A lovit de aproape şi scurt. A fost un pumn-cravaşă spre gîtul şi în faţa lui Marco Rossi, adversarul său din meciul Bari – Inter.
vineri, 4 februarie 2011, 11:29
A lovit de aproape şi scurt. A fost un pumn-cravaşă spre gîtul şi în faţa lui Marco Rossi, adversarul său din meciul Bari – Inter.
Gestul lui Chivu vine inutil şi senin, faza e terminată, mingea sare departe, tribuna nu adulmecă nici un pericol pentru milanezi şi nimeni nu-şi aminteşte, aşa cum se mai întîmplă în fotbal, un carambol anterior al orgoliului masculin, eventual motiv pentru o răzbunare pe furiş. Chiar dacă arbitrul n-a sesizat brutalitatea şi nu l-a eliminat, românul a fost judecat şi a primit patru etape de suspendare.
„Mi-am pierdut controlul. Cu ultima rămăşiţă de demnitate îmi cer scuze lui Marco”, a declarat Chivu. Privea în jos. „Oricui i se poate întîmpla”, a răspuns victima. Gentileţe? Da. Da şi încă ceva.
Rossi ştie ce ştiu toţi oamenii maturi care îşi respectă condiţia fragilă. Rossi înţelege că nu poţi fi perfect, chiar dacă o programare a educaţiei greşite ne împinge să ne trăim viaţa astfel încît să nu-i dezamăgim pe cei din jur. Cu glonţul de argint al impecabilităţii la tîmplă, oamenii parcurg decenii în care se simt şi se comportă drept siguri şi stăpîni pe ei.
De cînd a fost mic, Chivu a jucat rolul de model. Tînăr de perspectivă, junior în vestiarul seniorilor la Reşiţa, apoi român emblematic la Ajax, fabrica de relaţii publice fotbalistice, şi căpitan al echipei „naţionale”, contrapondere obligatorie la Mutu, de partea bună a Forţei, cum ar veni. Nu s-a terminat. Niciodată nu se termină. Chivu luptă şi cu imaginea de fundaş atipic în Italia, cam lent şi cam aristocrat pentru gustul unui fotbal în care, să fie clar, nu trece nici mingea, nici omul.
Cînd a dezvelit bustul tatălui său la Reşiţa, acum ceva vreme, Chivu a rostit o frază nebăgată în seamă. El a povestit cum, copil fiind, era pedepsit „să o iau pe jos de la stadion spre casă”, probă a exigenţei părintelui antrenor. Şi chiar şi cînd se tîra ca o buburuză singură şi ostenită pe drum, băiatul se gîndea tot că şi-a dezamăgit tatăl.
Mulţi cunoaşteţi sentimentul chiar dacă nu v-aţi gîndit la el. Multiplicaţi această presiune! Simţiţi vinovăţia de a nu fi suficient de bun pentru părinţi, pentru Mourinho, pentru job, pentru echipă, pentru doctorii care te-au operat la cap sau pentru copiii cărora Chivu le-a cerut imediat scuze. Copiii lui, dar şi copiii din reclama Vodafone, copiii reali care îi cer autografe în toate oraşele României, te ia ameţeala de atîta culpă!
A greşit. O va încasa. Şi o singură pedeapsă ajunge. Ia mai dă-l încolo de model, dacă ne ajunge omul, bine, dacă nu, să fim sănătoşi!
VdelaVendetta • 4 februarie 2011, 11:55
Damage control! Bravos, dle Tolontan! Ar fi regretabil ca numerosii gura-casca de pe la diverse pupitre sa il arunce in cazanul cu zmoala in care se scalda Mutu.
marius1229 • 4 februarie 2011, 11:56
Imi place atitudinea dvs. din finalul articolului. Sa fie model poate fi un blestem, o povara in calea adevaratei persoane care este Cristi Chivu.
adi • 4 februarie 2011, 11:59
cu totii suntem oameni si gresim…nu trebuie sa o facem des asa cum o face Mutu
in rest si marele Zidan a facut gesturi de toata jena
Stefan • 4 februarie 2011, 12:11
Da ce aveti ma cu omu se mai intimpla ; a fost doar o iesire „de moment” El cred ca regreta acum!!!Regreta ca a fost filmat si ca pus-o cu Leonardo , ca altfel ar fi fost destul de mindru ; i-a iesit bine „perversa” ,nu l-a vazut arbitru , ala nu a ripostat si Inter a mai si cistigat!!
