Atlanţii şi urmaşii lor

„Conferinţa de presă va fi difuzată pe TVR Info”, anunţă comentatorul meciului. Mai bine pe Paprika TV.

marți, 29 martie 2011, 10:38

„Conferinţa de presă va fi difuzată pe TVR Info”, anunţă comentatorul meciului. Mai bine pe Paprika TV.

E 1-1 în minutul 55 al meciului România – Luxemburg şi asistăm la o tocăniţă suferindă aşa cum zăreşti o dată la o generaţie. Generaţia noastră pentru că, în ceea ce-i priveşte pe cei tineri, au şanse să o ţină tot aşa. În curînd, adolescenţii nici nu ne vor mai crede că au existat Hagi, Popescu şi Sabău. Îi vom invoca precum pe nişte atlanţi ai fotbalului, noi, martorii unui trecut implauzibil astăzi. 

Dacă priveşti clasamentul general al preliminariilor, observi că ne-a depăşit Moldova, chiar şi după golul de 2-1 al lui Mutu şi, apoi, după cel de 3-1 al lui Zicu. O situaţie atît de tristă că pînă şi comentatorul postului public, canal de regulă culant cu autorităţile fotbalului, aproape că a intrat  în silenzio stampa, îmbinînd ironiile cu tăceri. S-au săturat şi ei!

Ce e de făcut? Răzvan va pleca, să sperăm, pentru ideea de demnitate a unui om tînăr, care are, totuşi, suficienţi bani şi o carieră în faţă, astfel încît să nu rămînă agăţat de o poziţie care nu-i mai aduce altceva decît contestări şi dispreţ. În rest? Nimic. Sandu va continua să se extragă din ruşinea generală. Din păcate, Naşul a învăţat prea puţin din victoria de acum 6 ani din faţa lui Popescu. Mai mult de o treime din lumea fotbalului nu l-a vrut pe Sandu în singurul moment în care a avut un competitor veritabil, dar el a trecut victorios peste opoziţie şi totul s-a reluat în acelaşi ritm al improvizaţiei, al amatorismului şi al forţei nesăbuite.

Continuăm să pierdem calificare după calificare. Acest 3-1 cu Luxemburg nu păcăleşte pe nimeni. Sîntem într-o stare dezolantă, cea mai proastă de la scufundarea Atlantidei sub lacrimile lui Contra.

Comentarii (99)Adaugă comentariu

Adrinu  •  29 martie 2011, 22:45

Foarte corect comentariul CT. Poate iti faci putin timp si diseci si declaratia lui Mutu de dupa meci, in acel flash interviu. Mi-a placut mult reactia lui, serios.

andrei  •  29 martie 2011, 22:45

Demisia Lucescule.Demisia Sandule!! O rusine de fotbal.
Multumiti-i lui Mutu!!

edis  •  29 martie 2011, 22:47

frumos foarte frumos..

o sa povestesc copiilor mei cum echipa romaniei a fost aproape de finala CM cum aveam jucatori magnifici, cum stiam sa jucam fotbal spectacol si probail or sa zica ca le spun basme :))

giginasolu  •  29 martie 2011, 22:47

adevarul este ca nici mutu nu e hagi, nici tolontan nu e chirila….

nd  •  29 martie 2011, 22:48

Cat timp avem oameni ca si Sandu si Mitica in conducerea fotbalului, acesta o sa ne fie nivelul niste impostori care se lauda cu evolutiile normale ale lucrurilor…

andrei  •  29 martie 2011, 22:48

Pe buzele tuturor acuma e doar un cuvant: MUTU! BINE CA AI EXISTAT IN SEARA ASTA MUTULE! MULTUMIM! RUSINE LUCESCULE, RUSINE FRF

