Bună pentru arestare

Udrea: "N-am luat nici un ban!". Sursă din justiție: "Luare de mită e și cînd iei pentru altul”

joi, 5 februarie 2015, 6:56

de Mirela Neag și Cătălin Tolontan

UPDATE: Elena Udrea scrie pe facebook că Dinu Pescariu i-a cerut să meargă la generalul Coldea pentru a-i debloca un cont în Elveția, lucru care s-ar fi realizat pentru unul dintre urmăriții penal din cazul Microsoft, tot la intervenția lui Coldea.

DNA a cerut arestarea Elenei Udrea în dosarul Bute și, imediat după, în alte cazuri. Parlamentul va începe azi procedurile pentru ridicarea imunității.

Inițial, Udrea fusese de acord cu punerea la dispoziția justiției. Aseară însă, în emisiunea unde a fost invitată la emisiunea ”Vorbește liber” la TVR 1, invocînd un complot al șefilor SRI și DNA, ea a sugerat că e posibil să schimbe tactica în fața Parlamentului .

Fostul ministru consideră că răzbunarea împotriva sa este situația școală pentru care a fost creată imunitatea parlamentarilor: abuzul unor altor puteri împotriva legislativului. ”Puteri oculte”, spune Udrea despre Coldea și Kovesi, șefii SRI și DNA. Pe care-i acuză că lucrează politic.

Pe partea cealaltă a versantului acuzațiilor, făcute de justiție, printre inculpările la adresa fostului ministru, abuz în serviciu și altele, apare și luarea de mită. Evident că dosarul nu se rezumă la această acuzare. Dar e cea mai surprinzătoare inculpare și mergem direct la ea.

Elena Udrea a ieșit la atac și a spus ieri la B1TV că ”Este exclus faptul că am luat bani”.

Referatul DNA trimis Parlamentului explică de ce cer procurorii arestarea și cum interpretează ei luarea de mită în cazul fostului ministru al turismului.

Pe scurt, magistrații se bazează pe ideea că ”luare de mită înseamnă să iei mită nu doar pentru tine, ci și pentru alții”.

Faptele pe scurt.

În februarie 2011, Elena Udrea s-a întîlnit într-o pensiune din Bușteni cu omul de afaceri Adrian Gărdean. La discuție au participat și subordonați ai ministrului.

Atît Gărdean, cît și angajații care sînt inculpați în dosarul Gala Bute ”au întors armele” și au povestit că Udrea i-a condiționat lui Gărdean plățile de anumite ”sponsorizări” pe care acesta să le facă acolo unde decide ministerul.

Mai exact, DNA susține că Elena Udrea decidea plățile către Gărdean și cei ca el. Pe ce se susține afirmația? Pe declarațiile celor din MDRT.

”Stabilirea proiectelor care beneficiau de finanţare reprezenta o decizie exclusivă a ministrului, aşa cum rezultă din declaraţiile martorului Arsene Octavian şi ale inculpatului Nastasia Gheorghe, secretarul general al ministerului”, spun procurorii.

Cum se făceau plățile? Discreționar și politic, afirmă magistrații.

”Criteriile după care erau luate aceste decizii erau subiective, un rol important avându-l percepţia cu privire la afinităţile politice ale administratorilor societăţilor comerciale care beneficiau de finanţări, aşa cum rezultă din declaraţia inculpatului Lungu Ştefan.

Ministerul nu avea decît 20-30% din sumele contractate și atunci toată lumea stătea la mîna celor de acolo. Pentru unele afaceri a plăti însemna supraviețuire, iar a nu plăti însemna moarte.

Procurorii citează mai mulți funcționari care declară că în MDRT se stabilise o cutumă: 10% mergea la dispoziția celor care aprobau plățile.

La finalul lui 2011, Gărdean primește  30 de milioane de lei și i se cere ca 10%, adică 3 milioane de lei, să meargă la firma lui Rudel Obreja, pentru ca președintele FR Box să stingă creditul luat de la BRD pentru Gala Bute.

Între firmele lui Gărdean și Obreja se întocmește un contract fictiv de publicitate.

Unde este totuși luarea de mită a lui Udrea de vreme ce banii au ajuns la Obreja? În Codul Penal, luarea de mită este astfel definită:

”Fapta funcţionarului public care, direct sau indirect, pentru sine sau pentru altul, pretinde ori primeşte bani sau alte foloase care nu i se cuvin ori acceptă promisiunea unor astfel de foloase, în legătură cu îndeplinirea, neîndeplinirea ori întârzierea îndeplinirii unui act ce intră în îndatoririle sale de serviciu sau în legătură cu îndeplinirea unui act contrar acestor îndatoriri, se pedepseşte cu închisoarea de la 2 la 7 ani”.

