Mai multi cititori m-au intrebat ce cred despre convorbirea telefonica dintre Codrut Seres si Dan Voiculescu dezvaluita de ancheteonline. Pe rind.
luni, 25 octombrie 2010, 2:41
Mai multi cititori m-au intrebat ce cred despre convorbirea telefonica dintre Codrut Seres si Dan Voiculescu dezvaluita de ancheteonline. Pe rind.
1. Jurnalul National a avut dreptate cind a publicat informatiile despre acuzatiile care urmau sa i se aduca lui Seres. Ziaristii au aflat in premiera si au tiparit. Ei n-au scris ca Seres e vinovat, ci doar ca va fi cercetat. Cursul ulterior al evenimentelor i-au confirmat. UPDATE: Victor Ciutacu imi transmite ca stie foarte bine cazul, ca om care l-a coordonat in ziar, si ca n-a existat interviul reparatoriu promis de patron.
2. Dan Voiculescu a gresit atunci cind i-a promis lui Seres ca va suna el la Jurnalul National. Patronul unui ziar nu intermediaza interviuri cu personajele despre care scrie publicatia sa. Nu promite, nu intervine, nu protejeaza. Daca o face, si daca asta e o politica repetata, atunci isi compromite investitia. Si asta nu e doar treaba lui, rationamentul l-am mai explicat: ca-si risipeste banii, il priveste, dar ca afecteaza profesia, asta ne priveste pe toti.
3. Codrut Seres si-a urmarit interesul de a capata o relatare favorabila si s-a comportat ca un politician, ceea ce si era in noiembrie 2006, cind a avut loc discutia. Dar reflexul sau de a-l suna pe patronul ziarului il pune intr-o postura delicata azi, cind soarta s-a rasucit si Seres a devenit presedintele Consiliului de Administratie al JN si al televiziunilor grupului 🙂
Ma bucura doua lucruri: ca le-am argumentat acum citeva luni actionarilor de ce nu vreau ca Seres sa ocupe nici o pozitie in CA a Gazetei, iar ei au acceptat argumentele. Si al doilea. Ca pot sa scriu ca Dan Voiculescu, fondatorul companiei acesteia, acum politician din Opozitie, greseste, in aceeasi masura in care pot scrie ca miine vom dezvalui in ziar pe ce mai cheltuieste Guvernul PD-L, girat de Traian Basescu, zeci de milioane de euro in miezul celei mai crunte crize economice contemporane, cum le place celor din Putere sa spuna. Cind oricare dintre aceste lucruri, care nu au o legatura directa, dar se conditioneaza in mecanismul libertatii unei redactii, nu va mai fi posibil, voi anunta si voi pleca.
Acesta este raspunsul pentru cititori.
gogu • 25 octombrie 2010, 15:02
preafericitul care l-a binecuvintat pe diaconescu este mult mai pacatos decit voiculescu….stiu cit demult ti-ai dori sa scrii despre el,stiu si ca ai voie,dar nu poti…un om de statura lui e nepatat…e imaculat. asa e?
ps..de ce cred ca postarea mea va fi stearsa?:)
dan • 25 octombrie 2010, 15:17
apreciez mult de tot dezvaluirile facute in legatura cu jafurile ce se petrec in tara, insa cred ca ar fi trebuit sa fi mult mai acid cu ce au facut Seres si Voiculescu(au incercat sa inchida gura presei)
PS cauta in continuare si vei gasi ffff multe jafuri din banii publici, insa arunca o privire si in randul opozitiei – la tv ei se cearta, se jignesc, insa fata in fata, in provincie, isi impart contractele unii altora……..
e jaf la drumul mare ce se intampla in Romania, iar nenorocirea „cea mai mai mare” este ca TOTI SUNT LA FEL – pleaca ai nostri, vin ai vostri, noi ramanem tot ca prostii, nu crezi?
o zi buna!
