Pe stradă e atît de cald că aerul stă și mergi prin el, un aer care capătă consistența aromelor și miasmelor orașului.
duminică, 10 iulie 2011, 12:01
Pe stradă e atît de cald că aerul stă și mergi prin el, un aer care capătă consistența aromelor și miasmelor orașului.
În sala de la Romexpo, hala unde se expuneau combine pe vremuri, 9.000 de oameni își fac vînt cu batiste sau evantaie improvizate. Această transpirație care nu se mai termină și care ne însoțește de cînd ne naștem și pînă murim, sudoarea muncii la cîmp, sudoarea din tramvai și cea de la nunți, sudoarea de la meciul de handbal Oltchim cu Viborg din ”Polivalentă” și apa sărată care curge pe noi la gala Bute – Mendy, ea este adevăratul brand de țară al României. Nimic nu facem fără chin.
La ProTV, comentatorii umflă evenimentul pînă îl sparg. ”80 de mii de oameni au strigat ieri BUTE la Montreal la un concert U2”. Și Bono, nu?! ”Niciodată imnul României nu a fost ascultat de atîtea milioane de oameni pe planetă”. Ba da, mult mai mult, de zeci de ori, de la Nadia la Campionatul Mondial de Fotbal și de la maratonista Constantina Diță la judoka Alina Dumitru sau înotătoarea Camelia Potec. Toate aceste evenimente au avut audiențe mult mai mari, dar nu mai contează asta, ne putem bucura și fără să hiperbolizăm canicular.
Începe meciul. Primele două reprize sînt prudente, dar Bute se distinge mai clar în lovituri. Mendy obosește vizibil în ultimul minut al celei de-a treia runde. Combinațiile lui Bute îl electrocutează. Românul amenință centrul ringului în postura sa legănată care l-a consacrat și din care pornesc torpilele scurte. Abia gongul îi alină suferințele francezului. Runda lui Bute! Limpede.
Repriza a patra începe neașteptat, cu Mendy făcînd mereu pasul în față și ocupînd el centrul ringului. Blindat cu o garda joasă, ca să nu fie surprins de loviturile la corp ale românului, francezul aruncă dreapta-stînga de cîteva ori și înșiruirea loviturilor îl tulbură pe Lucian. După ce cîștigase runda precedentă, Bute e acum în defensivă.
Momentul e simțit și de comentatorii TV, echilibrați în tratarea partidei. Mai sînt 20 de secunde pînă la gong cînd, neatent și preocupat să nu-și lase ficatul descoperit, Mendy își coboară prea mult garda și se expune letal! Dintr-un pas adăugat, Lucian lovește cu directa de dreapta și apoi scurt cu croșeul de stînga, mîna lui preferată, în falca și urechea ”cocoșului”. Își prinde adversarul pe jumătate întors și nestabil, în plină deplasare și asta e lovitura cruntă! Mendy cade ca-n filme cînd personajul e lovit cu lopata în cap, prăvălire țeapănă care anunță finalul cunoscătorilor și necunoscătorilor deopotrivă.
Lucian își dă seama că s-a terminat, zîmbește și dansează plin de adrenalină, ”l-am terminat” se citește pe buzele lui, Mendy dă să se ridice, dar nici măcar nu se poate aburca din genunchi, ca un halterofil prăvălit sub greutatea zecilor de kile de durere.
Arbitrul de ring face semn că s-a terminat, sala strigă și Bute își ridică buzele spre cupola de sticlă murdară dincolo de care se simte cerul fierbinte sub care puștiul din Pechea, ajuns bărbatul glorios din Montreal, a dorit să boxeze măcar o dată ca un campion mondial. Visul puștiului s-a împlinit. Bărbatul s-a întors acasă.
stresu • 10 iulie 2011, 9:46
Meci de DESENE ANIMATE !
Francezul, 37 ani (cu un viitor strălucit)a jucat o partitură perfectă: După 3 runde de tatonare, un început de act 4 dominat de el, a cedat cu o căzătură teatrală a la CASCADORII RÂSULUI, pentru care şi-a primit răsplata cu vârf şi îndesat.