adadsa  •  29 martie 2011, 22:48

ai mare dreptate , in tot ceea ce zici, dar totusi , de ce nu amintesti ca nu e numai vina antrenorului aici?Sapunaru, ropotan , muresan , rat( jucatori de peste 1 milion de euro) au gresit ca la amatori , plus zicu care nu prea s-a vazut pana cand a marcat , sa nu mai spun de bogdan stancu care a fost foarte foarte sters. Tanarul gardos mai are multe de invatat. 2 intrebari am. Dupa 1989 s-a investit in copii si juniori ? Daca era alt selectioner decat cel actual credeti ca alta era situatia? ( reamintesc ca Piturca i-a adus la nationala pe Cocis , Codrea , cu care juca meci de meci). Parerea mea este sa continuam cu razvan , s-au sa se aduca un antrenor strain de valoare.

hagi  •  29 martie 2011, 22:49

Forzza M U T U !!!!

Buio  •  29 martie 2011, 22:50

Sincer, generatia lui Hagi a fost un „accident” al istoriei ca si Hagi insusi. Locul pe care ajunsese fotbalul romanesc nu a fost si nu va fi justificat niciodata prin valoare! A fost totul un vis frumos, dar un vis.

iulian  •  29 martie 2011, 22:50

nici nu are rost sa mai comentez situatia! E jale..rusine jucatorilor si antrenorului!

Calin  •  29 martie 2011, 22:50

Sincer speram sa pierdem azi ca sa nu mai prelungim mizeria asta de joc ce o practicam. Asa Lucescu mai are o scuza sa ramana sa ne faca sa … cu fiecare pasa lunga data de jucatori. Curios cum jucatori ca Sapunaru, Rat, Torje joaca atat de prost la nationala si atat de bine la echipele de club. Asta ar trebui sa spuna ceva. Plus nu pot uita umilinta tragerii de timp in min 30 in Bosnia. Pentru asta il descalific pe Pantilimon si Lucescu pentru atitudinea data jucatorilor. Bosnia nu a jucat nimic timp de vreo 10 min. dupa ce am inscris… cum sa tragi de timp in loc sa rapui adversarul cand e slabit… daca eu ca suporter vad treaba asta si nu o vad „profesionistii” care conduc nationala… renunt sa mai sustin echipa asta atata timp cat nu se pune baza pe un joc fluent si dintr-o atingere.

topex  •  29 martie 2011, 22:50

cum naiba ne-am chinuit asa un meci cu asa o echipa de amatori, cand avem jucatori la nationala care mai de care mai „meseriasi” ??!! chivu-castigator de champions league, rat-castigator de uefa si joaca zilele urmatoare in sferturi cu barcelona, tamas- joaca saptamanal in ditamai campionatul englez, sapunaru- la porto, mutu- ce sa mai zic, nu se vede de la o posta ca aici trebuie alt antrenor??? ca jucatori ar fi dar trebuie o mana care sa-i aseze in teren…pt razvan lucescu e o palarie mult prea mare nationala, e tanar, e spiltuit, politicos, de treaba, dar nu e acum pt nationala…si cand vad ca jucatorii se adreseaza cu „razvan”… se trag de sireturi cu el…nu se poate asa ceva, trebuie antrenor care sa impuna respect nu prietenie in vestiar…nu este nici un antrenor roman care sa poata antrena actualul lot, toti sunt mult prea tineri si mai trebuie sa se caleasca in batalii mai mici pt razboaiele viitoare…ce rusine era sa patim…sunt de parere ca doar un antrenor strain si trecut de 50 de ani poate face ceva acum la echipa…

Adrinu  •  29 martie 2011, 22:50

off topic: Ar trebui sa dezvolti un stil aparte, sa zicem marca GSP, de a fi puse intrabari la conferintele de presa, nu cu raspuns continut sau inchise. Cred ca stii la ce ma refer.