Ce si-o fi zis „doar mutu sa poata , lasa ca io o fac live la TV”
Cristi Chivu • 4 februarie 2011, 12:12
E un trucaj ordina.r!!!
Alex • 4 februarie 2011, 12:18
Ma rog, inteleg demersul tau si sunt de acord cu tine ca oricare dintre noi are dreptul sa greseasca…Am insa urmatoarea adaugire: este in mijlocul atentiei pentru ca el si-a dorit acest lucru si nu o face pe gratis…indiferent ce motive a avut sau n-a avut sa faca acel gest, mie mi se pare ca il va urmari multa vreme…
Si iti voi da un alt exemplu: Zidane, un fotbalist pe care eu l-am iubit…din pacate, acum, de cate ori ma gandesc la el, primul lucru care imi vine in cap este „capul in Materazzi”…stiu ca nu ar trebui sa conteze, dar, din pacate, nu e asa…
Spre deosebire de Zizou, el are sansa sa faca uitat acest incident.
Dinny • 4 februarie 2011, 12:23
Eu unul nu-ti dau dreptate.Ai o abordare prea subtila,fata de realitatea concreta,de parca te-ai inspirat din filmele americane,unde unii oameni maturi isi explica „crimele” prin niste tare venite inca din copilarie,din cauza saraciei,a unui vecin bataus sau a unui tata vitreg care…etc…etc..
Parerea mea este ca gestul lui,vine de la unul caruia i s-a bagat in cap (si i-a placut ideea)ca e perfect si deci,ca totul ii este permis.Un „merit”deosedit in acest sens ii revine „unicului” al carui profil moral nu difera de cel al lui Chivu…Si el se crede deasupra tuturor.Cand va veti prinde si voi,va fi prea tarziu si vom fi ratat demult inca o calificare,dar nu-i nimic…recurgeti la vechea scuza…FRF si Mircea Sandu…Luati-i la pumni !!!
alin • 4 februarie 2011, 12:23
Frumos spus, iubitorii de fotbal stiu ca el e mare om in primul rand iar doar dupa aceea e mare jucator.Santem alaturi de el .
leon • 4 februarie 2011, 12:25
salut catalin,poate intro zi o sa analizati de ce aprope toti fotbalistii care au stat si stau in preajama fratilor becali au schimbari de comportament si apucaturi dubioase,pe gica popescu al nostru, marele nostru capitan l-au influentat sa se retraga la dinamo (a plecat injurat),in loc sa fie un rege la craiova,acum toata oltenia il urastela,l-au mai tarit cum bine sti si prin acel proces de evaziune fiscala,pe mutu l-a distru de tot,pe hagi l-au impins la nationala cind nu trebuia si cind nu era pregatit,acum il fac terci si pe gaman in complicitate cu piturca ,omul lor de baza la nationala unde jucau doar cei ce semnau cu fratii,mai sint si altii dar i-am amintit doar pe cei mai valorosi……mult respect pentru tot ceea ce faci si scri,pacat ca ati ramas atit de putini,copii astia de acum nu cauta decit scandal pentru a face audienta,iar cind intra fam becalii in direct mai au putin si eja-culeaza de fericire………….ps..imi cer scuze pentru acest cuvint dar cred ca li se `potriveste cel mai bine,hai pa sa fi sanatos si iubit de familie si prieteni
Io • 4 februarie 2011, 12:32
Numai cine nu a jucat fotbal nu stie ca astfel de lucruri se pot intimpla! Ar fi interesant sa vedem daca pina in minutul ala rossi la tot sicanat si lovit pe chivu, posibil sa-i fi si aruncat citeva vorbe!
Gestul nu e in regula da sa fim seriosi e doar un pumn aruncat la nervi … nu l-a calcat pala in picioare …
gilos • 4 februarie 2011, 12:41
Hmm… Si cu gesturile obscene de la partida cu Roma cum ramane ? Toate se aduna. Nu stiu cat de vinovat se simte Chivu, dar anumite lucruri nu se fac daca vrei sa te respecti ca fotbalist si ca om.
Pt mine este o mare dezamagire si nu cred ca este chiar atat de departe de Mutu sau de mahalagismele fratilor Becali.
Simona • 4 februarie 2011, 12:47
Buna!