Pe timpul cât Bute era doar un amator l-am admirat pt. ambiţia sa în războiul cu clanul Simion. După meciul de aseară admiraţia mea pt. pugilistul Bute a încetat şi tind să-i dau dreptate lui Doroftei (nu sunt fan Moşu): Cu adversari răsuflaţi sau cumpăraţi este uşor să ajungi campion mondial.
Nu îmi pare rău că şi-a păstrat centura, mi-a lăsat un gust amar faptul că a încercat să prostească o ţară întreagă cu un meci mai mult decât trucat.
Cu anesmenea succes nu m-aş putea lăuda niciodată.
R U Ş I N E Lucică Bute !
Bogdan • 10 iulie 2011, 9:56
„… de la maratonista Constantina Diță la judoka Alina Dumitru sau înotătoarea Camelia Potec. Toate aceste evenimente au avut audiențe mult mai mari…”.
Asta e o gluma??? Daca da, e una foarte proasta!! NICIODATA inotul nu a avut (si nici nu se intrevede ca va avea!) audienta unei gale de box pentru titlul mondial la o versiune majora; atletismul mai „fabrica” din cand in cand cate un campion gen Carl Lewis, care atrage intr-adevar publicul (atentie, gratie in mare parte mediatizarii, nu performantelor in sine!), in rest se desfasoara intr-un anonimat perfect, in fata unor stadioane goale, inclusiv la concursurile de Cupa Mondiala; judo-ul face audienta poate in Japonia – si acolo surclasat de sumo si base-ball! – dar in restul lumii sa avem pardon…
DEXTER • 10 iulie 2011, 9:57
Ward, Frock, Pavlick, Abraham, Hopkins, Pascal(care a vrut sa lupte cu lucica dar a fost refuzat), astea va spun ceva?
rapidist de cand ma stiu • 10 iulie 2011, 9:57
Dupa mine,un necunoscator in ale boxului,nu pot afirma ca meciul a fost ,,aranjat”,mai ales ca francezul asta a fost ,,impus”nu ,,ales”! Important e ca AVEM un campion mondial,iar tinerii pot ,,visa”sa ajunga si ei acolo sus! Suntem atat de departe in toate domeniile,nu avem modele,macar cu marii sportivi sa mai ,,scoatem si noi capul in lume”! Bravo Bute,prin tine m-ai facut sa fiu mandru ca sunt roman!
PS.Mie mi-a placut tare mult cum a reactionat sala cand ,,lingaul”ala de obreja l-a pus pe bietul Bute sa-i multumeasca si unei ,,anumite blonde”(numele ei imi scapa:))!Cum a raspuns sala? Simplu,cu FLUIERATURI! Asta ca sa inteleaga toti politrucii(indiferent de ,,culoare)ca daca incerci sa-ti ,,faci imagine”pe spatele unui CAMPION esti ,,taxat”!
adrian • 10 iulie 2011, 10:05
Un adevarat circ despre care doar Caragiale ar putea sa scrie cel mai bine.Romanul e manipulat…
intrebari • 10 iulie 2011, 10:09
de unde stie toata lumea ca nu a transmis televiziunea aia sau aia? de unde stie domnul tolo ca nu a avut audienta mai mare, va rog veniti cu date concrete si lamuriti si un necredicios ca si mine, multumesc anticipiat !
DD • 10 iulie 2011, 10:15
@DEXTER: Corect !
DEXTER • 10 iulie 2011, 10:15
@rapidist de cand te stii:Bute nu e campion mondial, e doar detinator de centura.Exact ce ma asteptam:90% din cei care ati comentat nici nu stiu cu ce se mananca boxul, citesc articole de 2 lei de pe siteurile de sport si scriu aberatii aici.
Nu are rost sa-mi bat capul cu voi si zic doar atat:Daca nu va avea meci de unificare, Bute va ramane un boxer „mare” doar pentru romani.