17 nentori  •  29 martie 2011, 22:50

pe langa zambetul foarte amar lasat de o victorie cu o echipa cel mult modesta, trebuie vazute niste lucruri, cum ar fii ca avem nevoie de mutu ca sa ii batem pe luxemburg, despre care trebuie sa repet ca este o echipa modeste in cele mai bune momente ale ei

Alin.tat  •  29 martie 2011, 22:51

Da Doamne sa nu-l mai prinda urmatorul meci pe banca

Luck  •  29 martie 2011, 22:51

Ar trebui ca maine toate ziarele de spor sa trateze acest subiect, iar meciul nationalei mari, intr-un colt, pe ultima pagina!
Parerea mea!

Farspin  •  29 martie 2011, 22:52

Am infrant!!!
Consider ca se greseste un pic vorbind de generatia actuala. Generatia de Aur era formata dintr-un nucleu de 6-7 jucatori luptatori + Hagi; acum avem 1-2 jucatori valorosi….ei nu pot defini o generatie.

cm  •  29 martie 2011, 22:54

pariu că nu-și dă demisia? când am dat al doilea gol, mi-a stat inima. la 3-1 totul a devenit convingere. NU ÎȘI VA DA DEMISIA. 🙂

alexyo  •  29 martie 2011, 22:54

Da, declaratia lui Mutu e de revazut. Se vede cum urla disperarea in el…cred ca nici Hagi nu e un antrenor asa de slab ca Lucescu.
Ma uitam la Sapunaru ca nici faza de atac nu facea, nici faza de aparare…numai Lucescu nu-l vedea. Razvane, suna-l pe nea’ Mircea, dar nici el nu te mai scoate acum!! Demisia!

ady  •  29 martie 2011, 22:57

daca nu era mutu in teren nu cred ca am fi castigat, oricum jocul a fost foarte slab si rezultatul nu face decat sa-i mai ofere sansa lui razvanel de a mai ramane cateva meciuri pe banca….in opinia mea el este demis inca de la finalul meciului cu bosnia.

dan  •  29 martie 2011, 22:59

Mor cand va vad dezgustat de cum a ajuns fotbalul romanesc, insa girati actiunile pupincuriste ale colegilor ziaristi, care se bat pe dosul lui Mitica, Becali, Mititelu, etc.
Inchideti ochii la blaturile din campionat, girati cu zeci de pagini fotbalisti anonimi pe care ii faceti peste noapte superstaruri.
L-ati atacat miseleste pe Popescu in legatura cu tva-ul nereturnat, dar ii periati pe Copos si pe ceilalti.
Hai pa! Asa jurnalisti ” onesti”, asa conducatori, asa fotbal de kkt!
Noapte buna!

Dany B  •  29 martie 2011, 23:00

Uauh!!!Super victorie a fotbalului romanesc – Am invins Luxemburg – Ura ! – Alo, Erevan , greseala S.O.S ROMANIA – suntem ZERO – din pacate nu e un film , nu e fictiune , situatia e grava … dar cu-i pasa – Nu tu cultura , nu sport dar defapt noi ca popor NU mai avem nimic – de ce ? – SIMPLU – deoarece nimanui nu-i pasa – banii , frauda , minciuna , nepasarea , ”ierburile” domina in viata noastra – si de ce ?

adi brasov  •  29 martie 2011, 23:02

DACA ESTI ROMAN ADEVARAT, arunca cu pietre in echipa tarii tale atunci cand ea este la pamant si are nevoie de sustinerea ta !!!

DACA ESTI SUPORTER ADEVARAT, fii alaturi de nationala tarii tale in acest moment greu.