Am auzit stirea la radio, dar n-am percutat…Pe urma am vrut sa citesc aici, ca sa ma lamuresc…Si stateam si ma gandeam, dupa ce am citit comentariul tau, de ce scrii asa frumos despre el, sa ni se faca mila, sa-l iertam, cumva, asa, omeneste, uman..:-) Nu intelegeam…Dintr-un rautacism, desigur, nu intelegeam!
Si dupa aia m-am uitat la inregistrarea video si mi-am dat seama…Nu era vorba despre MUTU, ci despre CHIVU!! Aaaa, atunci da, mi-am zis, acum inteleg… 🙂 Vezi, cum ne gandim, instinctiv, cand e vorba despre un gest aiurea, o greseala, doar la ‘recidivisti”? 🙂
Simona • 4 februarie 2011, 12:49
De ce nu ai si tu un „buton” pt publicare/recomandare pe facebook? Uneori as vrea sa le imparatsesc prietenilor mei opiniile tale si mi-ar fi mai usor asa 🙂
Lereter • 4 februarie 2011, 13:13
Dle Tolontan simtiti o placere diabolica in a gasi teme de genul: „uite mai,si asta s-a stricat,nimic nu e bun” sau „toti sint hoti ,criminali”.Nimeni nu spune ca Cristi Chivu a facut bine,doar ca in fotbal se sumeaza frustrari,atitudini,reactii uneori de necontrolat.Insa intre gestul marlanesc,inexplicabil, facut de Chivu,si atacul criminal de pedepsire (tip Lacatus,tip Ganea)eu prefer gestul lui Chivu.In fond i-a tras aluia un pumn,nici macar cum trebuia,caci primitorul si-a inceput vaicareala la 5-10 secunde,cind a incercat sa obtina eliminarea.Nu e de urmat ,de laudat ceea ce a facut Chivu ,insa dta sari imediat, si incepi sa-i gasesti cauze logice ale gestului intr-o copilarie saraca,sau ca urmare a unor alte frustrari.Unele lucruri nu se pot explica,trebuie luate „pur si simplu”.Asa si cu Chivu,puteai trece ingaduitor pe linga eveniment,ca sint alte ,destule,dar evoluezi si dta.Pacat,nu spre ce as vrea eu,si unii cititori,care cred ca partea pur sportiva a gazetarului si omului Tolontan este primordiala.Scuze dentru derajul opiniilor mele.
Godot • 4 februarie 2011, 13:15
De ce a lovit? Mutu macar e … de la un cap la altul si n-ai ce sa-i ceri. Dar cand un om cu aparenta asta civilizata (studiata) face din senin un asemenea gest pervers, las si dizgratios, pe la spate, atunci respectrivul are, in mod sigur, ceva probleme. Reactia de dupa, clar disproprtionata si ea, reconfirma lucrul asta.
Adrian • 4 februarie 2011, 13:16
Domnule Tolontan,de la cazul Mailat,romanii sant priviti extrem de rau ,si urati in toata Italia!!!Ne este din ce in ce mai greu!!!!Chivu,a dat aseara,nu un pumn unui adversar,ci UN PUMN PE OBRAZUL si asa PLANS,a peste 2 milioane de romani in Italia!!!Azi dimineata,am intrat intr-o tutungerie,si cel din fata mea,un italian la 60 de ani,vorbea cu ura de gestul lui Chivu,spunand ca doar un roman putea face asa ceva!!!!santem deja vanati aici peste tot,si iata ca acest Chivu,care un..Maine,i-si ia milioanele si pleaca,NE FACE VIATA MAI AMARA AICI,CARE AVEM DOAR DATORII IN BANCI,SI TRUDIM GREU SA NE INTRETINEM FAMILIILE!!!!!SI CARE,MULTI AVEM IMPRUMUTURI IPOTECARE PENTRU O AMARATA DE CASA!!!!!NOI RAMANEM,EL PLEACA!!!!!!I -mi vine sa urlu la cer,la D-zeu,dar ma INNEACA RUSINEA!!!!!! RUSINE CHIVU !!!!!RUSINEEEEE!!!!!