Cătălin Tolontan • 10 iulie 2011, 10:17
bogdan: te inseli direct proportional cu radicalismul certitudinilor tale. Competitiile de natatie au una dintre cele mai mari audiente de la Jocurile Olimpice, mult ca audienta globala peste un meci precum cel de aseara. Asta nu inseamna ca Bute e mai putin merituos, ci doar ca atunci cind Diana Mocanu sau Camelia Potec deveneau campioane olimpice, imnul Romaniei era ascultat de infinit mai multi oameni pe planeta. Atita tot.
intrebari: pentru ca exista audiente masurate deja, cum ar fi cele ale sosirii la aeroport. Si, in privinta programelor TV, pentru ca acestea sint anuntate dinainte. In SUA, meciul nu s-a vazut live nici la Showtime si nici in alta parte.
gogu • 10 iulie 2011, 10:23
pentru cei care nu inteleg comparatia in ce priveste audientele – tolontan se refera la Olimpiade; trebuie sa fii megaignorant sa iti inchipui ca meciul lui bute a avut audienta mai mare ca jocurile olimpice
Nedumerire • 10 iulie 2011, 10:24
Si totusi, nu intelg dle tolontan la ce va incinta daca aud imnul romaniei la peste un miliard de oameni? Sau 5 miliarde de oamneni?
gogu • 10 iulie 2011, 10:24
..si uite ca a raspuns chiar Tolo. sorry, am vazut prea tarziu.
Craiovean • 10 iulie 2011, 10:25
Minciuna perpetua administrata romanilor de catre politicieni prin intermediul mass-mediei, ne aduce in situatia sa nu mai credem nimic din ce vedem. Orice vedem la TV ni se pare o facatura, un trucaj, o manipulare. Totul face parte din teoria conspiratiei. NU este vina noastra ne-am format imaginea asta pt tot ce se intampla in jurul nostru, este vina celor care ne aplica tratamentul asta zilnic (de peste 20 de ani) ca pe un panaceu (in acceptiunea lor). Acest lucru, insa, ajuns sa ne faca rau. Sunt printre cei afectati de boala.
Razvan • 10 iulie 2011, 10:41
Un meci simplu…un rezultat care nu mira pe nimeni si pe care cel mai multi il preconizam dar, lacrimi de bucurie in ochii lui LUCIAN BUTE care pe mine unul ( si sunt convins ca nu sunt singurul )….pe mine unul, UAU! Nu stiu cati au urmarit conferinta de presa ca sa vada cum arata si cum se exprima un om MANDRU, ca si-a onorat compatriotii. Locuiesc in Franta si este adevarat ca nu a fost un meci mega mediatizat ca in ROMANIA dar, e si normal…Mendy venea din postura de CHALLENGER. Cati au auzit de BUTE pana sa devina campion? Jumate din cati sunt acum? Un sfert? Mai putini? Din pmdv putea sa-l faca KO din prima runda sau sa piarda ( nu uitati ca exista o mica porobibilitate )…ar fi ramas acelasi ROMAN cu suflet mare, mandru si mai presus de toate…CAMPION!
In privinta transmisiunii, comentatorii PRO, au fost seara trecuta cu mult peste Michael Buffer si LUCIAN BUTE dar nu ma mira ca atat isi respecta ei CAMPIONUL! In ceea ce priveste comentariile, au fost cam de nivelul rezultatelor de la BACALAUREAT 🙂
Si nu in ultimul rand, ar fi foarte frumos din partea presei daca l-ar scutura putin si pe acel libidinos de OBREJA, acel Becali al boxului romanesc sau Mititelu ( ca e tot una ), dar se pare ca exista interese mult prea mari la mijloc, din pacate. Este ciudat faptul ca noi, cititorii, observam, incercam sa va punem in prim plan unele detalii, dar voi, presa, nu faceti nimic in privinta asta, IGNORE total…PACAT!