SUCCES
Luminita • 25 octombrie 2010, 15:41
Tolo, te rog nu ne jigni inteligentza, nu te da cocos, nu sustine ca esti gata sa scrii despre potlogariile lui Felix, este o minciuna ce te descalifica, tu poti, eventual, insaila cateva fraze caldicele pe o tema ce a explodat deja in presa (cum o faci acum), nu poti insa pleca la razbelu’ cu articole fluviu, zeci de informatii, cifre, etc, mai mult sau mai putin corecte, verificate, nu poti arunca supozitii si acuze cu titlul de „fapt implinit” asa cum ai facut in cazul Ritzi si cum esti gata sa faci in noi foiletoane „cat de corupti sunt pedelistii si oamenii lor” prin comparatie cu Albele ca Zapada din opozitie.
In ciuda iluziilor pe care le trafichezi (in proprii ochi sau pentru ochii altora) nu esti liber sa inversighezi si sa scrii ceeace, eventual, ai vrea, ai gasi, daca cauti.
N.B. Dar nu cauti pentru ca nu vrei, capul de strut in nisip este mai sanatos.
io • 25 octombrie 2010, 15:44
mda… voiculescu, nici usturoi nu a mancat, nici gura nu-i pute…. credeam k nu poti fi influentat, da io sunt un tampit pt k inca mai cred k aia care au murit la revolutie, au murit pt `libertate`, pt „exprimare libera„…. :)))) ce caterink, si uite asa se darama si ultimul motiv invocat de politicieni, in favoarea revolutiei.. vb aia… era mai bine inainte…
Cătălin Tolontan • 25 octombrie 2010, 15:51
luminita, io: ooo, ce curajosi sinteti voi, n-am cum sa va egalez! Nu ma dau cocos, doar ca am scris ca nu sint de acord cu ceea ce spune Voiculescu in acea discutie si am mai scris ca daca face asta atunci isi compromite investitia, cit despre investigatiile in ceea ce-l priveste, voi nu va amintiti de ridzi si de prezenta lui voiculescu pe prima pagina a ziarului? Ma amuzati, pe bune, fie practicati tipul acesta de acuza ca pe o profesie, fie sinteti imuni la realitate!
dan • 25 octombrie 2010, 16:03
imi aminetsc un episod din campania electorala cand Voiculescu discuta cu niste batranei intre blocuri, prin colegiul lui si le promitea marea cu sarea, ceva jalnic: uite aici punem bancute, spatii verzi, leagane, zigur iti amintesti…….ia sa faca antena1 un reportaj cu ce a promis voiculescu si ce s-a realizat, poate iese bine, poate chiar a facut, chiar nu stiu……dar nu, nu se poate, ca el va da papa, sau linte cum a zis Hizo
dan • 25 octombrie 2010, 16:06
repet, apreciez anchetele facute de tine, dar sa faci la fel pt toata lumea. Sti si tu f bine ca toti sunt la fel de patati.
m-as bucura sa vad un iures pe la tv si cu dezvaluiri despre oamenii opozitiei, asa cum a fost cu RIDZI.De ce nu faci si d-astea?
Oare toate contractele lu Piedone sunt perfecte? sincer, ma indoiesc. tu ce crezi?
Zavalita • 25 octombrie 2010, 16:11
Catalin,
Te respect foarte mult si imi place cum scrii si ce scrii. de multe ori pui degetu pe rana in articolelele tale, ceea ce e destul de rar in Romania unde se discuta prea mult efectele si prea putin cauzele si solutiile.
In ceea ce priveste treaba asta cu Felix si Seres, respect faptu ca puteti sa va pastrati o oarece independenta. Dar nu trebe sa uiti ca voi sunteti avantajati de puterea de negocere mare pe care o aveti. Sa zicem ca va suparati si va horatati sa plecati, Tu, Andrei, dl. Ioanitzoaia si restu gastii, grupu lui Voiculescu pierde cel mai bine vandut ziar pe care il are, pentru ca e clar ca o mare parte din public va migra odata cu voi(iti amintesti de trecea de la Prosport la Gazeta?).