”Pentru sine sau pentru altul” este expresia cheie din perspectiva procurorilor. La Bușteni, Udrea n-a cerut pentru ea, ci pentru alții.

Imaginați-vă că sînteți la volan. Vă oprește un polițist. Ca să nu vă amendeze vă cere 10% din amenda legală. Dar vă indică să dați banii nu lui, ci în contul unui prieten și abia cînd intră banii vă anulează amenda. E mită? Este, susțin procurorii DNA și pe acest gen de raționament au mers în cazul Elenei Udrea în Gala Bute.

Expresia ”Pentru sine sau pentru altul” apare și în vechiul 286/2009 și în noul Cod penal 289/2014, inspirat în infracțiunile de serviciu de Codul penal francez.

”De asemenea, și vechiul și noul Cod penal prevăd că este infracțiune activitatea în scopul îndeplinirii, neîndeplinirii sau pentru a întârzia îndeplinirea unui act referitor la îndatoririle sale de serviciu, a spus o sursă pentru gsp.

În accepția procurorilor, a cere cotă din banii publici, dispunînd ca ei să meargă unde vrei tu, ca să nu întîrzii onorarea contractului, ceea ce era o obligație de serviciu, constituie mită. 

Dacă Parlamentul va da aviz pozitiv, ceea ce a cerut chiar și Udrea, ea va fi reținută 24 de ore. Apoi DNA va cere probabil arestarea pe 29 de zile și vor merge în fața unui judecător care va analiza probele.

Între timp, ieri seară, Udrea a mai primit o lovitură tot dinspre lumea sportului. Conform surselor iarului, fostul tenisman Dinu Pescariu e cel care a declarat la DNA că Udrea i-a cerut 500.000 de euro în dosarul Microsoft.

Procurorii au cerut arestarea și în acest caz și în alt dosar. ”E o nervozitate evidentă a DNA în acest potop de cereri de arestare”, spune o sursă a Gazetei.

Iar Udrea a declarat că va trimite sesizări ambasadelor străine, ca acestea să știe ce se întîmplă în România, afirmînd că e victima răzbunării SRI și a legăturii șefului SRI Coldea cu șefa DNA Koveși.

Comentarii (55)Adaugă comentariu

francisco  •  5 februarie 2015, 7:21

sper sa n-o trimita in arest la domiciliu!!!

ramirez  •  5 februarie 2015, 7:53

Dspre cum au umflat pretul cu”vreo”suta de milioane oprescu&company la stadionul national cand o sa scrieti?sau despre cum se duc milioanele din buget in gaura numita catedrala neamului?nu ar da domnul tonta cu atata larghete niste milioane sa repare ceva spitale!!astept vehementa dumneavoastra si in aceste articole ca doar si stadionul e considerat o „mandrie”nationala cum a fost si cu Bute si face”reclama”Romaniei!!

moses  •  5 februarie 2015, 8:30

esti purtator de cuvant. Las-o pe-aia cu „surse din justitie”, ca s-a invechit ca dracu.

birlic  •  5 februarie 2015, 8:44

Nu te bucura Tolontane,ca la vara nu se stie, daca no sa-ti cante cucu tie.

Chris  •  5 februarie 2015, 8:54

o mica intrebare D-le Tolontan, daca banii din contul lui Obreja s-au dus suveica in Canada in contul lui Bute si para indarat-ul s-a facut din contul lui Bute inapoi in contul lui Obreja, Bute Lucian nu este complice???? vad ca nu se spune nimc pana acum …..

Alexbibirica  •  5 februarie 2015, 9:05

la puscarie cu udrea … acolo-i este locul … a furat destul !

Vasile  •  5 februarie 2015, 9:05

Tot nu inteleg ce e asa greu sa gaseasca destinatia finala a banilor. Pentru ca banii, odata intrati in firma lui Obreja, nu puteau iesi decat cu niste acte – fie ele si false.

advocatu  •  5 februarie 2015, 9:30

d-le tolontan, ce declara dinu pescariu, trebuie sa si probeze, ca asa si udrea spune ca romania tv a primit bani vreo 500.000 de euro, tranzactie in care sunt implicati: cocos, ghita si coldea..in plus, si bica zice de coldea, ca ar fi cerut bani si interventii de la ea, in diferite cazuri..de alea, nu vrei sa scrii!!! nu poti sa lasi pe coldea si s.r.i.-ul lui deoparte ca ,,se aduce atingere, securitatii nationale”, cand el a fost implicat in diverse!!!

adrian_hora  •  5 februarie 2015, 9:32

asteptam dovezile, vedem cine a semnat si cine stie ce mai apare 🙂
pana acum sunt doar acuze ale unor acuzati in dosar, toate aceste acuze trebuie probate si cu altceva decat cu declaratii.