HAI ROMANIA !!! Fii tare Razvan !!!

liviu  •  29 martie 2011, 23:02

fratilor,

iar il luam pe Mutu in brate.
pai in felul asta ajungem mai rau.
t’tu poti sa faci orice daca dai 2 goluri’
da-o Doamne iarta-ma de treaba

Nu mai vreau muti, kokaine, bagaboante si alte nebunii.
mai bine pe ultimul loc sa scapam de toti trintorii astia si sa jucam cu copii

HAI ROMANIA – da astia mici

Razvan Statescu  •  29 martie 2011, 23:03

Mutu ramane,cu toate bubele lui,singurul fotbalist valoros pe care il avem.
De la varsta de 6 ani( mi-aduc bine aminte de coppa del mondo)am vazut toate meciurile Nationalei.0*3 CU BULGARIA,2*5 CU CEHOSLOVACIA,1*4 CU ELVETIA,2*5 CU DANEMARCA,0*3 CU ITALIA…sunt meciuri de trista amintire,dar asa goi ca in prezent n-am fost niciodata.

submarina  •  29 martie 2011, 23:03

Necatand la toate peripetiile avute pana acum de nationala si cat nu ar fi de paradoxal, dar este o posibilitate de a acumula in total 18 sau chiar toate 20 de puncte! Batem Bosnia si Belarus acasa =6 puncte; batem Luxemburg si Albania in deplasare =6 puncte si in sfarsit, batem sau facem o remiza cu Franta pe National Arena!
Var.I 5+6+6+3=20
Var.II 5+6+6+1=18
Varianta III exclusa
Va fi oare suficient pentru locul 2?

amne  •  29 martie 2011, 23:04

Macar sa ne bucuram de probabilul insucces al caprei vecinilor – dupa ce noi am umilit Luxemburgul cu 3-1, hilarii de unguri tocmai pierd un avantaj de 2-1 intr-o deplasare la alta reprezentanta a benelux-ului!

fanulumocanu  •  29 martie 2011, 23:04

legat de comentariile tvr-ului , vor fi intotdeauna peste snobismul , teatrul si aerele de fanfaroni de mall pe care le observi la maestrii corporatisti pro.
fara sa fiu un fan, victor becali spunea frumos: in cupa turciei comentatorul contabiliza. hagi mai are 40 de min pana la demitere, mai are 30, 20….
climatul neprofesionist din fotbalul nostru si valorile morale bazate pe manelism sunt cauza a ceea ce se intampla astazi.nu cred ca nu avem valoare fotbalistica sub albania, belarus si chiar bosnia. dansul din buric e problema…

ioan  •  29 martie 2011, 23:05

Demisia Lucescu , nu ti se potriveste pozitia de selectioner . Daca ti-a mai ramas vreun pic de onoare ,in seara asta ar trebuii sa iti dai demisia . Iar in legatura cu patriotismul tau absurd pe care il invoci , eu nu vreau sa ma sinucid in patriotismul tau , patriotismul inseamna optimism iar directia ta inspre care ne indrumi este una cufundata in vaporii esecului dureros si nu unuia de pe urma caruia ai ce invata . Talentul este scris in ADN este un fapt dovedit stiintific , dar trebuie sa si stii cum sa il pui in valoare . Vreau in ultimul rand sa spun ca ai admir din toata inima pe Luxemburghezi , daca as fi fost acolo le-as fi cerut un autograf si asta nu pentru ca sunt mari fotbalisti ci pentru ca ei ne dau o lectie de fotbal si de pasiune tot timpul , iar jucatorii nostrii ai trateaza de sus . Dezolant dar acesta este adevarul , lupta noastra , a romanilor in general este pierduta din start in orice domeniu in care 2 romani trebuie sa conlucreze , suntem dezbinati , mandri , orgoliosi , nemilosi si neincrezatori . Sper ca ati avut rabdarea sa cititi franturile astea din gandurile mele . Mandru ca sunt roman si cred intr-o Romanie normala , care ar fi posibila in cel putin 10 ani .