Cătălin Tolontan • 10 iulie 2011, 11:02
gogu: sau campionate europene/mondiale de fotbal
Remus • 10 iulie 2011, 11:15
Nu zice nimeni nimic despre meciul lui Viorel Simion…foarte frumos, Bv!
ion • 10 iulie 2011, 11:17
vai ce comentariu prost, a avut pro-ul aseara! cel mai tare mi s-a parut cand se pregatea ala celebru cu „let’s get ready to rumble”, sa urce in ring, comentatorul zice: „si cel mai asteptat moment al serii. X se pregateste sa-si rosteasca celebra fraza!”.
biancorossi • 10 iulie 2011, 11:30
mai tovarasu bogdan, tu n-ai auzit tata de Jocurile Olimpice, alea de sunt o data la 4 ani CENTRUL sportului mondial (si nu numai) ? Dl Tolontan a fost nu doar ironic ci mai ales foarte concret in afirmatie. Oricum cei de la protv sunt complet dezaxati, nu doar la comentarii sportive… e suficient sa te uiti la mascariciul ala de la meteo, in ce hal accepta sa apara pe sticla si iti dai seama….la buna vedere.. A, scuze, despre tema nu ma pronunt, boxul, mai ales asta „profi” nici nu e sport, e ceva din epoca primitiva., dar nu sport.
Eu • 10 iulie 2011, 11:45
Este foarte interesant ca toti acesti „barbati” din spatele/fata monitoarelor care comenteaza si se arunca in a spune ca meciul era „aranjat” in favoarea lui Lucian, nu au curajul sa zica nimic INAINTE de meciuri! Si nici macar cei cu „carte de vizita” gen Doroftei. Dupa meci „vitejii” se arata si incep sa guitzeze netrecandu-le nici o clipa prin mintea capetelor lor mici ca, de fapt, „aranjamentul” pe care ei l-au vazut este diferenta de valoare dintre cei doi boxeri,clar in favoarea lui Lucian. Lucian Bute – precizarea este pentru cei vizati. Asa a fost la toate meciurile. Unul dintre fostii lui adversari ii fracturase mandibula lui Artur Abraham, altul era neinvins etc etc, dar asta nu mai conteaza -sint „slabi”! NU! Lucian este mult peste ei!
Important este ca, un campion asa cum este Lucian Bute este mandru chiar si ca este compatriot cu cei care-l barfesc. Asta il detaseaza si il face sa fie cel mai respectat roman.
Succes in continuare Lucian si te asteptam la Montreal, unde esti acasa!
Nea Caisa • 10 iulie 2011, 11:46
Felicitari lui Bute, dar Mendy, desi un boxer bun, are 37 de ani, iar Bute trebuie sa stie ca acesta este viitorul care il asteapta daca nu isi gestioneaza bine cariera in continuare. Bute, sa fim constienti de asta, mai are 2-3 ani de cariera de virf, dupa care va avea de ales: se va retrage in triumf ori va fi un boxer asemeni lui Mandy, care se va stradui in zadar la 37 de ani sa recucereasca centura. Faptul ca a intrat greu in categorie pentru meci este destul de semnificativ si ca incepe, din ce in ce mai mult, sa il pindeasca – doamne fereste – un moment in care nu va mai putea face categoria, fie ca o va face dar va iesi din asta prea slabit pentru a mai fi eficient in ring.
Domnule Tolontan, nu ne spuneti si noua de ce nu mai sunt expuse combine la Romexpo? Si de ce, in general, nu mai fabricam combine?
„un ofticat” • 10 iulie 2011, 11:49
Eu ….. aaaa….. daca a fost trucat/cumparat meciul, cei care aveti un dinte impotriva pt BUTE spuneti-mi si mie cine a incasat banii …………I.B . f ?
Cu respect pt cei care raspund si nu pot practica acest sport!!!