Radu • 4 februarie 2011, 13:26
Am un singur comentariu de facut: „Acela dintre voi care este fără păcat, să arunce primul cu piatra”
cosmin • 4 februarie 2011, 13:26
Nu stiu ce a determinat gestul, poate a fost o prostie, ceva ce nu a gnadit , un reflex, oricum se intampla si nu e o tragedie… Omu si-a cerut scuze, a fost iertat va fi suspendat si gata…
Partea tragica o reprezinta presa care, intr-o criza acuta de subiecte cat de cat interesante, va amplifica acest eveniment in zeci de articole, relatari, comentarii si dezbateri fara sens.
aurel • 4 februarie 2011, 14:01
da, un fotbalist ca stefan sames are o soarta cruda si un jucator ca chivu care castiga milioane de euro este model pentru tineri. bun asa
dacihoratiu • 4 februarie 2011, 14:17
a gresit,clar,dar a facut atitea lucruri bune pentru fotbal si nu numai,incit mi se pare deplasata toata tevatura care se face acum.
alan dala • 4 februarie 2011, 14:19
Reactia de dupa meci, lacrimogena si exagerata, e mai interesanta decat pumnul in figura atacantului. Chivu e un rasfatat al fotbalului, asta fara a uita ca si el ne-a rasfatat pe noi, iubitorii acestui joc si al draculiza acum mi se pare deasemenea exagerat. O sa plateasca, asa cum toti ar trebui sa platim pentru greseli,o sa invete, sau nu,ceva din asta si o sa mearga mai departe.Intotdeauna pana acum a dovedit ca e un barbat puternic si nu vad de ce sa clacheze tocmai acum. Asa cum a exagerat el, la fel exageram noi,cerandu-i sa fie mai mult decat un om.
tactic-zone • 4 februarie 2011, 14:19
„situatia este complexa si are multe aspecte”, mai ales ca dupa accidentarea de la cap, chivu e la al doilea gest de genul asta, primul facut impotriva lui luca toni. sa nu-l judecam prea aspru, dar pragmatic vorbind, CHIVU ARE O MARE PROBLEMA, IAR GESTUL ASTA I-A AGRAVAT-O ! iata de ce:
-in pauza de mercato, inter a renuntat la stanton (imprumutat la cesena) si l-a achizitionat pe nagatomo, „roberto carlos” al japoniei. chivu sta 3-4 etape. daca asta se intampla cu stanton ca rezerva, sigur nu era vreo problema, pt ca italianul „is no match for chivu.” romanul intra titular. acum insa, ii da sansa lui nagatomo sa joace in locul lui si ma tem ca tocmai si-a pierdut locul in primul 11. cu atat mai mult cu cat sistemul jucat de leonardo, cere fundasi laterali ofensivi si iuti, asa cum nagatomo este, iar cristi nu ! ma tem pt el, dar sper ca relatia extraordinara pe care ar avea-o cu „greii” vestiarului lui inter, sa-l ajute sa nu-si piarda locul de titular. ma bazez pe asta, pt ca leonardo este un antrenor influentabil.
adip • 4 februarie 2011, 14:20
Chivu a fost model şi acum, cerându-şi umil scuze imediat după meci. A demonstrat cum trebuie să te comporţi când greşeşti.
Clujeanul din Atlanta • 4 februarie 2011, 14:51
Se mai intampla…Oricum capul sus si inainte! Chivu e un exemplu pentru toti fotbalistii romani.
mircea • 4 februarie 2011, 15:05
Si totusi daca e o pierdere de autocontrol, pierdere cauzata de operatia de la cap?
De atunci i se cam aduna ghinioanele lui Chivu.
Sau e nervos ca nu poate dormi noapte din cauza copiilor? :-).
adriang • 4 februarie 2011, 15:12
Vai, vai, romanii astia… Numai francezul (?) Zidane are voie!
alex • 4 februarie 2011, 15:22
ce … s-a ciobit….. cand invatam si noi sa numai criticam si sa invatam sa ne uitam intai la noi si dupa in curtea vecinului ….. toti care suntem aici si comenta inclusiv cel care a scris …. am o intrebare a auzit cineva de noi???? dar avem si noi putine persoane cunoscute afara si pe alea le hulim mai rau decat cei de afara(vezi cel care a fost lovit a zis ca nu a fost nimic exagerat)…. Cand o sa ne schimbam mentalitatea asta de cancan???? si hagi a lovit …. si a fost hulit atunci…. acum e regretat …… la fel se poate intampla si cu mutu sau chivu….. prea mult uram si criticam persoane care ne fac un nume afara ….. Suntem jalnici
Radone • 4 februarie 2011, 16:29
Excelent, Tolo! Excelent!
