Punctele de vedere diverse fac ideile să circule și ne ajută să nu rămînem prizonierii propriei variante. Cedez astăzi spațiul în favoarea a două opinii interesante despre meciul Bute – Mendy. Ele nu coincid între ele, slavă Domnului!
duminică, 10 iulie 2011, 3:12
Punctele de vedere diverse fac ideile să circule și ne ajută să nu rămînem prizonierii propriei variante. Cedez astăzi spațiul în favoarea a două opinii interesante despre meciul Bute – Mendy. Ele nu coincid între ele, slavă Domnului!
Prima reacție vine de la Viorel Sima, purtătorul de cuvînt al galei. Prieten atît cu Rudel Obreja, organizatorul meciului, cit și al lui Lucian Bute, Sima e un vechi jurnalist de box. El critică felul în care Doroftei a comentat performanța lui Bute, Moșu acuzîndu-l pe Mendy că s-a prezentat ca un adversar neimplicat care ”a fost de Oscar, și-a luat banii și a plecat”. Viorel Sima descrie cîteva episoade ale istoriei comune Doroftei – Bute și îi spune primului că e lipsit de fair-play. Articolul integral îl puteți citi aici.
A doua perspectivă vine de la un cititor al Gazetei, Călin Diaconu. Pasionat al sportului, el a fost la gală și a postat pe blogul său un lung comentariu, în care atinge luminile și umbrele așa cum le-a perceput el. Cititorul Gazetei povestește momentul în care Bute i-a mulțumit Elenei Udrea și publicul a huiduit, deși fusese extrem de sportiv pînă atunci. Cum Lucian a părut nedumerit, cititorul îi amintește lui Bute că nu e cazul să-și dădăcească suporterii pentru că ”nu-ți poți sili compatrioții să aplaude pe cei care se folosesc de impozitele noastre ca să-și facă publicitate electorală”.
Luck • 10 iulie 2011, 16:12
Publicitate electorala ? Ce legatura are Udrea cu faptul ca Mendy (adversar impus) este un boxer slab cotat ? Eu zic sa multumim ca mai avem parte si de evenimente sportive bune in Romania. Nu vreti sa stiti cati bani se cheltuiesc in campaniile electorale pe plata „voluntarilor” care stau in corturi si impart pixuri, fluturasi, etc.
Paraipan • 10 iulie 2011, 16:24
Inainte de a zice de Doroftei ca e lipsit de fair-play, amintiti-va de meciul lui cu Spadafora, cand antrenorul lui Dorin ii striga in una din pauze „Stop being the nice guy !” pentru ca Doru, cu fiecare ocazie ii intindea mana lui Spadafora. Ca sa nu mai amintim de reactia lui de la sfarsitul meciului, cand chiar daca fusese furat ca in codru de 2 dintre cei 3 arbitrii, s-a comportat exemplar.
Cat despre adversarii lui Bute, cred ca Dorin are dreptate. Multe site-uri straine l-au catalogat pe Mendy drept un „mismatch”, adica o pereche nepotrivita. In schimb, majoritatea adversarilor lui Doroftei, erau boxeri de prima mana : Gatti, Spadafora, Balbi, etc. Plus ca Dorin a boxat de fiecare data din postura de „veteran”, el avea peste 30 de ani, pe cand adversarii lui sub 30, pe cand la Bute vs. Mendy, a fost invers.
Nu ma intelegeti gresit, Bute e un boxer extraordinar, doar ca pana acum n-a avut cu cine sa-si arate adevarata valoare.