sundance kid  •  5 februarie 2015, 9:43

E bine ca procurorii romani au capacitatea profesionala sa descopere si sa acuze ingineriile financiare ale unei avocate care foloseste mecanisme complexe in a fenta legea Pe timpul meu la drept nu intra oricine . Era unul din cele mai grele examene la admitere . Chapeau bas pentru procurori !

fotbal  •  5 februarie 2015, 9:51

chiar cea mai buna 😛

Tudor  •  5 februarie 2015, 10:32

eu continui să mă bucur că Lucian Bute a boxat în România şi că am avut la Bucureşti prima gală de box profesionist din România.
Bine că ai renunţat la aberaţia că Elena Udrea şi-a cumpărat imagine cu gala Bute… iar ce scrii azi sunt nişte scheme de afaceri existente în toată lumea. Iar mită pentru altul, în ce sens ? Adică dacă eu îi spun cuiva că îl ajut pe el dacă şi el îl ajută pe un prieten de-al meu cu care eu am la rândul meu o afacere, înseamnă că e ceva ilegal ?!?!?!
atunci toate afacerile sunt ilegale, DNA ar trebui să aresteze întreaga comunitate de afaceri, potrivit logicii tale strâmbe .

ion  •  5 februarie 2015, 10:36

E interesant cum pana acum toti ziceau ca e razbunarea lui Base daca ajungeau la racoare, iar acum e razbunarea lui Koveși. Ce razbunatori sint oamenii astia…

vasglo  •  5 februarie 2015, 11:00

„Imaginați-vă că sînteți la volan. Vă oprește un polițist. Ca să nu vă amendeze vă cere 10% din amenda legală. Dar vă indică să dați banii nu lui, ci în contul unui prieten și abia cînd intră banii vă anulează amenda. E mită? Este, susțin procurorii DNA și pe acest gen de raționament au mers în cazul Elenei Udrea în Gala Bute.”

Exemplu total eronat. Udrea nu a cerut bani ca politistul,ca sa-i bage in buzunar, ea a cerut sa fie sprijinita printr-o sponsorizare privata ca sa se realizeze un eveniment sportiv deosebit, un meci de box pentru titlul mondial in Romania..Cat despre declaratiile celor care i-au fost colaboratori si s-au „intors” acum, nu e nimic de comentat! Oportunismul clasic romanesc dublat de ura, la unii, invidia ori gelozia la altele..:))

OARE SPORTUL NU MAI ARE NEVOIE DE SPONSORIZARI!! Un jurnalist sportiv spune asta??? Cand patronul Rapidului face apel la oameni de afaceri sa dea sponsorizari echipei de fotbal, intreprinde un ACT DE CORUPTIE??..:))

simplu suporter  •  5 februarie 2015, 11:05

e disperata si nu stie ce sa mai faca. ca un ciine incoltzit incearca sa latre cat mai tare si isi scoate coltzii in toate directziile. dar era inevitabil.

la cata furaciune a facut ea cu cocosh si in cate directzii, era imposibil sa nu li se dea de urma si sa nu se gaseasca nishte ciripitori care sa ii dea in gat.

nu e razbunarea nimanui, e un act normal de justitzie. ca doar n-o fi normal ca un demnitar cu cariera exclusiv politica (adica platit de bugetul statului) sa poata sa afisheze articole vestimentare de zeci de mii de euro si sa ia si sa stinga credite la banca de milioane de euro.

asa ceva nimeni nu poate considera normal sau logic, mai ilogic si mai anormal e sa crezi ca e razbunare politica, mai ales ca DNA mushca din toate partidele. razbunarea politica a cui cand totzi sunt anchetatzi? cine e marea putere din umbra care se razbuna?

LEFTER POPESCU  •  5 februarie 2015, 11:19

.
Domnule Tolontan ,

„Imaginați-vă că sînteți la volan. Vă oprește un polițist. Ca să nu vă amendeze vă cere 10% din amenda legală. Dar vă indică să dați banii nu lui, ci în contul unui prieten și abia cînd intră banii vă anulează amenda. E mită? Este, susțin procurorii DNA și pe acest gen de raționament au mers în cazul Elenei Udrea în Gala Bute.”

Din exemplul dvs. am inteles urmatoarele :

1 – ca soferul a GRESIT cumva cand conducea . Soferul A GRESIT, nu ?
2 – apoi politistul il opreste si ii explica unde a gresit. Vrea sa-l amendeze pentru ca a GRESIT, nu ? .
3 – dvs, spuneti ca acesta ii SPUNE soferului, cu tupeul politistului corupt, ca 10 procente din AMENDA LEGALA sa le depuna in contul unui prieten iar cand s-a petrecut aceasta , i-a anulat amenda .