Che Guevara • 10 iulie 2011, 12:46
Rudel Obreja este un profitor libidinos si scarbos. Elena Udrea este o parasuta ieftina pe care ne-o baga Base pe gat de atata timp. Deasupra tuturor este clubul Dinamo Bucuresti, cea mai odioasa creatie a militiei romanesti. Romania nu inseamna frunza lui Udrea, inseamna sfarsitul civilizatiei, frontiera cu bunul simt si locul in care dreptatea este un concept atat de relativ incat nimeni nu mai poate fi in siguranta. Fugiti cat mai aveti timp!!!!
rac68 • 10 iulie 2011, 12:46
Un meci de tot rasul! Poate Bute a fost bine intentionat, dar ce-a iesit… Sunt curios cum vor justifica madame Udrea si interlopul Rudel banii publici cheltuiti. Apropo, oare de ce nu s-au implicat in organizarea galei oameni de afaceri, gen Tiriac, Patriciu, Cocos etc. Pentru ca era prea evident trucajul? Astia ne cred prosti, sau ce???
del piero • 10 iulie 2011, 12:49
Toti spuneti ca nu are adversari!in timp ce lui bute i se impune un challenger obligatoriu, toti astia mari cum ii numiti voi se bat in super six!daca froch, ward, pascal si cine mai vreti voi erau siguri ca ii fac fata lui bute nu se mai bateau intre ei ca sa vada cine are onoarea sa se bata cu detinatorul centurii!era de ajuns ca ibf sa desemneze rand pe rand pe unul dintre ei challenger obligatoriu!faceti o paralela cu fotbalul…dc nu ne mai calificam la europene sau mondiale?ca avem challengeri obligatorii…in genaratia de aur aveam legume ca san marino, tara galilor, insulele feroe iar acum ne batem cu franta, olanda… as cere si eu o grupa de calificare a romaniei cu luxemburg, ins feroe, liechtenstein, malta si ne calificam!
ADY • 10 iulie 2011, 13:02
chiar asa de inapoiati ati ajuns sa credeti k bute a aranjat meciul?? iesiti din MIZERIA ligii 1 si uitati’va de 2x la bute pt ca…da e adevarat AVEM SI NOI UN CAMPION MONDIAL ADEVARAT !!! circarii care comenteaza au fost prea umflati la cantar si au pierdut meciul dinainte ;)de ras!!! doroftei e becali al boxului …sunt convins k dupa victoria lui lucian n`a putut sa doarma azi noapte 😉 RUSINE TUTUROR CARE IL DESCONSIDERATI PE BUTE !!!fara doar si poate e nr1 pt noi..!!! bv lui:*
vasim • 10 iulie 2011, 13:03
Romanii sunt in stare sa isi critice si mama!
Domnule Tolontan sa va intreb ceva daca tot comparatzi meciul lui Bute cu olimpiada de vara, cate olimpiade de vara a organizat Romania ???
De ce comparatzi un eveniment organizat cu miliarde de Euro (peste 10 miliarde de Euro cheltuiti ultimele 2 olimpiade) cu un meci de box organizat cu 5 milioane euro ???
Vi se pare normala aceasta comparatie?
Daca stau sa ma gandesc nici dumneavoastra(gsp) nu aveti audienta sa zicem a lui USA Today ?
Domnilor atata vreme cat Bute boxa in Canada va lingeati pe bot sa il vedeti live , acum cand acest lucru s-a intamplat cu ajutorul guvernului, ii criticati de numai.
Domnule Tolontan v-ati gandit vreodata cum se simte Bute auzind atata critica in jurul lui ?
Mai ales ca ati facut acest lucru inainte de meci si nu dupa meci cum era normal.
Noi nu ne meritam campionii domnilor. mai bine stam acasa si ne uitam cum unii lupta in Canada altii in Germania etc.
Noi il avem pe Basescu, pe Adrian Nastase, pe Iliescu pe Gigi si Ioan Becali, pe Sandu, pe Mitica etc…
Ei sunt campionii nostrii si modele noastre!