Cristian  •  29 martie 2011, 23:10

Lucescu nu pleaca…

LEGENDA CONTINUA!

banone75  •  29 martie 2011, 23:10

Domnule Lucescu va rugam din suflet sa plecati de la carma nationalei,nu va aduce nici o glorie situatia in care sunteti,nu va imbatati cu apa rece pt victoria cu Luxemburg situatia era alta daca in fata aveam Bosnia.va rugam din suflet plecati,vorbesc in numele TUTUROR SUPORTERILOR ECHIPEI NATIONALE.Tatal dvs. nu v-a spus ca-i mai bine pt dvs sa plecati cu fruntea sus?

oTTo  •  29 martie 2011, 23:14

Lucescu junior e victima unei conjuncturi nefavorabile mai mult decat a propriei neputinte sau lipsei de inspiratie asa cum si Piturca senior a fost la 0-3 cu Lituania si 1-2 cu Austria. Nu se poate face intotdeauna din rahat bici… Capul lui Razvan incaseaza farfurii in mod constant desi pe ele scrie Sandu,Mircea respectiv Lupescu,Ionut, adevaratii responsabili de situatia actuala. Nici vorba ca ultimii doi sa se gandeasca la demisie ca doar „nu joaca ei” iar natiunea asta nascuta cu expectativa esecului nu are cultura demisiei de onoare ci doar a muscaturii spasmodice a ciolanului.

Pe scurt, pentru cei care rateaza o cratima sau un „i”, Mircea Sandu ar trebui sa fie primul care pleaca.
Noapte buna si noroc!

Cătălin Tolontan  •  29 martie 2011, 23:18

alexyo, adrinu: da, declaratia lui mutu a fost la limita izbucnirii.Si eu am citit-o intr-o cheie interesanta, aproape revoltata

terente  •  29 martie 2011, 23:18

..de ce oare n-a jucat FLORESCU? Nici macar rezerva? Dragostea lui Razvan a fost scos din primul 11’e al tarii?

doctoru  •  29 martie 2011, 23:19

dupa meciul cu bosnia, toti l-am aratat cu degetul pe lucescu. acum , cand a facut schimarile dorite(fara florescu, deac), am jucat la fel de jalnic cu niste amatori………..
ce poti sa mai zici?
suntem la pamant, cu lucescu in frunte!
oare, tasu’ de ce nu-i zice sa renunte sau chiar crede si el ca se poate salva calificarea?

Cătălin Tolontan  •  29 martie 2011, 23:19

oTTo: Sandu si Lupescu nu vor pleca desi ar trebui

doctoru  •  29 martie 2011, 23:22

daca pleaca doar lucescu fara sandu si lupescu e ca si cand nu s-a intamplat nimic…………
suntem pe topogan cu astfel de conducatori……..acum iese la iveala toata lipsa infrastructurii fotbalului romanesc…….huooooooooooooooooo

Albusibiu  •  29 martie 2011, 23:24

Inca un pic si era sa ne faca Mutsch chiar si Luxemburgul. In urma meciului de azi propun sa renuntam la fotbalul profesionist. Putem trimite si noi amatori, cu 2 sau mai multe profesii in teren, doar inteligenta si un pic de respect sa aiba. De pilda nu cred ca Ropotan e neaparat mai bun ca Tolontan, nu? In locul lui Sapunaru il propun pe parlamentarul Talmaceanu, ca ala se da tot de dreapta. Gardos, daca tot e la aparare ar fi bun intr-un schimb cu Armata. Jucator inalt, foarte bun la plantoane, in schimbul a catorva terenuri. „Opinia publica fotbalistica Becali” cred ca n-ar zice „nu”. Cam toata echipa ar merge recalificata profesional fiindca daca si Nationala fara sanse de calificari va mai juca doar 4-5 meciuri/an iar pe la cluburi lustruiesc bancile … vestiarelor e clar ca trebuie sa ne ingrijim de viitorul lor.