Ma Baker • 4 februarie 2011, 16:47
Nu cred că e ultimul derapaj al lui Chivu. Leziunea cerebrală pe care a suferit-o i-a alterat ireversibil personalitatea. Nu foarte grav, dar l-a făcut mai nestăpânit şi mai irascibil.
Nu e el primul caz.
di • 4 februarie 2011, 17:03
Pentru cei neimplicati o greseala e o greseala si fiecare are “ocaua” lui cu care o masoara si “piatra” lui de aruncat sau nu in functie de experientele proprii. Pentru cei implicati e si mai greu, pentru ca ei au de luat decizia daca vor ierta sau nu si daca vor uita sau nu.
Oamenii nu sunt perfecti, conceptul de perfectiune e unul filozofic. In consecinta oamenii nu trebuie sa caute perfectiunea, ci echilibrul si libertatea.
tmi • 4 februarie 2011, 17:43
mda sincer nu ma mira
singura diferenta intre ce a facut zidane si ce a facut chivu e ca unul e un mare fotbalist si celalalt e zidane. si bineinteles ca unul a fost vazut si de camere si arbitru iar altul doar de camere.
acuma la cate injuraturi si porcarii isi spun italienii intre ei la meciuri ma mir ca nu-si dau mai multi pumni pe furis, pe de alta parte de scuipat stim ca se cam tot scuipa si asta nu de ieri de azi, numai ca ieri aveam mai putine camere tv sa observam toate flegmele si toti pumnii
motanul incaltat • 4 februarie 2011, 17:47
Nu are legatura cu Zidane—chiar daca nu s-a explicat,Zidane macar a fost provocat…ii zisese ceva de sora-sa.Chiar si Mutu se pare ca a lovit asemenea unui animal-inainte fusese provocat si a ripostat…Dar Chivu???Nu s-a comportat ca un animal,s-a comportat ca un NEBUN,un om labil psihic.Si pun pariu ca jucatorul lovit era si mai mic si mai fragil psihic.Daca ii dai un pumn unui urias se mai intelege,dar asa??? 4 etape e o pedeapsa prea mica.
anakin • 4 februarie 2011, 18:15
sa judeci un om in urma unui singur gest gresit mi se pare exagerat, in sensul ca nu trebuie etichetat ca violent pentru ca a gresit O DATA. cand va face astfel de gesturi in mod repetat, mai discutam. pana atunci, chivu este numarul 1 intre fotbalistii romani, din toate punctele de vedere.
max • 4 februarie 2011, 18:48
un mitocan care s-a ascuns tot timpul sub umbrela celebritatii create de voi jurnalistii. chivu a avut bafta ca a nimerit la cluburi mari care i-au imbogatit palmaresul (el nu a avut mare merit). acum si-a dat arama pe fata! astia sunt jucatorii pe care mircea sandu ii promoveaza (sa fie exemplu). de aceea nu vom merge prea departe in campionatele europene (despre mondiale nici nu mai vorbim). daca acolo unde este puscas sapte are un astfel de comportament, va dati seama ce face el la nationala unde este fieful lui…..
E.T. • 4 februarie 2011, 19:01
D-le Tolontan,
Cu „micile sicane” care duc la asemenea gesturi cum ramane ? Fac parte din fotbal, cum ar spune ilustra dvs. colega ?
fanulumocanu • 4 februarie 2011, 19:06
ai explicat frumos. sunt de acord, a cedat omul… toti cedam intr-o zi, mai zgomotos sau pe muteste.
nu cred ca exista meserie de mai mare uzura fizica si psihica ca cea a unui sportiv de mare performanta.
chivu a trait un an inimaginabil si n-are cum sa nu lase urme.
Freddy Rekla • 4 februarie 2011, 19:09
Deci, concluzia e simpla: sa fim sanatosi
In timp ce neaderthalul isi numara banii si etapele de suspendare
tudor • 4 februarie 2011, 19:32
cum poti sa scrii asa …? ce model e chivu?ce s-a ciobit?mai devreme sau mai tarziu caracterul iese la suprafata?gestul este al unui golan.
E.T. • 4 februarie 2011, 19:39
Se poate si mai bine.