Am inteles bine ? Daca da , atunci rezulta din exemplul dat de dvs. ca celelalte 90 de procente au ramas in buzunarul soferului care a GRESIT ,ADICA IN CONTURILE ministerului condus de Elena Udrea .

Chiar a fost bun exemplul dvs. ?

victor L  •  5 februarie 2015, 11:35

Corect, dle Tolonta.
Udrea sa plateasca pentru cele rele, si sa le mai ostoiasca durerea pentru intrarea lui Felix in filiala uniunii scriitorilor din sistemul penitenciar 😛

Bună pentru arestare | România curată  •  5 februarie 2015, 11:49

[…] Citește răspunsul și continuare pe Tolo.ro. […]

vlad  •  5 februarie 2015, 11:56

Da, vinovatia este destul de evidenta in anumite cazuri, insa in altele??? Cum sa cred ca s-a apucat sa ceara bani lui Pescariu?? In 2013-2014 cand isi propunea sa ajunga presedinte?? Nu se manjea cu asa ceva tocmai acum…. de-asta e un pic ciudat, e prima oara cand potopul asta de acuzatii dinspre DNA chiar incepe sa arate a o persecutie. Cum de s-au sincronizat tocmai acum toate acuzele si toate cazurile astea??? E ingrijorator, pt ca pana acum dadeam credit complet DNA-ului.

Neimportant  •  5 februarie 2015, 11:57

Coane Tolo, ca Udrea a facut atat de multe „inginerii” ca daca DNA chiar isi pune mintea sa le instrumenteze pe toate va ieși un rechizitoriu mai griș decat codul penal asta cred ca e clar, si nu e nimic nou.
Ce așteptam sa comentezi e cum se face ca desi ai adus probe peste probe ani si ani nu te-a luat nimeni in seama, si taman acum, dupa scandalul cu Coldea ai Kovesi a tăbărât DNA ul pe madama … Deja faptul ca o arestează pe Udrea mi se pare minor comparativ cu intrigile dezvăluite de Nuți.

Niculae Moromete  •  5 februarie 2015, 12:13

Ma bucur mult Cataline ca te straduiesti sa ramai obiectiv: si mie imi era antipatica Blonda, dar vazand sublinierile cu rosu m-ai linistit. Acuma, ca toata media s-a urcat pe ea, nu pot sa nu remarc profesionalismul cu care face declaratii, exactitatea cu care aprinde focurile, limba dulce cu care otraveste fantanile. Are ceva programat in ceea ce noi numim disperare, o fi ghidata din off? Hodoronctronc, astazi vad la Romania Tv mare breaking news, ca Isarescu a uitat de un credit de 200 de mii de Eur, vezi doamne corupt si asta! Diversiune o asemenea fabricatie? Cam asa pare! Si atunci, nu pot sa nu-mi amintesc ca Udrea este absolventa a Colegiului National de Aparare.

Cataline, oare de ce presedintele COSR si presedintele FRF sunt absolventi ai Colegiului National de Aparare? Ai un raspuns pentru o asemenea coincidenta ? Sau nu este coincidenta, ci numai pura intamplare!

Ervin  •  5 februarie 2015, 12:43

udrea un jeg uman, ati furat pana ati facut tara asta pilaf, sunteti reziduri umane fara nimic sfant in afara de bani….. muuuuulti bani sa va luati de ei o zeghe frumoasa, o zeghe Gucci sau Vuitton

ion  •  5 februarie 2015, 13:35

Buna pentru arestare! Ce frumos suna si asta pentru ca Udrea doar pentru arestare e buna.O femeie mediocra care a ajuns in cele mai inalte sfere ale puterii numai datorita lui Basescu. O barfitoare nimic mai mult!

dudu  •  5 februarie 2015, 13:45

Domnu Tolontan, vad ca ati achiesat si dvs la stilul de tabloid al presei romanesti. Titlul este „buna de arestat”, dar tot articolul este despre motivul pentru care Udrea ar fi „buna de incadrat la luare de mita” (cu deja obisnuitele dvs invocari ale unor „surse judiciare”, pe care dvs. le citati cu constiinciozitatea unui elev care scrie dupa dictare).
Daca tot stapaniti (dvs. sau sursa judiciara)asa de bine codul penal si codul de procedura, fiti bun si aratati-ne de ce e madam buna de arestat – e pericol social, vrea sa fuga din tara, vrea sa distruga dovezile sau sa schimbe declaratiile martorilor? Sau ar trebui bagata la zdup doar pentru ca asa cum spun unii pe aici pe comentarii, a furat destul? Sau pentru ca acuzatiile care i se aduc de cativa ani incoace (inclusiv in articolele dvs.) echivaleaza automat cu o condamnare definitiva?

xolv  •  5 februarie 2015, 13:59

1. Mita pentru Gardean. ok.
2. Dar cum i s-a acordat creditul lui Obreja la BRD, nu se investigheaza ?

LEFTER POPESCU  •  5 februarie 2015, 14:09

.
Domnule Tolontan,

multi se intreaba de ce tace Traian Basescu , ca si cum el ar trebui-obligatoriu- sa spuna acum ceva care sa fie tocat marut. Eu cred ca acesta nu va vorbi atat timp cat presedintele tarii tace .Si bine face .

