Tolontan  •  13 martie 2010, 13:16

mm: esti violent ca sa ti maschezi ignoranta. Cum sa nu stiu de acest caz de cerere de mita de la echipa nationala UNDER 19 daca Gazeta Sporturilor e cea care l-a demascat azi pe pagina 1? Tu iti dai seama ca certi exact ziarul din care ai aflat de caz?!!!

Andi  •  13 martie 2010, 15:32

Ei, lăsați, Udrea are fani înfocați și importanți, care nu numai că îi admiră metodele cu care se impune, dar le și aplică în emisiunile lor 😆

Dar e bine de aflat că avertizează înainte de a lovi…e o adevărată samuraie 😀

robert  •  13 martie 2010, 16:35

eu raman circumspect. din nefericire, gsp este in scadere de mult timp in ceea ce priveste calitatea, prea mult can can. ca sa nu mai amintesc de mediatizarea unora pe motiv ca au legatura cu sportul, gen gigi, dragomir,varu giovanni, iancu sau sechelariu.

pancone  •  13 martie 2010, 21:22

dar de scaderea voastra dramatica in sondaje scrie ceva?? ca inainte va umflati in pene de cate ori sunteti peeste prosport. acum..e aproape egalitate si asta o zice unu care cumpara GSP pana acum 4 5 luni cand am schimbat pe prosport stelisti ce sunteti.

bonieklide  •  14 martie 2010, 0:26

Felicitari Dle Tolontan si felicitari GSP.Sunt mandru ca sunt roman cand vad astfel de oameni curajosi.Dar raman de parere ca ancheta asta este doar un praf in ochi.Sunt sigur ca mai sunt multe astfel de exemple de care stiti si va este frica sa scrieti ceva.Ridzi nu are spate si din cauza asta v-ati permis sa scrieti.Nu va mai laudati atata.

replika  •  14 martie 2010, 1:04

cat de penibil!
despre crimele comise de ei ce spun „rapoartele”?!?…acelea facute pe treceri de pietoni sau impotriva „compatriotilor” lor, gen 11 si nu dpdv fotbalistic ci ma gandesc la septembrie…rosu…de cand mai reprezinta america etalonul democratiei!?
reorientati-va domnule catalin catre libertatea pe care o au infractorii sa emita, sa judece, sa se destinda pe la tv, sa-si proclame mascat potenta prin ********* cu intelect retrograd …suntem de rasul celor ce ne ‘bat pe umar smechereste spunandu-ne ce!?…ce buni sunteti!!!

skeptik  •  14 martie 2010, 4:19

Sper ca comentariul a fost facut de adevaratul ‘State department’ nu de cel din serialul ‘West wing’! Ar fi o mare diferenta! In ceea ce priveste ‘libertatea de presa’ si ‘free speach’, va spun ca ce se intimpla acum in America(sint aici de 30 de ani) nu are nimic cu democratia, ‘free speach’, sau tot ce e decent sau bun despre presa!
Numai ce am vazut in ultimul an de cind Obama e presedinte, pot sa spun ca America s-a intors in ani..50,Mc Carthy era, la un rasism pe fata, fara nici o intentie sa il ascunda!si vorbesc de presa de ..drepta, conservativa,
care nu poate sa accepte ca au pierdut alegerile la un negru! Exista unii care au show la televiziune si radio, Limbaugh, Hannity, Beck, etc…care il fac pe Hitler sa arate ca..Mama Teresa!! Ce spun ei si inventeaza despre Obama, nu are nimic cu jurnalismul sau ‘free speach’!~! La fel cu senatorii si congresmenii republicani! America se autodistruge!! Prea multa libertate de presa e periculoasa citeodata!!! multi ‘jurnalisti’ au uitat de mult ce juramint au dat la facultatea de jurnalism!!! sa fie ..impartiali si corecti!!!! Apoi lucreaza pentru Can can sau..TheSun..!!!

Eu nu cred ca „state dept’ of America e cel mai bun barometru acum pentru voi ca sa va simtiti maguliti!!

ciupi  •  14 martie 2010, 8:29

orice om care face un lucru curajos pierde jumatate din aprecieri in momentul in care isi inroseste pieptul batandu-se cu pumnii in zona pentru fapta lui.

Mano  •  14 martie 2010, 14:45

Suntem alaturi de tine.

Multumim TOLO! Pentru ceea ce ai facut, pentru ce faci si pentru ca vei continua sa o faci.

duck  •  14 martie 2010, 18:07

O abureala totala si cu americanii, niste ipocriti care fac morala la altii. Nu mai credeti toti tampitii, nu mai fiti oi.