Altii se cearta „democratic” daca e mai bine sa aiba o liga de hokey care sa permita „controlul” adversarului, sau nu (ori cate una de fiecare). Exista iubitori de sport si de frumos – si nu putini – care nu au nimic impotriva „sporturilor de contact”, anume sporturi in care unul „controleaza” cu o parte a corpului care il doare cel mai putin – crosa – o alta a unui adversar: tipic, „turnul de control” ascuns intr-o casca limitata, ori alte parti ale corpului aflate sub cateva straturi termoizolante.
Asa ca nu cred ca avem in cazul lui Chivu nimic extraordinar.
Craiovean • 4 februarie 2011, 20:04
Ha, ha, Chivu ?! A facut el asta ? Acu’ am aflat citind titlurile … Ete ca iti mai vine cateodata si turbarea indiferent de cat de calm si cat de educat esti sau pari. Nici daca vad filmarea n-o sa-mi vina sa cred. Ha, ha. Asta e ! Pentru lucrurile bune e normal sa fii premiat, pentru cele rele e normal sa fii pedepsit. La mai mare tati. Se mai intampla.
deco • 4 februarie 2011, 20:13
Suma actiunilor noastra ne defineste, pe Chivu actiunea asta izolata nu il poate defini. Se va trece peste asta, cel mai ciudat e ca nu a fost provocat. Sper ca lovitura la cap nu l-a afectat. si nu glumesc.
nicuvegas • 4 februarie 2011, 20:42
Bun articol, pacat pentru ce sa intamplat, Chivu intradevar este un jucator foarte bun si are un caracter foarte serios. Cand am aflat ca Chivu a facut asa ceva nu am putut sa cred, a trebuit sa vad video. Aceste gesturi nu se fac, mie imi place foarte mult de Chivu dar trebuie pedepsit pentru asa gesturi. El si-a cerut scuze si a fost iertat de toata lumea. Chivu este un luptator, a trecut peste foarte multe in cariera lui. Sa nu iti fie rusine Chivule sa intamplat, dar fi atent la minge nu la maxilare. Lupta Chivule in continuare.
alex.x • 4 februarie 2011, 21:18
lui chivu ii plac la nebunie sa pozeze in victima….unde e loc de lacrimi si un pic de dramatism acolo e chivu cu o aura in jurul capului….ii place atentia… adora ipostazele de familist cuminte si bine crescut….e la fel de figurant ca mutu are un singur merit ca a stius sa-si valorifice talentul…mutu e un ratat, nu are trofee doar impresii de mare fobalist
bogdan • 4 februarie 2011, 21:59
Te-ai gandit vreun moment ca accidentarea care a avut-o s-ar putea sa aiba repercusiuni? Este demonstrat faptul ca accidentele la cap pot creea in timp efecte de necontrolat.
basencu • 4 februarie 2011, 22:02
D-l Chivu nu si-a pierdut mintile.Simte probabil o presiune exterioara, careia nu poate sa-i faca fata. Autocontrolul a cedat si l-a expus asa cum e el.
Va recidiva curand, pentru ca violenta mascata,vine dintro frustrare.
Pentru cei care vegheaza la orice derapaj al mintii, e un caz comun.
Ca si mai celebrul caftangiu (Basescu),cu care de altfel e coleg de zodie(una formata din tupeu,carisma,egoism,turnatorie,minciuna,comunicarea facila la nivel de mase,plansu-rasu)au o problema cu tatal. Prea militaros,exigent.
In rest genul de informator.Mai putin talentat,dar adaptat.
Tu scrii un articol caldut, cand el iti cere sa-i da-i un par in cap.
Da-i. Maine iti va da el.
Televizorul l-a dat in vileag. Deci presa.
Presa a exagerat.
Nu mai fac declaratii presei.
Pixelul albastru.
Rusine dinu patriciu.
iri • 4 februarie 2011, 22:29
Pai Lacatus a distrus cariera unui fotbalist,Ganea a altuia si sunt simboluri inca iar acum ne apucam sa-l aruncam la caini pe Chivu.Fain popor suntem.
zambrotta • 4 februarie 2011, 23:03
Avea dreptate Lucescu ca suntem popor de instabili emotional.A gresit clar.Nu avea nici un motiv sa-l loveasca pe jucatorul ala.Cu toate astea pentru ce a facut pana acum Chivu ramane simbolul generatiei actuale si are in continuare respectul meu.Sunt sigur ca el insusi este cel mai dur judecator al lui.