Nasul TV » Cătălin Tolontan | Bună pentru arestare  •  5 februarie 2015, 16:02

[…] Sursa: tolo.ro […]

dani  •  5 februarie 2015, 16:58

Sint rechini atit de mari in MAFIA din Romania,pe linga ei Elena Udrea este un mic pestisor de acvariu:Danio Malabaricus! Indivizi pe care Justitia romana ii ignora, desi au fraudat pe bietii romani platitori de taze si impozite, avind cele mai mici pensii si salarii din Europa. Acei indivizi penali au facut averi, de zeci si sute milioanede euro. Ce este Elena Udrea pe linga acei megainfractori? Un mic pestisor de acvariu, de citiva CM, pe linga un urias rechin alb feroce, de 5M!

bigradu  •  5 februarie 2015, 18:05

Mi se pare ca in textul „…pentru sine sau pentru altul, pretinde ori primeşte bani sau alte foloase …” sintagma „pentru altul” presupune ca functionarul public „pretinde ori primeste” niste foloase care nu le retine pentru sine ci le transimite altuia (daca le primeste).

Cătălin Tolontan  •  5 februarie 2015, 18:56

12, tudor: cu bani privati, cind sint ai tai, poti sa ajuti pe cine vrei, ai dreptate.

Dar cu bani publici nu poti sa faci asta.

Este ilegal sa sponsorizezi societati comerciale. Ilegal.

Daca am accepta logica ta, cine decide ca e de sponosrizat Gala Bute sau lotul de gimnastica sau un spital de copii?

Eugen  •  5 februarie 2015, 19:04

Gala Bute este si asa o mica „furnicuta” in „ingineriile2 facute de Gardean si probabil dna Lenutza…nu stiu ce e asa greu de observat asta…si de ce atata tambalau si discutii…arestati si asa se poate mai usor ajunge la adevar…oricum asta este numai o „afacere” neinsemnata pentru ei…pai luati foarte usor cu declaratiile anuale de la fisc si vazut ff clar cat au avut acum 20 ani…cat au declarat anual si ce au…diferenta confiscata automat si cu restul raspuns in fata legii pentru ce au facut si platit pagubele…sa vedem cu ce mai raman si daca mai au gura mare…ca dna Lenutza…ca domnul „om de (falimentat) afaceri” se pastreaza foarte discret in umbra…falimenteaza si suge tot ce se poate, dar nu vrea sa iasa in evidenta…In Valea Jiului a supt tot ce s-a putut si acum e la Bucuresti, ca acolo este mult de supt si pagubit…dar cat e de mare Bucurestiul se pare ca curand se resimte si acolo…Aeroportul e aproape „prabusit” cu „manevrarile” de dute vino cu zeci de hectare de teren si alte imbarligari…Turismul din Vale este sortit pieirii impreuna cu zecile de milioane de euro care se aloca pentru a se face ceva acolo…dar exact pe mana cui nu trebuia a cazut acest project in care multi si-au pus sperante…suge tot , pagubeste si pleaca mai departe este deviza unos oameni de afaceri…atat…afaceri n-am vazut nici una la el…

Mihnea2  •  5 februarie 2015, 20:13

Foarte interesant! Gala Bute a costat bugetul de stat cca 2 ml. de euro si inca nu se stie cat a ciupit Obreja sau Udrea din acesti bani. Urmeaza ca justitia sa stabileasca exact vinovatiile.
Afacerea ICA, a lui Dan Voiculescu, a costat bugetul de stat 68 de mil. de euro (adica de 34 de ori mai mult!!!), bani care au intra sigur in conturile patronului Trustului Intact si pentru care acesta este deja la inchisoare.
Si totusi, despre Gala Bute Tolo a scris, in ultimii ani, zeci de articole, iar despre Tunul ICA, cred ca niciunul! Pai cate sali de sport, cate patinoare, cate partii de schi se puteau finanta de la bugetul statului cu 68 mil. de euro, domnule Tolo?