Laurentiu • 10 iulie 2011, 16:24
Dreptatea este a tuturor si a nimanui. Lucian Bute este campion mondial, nu se poate nega asta, iar referitor la ce a spus Doroftei, Lucian Bute avea o cota de 1,03 sa castige, nu vorbesc de blat, dar adversarul sau a fost unul ridicol, si atata manipulare s-a facut cu publicul romanesc ( ca sa nu o numesc campanie ) incat am sarbatorit ca si cum ar fi fost o mare victorie. Facand o paralela, e ca si cum Barcelona ar disputa un meci cu Ariesul Turda si ar avea o cota de 1,03. Orice victorie este importanta, dar nu cred ca ar fi Sarbatoare Nationala in Spania pt un astfel de succes. Asta nu inseamna ca nu il apreciez pe Lucian Bute pt rezultate, ca sportiv si mai ales pt modestie, insa in spatele ” actorului principal ” se afla o echipa despre care am o parere total diferita.
yogu • 10 iulie 2011, 16:27
PROPUN ca la CRAIOVA, TIMISOARA, ORADEA si BISTRITA sa se ridice cate un monument pe care sa scrie „MAFIA DIN FOTBALUL ROMANESC IN FRUNTE CU MIRCEA SANDU A RETOGRADAT ABUZIV ECHIPELE … (mai sus mentionate) IN ANUL 2011”.
milan6 • 10 iulie 2011, 16:28
„Sunt unii care contestă utilitatea folosirii acestor sume pentru organizarea meciului precum şi implicarea MDRT. Acestora, inclusiv domnului Voiculescu, le transmit că nu i-a oprit nimeni până acum să sponsorizeze şi să organizeze un meci al lui Lucian Bute în România, pentru a demonstra că susţin valorile româneşti”, a afirmat Udrea.
Chiar asa Tolo , ce il impiedica pe nea Felix sa organizeze el si sa transmita Antena 1 un meci in Romania al lui Bute ?
Marius • 10 iulie 2011, 16:30
e adevarat ca nu poti sili pe nimeni sa aplaude un politician DAR nici nu poti fi fericit cand cineva huiduie daca tu ii multumesti
nu au huiduti toti ci doar UNII care parca erau la acel meci special pt asta ceea ce inseamna ca cei care au profitat electoral aseara au fost cei din USL
asta e romania, tara de salbatici needucati
Cătălin Tolontan • 10 iulie 2011, 16:32
milan: nu stiu, intreaba-l tu pe voiculescu, cu mine nu mai vorbeste de doi ani de cind am scris pe pagina 1 a Gazetei ca o firma apropiata lui a luat bani in cazul ridzi. Are blog, cred ca iti va raspunde daca il intrebi
viscabarca • 10 iulie 2011, 16:34
foarte bine spus „luck”. pur si simplu nu stim sa apreciem nimic.ar fi bine sa mai lasam politicul asta de c…t la o parte si sa mai vedem si lucrurile bune care se intampla in tara asta.cu atat mai mult cu cat sunt foarte,foarte putine.
challenger • 10 iulie 2011, 16:48
Felicitari!totusi, pe cand meciul cu Kelly Pavlik?
Garrincha • 10 iulie 2011, 16:49
Eu nu inteleg de ce se poarta atatea discutii. Mendy a fost impus, protv a luat drepturile acestui meci si i-a facut o publicitate enorma, prezentandu-l ca pe un meci echilibrat in care Bute are nevoie de sustinerea noastra. Doroftei se dovedeste, din nou, cel putin lipsit de eleganta, prin aluziile pe care le face. Bute este acum atacat de o parte a presei (stim noi Tolo la ce trust ma refer), doar pentru ca i-a multumit lui udrea (fiinta pe care o dispretuiesc profund). Aceste lucruri sunt din seria Plesu nu mai e intelectual pentru ca l-a sustinut pe basescu. Astept cu nerabdare sa vad cum vor aparea maine prin anumite ziare „dovezi” cum ca mendy nu si-a aparat corect sansele sau cum ca Bute nu si-a luat bac-ul din prima.
Adrian • 10 iulie 2011, 16:54
Gala a fost un spectacol extraordinar pentru Romania.Nu ar trebui sa ne deranjeze cand sunt folositi banii publici pentru astfel de evenimente.Ca si-a facut Udrea reclama era inevitabil,asa fac toti.