Cati dintre noi nu si-ar fi deschis camasa asa cum a facut Ioan Becali aseara la meci aratandu-ne pieptul mandrii ca suntem VIP-uri si modele pentru unii ?
Domnule Tolontan va rog sa va delimitati in articolele dumneavoastra de „modelele” de mai sus si adevaratii campioni, ca si Bute si sa nu ii bagati in aceeasi oala pentru ca ramanem fara modele si o societate fara modele este o societate pierduta!
Misha • 10 iulie 2011, 13:07
Tot ce as vrea eu sa intreb este : cum de Bute, mai ales asa patriot cum este, in toate galele de pana acum a avut burse intre 500 si 900 de mii de dolari, iar la aceasta a avut de 2,8 milioane de dolari? A fost asa mare efortul de a fi jucat in fata compatriotilor, de trebuia platit de 5 ori mai mult decat media burselor lui anterioare?
Sau poate trebuia sa-i dea si lui Rudel de-o bere, ca doar prin el s-a facut totul?
florin • 10 iulie 2011, 13:07
cand era guvernul de vina va placea. asta e de la voi de pe site. pote stergeti si asta.
http://tv.gsp.ro/Bute-i-poate-pierde-titlul-mondial-din-cauza-autor-1652.html
Alin • 10 iulie 2011, 13:08
Domnule Tolontan,
Nu sunt deloc interesat de box, dar profit de aceasta ocazie pentru a va lansa o intrebare-rugaminte care ma framanta de ceva vreme.
Puteti, va rog, sa investigati cu mijloacele de care dispuneti, daca este cu adevarat necesara construirea unei noi sali polivalente in Bucuresti care sa coste in jur de 50 de milioane de euro?
Urmarind cateva imagini inregistrate de la meciul de ieri am avut impresia ca in sala de la Romexpo incap destul de lejer 7-8 mii de spectatori. E adevarat ca la box suprafata de joc (ringul) este mult mai redusa ca la handbal sau tenis, dar chiar si asa, cred ca daca ar fi amenajata corespunzator, pavilionul central ar putea gazdui si alte competitii.
Sigur, ar fi necesare unele investitii (gradene, aer conditionat, grupuri sanitare, consolidarea cupolei, tabele electronice), dar toate aceste investitii ar fi mult mai mici decat construirea unei sali noi (idee vehiculata recent si de Dl. Oprescu si de Dna Udrea).
V-as fi deosebit de recunoscator daca v-ati ocupa, in limita timpului de care dispuneti, de aceasta intrebare.
Va multumesc anticipat,
Cu stima,
Alin
teo • 10 iulie 2011, 13:33
Draga Tolo ,
Presupun ca inainte de a-mi raspunde ai inceput intr-un final sa sarbatoresti acest eveniment.
Totusi ai dreptate. Nu exista politica in acest aritcol.Cred ca a fost doar o manipulare din partea mea, o manipulare de genul vostru. Si aici nu ma refer la oamenii mediocrii, genul meu, ci la ziaristi,fiinta suprema.
Sau poate pana la urma asta am vazut eu in acest articol – Politica. Si cred ca este rezultatul a tot ce ai scris tu despre acest meci. Pentru mine acest meci, poate nu a reprezentat decat un alt tun dat de politica romaneasca. Cine s-a batut de fapt? Ce meci a fost ? cine_I Bute? Nici nu conteaza , important este ca iar s-a furat.
Am incercat sa-ti urmez si sfatul, dar din pacate la urgenta nu m-au lasat sa operez pe creier.Cica nu mai era nici un ziarist disponibil pe moment.
Ps Treaba cu Antenele ai inteles-o!
Traiasca Domnul Voiculescu!!! Il iubim si stimam! ( asta o fost o manipulare-caterinca)
Alin • 10 iulie 2011, 13:34
Revin la comentariul de la numarul 79 cu cateva linkuri utile:
Salile care gazduiesc cele mai importante evenimente indoor din Paris si Roma sunt tot sali multifunctionale (sau polivalente cum se spune la noi).