Filbert  •  5 februarie 2015, 20:24

@francisco

O aresteaza la domiciliul lui Base…la unul din ele, adica…:)

lulu  •  5 februarie 2015, 22:23

Buna logica cu mita de la Gala Bute. Ramane doar ca turnatorii sa
demonstreze ca i-a convins Udrea sa incalce legea. Cei care acuza trebuie sa demonstreze. La Microsoft/Pescariu e gogoasa. Spaga la Microsoft a inceput pe vremea lui Nastase iar Pescariu e sef de spagi
si face afaceri in libertate. Becali a fost condamnat pentru ca a dat
spaga iar Pescariu nu. Ce zic sursele? Cei care dau spaga nu mai incalca legea?

L  •  5 februarie 2015, 22:53

Domnilor,

ce-mi place mie, e ca acum ajunge sa citesti titlul articolelor despre Udrea sau sa te uiti 5 minute la o emisiune despre ea si e clar ca buna ziua cine e acoperit si cine nu! Si poti face 2 liste! Rapid!

PS: Tolo, esti cap de lista!!! La bataie cu CTP-u! Aici fiind singurul loc unde l-ai luat! Bravo!

un roman patriot  •  5 februarie 2015, 23:20

Procurorii au tabarat pe „Nuti” pentru ca i-a plecat protectorul de la palatul cotroceni. Si pentru ca au sezizat ca Nuti stie f multe si-i va trage in jos pe toti. Si stii ceva Cataline? Dece apare numele lui Coldea in toata povestea asta? COLDEA TRE SA RASPUNDA ce vina are el in povestea asta, Acum ca Iohanis a ajuns presedinte, cred ca trebuie o schimbare la toate nivelele, guvern , prim ministru, SRI, si parlament in 2016. Avem nevoie de o schimare MAJORA, avem nevoie de momentul 0 in sistemul politic romanesc.

ionut  •  6 februarie 2015, 5:12

@12 Tudor
Esti un naiv daca tu te bucuri ca a boxat Bute in Romania intr-o gala aranjata pentru a fi delapidati bani si intr-un simulacru de meci. Totul a fost praf in ochi pentru fraieri. Si se vede ca habar nu ai pe ce lume traiesti daca spui ca a fost prima gala de box profesionist din Romania. Dar Doroftei in 2002 in ce a boxat cu Balbi, nu in cadrul unei gale de box profesionist cu centura WBA pe masa??? Si gala lui Doroftei a fost organizata de federatia romana de box, nu de firma de 2 bani a unui impostor. Acum revenind, in 2011 ati fost prostiti. Acum in 2015 ce vedem? Vedem o gala aranjata pentru a delapida bani europeni, vedem un simulacru de meci si vedem un fas de boxer Lucian Bute picat in anonimat pe care atunci chibiti il vedeau un mare campion. Si mai vedem o fosta ministra in pragul puscariei, BUNA PENTRU ARESTARE!
P.S. Cine a avut creier a vazut toate astea de atunci din 2011 😉

Manman  •  6 februarie 2015, 9:41

E un comentariu luat de pe Nasultv si ti se adreseaza:bravo tontolane, ti-a iesit razbunarea(ce vreau sa spun eu aici, nu are nicio legatura cu vinovatia sau nevinovatia elenei udrea), dar eu nu uit ca tu ai fost director(sau redactor-sef la fituica „dimineata”, „organul de presa” al mafiotilor din f.s.n., incepand cu 1990). vad ca toata presa audio-vizuala s- transformat in TRIBUNALE ALE POPORULUI in cazul e. udrea. la toti exista prezumtia de nevinovatie, la ea nu. „prietenii” stiu dece!de fapt, voi, nenorocitilor vreti sa dati in traian basescu. dar el o sa v-o traga la toti banditii. unii spun ca va „lua” 10 ani altii 15. mi se pare normal. condamnarea e.udrea va aduce la buget cele vreo 300(trei sute ) de miliarde de euro, furate incepand din 21-dec-1989 pana in prezent, de MARII HOTI AI ROMANIEI! ii gasim in top 300, 500, 3000,5000,50.000,100.000., in parlament, primarii, consilii judetene, prefecturi. in concluzie, in institutiile statului si la „prieytenii” lor care au facut „afaceri”(furturi) cu statul. daca n-ai fi borfas, ar trebui sa-i intrebi pe unii(macar pe bombonel si pe starostele teleormanului), de unde dracului au viloaie, bani, masini, tablouri si multe, multe alte „bunataturi”, ei care de cand se stiu au lucrat LA STAT(degeaba).. poti(si vrei) sa raspunzi la aceasta intrebare? sa vedem cat de „barbat” esti. ce zici, coane?