Bute este un campion adevarat si ma bucur ca ne-a oferit o seara superba.Domnul Doroftei nu a fost in stare nici macar sa treaca de cantar cand a avut Gala in Romania,cu banii aruncati aiurea atunci de ce nu vorbeste??
Cătălin Tolontan • 10 iulie 2011, 17:00
challenge: bute a anunta deja, va boza probabil cu pavlik pe 5 noiembrie, in State
andy • 10 iulie 2011, 17:02
Daca ziarul Dvs ataca principial, pe motivul ca unii politicieni „se folosesc de impozitele noastre ca să-și facă publicitate electorală” intelegeam si va sustineam. Cum am mentionat si ieri, nu mi se pare normal ca banii statului sa mearga la spotrul profesionist ci numai la copii si juniori si „sport pentru toti” .
Sunt de acord cu Dvs si in cazul patinuarului de la Brasov, Dar unde sunt articolele despre Fraudele prin care in Timisoara banii merg la Iancu, nu la Cetatenii orasului, unde la Bucuresti se construieste un stadion ceausist cu sute de milioane de dolari, unde Armata ( statul roman) l-a facut proprietar pe Becali si MAI pe Borcea si Badea.
Scrie, Domnule, un articol despre fraudele familiei Voiculescu, despre cum a turnat el la securitate si despre cum e fica-sa miliardara in acte fara sa fi platit impozite si taxe; scrie cum Crin Antonescu nu numai ca a acoperit ceva ci si-a tras o spaga grasa din gardul de la Piatra Arsa care a costat 1 milion de $ in 1999; scrie despre odele indecente de la Antene!
Nici macar nu te vor concedia, ar fi prea mare scandalul,iar daca o fac ai viitotul asigurat, ca un ziarist care poate gira moral ceea ce alfel pare doar un atac murdar.
bercu • 10 iulie 2011, 17:03
Ai dreptate Marius ; povestea huiduielilor ma intristeaza si imi provoaca un soi de disperare ; oare cand vom scapa de dictatura mitocanilor ?
marian • 10 iulie 2011, 17:08
asta da gluma sa-i multumesc elenei udrea pentru cheltuirea banului public .mai mult pe domnul bute l-as ruga eu sa o intrebe pe doamna udrea cum contribuie ea ca ministru la dezvoltarea comunei PECHEA ca dupa cum arata zici ca suntem pe la 1800, si fara suparare dar francezul a fost o parodie de pugilist.
milan6 • 10 iulie 2011, 17:08
nu e neaparat cazul de Felix , vad ca te-ai ofuscat deja !
puteau la fel de bine si Tziri , SOV , Patriciu , Videanu SI ALTII CA EI !
Cum iti explici ca la 21 de ani de „democratie originala ” tot Bugetul Statului TREBUIE sa ajute sportul profesionist.
ma rog , cat de profesionist o fi si sportul romanesc !
marian • 10 iulie 2011, 17:22
ha ha ha ,uite chiar acum e pe un post tv domnul bute si au incercat sa prezinte de unde a plecat el si de rusine ca nu au ce prezenta din comuna se prezenta doar vitrina din casa .
VdelaVendetta • 10 iulie 2011, 17:29
Lucian Bute nu traieste in Romania, iar parintii lui traiesc in propriul lor paradis infrumusetat cu banii castigati de el, in mod cinstit, din box. Atitudinea de gentleman care apara o doamna onorabila aflata la ananghie a venit din instinct, dar el nu stie de ce romanii isi huiduie politicienii. Nu stie ca in tara asta nu se mai poate respira de praful saraciei. E bine ca a venit, ca a invins, ca e mandru ca e roman s.a.m.d. Dar sa nu ne ”bata obrazul” ca am fluierat o pipita cu aspiratii de PRIMA DOAMNA IN STAT – Doamne fereste!!! Daca s-ar depune in toate proiectele ce zac aruncate tot atata ”pasiune si munca”, dupa cum declara ministrul blond, aproape ca am putea spera la o tara civilizata. Ceva de genul Canadei.
flo_ax • 10 iulie 2011, 17:32
38 de ani versus 31… mai e ceva de comentat?