Ia uite la ei, vai cine i-a ridicat in slavi. Pana acum ii placeati pe rusi, acum dati tare de tot la americani. Rusine!

stereo28  •  14 martie 2010, 18:40

bravo tolo.te urmaresc cu interes asa cum te-a uemarit,ca sa zic asa,si dep.sua.ai mai multa grija la continutul unor materiale din gazeta,parca alunecati pe panta can-canului.lasati-i pe ei sa faca prostitutie ca si pe ceo de la fanatik.am doua rugaminti:fa interventie la postul gsptv sa intre in europas.nicaieri nu se transmite un meci fara sa afisezi-vezi anglia de exemplu.rezultatul in timpul jocurilor si yimpul scurs.a dpoua rugaminte,ia mai luati-l si pe porumbelul care face presiuni asupra arbitrilor,altfel nu inteleg de ce acest draganescu care in trei rinduri! l-a iertat pe fundasul hugo luz de al doilea galbencare insemna eliminarea din teren.ye stimez si da bine,ca in ritzi!

stereo28  •  14 martie 2010, 18:53

im cer scuze ca revin,dar am uitat ceva,legat de porumbelul.nu e o rusine sa zici ca reprezintivalusiul moldovean si sa joci,ca cfr,su ll straini.lacatusule nu-ti este jena sa manuiesti atitia straini?v-a batut o echipa de romani condusi de sumi si remus vlad.bravo bistrita bravo nea jeane.incurajandu-i pe romani asa va avea de castigat si echipa nationala,vezi-l pe hora ce a,lura de jucator profesionist are.[rmovati oameni buni talente,ca exsita peste tot,exemplu si cazul rapidului cu gradinita de copii proprii,ca pe timpul corvinului lui mircea lucescu.frf ar trebui sa puna niste restrictii in interes national,nu sa faca jocul mafiotilor de impresari rasariti peste noapte, asa um a rasarit acest daniel stanciu un fost ziarist spagar,gazdar om format de un papagalist caruia i se spunea bocicaca.

Gheorghita Teodoru  •  14 martie 2010, 20:17

Tolo, dna Udrea sustine aici – http://www.elenaudrea.ro/o-minciuna-repetata-de-un-milion-de-ori-devine-adevar.html – ca nu ti-a adresat amenintari.

Am si eu urmatoarea curiozitate: exista martori sau o inregistrare a discutiei ? Lucrurile s-ar transa usor in acest fel. In caz contrar, e cuvantul tau contra cuvantul ei (ceea ce nu conduce decat in impas)

Cătălin Tolontan  •  14 martie 2010, 20:47

Gheorghita Teodoru : in seara acelui eveniment ministrul Elena Udrea a intrat in direct la realitatea tv si a recunoscut ca m-a abordat pe holul Parlamentului si ca a spus ca va face cercetari in legatura cu mine. A repetat acelasi lucru la TV, ce proba mai buna poate exista?! E amuzant. Demnitarul se apara pentru ceva ce n-am acuzat nici eu si nici Departamentul de Stat. „Nu am folosit un ton amenintator”, spune ministrul. Nici n-am pretins asta. Dimpotriva, am spus si am scris si atunci ca discutia a fost purtat de ambele parti pe un ton civilizat, dar continutul ei a fost cit se poate de clar, amenintator, si a fost cu acuratete relatat de mine. Apoi reiterat de Elena Udrea la televizor. Punct.

Gheorghita Teodoru  •  14 martie 2010, 21:40

Multumesc pentru raspuns.

Leti  •  14 martie 2010, 22:38

Cred ca Udrea a spus totul fiind enervata si cred ca se exagereaza.

tripleaaa  •  14 martie 2010, 22:39

Ati reusit cu toata campania asta sa prindeti doar pestele mic ridzi dar cu Udrea cum ramane?

adras  •  14 martie 2010, 22:42

Nu vezi ca acuma udera are cel mai banos minister si probabil va candida la presedintie la urmatoarele , in aczul in care nu mai face marinaru inca o vraja si mai poate candiad inca o data ca el se pricepe la magie de asta in care dispar vapoare…

Miha  •  15 martie 2010, 0:23

Orice persoana are dreptul sa se enerveze. Udrea nu ar trebui atacata atat de aspru. Mai mult decat atat sunt multe lucruri bune care pot fi spune despre Elena Udrea.

playmaker  •  15 martie 2010, 10:51

Din pacate povestea asta imi suna cunoscuta,persoane care sunt platite de mine nu au pic de respect si se poarta cu noi execrabil ,aici ma refer la situatia mea,un taximetrist independent care plateste serviciile unui dispecerat si care este tratat execrabil de dispecere,mai trist este faptul ca unii din colegi gandesc astfel,nu iti convine esi liber sa pleci,eu zic asa,sa plece cei pe care ii platesc eu daca sunt incompetenti,pt ca daca am suprapune aceasta idee la ce se intampla in tara ar insemna sa plecam f multi din tara,nu ca nu ar fii plecat destui 🙂

Comentează