claustrofobus • 4 februarie 2011, 23:56
e clar ca a fost provocat. cum a fost si zidane cum a fost si hanescu la wimbledon. cand vii dintr-o societate in care ai fost abrutizat ti-e greu sa accepti atacurile chiar daca realizezi riscurile. chivu a scapat de rosu si prin acest noroc echipa sa a invins daca lua rosu cred ca pierdeau, si aparent a iesit bine doar cu 4 etape suspendare, dar de acum inainte arbitrii il vor lua in vizor si va fi si mai rau. de zidane nu mai zic el a dat cu capul in piept unei cupe mondiale, unui titlu de campionat mondial. de hanescu la fel avea 2-0 la seturi si a trebuit sa-i … pe englezi in loc sa ii reclame la arbitru si organizatori, si daca nu se luau masuri sa paraseasca terenul de la wimbledon si sa le dea o lectie de demnitate englezilor.
DAN • 5 februarie 2011, 2:26
Alex POATE TU ITI ADUCI AMINTE DE CAPUL DAT LUI MATERAZZI EU SI NU MINT DE GOLUL DIN FINALA CL VOLEUL ALA FABULOS DIN COLTUL CAREULUI DE 16 M .PT MINE ALA E ZIDANE NU CEL CARE IA DAT UN CAP IN PIEPT RUDIMENTARULUI DE MATERAZZI.LA CHIVU S-AU STRINS MULTE SUCCESE LA CLUB ESECURI CU NATIONALA DDAR CE RAMANE E INTERVIUL IMEDIAT DUPA MECI IN CARE ISI CERE SCUZE.EU IN CAZURI CA ASTEA MEREU AM AUZIT DE CUM IA FOST JIGNITA MAMA ,NEVASTA ,COPII NICIODATA PE CINEVA SA RECUNOASCA CA ASTA E AM GRESIT VOI PLATII.BV CRISTI!!!
p.s CRED CA SI CONCURENTA DE LA INTER E UN PIC DE VINA.
sorin • 5 februarie 2011, 4:15
Tolo,
Aici si voi, presa, aveti partea voastra de vina. Sa ma explic.
Chivu este iesit din forma de 3-4 ani. Nu de ieri, nu de azi. Voi ati continuat sa ni-l prezentati in termeni laudativi. Urmaream cu cativa ani in urma si, cand juca prost, voi gsp-ul, nu scriati nimic. Ori doar aminteati de joc si atat. Omul, cu timpul, a inceput sa creada ca este cel mai bun, cel mai in masura sa vorbeasca, si cel mai in masura sa GRESEASCA, din cauza imaginii, false, pe care i-ati creat-o.
Niciodata nu am fost fan Chivu, pentru ca am simtit ca este ceva ascuns in tot acest comportament; vedem ca face eforturi sa ofere o imagine care, in realitate, nu a fost niciodata a lui. Dar daca presa spunea ca este …cel mai si cel mai, el a inceput sa creada. Si mai rau ca i se cuvine. Ca i se cuvine sa se ratoiasca la presa, sa joace teatru pe la conferintele de presa.
Un alt aspect este acela ca, daca ar fi facut Mutu acest gest, azi l-am fi executat live intr-o piata publica! Mutu tot ce a facut a fost in afara terenului, nu intr-o competitie, mai ales sportiva, cum se vrea a fi fotbalul. Asa ca, acum, voi presa, fiind vorba de Chivu, ii aratati clementa, si nu aplicati aceeasi unitate de masura pe care ati aplicat-o in cazul lui Mutu. Aici gresiti.
Trebuie cerut imediat si fara nici o indoiala, sa predea banderola de capitan al echipei nationale. Mutu se bate in baruri nu pe terenul de fotbal si, deci, nu implica echipa nationala, asa cum a facut-o acest individ. Pentru ca ce face fiecare in particular este numai treaba lor. Nu angajeaza cu nimic echipa natioanala si, deci, opinia publica.
Dle. Chivu, va rog sa aveti puterea morala si sa nu mai acceptati banderola echipei nationale. Nu o meritati. Si ca sa va dau si un mic ajutor,pentru a nu va manifesta frustrarea, penibila, va rog sa nu va aratati scarbit de Romania pentru ca am cerut public sa predati banderaola de capitan. Nu locuiesc in Romania si tara nu are nici o vina ca dvs. nu va puteti comporta pe terenul de SPORT (nu in bar, ca Mutu) cu fair play.