VdelaVendetta • 10 iulie 2011, 17:32
… si publicitatea la Universitatea Crestina ”Dimitrie Cantemir”, unde intamplator doamna Udrea este lector, cine a platit-o?
Cătălin Tolontan • 10 iulie 2011, 17:40
andy: Cin spui despre gardul de la piatra arsa, dar si despre altele, de la noi stii. Nu e vanitate, e adevar. Am scris si scriem.
Valex • 10 iulie 2011, 17:42
Cred că cei care au fost prezenţi la Romexpo au plecat veseli dupa ce au văzut câteva meciuri de box extrem de disputate. În nici un caz printre ele nu se numără cel al lui Bute. Din păcate, o gală organizată pentru el, având şi bani publici la mijloc, se termină cu un blat ruşinos. Mai trist este, că acest om este arătat ca un model pentru copii, iar pe mulţi dintre ei i-a dezamăgit cumplit această mascaradă.
Mai multe pe blog
tudor • 10 iulie 2011, 18:15
„lucian bute ar putea pierde titlul mondial IBF din cauza premierului Emil Boc, deoarece acesta din urma nu a semnat inca documentul prin care se pun la dispozitie fondurile pentru partida de la Bucuresti…”
asa scriau ziarele in 19 mai 2011. Atunci nu punea nimeni problema unei publicitati electorale
DD • 10 iulie 2011, 18:28
Buna ziua Catalin ! Ideea este in felul urmator: s-a facut o isterie nationala cu acest meci al acestui Mendy care toata lumea l-a perceput ca pe un mare boxer (27 de victorii la profesionisti din 27), s euita doar ca are 38 ani…..si ca in ziua meciului a jucat carti inb holul hotelului si a fost la cumparaturi! Oare asa au facut si Haye cu Klitcho? Sa nu ne credeti prosti ! Am vazut ce s-a intamplat si cum a cazut Mendy! Ca Bute este un boxer bun da, sunt roman si sunt mandru de Bute ! Dar sa nu il comparam cu mosu’ Doroftei care a unificat centurile si la meciul respectiv a fost furat de arbitrii ca in codru! Doroftei la vremea lui a boxat cu ce era mai bun ! Bute de cativa ani buni se bate cu no-name-uri si asta e adevarul ! Daca ne mintim nu facem altceva decat sa ne furam caciula singuri! Sa se bata in america cu Andre Ward , Carl Froch , Stiglietz sau Kelly Pavlik…apoi stam de vorba! Repet, sunt roman si sunt mandru de Bute, dar sa nu il comparam pe micul Bute cu MARELE Doroftei! Doroftei i-a luat pe toti cei mari la rand…..se spune ca Bute ii ia de acum incolo.Ok…sa il vedem pe Bte cu unificarea centurilor si fiind campion mondial in continuare! Dar nu va luati de mosul Doroftei ! Respect Doroftei, respect Bute – doi campioni mondiali !
lica • 10 iulie 2011, 18:33
decat asa campion care evita adversari valorosi ca sa isi pastreze cat mai mult centura de campion mai bine fara,a fost circ aseara nu meci de box,rusine.Pai doroftei asa a facut?El si-a pus centura in fata unui adversar cu nume si a iesit cu fruntea sus , bute mai are putin si o sa ii caute adversari madam udrea.
splitter • 10 iulie 2011, 18:52
nu pot spune decat ca..in tara asta si la momentul de fata..orice eveniment organizat de vreun ministru al guvernului Boc, va fi comentat si analizat si se vor face mii si mii de scenarii..cu fondurile, de unde vin fonduri, cine le pune la dispozitie, cat se aloca, cat se cheltuieste, ce se face cu restul..samd..abia astept sa vina alt partid la putere si alt guvern si apoi sa vedem care va fi schimbarea si..daca va fi o schimbare in ce sens ?????
milan6 • 10 iulie 2011, 19:14
Pavlik ala cica se bate cu nr 79 in august !