Contrar voua, alti ziaristi nu au privilegiul asta, un articol ca asta poate insemna pentru ei ca sunt someri a doua zi…
Cătălin Tolontan • 25 octombrie 2010, 16:12
dan: cind altii au fost la putere, inclusiv pc, i-am criticat. Uite un exemplu
https://www.tolo.ro/2006/12/03/pleaca-seful-sportului/
uite un alt citat
„Romica Pascu, unul dintre fondatorii Cooperativei, a vrut sa faca pe plac PSD si si-a obligat echipa FCM Brasov sa joace cu cei trei trandafiri pe piept. Dupa citeva meciuri, a renuntat. Mult mai puternica a fost insa fraza “Sa tineti cu PSD cum tineti cu echipa nationala!”, rostita de Anghel Iordanescu la un miting electoral al PSD+PC. Iordanescu era antrenorul “nationalei” si candidat PSD+PC si a primit salva de revolta a jurnalistilor si a microbistilor”.
io • 25 octombrie 2010, 16:21
nu am zis k sunt curajos, probabil as face si eu ce mi-ar spune sefu, daca as avea un serviciu care sa ma „blocheze„ cu acel sef… spre „norocul„ meu, am plecat departe, satul de ce se intampla in tara… am zis doar k e pacat k nici macar pt „exprimarea libera„ (care ne e atat de draga noua.. hahaha) nu au murit aia la revolutie… mai bine stateam dreq linistiti acasa pe 16-17 timisoara, 21-22 bucuresti, si acum nu mai eram eu asa departe de casa, si dvs nu mai scriati sub influenta unui mogul… :)). Nu credeti ca era mai bine asa…????
Hefaistos • 25 octombrie 2010, 16:22
Bravo Cataline, continua pe linia asta si vei avea parte de tot respectul meu. Bine, acum ma gandesc ca numai la respectul meu sau al altora nu te vei gandi dumneata cand te va da Voiculescu afara ca ai intrecut masura.
Din pacate presa din Romania nu prea mai e presa. Adica nu in sensul adevarat al cuvantului. Totul e polarizat in tara asta, fiecare isi vede doar interesul iar meseria de dragul meseriei o mai practica doar cativa frondeuri, cativa „neadaptati”.
Vantu, Voiculescu… asta e tipologia dictatorului modern, cel economic. Basescu e mic copil pe langa ei, cu toate problemele lui cu tot. Cine-si mai aminteste de interventia lui Voiculescu in direct la Firea?
dan • 25 octombrie 2010, 16:24
recunosc faptul ca i-ai intepat si pe ceilalti, insa cu un ac mult, mult mai subtire…..
Nu te-am vazut la un post tv facandu-l cu „ou si otet” pe domnul GHEORGHE.
Cătălin Tolontan • 25 octombrie 2010, 16:29
dan: au fost investigatii care au durat ani de zile despre loterie in cazul copos (PC). Dar le-ai uitat sau nu le-ai citit.
florin gornea • 25 octombrie 2010, 16:32
Tolo , nu-s” cum se face da „taman ” maine cind e zi de votat motiunea , repet deci, ” taman ” maine te gaseste harnicia si dai in paginile ziarului alta „ancheta” despre pedelistii nesimtiti ce cheltuie banu” public aiurea 🙂 stiu ce-o sa spui , stiuuuuuuuu, ” o pura coincidenta ” 🙂 mai sa fie ! chiar asa ? oricum ar fi e interesant de citit articolul saua rticolele ce vor veni , m-ai facut curios , dar n-ar strica sa te mai uiti si despre ce si cum scrieti voi intr-un ziar de sport despre fotbal sa zicem , despre steaua , „bagati material ” la greu cu toate kkt -urile , de dinamo in schimb nu prea pomeniti , cit despre restul echipelor …. asa ca =poate- te mai apleci si spre sport un pic , un picutz macar , ca despre „politichie” daca vrei sa „combati ” du-te linga aia de la antene ca nu stiu decit sa verse vitriol , uitind ca felix era la guvernare cind s-au facut prostiile de pe vremea psd -ului 🙂 dar desprea asta nu ai voi sa scrii nu-i asa ?
-ps- astept sa te citesc maine ! p bune 🙂
dan • 25 octombrie 2010, 16:32
aici m-ai prins, cu loteria( cazul Copos).
M-ai am o completare: ai fost multumit de prestatia doamnei Firea in seara alegerilor, la emisiunea aceea jalnica? iti este colega de serviciu, nu?
aztecul • 25 octombrie 2010, 16:33
Domnule Tolontan .