JB  •  6 februarie 2015, 9:43

Din cativa pumni Bute a pus jos o gramada de fraieri, arivisti, smecheri, putane si asa zishi baieti destepti(adevarat campion). Parashutingul asta de pleshcoi si-a gasit avocat mai bun acum caci a inceput sa-ntoarca foaia. Cineva a invatat-o sa gaseasca ca si Nastase (domn’ profesor ce mai) motivatii si strategii de intampinare cum ca ar fi victima unora si altora si cauta o bresha pana cand va fi arestata.Pentru asta si da din gura cat o tin bojocii sa gaseasca un sprijin undeva pentru ca marinaru’ s-a dat la fund si a ramas sirena fara colac de salvare.Va mai tipa pana Luni si atunci incepe balul. Vor iesi la iveala mult mai multe dupa ce va fi arestata. Sunt multi care asteapta sa o denunte dar le este frica deocamdata.Ea stie acest lucru si de aceea trage cu dintii de orice pentru a nu fi arestata si sa nu iasa la suprafata celelalte matrapaslacuri pentru care nu va mai avea ce sa comneteze. Nici acum nu are, situatia este clara dar mai incearca. De luni incepe omorul….sa vedeti cati sunt implicati in morishca asta.

Moromete  •  6 februarie 2015, 9:49

Stie cineva daca operatiunea pantofi contra inundatii daca a fost „sponsorizare” pe bune sau tot una cu vorba buna la tampla ?
Din descoperirile facute nunumaai de DNA, ANI, SRI etc se contureaza un GRUP INFRACTIONAL DE PROPORTII. Cam TOT ce a „orbitat” in jurul matroanei politice poate fi „indosariat”. Ma gandesc cu groaza la cei care erau/sunt departe de casa muncind in „sclavie” prin tari straine, numiti azi diaspora, langa care FAVORITA s-a afisat aratand cat de RAU e Ponta ca le ia dreptul la vot, dansa era plina cu banii care trebuiau sa creeze locuri de munca in Romania pentru dispora. Cat de SINISTRA !!!! Intr-adevar nu mai poate iesi fara garda de protectie fata de „multumirea” pe care oamenii de rand i-ar oferio cu varf, mult si indesat !!!!! TOATA PERIOADA CAT ACEASTA FIINTA A FOST LIBERA A FOST UN ATAC LA ADRESA OAMENII CINSTITI !!!! Spunea ceva BERCEA Mondial de o suma de bani, aur,.. etc pe care matroana le-ar fi primit ..mai stie cineva ceva de aceste „daruri” ?

Georgel  •  6 februarie 2015, 11:22

Ady Năstase nu a stat nicio zi arestat, atunci când sentința de condamnare a fost definitivă el a luat calea închisorii. De ce nu este la fel și la Lenuța ? Circul a inceput de 1-2 săptămâni. În acest timp ar fi putut să se pună de acord cu toți cei implicați, fiind liberă, deci nu văd de ce ar mai trebui acum să stea arestată. Fiecare va declara ce vrea, dar sentința finală ar trebui executată după judecată și nu pedepsită prin arestare și apoi judecată. Nici măcar ponegrirea ei nu mai duce la nimic, majoritatea oricum nu o va vota pentru parlament, iar ca președinte nu ar fi avut nicio șansă. Deci care este rolul pedepsirii ei prin arestare și nu printr-o sentință deefinitivă (ca la Năstase, Voiculescu, Seres) ?
Logica ar fi ca acum parlamentul să-i ridice imunitatea, dar dacă nu o va face (dreptul lor), se va continua circul ?

danny  •  6 februarie 2015, 14:52

Mai presus de toate „vinovatiile”, absolut toti cei care au avut destinele Romaniei in mana, printre ei si Udrea, sunt vinovati de saracirea Romaniei, furt calificat, de instrainarea si vanzarea resurselor Romaniei, distrugerea invatamantului, sanatatii, vanzarea/privatizarea obiectivelor economice la un pret mai mic decat daca statul ar fi vandut acele obiective la fier vechi. Pentru saracia in care se zbate poporul roman si distrugerea viitorului copiilor tarii absolut toti sunt vinovati si trebuie sa plateasca! Daca vom astepta ca DNA sa faca ordine in Romania, nu se va intampla nimic. Sa luam exemplul Islandei:

-certitudinea.ro/articole/europa-nostra/view/cum-a-fost-posibila-revolutia-pasnica-din-islanda

-viitorulesteverde.wordpress.com/2011/05/05/revolutia-din-islanda-ascunsa-de-mass-media-globala/

PS Domnule Tolontan, sunt foarte curios sa stiu daca statul roman (mai) este actionar la BNR si daca da, in ce procent. Poate pe viitor ne veti oferi raspunsul la aceasta intrebare, tot printr-un demers de acest fel. Noi, cetatenii Romaniei avem dreptul sa stim. Accesand site-ul BNR nu am putut afla: http://bnr.ro/Istorie-BNR-1052.aspx

mako  •  6 februarie 2015, 16:44

udrea si vanghelie…daca ii vad pe astia la parnaie trag la masea o luna!