Acum ma scuzati, imi iau steagul cu Romania si ma duc sa sarbatoresc victoria pe strazi!

doctoru  •  29 martie 2011, 23:26

cataline, consider ca si voi ziaristii aveti parte de vina!
de ce nu reactionati muuuult la vehement impotriva unor conducatori ca sandu,lupescu, dragomir……?
pe ei cine ii trage la raspundere?
veti spune ca adunarea generala a frf/lpf decide cine conduce!
presa este totusi a 4-a putere in stat!
UNITI-VA si faceti ceva……….nu stiu ce, nu stiu cum

miller andy  •  29 martie 2011, 23:28

Mutu poate sa fie drogat , betiv , bataios ….dar nu e un baiat prost sau fotbalist mediocru. Magnific interviul de dupa partida.Daca Lucescu mai are indrazneala sa continue la nationala cand cel mai bun jucator al lui ii spune live la Tv ca nu a avut nici un fel de tactica la meciul cu bosnia si citez din memorie ” decat sa pne bagam cu fundul in poarta si sa pierdem mai bine atacam pe oricine” :))). CORECT 100%! Bravo Mutu , si pentru critici si pentru goluri.

doctoru  •  29 martie 2011, 23:33

pe toate posturile sportive doar lucescu e luat la bani marunti…….nu-i tin partea, dar cu siguranta nue singurul vinovat, doar ca acum a venit si randul lui.; acum vreo 2 ani piturca era cel blamat……….

der  •  29 martie 2011, 23:33

Mutu: „În Bosnia nu am avut un sistem de joc”

problema nu sint jucatorii de lumea a 3-a (unii dintre ei au participat la un turneu final!!) ci antrenorul care nu face parte din lumea celor dotati pt aceasta profesie si care intelege sa-si ascunda carentele evidente prin declaratii tipice incapabililor.

Alex  •  29 martie 2011, 23:35

Ce are Info, vroiai cumva sa fie pe antenele voastre? precum banuiesti lucrez in tvr si de aia ma deranjeaza rautatea ta. sinteti niste ziaristi de 2 lei

yemenroma  •  29 martie 2011, 23:35

Nu a fost vorba de schimbari sau „aria redusa de selectie”. Cred ca aceste doua jocuri cu Bosnia si cu Luxemburg au fost definitorii pentru a caracteriza mandatul lui Lucescu jr. Un selectioner nu trebuie sa fie doar un expert in pregatire tehnico-tactica „tocita” de prin lucrari fandosite de specialitate si perfectionata prin „trainig”-uri cu antrenori celebri. Un selectioner trebuie in primul rand sa „simta” jucatorii ce pot sa fie selectionati pentru un anumit meci, sa stie sa ii mobilizeze iar apoi sa aplice o tactica potrivita pentru fiecare adversar in parte. Abilitatile astea nu sunt la indemana oricui si trebuie sa spun ca Razvan, oricat s-ar chinui, nu le are. Diferenta este enorma intre calitatile cerute unui antrenor de echipa de club si cele cerute unui selectioner (iar experienta nu este cea mai de neglijat dintre ele). Apoi eu cred ca jucatorii simt aceste lucruri, simt cand selectionerul este depasit de evenimente (la nivel inconstient) si asta ii darama total. Eu asa fotbalisti, care tarau pur si simplu dupa ei tricoul nationalei de parca era tesut cu fire de otel, n-am vazut niciodata intr-un meci oficial al Romaniei cu un adversar pe care a trebuit sa-l lasam 70 de minute sa se extenueze pentru a marca si a ne bucura de posibila suspendare a Bosniei.

Adrinu  •  29 martie 2011, 23:36

Da, voi formatorii de opinie ar trebui sa va gasiti „tinte” adevarate, nu inventate (gen Torje). Gloantele voastre ar trebui sa tinteasca mai sus(MS, IL, MD etc), CT, dupa principiul atat de invocat de tine, „asta se cere, asta dam”. Ce zici, te bagi? :)Cred ca multi de aici asta asteapta de la tine (voi), si sa te tii atunci vizitatori unici 🙂