Bute a jucat , totusi cu nr 17 !
Bute e considerat de americani nr 1 la categoria sa LA TOATE VERSIUNILE !
dar ce stiu americanii aia ?
AdiTM • 10 iulie 2011, 19:16
Bute a castigat un meci menit sa-l castige. Nimeni din staff-ul lui nu si-ar fi permis sa-l puna in dificultate in tara natala. Acest JPMendy a venit sa se plimbe prin Romania si sa ia ultimii bani dintr-o cariera greu de inteles (neinvins pana la 38 de ani insa cu nici o lupta pentru titlu – cu exceptia celei de aseara). Bute e un boxer foarte bun insa pentru a deveni un star planetar va trebui sa-i invinga pe unii din primii doi de la celelalte versiuni. Importante sunt si parerile altora despre meciul de aseara nu doar ale romanilor. Cititi site-urile cele mai bune in box si vedeti ce spune lumea. Referitor la versiuni, uitati-va ce campioni au WBC, WBO, WBA si IBF si trageti singuri concluziile. Cat despre Mosu Doroftei, el nu s-a imbogatit din acest sport insa nici nu l-a pacalit.
adrian • 10 iulie 2011, 19:18
Incetati cu acest Bute si meciul sau.
Swamp • 10 iulie 2011, 19:24
Mai Tolo, dar oare ce a inteles madam Udrea din „comediile alea nemtesti” de aseara? of, of….mai, mai…
Lucian • 10 iulie 2011, 19:25
Sint doua opinii diferite, dar daca dezvoltam putin, cred ca strategia lui Interbox pentru Lucian Bute e foarte buna:
1) E adevarat ca pina acum Lucian Bute nu a avut adversari de marca, desi Andrade, Miranda, Berto sint in elita. Sint foarte putini sportivi in istoria moderna a boxului care au vrut sa se bata cu orice. Poate cel mai mare din acest puct de vedere a fost Roberto Duran, care a inceput la o categorie mica, si a tot urcat, batindu-se mereu cu cei mai buni, Hagler, Leonard, etc. Sint sigur ca ar fi avut curajul sa boxeze si cu Ali daca ar fi putut. Astfel de boxeri fac istorie, iar Hands of Stone este considerat intre primii 20 pound-per-pound din toate timpurile. Nu este cazul vreunui roman, iar aceasta strategie l-ar termina imediat pe Lucian Bute.
2) John Calzaghe a ramas la o singura categorie, o singura versiune IBF, ani de zile, si si-a aparat-o impotriva multor necunoscuti. Atunci cind a crezut ca e pregatit, chiar inainte de a renunta la box, a traversat Atlanticul in America, si a aratat ca e unul dintre cei mai mari luptatori: i-a bautut pe Hopkins si pe Roy Jones. De notat ca Hopkins acum e la 46 de ani campion, surclasindu-l pe Jean Pascal. Aceasta politica e cea mai buna pentru Lician Bute in acest moment, el inca nu e pregatit pentru nume mari, si nu are de ce sa riste atit de multi pumni si cariera, cit timp poate sa-si consokideze atit tehnica sportiva cit si contul in banca cu un efort mai mic si fara multe riscuri.
milan6 • 10 iulie 2011, 19:27
in America se joaca Super Six . fara Bute .
de ce oare ? daca NU VOR aia sa boxeze impotriva lui ?
de ce nu va ganditi ca Bute este posibil sa fie CEL MAI BUN DIN LUME la aceasta categorie ?
a , e ROMAN !
merci pt explicatie !
ps
draga tolo,
de ce sunt considerati CEI MAI MARI doar Ilie, Nadia ,Hagi ?
Patzaichin cum a fost ?