Am si eu o intrebare pentru dvs , asteptand un raspuns sincer si echilibrat incercand pe cat posibil sa faceti exceptie de postura de ziarist . Pe cat posibil .
Credeti ca este necesara o LEGE A PRESEI care sa stipuleze clar reguli privint deontologia meseriei dvs ?
Este necesar ca in acea lege sa se stipuleze clar care sunt raporturile patronat – jurnalist [chiar si jurnalist – politician] astfel incat credibilitatea presei sa redevina macar decenta ?
Este necesara o lege care sa il apere pe jurnalist chiar si de represarile patronului in cazul in care el prefera sa ramana obiectiv si sa nu devina o papusa in mana patronatului .
Presupun ca dvs va permiteti sa i spuneti actualului sau viitorului patron , nu va convine plec , dar nu cred ca 90 % din jurnalisti pot face asta .
PS:Vreti sa mi dati si mie va rog frumos 2 [doua] exemple in cadrul trustului INTACT de atitudine pro Basescu , iar in cazul trustului B1 TV anti Basescu ?
Credeti ca intr o clinica privata medicala vine patronatul pentru ai sugera chirurgului cum sa opereze ?
Sau cum ar arata institutia Politiei cu patronat privat , in care politisti vor aresta doar in urma directivelor patronatului .
Stiti sunt tare curios .
De ce dvs jurnalisti vorbiti atat de rar de o lege a presei ?
SupporteSteaua • 25 octombrie 2010, 16:34
Tolo, om ca tine sa mearga pe sarma inca n-am vazut! Jurnalul e o investitie poate pentru alte foloase, in nici un caz pentru foloase in bani , direct, ca GSP.
claustrofobus • 25 octombrie 2010, 16:48
pai stati domnule putin. adica cand D-voastra il sprijineati pe basescu in acest ziar si nu numai, impotriva domnului voiculesc implicit, care va si platea pentru asta, era bine pentru d-voastra. dar oare cum se simtea voiculescu cand un jurnalist angajat la un ziar detinut de el il sprijinea pe cel (base) care incerca sa-l bage la puscarie cu orice pret, pe el voiculescu? nu cred ca se bucura. dar nici nu v-a dat afara. adica el nu va da afara cand indirect il atacati dar d-voastra imediat plecati daca cumva vi se pare ca ar face ceva antideontologic? pai scuze in acest caz voiculescu pare un bun samaritean iar d-voastra un bun de dat afara in acest moment, cand scrieti aceste lucruri. pai din ce ziceti e mai bine sa fi jurnalist decat mogul. jurnalistul are mai multe drepturi in relatia cu mogulul.
m • 25 octombrie 2010, 17:00
ce nu inteleg e de ce Seres ar fi avut o scuza atunci, pentru ca era politician, iar situatia delicata a aparut doar acum cand e presedintele CAJN 😀
e tot mai trista presa noastra, nu ti se pare?
Felicitari insa pentru raspuns!
Cătălin Tolontan • 25 octombrie 2010, 17:09
m: nu ii caut eu scuze lui seres, am spus doar ca a actionat legitim din perspectiva lui de politician roman obisnuit sa sune la seful ca sa rezolve cazul. Presa e tot mai trista, ai dreptate.
claustrofobus: avem opinii diferite despre raporturile dintre angajat si patron. Dan Voiculescu nu ma plateste. Ma plateste compania la care lucrez.
florin gorne: eram sigur ca va aparea si acest gen de logica. De ce publicam miine, tocmai miine, cind e marti inainte de miercuri? 🙂 Pentru ca acum am reusit sa aflam si sa documentam. E simplu. In rest, sigur ca tu vei vedea in orice articol o conspiratie anti basescu si anti pd-l
Florin tacticosu’ • 25 octombrie 2010, 17:12
Bravo!
Apreciez forta analizelor tale inca de cand ai aparut prima data speriat la Procesul etapei…Insa mai ai ceva foarte rar, esti foarte adaptabil…POATE AR FI BINE SA INTELEGI CA NU MAI AI CE FACE IN FOTBAL…CTP-ul a fost un fasss, cine mai lupta in presa si mai ales, CU CINE? Nu e asta si vina elitei noastre, whatever that is?