La Paris, Palais Omnisport – Paris Bercy este mai mare:
http://en.wikipedia.org/wiki/Palais_Omnisports_de_Paris-Bercy
La Roma, Pala Lottomatica are o capacitate asemanatoare cu cea de la Romexpo (in plus, si seamana foarte mult):
http://en.wikipedia.org/wiki/PalaLottomatica
Si nu in ultimul rand, ma intreb daca merita sa se cheltuiasca atatea zeci de milioande de euro pentru o sala noua (sau mai multe, dupa cum anunta dl. primar si dna. ministru al dezvoltarii), in conditiile in care Bucurestiul nu gazduieste intr-un an mai mult de 2-3 evenimente indoor cu audienta de peste 7-8 mii de spectatori (1-2 meciuri de cupa Davis, 1-2 meciuri de handbal).
Hai mai intai sa umplem salile Polivalenta si Floreasca la meciurile de handbal si basket si abia dupa aceea sa vedem daca e necesara o sala noua.
Paul • 10 iulie 2011, 13:47
Cata frustrare poate exista intr-o natiune!? Cand intalnesti un singur boxeor in cariera si termini meciul la podea nu poti sa iti mai dai cu parerea despre campioni mondiali! Cand transmiti un meci foarte important nu poti sa pui doi penibili sa comenteze si nu poti sa iti bati joc de tot evenimentul prin volumul nerusinat de publicitate! Cand scrii un editorial despre un meci de box nu poti sa compari evenimentul realizat pentru un singur meci si pentru un singur om cu alte evenimente organizate pentru mai multe sporturi si pentru mai multe natiuni (JO)! Un asemenea eveniment trebuia organizat cu responsabilitate, profesionalism si mai ales cu onoare! In mod normal meciul trebuia comentat de Mihai Leu si Leonard Doroftei, daca cel din urma e mai ocupat sa isi strice imaginea, nu inteleg de ce nu l-au chemat pe Leu. „Nimic nu facem fara chin!” corect! Nu facem nimic fara chin, nu facem nimic de calitate, nu pana la capat… cel putin noi muritorii de rand, pentru ca avem si exceptii. Exista romani care fac performanta, care fac lucrurile pana la capat si care din pacate sunt criticati pentru asta! Si unul din ei este si Lucian Bute!
Lacrimile lui Bute m-au facut sa fiu mandru, organizarea evenimentului si frustrarile unora mi-au amintit ca sunt roman!
eugen • 10 iulie 2011, 13:53
va scriu din Montreal si va confirm ca Bute si frunza au fost urmarite in PPV (cel putin de vecinii mei).
Va intreb daca acceptati ca Romania sa fie promovata international, va intreb daca acceptati ca aceasta promovare sa fie pe bani si va mai intreb daca era alta solutie mai buna decat aceasta gala de box?
Sigur, intotdeauna exista loc de mai bine insa aceasta gala ramane totusi o investitie bine facuta lucru care nu se intapla des in Romania.
Ce cred si sper ca a adus aceasta gala este promovarea Romaniei in ochii romanilor mai mult decat pe plan international, caci de aici trebuie inceput. Romanii au nevoie de exemple ca Bute si nu de alte modele care sunt promovate de media din Romania.
Presa este a patra putere in stat dar trebuie sa se inteleaga ca au si a patra raspundere in stat. In functie de opiniile jurnalistior se creaza valorile unei natiuni daca tara merge prost a patra vina in stat o are si presa.
multumesc pt. rabdare
Cătălin Tolontan • 10 iulie 2011, 14:44
eugen: n-am spus ca nu va fi transmis in canada live, ci ca in sua nu va fi transmis si n-a fost. multumesc pt mesaj!
allex88 • 10 iulie 2011, 14:57
frate tolo potzi sa imi expici si mie de ce steaua joaca de fiecare data, in prima etapa( poate ma insel eu) cu o mou promovata?asta se intimpla de citiva ani buni.