Tagore • 10 iulie 2011, 19:45
Domnule Tolontan,chestia cu „…intreaba-l tu pe Voiculescu…nu mai vorbim de 2 ani…” nu e valabila,stim cu totii raspunsul,Voiculescu nu are acces la fondurile publice,ca madam udrea.Aceasta din ce in ce mai tupeista persoana nu a scos banii din poseta proprie,sunt bani publici.La orice matrapazlac dovedit ea,ca si mentorul ei,arunca imediat pastila cu „Voiculescu,Vantu,antene” si alte aberatii care,iata,la prostime prind.
Dr.Acu • 10 iulie 2011, 20:04
Domnilor, a fost un spectacol si nimic mai mult. Trebuie sa fim multumiti ca am fost martorii acestui eveniment. Sunt ferm convins ca la prima ocazie vcor fi si altii care sa finanteze o asemenea GALA. Cine spune ca „negrul” a fost de decor, se insala. Vezi presa franceza. Cat despre Bute, e genial. Atat cat a fost si „Mosu” la vremea lui.
Stimatii de o potriva pe amandoi. Micile ironii ale lui Dorin fac parte din decorul boxului.
Am citit cu atentie toate comentariile si sunt dezamagit de faptul ca nimeni nu apreciaza GALA in sine, cu meciurile reusite si a celorlalti doi boxieri romani, cu faptul ca pentru 30 de minute Bucurestiul a fost pe ecranele TV pe tot globul.
ANdu • 10 iulie 2011, 20:05
De ce oare aceasta natzie incearca, (si nu numai), intotdeauna sa compare caractere diferite ?! cineva spunea ca invidia este pretzul succesului … ceea ce este adevarat, tot prin comparatzie se incearca evaluarea „cuplului” Pele-Maradona !!! GRESIT !!! fiecare dintre noi avem ceva special numai ca trebuie sa scoatem in evidentza acel lucru iar cine face asta cel mai bine ajunge departe … concluzia : niciodata nu se pot compara Doroftei cu Bute … amandoi sunt Campionii nostrii si trebuie aplaudatzi impreuna
sohil • 10 iulie 2011, 20:14
Paine si circ pentru prostime! Sincer, mi-e mila de bosimanii care fac o pasiune din a privi astfel de „spectacole”. De Bute, numai de bine. Si-a valorificat sansa lui in viata, e un om mult peste media pegrei care misuna in domeniu. Cosidera cineva ca societatea umana a evoluat? Aiurea! Tot la instincte a ramas. Si acum: dati drumul la injuraturi! Hai, ca la asta va pricepeti. Si la flegme pe trotuar. „Decat” la astea!
rex • 10 iulie 2011, 20:19
@spliter e normal sa fie asa…
Decit un teatru prost jucat, ca aseara, mai bine se ridicau citeva spitale ca se moare pe capete in tara asta – si nu caut sa fiu lacrimogen. Nu dau vina pe Bute, nu cred ca el a avut vreun cuvint in toata afacerea asta…
SUPORTER • 10 iulie 2011, 20:21
Acest adversar nu a fost ales de Bute. Dl. Doroftei trebuie sa stie ca atunci cand esti campion, esti obligat sa lupti cu cei mai buni boxeri clasificati la centura respectiva. Astfel acest adversar , invincibil pina acum, a fost impus.Deci nu e vorba de nici un Oscar. Oscar poate fi la Doroftei, care nu a indeplinit cantarul la ultimul meci de la Bucuresti , dupa ce s-au cheltuit 1 milion de dolari. Dl. Tolontan cine a dat atunci banii? Dl. Doroftei ia inapoiat?
mugursaw • 10 iulie 2011, 20:50
e absolut ridicol ce se intampla
d-nu doroftei si unii comentatori avizati de pe aici
erau probabil multumiti daca bute boxa cu amandoi fratii klitschko deodata.e un mare campion si cati dintre cei care bat aici din gura se pot lauda ca sunt cei mai buni din lume in ceea ce fac?toti probabil.toti cauta nod in papura ca ibf e cea mai slaba versiune etc,etc.avem foarte multi sportivi de prim plan si de aceea e un lucru firesc ce se intampla.
in ceea ce priveste multumirile adresate d-nei udrea e o chestie neintentionata.lucian traieste in canada si nu cunoaste realitatile din romania.