Ai avea curajul sau inconstienta sa schimbi redactia si sa scrii liber despre problematica politica?
Dan • 25 octombrie 2010, 17:20
Tolo frustratule altceva mai stii? Sport de exemplu. Nu suntem curiosi de „dezvaluirile” tale dictate de Felix. Esti un sclav
lucid • 25 octombrie 2010, 17:24
D-le Tolontan,va apreciez articolele de investigatii,dar cred ca ziarul
trebuie sa aduca in prim plan activitatile sportive.Daca vreti sa deve-
niti jurnalist de investigati treceti la un ziar care trateaza acest lu-
cru.Va apreciez articolele care trateaza fenomenul sportiv si in special
fotbalul.LASATI POLITICA sa o trateze alte publicatii.Sau sunteti impli-
cat…politic?!
Cătălin Tolontan • 25 octombrie 2010, 17:33
lucid: lucrurile stau asa. Statul ne ia niste bani din buzunar ca sa faca investitii sportive. In loc sa faca unele utile pentru sport, le orienteaza ca sa ajunga in mina unor grupuri de oameni conectati politic. Aflam si publicam aceste lucruri. E jurnalism.
dan • 25 octombrie 2010, 17:36
nu, asta nu e sport!
are dreptate „lucid”
florinm • 25 octombrie 2010, 19:06
nici dl. Tolontan nu mai e cine a fost.. e dreptul lui pana la urma sa scrie cum vrea/crede despre Voiculescu.
ca noua ne provoaca scarba felix, asta e altceva
imi pare rau sa o spun, dar articolul asta seamana cu ce scrie dl Ioanitoaia, adica ‘sa nu suparam pe nimeni’.
spre surprinderea mea, ultimul comentariu mi-a fost aprobat.. se repeta?
ciupi • 25 octombrie 2010, 19:11
probabil am aceeasi parere cu a dv. despre traian basescu, dar asta nu ma impiedica sa nu fiu de acord cu formularea „…guvernul pd-l, girat de traian basescu…”. nu trebuie uitat in primul rand ca nu este guvern pd-l, din moment ce sunt trei formatiuni politice care au oameni in acest structura – daca ii pot spune asa.
Pentru Gogu • 25 octombrie 2010, 19:37
@gogu
Esti un obsedat de la asociatia aia securisto-umanista? Sau o simpla pleaba care crede ca se pricepe si la fotbal si religie? Sa-ti fie rusine pt subiectul pe care l-ai adus in discutie. Si da, postarea ti-a fost stearsa.
sergiu • 25 octombrie 2010, 19:53
dan Says: Daca citesti putin la inceputul articolului,e scris „Mai multi cititori m-au intrebat ce cred despre convorbirea telefonica dintre Codrut Seres si Dan Voiculescu dezvaluita de ancheteonline. Pe rind.”
Deci,daca e jurnalist sportiv,de ce este intrebat asa ceva?A raspuns la o intrebare,nu a intervenit el…Citeste atent articolul si apoi comenteaza.
Victor Ciutacu • 25 octombrie 2010, 20:52
Pentru rigoare, dezvaluirea a apartinuit Violetei Fotache. Eu m-am nimerit sa fiu de serviciu in seara aia, sa citesc tot mormanul ala de stengorame si sa coordonez editia in care au aparut 🙂
gabrielvaleriu • 25 octombrie 2010, 21:28
Asta face un ziarist care ma respecta pe mine, cititorul lui: azi spune ca patronul lui a gresit, maine continua serialul de destrabalari pe bani publici ale unei puteri corupte pana-n maduva oaselor, putere intruchipata magistral de un presedinte pe care el, jurnalistul, l-a sustinut pe cand parea ceva ce s-a dovedit a nu fi.
Respect !
Hefaistos • 25 octombrie 2010, 22:51
Cataline, de ce a disparut de pe pagina gsp link-ul catre articolul asta?
Sa fie doar vorba de politica editoriala a site-ului?
tibike • 26 octombrie 2010, 0:04
lol! parcă e din caragiale discuția.