miller andy  •  29 martie 2011, 23:37

Cineva spunea mai sus ca Lupescu si Sandu si jucatorii sunt vinovati mai mult decat Lucescu. Ok, Lupescu si Sandu sunt vinovati dar nu cred ca au jucat ei astazi sau i-au antrenat ei. Cat despre jucatori sa ii luam pe rand: Rat , sferturi UCL, Tamas fundas in Anglia, Sapunaru in Portugalia ( echipa de top), Torje cel mai bun mijlocas dreapta din campionat , Mutu 100 de goluri in Italia , Marica la VFB (in certuri momentan dar per total a jucat in ultimii 2 ani).Asadar cel putin 6 jucatori la echipe bune si foarte bune care la nationala sunt praf. Cume [posibil sa uiti fotbal in cateva zile? NU E POSIBIL! E clar , sistemul gandit de antrenor si indicatiile sunt gresite. Daca cei mai buni mijlocasi centrali romani sunt FLorescu, Ropotan, Muresan sau Alexa…..nu avem cum sa reusim.Trebuie sa fie un mijlocas central care sa de o pasa altfel decat in lateral la 2 metri sau in spate la 4 metri…..

ovidiup.  •  29 martie 2011, 23:40

Asa, si ce daca am fi avut 8 sau 10 pct? Am fi continuat sa traim si sa ne adancim si mai mult in delirul unei realitati virtuale. Dincolo de lumile paralele, ne izebste cu adevarat realitate: suntem in fundul gol intr-o lume a fotbalului care se misca cu viteza luminii. Si tot aceeasi realitate ne frapeaza printr-un adevar cinic: intr-un fotbal redus pana la nivel de desfiintare, varfurile sunt ghiftuite pana la refuz cu prosperitate. E o contradictie in termeni in aceasta afirmatie, care duhneste groaznic a putregai. Organismul fotbalului romanesc este un sistem corupt pana la nivel de ADN, care se hraneste cu complicitate. Sa nu ne mai mintim! Fotbalul romanesc nu mai poate fi salvat de o calificare, viitorul sau a fost de mult amputat.

Mihai Pelikan  •  29 martie 2011, 23:42

Sa ne reamintim de branza generatiilor sw aur:
– hagi – antrenor babuit
– gica popescu – ajuns la dna datorita fratilor ritz,
– prunea – practicantul ospitalitatii romanesti , suedezilor,
– ilie dumitrescu, dupa fotbal a facut o alegere justa; CULTURA,
– ETC.
jucand ceardasul fratilor, indrumati de acestia, au devemit fluieratorii echipelor romanresti!
Ce spuneau carcotasii? Rusinica !

Cipri P  •  29 martie 2011, 23:45

Acest meci mi-a intarit convingerea ca fotbalul romanesc, condus de acest Guru Sandu si de aghotantul sau Mitica e in metastaza.Copii de boss-i promovati de la juniori sau cadeti care apoi devin jucatori asa-zisi profesionisti, gen Marica, jucatori selectionati pe interesele impresarilor, gen Stancu, Gardos, Ropotan, meciuri aranjate, campionate cumparate prin rotatie de Steaua, Dinamo sau CFR.Echipe infiintate din neant, gen Poli AEK Bragadiru, antrenori care se invart de la o echipa la alta fara a obtine nimic, gen Cartu, Sabau, Florin Marin, Ion Marin…etc, totul miroase oribil.NIMENI nu poate sa faca nimic sa se termine odata cu acest chin?

doctoru  •  29 martie 2011, 23:47

cataline, de ce nu raspunzi la provocari?
am zis-o si eu mai sus si vad ca nu sunt singur!
„Adrinu Says:
March 29th, 2011 at 11:36 pm

Da, voi formatorii de opinie ar trebui sa va gasiti “tinte” adevarate, nu inventate (gen Torje). Gloantele voastre ar trebui sa tinteasca mai sus(MS, IL, MD etc), CT, dupa principiul atat de invocat de tine, “asta se cere, asta dam”. Ce zici, te bagi? Cred ca multi de aici asta asteapta de la tine (voi), si sa te tii atunci vizitatori unici „

Comentează