Alin • 10 iulie 2011, 21:08
DD Says:
July 10th, 2011 at 6:28 pm
” Dar sa nu il comparam cu mosu’ Doroftei care a unificat centurile si la meciul respectiv a fost furat de arbitrii ca in codru!”
cine, ce a unificat ma ? pe ce planeta traiesti ? sau din ce univers vi ?
Florin • 10 iulie 2011, 21:17
Dl Tolonatn va apreciez ca ziarist.
Referitor la „samburele de discutie pe care l-ati aruncat”, am de comentat urmatoarele:
1. Bute nu a venit La Bucuresti sa faca politica.
Faptul ca el a facut o greseala multumind public dnei Udrea nu consider ca este relevant si ca atare nu trebuie discutat atat de mult.
2. Bute nu are nici o contributie la alegerea adversarilor. Am inteles ca aceste lucruri sunt rezulatul strategiei adoptate de clubul canadian din care face pe de o parte si startegiei IBF pe de alta parte. Cert este ca eu nu am auzit ca Bute personal sa fi refuzat vreun adversar.
Din pacate, ne-am obisnuit sa contestam si sa golim de continut totul.
Rolul Dvs. dl. Tolontan (si al ziaristilor in general) nu este sa incurajati sau sa sugerati astfel de atitudini. Pozitia pe care sunteti Dvs. va implica foarte mult in educatia generatiilor in general, si a generatiei tinere in special, si in cultivarea unei ierarhi corecte a valorilor in viata.
Deci, parerea mea este ca trebuia sa scoateti in evidenta faptul ca Bute prin munca, perseverenta si echilibru a ajuns unde a ajuns. Desi, pare banal sa mai adaugati un articol laudativ la adresa lui Bute, eu cred ca de fapt Dvs. asta trebuia sa faceti, in acest sens trebuie sa va orientati gandirea si talentul de ziarist.
Nu am apreciat articloul Dvs de aceasta data.
denethor • 10 iulie 2011, 21:21
@Luck: ai dreptate,elena udrea nu are treaba cu Mendy.de fapt,ea nu are treaba cu nimic din tara asta.in afara de aruncatul cu bani publici in tot felul de „afaceri” dubioase.si,pt. ca tot ai deschis subiectul…unde a fost udrea cind s-au cerut 100.000 euro pt transmiterea meciului lui Bute din Canada?!
Gerard77 • 10 iulie 2011, 21:50
Ce panarama de comentariu face-ti …. v-au luat-o altii anainte , si nu prea mai aveti subiecte …. restul „” e „” cancan
virgil • 10 iulie 2011, 22:01
puteti lasa politica de o parte?
banii au venit de la MDRT nu de la Udrea. Intamplator Udrea este ministru atunci. Bute a boxat si a multumit celor care au facut posibil sa boxeze in Romania. de cate ori boxa bute erau o gramada de inteligenti care tipau ca statul nu aloca bani sa boxeze in Romania. Tot aia au fluierat aseara? Mai „politicienilor” tara asta nu e asa datorita lui Udrea, Voiculescu, Crin sau Iliescu ci datorita celor ce-i aleg. Daca am aprecia cand fac ceva bun si am huidui cand fac ceva rau ar fi alta situatia. Nui aplaudam sau huiduim la comanda. Si atunci nu mai conteaza. important este: Bute a invins. Vor urma si adversari mai tari. HAI BUTE.
bejan iulian • 10 iulie 2011, 22:06
Bravo BUTE,nu conteaza cum,nu conteaza de ce,conteaza ca ai invins ieri si daca jucai cu mama omida sau cu cel mai tare,ieri trebuia sa castigi,pentru noi romanii,un popor ciudat,unde exista prostul satului nu inteleptul,unde frustrarea e la loc de cinste,invidia si barfa e la moda
Brutus • 10 iulie 2011, 22:07
@Lucian
Pertinent comentariul tau, insa fac niste adaugiri la punctul 2:
– Calzaghe s-a batut cu Bob Hopkins si Ray Jones cand acestia erau past their best si nu cand erau in their prime time, motiv pentru care niciodata Calzaghe nu va fi perceput ca one of the greats, nici macar in UK. Doar in Wales.