Ovi • 10 iulie 2011, 15:33
Nu sunt cunoscator in ale boxului, dar daca la fotbal capii de serie joaca tot timpul cu sparring-parteneri in serii, calificari,in box de ce nu este voie? Ceilalti 6-7 cu care a boxat Bute in Canada au fost tot de decor? Mendy i-a fost impus de IBF am inteles. Si IBF-ul avea interes? Sau suntem bolnavi de spionita? Si chiar si daca printre 2 adversari tari mai bate si cite unul mai slab si isi pastreaza titlul si isi ia banii unde este problema? Interboxul este in topul echipelor de ceva vreme. Sunt ziaristii nostri sau Doroftei mai catolici decit altii? Anglia a luat titlul mondial cum l-a luat in 1966 si era o competitie mult mai mediatizata si credeti ca presa engleza i-a facut praf?….
fanulumocanu • 10 iulie 2011, 15:53
de fiecare data cand avem megasportivi, se creeaza un grup de elitisti care le minimalizeaza performantele. dar si un grup de atarnache. eu sunt fun rudel obreja.
Florian • 10 iulie 2011, 16:25
ok..Lucian e un campion…dar Doroftei are dreptate…haide sa asteptam meciul cu Pavlik…sau mai bine…haide sa asteptam meciul cu castigatorul „SUPER 6” …vreau sa il vad pe Bute in State…unde s`a batut Moshu…in Pittsburgh..in Atlantic City…acum Lucian e campion…daca unifica centurile…o sa fie un mare campion…bafta Lucica
George • 10 iulie 2011, 18:31
D-le Tolontan,
Unde este intransigentul distrugerii echipei nationale de gimnastica, demascatorul coruptiei din Romania…
De ce nu ne explici cum pleaca milioane de euro pt un meci de box privat.. lumineaza-ne pt ca noi suntem mai prosti..S-au acoperit cheltuielile din transmisii TV? Un club canadian este obligat sa-si organizeze singur meciul.Nu credeti?
Sportul romanesc, nu cel canadian, nu credeti ca avea nevoie de acesti bani?
Sau nu mai sunteti intransigent…cateva zile..si pt. numai anumite persoane..sau poate servicii…dupa cum este ordinul…
Aeroman • 10 iulie 2011, 20:24
Chiar nu putem sa ne bucuram ca avem un campion mondial? Uitati-va la alte popoare, care stiu sa-si respecte si sa-si onoreze varfurile. La noi, anonimii cred ca daca pateaza imaginea unui campion, vor deveni ei mai cunoscuti si respectati. M-am cam saturat de negativismul asta afisat de unii gazetari. Cati gazetari romani sunt cunoscuti la nivel mondial? Zero vi se pare o cifra reala? Oameni buni, nu va ganditi ca romanii au nevoie si de un mesaj mai optimist? Care campion mondial de box are doar meciuri grele? Cu toate ca francezul mi s-a parut un sportiv slab, nu pot sa nu continui sa-l admir pe Bute. Decat sa vad cum unii arunca laturi pe campionii romani, prefer sa aud exgerarile pozitive. Ganditi-va ca in Romania campionii mondiali se nasc foarte rar!
georgecristea • 12 iulie 2011, 1:51
multi vorbesc doar ca sa se afle in treaba..In realitate centura IBF e similar importanta cu restul ..etc nu exista o departajare anume toate au valoarea lor.Cred ca astia de la antena sunt frustratii ca n-au transmis ei evenimentul.Sa fim seriosi BUTE e un fenomen mondial!!! Tot respectul pentru ward, froch , pavlik dar cred ca bute se va juca eu ei.Atunci sant curios daca tolontan va scire Sa-i facem o statutie lui bute!!! Cat despre doroftei a fost inimos intradevar a reprezentat cu cinste tara dar totusi nu a fost la fel de spectaculos ca bute multe KO!! Mendy totusi e locul 17 in lume nu e un novice..eu m-am bucurat pentru ca am umilit si noi un francez!!