– Voiculescu: Cretini, cretini. Pregateste-te, pregateste-te.
– Seres: Ma pregatesc
hahaha
takeda • 26 octombrie 2010, 7:04
Personal, ca cititor, nu aveam nevoie de acest post – „Acesta este raspunsul pentru cititori” –
Dar, multumesc!
dani • 26 octombrie 2010, 11:43
mi-ar placea sa cred si cred ca esti sincer in cea ce zici acum….daca nu e asa si stii ca ai facut si tu articole recomandate de X si Y;pacatul tau sa fie…
banks • 26 octombrie 2010, 12:31
Pai, sa stii ca noi ne dam seama oricum ca esti altfel decat ceilalti (trompete gen ciutacu, badea, gadea, firea si destui altii).
Si ne dam seama ca nu e simpla echilibristica asta fragila.
Tocmai de aceea, poate e mai bine sa faci cat poti si sa nu plusezi prea mult pe look-ul integritatii absolute pentru ca cititorii nu-s c hiar prosti. Las-o asa.
claustrofobus • 26 octombrie 2010, 12:43
legat de stenograme, ele sunt o prostie, o imbecilitate, lu base crede ca ii mai merge cum ia mers cu stenogramele lui nastase de la psd. nu mai pune nimeni botu la tampenii, foame e prea mare. legat de investitii, la timisoara de 20 nu s-a facut nici o sala de sport nici un bazin nici un patinoar cu bani de la guvern. nimic. si timisoara este a doilea contributor la bugetul de stat dupa bucuresti! cand a fost conventia democrata nu au fost bani, cand a fost psd sau pdl la guvernare nu s-au dat bani la timisoara, fiind preferate primariile psd sau pdl din cauza ca de acolo se puteau lua comisioane. din nefericire mi-e mi-a ajuns cu acest guvern cu aceasta tara. nu sunt anti bucuresti ca am prieteni buni bucuresteni adevarati cu pedigrii, dar sincer bataia de joc pe care o face fiecare guvern de la bucuresti(de obieci cu oameni din provincie) la adresa timisoarei mi-a ajuns pana in gat. as vota oricand o separare sau cel putin o autonomie largita a banatului fata de romania. cu parere de rau dar atat …..
claustrofobus • 26 octombrie 2010, 12:45
i-a in loc de ia. scuze
milan6 • 26 octombrie 2010, 14:36
stii unde gresesti,tolo?
cand ii prezinti pe cei de la Putere ca fiind raii-railor,iar ceilalti din Opozitie ca fiind nepatati!
atentie,nu e vorba numai despre actuala configuratie politica,ci de cei 20 de ani de invarteli,combinatii-„capitalism de cumetrie”.
sper ca nu se cenzureaza!
castro • 26 octombrie 2010, 15:08
Uite, de-aia ma lasa pe mine rece echipa nationala, in ultima vreme. Nu pentru ca ar fi pastorita de cine nu trebuie, nu pentru ca produce un joc insipid, ci pentru ca reprezinta o natie de oameni in care nu ma regasesc. Socot ca istoria este foarte obiectiva in felul ei: te aseaza acolo unde iti este locul, ca popor. Putem gasi explicatii la infinit pentru situatia in care ne aflam( in coada Europei, adica) dar nu putem escamota crudul adevar: noi, romanii, suntem primitivi, neevoluati. De aceea nu construim mai nimic, de aceea izgonim si persecutam valorile, de aceea cautionam hotii cu stupida formula: toata lumea fura. Nu, zau!? Chiar toata lumea?! Asta ca sa acoperim alegerea imbecila la urne? Sub ochii nostri se deruleaza un rapt si problema noastra e ceea ce s-a petrecut secolul trecut sau inainte de Vlad Tepes? Ce face intelighentia romaneasca, in afara de razboirea comoda cu trecutul? Cum conduce societatea civila? Partinic, precum TRU sau Cartarescu? Cu interese meschine? Cine sa ne scoata la liman? Basescu este cel mai ticalos conducator de la Carol al II-lea incoace. Si simtim asta pe pielea noastra, zi de zi. Dar, chiar si asa, pentru prea multi romani nu e de ajuns intru luminarea mintii. Socot ca a mai sustine PDL-ul la ora actuala( fara sa fii interesat direct) este o dovada crasa de cretinism.