– Bob Hopkins a fost furat de arbitri ca in codru impotriva lui Calzaghe, daca ai vazut meciul ar trebui sa stii asta, si nici macar englezii nu au inteles cum de a fost dat castigator.
Cat despre Bute, el este un campion. Ramane de vazut daca va fi un mare campion (ma indioesc).
Djames • 10 iulie 2011, 22:22
Mi-ar placea sa cred ca Tolo citeste ce scriem noi…Din cate stiu implicarea politicului in sport e interzisa…nu insa si implicarea in presa sportiva…Mentionez ca nu sunt nici pro nici contra actualilor conducatori politici…Din punctul meu de vedere toti sunt la fel.Am insa o memorie foarte buna…si tin sa readuc in discutie o alta implicare politica, soldata insa cu un esec…Cati isi mai aduc aminte de ‘fotbalul pe plaja Lia Manoliu’…Romania-Danemarca 2-5…?Pe atunci Oprisan si PSD-ul au dat asigurari ca totul va fi perfect la ora meciului, si am vazut ce s-a intamplat. Acelasi lucru se putea intampla si aseara…sau poate nu…pt. ca Mendy e departe de valoarea Danemarcei de atunci, iar organizarea a fost parca mai buna. Cert e ca si uni si altii incerarca sa-si faca publicitate electorala pe seama spotrivilor tarii. Daca insa suntem atat de prosti sa ne lasam pacaliti, ne meritam soarta…
cristian • 10 iulie 2011, 22:37
nu-l meritam pe bute
suntem un popor de cretini
pleaca in CANADA SI FA-I PE EI FERICITI
NOI NU MERITAM
INCA
nel • 10 iulie 2011, 22:39
boxer fiind nu pot decit sa l felicit pe Dl BUte
ca nu pierde vremea ca noi in slabiri si ca faca bani
SUBLINIZE
E SINGURUL BOXER ROMAN CARE FACE MILIOANE
pt el familia lui cit si pt firma care l ajuta
in rest va dati toti cu parerea cei car enu au luat un pumn in viata, ci numai palme, si sunteti deontologi
A AVUT DREPTATE SA I MULTUMEASCA LUI NUTI
ce Mosu nu a fost la taiat de panglici…..si nu a facut cintarul
SUBLINIAR
PRMUL ADVERSAR AL UNUI PUGILIST ESTE CINTARUL …mosule te a invins acesta deci ….mucles
Credeti ca fratii klitscko fac box din placere
LUCIAN SA FACI BANI SI LASA I PE ACEST NETOTI CARE CRED CA BOXUL ESTE UNSPPORT USOR SI SA TI PUI LA ADAPOST FAMILIA CA DUPA CE NU VEI MAI FI CAMPIO PAPAPAGALII ASTIA DE POLITICIENI NU TE VOR MAI BAGA IN SEAMA
OBREJA STIE EL CE STIE SI II SPUMA
IN REST LACRIMILE,SI ALE MELE , SPUN TOTUL DESPRE MNDRIA SI ORGOLIUL DE A BOXA SI REPREENATA ROMANA
RESTUL E CANCAN
VEZI DE DRUMUL TAU CRED CA STII CE FACI SI MERSI PT TOT;SINCER
COMPROMISURI SE TOT FAC DAR SA SI LACRIMEZ PATRIOTIC NU SE FACE CI SE SIMTE
MERSI CA AM LACRIMAT ENSEMBLE