Corodel  •  6 februarie 2015, 20:12

http://www.mondonews.ro/halucinant-a-plecat-traian-basescu-de-la-cotroceni-cu-o-arhiva-secreta/

Ion Militaru  •  6 februarie 2015, 22:28

Domnul Tolontan în urma cu 2-3 luni aveați încredere în justitie…aveați încredere în independenta justitiei,în urma evenimentelor petrecute în acest timp încă mai aveti?
Nu aveți încă dubii ?Evenimentele din acest timp,inteligenta dumneavoastră ,sursele dumneavoastră nu v au făcut sa va schimbați părerea?
Încep sa cred ca și dumneavoastră doar încercați ,ca și instrumentele statului, sa maniplăti opinia publica..
Păcat ,am avut multa încredere în dumneavoastră !!
România nu are o justiție independenta și dumneavoastră o știți f bine..
Va mărturisesc ca niciodată nu mi a plăcut
Mircea Badea,Va mărturisesc ca tot timpu v am apreciat inteligenta și comportamentul și articolele dumneavoastră ,dar în acest moment va mărturisesc ca l apreciez mult mai mult pe Mircea Badea…
El spre deosebire de dumneavoastră e sincer indiferent de situație și nu ataca doar când e atacat ,și nu manipulează masele în funcție de interesele proprii.

Ion Militaru  •  6 februarie 2015, 22:45

De ce ,domnul Tolontan,nu ziceți nimic de Basescu?de ce nu ziceți nimic de Codlea?de ce nu ziceți nimic de Kovesi?
Chiar credeți ca Udrea a făcut tot ce a făcut singura?chiar credeți ca ,SRI,DNA,BASESCU și celelalte institutii nu știau nimic de toată mafia ăsta basista?
De ce nu ziceți nimic nici de americani,care de ani zile au susținut
aceasta mafie basista?Credeți ca serviciile
americane nu aveau cunoștințe de tot ce se petrece în aceasta tara și aceasta lume?
Sunteti prea inteligent domnul Tolontan
,prea inteligent sa nu realizați și sa nu aveți informații de toațe lucrurile astea..
De cine va e frica domnul Tolontan?
Sau în ce interes preferați tăcerea ?

biro  •  6 februarie 2015, 23:10

Ghinionul d-nei Udrea a fost ca toate cererile astea abracadabrante ale parchetului, nu au fost făcute înainte de alegeri. Ar fi castigat sigur alegerile.

Ramon  •  7 februarie 2015, 8:53

@danny: BNR nu se poate privatiza, nu este banca comerciala, iar din profitul pe care-l obtine plateste statului cotele legale. Va dispare sau va avea mai mucă putere dacă se trece la euro.
Orice alta banca comerciala are profit sau pierderi, este obligata să facă tot posibilul să îți recupereze creditele, iar atunci când acestea nu se mai pot recupera sunt însemnate ca pierderi. Pe de altă parte mulți guralivi înșeală împrumutații, promițându-le ajutorul, legi care să-i scape de ce au semnat fără discernământ. Apoi, dacă te gândești la binele național, oare când ți-a folosit statul instituțiile pentru binele populației ? În 1981-89 s-au plătiti din greu datorii pe care nu noi le-am solicitat, ci cei aflați atunci la putere, din megalomania lui nea Nicu, după 1990 au dat toți din colț în colț, nefiid capabili de mare lucru. In partide sunt foarte mulți indivizi care nu au produs niciodată ceva util și ajung acolo să-și impartă bugetul național. Binele țării este o minciună politicianistă, ce îți poate aduce ție prosperitatea poate aduce sărăcia altora, poți fi bine pregătit, dar să-ți cauți servici, sau invers. Ce ajunge la noi este politica de prostire a alegătorului. Oricine va veni, chiar și Merkel, nu va fi bine primită. Miza pentru Udrea este că ea nu a dat șmecherilor lui Năstase-Ponta și aceștia au amenințat-o tot timpul cu inchisoarea. Cred că și ea a făcut lucruri ilegale ca și ceilalți miniștri, dar vreau să fie judecată, precum Năstase și Voiculescu, nu doar să fie atrestată ca Videanu.

DNA  •  7 februarie 2015, 22:48

Udrea e o…..ce mai conteaza pt ce intra la pirnaie….o gafa a lui Basescu care a facut-o mare, ca si pe Ponta….apropos ce mai face presedintele Iohannis?….ceva masuri din cele promise in campanie?…..sau nu se mai poate acum?…..timpul trece nea Iohannis si panorama aia de Ponta e tot prim ministru….

george  •  8 februarie 2015, 0:39

Hai ca mai e putin si o vedem pe Udrea la puscarie. Credea cineva ca e posibil sa se intample acest lucru?!
Bravo echipei Gazeta Sporturilor.

Comentează