Pop Vasile • 26 octombrie 2010, 15:19
Tolo, dragu tatii,
Luminita si altii au spus ce-ti spun si eu de multa vreme : Te dai cocos , zmeu, tigru , iti arati coltii, marai : INTR-0 SINGURA DIRECTIE : Cea in care iti arata FElix !
habarnam • 26 octombrie 2010, 15:51
imi povestea un profesor roman care a sustinut o lucrare la o conferinta internationala: „se ridca una si ma intreaba: domnule profesor, dar de ce nu i-ati citat pe evreii si pe negrii care au avut studii pe subiectul tratat de dvs?”. asa si cu: „da in copos n-ai dat!” „da despre y de ce nu scrieti?”. 🙂
totusi am o intrebare pentru Catalin Tolontan: sa zicem ca jurnalistul x de la gsp scrie despre, gheorghe stefan, ca a furat y ron. si te suna pinalti si-ti spune: „bai catalin, uite ca ala a scris prostii despre mine. uite ca-ti si dovedesc ca nu-i asa!” tu cum ai reactiona? nu te-ai enereva pe respectivul subordonat ca a facut o tampenie?
mai mult sa spunem ca pinalti ti-ar fi chiar prieten bun. n-ai incerca s-o dregi cumva?
habarnam • 26 octombrie 2010, 15:52
p.s. profesorul respectiv a fost acuzat mai apoi ca-i antisemit si rasist. 🙂
Jurnalism ? « Virgil Burlă. Note din viaţă. Plus jurnalism. • 26 octombrie 2010, 16:18
[…] si Codrut Seres. Pe acest subiect s-a pronuntat si Catalin Tolontan. Mi-a atras atentia un update potrivit caruia, Victor Ciutacu ii trasmitea lui Tolontan ca interviul promis de Voiculescu lui […]
cabinetultrei • 26 octombrie 2010, 18:36
eu nu cred ca voikulescu a gresit. in primul rand se vede din stenograme buna lui credinta, habar nu avea ce scria in jurnalul. faptul ca a promis ca cineva il va cauta pe seres pt un interviu e probabil un reflex. si eu as face la fel. Daca JURNALUL GRESISE(asa cum credea Voiculescu care nu citise articolul)nu era normal ca ziarul sa-si repare greseala? Dvs nu acordati dreptul la replica in GSP?Pana la urma totul s-a dovedit a fi o neintelegere…iar Voiculescu un mogul cat se poate de decent si corect.
Stent • 26 octombrie 2010, 19:13
Salutare Tolo,
Eu chiar nu inteleg unde a gresit Dan Voiculescu. Cred ca greseala se afla in curtea celor de Jurnalul National pentru ca s-au aruncat sa faca afirmatiile respective. Iar Voiculescu, fiind o persoana fair cu toata lumea, s-a interesat despre ce este vorba. Vorba lui cabinetultrei, dreptul la replica.
Seara buna!
Cătălin Tolontan • 26 octombrie 2010, 19:17
stent: dreptul la replica se exercita astfel. Persoana care se considera tratata incorect suna/mail/scrisoare la redactie, nu la patron. Pentru simplul motiv ca dc suna la patron suna degeaba. Patronul nu intervine in editorial, nu-l poate ajuta cu nimic
Cornelius • 26 octombrie 2010, 20:15
Ce este atat de strigator la cer in ce au vorbit oamenii astia doi de se tot insista pe subiectul asta? mai bine dezbateti stenogramele lu udrea ca-s mai importante
penticostalul • 26 octombrie 2010, 20:41
Acest subiect îl credeam epuizat, dar, din când în când se mai trezește cineva să îl mai aducă la suprafață din lipsă de alte subiecte. Sincer, nu cred că dl.Voiculescu ar fi intervenit pentru Codruț Sereș pe lângă Marius Tucă.
penicilină • 26 octombrie 2010, 21:54
Pur și simplu nu înțeleg cu ce anume a greșit dl.Voiculescu. Singura greșeală a acestuia este faptul că are un telefon.